6B02100 Инклюзивті театр әртісі в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – мүмкіндігі шектеулі балалардың актерлік шеберлігін, сахналық өнерін және өзін-өзі көрсету қабілеттерін дамыту. Бағдарлама арқылы студенттер өздерінің шығармашылық әлеуетін ашады және инклюзивті театр қойылымдарында өнер көрсетуге дайындалады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B027 Театр өнері
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Пара биі І
Арбадағы студенттерге арналған парлы қозғалыс техникасын меңгеруге бағытталған курс. Ым-ишара арқылы серіктестік орнату, ырғақ сезімін дамыту. Дененің үстіңгі бөлігін басқару, қозғалыс шектеулеріне қарамастан сахнада еркін қимылдау. Музыкамен үйлесімділік, сахналық серіктестікке негізделген алғашқы би композицияларын құрастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көзді қорғауІ
Көру қабілеті шектеулі студенттерге арналған көру қауіпсіздігі мен гигиенасын меңгеруге бағытталған курс. Сахнада қауіпсіз жүріп-тұру дағдыларын қалыптастыру, кеңістікте бағдар алу әдістерін игеру. Жарықтандыруды тиімді қолдану және визуалды құрылымдар арқылы сахналық ортаға бейімделу, қозғалыс еркіндігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна тілі I
Курс дауыс қою, дикцияны жетілдіру және тыныс алу техникасын меңгеруге бағытталған. Инклюзивті тәсілдерді қолдана отырып, сөйлеу мәнерін қалыптастыру. Есту, көру немесе қозғалыс шектеулері бар студенттерге арналған бейімделген жаттығуларды орындау арқылы сахналық сөйлеудің негіздерін игеру және өз ойын еркін жеткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореография негіздері І
Курс би пластикасының қарапайым элементтерін меңгеруге бағытталған. Қозғалыс мәдениетін дамыту, дене сезімін қалыптастыру. Қозғалыс шектеулері бар студенттерге арналған бейімделген жаттығуларды орындау. Серіктестік пен сахналық кеңістікте өзара әрекеттесу арқылы алғашқы хореографиялық композицияларды құрастыру және сахнада еркін қимылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауыс қою I
Дауыс шымырлығын, резонанс пен дикцияны дамытуға арналған курс. Сахнаға арналған дұрыс тыныс алу, дыбыс қолдау және артикуляция техникасын меңгеру. Дауысты ұзақ уақыт бойы қауіпсіз және еркін қолдану әдістерін игеру. Дыбыстық ауқымды кеңейтіп, эмоциялық әсерді күшейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
ДЕАФ Ым-ишара тілінде ән айту I
Әуен мен ырғақты ым-ишара арқылы жеткізуге бағытталған курс. Ән мәтінін қимылмен бейнелеп, тыңдарманға көрнекі-музыкалық әсер ету әдістерін меңгеру. Естімейтін студенттерге көркемдік мазмұнды қимыл, мимика және кеңістік арқылы түсіндіру тәсілдерін дамыту. Серіктестікке және сахналық үйлесімге үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Вокал I
Вокалдық негіздермен танысу, тыныс алу, дыбыс шығару және фразаны айту техникасын меңгеру. Дауысты сахналық әсердің маңызды құралы ретінде қолдану. Дене мүмкіндігі шектеулі студенттерге арналған бейімделген жаттығулар арқылы ырғақты, дауыс күшін және дикцияны дамыту. Өзін сахнада еркін сезінуге үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
ДЦП логопедиялық жұмыс I
Сөйлеу моторикасын дамытуға және тыныс үйлесімділігін қалыптастыруға бағытталған курс. Артикуляцияны жақсарту және дыбыстарды анық айтуға үйрену. Церебралды сал ауруы бар студенттерге арналған логопедиялық жаттығуларды орындау арқылы сөйлеу қабілетін жетілдіру. Ұзақ сөйлеу конструкцияларын анық және нақты жеткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің техникасы I
Курс актерлік өнердің негіздерін меңгеруге бағытталған. Сахналық кеңістікте өзін-өзі ұстау, қимыл-қозғалыс үйлесімділігін дамыту. Инклюзивті ортада этюдтарды орындау арқылы сахналық серіктестікке бейімделу. Сахналық әрекеттер мен эмоциялық мәнерді игеруге арналған жаттығуларды орындап, сахнада өзіндік еркіндікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ДЕАФ ым-ишара тілі I
Курс ым-ишара тілінің негіздерін меңгеруге бағытталған. Глухота және есту қабілеті төмен студенттер үшін визуалды құрылымдарды үйрену. Сахнада ым мен мимика арқылы рөлді бейнелеу, серіктестік орнатып, сахналық әрекеттерді үйлестіру. Жеке және топтық этюдтарды орындау арқылы ым-ишараны дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна тілі II
Мәтінмен жұмыс арқылы сахналық сөйлеуді тереңдетуге бағытталған курс. Интонация, логикалық екпіндер мен паузаларды меңгеру. Сахнада сөздің құрылымын түсініп, көркем мәтінді жеткізу. Инклюзивті ортада ерекше қажеттіліктері бар студенттер үшін бейімделген тәсілдер арқылы сахналық шеберлікті дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің техникасы ІI
Курс рөлдік бейнені тереңірек игеруге және сахналық серіктестікке бағытталған. Кейіпкердің мотиві мен мақсатын анықтау, эмоцияны жеткізу арқылы драмалық конфликтті көрсету. Инклюзивті қойылымдарда монолог пен диалог техникасын жетілдіру, рөлді эмоционалдық түрде жеткізу және сахналық әрекетті үйлестіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хореография негіздері ІІ
