7M10103 Қоғамдық денсаулық сақтау в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау саясатын әзірлеу және оны тиімді басқару қабілетін көрсете алатын стратегиялық, аналитикалық және жүйелік ойлау және бағалау дағдылары бар құзыретті қоғамдық денсаулық сақтау мамандарын, қоғамдық денсаулық сақтау көшбасшыларын даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Биостатистика
Пән биомедициналық зерттеулерде қолданылатын статистикалық әдістерді зерттеуге бағытталған. Курс сипаттамалық және аналитикалық Статистика негіздерін, деректерді өңдеу әдістерін, статистикалық талдау және нәтижелерді түсіндіру үшін бағдарламалық құралдарды қолдануды қамтиды. Эксперименттерді жоспарлауға, биологиялық деректерді талдауға, байланыстар мен факторлардың денсаулыққа әсерін бағалауға баса назар аударылады. Алынған білім магистранттарға зерттеулер жүргізуге және ғылыми жарияланымдар дайындауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар және цифрландыру
Пән магистранттарда денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігін арттыру үшін цифрлық шешімдерді қолдану саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында электрондық медициналық жазбалар, телемедицина, клиникалық шешімдерді қолдау жүйелері, үлкен деректерді талдау, денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект және блокчейн-технологиялар қарастырылады. Оқыту кейс-әдістерді, симуляцияларды, жобалық тапсырмаларды және топтық талқылауларды пайдалана отырып, тәжірибеге бағдарланған тәсілге негізделеді, бұл цифрлық сауаттылықты, талдамалық дағдыларды және кәсіби қызметке инновациялық технологияларды енгізу қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс
Пән магистранттарда денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік бастамаларды құру, басқару және дамыту қағидаттарын түсінуді қалыптастырады. Курс аясында бизнес-модельдер әзірлеуге, стратегиялық жоспарлауға, тәуекелдерді бағалауға, қаржылық басқаруға, сондай-ақ медициналық кәсіпкерліктің құқықтық және этикалық аспектілеріне баса назар аударылады. Оқыту жобалық жұмысты, кейстерді, рөлдік ойындарды және стартап-идеяларды таныстыруды қолдана отырып жүзеге асырылады, бұл денсаулық сақтауда инновациялық шешімдерді іске асыру үшін қажетті креативті ойлауды, басқарушылық және коммуникативтік дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарының педагогикасы
Жоғары білім берудегі кәсіби-педагогикалық қызметтің тиімділігін қамтамасыз ету үшін студенттерде оқытушының қазіргі талаптарына сәйкес оқыту әдістемесін, педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістерін меңгеруді қоса алғанда, педагогикалық білім жүйесі мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында қазіргі жоғары білім берудің мәнін айқындайтын негізгі үрдістер мен даму бағыттары, жоғары оқу орнындағы педагогикалық процестің құрылымы мен ерекшеліктері, заманауи педагогикалық технологиялар, оқыту әдістемесі, оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формалары қарастырылады. Болашақ педагогикалық қызметпен байланысты жаңа жағдайларда туындайтын мәселелерді шешуде білім мен түсінікті қолдану, педагогикалық тәсілдерді пайдалану, жалпы кәсіби дайындық пәндерінің мазмұнын қолдануға қатысты білімді қайта жаңғырту, жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, оқыту процесін ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен формаларының кешенін пайдалану, болашақ педагогикалық қызметте идеяларды қолдануға негіз болатын білім мен түсінікті көрсету. Оқыту формалары мен әдістері: дәріс-сұхбат, дәріс-презентация, салыстырмалы талдау, пікірталас, дискуссия, эвристикалық және ғылыми-зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Тәуекелдерді басқару
