Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Хореография в QYZPU

Пәндер

  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Несиелер - 4
  • Халық сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пән халықтық-сахналық би қимылдарының сипатын, мәнерін және орындау стилін игеруге бағытталған. Студент халық билерін орындау тарихын, мәнерін және сипатын зерттейді. Қолдың, аяқтың және бастың негізгі позицияларын игереді. Станокта қозғалыстарды орындау әдістемесі мен құру принциптері туралы алғашқы білім алады. Залдың ортасында халықтық бөлімнің билерін, оқу этюдтарын үйренеді. Оқу процесінде оқу-әдістемелік әдебиеттерді талдайды, одан әрі кәсіби қызмет үшін қажетті практикалық дағдыларға ие болады.

    Несиелер - 10
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.

    Несиелер - 5
  • Халық сахналық бидің тренажы

    Курс халық билерін музыкалық және мәнерлі орындау дағдыларын дамытуға бағытталған. Студент би қимылдарында және жалпы композицияда музыкалық екпін мен интонацияны білдіруді үйренеді. Би сипатын орындау мәнері арқылы жеткізу. Икемділікті, дененің қозғалғыштығын, кейіптердің табиғилығын, жұптық билердегі «қарым-қатынасты», ұлттық ерекшеліктер сезімімен көзқарасты дамыту. Курс соңында студент академиялық бөлімнің орындаушылық және көркемдік дағдыларын өндірістік тәжірибеде қолданады.

    Несиелер - 10
  • Хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі

    Курс хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі, оның қызметі процесіндегі мақсаттары мен міндеттері туралы білім алуға арналған. Хореография сабақтарында өнердің негізгі іс-әрекеттерінің өзара байланысының маңыздылығын түсінеді. Балалармен жұмыс істеудің педагогикалық принциптерін, әдістерін, инклюзияны, білім алушылар топтарының әртүрлі жас санаттарына сараланған көзқарасты, сондай-ақ мәдениет пен өнердің қосымша білім беру мекемелерінде сабақ, жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар жасауды зерделейді. Педагогикалық процесті біледі, шығармашылық ұжымда оқу-тәрбие, қойылым-дайындық жұмыстарын ұйымдастыра алады.

    Несиелер - 5
  • Қазақ биінің негізі

    «Қазақ биінің негіздері» пәні студенттердің қазақ халық биі саласындағы іргелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақ биі — Қазақстанның мәдени мұрасының бір бөлігі ретінде қарастырылады. Оқу үдерісінде студенттер негізгі би қимылдарын орындау техникасын меңгереді, би стильдерінің аймақтық ерекшеліктерін зерттейді, музыкалық сүйемелдеумен және костюм ерекшеліктерімен танысады. Ерекше назар көркем-образды ойлау, сахналық мәдениет, қимылдардың символикасын түсіну, биді ұлттық мәдени контексте қарастыру.

    Несиелер - 4
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.

    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Бұл пәннің мақсаты классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеу болып табылады. Студент классикалық бидің негізін қалаушылардың әдістемелік жұмыстарының теориялық аспектілерін зерттейді және талдайды. Білім алушы станокта, залдың ортасында, allegro-да экзерсистің реттілігін, сондай-ақ байланыстырушы элементтер мен диагональ бойынша айналуды біледі. Курс нәтижесінде студент алған теориялық білімдерін классикалық би әдістемесін практикалық іс-әрекетте қолданады.

    Несиелер - 5
  • Хореография педагогикасы

    «Хореография педагогикасы» пәні студенттердің әртүрлі білім беру мекемелерінде (өнер мектептері, қосымша білім беру ұйымдары, колледждер, оқу орталықтары) хореографиялық оқытуды ұйымдастыру және жүргізуге қажетті педагогикалық білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер: - балалар мен ересектерге хореографияны оқыту әдістемесін, - оқу процесін жоспарлау қағидаттарын, - оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін, - сондай-ақ хореографиялық қызметте мотивация мен шығармашылық дамуды қалыптастыру ерекшеліктерін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Фортепиано

    Аспаппен танысу. Пернетақтаны меңгереді. Студенттер нота мен саусақ ережелерін үйренеді. Кілттермен, негізгі музыкалық өлшемдермен танысады. Динамикалық реңктерді, соққыларды, қарқындарды анықтауды үйрену. Білім алушылар әуендерді үйренеді, ноталар бойынша ойнайды және орындаудың мәнерлілігімен жұмыс істейді

    Несиелер - 5
  • Қазақ биінің композициясы

    «Қазақ биінің композициясы» пәні студенттердің қазақ халық биі негізінде хореографиялық қойылымдар жасау саласындағы кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер: - бидің композициялық құрылымын құру қағидаттарын, - хореографиялық бейнені жасау тәсілдерін, - музыкалық және этнографиялық материалмен жұмыс істеуді, - дәстүрлі қозғалыстарды сахнаға бейімдеу әдістерін меңгереді. Ерекше назар: - халық билерінің элементтерін шығармашылықпен интерпретациялауға, - жеке стиль қалыптастыруға, - режиссуралық ойлау қабілетін дамытуға - және орындаушылар ұжымымен жұмыс істей білуге аударылады.

