6B03104 Мәдениеттану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдениеттану және мәдени саясат саласындағы теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B039 Мәдениеттану
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән мәдениеттану ғылымының ерекшеліктерін түсінуге және зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты — іргелі және қолданбалы мәдениеттанулық әдістерді, академиялық мәтіндермен (оқу және жазу) жұмыс істеу, сондай-ақ далалық зерттеулер жүргізу машықтарын дамыту. Пән мәдени зерттеудің тарихи-типологиялық, антропологиялық, функционалистік, структуралистік, семиотикалық және визуалды әдістері, сондай-ақ сұхбат алу, бақылау жүргізу, менталды карталар жасау және нарративтермен жұмыс істеу сияқты далалық әдістер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты - білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақытылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениеттануға кіріспе
Пән іргелі және қолданбалы мәдениеттанудың екі деңгейі туралы және мәдени көзқарастың іргелі пәнаралық байланысы туралы жалпы идеяларды дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – мамандық, мәдениеттанулық білімнің ерекшелігі туралы түсінік беру, мәдениеттанулық білімнің қолдану салаларымен және мәдениеттанушының құзыреттіліктерімен таныстыру. Пән аясында мәдениеттанушының мәдени білімінің ерекшеліктері, кәсіби біліктілігі мен қызмет саласы зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі өркениеттер
Пән ежелгі өркениеттердің мәдениеті, салт-дәстүрі және мұрасын тарихи-мәдени тұрғыда зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты — ежелгі өркениеттердің жетістіктері мен олардың әлемдік өркениетке ықпалы туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Пәнде алғашқы қауымдық мәдениет, Ежелгі Египет, Месопотамия, Үндістан, Қытай, Иран, Мезоамерика және Африка өркениеттерінің мәдени ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер әр кезеңдегі мәдени дамудың ерекшеліктерін талдап, ежелгі мәдениеттің қазіргі заманмен байланысын түсінуге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Бұқаралық мәдениеттегі ғарыш бейнелері
Пән мәдени зерттеулер туралы білім алуға және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты астромәдениет және оны зерттеу тәсілі туралы көзқарасты қалыптастыру, бұқаралық мәдениеттегі космосты визуалды қайта таныстырылымдарын зерттеу дағдыларын дамыту. курс шеңберінде әртүрлі медиадағы -кинематографиядағы, әдебиеттегі, фотографиядағы, видеоойындардағы, музейдегі, әлеуметтік желілердегі локалды және жаһандық контекстегі космостың қайта таныстырылымы қарастырылады. Пән аясында студенттер әртүрлі мәдени мәтіндерді визуалды талдау, зерттеу нәтижелерін ұсыну, топтық жұмыс дағдыларын меңгереді, мәдениетті және мәдени ландшафтты заманауи зерттеу саласындағы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстандағы Contemporary Art
Пән қазіргі Қазақстандағы өнердің заманауи тәжірибесін талдауға бағытталған. Мақсаты — заманауи өнер формалары мен олардың мазмұндық және әлеуметтік ерекшеліктерін зерттеу. Пәнде граффити, муралдар, инсталляциялар, медиа-арт, перформанс, белсенділік сияқты көркем тәжірибелер, заманауи жобалар және олардың авторлары қарастырылады. Суретшілер шығармашылығы арқылы қазіргі заманның өзекті мәселелерімен өнердің байланысы сарапталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстандағы бейнелеу өнерінің дамуы
Пән қазақстандық бейнелеу өнерінің тарихын кең тарихи-мәдени контекстте қарастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстандағы бейнелеу өнерінің даму тарихымен, қазіргі заманғы өнердің стильдері мен формаларымен тереңірек таныстыру. Пән визуалды, семиотикалық, деколониялық талдау және заманауи суретшілермен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Орталық Азия зерттулеріне кіріспе
Пән Орталық Азия аймағын пәнаралық және мәдениеттанулық тұрғыда зерттеуге кіріспе болып табылады. Мақсаты — студенттерге аймақтың тарихи, мәдени, саяси және өркениеттік ерекшеліктері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Пән аясында аймақтық бірегейлік, түркілік мұра, отарлау мен деколонизация үдерістері, сондай-ақ трансшекаралық байланыстар мен жаһандану жағдайындағы аймақтық даму мәселелері қарастырылады. Студенттер Орталық Азияны дербес ғылыми нысан ретінде талдауға және қазіргі аймақтық үдерістерді сыни тұрғыдан бағалауға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнер теориялары мен тарихы
