Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02124 Хореография в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

  • Түрік тілі (А1)

    Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес білімгерлердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс білімгерлердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білімгер нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық бидің тренажы

    Білім алушылардың кәсіби-маңызды дене қасиеттерін жетілдіру дағдыларын, дене дайындығының жоғары деңгейін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. "Тренаж" пәнінің негізгі міндеті-дұрыс таңдалған, үнемі қайталанатын жаттығулары арқылы студенттерге денені дамытуға және олардың қимылдарын еркін және пластикалық басқаруды үйренуге көмектесу. Классикалық партерлік тренаж. Станокта экзерсис (аяқтың бұлшық еттерін басқаруға бағытталған). Станокта экзерсис (өзек пен омыртқаның жұмысына бағытталған). Ортасында жаттығу. Allegro-залдың ортасында, шеңберде, диагональ бойынша секіру. Залдың ортасында, шеңберде, диагональ бойынша айналдыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі І

    Пән студенттердің классикалық би сабағын құрудың теориясы мен әдістемесін игеру мақсатында оқытылады. Классикалық бидің корпусын, аяқтарын, қолдарын, позаларын қою әдістемесі, жаттығуларды игеру әдістемесі: станокқа бетпе-бет тұру. Екі аяғынан екіге секіруді дамыту әдісі. Қозғалыстарды үйлестіруді дамыту әдістемесін игеру, позалардың экспрессивтілігі, дене мен қолдың икемділігі, тұрақтылықты дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі ІI

    Білім алушылардың теориялық және практикалық білімдерін игеру мақсатында оқу комбинацияларын құрастыруды зерттейді. Денені, аяқты, қолды, классикалық би позаларын, жартылай бұрылу техникасын, екі аяқты бұру техникасын игеру. Қозғалыстарды үйлестіруді дамыту әдістемесін игеру, позалардың экспрессивтілігі, дене мен қолдың икемділігі, пуанттарда тұрақтылықты (апломба) дамыту. Жаттығуды игеру әдістемесі: станокқа бетпе-бет тұру. Екі аяғынан екіге секіруді дамыту әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түрік тілі (А2)

    Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытады. Курс білім алушылардың тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қарапайым күнделікті әлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі І

    Білім алушыларда хореография өнерінің бір түрі ретінде халық биін орындау тәсілдерін, дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студенттер халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесінің І терминологиясын игереді: станокта және залдың ортасында қозғалыстарды зерттеу кезінде корпусты, қолды және басты қою; станокта және залдың ортасында қарапайым түрде халықтық билердің негізгі қозғалыстарын зерттеу әдістемесін игеру; үйлестіруді дамытуға арналған қозғалыстарды зерттеу әдістемесін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазбаға кіріспе

    Пән академиялық жазбаның жанрлық ерекшеліктері мен құрылымын меңгеруге бағытталады. Білім алушылардың жазбаша ойды сауатты және жүйелі жеткізу, түрлі форматтағы академиялық мәтіндер (эссе, есеп, т.б.) құрастыру дағдылары дамытылады. Жазбаша тілдің лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын сақтау, ресми-академиялық стильде жазу құзіреттіліктері қалыптастырылады. Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, халықаралық ғылыми дерекқорларды және ғылыми журналдардың онлайн жүйелерін пайдалану дағдылары игеріледі. Академиялық жазбалармен жұмыс барысында жасанды интеллект технологияларын тиімді қолдану тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі ІІ

    Пән станокта және залдың ортасында қарапайым түрде халықтық билердің негізгі қозғалыстарының әдістемесін игеруді жалғастыру мақсатында оқытылады. Балтық елдерінің - латыш, литва, эстония (мұғалімнің таңдауы бойынша) орыс, беларусь халық билерінің негізгі қимылдары мен қозғалыстарын орындау әдістемесі мен техникасын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түркі мемлекеттер тарихы

    Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі ІІІ

    Осы пәнді оқу барысында білім алушылар кеңестік хореографиялық педагогиканың даму тарихымен және ерекшеліктерімен, А. Я.Ваганова, Н. Базарованың педагогикалық принциптерімен танысады. Үлкен позаларда en tournant және tour lent бұрылу техникасын меңгеруді бастау. Секіруді дамыту әдістемесі. Жаттығуды игеру әдістемесі: станокқа қарай, содан кейін залдың ортасында; байланыстырушы қозғалыстарды игеру. Екі аяғынан бір аяққа секіруді дамыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ататүрік принциптері

    Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы

    "Музыка теориясы" пәні студенттерге музыканың негізгі заңдылықтарын игеру мақсатында жүргізіледі. Болашақ хореогравтың теориялық білімін жетілдіруді, алғашқы музыкалық сауаттылықты игеруді оқытады. Білім алушылар музыкалық принциптер мен әдістерді, музыкалық дыбыстық қатарды, музыкалық жүйе және т.б. сияқты білім мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән алған білімдері мен оларды іс жүзінде қолдану, қаржылық ақпаратты пайдалану арасында тікелей байланыс құру негізінде жеке қауіпсіздік пен қаржылық сауаттылықты ескере отырып, қаржылық шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың жауапкершілігін қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, қаржы нарығындағы инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін және пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтардан тұтынушылардың қауіпсіз мінез-құлқын тиімді орындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастырады, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашады. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері

    Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерлік жүргізудің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында білімгер цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешеді, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Білім алушы кәсіпті жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағыдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ясауитану

    Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы Ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Икемді дағдылар

    Пән адамның өзгермелі жағдайларға бейімделуге қажет икемді дағдыларды қалыптастырады. Курс барысында студенттер көпшілік алдында сөйлеу, презентация жасау, аудиторияның назарын аудару, сондай-ақ инклюзивті ортада тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Нәтижесінде студент проблемалардың басымдылықтарын анықтап, оларды шешуде креативті ойлауды және тәуекелдерді болжауды үйренеді. Сонымен қатар, студент өз мүдделері мен сұхбаттасушының мүдделері үшін екіжақты ақпарат алмасуды инклюзивті тәсілдерді ескере отырып тиімді қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда адамның қоршаған ортамен өзара іс-қимылы, экологиялық және техногендік тәуекелдер, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары және қоғамның тұрақты дамуы тұжырымдамасы туралы білім жүйесін қалыптастырады. Білім алушы тұрақты даму мақсаттарын, инклюзивті орта ерекшеліктерін ескеріп, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды әзірлеуді және негіздеуді меңгереді. Төтенше жағдайлар мен тәуекелдерді бақылау, талдау және алдын алу құралдарын қолдануға дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі ІV

    Пән білім алушыларды Н.И. Тарасованың педагогикалық қағидаттарымен таныстыру мақсатында оқытылады. Студенттер жартылай бұрылысты, екі аяқпен бұрылуды, станокта және залдың ортасында pirouette-ге дайындықты орындау техникасы мен дағдыларын қалыптастырады, бір аяғынан екінші аяғына, бір аяғынан екіге секіруді үйрету әдістемесін меңгереді, айналу техникасын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық теориясы

    Пән көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, әсер ету әдістерін тиімді қолдану арқылы адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқару әдістемесі мен практикасын қарастырады. Пән мамандарды іргелі даярлаудың алғышарты болып табылады және қызметтің белгілі бір принциптерін талап ететін өзінің күшті жақтары мен қоршаған ортаның мүмкіндіктерін ұтымды пайдалануға қабілетті, шығармашылық белсенді тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән студенттердің ғылыми зерттеушілік дайындығын тереңдетіп, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу және алған деректерді өңдеу әдістерін меңгереді. Пәнаралық зерттеулер арқылы өнердің пайда болуын, өркендеу-қалыптасу сатыларын, атқаратын қызметін, мәдениетпен және басқа да құбылыстармен арақатынасын нақтылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі ІII

    Осы пәнді оқу барысында студенттер хореографиялық станокта және залдың ортасында халықтық би қимылдарының түрлерін зерттеу теориясы мен әдістемесін меңгеруді жалғастыруда. Олар украин және молдова халық билерінің негізгі қимылдары мен қозғалыстарын орындау әдістемесі мен техникасын зерттейді, орындау тәсілін, мінезін, стилін тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллект саласындағы (ЖИ) негізгі ұғымдарды, ЖИ технологияларының архитектурасы мен жұмыс істеу принциптерін, қолдану әдістері мен мүмкіндіктерін оқытады. Курсты оқу барысында білім алушылар ЖИ технологияларының теориялық және практикалық негіздерін меңгеріп, оларды құқықтық және этикалық нормалар аясында кәсіби салалардағы міндеттерді шешуде тиімді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін орындау техникасы І

    Білім алушылардың қазақ биін орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Студенттер қазақ биінің даму көздерімен, қазақ биінің ерекшеліктерімен танысады: қолдың, аяқтың позициясы мен жағдайы. Залдың ортасындағы жаттығуларда қолды, аяқты, денені, басты қою: қазақ биінің элементтерін, қимылдарын орындау сипаты, тәсілі туралы бастапқы ұғымдарды игеру; би техникасын игеру, мәнерлілікті, музыкалықты дамыту, осы пәннің терминологиясын зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманауи биі

    Білім алушыларда заманауи биді орындау дағдыларын, тәсілдері мен стильдерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студенттер алған білімдерін заманауи билердің сахналау және дайындық жұмыстарында пайдаланады. Олардың негізінде джаз элементтері және заманауи импровизация бар. Кәсіби қызметінде Release және Body awareness техникасымен, модерн биі мен джаз биінің мәнерлі құралдарымен оқуды қарастырады. Курс заманауи хореограф үшін қажетті қасиеттерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел хореография тарихы

    Пән би өнерінің ерекшелігін, оның жанрлары мен формаларын зерттейді. Шетел хореография тарихының негізгі кезеңдерін меңгеру арқылы шетел классиктерінің үздік музыка үлгілерін оқиды. Шетелдік хореографияның өнер тарихындағы маңызын талдайды. Бидің әртүрлі формалары мен түрлерінің даму тарихын, ерекшеліктері мен заңдылықтарын біле отырып, әлем халықтарының би техникасының ерекшеліктерін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу теориясы және әдістемесі

    Пән хореографиялық ұжыммен жұмыс жасаудың негізін меңгеруге, жетекші мен мұғалім-хореографты қалыптастыруға, басқару негіздерін дамытуға және музыкалық материалдармен жұмыс істеу негіздерімен танысуға мүмкіндік береді. Шығармашылық ұжымды құру және дамыту бойынша білімдерін дамытады. Ұжымның жұмыс жоспарын, репертуарлық жоспарын сауатты құру, ұжымның жанрлық бағытын анықтау дағдыларын меңгереді. Білім алушылар басқару саласындағы алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық сахналық биді орындау техникасы І

    Білім алушыларда корпусты, аяқтарды, қолдарды қою, басын ұстау дағдылары мен тәсілдерін, халық биінің қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Оқу-би этюдтарында көркем образ жасай отырып, бағдарламалық қозғалыстар мен халық биінің элементтерін сауатты орындай отырып, студенттер би үлгісін сақтай отырып, сахна алаңын нақты бөледі. Орындаудағы жеке қателерді талдайды және түзетеді. Олар би этюдінің хореографиялық мәтінін есте сақтайды, негізгі экспрессивті элементтер мен әдістерді қолдана отырып, халық билерін дұрыс орындау тәсілін жеткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі І

    Білім алушыларда қазақ биін орындау дағдылары мен тәсілдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақ биінің формаларын, қимылдардың рақымы мен пластикасын игере отырып, білім алушылар қазақ биін оқыту әдістемесін, қазақ биінің элементтерін үйренеді, композициялар құрастыру дағдыларын дамытады. Ұлттық хореографияның мазмұнды аспектілерін қарастырады және қозғалыстарды үйлестіру мен экспрессивтілікті дамыту әдістемесін қалыптастырады. Қазақ биін оқыту тәжірибесімен педагогтар Ш. Жиенқұлова, Д.А. Абирова, Г.Н. Бейсенованың танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ансамбль

