Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11114 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық технологияларды қолдана отырып, мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарының қызметін тиімді басқаруға және ұйымдастыруға қабілетті жоғары білікті бакалаврларды даярлау. Түлектер клиенттерге қызмет көрсету, сервистің жоғары деңгейін қамтамасыз ету және қонақжайлылық нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыру жөніндегі іс-шараларды өткізу үшін құзыреттерге ие болады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Қонақжайлылыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты-студенттерді қонақжайлылықтың даму тарихымен, қонақжайлылық индустриясының негізгі терминдері мен ұғымдарымен, нормативтік-құқықтық базасымен, тамақтану индустриясы кәсіпорындары мен орналастыру құралдарының жіктелуімен, қызмет көрсетуші және өндірістік персоналға қойылатын жалпы талаптармен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студент қонақжайлылық индустриясының терминдері мен ұғымдарын ажырата білуі, қонақ үй кәсіпорнының құрылымын анықтай алуы, кәсіпорындардың әртүрлі санаттарының сәйкестігін бағалай білетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 1

    Пәннің мақсаты түрік тілінің лексикалық және грамматикалық құрылымын, сөйлеу бөліктерін, зат есімдер мен сын есімдердің сөзжасамдарын, сөйлемнің негізгі және кіші мүшелерін, түрік тілінің стильдерін, қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени салаларының диалогтық сөйлеуін, ресми құжаттар стилінің ерекшеліктерін білу. Пәнді игеру нәтижесінде коммуникативті мақсаттарда (ауызша және жазбаша сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) қарым-қатынас дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейманхана және мейрамхана бизнесіндегі брендинг

    Пәннің мақсаты-студенттерді бренд, брендинг ұғымдарының мәнімен және оның негізгі сипаттамаларымен, брендингімен, брендингті дамытумен, корпоративті сәйкестендірумен және оның негізгі элементтерімен, интерьер дизайнымен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студентте сауда белгілерін тану, брендтерді әзірлеу және жылжыту, композицияны сауатты шешу тұрғысынан қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнының қолданыстағы интерьерін талдау білімі мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік қонақжайлылық индустриясы

    Пәннің мақсаты-студенттерді әлемдік қонақжайлылық индустриясын дамытудың негізгі кезеңдерімен, әлемнің түрлі елдерінде қолданылатын қызмет көрсету нысандары мен әдістерімен, мейрамхана және қонақ үй бизнесінің әлемдік желілерімен, корпоративтік мәдениетпен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттерде әлемдік мейрамхана бизнесі индустриясында бизнесті жүргізу заңдылықтарын, әлемдік мейрамхана индуст индустриясының тәжірибесін практикалық қызметте қолдану білімі мен іскерлігі қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 2

    Пәннің мақсаты түрік тілінің лексикалық және грамматикалық құрылымын, сөйлеу бөліктерін, зат есімдер мен сын есімдердің сөзжасамдарын, сөйлемнің негізгі және кіші мүшелерін, түрік тілінің стильдерін, қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени салаларының диалогтық сөйлеуін, ресми құжаттар стилінің ерекшеліктерін білу. Пәнді игеру нәтижесінде коммуникативті мақсаттарда (ауызша және жазбаша сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) қарым-қатынас дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қонақжайлық индустриясында арнайы және бұқаралық іс-шараларға қызмет көрсету

    Пәннің мақсаты-бұқаралық және арнайы іс-шараларға қызмет көрсету түрлері мен прогрессивті қызмет көрсету технологияларын, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемелерін, мейрамхана залын банкеттің белгілі бір түріне дайындау ережелерін, Көшпелі қызмет көрсету ерекшеліктерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттерде банкеттерге қызмет көрсетуді, кейтерингтік іс-шараларды ұйымдастыру, нормативтік, технологиялық құжаттаманы пайдалану, лауазымдық нұсқаулықтарды әзірлеу дағдылары мен біліктері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еуропа халықтарының тамақтану мәдениеті

    Пәннің мақсаты-тарихи-мәдени мұраны, Еуропа халықтарының тамақтану дәстүрлері мен мәдениетінің ерекшеліктерін, ұлттық тағам технологиясында қолданылатын механикалық, термиялық аспаздық өңдеудің негізгі тәсілдерін, әдістері мен әдістерін, режимдерін зерттеу. Пәнді оқыту нәтижесінде студентте тағам жасау кезінде технологиялық операциялардың реттілігін әзірлеу, аспаздық өнімдер технологиясы бойынша нормативтік құжаттаманы бағдарлау білімі, дағдылары мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейманханалардағы қосымша қызмет көрсету технологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттерді қонақ үй қызметтерімен таныстыру: негізгі, қосымша және ілеспе, бизнес-орталықтың, конференц – залдардың, қонақ үйлердегі Көліктік қызмет көрсетудің, консьерж қызметінің қызметтерін ұсыну ерекшеліктері; қосымша қызметтерді жобалауды үйрету. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер халықаралық сервистің ережелері мен нормаларын ескере отырып, қосымша қызметтер көрсету бойынша клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыра алады, қосымша қызметтерді жобалау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің тауартануы

    Пәннің мақсаты-азық-түлік тауарларын тауартану негіздерін, тамақ өнімдерінің тағамдық құндылығын, ұтымды тамақтану нормаларын, азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің көрсеткіштері мен қасиеттерін, сақтау шарттарын, сақтау мерзімдерін, сақтау ережелері мен тәсілдерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер тамақ өнімдерінің ассортиментін сыртқы айрықша белгілері бойынша таниды, шикізат пен дайын өнімнің сапасын анықтайды, нормативтік құжаттаманы пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының жабдықтары

    Пәннің мақсаты-студенттерді қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының заманауи технологиялық жабдықтарымен, жылу, механикалық, жуу және тоңазытқыш жабдықтарын пайдалану, жөндеу және монтаждау ерекшеліктерімен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студент Берілген технологиялық жағдайларға арналған технологиялық жабдықтар мен автоматика құралдарын таңдай білуі және технологиялық жабдықты есептеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби этика және инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты-студенттерді кәсіби этика мен этикеттің, инклюзивті білім берудің әдіснамасы мен әдістемесімен, этикеттің негізгі нормаларымен, жанжалдардың түрлерімен және оларды шешу әдістерімен таныстыру. Іскерлік әңгіме жүргізу өнерін, этикалық нормаларды сақтауды үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттер іскерлік келіссөздер мен кездесулер өткізуге, келушілердің әртүрлі топтарымен, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдармен өзара әрекеттесу кезінде инклюзия принциптерін қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы мәдениетаралық коммуникациялар

    Пәннің мақсаты-қонақжайлылық саласындағы мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін тілдік, этикеттік және мінез-құлық нормаларын, әртүрлі мәдениеттерден келген қонақтардың күтулерінің ерекшеліктерін, сондай-ақ мәдени кедергілерді еңсеру және жанжалдардың алдын алу әдістерін игеру арқылы зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақтардың мәдени ерекшеліктерін анықтап, талдай алады, тиісті тілдік және этикеттік нормаларды қолдана алады, мәдениетаралық ортада қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейрамханалар мен мейманханаларда қызмет көрсету технологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттерді қызмет көрсету әдістері мен нысандарымен, қонақжайлылық кәсіпорындарында қызмет көрсету әдістері мен нысандарына қойылатын жалпы талаптармен, қонақүйлер мен мейрамханалардың негізгі қызметтерінің жұмыс технологиясымен және олардың өзара байланыстарымен, негізгі және қосымша қызметтерді ұсыну технологиясымен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер халықаралық сервистің ережелері мен нормаларын ескере отырып, әртүрлі қабылдауларда қызмет көрсетуді ұйымдастыруға, қызмет көрсетуші персоналдың жұмысын ұйымдастыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орта Азия халықтарының тамақтану мәдениетінің дәстүрлері мен ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты-жалпы мәдени-құндылық бағдарлары мен тарихи-мәдени мұраны, Орта Азияның әр түрлі халықтарының тамақтану дәстүрлері мен мәдениеттерін қалыптастыру ерекшеліктерін, Қазақ ұлттық тағамдарын, жақын шет елдер халықтарының тағамдарын зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттерде белгілі бір ұлттық тағамдардың шикізатын іріктеу және ұтымды пайдалану, Орта Азия халықтарының ұлттық дәстүрлеріне сәйкес ыдыс-аяқтарды рәсімдеу және ұсыну білімдері, дағдылары мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының тамақтану дәстүрі мен мәдениеті

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның, Еуропаның, Азияның, Америка континентінің тамақтану дәстүрлері мен мәдениетін, ұлттық тағам технологиясында қолданылатын механикалық, термиялық аспаздық өңдеудің негізгі тәсілдерін, әдістері мен әдістерін, режимдерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттерде ұлттық тағамдардың ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі диеталар мен мәзірлерді құрастыру, әлемнің әртүрлі елдерінің туристеріне арналған тағамдар мен сусындардың ассортиментін таңдау білімі, дағдылары мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Пәннің мақсаты студенттерге компьютерлік графика негіздерін, соның ішінде графикалық жүйелермен жұмыс істеудің теориялық және практикалық аспектілерін, кескіндерді жасау менөңдеуді, 3D нысандарын модельдеу мен визуализациялауды және әртүрлі салаларда қолданылатын құралдар мен технологияларды игеруді үйрету. Курс аяқталғаннанкейін студенттер компьютерлік графика саласында жұмыс істеу үшін практикалық дағдыларға ие болады және визуализация, модельдеу және графикалық қосымшалардықұру мәселелерін шешуге дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейманхана және мейрамхана қызметтерін стандарттау, сертификаттау және бақылау

    Пәннің мақсаты студенттерде стандарттау және сертификаттау негіздерін, стандарттау әдістерін, стандарттардың түрлері мен санаттарын, қонақ үй қызметтері сапасының сәйкестігін бағалау тәсілдерін білуді қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақүйлерді жіктеу жүйесіне сәйкестігін растау бойынша жұмысты ұйымдастыруға, технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтардың орындалуын бақылауға, қонақ үй қызметінде стандарттарды қолдануға және әзірлеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызметін бағдарламалық қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты - студенттерді тамақтандыру кәсіпорындарында қолданылатын жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі түрлерімен таныстыру: мейрамхана-қонақ үй бизнесі бағдарламалары 1C Рарус: мейрамхананы басқару, мейрамхана қызметін автоматтандыру жүйесі R-Keeper, Ресторатор, тамақтануды жоспарлау мен есепке алуға арналған компьютерлік жүйелер. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақтарды есепке алу және қызмет көрсету бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерімен жұмыс істеу білімі мен дағдыларына ие болуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейманхананың әкімшілік-шаруашылық қызметін және қауіпсіздік жүйесін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-студенттерді қонақ үйдің әкімшілік-шаруашылық қызметінің негізгі процестерімен, қонақ үйдегі қауіпсіздік жүйесімен, қауіпсіздік қызметінің құрылымымен, оның негізгі міндеттерімен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер персоналдың жинау жұмыстарын жүргізу стандарттарының талаптарын сақтауын бақылай алады, жабдықтар мен мүкәммалды есепке алу бойынша құжаттаманы рәсімдеу және жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй және мейрамхана сервисінің мәдениеті

    Пәннің мақсаты-мейрамхана бизнесінің қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының түрлерін зерттеу. Мейрамхана қызметінің жүйесі мен психологиясын білу. Мейрамхана қызметкерлерінің еңбек қызметінің ерекшеліктерін, келушілерге қызмет көрсету процесін, мейрамхана сервисінің мәдениетін, іскерлік қарым-қатынастың этикалық және этикеттік нормаларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейманхана cервисі

    Пәннің мақсаты-студенттерді сервистік қызметтің жалпы ұғымдарымен, қонақ үй өнімінің сипаттамаларымен, қонақ үй қызметтерін ұсыну тәртібі мен ережелерімен, әртүрлі санаттағы қонақ үйлердің нөмірлік қорына қойылатын талаптармен, қызметкерлерге қойылатын біліктілік талаптарымен, қызмет көрсету стандарттарымен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақ үй қызметтерін көрсету тәртібін реттейтін нормативтік актілерді қолдануға, лауазымдық нұсқаулықтарды, қызмет көрсету стандарттарын, қызмет көрсету процестерін жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана-мейманхана бизнесі кәсіпорнының экономикасы