Пән денсаулық сақтау жүйесіндегі тәуекелдерді анықтау, бағалау, төмендету және бақылау дағдыларын қалыптастырады. Басты назарда - клиникалық, басқарушылық, эпидемиологиялық және қаржылық тәуекелдер, сондай-ақ пациенттердің қауіпсіздігі мен медициналық ұйымдардың тұрақтылығын қамтамасыз етудің тиімді стратегияларын әзірлеу. Бағдарлама оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып іске асырылады: кейс-әдістер, ахуалдық талдау, командалық жұмыс, іскерлік ойындар және сыни ойлау мен басқару құзыреттерін дамытуға ықпал ететін жобалық тапсырмалар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Ұжымды басқарудың психологиялық аспектілерін зерттеу. Көшбасшылықты, мотивацияны, шешім қабылдауды, қақтығыстарды шешуді және қолайлы жұмыс атмосферасын құруды зерттеу. Кәсіби ортада басқару және өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер әдістеме негіздері
Пән магистранттарда қоғамдық денсаулық сақтау саласында ғылыми зерттеулерді дербес жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Негізгі аспектілер ғылыми проблеманы қою, гипотезаларды тұжырымдау, зерттеудің барабар дизайнын таңдау, деректерді жинау және талдау, сондай-ақ нәтижелерді түсіндіру және ғылыми жұмысты ресімдеу болып табылады. Оқыту процесінде интерактивті дәрістер, топтық талқылаулар, жарияланымдарды талдау, шағын жобалар мен тұсаукесерлерді дайындау әдістері қолданылады, бұл сыни ойлау мен зерттеу құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Мамандық саласы бойынша шет тілінде кәсіби сөздік және коммуникациялық дағдыларды меңгеру. Терминологияны меңгеру, халықпен қарым-қатынас жасау үшін қажетті ауызша және жазбаша дағдыларды дамыту, қоршаған ортаның қоғам мен қоғамның жеке топтары денсаулығына әсерін бағалау, оны басқару жолдарын ұсыну. Мәліметтерді жинауды, талдауды, түсіндіруді және шет тілінде таратуды ұйымдастыра білу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Бұл пән таным теориясы, философия және ғылым методологиясы саласындағы білімді дамытуға және тереңдетуге бағытталған. Бағдарлама аясында ғылыми идеалдардың тарихи дамуының логикасы зерттеледі. Магистранттарда ғылыми зерттеу жүргізуге қажетті берік ғылыми дүниетанымдық бағдар қалыптасады, жалпы мәдени дайындығы дамытылады және ғылым тарихы саласындағы білім жүйеленеді. Оқу процесіне проблемалық дәрістер, семинарлар, іскерлік ойындар, презентациялар және өзекті мәселелерді талқылау кіреді, бұл жүйелі ойлау қабілетін және зерттеушілік қызығушылықты қалыптастыруға септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Гигиеналық және профилактикалық технологияларды коммерцияландыру
Бұл пән магистранттарда гигиеналық және алдын алу технологияларын әзірлеу, нарыққа енгізу және ілгерілету бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер профилактикалық өнімдердің нарықтық әлеуетін талдауды, бизнес-модельдер құруды, жобалардың перспективаларын бағалауды және инвестиция тартуды үйренеді. Арнайы назар қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы инновациялық кәсіпкерлік қағидаларына, коммерциализацияның этикалық және құқықтық аспектілеріне, сондай-ақ мемлекеттік және жекеменшік денсаулық сақтау құрылымдарымен өзара әрекеттесуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық эпидемиология
Қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына, аурулардың таралуына және эпидемиологиялық процестерге әсерін зерттейтін пән. Ол қоршаған ортаның физикалық, химиялық, биологиялық және әлеуметтік факторларының әсері мен жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың пайда болуы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау үшін эпидемиология мен экология әдістерін біріктіреді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Аурулардың алдын алу мен гигиенадағы цифрлық технологиялар
Бұл пән гигиена және ауруларды алдын алу саласында қолданылатын заманауи цифрлық технологияларды зерделеуге бағытталған.Курс аясында мониторингтің ақпараттық жүйелері, тәуекел факторларын бағалауға арналған цифрлық платформалар, телемедициналық шешімдер және санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды болжауға арналған аналитикалық құралдар қарастырылады. Магистранттар ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, гигиеналық ақпаратты жинау, өңдеу және талдауды меңгереді, сондай-ақ алдын алу шаралары мен санитарлық бақылаудың тиімділігін арттыру үшін цифрлық технологияларды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Мәліметтерді талдаудың статистикалық әдістері