    Пән әр түрлі жастағы топтарға арналған қойылымды, жеке және бұқаралық биді, сюжеттік бейнелі биді қоюға бағытталған. Шығармашылық ұжымның жетекшісі ретінде хореографиялық өнердің барлық стильдері мен жанрларының қойылымдарын жүзеге асыруды, әр түрлі жастағы ансамбльмен іс-шараларды дайындау деңгейін ұйымдастыруды үйренеді. Хореографиялық қойылымдарды орындау әдістемесін меңгерген және қойылған міндеттерді іске асыру үшін ұжымды баптай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық пәндердің музыкалық дизайны

    Хореографиялық ұжыммен жұмыс барысында білім алушылардың хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім алушылар болашақ педагог-хореографтың жұмыс процесінде пайдаланылатын классикалық, халықтық-сахналық, тарихи - тұрмыстық, қазақ биіне, музыканың стиліне, жанрына, сипатына музыканы дұрыс таңдау білімдерін меңгереді. Пәнді оқу барысында студенттер опера жанрындағы би музыкасымен, қазақ және әлемдік мәдениеттегі балет музыкасының негіздерімен танысады. Белгілі қазақ және шетелдік балет жанрының композиторларының шығармашылығын зерттейді, хореографиялық қойылымдардың музыкалық шешімін іздеуге шығармашылық көзқарасты тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық өнер тарихы

    Білім алушылардың хореографиялық өнерді дамытудың негізгі кезеңдері туралы білімдерін қалыптастыру, әлемдік хореографияның негізгі стильдері мен бағыттарымен, көрнекті қойылымдармен танысу, өзіндік көркемдік дүниетанымын қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студенттер орындаушылық шеберлік саласындағы теориялық және практикалық білім базасын, педагогикалық қызмет принциптерін, репетиторлық қызмет заңдарын, балетмейстерлік-қойылымдық шеберліктің негізгі тәсілдерін, би композициясының принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқыту теориясы және әдістемесі

    Тарихи-тұрмыстық бидің құрамы, сахналық кеңістіктегі белгілі бір хореографиялық суреттерде орындаушылардың қозғалысын құру тәртібі туралы негізгі ұғымдарды зерттеу. Классикалық репертуардың тарихи-тұрмыстық би қозғалыстарына негізделген этюдтер, композициялар, билерді құрудың заңдары мен принциптерін білу. Оқытушының жетекшілігімен кейіннен әдістемелік талдаумен сабақ құрастыру, көрсету және өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін орындау техникасы ІІ

    Тәжірибеде қазақ биі бойынша білім алу мақсатында зерделенеді; қазақ биінің лексикасын сауатты көрсету; оқу сыныбында жұмыс істеу, концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі; музыкалық материалды таңдау және талдау; сабақтарды дайындау және өткізу барысында концертмейстермен шығармашылықпен өзара іс-қимыл жасау. Олар әйелдер мен ерлер биінің негізгі элементтерін зерттеу әдісін біледі. Әйелдер мен ерлер биі сипатындағы станокта оқу мысалдары мен экзерсисті құрастыру әдістемесі. Жұптық бидің негізгі позициялары. Зерттелген бөлімдер бойынша оқу этюдтерін құрастыру әдістемесі. Практикалық көрсету және орындау техникасы дағдылары бар; концертмейстермен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халық сахналық биді орындау техникасы ІІ

    Пән студенттердің өзіндік, педагогикалық қызмет дағдыларын дамытады. Өткен материалды "Халық-сахналық биді орындау техникасы І" пәнінде бекітеді, орындау техникасы мен әдістемесімен жұмыс істейді. Станокта негізгі жаттығулардың техникасын жүйелі түрде игереді. Балтық жағалауы халықтарының билерінің негізгі бағыттары мен қозғалыстарын, оқу мысалдарын зерттейді, орыс халық-сахналық биінің элементтерін зерттеуді жалғастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балетмейстер өнері І