    Пәннің мақсаты-негізгі экономикалық ұғымдарды зерттеу бюджеттеу, шығындар мен кірістерді басқару, баға белгілеу, мейрамхана-қонақ үй бизнесінің өндірістік және қаржылық жоспары, тәуекелдерді басқару әдістері. Оқыту нәтижесінде студенттер кіріс, пайда, кірістілік және шығындар сияқты негізгі қаржылық көрсеткіштерді есептей алады, шығындарды талдайды және оңтайландырады, сыртқы және ішкі факторлардың әсерін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үйлердегі қауіпсіздік

    Пәннің мақсаты-қонақ үй қызметтерін қамтамасыз ету саласындағы нормативтік-құқықтық актілермен, күзет, өрт, Ақпараттық, қаржы-экономикалық, кадрлық және терроризмге қарсы қауіпсіздікті қоса алғанда, қонақ үйдің Кешенді қауіпсіздік жүйесімен танысу. Оқыту нәтижесінде студенттер нормативтік талаптарды қолдана алады және қонақ үй қызметтерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің әртүрлі бағыттарын тиімді ұйымдастыра алады .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бар ісі

    Пәннің мақсаты-барлардың қызметтерінің жіктелуін және оларға қойылатын жалпы талаптарды, халал коктейльдер мен сусындар, бар ыдыстары, бар жабдықтары мен керек-жарақтары өндірісінің ерекшеліктерін, барлардың жұмысын ұйымдастыруды, бар сауда орындарының түрлері мен сипаттамаларын зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер барменнің жұмыс орнын ұйымдастыру және қонақтарға қызмет көрсету, сусындар мен коктейльдер дайындау дағдылары мен дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана қызметтерін ілгерілету және сату технологиялары

    Пәннің мақсаты-студенттерді мейманхана және мейрамхана қызметтерін сату әдістерімен, заманауи технологиямен және жылжыту және сату стратегиясымен таныстыру. Жеке сату әдістерін, банкет залдары мен конференц-залдарды сатуды, белсенді сату технологияларын, сатып алушыны іздеу және бағалау әдістерін үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттерде мейрамхана және мейманхана қызметтерін ілгерілету және сату стратегияларын әзірлеу мен іске асыруды сауатты ұйымдастыру білімі, іскерлігі мен дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Қаржылық сауаттылық, Қаржы құқығы

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейманханада қабылдау және орналастыру қызметін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-ұйымдарды, қонақтарды қабылдау және орналастыру қызметінің жұмыс технологиясын, қонақтарды брондау, қабылдау, тіркеу, орналастыру және кету түрлері мен тәсілдерін, қонақтарды қоныстандыру, шығару рәсімдерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер қабылдау және орналастыру қызметінде қызмет көрсетуді ұйымдастыра алады, қабылдау және орналастыру қызметінің материалдық ресурстар мен персоналға қажеттіліктерін бағалайды және жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясындағы бухгалтерлік есеп

    Пәннің мақсаты бухгалтерлік есеп негіздерін, бухгалтерлік құжаттарды және оларды жасауға қойылатын талаптарды, есептеулерді, қаржылық салымдарды зерделеу; өндірістік шығындарды есепке алу, қонақжайлылық индустриясындағы баға белгілеу, бухгалтерлік есептілік және бухгалтерлік балланстың түрлері. Оқыту нәтижесінде студентте қаржылық есептілікті жасау, ұйымдардың кірістері мен шығыстарының жоспарларын әзірлеу білімі, іскерлігі мен дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейрамхана ісін және мейманхана бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты-студенттерді ұйымдық-құқықтық нысандармен, қоғамдық тамақтандыру қызметтері мен бөлімдерінің, қонақ үй кәсіпорындарының, кәсіпорындар құрылымының жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау; жабдықтауды, қойма шаруашылығын ұйымдастыру; персоналдың жұмысын ұйымдастыру және нормалау. Оқыту нәтижесінде студенттер нақты экономикалық жағдайларды шешуде ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін қолдана алады және құрылымды әзірлейді және өндіріс жұмысын жедел жоспарлауды жүзеге асырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық саласындағы инновациялық жоспарлау және жобалау