Пән магистранттарда қоғамдық денсаулық сақтау саласында ғылыми зерттеулер жүргізу және негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті медициналық және әлеуметтік деректермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Негізгі тақырыптар сипаттамалық статистиканы, статистикалық болжамдарды тексеруді, корреляциялық және регрессиялық талдауды, тіршілікті талдауды, дисперсиялық талдауды және деректердің үлкен массивтерін өңдеу әдістерін қамтиды. Оқыту бағдарламалық қамтамасыз етуді (SPSS, R, Excel және т.б.), нақты деректерді талдауды, практикалық тапсырмалар мен шағын жобаларды орындауды қолдана отырып жүргізіледі, бұл зерттеу қызметінде аналитикалық ойлау мен құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулықты нығайту
Пән магистранттарда халық денсаулығын нығайтуға және аурулардың алдын алуға бағытталған стратегияларды әзірлеу, іске асыру және бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Негізгі назар сектораралық тәсілге, қоғамдастықтың қатысуына, қауіп-қатердің мінез-құлық факторларының өзгеруіне, салауатты ортаны қалыптастыруға және денсаулық сақтау саласындағы тиімді коммуникацияға аударылады. Оқыту интерактивті әдістер негізінде құрылады: ақпараттық науқандарды әзірлеу, нақты кейстермен жұмыс істеу, жобалық тапсырмалар мен топтық пікірталастар, бұл қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы практикалық құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 7
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент, саясат және экономика
Пән магистранттарда мемлекеттік саясат, экономикалық процестер және басқару стратегиялары призмасы арқылы денсаулық сақтау жүйесінің жұмыс істеу тетіктері туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Негiзгi назар денсаулық сақтау саясатын әзiрлеу мен iске асыру мәселелерiне, қаржыландыру тетiктерiне, бағдарламалардың тиiмдiлiгiн бағалауға, медициналық мекемелердегi ресурстарды басқару мен ұйымдық өзгерiстерге аударылады. Курс шеңберінде оқытудың тәжірибеге бағытталған әдістері пайдаланылады: кейстерді талдау, іскерлік ойындар, жобалық тапсырмалар және аналитикалық ойлау мен басқару дағдыларын дамытуға ықпал ететін пікірталастар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 7
-
Қоғамдық денсаулық сақтау ғылымына кіріспе
Пән ғылыми және практикалық сала ретінде қоғамдық денсаулық сақтаудың мақсаттары, міндеттері және негізгі бағыттары туралы іргелі білімді қалыптастырады. Халық денсаулығы, әлеуметтік детерминанттар, аурулардың алдын алу, қоршаған ортаны қорғау және медициналық көмекті ұйымдастыру басты назарда. Қазіргі заманғы денсаулық тұжырымдамаларына, жаһандық сын-қатерлерге және пәнаралық тәсілге ерекше назар аударылады. Білім беру процесіне дәрістер, семинарлар, жағдайды талдау, топтық жобалар және жүйелі ойлау мен зерттеу қызығушылығын қалыптастыруға ықпал ететін өзекті мәселелерді талқылау енгізілген.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Денсаулық сақтаудағы жаңа парадигмалар: профилактикалық және интегративті медицина
Тәртіп ауруларды емдеуден олардың алдын алуға, денсаулықты нығайтуға және пациентті кешенді сүйемелдеуге назар аудара отырып, денсаулықты қорғаудың заманауи тәсілдерін ашады. Алдын алу медицинасы денсаулық сақтаудың тұрақты жүйесінің негізі ретінде қарастырылады, ал интегративтік медицина дәстүрлі медицинаның дәлелдеу әдістерін толықтырушы практикалармен үйлестіреді. Оқыту процесінде кейс-әдістер, түрлі елдердің стратегияларын талдау, магистранттарда жүйелік ойлау мен медициналық көмектің инновациялық үлгілерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін жобалық жұмыс және пәнаралық талқылаулар пайдаланылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды басқару