    Студенттердің би композицияларының сюжеттік хореографиялық формаларын, қойылым шеберлігінің әдістері мен принциптерін қою дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі, студенттер хореографиялық шығармалардағы режиссура негіздері мен драмалық құрылымды үйренеді. Осы пәнді зерделеу бойынша болашақ қоюшы-хореографтар көркемдік-эстетикалық талғам мен жоғары моральдық принциптерді дамытады, теориялық және тарихи білімді кәсіби қызметте қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Еуропалық бағдарламаның биін орындау әдістемесі

    Пән еуропалық бағдарламаның биі негізінде хореографиялық шығармаларды жасаудың заманауи әдіснамасын меңгеру мақсатында зерттеледі. Композиция жасау дағдыларын игеру үшін білу қажет еуропалық бағдарламаның барлық зерттелген билері үшін алдыңғы және кейінгі фигураларды зерттеу. Композицияларды, жұптағы негізгі позицияларды, қозғалыстар мен фигураларды сауатты жазу. Музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын игеру, өз бетінше жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ

    Білім алушылардың қазақ биі бойынша білімдерін тәжірибеде қалыптастыру, қазақ биінің лексикасын сауатты көрсету, оқу сыныбында жұмыс істеу, концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, музыкалық материалды таңдау және талдау, сабақтарды дайындау және өткізу барысында концертмейстермен шығармашылықпен өзара іс-қимыл жасау мақсатында зерделенеді. Осы пәнді игеру бойынша студенттер әйелдер мен ерлер биінің негізгі элементтерін зерделеу әдістемесін, әйелдер мен ерлер биі сипатындағы станокта оқу мысалдары мен экзерсисті құрастыру әдістемесін, жұптасқан бидің қолының негізгі позицияларын біледі. Қазақ биі бойынша алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Латын Америкасы билерін орындау әдістемесі

    Арнайы пәндер жүйесіндегі бал билерінің стилистикалық ерекшеліктері, олардың принциптері және бал хореографиясы мұғалімін оқыту мен тәрбиелеудегі мақсаты туралы білім алушыларда білім қалыптастыру, Латын Америкасы бағдарламасының бал билерін орындау және оқыту әдістемесінің білім, білік және дағды жүйесін игеру, Латын Америкасы бағдарламасының бал билерін орындаудың әртүрлі стильдерін, мәнері мен техникасын игеру, бал хореографиясын оқытудың теориялық қазіргі заманғы бал биінің жаңа формаларын қалыптастыру және дамыту негіздері, тәуелсіз кәсіби қызметті жүзеге асыру тәжірибесін игеру, Латын Америкасы бағдарламасының бал билерінің стилистикалық және пластикалық ерекшеліктері негізінде хореографиялық ойлауға тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік халқының би өнері

    Пән түрік халқының сахналық би өнерінің шығу тарихы мен негізгі элементтерін, би қимылының негізгі қадамдарын, қол, бас, аяқ қалыптарын игеруге бағытталған. Бағдарламаға сай Кавказ, Орталық Шығыс, Анадолы, Балқан, Қырым, Орта Азия және Сібір секілді аймақтарда әр аймақтың өзіне тән пішін мен мәнердің дамуы қаралады. Түрік халқының ер және әйел би қимылдары, мінезді би техникасы, ұлттық ерекшеліктері мен музыкасын таңдап, орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дуэтті - классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Білім алушылардың дуэт-классикалық би туралы практикалық білімдерін игеру мақсатында зерттеледі. Жылдамдық, итеру (толчок), тепе-теңдік ұғымдарын түсіну. Серіктес корпусының көлбеуі мен көтерілуін орындау кезіндегі қол техникасындағы техникалық ерекшеліктер. Қолдау әдістерін және көтеру техникасының негізгі физикалық заңдарын білу, партерлік және әуе қолдауларын орындау техникасын, қолдау әдістерін талдау, түсіндіру, орындаудағы ықтимал қателіктерді анықтау және оларды жою дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық қойылымдарды сахналық безендіру