Пән өнер теориясы мен тарихындағы негізгі ұғымдарды, кезеңдерді және тенденцияларды көркем шығармаларды түсіндірудің әртүрлі түрлерімен таныстыруға және өнер тарихының өзекті теориялық мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – өнердің түрлері мен бағыттары туралы жүйелі білім мен тұтас түсінік қалыптастыру. Пән аясында постколониализм контекстіндегі өнердің сызықты емес бейнелері, өнер тарихының теориялық және аналитикалық әдіснамасы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мұсылман әлемінің зияткерлері
Пән мұсылмандық Шығыс зиялылыраның еңбектерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – ІХ-XIV ғасырлардағы Орталық Азия мен Таяу Шығыс халықтарының мәдениеті мен діні туралы ғылыми-теориялық материалдарды түсінуге және зерттеуге мәдени көзқарасты қалыптастыру. Пән аясында Орталық Азия мен Таяу Шығыс зиялылыарының философиялық ойлары, ғылыми жетістіктері және поэтикалық шығармалары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдениет онтологиясы мен морфологиясы
Пән адам болмысының ерекше формасы ретінде мәдениеттің іргелі негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс мәдениетті, оның онтологиялық мәртебесін, мәдениеттің морфологиясын мәдени шындықты құрайтын тұрақты формалардың, құрылымдардың және символдық жүйелердің жиынтығы ретінде түсінудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер мәдени құбылыстардың құрылымы мен көріну формаларын талдай алады, алған білімдерін талдау және зерттеу іс-әрекетінде қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этика және эстетика
Пән адамгершілік пен сұлулық туралы ілім ретінде білім алушыларда этика мен эстетиканың мәні, генезисі және негізгі проблемалары туралы толыққанды түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында білім алушылар тарихи-мәдени контексте этикалық және эстетикалық ойлауға тән негізгі категорияларды, тұжырымдамалар мен тәсілдерді меңгереді. Моральдық нормаларды, этикалық дилеммаларды, эстетикалық талғамдар мен идеалдарды талдауға, сондай-ақ олардың қазіргі әлемдегі өзгеруіне ерекше назар аударылады. Білім алушылар құндылықтар туралы дәлелді пайымдауды, этикадағы нормативтік және сипаттамалық тәсілдерді ажыратуды, көркем шығармаларды эстетикалық теориялар тұрғысынан талдауды үйренеді. Пәнді игеру барысында мәдениеттанулық тұрғыда сыни ойлау, моральдық рефлексия және эстетикалық бағалау қабілеттері дамытылады. Этикалық және эстетикалық критерийлердің объективі арқылы мәдени құбылыстарды кәсіби тұрғыдан түсіну дағыдылары қаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуропалық ортағасыр және Ренессанс мәдениеті
Пән әлемдік мәдениет тарихы және аналитикалық дағдылар саласындағы білімді кеңейтуге бағытталған. Пәннің мақсаты-әр түрлі әдіснамалық тәсілдер, заманауи тұжырымдамалар негізінде Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің еуропалық мәдениетін терең зерттеу. Пән шеңберінде әлеуметтік ұйымдастыру мен мінез-құлық нысандары, тарихи контексте ойлау және көркемдік білдіру тәсілдері қарастырылады. Студенттер қарастырылып отырған дәуірлердің мәдени мәтіндерін талдауды және салыстыруды үйренеді, визуалды және семиотикалық талдау, өз жобаларын ұсыну дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мұсылман Ренессансы және түркі мәдениеті
Пән мұсылман Ренессансы мәдениетін және түркі тілдес мәдениетті зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – түркі-мұсылман халықтарының тарихы мен мәдениетінің қалыптасуы мен дамуы туралы тұтас түсінік беру. Пән түркі-мұсылман халықтарының тарихы мен мәдениетінің дамуын анықтаған негізгі тенденцияларды қарастырады; түркі-мұсылман халықтарының тарихы мен мәдениетін зерттеудегі негізгі тәсілдер мен әдістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ мәдениетінің тарихы
Пән қазақ мәдениетінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттерді қазақ мәдениетінің тарихи даму үрдісіндегі қазақ халқының мәдени мұрасымен, салт-дәстүрімен, әдет-ғұрыптарымен таныстыру. Пән көшпелілер өркениетінің мәдени ерекшеліктерін, қазақ халқының рухани және материалдық мұрасын, ғылыми жетістіктерін, қазақ даласының ұлы тұлғаларын және олардың шығармашылығын зерттейді. Қазақ ауыз әдебиетінің мән-мағынасы, жыраулар, ақындар, билер, күйшілер шығармалары, жазба әдебиет ескерткіштері, халықтың діни өмірінің мазмұны, тәлім-тәрбиесі, әдет-ғұрпы, ділі, адамгершілік-эстетикалық мұраттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күнделіктік мәдениеті