    Несиелер - 7
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Несиелер - 5
  • Қазақ және шетел хореографиясының тарихы

    Курс аясында студенттер хореографиялық өнердің пайда болу кезеңінен бүгінгі күнге дейін танысады. Хореография өнерінің, шетелдік және отандық балетмейстерлердің, орындаушылардың шығармашылығы мен спектакльдерінің даму кезеңдерін саралайды. Өз ойларын әлемдік және ұлттық құндылықтарға сүйене отырып тұжырымдайды. Хореографиялық өнер саласындағы ғылыми әдебиеттерден дәйексөздер келтіреді және оны сыни тұрғыдан талдайды. Алған білімдерін тәжірибеде және зерттеу жұмысында қолданады.

    Несиелер - 5
  • Street dance

    Бұл курс хип-хоп, фанк, брейк-данс, R&B және басқа да көптеген көше стильдерін қамтитын би бағдарламасын зерттейді. Курс көше билерінің пайда болу, қалыптасу және даму жолдары туралы білім береді. Курс барысында техникалық күрделі қозғалыстарды, комбинацияларды құрастыруды меңгереді. Техникалық жағынан күрделі орындаушылық лексиканы меңгерген және алған білімдерін би жобаларын жасау кезінде қолданады. Жаңа білімге, ақпаратқа ашық және өзінің кәсіби іс-әрекетінің нәтижелерін бағалай біледі.

    Несиелер - 9
  • Арт менеджмент

    Курстың мақсаты-арт-индустриядағы Менеджмент және маркетинг негіздерін зерттеу. Шетелдік және отандық арт-менеджменттің қалыптасуы, дамуы туралы білім алады. Шоу-бизнесті, өндірістің мәнін, нормативтік-құқықтық заңдарды, бюджеттік және шаруашылық есеп ұйымдарының менеджменті мен маркетингін біледі. Мәдениет және өнер мекемелері басшысының басқарушылық-ұйымдастырушылық қызметі туралы білім алады. Арт-индустрия саласындағы менеджмент және промоушн білімдерін қолдана отырып, шығармашылық идеяны жобалауды және іске асыруды біледі. Шоу-бағдарламаларды, гастрольдік іс-шараларды және мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру технологияларын меңгерген. Алған білімдерін іс жүзінде қолдана алады.

    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты қазақ биінің бөлімдерін зерделеу. Қазақ халық биінің шығу тегі, оқу-әдістемелік, танымдық әдебиеттерге әдеби шолу. Студент қазақ дәстүрлі музыкасының музыкалық ерекшеліктерін, күнделікті билердің негізгі қимылдары мен элементтерін зерттейді, орындаушылық дағдыларды және қазақ биінің мінезі мен мәнерін меңгереді. Курстың нәтижесінде студент қыздар мен ерлер қазақ биі сипатында залдың ортасында экзерсис жасау әдістері мен принциптерін білетін және меңгеретін болады.

    Несиелер - 10
  • Тарихи - тұрмыстық биді оқытып үйретудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-XVI-XIX ғасырлардағы негізгі элементтерді, орындау стилі мен мәнерін, күнделікті билерді игеру. Бағдарлама аясында студент күнделікті бидің қалыптасу тарихымен және дамуымен, әр түрлі дәуірлердегі және қоғамның әлеуметтік топтарындағы билерді орындау және оқыту әдістемесін практикалық игерумен танысады. Білім алушы мынадай дағдыларды меңгереді: орындаудың стилі, мәнері мен сипаты сезімдері; біледі: қимылдарды орындаудағы әртүрлі дәуірлердің айрықша белгілері, бидегі тиісті аксессуарлар, сондай-ақ өзіндік қойылымдық жұмысты іске асыру кезінде зерттеу тәжірибесін алады.

