Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04142 Мемлекеттік қызметтерді басқару в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Ұйымның кадр саясаты және кадр аудиті негіздері

    Курстың мақсаты - магистранттарда персоналды басқару процестерінің тиімділігі мен заңдылығын қамтамасыз ету үшін кадрлық аудитті ұйымдастыру және жүргізу дағдылары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Персоналды стратегиялық басқарудың негізгі аспектілері, кадрлық шешімдердің тиімділігін бағалау, персоналмен жұмыс істеудегі тәуекелдер мен сәйкессіздіктерді анықтау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект

    Курстың мақсаты - магистранттардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру үшін цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс мемлекеттік қызмет көрсету саласында қолданылатын заманауи цифрлық шешімдер мен жасанды интеллект технологияларын зерттеуге арналған. Автоматтандыру құралдары, платформалық шешімдер, деректерді өңдеу жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі халықаралық стандарттар

    Курстың мақсаты - магистранттардың мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы халықаралық стандарттар мен тәжірибелер туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін арттыру үшін осы тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту. Курс мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы халықаралық тәсілдерді, қағидаттар мен стандарттарды зерделеуге арналған. Қызмет көрсету сапасының стандарттарын, электрондық үкіметті, азаматқа бағдарлауды қоса алғанда, мемлекеттік басқару жүйесі дамыған елдердің үздік тәжірибелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді ұйымдастыру

    Курстың мақсаты - магистранттарда мемлекеттік қызмет көрсету үдерістерін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде мемлекеттік қызметтерді ұйымдастыру қағидаттары мен тетіктері, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, стандарттау, рәсімдерді регламенттеу, цифрлық технологияларды енгізу және халықпен өзара іс-қимыл қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызметтерді көрсету сферасындандағы инновациялық реформалар

    Курстың мақсаты - магистранттарда мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы инновациялық тәсілдер мен реформалар туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курс мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы инновациялық реформалардың негізгі бағыттары мен құралдарын қарастырады. Мемлекеттік басқарудың заманауи үлгілері, цифрлық және клиентке бағытталған тәсілдерді енгізу, сервистерді трансформациялау, сондай-ақ табысты реформалардың халықаралық және ұлттық үлгілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты басшының өзінің басқару функцияларын және ұйымдастырушылық мәселелердің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге ықпал ету. Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласында психологиялық зерттеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Курстың мақсаты - ұйымдастырушылық тиімділіктің анықтаушы факторы ретінде басқарудың табиғаты мен мәнін ашу. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант басқарушылық жұмыстың мәні туралы менеджменттің әдістері, принциптері, функциялары, көшбасшылық стильдері және кәсіпорынның жекелеген салаларын басқару ерекшеліктері туралы түсінікке ие болуы керек. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу, талдау және қабылдаудың практикалық дағдыларын және персоналды тиімді басқару және тұтастай ұйымдастыру дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мемлекеттік қызметтерді жобалау және басқару

    Курстың мақсаты- магистранттардың азаматқа бағдарлана отырып, мемлекеттік қызметтерді жобалау және тиімді басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру, көрсетілетін қызметтердің ашықтығын, сапасы мен қолжетімділігін арттыру. Курс азаматтардың қажеттіліктері мен қазіргі заманғы сапа талаптарын ескере отырып, мемлекеттік қызметтерді жобалаудың, ұйымдастырудың және басқарудың теориялық және практикалық негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын басқару

    Курстың мақсаты - магистранттарда мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау, қамтамасыз ету және арттыру саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы сапаны қамтамасыз ету мен басқарудың теориялық және практикалық аспектілеріне арналған. Сапаны өлшеу, стандарттарды әзірлеу, көрсетілетін қызметтердің тиімділігін мониторингілеу және бағалау, азаматтармен кері байланыс тетіктерін енгізу, сондай-ақ сапаны басқару жүйелеріне тәсілдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік әкімшілік

    Курстың мақсаты - ұйымның күнделікті қызметін тиімді басқару және басқару шешімдерін қолдау үшін магистранттардың іскерлік әкімшілік саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс ұйымдағы бизнес-процестерді басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кеңсе жұмысын тиімді ұйымдастыруға, құрылымдық бөлімшелердің өзара іс-қимылына және әкімшілендірудің заманауи құралдарын қолдануға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Коммуникацияны басқару және клиенттерге бағытталу

    Курстың мақсаты - магистранттардың коммуникациялық менеджмент саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс клиентке бағытталған тәсілді дамытуға баса назар аудара отырып, ұйымдағы коммуникацияларды тиімді басқарудың стратегиялары мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Ішкі және сыртқы коммуникация қағидаттары, беделді басқару, азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу, оң имиджді қалыптастыру және қызмет тұтынушыларын тарту қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әр түрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, өзінің кәсіби саласында қарым-қатынас жасай алады, коммуникацияның мәдени және іскерлік нормаларын білетіндігін көрсетеді, заманауи менеджменттің түрлі құралдары мен технологияларын қолданады.
  • Бизнес-процестердің тиімділігін талдайды және бағалайды, ұйымда кадр саясатын әзірлеу мен іске асырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолданады, адам ресурстарын басқару стратегиясын әзірлейді, коммуникациялық менеджменттің әдістері мен әдістерін қолдана отырып, персоналды басқаруды жүзеге асырады.
  • Мемлекеттік қызметтер көрсету саласында халықаралық стандарттарды енгізуді жүзеге асырады, қазіргі заманғы стандарттар мен технологияларды ескере отырып, мемлекеттік қызметтерді басқару стратегияларын әзірлейді, менеджмент жүйесін жетілдіру тетіктерін айқындай отырып, мемлекеттік басқару технологиясына инновациялық процестер мен инновацияларды таңдайды.
  • Мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі проблемалар мен шектеулерді анықтайды, инновациялық цифрлық шешімдерді әзірлейді, мемлекеттік қызметтердің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллектті қолдану мүмкіндіктерін талдайды, көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
Top