Пән күнделікті мәдениет теориясын оқуға бағытталған. Пәннің мақсаты студенттерге күнделікті өмірді зерттеудің жалпы әдістемесін, күнделікті өмірді зерттеудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру, сонымен қатар әртүрлі дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру болып табылады. Пән шеңберінде қызметтік және жеке мұрағаттармен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Курс зерттеудің негізгі материалы және зерттелген әдістерді қолдану үлгісі ретінде кеңестік кезеңнің күнделікті өмірін қарастырады. Күнделікті өмірге арналған ғылыми әдебиеттер мен мәтіндерді оқу, сонымен қатар оны зерттеу әдістемесі қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы театр мәдениеті
Пән Қазақстанның театр өнерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – театр педагогикасы құралдары арқылы студенттің шығармашылық әлеуетін анықтай отырып, өзін-өзі тану және дамыту үшін жағдай жасау. Пән Қазақстандағы театр өнерінің пайда болу тарихын, негізгі бағыттары мен жанрларын, алғашқы қойылымдарын, репертуарларын, театр мен ғылымның өзара байланысын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дін және өнер
Пән студенттерге дін мен өнердің байланысы туралы білім беруге бағытталған. Пәннің мақсаты – дін мен өнердің ерекшеліктері, діни рәсімдер өткізілетін сәулет нысандарының даму тарихы туралы білімдерін дамыту. Пән кәсіби категориялық аппаратты зерттейді, студенттерді әлемнің негізгі діни дәстүрлерімен, өнердің діндегі орнымен, діннің өнер арқылы адамға әсер ету механизмдерімен таныстырады; дін мен өнердің адамның рухани дамуы мен шығармашылық әлеуетінің дамуына әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңа заман мәдениеті
Пән әлеуметтік-экономикалық және мәдени өзгерістерді, Жаңа заман мәдениетінің негізгі кезеңдерін, типологиялық ерекшеліктері мен жетістіктерін зерделеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – Жаңа заман мәдениеті туралы базалық білім мен тұтас түсінік қалыптастыру, әртүрлі мәдениеттанулық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пән аясында Жаңа заманның негізгі мәдени үдерістері мен құбылыстары, көркемдік бағыттардың, идеялар мен құндылықтардың эволюциясы, сондай-ақ тарихи контексттің түрлі саладағы мәдениет формаларының дамуына әсері қарастырылады. Оқыту нәтижесінде Жаңа заман мәдениетін әлемдік мәдениет тарихы мен қазіргі заманғы идеялар, үрдістер контексінде классификациялау мен интерпретациялау дағдылары қалыптасады, мәдениеттанулық дереккөздерді сыни тұрғыдан талдау, академиялық жазу, өз ұстанымын дәлелді түрде негіздеу және диалог жүргізу дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Америка мәдениеті
Пән отаршылдық кезеңнен қазіргі сахнаға дейінгі жазба мәтіндер арқылы американдық мәдениетті зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты американдық мәдениеттің пәндік саласын мәдениеттің басқа түрлерімен өзара байланысында зерттеу болып табылады. Пән американдық мәдениеттің негізі болып саналатын мәдени құндылықтарды және осы құндылықтардың қазіргі заманда әртүрлі формалар арқылы қалай түрленіп, қалай көрініс тапқанын зерттейді. сияқты тақырыптар: отбасы, этникалық және мәдени әртүрлілік, тұтынушылық, ойын-сауық және технология және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі Қазақстан әдебиеті
Пән қазіргі кездегі қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын саралауға бағытталған. Пәннің мақсаты - қазіргі қазақ әдебиетінің даму сипатын талдау. Пән аясында қазіргі кездегі қазақ әдебиетінің негізгі тұлғалары, олардың шығармалары, қазақ әдебиетінің жанры, қазақ әдебиетін зерттеудегі колониалдық және постколониялық теориялар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ музыкасының тарихы
Пән қазақ музыкасының тарихи даму жолын, жанрлық түрлерін, көрнекті орындаушылар мен композиторлардың шығармашылығын зерттеуге бағытталған. Мақсаты — қазақтың дәстүрлі және кәсіби музыка өнері туралы жүйелі білім қалыптастыру, музыкалық мұраның мәдени код ретіндегі маңызын түсіндіру. Пән шеңберінде көне заманнан бүгінге дейінгі музыка үлгілері (күй, терме, жыр, айтыс, халық әндері), музыкалық аспаптар мен орындаушылық мектептер қарастырылады. Студенттер музыкалық талдау, тарихи салыстыру және мәдени интерпретация дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы мәдени саясат