    Пән білімгерлерге би композициясының құрылымымен таныстырады. Би шығармаларының сахналық дизайнын үйретеді. Драматургиялық заңдылығына сәйкес балетмейстердің шешімімен биді сахнаға лайықтап көркемдеу техникасын үйренеді. Хореографиялық көрініс, экспозиция, шарықтау шегіне дейінгі қадамдарды нақтылауға және жарық, музыка, костюм, гриммен көркемдеу жұмыстарына қатысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балетмейстер өнері ІІ

    Бұл пән білімгерлердің бидегі суретті құру дағдысының қалыптасуына бағытталған. Би суретін құрастыру барысында ұлттық ерекшеліктердің көрінісін, би құрылымы мен би лексикасының өзара байланысын және сахна алаңында би сызбасы бойынша орналастыру заңдылықтарын үйренеді. Драматургиялық заңдылықтармен танысып, оларды қарапайым және күрделі би үлгісін құру барысында қолданады. Би құрылымында экспозиция (іс-әрекетке кіріспе), байланыс (әрекеттің басталуы), шарықтауға дейінгі баспалдақтар қатары (іс-әрекеттің дамуы), шарықтау шегі (іс – әрекеттің шыңы), шешім (қорытынды) заңдылықтарын қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының билері

    Білім алушыларда әртүрлі халықтардың би мәдениеті туралы білімді қалыптастыру, би стилінің, мәнерінің, техникасының ерекшеліктерін меңгеру мақсатында зерттеледі. Студенттер ұлттық, халықтық және заманауи хореографияны орындау дағдыларын игереді. Олар әлем халықтарының хореографиялық мәдениетінің ерекшеліктері мен ұлттық дәстүрлерін, әртүрлі тарихи дәуірлердегі би өнерінің стилистикалық ерекшеліктері мен стильдерін зерттейді. Қойылымдарда одан әрі пайдалану үшін әртүрлі халықтардың билерінің ерекшеліктері туралы білімді меңгеру. Олар әлем халықтарының билерінің түрлері мен формаларының алуан түрлілігін, би лексикасының байлығын және орындаушылық ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актерлік шеберлік негіздері

    Пән әр түрлі бағыттағы актерлік мектептердің пайда болуы мен дамуының тарихи тамырларын, теориясын, практикасын, сондай-ақ актерлік ойынның әртүрлі әдістерін зерттейді. Осы пәнді оқитын студенттер театр өнерінің заңдары мен тұжырымдамалық аппараттарын біледі. Олар экспрессивті құралдарды-актерлік техниканы игереді. Хореографиялық бейнені жасауға арналған шығармашылық талдау жүйесі. Хореографиялық шығарманың, рөлдің идеясын қалыптастырады және оларды актердің экспрессивті құралдарының көмегімен жүзеге асырады. Театр өнерінің заманауи бағыттарын зерттеу үшін арнайы және әдістемелік әдебиеттер, кино және бейнематериалдар қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс биінің орындалу техникасы

    Мақсаты-станокта және залдың ортасында экзерсиске арналған әдістемелік сауатты комбинацияларды, би этюдтерін жасауды үйрету. Білу-пән бойынша бағдарламалық материал. Шығыс биін оқыту әдістемесі. Бағдарламалық қозғалыстар мен элементтердің музыкалық орналасуы. Шығыс биінің бастауы және оның жалпы ұлттық хореографиялық өнердің дамуындағы орны. Осы модуль бойынша алған практикалық және теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана білу, шығыс билерін орындау тәсілімен ұлттық түстерді жеткізе білу, Оқу мысалдарын талдау, олардың сабақта практикалық қолданылуын көрсету, өз бетінше жұмыс істеу, орындаушылармен жұмыс істеу, қателерді көру және түзету. Осы деңгей бойынша шығыс биін орындау техникасында - оқыту және орындау, концертмейстермен, музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық бал биінің техникалық орындалуы

    Білім алушылардың бал биін оқыту әдістемесін игеру, арнайы пәндер жүйесіндегі бал билерінің стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, олардың бал хореографиясы педагогын оқыту мен тәрбиелеудегі принциптері мен мақсаты, Латын Америкасы бағдарламасының бал билерін орындау және оқыту әдістемесінің білім, білік және дағды жүйесін игеру мақсатында зерделенеді. Студенттер бал билерін орындаудың әртүрлі стильдерін, тәсілдерін және техникасын меңгереді. Қозғалысты үйлестіру, актерлік экспрессивтілік дамиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық мұра