    Пәннің мақсаты инновациялардың мәнін, инновациялардың түрлерін, инновациялық жоспарлау мен ұйымдастырудың міндеттері мен функцияларын, Инновациялық жобалау сатысын, тәуекел факторларын есепке алуды, инновациялық жобаларды қаржылық қамтамасыз етуді зерттеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары мен қонақүйлердің инновациялық бизнес-жобаларын әзірлеуге, қонақжайлылық индустриясындағы инновациялардың тиімділігін зерттеу және бағалау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана тағамдарын дайындау технологиясы

    Пәннің мақсаты-мейрамхана өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін, тағамдардың, тұздықтардың, сусындардың, аспаздық өнімдердің ассортиментін, аспаздық өнімдер тағамдарының сапасына қойылатын талаптарды, термиялық өңдеу әдістерін: оларды қолданудың әдістері мен ерекшеліктерін, мәзір түрлерін оқып білу. Оқыту нәтижесінде студент пісіру процестерінің технологиялық карталары мен сызбаларын құра білуі, технологиялық процестің барысы мен нәтижелеріне әртүрлі факторлардың әсерін бағалай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық тамақтандыруды ұйымдастырудағы тамақ қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты-студенттерді тамақ Қауіпсіздігі Менеджментінің негіздерімен, ХАССП бағдарламасын әзірлеу кезеңдерімен таныстыру. Қауіптерді талдауды және сыни бақылау нүктелерін анықтауды, әрбір ККТ үшін мониторинг жүйесін құруды, түзету шараларын анықтауды үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттер ХАССП нормативтік құжаттарын, ХАССП қағидаттарын қолдануға, ХАССП енгізу жоспарын әзірлеуге, тәуекелдерді талдауға және сыни бақылау нүктелерін анықтауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мейрамхана сервисінің технологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттерді қызмет көрсетуді ұйымдастыру кезеңдерімен, лауазымдық нұсқаулықтармен, асханалық ыдыс-аяқтардың, аспаптардың жіктелуімен таныстыру. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер әртүрлі қабылдауларда қызмет көрсетуді ұйымдастырады, жиһазды жабдықтау, оны залда орналастыру нормаларымен жұмыс істей алады, ыдыс-аяқ пен аспаптардың қажетті санын есептей алады; қызмет көрсету формасы мен түрін, әртүрлі тағам түрлерін ұсыну техникасын ескере отырып, үстелдерге қызмет көрсету әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тамақ өнімдері мен азық-түлік шикізаттарының қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты-студенттерді азық-түлік қауіпсіздігі мен гигиенасы, санитарлық-гигиеналық талаптар, тамақтан улану түрлері, ластаушы заттардың жіктелуі, азық-түлік өнімдерін сәйкестендіру және бұрмалау, өнімдердегі тағамдық қоспаларды гигиеналық реттеу туралы негізгі ұғымдармен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер тағамдық қоспаларды қолдануды реттейтін құжаттарды қолдана алады, рұқсат етілген орау материалын таңдай алады, жабдықты санитарлық өңдеу әдісін таңдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейманхана іс-әрекетін жобалау

    Пәннің мақсаты-қонақ үй қызметін жобалаудың теориялық негіздерін, қонақ үй қызметін жобалаудың заманауи технологиялары мен әдістерін, жобаның құрамы мен мазмұнын, жобалық қызметті Құжаттамалық қолдауды, қонақ үй кәсіпорындарының ғимараттарына қойылатын талаптарды зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттерде қонақ үй қызметтері саласында стандарттарды қолдану, тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес келетін қонақ үйлердегі функционалдық процестерді жобалау бойынша білім, білік және дағдылар қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлық индустриясындағы стратегиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты-тамақтану және қонақ үй кәсіпорындарының стратегиялық менеджмент негіздерімен, компания стратегиясын қалыптастыру әдістемесімен және мейрамхана бизнесі мен қонақ үй бизнесінің ерекшеліктерін ескере отырып, оны іске асыру алгоритмімен танысу. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақжайлылық кәсіпорнын дамытудың міндеттері мен мақсаттарын айқындауға, бәсекеге қабілетті даму стратегиясын қалыптастыруға және іске асыруға, дамудың стратегиялық проблемаларын анықтауға және оларды жою жөніндегі шараларды әзірлеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде кәсіпкерлік істі ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-студенттерді мейрамхана және қонақ үй бизнесінде кәсіпкерліктің негіздерімен және негізгі аспектілерімен, меншік түрлерімен және шаруашылық қызметімен; кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық және құқықтық нысандарымен, кәсіпкерлікті тіркеудің кезеңдерімен және ерекшеліктерімен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер кәсіпкерлік идеяны іске асыру қағидаттарын қалыптастыра алады, өз бизнесін табысты жүргізу үшін қажетті ресурстарды бағалау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана қызметтерінің маркетингі

    Пәннің мақсаты-студенттерді мейрамхана және қонақ үй кәсіпорны маркетингінің теориялық негіздерімен, маркетингтік зерттеулердің принциптері мен әдістерімен, мейрамхана және қонақ үй қызметтерінің жіктелуі мен сегментациясымен, нарықты талдау әдістерімен, мақсатты аудиториямен және бәсекелестік ортамен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер мақсатты аудиторияға, бәсекелестік ортаға, нарық тенденцияларына талдау жасай алады, тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлейді және енгізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарындағы дағдарысты басқару

    Пәннің мақсаты-студенттерді дағдарыстардың себептерімен, дағдарысқа қарсы процестің негізгі кезеңдерінің мазмұнымен, дағдарысқа қарсы құралдардың түрлерімен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер дағдарысқа қарсы стратегияларды қолдану сценарийлерін әзірлеуге және кәсіпорынның дағдарысқа қарсы шаралары іске асырылатын сыртқы жағдайларды бағалауға, мейрамхана-қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының дағдарысқа қарсы басқаруын жетілдіру жөнінде негізделген ұсыныстар әзірлеуге, тәуекелдерге талдау жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы жарнама және PR

    Пәннің мақсаты-студенттерді қонақжайлылық индустриясында қолданылатын жарнамалық құралдармен, жарнамалық өтініштердің ерекшеліктерімен, қонақжайлылық индустриясындағы жарнамалық қызметті реттеудің құқықтық негіздерімен, мейрамхана және қонақ үй бизнесінің PR технологияларымен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студентте ақпаратпен жұмыс істеу білімі, дағдылары мен дағдылары, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында жарнамалық қызметті ұйымдастырудың негізгі қағидаттары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандандырылған орналастыру құралдарының қызметі

    Пәннің мақсаты-мамандандырылған орналастыру құралдарының, курорттық аймақтардың жіктелуі мен ерекшеліктерін, осы мекемелердің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық базаны зерттеу. Оқу барысында студенттер сауықтыру орталықтарына қойылатын талаптармен және қызмет көрсету стандарттарымен танысады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер мамандандырылған орналастыру құралдарының қызметтерін ұйымдастыра алады, өндірістік-технологиялық құжаттаманы, сауықтыру орталығы мен қонақүйге қызмет көрсетудің ішкі стандарттарын әзірлей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарын қаржылық-экономикалық талдау

    Пәннің мақсаты-қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызметін талдау және диагностикалау әдістерін, өндірістік ресурстарды, шығындарды, өнімдер мен қызметтерді сатуды талдау және диагностикалау әдістерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер ұйымның қаржылық жағдайын талдауға, қаржылық есептілікті талдауға және Ұйымның дамуының қаржылық болжамын жасауға байланысты міндеттерді тұжырымдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлық индустриясында персоналды басқару

    Пәннің мақсаты-студенттерді персоналды басқарудың мақсаттарымен, принциптерімен, әдістерімен және эволюциясымен, ұйымды басқарудағы кадрлық қызметпен, персоналды іріктеу әдістерімен, персоналды ынталандыру және ынталандыру жүйесімен таныстыру. Қызметкерлерді жоспарлауға, қызметкерлердің еңбек өнімділігін бағалауға, іскерлік мансапты басқаруға, қызметкерлердің дамуын жоспарлауға үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттер персоналдың қажеттіліктерін жоспарлауға, ұжымдағы қақтығыстарды басқаруға, персоналды басқаруға талдау жасауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында сервистік қызмет көрсету деңгейін бағалау