    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқыту

    Курс қазақ биі педагогикасының қалыптасуы мен дамуын зерттеуге бағытталған. Қазақ биі мектептерін оқытуды ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Қазақ биінің жетекші педагогтарының лексикалық стилистикасы мен жұмыс сипатын меңгереді. Станок жанындағы комбинацияларда үйренген қимылды егжей-тегжейлі талдап, күрделі қимылдарды меңгереді. Шығармашылық жұмыстың нәтижесінде тәжірибеге бағытталған іс-әрекетте қажетті креативті және сыни ойлауды қолдана алады.

    Несиелер - 7
  • Ырғақ

    Пән мақсаты- студенттердің дене икемділігін дамытып, музыка мен ырғақты балет гимнастикасы арқылы дамыту. Шығармашылық қиялды, музыкалық есту қабілетін, зейін мен есте сақтау дағдыларын дамыту. Курстың соңында студент классикалық бидің партерлік (еден арқылы) сабағын біліп, қимылдарды музыка арқылы үйлестіре алады.

    Несиелер - 5
  • Халық биінің композициясы

    Курс білім алушыларға халық билері негізінде сахналық би туындысын құрастырудың шығармашылық және әдістемелік қағидаларын үйретуге бағытталған. Студенттер халық билерінің стильдік ерекшеліктерін, пластикалық тілін, музыкалық құрылымын және сахналық драматургия элементтерін зерттеп, өз композицияларын жасау дағдыларын меңгереді. Пән аясында студенттер балалар ұжымдарына арналған халық билері композицияларын құрастыру мен қою тәсілдерін зерттейді. Оқу үдерісі тарихи-көркемдік талдауды, этнографиялық материалдарды сахналық интерпретацияда қолдану әдістерін және қойылым кезеңдерін қамтиды.

    Несиелер - 7
  • Дәстүрлі қазақ биінің көркем мәдениеті

    Қазақ халқының салт-дәстүрін, тұрмыс-тіршілігін, ұлттық мәдениетін меңгеру және қазақ биі сабағын жүргізуде қолдана білу курстың міндеті болып табылады. Балаларға арналған қазақ билерін қоюда ауыз әдебиетін қолдануды меңгереді. Домбыра, қобыз күйлерін зерттеп, қазақ билерін музыкамен сүймелдеуде сауатты қолданады. Ұлттық салт-дәстүрлерді, ою-өрнектердің мазмұнын түсініп, бірегей хореографиялық қойылымдарды қоюда пайдаланады.

    Несиелер - 10
  • Ансамбль репетиторы

    «Ансамбль репетиторы» пәні хореографиялық ансамблдегі репетиторлық функцияларды оқытуға бағытталған. Ансамбілдегі репетитордың мақсаттары мен міндеттерін, хореография драматургиясының заңдылықтарымен таныстырады және оқытады. Ансамбілде шығармашылық аумақты қалыптастыруға үйретеді. Студенттер мұрада қалған шығармалардың құндылықтарымен танысады

    Несиелер - 3
  • Балдық би

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге балдық хореография саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар беру. Оқу курсы латиноамерикалық және еуропалық бағдарламалардағы негізгі қозғалыстардың теориясы мен оқыту әдістемесі туралы түсінік береді. Студенттер бал биінің терминологиясын, би қимылдарына тән арнайы дағдыларды, кеңістікте еркін қозғалу және жұптық бидегі мәдени мінез-құлықты меңгереді. Сонымен қатар негізгі элементтер, фигуралар, қарапайым комбинациялар; оқу-жаттығу және байқау композицияларын құрастыру принциптері қарастырылады. Музыкалық ерекшеліктер: темп, ырғақ, санау; қозғалыстардың музыкалық құрылымы. Жаттығу процесін ұйымдастыруда және сабақ барысында туындайтын қателіктерді талдап, түзете білу дағдылары қалыптасады. Орындаушының қимылын талдап, түсініктеме бере отырып көрсету; алған білімді тәжірибеде қолдану.

    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды.

    Несиелер - 5
  • Халық биінің негіздері

    Халық биіндегі негізгі аяқ, қол, бас қалыптарын меңгеру. Халық биінің орындаудағы дене қалыпын қалыптастыру. Станок жанындағы экзерсисті орындау әдістемесі. Қимылдарды орындау барысында музыканы тындап, санап үйрену.

    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттердің ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімін қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқыту

    Бұл пәннің мақсаты классикалық биді оқытудың педагогикалық әдістемесі мен әдістерін игеру. Пән балет қойылымдарының музыкалық материалын қолдана отырып, техникалық күрделі элементтерді зерттеуді қамтиды. Студент оқу-әдістемелік әдебиеттерге сілтеме жасай отырып, оқу комбинациялары мен демонстрациялық сабақтарды құра алады, содан кейін ғылыми-зерттеу қызметінде талдайды және қолданады. Классикалық бидің негізін қалаушылардың педагогикалық принциптері мен әдістеріне сүйене отырып, жас категориялары мен оқу жылын ескере отырып, классикалық би сабағын құра алады.