Пән магистранттарда денсаулық сақтау жүйесіндегі жобаларды жоспарлау, іске асыру, бақылау және бағалау бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Жобаның өмірлік циклінің кезеңдеріне, ресурстарды, тәуекелдерді, уақытты басқаруға, сондай-ақ мүдделі тараптармен өзара іс-қимылға ерекше назар аударылады. Курста жобаларды басқарудың қазіргі заманғы әдіснамалары (PMBOK, Agile, логикалық-құрылымдық тәсіл) және сандық қолдау құралдары қарастырылады. Оқыту кейстермен жұмысты, жеке жобаларды әзірлеуді, топтық жұмысты және таныстырылымдарды қамтиды, бұл басқарушылық және талдамалық құзыреттерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Санитарлық-гигиеналық қауіптерді бағалау және азайту
Бұл пән білім алушыларда қоршаған ортада, жұмыс орындарында, білім беру және медициналық мекемелерде туындайтын санитарлық-гигиеналық қауіптерді анықтау, бағалау және азайту бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында магистранттар қазіргі заманғы қауіп факторларын талдауды, санитарлық-гигиеналық реттеудің құқықтық және нормативтік негіздерін қолдануды, сондай-ақ халықтың денсаулығын қорғауға бағытталған тиімді алдын алу және тәуекелдерді басқару стратегияларын әзірлеуді меңгереді. Арнайы назар тәуекелге бағытталған тәсілге, пәндер аралық ынтымақтастыққа және санитарлық-эпидемиологиялық сараптамалар жүргізу мен алдын алу іс-шараларын дайындау кезінде алынған білімдерді практикалық қолдануға аударылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қарым-қатынас этикасы және негіздері
Пән магистранттарда денсаулық сақтау саласындағы кәсіби қызметті реттейтін этикалық қағидаттар мен нормаларды түсінуді қалыптастырады, сондай-ақ пациенттермен, әріптестермен және жүйенің басқа да қатысушыларымен тиімді және этикалық өзара іс-қимыл жасау дағдыларын дамытады. Пациенттің құпиялылығы, дербестігін құрметтеу, адам құқықтарын сақтау, сондай-ақ клиникалық және басқару практикасында этикалық дилемманы шешу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Оқыту кейстерді, пікірталастарды, рөлдік ойындар мен коммуникативтік дағдыларды талдауды қамтиды, бұл моральдық жауапкершілікті және кәсіби мінез-құлық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН-1 Халықтың және оның жекелеген топтарының денсаулық жағдайын бағалай білу және қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды анықтай алу.
- ОН-2 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы басымдықтарды ғылыми тәсілдер негізінде дәлелдей білу, зерттеу мақсаттары мен міндеттерін қоя білу, деректерді жинауды ұйымдастыру, оларды талдау, интерпретациялау және тарату. Қоғамдық денсаулық сақтау саласында қолданылатын ғылымның философиялық және әдіснамалық негіздерін шешімдерді дәлелдеу үшін қолдану.
- РО-3 Қоршаған орта факторларының қоғам мен жекелеген халық топтарының денсаулығына әсерін бағалау, осы факторларды басқару бойынша ұсыныстар әзірлеу, халықаралық контексте деректерді талдау, интерпретациялау және ұсыну үшін кәсіби шет тіліндегі терминологияны қолдану.
- ОН -4 Озық ойлау дағдылары бар, оның ішінде кұрылымдалған аргументтерді сәйкестендіруге, бағалауға және алдын ала қоюға қабілетті. Жаңа идеялар мен шығармашылық шешімдерді үнемі іздейді және жұмысқа байланысты идеялардың маңыздылығы мен маңыздылығын анықтауға қабілетті, кәсіби қызметке байланысты өз нанымдары мен құндылықтарын бейнелеуге қабілетті, денсаулық сақтауға бейтарап көзкарасты көрсетеді және қажет болған жағдайда оның өзгеруіне ықпал етеді.
- ОН-5 Кәсіби қызметте, оқытуда және үздіксіз білім беруді ұйымдастыруда кеңейтілген білімдерді қолдану. Өмір бойы оқыту мәдениетін қалыптастыру және қолдау; қоғамдық денсаулық сақтау саласында педагогикалық және әдістемелік қызмет арқылы білімді беру.
- OН-6 Теорияны, заманауи зерттеулерді және практика талаптарын білуге сүйене отырып, менеджменттің түрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті.
- OН-7 Денсаулық сақтау саласындағы стандартты құралдарды пайдалана отырып және билік пен саясат мәселелерін назарға ала отырып, тандалған араласу әлеуеті үшін жағдайларды қамтамасыз ете отырып, жедел-бөлінген қоғамдастық үшін денсаулықты нығайту және қоғамдастықтарды дамыту стратегияларын жобалауға, енгізуге, баскаруға және бағалауға құқылы.
- ОН-8 Нәтижелерді талдауға сүйене отырып, қоғамдық денсаулық сақтауда денсаулық пен білім беруді нығайту бағдарламаларын әзірлеу, енгізу және бағалау.