Пән мәдени саясаттың тұжырымдамалары мен тәжірибелерін зерделеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – мәдени саясаттың мәні мен эволюциясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән аясында мәдени саясат саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттар қарастырылады, түрлі үлгілерге салыстырмалы талдау жасалады, сондай-ақ мәдени саясатты жүзеге асыру тетіктері мен құралдары зерттеледі. Әртүрлі елдердің мәдени саясат үлгілеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі, алынған білім заманауи сын-қатерлер аясында мәдени саясатты жетілдіру бойынша сыни бағалау мен ұсыныстар әзірлеу үшін қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративті мәдениет
Оқу пәні еңбек ұжымындағы қызметкерлердің ішкі атмосферасы мен мінез-құлқын қалыптастыратын құндылықтарды, нормаларды, дәстүрлерді және этикалық нұсқауларды зерттеуге бағытталған. Курс корпоративтік мәдениеттің қалыптасуының тарихи және аймақтық ерекшеліктерін, сондай-ақ оның негізгі принциптерін және олардың еңбек ұжымының немесе ұйымның тиімділігіне әсерін қарастырады. Корпоративтік ортаны құрудағы менеджменттің рөліне, қызметкерлер арасындағы өзара әрекетке, мотивация мен корпоративтік сәйкестікті дамыту мәселелеріне маңызды көңіл бөлінеді. Пән студенттерге ұйымдық процестерді басқару дағдыларын дамытуға және еңбек ұжымдарында моральдық-психологиялық ахуалды жақсартуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық мәдениет теориясы
Пән бұқаралық мәдениеттің қалыптасуы мен дамуын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты: студенттерде бұқаралық мәдениет құбылысы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі заманғы концептуалды-теориялық құралдарды пайдалана отырып, бұқаралық мәдениетті талдау дағдысын қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы мәдени тенденцияларды анықтауды, бұқаралық мәдениеттің негізгі бағыттарын және оның қазіргі әлемдегі орнын, мәдени стереотиптердің қоғамның әртүрлі қабаттарына енуін, батыс және қазақ бұқаралық мәдениетінің негізгі сипаттамаларын анықтауды; бұқаралық мәдениеттің әртүрлі мәтіндерін – жарнаманы, телехикаяларды, әдебиет пен кинодағы блокбастерлерді, бұқаралық мәдени стереотиптердің, мәдени мифтердің пайда болуын, қазіргі әлемдегі «бұқаралық» мәтіндердің қажеттілігі феноменін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени брендинг
Пән мәдени брендинг теориясы мен тәжірибесін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – мәдени брендингтің негізгі ұғымдары мен концептуалды негіздерін зерттеу. Пән шеңберінде мәдени брендинг ұғымдары зерттеледі, мәдени брендингді құру механизмдері мен құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнердегі постмодернизм
Пән постмодерндік өнердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – мәдени құбылыс ретіндегі постмодернизм туралы негізгі білімді қалыптастыру, оның ерекшеліктерін, ұғымдары мен категорияларын, өнердің әртүрлі түрлеріндегі көріністерін қарастыру. Пән постмодерндік өнердің негізгі мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және зерттеу практикасы: этика, технологиялар, мәдениет
Пән қазіргі заманғы өнер мен мәдени тәжірибелердегі жасанды интеллекттің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттерге жасанды интеллекттің жұмыс істеу қағидаларын түсіндіріп, оны зерттеу мен шығармашылық тәжірибеде қолданудың көркемдік, мәдени және этикалық қырларын талдауға және бағалауға үйрету. Пән аясында цифрлық өнер, музыка, әдебиет және дизайн салаларында генеративті алгоритмдерді қолдану; музейлік және кураторлық қызметтегі ЖИ-дің рөлі (сандық архивтер, виртуалды көрмелер, иммерсивті орта); AI-арт тәжірибелеріндегі авторлық, түпнұсқалық және шынайылық мәселелері; мәдени нысандарды автоматтандырылған түрде жасаумен байланысты этикалық сұрақтар (deepfake, авто-плагиат, алгоритмдік біржақтылық) қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көрнекі антропология
Пән көрнекі ақпараттың мәнін, көрнекі көздердің түрлерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – қазіргі ғылыми идеяларға сәйкес келетін визуалды антропология, оның мәні, теориялық және қолданбалы әлеуеті туралы түсінік қалыптастыру. Пән визуалды антропологияның тарихы мен ғылыми білім жүйесіндегі орнын, визуалды антропология аясындағы бағыттары мен мектептерін, негізгі ұғымдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениеттанудағы аймақтық зерттеулер