    Пән әлемдік балет өнерінің қалыптасуы мен дамуының тарихи процесін, отандық балет өнері шеберлерінің мұрасын, классикалық бидің тұжырымдамалық аппаратын, классикалық би қимылдарын орындау әдістемесінің теориялық негіздерін, ерлер мен әйелдердің орындаушылық стильдерінің айырмашылығын, жазба бойынша хореографиялық мәтінді талдау әдістемесін зерттейді. Білім алушылар әлемдік балет репертуарының фрагменттерін, жекелеген вариацияларын іс жүзінде көрсету дағдыларын қалыптастырады, хореографиялық мұра мен репертуарды талдау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Би композициясы

    Пән хореографиялық өнер әлеміндегі композиция заңдылықтарын зерттейді. Студенттер би композициясының бес негізгі элементі бойынша білім алады: би суреті; лексика; хореографиялық сурет; драматургия; музыка. Олар хореография өнеріндегі музыканың рөлін, би сызбасына, хореографиялық лексикаға, бейнеге, драматургияға (композицияның барлық элементтеріне) әсерін түсінеді; қойылым жұмысындағы негізгі әдістер мен принциптерді зерттейді: унисон, канон, каскад, тақырып және сүйемелдеу, лейтмотив, хореографиялық полифония, қарсы нүкте, хореографиялық симфонизм.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Балетмейстер өнері ІІІ

    Бұл пәнде білімгер қиял деңгейіне сәйкес этюд құрастыру жұмыстарын жүргізеді. Сонымен қатар, би қоюшының жұмыс алгоритмі жасақталады. Орындаушыларды би композициясымен таныстыру (әуенді тыңдау, сюжетін білу, қызығу, қызықтыру); Рөлге бөлу(орындаушының техникалық мүмкіндігін анықтау, жеке қабілеті, сыртқы келбеті); Қимыл әрекетті үйрету (әуенсіз және әуенмен қимылды көрсету, бөліктерге бөлу, санақ бойынша әр қимылды меңгеру, бөліктерді біріктіру, ырғақты сақтап қажеттілігіне қарай жылдамдықты қосу, эмоционалдық мінез бен көркемдікті қалыптастыру).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде, инклюзивті қағидаттарды ескере отырып, өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
  • Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады.
  • Кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазу негіздерін, академиялық адалдық принциптерн негізге алып, жасанды интеллект технологияларын тиімді қолданады.
  • Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық, қаржылық сауаттылық, құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды.
  • Тарихи құндылықты, кәсіби деңгейде хореографиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесін, орындаушылық шеберлік техникасын, практикалық қызметті жүзеге асыру кезінде композиция құру технологиясын қолданады.
  • Әр түрлі экспрессивті әдістерді қолдана отырып композиция жасау бойынша қойылымдық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеріп, балетмейстер өнерінің, музыкалық драматургияның негіздерін талдай біледі.
  • Арнайы пәндерді музыкамен көркемдеп, балетмейстермен, концертмейстермен және хореографиялық ұжымдармен сындарлы жұмыс жасай отырып, музыка арқылы хореографияға кәсіби көзқарас қалыптастырады.
  • Көркем және эстетикалық принциптерге сәйкес келетін білім, дағдыларын пайдалана отырып, қарапайым және күрделі би комбинацияларды, жаттығуларды және этюдтерді орындайды.
  • Классикалық, халықтық және шығыс биінің бастаулары мен стильдерін, әртүрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктерін қолдана отырып, әдістемелік сауатты би этюдтерін құрайды.
  • Ұрпақтар сабақтастығын жүзеге асыра отырып, әлемдік хореографиялық мұра дәстүрлерін, тарихын, ұлттық хореографияның игілігін біледі және ұқыпты сақтайды.
  • Хореографиялық құрылымды белгілі бір жанрда қою арқылы әр түрлі тарихи дәуірлердің орындау стилі мен би элементтерін зерттейді.
Top