Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02124 Хореография в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық өнер бағыттары бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, заманауи қазақстандық қоғамның талаптарына сай, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін хореография саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Түрік тілі (А1)
Классикалық бидің тренажы
Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі І
Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі ІI
Түрік тілі (А2)
Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі І
Академиялық жазбаға кіріспе
-
2 Оқу жылы
Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі ІІ
Түркі мемлекеттер тарихы
Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі ІІІ
Ататүрік принциптері
Музыка теориясы
Қаржылық сауаттылық
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Ясауитану
Икемді дағдылар
Экология және өмір қауіпсіздігі
Классикалық биді оқытудың теориясы және әдістемесі ІV
Көшбасшылық теориясы
Ғылыми зерттеу негіздері
Халықтық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі ІII
Жасанды интеллект негіздері
-
3 Оқу жылы
Қазақ биін орындау техникасы І
Қазіргі заманауи биі
Шетел хореография тарихы
Хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу теориясы және әдістемесі
Халық сахналық биді орындау техникасы І
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі І
Ансамбль
Хореографиялық пәндердің музыкалық дизайны
Хореографиялық өнер тарихы
Тарихи-тұрмыстық биді оқыту теориясы және әдістемесі
Қазақ биін орындау техникасы ІІ
Халық сахналық биді орындау техникасы ІІ
Балетмейстер өнері І
Еуропалық бағдарламаның биін орындау әдістемесі
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ
-
4 Оқу жылы
Латын Америкасы билерін орындау әдістемесі
Түрік халқының би өнері
Дуэтті - классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Хореографиялық қойылымдарды сахналық безендіру
Балетмейстер өнері ІІ
Әлем халықтарының билері
Актерлік шеберлік негіздері
Шығыс биінің орындалу техникасы
Спорттық бал биінің техникалық орындалуы
Хореографиялық мұра
Би композициясы
Балетмейстер өнері ІІІ
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде, инклюзивті қағидаттарды ескере отырып, өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
- Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады.
- Кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазу негіздерін, академиялық адалдық принциптерн негізге алып, жасанды интеллект технологияларын тиімді қолданады.
- Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық, қаржылық сауаттылық, құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды.
- Тарихи құндылықты, кәсіби деңгейде хореографиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесін, орындаушылық шеберлік техникасын, практикалық қызметті жүзеге асыру кезінде композиция құру технологиясын қолданады.
- Әр түрлі экспрессивті әдістерді қолдана отырып композиция жасау бойынша қойылымдық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеріп, балетмейстер өнерінің, музыкалық драматургияның негіздерін талдай біледі.
- Арнайы пәндерді музыкамен көркемдеп, балетмейстермен, концертмейстермен және хореографиялық ұжымдармен сындарлы жұмыс жасай отырып, музыка арқылы хореографияға кәсіби көзқарас қалыптастырады.
- Көркем және эстетикалық принциптерге сәйкес келетін білім, дағдыларын пайдалана отырып, қарапайым және күрделі би комбинацияларды, жаттығуларды және этюдтерді орындайды.
- Классикалық, халықтық және шығыс биінің бастаулары мен стильдерін, әртүрлі аймақтардың этнографиялық және географиялық ерекшеліктерін қолдана отырып, әдістемелік сауатты би этюдтерін құрайды.
- Ұрпақтар сабақтастығын жүзеге асыра отырып, әлемдік хореографиялық мұра дәстүрлерін, тарихын, ұлттық хореографияның игілігін біледі және ұқыпты сақтайды.
- Хореографиялық құрылымды белгілі бір жанрда қою арқылы әр түрлі тарихи дәуірлердің орындау стилі мен би элементтерін зерттейді.