Пән әлемнің әртүрлі аймақтарына тән мәдени ерекшеліктер, дәстүрлер және үдерістерді оқытуға бағытталған, олардың бірегейлігіне және жаһандық контекстегі өзара әсеріне ерекше назар аудара отырып, соның ішінде Қазақстанның мәдени мұрасы мен заманауи тенденцияларын қамтиды. Пәннің мақсаты — студенттерге аймақтық мәдени ерекшеліктерді жүйелі түрде түсінуге, мәдени құбылыстардың бірегейлігін және олардың әлемдік контекстегі өзара байланысын ашып көрсетуге, сонымен қатар мәдени үдерістерді географиялық және тарихи өлшемдерде талдау және түсіндіру қабілетін дамытуға ықпал ету. Пәнді оқу барысында мәдени үдерістерді талдау, этнографиялық және тарихи дереккөздермен жұмыс істеу, салыстырмалы зерттеулер жүргізу, сондай-ақ аймақтардың мәдени әртүрлілігін зерттеу үшін пәнаралық тәсілдерді қолдану дағдылары қалыптасады, соның ішінде Қазақстанның жаһандық мәдени кеңістіктегі рөлі ескеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану және мәдениетаралық қарым-қатынас
Пән лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Пәннің мақсаты студенттерде лингвомәдениеттану саласындағы базалық білім мен мәдениетті лингвомәдениеттанулық талдаудың бастапқы дағдыларын қалыптастыру, тұлғалық, мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән аясында студенттер коммуникативті дағдыларды көрсетуге үйренеді; мәдениетаралық қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларын бағалау; лингвомәдени оптикадан әртүрлі мәтіндер мен жағдайларды түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның заманауи мәдениетінде коммеморация үрдістері
Пән Қазақстанның қазіргі заманғы мерейтойлық мәдениетін зерттеу арқылы мәдениеттану бакалаврларының өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – мәдени, әлеуметтік және саяси жоба ретінде есте сақтауды зерттеу тәсілдерінің алуан түрлілігін көрсету. Пән Қазақстанның қазіргі мәдениетіндегі отаршылдық, постколониалдық және деколониялық концепциялар мен тәжірибелерді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кино тарихы мен теориясы
Пән кинематографияны зерттеу саласында білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттердің кино мәтіндерін терең оқи білу дағдыларын, сондай-ақ оларды әлеуметтік шындықты талдау құралы ретінде қолдана алу қабілеттерін дамыту. Пән барысында студенттер әлемдік кинематография туралы білімін кеңейтеді, кино феноменін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдерімен танысады, кино мәтіндеріне семиотикалық және дискурсивтік талдау жүргізу әдістерін меңгереді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қазіргі заманғы теориялар мен мәдениеттанулық талдау әдістерін қолдана отырып, кинематографиялық туындыларды әлеуметтік репрезентация формасы ретінде талдай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы мәдени туризм
Пән перспективалы және қазіргі уақытта белсенді дамып келе жатқан бағыт – мәдени туризмді зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – Қазақстандағы туризм индустриясының мәдени құрамдас бөлігінің дамуы мен қызмет ету ерекшеліктері және оның келешегі туралы түсінік қалыптастыру. Пән мәдени туризмнің даму тарихын, еліміздің мәдени әлеуетін, мәдени өнімдерді, туризм объектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музеология
Пән музей қызметінің теориясы мен тәжірибесін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттердің мұражайтану туралы түсініктерін қалыптастыру, мұражайдың нақты тілін түсіну қабілетін қалыптастыру, сақталған мәдени мұра ескерткіштерінің бірегейлігі мен құндылығын көру, сонымен қатар мұражайтану әдістерімен таныстыру. өлкетануды зерттеу құралдары. Пән мұражай ісінің даму тарихын, мұражай қызметінің бағыттарын, көрмені құруды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет философиясы мен теориясы
Пән мәдениетті философиялық түсінудің тарихи өлшемдегі орны мен рөлін анықтауға, мәдениетті зерттеудегі негізгі философиялық және әдістемелік тәсілдерді, оның адамның әлеуметтік-мәдени өміріндегі рөлін анықтауға, негізгі проблемаларды ашуға бағытталған. адам мен мәдениеттің өзара әрекеттестігі. Пәннің мақсаты – философияның мәдени тәжірибенің қалыптасуына және керісінше әсерін талдау. Пән аясында студенттер мәдениеттің негізгі теориялық тәсілдерін зерттейді, мәдени процестер мен құбылыстарды философиялық тұрғыдан талдайды, мәдениетті талдаудың өзіндік концептуалды тәсілдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалды және материалды емес мәдени мұраны зерттеу