    Пәннің мақсаты-қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарына қызмет көрсету сапасының критерийлері мен көрсеткіштерін, кәсіпорындардың типі мен класына әсер ететін факторларды зерделеу, сондай-ақ мәзірді, оның дизайнына, өнім ассортиментіне, интерьерге және сәулет-жоспарлау шешімдеріне, санитарлық-гигиеналық нормаларға қойылатын талаптарды талдау. Оқыту нәтижесінде студенттер сервистік деңгейдің белгіленген стандарттар мен талаптарға сәйкестігін, қызмет көрсету сапасының қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнының бизнес-көрсеткіштеріне әсерін бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамханаларда қызмет көрсету сапасын бағалау әдістері estaurants

    Пәннің мақсаты-мейрамханалардағы қызметтердің сапасын бағалау мен бақылаудың нақты әдістері мен құралдарын, оның ішінде сараптамалық және социологиялық әдістерді, бейтарап аймақтар тұжырымдамасын, салыстырмалы сапаны анықтау әдістемесін, тұтынушылардың қанағаттану индексін есептеу әдістемесін, сыни оқиғалар әдісін, "Құпия сатып алушы"әдісін игеру. Оқыту нәтижесінде студенттер қызмет көрсету сапасын бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдана алады, алынған мәліметтер мен бағалау нәтижелерін талдай алады, жақсартудың негізгі бағыттарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейманхана-мейрамхана кәсіпорындарының сапасын басқару