    Несиелер - 8
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Несиелер - 4
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Несиелер - 5
  • Классикалық биінің тренажы

    Бұл пәннің мақсаты студентті хореографиялық білім берудің кәсіби пәндеріне дайындау болып табылады. Партердегі классикалық тренажердің элементтерін, классикалық би жаттығуларын, станоктағы және залдың ортасындағы экзерсистің мәні мен дәйектілігін біледі. Арқа мен аяқтың бұлшық еттерін нығайтуға, күш, серпімділік, бұлшықет жады және созылуға бағытталған қосымша жаттығуларды қолдана алады. Классикалық би жаттығуларын орындау кезінде үйлестіру мен музыкалықты меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты – студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Несиелер - 5
  • Халық сахналық биді оқыту

    Курс халықтық-сахналық биді оқытудың принциптері мен әдістерін зерттеуді қамтиды. Студент оқу комбинациялары мен этюдтерін құрастыра алады, оларды әрі қарай талдау мен тәуелсіз практикалық сабақтарда модельдейді. Би нөмірін қою кезінде ол музыкалық материал мен хореографиялық лексиканы таңдай алады, би композициясын драмалық түрде құрып, қойылымда өз ойларын нақты жеткізе алады. Сабақты өз бетінше практикалық жүргізу, бағдарламалық материалды баяндау және жеке оқу жоспарын жасау дағдыларын меңгереді.

    Несиелер - 7
  • Актер шеберлігі

    Курс өзін-өзі сезімталдық дағдысын басқаруды, көрермен алдында еркін мінез-құлықты қалыптастырады. Курс барысында сахналық мінез-құлық негіздерін, ойлау мен қиялды дамыту әдістері, актерлік элементтердің қалыптасуы зерттеледі. Топтық жұмысқа бейімделеді. Өз ойын білдіруді, тұжырымдауды біледі. Сахна мәдениеті мен сөйлеу этикеті кәсіби түрде қалыптасады.

    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман хореографиясы

    Қазіргі хореографияның теориясы мен әдістемесін зерттеу, орындау техникасын жетілдіру. Табиғи қозғалыстың негізгі принциптерін, тұжырымдамаларын талдау, белсенді рефлексия процесіне қатысу және кәсіби өсу үшін өзінің педагогикалық тәжірибесі туралы талдау жасау қабілеттерін үйретеді. Қазіргі заманғы хореография негіздеріне, жан-жақты білімге және оның пәндік саласын түсінеді. Дененің құрылымын және оның қозғалыстағы рөлін біледі, алған білімдері мен дағдыларын өзінің кәсіби және педагогикалық қызметінде қолдана алады.

    Несиелер - 9

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Негізгі базалық және кәсіптік пәндер саласында инновациялық әдістер мен жан-жақты білімді қолдана отырып, кәсіби қызметтегі мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізеді.
  • Тұлға ретінде өсу үшін талдау жасайды және ой елегінен өткізеді, хореографиялық өнер саласында өзінің кәсіби деңгейін жетілдіреді және дамытады.
  • Драматургия заңдылықтары мен балетмейстерлік өнер композициясы негізінде ұжымдағы шығармашылық белсенділікті дамытудың креативті әдістерін (көркем, музыкалық) техникалық құралдар мен сахналық жабдықтарды пайдалана отырып, әртүрлі жанрдағы би жобаларын жасай алады.
  • Мәдениет пен өнердің қосымша білім беру мекемелерінде мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, балалармен оңай тіл табысады және би өнеріне оң көзқарасты тәрбиелейді.
  • Шығармашылық ұжымда инклюзивті орта мен эмоционалды тұрақты атмосфера құра алады, заманауи коммуникация ресурстарын: жеке имидж мен мінез-құлық этикетін құру технологияларын, командада жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
  • Шығармашылық, ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруда сыни және креативті ойлайды, кәсіби салада, оның ішінде шет тілінде академиялық жазу және зерттеу нәтижелерін таныстыру дағдыларын меңгерген.
  • Классикалық, халықтық-сахналық және қазақ билерін оқыту әдістемесін меңгерген. Педагогикалық және кәсіби қызметте теориялық және практикалық білімді қолдана алады.
  • Өз елінің азаматы мен патриоты ретінде кәсіби қызмет ету кезінде адалдықты, шынайылықты, еңбекқорлық пен парасаттылықты көрсетеді.
Top