Пән материалдық және материалдық емес мәдени мұраны зерттеудің, сақтаудың және жеткізудің негізгі тәсілдерін, әдістерін және технологияларын зерттеуге, олардың мәдени және тарихи маңыздылығына баса назар аударуға бағытталған. Ол студенттердің ұлттық бірегейлікті нығайтудағы және жаһандық мәдени контексте мұраның рөлін терең түсінуді қалыптастырады. Пәннің мақсаты – студенттерді мәдени мұраны заманауи әдістемелерді пайдалана отырып зерттеуге дағдыландыру, мәдени нысандар мен құбылыстарды талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту, мәдени дәстүрлерді сақтау және танымал ету үшін алған білімдерін қолдану. Пән қазақ халқының материалдық және материалдық емес мәдени мұрасын, оның ішінде сәулет ескерткіштерін, қолөнер дәстүрлерін, музыкалық шығармаларын, әдет-ғұрыптарын, әдет-ғұрыптарын, фольклорын және тілін зерттейді. Рәміздер мен салт-жораларды, олардың антропологиялық мәнін, сондай-ақ цифрландыру мәселелері мен мәдени мұраны ұсынудың заманауи тәжірибесін зерттеуге ерекше назар аударылады. Пән сонымен қатар мәдени мұраны қорғаудың халықаралық тәсілдерін зерделеуді, ЮНЕСКО сияқты жаһандық бастамалармен ынтымақтастықты және әлемдік тәжірибені Қазақстан жағдайына бейімдеуді көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Постколониалды әдебиет
Пән постколониалдық кезеңнің мәселелерін талдауға бағытталған. Пәннің мақсаты – «постколониялық жазу» деген атпен біріктірілген мәдени құбылыстарды зерттеу. Пән Батыс пен Шығыстың өкілдік мәселелерін, мәдени гегемониясын және мәдени стереотиптерін, постколониализм мен постмодернизмнің арақатынасын: децентрация мен маргиналдық, гибридтілік мәселелері, постколониалдық авторлардың «шекаралық» прозасындағы мультимәдениеттілік мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ мифологиясы
Пән қазақ және түркі мифологиясын зерттеуге, әлемдік мәдениет кеңістігіндегі қазақ мифологиясының рөлін түсінуге бағытталған. Пәнді оқудың мақсаты студенттерге миф философиясы контекстінде қазақ мифологиясы туралы тұтас түсінік беру, оларды мифтер жүйесіндегі ұлттық архетиптердің эволюциясымен таныстыру; белгілі отандық мифологтар мен миф теоретиктерінің еңбектеріне негізделген қазақ мифологиясын зерттеудің заманауи парадигмаларын зерделеу, студенттерге мифологияны, қазақ мифтерін талдаудың ерекшелігін анықтайтын ұғымдық аппаратты меңгеруге көмектесу болып табылады..
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық және өркениетаралық сұхбаттар негізі
Пән әртүрлі мәдениеттер мен өркениеттер арасындағы диалогты тұтас түсінуді дамытуға, мәдениеттердің әртүрлілігін, жаһандану үдерісі жағдайында мәдениеттер диалогының ерекшеліктерін түсіндіруге бағытталған. Пәннің мақсаты – оның заманауи парадигмасы мен қазақтың тарихи-мәдени дәстүрлері негізінде мәдениетаралық және өркениетаралық диалогтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Пән аясында мәдениетаралық диалогты қазіргі заманғы теориялары, негізгі тәсілдері, мәдениетаралық, өркениетаралық, көпмәдениеттілік, мәдени құзыреттілік, мәдени коммуникация, мәдени құзіреттілік және т.б мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи мәдени салалар мен практика
Пән қазіргі мәдени салалар мен тәжірибелерді, олардың құрылымдары мен қызмет ету динамикасын терең түсінуді дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – мәдени құбылыстар саласында сыни ойлау мен талдау дағдыларын дамыту. Пән медиа-индустрияны, шығармашылық индустрияны, мәдени кәсіпкерлікті және цифрлық технологиялардың мәдениетке әсерін зерттейді. Студенттер мәдени өндіріс, бөлу және тұтыну процестерін, сонымен қатар мәдениеттің экономикамен және қоғаммен өзара әрекеттесуін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи гендерлік зерттеулер
Пән студенттердің гендерлік теориялар туралы түсінігін дамытуға, жыныстық және гендерлік әлеуметтік құрылымдарды талдауға, сондай-ақ қоғамның әртүрлі аспектілеріне гендерлік факторлардың әсерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты сыни ойлауды және гендерлік құбылыстарды талдау дағдыларын дамыту. Пән гендерлік стереотиптерді, феминистік теорияларды, мәдениет пен БАҚ-тағы гендерлік рөлдерді, сондай-ақ гендерлік теңдік пен әлеуметтік әділеттілік мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мода тарихы мен теориясы
Пән студенттердің сән тарихы мен теориясы саласындағы құзыреттілігін дамытуға, студенттердің шығармашылық дамуын ынталандыруға, әртүрлі кезеңдердің мәдениет және сән саласындағы процестерді ғылыми талдау және салыстыру дағдыларын дамытуға ықпал етуге бағытталған. Пәннің мақсаты - сәндегі тарихи өзгерістерді талдау және олардың мәдени және әлеуметтік мәнін түсіну. Пән сәндегі негізгі дәуірлер мен стильдерді, әртүрлі мәдениеттердің сәнге әсерін, сондай-ақ бүгінгі күнге дейін сәннің дамуын қалыптастырған негізгі теориялар мен тұжырымдамаларды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кураторлық және заманауи көркемдік практика
