Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04142 Мемлекеттік қызметтерді басқару в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мемлекеттік қызметтерді көрсету және басқару саласында тиімді жұмыс істей алатын жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ұйымның кадр саясаты және кадр аудиті негіздері
Мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект
Мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі халықаралық стандарттар
Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді ұйымдастыру
Мемлекеттік қызметтерді көрсету сферасындандағы инновациялық реформалар
Шетел тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Менеджмент
Мемлекеттік қызметтерді жобалау және басқару
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын басқару
Іскерлік әкімшілік
Коммуникацияны басқару және клиенттерге бағытталу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әр түрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларына ие, өзінің кәсіби саласында қарым-қатынас жасай алады, коммуникацияның мәдени және іскерлік нормаларын білетіндігін көрсетеді, заманауи менеджменттің түрлі құралдары мен технологияларын қолданады.
- Бизнес-процестердің тиімділігін талдайды және бағалайды, ұйымда кадр саясатын әзірлеу мен іске асырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолданады, адам ресурстарын басқару стратегиясын әзірлейді, коммуникациялық менеджменттің әдістері мен әдістерін қолдана отырып, персоналды басқаруды жүзеге асырады.
- Мемлекеттік қызметтер көрсету саласында халықаралық стандарттарды енгізуді жүзеге асырады, қазіргі заманғы стандарттар мен технологияларды ескере отырып, мемлекеттік қызметтерді басқару стратегияларын әзірлейді, менеджмент жүйесін жетілдіру тетіктерін айқындай отырып, мемлекеттік басқару технологиясына инновациялық процестер мен инновацияларды таңдайды.
- Мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі проблемалар мен шектеулерді анықтайды, инновациялық цифрлық шешімдерді әзірлейді, мемлекеттік қызметтердің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллектті қолдану мүмкіндіктерін талдайды, көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлейді.