Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D03214 Қоғаммен байланыс в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыс саласындағы жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды ғылыми-зерттеу, сараптамалық, коммуникациялық, шығармашылық және педагогикалық іс-қимылдарда қолдануға қабілетті деңгейде даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D068 Қоғаммен байланыс
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
PR практикасының қазіргі заманғы мәселелері
Аниматологияның ғылыми-теориялық және практикалық тұжырымдамасы
Академиялық хат......
Паблик рилейшнздегі ғылыми зерттеудің әдістері мен әдістемелері
Жарнама феноменін зерттеудің ақпараттық-мифологиялық әдіснамасы
Қазіргі ғылыми коммуникациядағы цифрлану моделінің өзекті аспектілері
Ғылыми зерттеу әдістері
Интернет әлеміндегі GR-коммуникация
Дағдарысқа қарсы PR-ды ұйымдастырудың принциптері мен әдістері Принципы и методы организации антикризисного
Геральдиканың коммуникациялық құрал ретіндегі ғылыми теориялық негіздемесі
Интерактивті-виртуальды имидж типологиясы, тәжірибесі және ғылыми негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық хат негіздерін меңгеру, академиялық ортада құрылған және қабылданған ережелерге сәйкес өз ой-пікірін күшті және нақты ғылыми мәтінде сенімді түрде ұсынып, дәлелдей алу.
- Оқу-әдістемелік кешендердің қажетті элементтерін, сондай-ақ ғылыми зерттеудің әдістемелері мен әдістерін білу және тәжірибеде меңгеру; зерттеу жұмысының дағдыларын игеру; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу.
- Аниматология технологияларын қолданудың ғылыми-теориялық және практикалық тұжырымдарын игеру; анимациялық өнімдер мен жарнама жасаудың озық отандық және әлемдік тәжірибесін талдау және енгізу, күрделі жүйе ретіндегі жарнаманың рөлін зерттеу әдістерін және ЖИ-ді (жасанды интеллекті) қолдану әдістерін шебер меңгеру, өнімдерді құрудың озық отандық және әлемдік тәжірибесін талдау және енгізу.
- Геральдика мен ұлттық тарихи рәміздердің байланыс құралы ретіндегі ғылыми-тәжірибелік аспектілерін талдап, түсіндіре және көрсете білу.
- Дағдарыс жағдайындағы спиндокторинг жобасын, еңбек дауларының алдын алу және шешудің кешенді жобасын жасау және тәжірибеде қолдану.
- Пресс-агент моделін, жергілікті контент форматын, ғылыми коммуникация саласындағы цифрлық модель платформасын, Қазақстанда және шетелде тиімді коммуникация ұйымдастыру тұжырымдамасын әзірлеу.
- GR-коммуникацияның теориялық және қолданбалы негіздерін, GR қызметінің құрылымын талдау және оның тиімділік аспектілерін, интерактивті имиджді құрудың ғылыми және практикалық жолдарын білу; әлеуметтік мәселелерге байланысты ақпаратпен жұмыс істеуде цифрлық мобильді қосымшаларды пайдалану; қоғаммен және мүмкіндігі шектеулі адамдармен байланыс орнату.