    Пәннің мақсаты студенттердің қонақ үй-мейрамхана саласында қызмет көрсету сапасын басқару саласында білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл сапаны қамтамасыз ету жүйелерінің әртүрлі түрлерін, қызмет көрсету саласында сапаны бақылау мен талдауды жүзеге асыру әдістерін, ИСО 9001 сапа менеджменті жүйелерінің талаптарын, сапаны басқару әдістемесі мен терминологиясын зерттеуді қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер қызмет көрсету сапасына талдау жүргізуге, қызмет көрсету сапасын арттыру әдістерін қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару
  • Өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздік саласындағы ықтимал тәуекелдерді азайту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ заңнамалық және нормативтік талаптарға сәйкес кәсіби қызметте экологиялық қауіпсіз және тұрақты тәжірибені енгізу.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
  • Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке енжіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді.
  • Түрік тілінің лексикасын, грамматикалық құрылымын түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; коммуникативтік мақсатта қарым-қатынас дағдыларын меңгеру, дәлелді ақпаратты пайдалану негізінде заманауи мәселелерді шет тілінде шешу.
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыру негіздерін, қонақжайлылық және келушілерге қызмет көрсету кәсіпорындарын ұйымдастырудың озық отандық және шетелдік тәжірибесін, қонақжайлылық индустриясындағы жарнамалық қызметті реттеудің құқықтық негіздерін, фирмалық стиль мен оның негізгі элементтерін құру қағидаттарын білуді көрсету; брендтерді әзірлеу және жылжыту, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында жарнамалық қызметті ұйымдастыру дағдыларын меңгеру
  • Азық-түлік өнімдерінің тауартану негіздері, азық-түліктің тағамдық құндылығы туралы білімдерін қолдану, сонымен қатар олардың қасиеттерінің өзгеруін әртүрлі факторлардың әсерінен түсіну, әртүрлі ассортименттегі тағамдарды, сусындар мен аспаздық өнімдерді дайындау процестерінің технологиялық карталары мен схемаларын жасау, әлем халықтарының ұлттық тағамдарының дәстүрлері мен ерекшеліктерін ескере отырып мәзірді жоспарлау, технологиялық жабдықты таңдау және технологиялық жабдықты есептеу дағдылары, аспаздық өнімдер технологиясы бойынша нормативтік құжаттаманы басшылыққа алу.
  • Қабылдау және орналастыру қызметінің қызметін жоспарлау және ұйымдастыру, мәдени-демалыс бағдарламаларын әзірлеу, қонақ үйлердің, қауіпсіздік қызметтерінің, қонақ үйлердің сауықтыру орталықтарының қызметтерінің, арнайы және бұқаралық іс-шараларға, конференциялар мен кеңестерге қызмет көрсетудің шаруашылық қызметін жоспарлау және бақылау, конференциялар бағдарламаларын әзірлеу, тамақтану қызметінің қызметін ұйымдастыру, үйлестіру және бақылауды жүзеге асыру, функционалдық қонақ үйлердегі процестер; қосымша қызметтерді жобалау дағдыларын меңгеру
  • Өндірістік қызметтің, бөлімдердің материалдық ресурстар мен персоналға қажеттіліктерін жоспарлай білу, есепке алу және сатып алу қызметін бақылау, шығындарды талдау және оңтайландыру, негізгі қаржылық көрсеткіштерді есептеу, кәсіпкерлік идеяны іске асыру қағидаттарын қалыптастыру, бизнес жоспарлар әзірлеу, сыртқы және ішкі факторлардың әсерін бағалау, инновациялық технологияларды енгізудің тиімділігін бағалау, бөлімшелердің қаржылық көрсеткіштерінің динамикасын талдай алу
  • Халықаралық этикет, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас негіздері, персоналды басқару, конфликтология, әлеуметтік-мәдени аспектілер туралы білімдерін қолдану, іскерлік келіссөздер мен кездесулер өткізу дағдыларын меңгеру, аудитория алдында, оның ішінде презентацияларды пайдалана отырып сөз сөйлеу, келушілерді сауатты қабылдауды және телефон арқылы сөйлесуді қамтамасыз ету, мәдениетаралық диалог жүргізу, персоналға қажеттіліктерді жоспарлау және есептеу, келушілердің әртүрлі топтарымен, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас кезінде инклюзия қағидаттарын қолдану.
  • Мейрамханалар мен қонақүйлерде клиенттерге қызмет көрсету технологиясы мен әдістері, мейрамхана және қонақ үй сервисінің мәдениеті туралы білімді қолдану, Қызмет көрсету мәдениетінің элементтерін енгізу, банкеттер мен түрлі іс-шараларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру және бақылау, жиһазды жабдықтау, оны залда орналастыру нормаларымен жұмыс істеу, ыдыс-аяқ пен аспаптардың қажетті санын есептеу, үстелдерді есепке ала отырып, қызмет көрсету әдістемесін меңгеру қызмет көрсету нысандары мен түрлері, әртүрлі тағам түрлерін ұсыну техникасы.
  • Мейманхана қызметтерін стандарттау және сертификаттау, тамақ қауіпсіздігі менеджментінің негіздері саласындағы білімді қолдану, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін құжаттарды пайдалану, қонақүйлерді жіктеу жүйесіне сәйкестігін растау бойынша жұмысты ұйымдастыра білу, технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтардың орындалуын бақылау, қонақ үй қызметінде стандарттарды қолдану және әзірлеу.
  • Мейрамхана және мейманхана қызметтерін жылжыту және сату стратегияларын әзірлеу және іске асыру; ағымдағы жылжыту және сату жоспарларын бағалау; мақсатты аудиторияларға, бәсекелестік ортаға және нарықтық үрдістерге талдау жүргізу; тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу; бөлімшелердің қаржылық көрсеткіштерінің динамикасын талдау; бәсекеге қабілетті даму стратегиясын қалыптастыру және іске асыру; дағдарысқа қарсы стратегиялардың сценарийлерін әзірлеу және оларға қаражат таңдау іске асыру.
  • Сапа менеджері жүйелерінің талаптары туралы білімді қолдану, қызметкерлердің қызмет көрсету стандарттарының орындалуын және өнім мен қызмет сапасын қамтамасыз етуді бақылау, қонақ үйлер мен мейрамханалардың бизнес-процестерін бақылаудың нысандары мен әдістерін анықтау, ішкі бақылау қызметін ұйымдастыру, кәсіпорында әзірленген регламенттер мен стандарттарға орындалатын жұмыс сапасының сәйкестігін бағалау, сапаның бизнес-көрсеткіштерге әсерін бағалау, бағалау нәтижелерін талдау, жақсартудың негізгі бағыттарын анықтау, қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Top