Жаңа білім беру бағдарламасы

8D03214 Қоғаммен байланыс в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • PR практикасының қазіргі заманғы мәселелері

    Цифрлық трансформацияның, әлеуметтік медиа динамикасының ықпалы кезеңіндегі PR қызметінің жаңа өлшемдегі стратегиясын құру және жетілдіру, пресс-эджентр моделін құру, нативті контент форматын игеру, шетелдерде және Қазақстанда тиімді қарым-қатынастарды ұйымдастыру тұжырымдамасын әзірлеу; дағдарыс кезіндегі спиндокторинг жобасын жасау, коммерциялық емес және мемлекеттік құрылымдармен ақпараттық-коммуникациялық кампаниялар жобасын жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аниматологияның ғылыми-теориялық және практикалық тұжырымдамасы

    Аниматологияның ғылыми тұрғыда қалыптасуының эволюциясы мен заңдылықтарын, анимациялық өнімдердің модерн PR-технология ретіндегі ерекшеліктерін, классификациялануының қағидаттарын, әлеуметтік-ақпараттық және эстетикалық факторларын қарастырады, метакоммуникация түрі ретіндегі коннотацияларды пайдаланудың спецификалары, ЖИ (жасанды интеллект) арқылы анимация жасау технологиясы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат......

    Пәннің мақсаты – ғылыми стильде мәтін жазудың ерекшеліктерін оқыту. Академиялық жазылымға қойылатын талаптарды түсіндіру. Журналистика мәселелерін зерттеуге, ғылыми жұмыс жазуға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Паблик рилейшнздегі ғылыми зерттеудің әдістері мен әдістемелері

    PR саласы бойынша ғылыми зерттеудің бағытын дұрыс айқындау, ғылыми зерттеудің тарихи қалыптасу кезеңдерін, талдау мен жүйелеудің негізгі тұжырымдарын игереді. Курс барысында докторант ақпаратты іздеу, өңдеу, жинақтауды, сондай-ақ экспериментальды зерттеудің нәтижелерін безендіру және өңдеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама феноменін зерттеудің ақпараттық-мифологиялық әдіснамасы

    Жарнама феноменінің астарлы қырлары, жарнамалық образ құрудың принциптері қарастырылады, стереотиптік ұстанымдардың мифологиялық ойлауға және қабылдау дағдысына әсерін, жарнама мәтіндерінің және оның мифодизайнының гиперреалдылық сипаттары мен тілдік-стильдік-көркемдік аспектілерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі ғылыми коммуникациядағы цифрлану моделінің өзекті аспектілері

    Ғылыми коммуникациядағы цифрлы модель платформасын, ғылыми интеграцияны дамыту процестерін, PR мақсатындағы цифрлы контент жасаудың жаңа трендтерін, іздестіру жүйелеріндегі веб-сайттардың рейтингін көтерудің, ауқымын кеңейтудің мүмкіндіктерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері туралы білім беру, белгілі бір зерттеу әдістерін таңдау, зерттеу дағдыларын меңгеру, кәсіби мәселелерді ғылыми тұрығдан шешу, теориялық білімдерін практикада қолдану, ғылыми жобаларда іске асыру аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет әлеміндегі GR-коммуникация

    GR-коммуникацияның теориялық және қолданбалы негіздерін, GR қызметін құрылымдаудың және оның тиімділік қырларын сараптауды, стейкхолдерлермен жұмыс функциясын, рациональды лоббизм теориясы мен практикасын, GR-технология классификациясын, саяси жағдайға анализ жасау, болжау, консалтинг, рациональды лобби функцияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы PR-ды ұйымдастырудың принциптері мен әдістері Принципы и методы организации антикризисного

    Қоғамның дағдарыстық және тұрақтылық моделдерін талдау, бағалу, дағдарыстың алдын алу, дағдарыс кезіндегі PR қызметін ұйымдастыру принциптері оқытылады; спиндокторинг әдістері мен технологияларын, PR ғылымының масс-медиа ғылымымен сабақтастығын, өзгерістер кезіндегі консенсустың PR арқылы жүзеге асырылуының ғылыми тұжырымдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геральдиканың коммуникациялық құрал ретіндегі ғылыми теориялық негіздемесі

    Елтаңбадағы, көне ескерткіштердегі таңбалардың мән-мағынасын, тарихилығын, менталитеттік қырларын түсіндіреді, геральдикалық кодтардың ұлттық кодты айқындаушы ретіндегі аспектісін қарастырады. Көне ескерткіштердегі таңбалардың ақпараттық-коммуникативтік мәнін ғылыми тұрғыдан тұжырымдайды. Мәдени мұралық ескерткіштердегі символдарды қазіргі таңда қолданудың тәртібін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерактивті-виртуальды имидж типологиясы, тәжірибесі және ғылыми негіздері

    Интерактивті имидж моделін құрудың ғылыми-тәжірибелік тәсілдерін игереді. Интерактивті имидждің мақсатты аудиториямен кері байланыс коммуникациясын белсенді етудегі, ақпарат алмасудағы жеделділік, диалогтық, эмоционалды қарым-қатынас орнатудағы ықпалын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық хат негіздерін меңгеру, академиялық ортада құрылған және қабылданған ережелерге сәйкес өз ой-пікірін күшті және нақты ғылыми мәтінде сенімді түрде ұсынып, дәлелдей алу.
  • Оқу-әдістемелік кешендердің қажетті элементтерін, сондай-ақ ғылыми зерттеудің әдістемелері мен әдістерін білу және тәжірибеде меңгеру; зерттеу жұмысының дағдыларын игеру; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу.
  • Аниматология технологияларын қолданудың ғылыми-теориялық және практикалық тұжырымдарын игеру; анимациялық өнімдер мен жарнама жасаудың озық отандық және әлемдік тәжірибесін талдау және енгізу, күрделі жүйе ретіндегі жарнаманың рөлін зерттеу әдістерін және ЖИ-ді (жасанды интеллекті) қолдану әдістерін шебер меңгеру, өнімдерді құрудың озық отандық және әлемдік тәжірибесін талдау және енгізу.
  • Геральдика мен ұлттық тарихи рәміздердің байланыс құралы ретіндегі ғылыми-тәжірибелік аспектілерін талдап, түсіндіре және көрсете білу.
  • Дағдарыс жағдайындағы спиндокторинг жобасын, еңбек дауларының алдын алу және шешудің кешенді жобасын жасау және тәжірибеде қолдану.
  • Пресс-агент моделін, жергілікті контент форматын, ғылыми коммуникация саласындағы цифрлық модель платформасын, Қазақстанда және шетелде тиімді коммуникация ұйымдастыру тұжырымдамасын әзірлеу.
  • GR-коммуникацияның теориялық және қолданбалы негіздерін, GR қызметінің құрылымын талдау және оның тиімділік аспектілерін, интерактивті имиджді құрудың ғылыми және практикалық жолдарын білу; әлеуметтік мәселелерге байланысты ақпаратпен жұмыс істеуде цифрлық мобильді қосымшаларды пайдалану; қоғаммен және мүмкіндігі шектеулі адамдармен байланыс орнату.
Top