Пән кураторлық ойлауды дамытуға және кураторлық жобаларды ойлап табу және жүзеге асыру үшін қажетті практикалық білім мен дағдылардың кең ауқымын алуға бағытталған. Пәннің мақсаты – кураторлық институтын интегралды құбылыс ретінде, көркемдік құбылыстарды бағалауға, көркемдік, әлеуметтік және мәдени процестерді талдауға бағытталған кәсіби қызметтің дербес түрі ретінде зерттеу. Пән көркем жобаларды дамытудың негізгі тенденцияларын, куратордың функцияларын, жобаларды құру әдістері мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу этикасы
Пән кәсіби қызметтің этикалық аспектілеріне жауапкершілікпен және саналы түрде қарауды қалыптастырады. Пәннің мақсаты — ғылыми зерттеулердің негізгі этикалық принциптері мен нормаларын, сондай-ақ олардың тәжірибелік қолданылуын зерттеу. Студенттер цифрлық үрдістерді ескере отырып, этикалық құзыреттіліктерін дамытады, теориялық білім мен оны қолдану дағдыларын алады, бұл кәсіби зерттеушінің қалыптасуы үшін маңызды. Сонымен қатар, этикалық келісімдерді құру алгоритмдері, этикалық комиссиялардың хаттамалары және зерттеу этикасы, авторлық құқық пен интеллектуалдық меншік саласындағы халықаралық және қазақстандық заңнамалар бойынша материалдар, соның ішінде инклюзивті қоғамдастарға арналған аспектілер зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық мәдениет
Пән мәдениет контексттерін кеңейтуге бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттерде құқықтық сананың жоғары деңгейін, заңды сақтау және адам құқықтарын құрметтеу қажеттілігін қалыптастыру. Пән құқық феномені мен оның мәдениеттегі орнын түсінудің концептуалды және әдістемелік тәсілдерін белгілеуді қарастырады. Құқықтың әлеуметтік тарихы, адам құқығы мен құқық, азаматтық пен белсенділік, құқық пен мораль, құқықтық трансферт және т.б. сияқты маңызды аспектілер қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақтың тәрбие дәстүрі
Пән дәстүрлі қазақ тәрбие тәжірибелері, әдет-ғұрыптары мен құндылықтар жүйесін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты – қазақ қоғамындағы тәрбиенің мәдени негіздерімен, моральдық және этикалық нормалардың қалыптасуымен таныстыру. Пән этнографиялық тәрбие тәжірибесін талдау дағдыларын, отбасылық және қоғамдық тәрбиенің рөлін түсінуді, сондай-ақ дәстүрлі тәсілдерді қазіргі білім беру тәжірибесінде қолдану қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени және әлеуметтік антропология
Пән студенттерге мәдени және әлеуметтік антропологияның негізгі бағыттары, теориялары, мектептері туралы білім алуға, оның концептуалды және категориялық аппаратын, сондай-ақ мәдени білімнің осы саласындағы зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Пәннің мақсаты: мәдени-әлеуметтік антропологияның тарихы, пәндік саласы, әдістері туралы білімдерін дамыту, антропологиялық материалды жинау және талдау, оны ғылыми зерттеулерде қолдану дағдыларын дамыту. Пән аясында студенттер әлеуметтік-антропологиялық және мәдени-антропологиялық материалды түсіндіруді үйренеді, нәтижелерді жазбаша және ауызша түрде баяндайды, академиялық жазу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау; әдеби мәтіндерді талдау және түсіндіру, әртүрлі мәдениеттердің әдеби дәстүрлерін салыстырып, ортақ және ерекше ерекшеліктерін ажырата білу.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, ғылымның әртүрлі салалары бойынша білімдер мен зерттеу этикасының принциптерін пайдаланып, жасанды интеллект негізіндегі шешімдерді әзірлеу, енгізу және талдау; жасанды интеллектті қолдану кезінде этикалық жауапкершілікті қамтамасыз ету, заманауи технологиялық, экономикалық және әлеуметтік сын-қатерлерді ескере отырып, әртүрлі пәндер саласында қолданылатын тиімді және әлеуметтік жауапкершілігі бар шешімдерді жасау үшін пәнаралық білімдерді біріктіру.
- Дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білімді қолдану, азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; мінез-құлықты талдау және түсіндіру дағдылары; әлеуметтік процестерді сыни талдау, социологиялық зерттеулер жүргізу, деректерді түсіндіру және социологиялық білімді практикада қолдану дағдылары; сыни ойлау, саяси құбылыстарды талдау, саяси оқиғалар мен үрдістерді бағалау дағдылары, сондай-ақ саяси мәселелерді дәлелді талқылау қабілеті; мәдени құбылыстарды сыни талдау, мәдени мәтіндерді түсіндіру және мәдениетаралық өзара әрекеттесуді түсіну.
- Кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыру үшін денсаулықты сақтау ережелерін сақтау; табиғи және антропогендік экологиялық үдерістерді анықтау және талдау, экологиялық сананы дамыту, экологиялық және антикоррупциялық сананы қалыптастыру; тиімді коммуникация дағдыларын қалыптастыру және корпоративтік мәдениеттің түрлері, функциялары мен міндеттері туралы білімдерін көрсету.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау; инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
- Мамандық туралы, мәдениеттану білімінің ерекшелігі туралы, адам қарым-қатынасының адамгершілік және эстетикалық негіздері туралы білімін көрсету; әлемдік және отандық көркем мұралардың құндылықтарына кәсіби меңгеру; мәдениетті зерттеудің негізгі философиялық-әдіснамалық тәсілдерін қолдану; Орталық Азияны зерттеуде мәдени тұжырымдамаларды қолдану және түсіндіру; елдің тарихи тенденцияларын діни, мәдени, әлеуметтік жағдайлармен салыстыру; антропологтың ғылыми жұмысының әдіснамасы мен әдістерін, оның ішінде далалық зерттеу әдістерін, дереккөздер мен әдебиеттерді талдауды қолдану; далалық антропологиялық және этнографиялық жұмыстарды ұйымдастыру.
- Қазақ және әлемдік мәдениет тарихын қазіргі идеяларға негізделе отырып жіктей алу және түсіндіре білу; әртүрлі кезеңдерде мәдени дамудың ерекшелігін көрсету; мәдениеттің онтологиялық және морфологиялық аспектілерін анықтау; әр түрлі кезеңдердегі ежелгі өркениеттердің, еуропалық, американдық мәдениеттердің және мұсылман әлемінің мәдени дамуының ерекшеліктерін түсінуді көрсету; мәдениеттің онтологиялық және морфологиялық аспектілерін анықтау; зерттелетін материалдарды сыни тұрғыдан талдау, жүйелеу, салыстыру.
- Өнердің ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі дамуы, қазақстандық және батыс еуропалық кескіндеме өнерінің дамуының негізгі кезеңдері, қазақ және әлемдік музыкалық, театр өнері, кино өнері мен сән өнерінің қалыптасу және даму тарихы туралы білімдерін көрсету; ұлттық мәдениет жөніндегі білімді ғылыми зерттеулерде қолдану; өнерге байланысты аналитикалық шолулар дайында; көркем және зерттеу практикасында жасанды интеллектті қолдануды этикалық-мәдениеттанулық тұрғыдан талдау; цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті интеграциялауды қамтитын арт-практикаларға байланысты жобаларды әзірлеуге қатысу.
- Жобалық және зерттеу қызметінде мәдени саясатты қалыптастыру ерекшеліктері, мәдени брендинг теориясы, мәдени индустриялар туралы негізгі білімді қолдану, заманауи маркетингтік тұжырымдамаларды, әлемдік және отандық имидждік тәжірибелерді түсіндіру; аналитикалық шолулар жасау, брендинг құралдары мен әдістерін, мәдени жобаларды жоспарлаудың бастапқы дағдыларын меңгеру.
- Мәдениеттанулық, өлкетанулық жобалар мен тәжірибелерде мәдени мұраны қорғаудың теориялық-әдіснамалық және құқықтық негіздерін қолдану; мұражай ісінде бағдар алу, Қазақстандағы мұражайлардың заманауи шығармашылық тұжырымдамаларын және туристік бағдарларының тұжырымдамаларын жасау; мәдениет, спорт және туризм саласындағы заңдар мен нормативтік актілерді білу; материалдық емес мәдени мұра нысандарын анықтау әдістемесін меңгеру; материалдық және материалдық емес мәдени мұра арасындағы байланыстарды талдау; қазіргі заманғы цифрлық гуманитаристика талаптарына сәйкес қазіргі қоғамда мәдени мұраны сақтау, насихаттау және пайдалану бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Антропологтың ғылыми жұмысының әдіснамасы мен әдістерін, соның ішінде далалық зерттеу әдістерін, дереккөздер мен әдебиеттерді талдауды қолдану; күнделікті және бұқаралық мәдениеттің күрделі өнімдерін, аудио-визуалды дереккөздерді сипаттау және талдау; тіл, мәдениетаралық коммуникация, ұлттық тәрбие тәжірибелеріне, қазіргі гендерлік зерттеулерге, мәдениет мәтіндеріне сүйене отырып антропологиялық зерттеулер жүргізу; теориялық және тәжірибелік жобалар жасау.
- Түрлі жанрдағы талдамалық құжаттарды, шығармашылық сипаттағы мәтіндерді құрастыру, кең әлеуметтік және тарихи контексте мәдени құбылыстарды талдау, әлеуметтік-мәдени процестер мен практикаларға байланысты жобаларды қалыптастыру және таныстыру; мәдени, тарихи және этикалық аспектілерді ескере отырып, пәнаралық тәсілді қолдану арқылы зерттеу және жобалық жұмыстарды жүргізу.