Қарапайым қимылдардан күрделі қозғалыстарға көшуге бағытталған курс. Ырғақ, бағыт және серіктестік қимылдарды меңгеру. Әр студенттің физикалық мүмкіндіктерін ескеріп, сахналық пластиканы дамыту. Сахнада еркін қозғалу, музыкалық сүйемелдеу арқылы сезімдерді жеткізу және импровизация элементтерін қосу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЦП логопедиялық жұмыс II
Сахналық сөйлеу үшін тыныс, дикция және дауыс күшімен жұмыс істеуге бағытталған курс. ДЦП бар студенттерге арналған логопедиялық жаттығулар арқылы ұзақ мәтіндермен жұмыс істеу. Сахнада қарым-қатынас жасауда сенімділік пен нақтылықты арттыру, күрделі сөйлеу конструкцияларын анық жеткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Пара биі ІІ
Сахналық композицияларды парлы би арқылы құруға бағытталған курс. Музыка мен ым-ишара арқылы сезімдерді жеткізу. Арбадағы әртістердің қозғалыс пластикасын дамыту. Импровизацияға еркіндік беру, сахнада өзіндік стильді қалыптастыру. Серіктеспен үйлесімді қимылдау, сахналық кеңістікті еркін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дауыс қою II
Дауысты тірекпен, ашық және сенімді қолдану машығын жетілдіру. Ұзақ сөйлемдер мен күрделі әуендерді орындауға бейімделу. Сахналық қарқын мен интонацияны бақылау, тыныс алу мен артикуляцияны үйлестіру. Инклюзивті ортада студенттерге сенімділік беру үшін дауыс күшін қолдану әдістерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Вокал IІ
Дыбыстың диапазоны мен динамикасын кеңейту. Әнді топпен орындау арқылы музыкалық серіктестікті дамыту. Вокалдық жаттығулар арқылы эмоционалдық реңктерді күшейту. Әр студенттің мүмкіндігіне қарай сахналық материалдарды бейімдеу, ырғақ пен интонацияны бақылау, көрерменге көркемдік әсерді жеткізу машықтарын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Көзді қорғау ІІ
Сахналық жарыққа бейімделу және сенсорлық қабылдау тәсілдерін игеруге бағытталған курс. Көру қабілеті төмен студенттерге сахна кеңістігінде қауіпсіз қозғалыс жасауға көмектесу. Тактильді және акустикалық бағдар құралдарын қолдану арқылы сахналық серіктестікке бейімделу, сахнада қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, өз орнын табу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЕАФ ым-ишара тілі II
Ым-ишара тілі арқылы сахналық диалогтар мен монологтарды орындауға бағытталған курс. Эмоциялық мәнерлілікті күшейту, көркем мәтінді ым арқылы жеткізу. Сахналық серіктестік пен өзара әрекеттесуді дамыту. Глухота және есту қабілеті төмен студенттер үшін бейімделген жаттығуларды орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЕАФ Ым-ишара тілінде ән айту II
Ән мәтінін ым-ишара арқылы көркем бейнелеу. Қол қимылдарын ырғақ пен әуенмен үйлестіру арқылы эмоцияны жеткізу. Глух студенттер үшін визуалды орындау шеберлігін дамыту. Сахналық серіктестікке бейімделу, музыкалық мәтіндерді қимылмен синхрондау, көрерменге көркемдік әсер қалдыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сахна тілі III
Сахналық монолог пен диалогты орындау техникасын меңгеруге бағытталған курс. Эмоцияны дауыс арқылы жеткізу, логикалық екпіндер мен паузаларды нақты қою. Инклюзивті ортада студенттердің сөйлеу қабілетін дамыту, серіктестік әрекеттерді үйлестіру және көрерменмен байланыс орнату.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брайль әліпбиінің негіздері
Брайль жүйесінің тарихын, оның білім мен мәдениетке қосқан үлесін зерттеу. Көру қабілеті шектеулі студенттер үшін оқу және жазу әдістерін меңгеру. Сахналық мәтіндерді Брайль жүйесінде оқу, кейіпкерлердің диалогтарын жаттау, инклюзивті қойылымдарда пайдалануға бейімделу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ДЕАФ Ым-ишара тілінде ән айту III
Музыкалық фразалар мен ырғақтық құрылымдарды ым-ишара арқылы толық бейнелеу. Әуенді қимылмен үйлестіру, сахналық образды анықтау. Глух студенттердің жеке және ансамбльдік орындаудағы көркемдік қабілеттерін дамыту. Сахнадағы серіктестік пен эмоционалды әсерді күшейту, қимылды музыкалық мәнерге бейімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шетел театрының тарихы
Батыс және шығыс театр өнерінің тарихи кезеңдерін зерттеу. Әр дәуірдің актерлік мектебі, драматургиясы және қойылым техникасын талдау. Инклюзивті театрдың пайда болуына ықпал еткен әлемдік үрдістерді түсіну. Сахналық бейнелер мен кейіпкерлердің эволюциясын қимыл, мимика және дыбыстық элементтер арқылы зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Вокал III
Күрделі музыкалық шығармаларды орындауға арналған вокалдық техника мен эмоцияны жеткізу әдістерін меңгеру. Ән арқылы кейіпкердің ішкі жан дүниесін ашу, сахналық бейнеге ену. Қозғалыс шектеулері бар студенттерге арналған бейімделген жаттығулар арқылы вокалдық серпін мен дауыс динамикасын дамыту. Сахналық серіктестікке бейімделу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
ДЦП логопедиялық жұмыс III
Ұзақ мәтіндермен жұмыс істеп, логикалық құрылымдарды анық жеткізуге бағытталған курс. Сахнадағы эмоциялық мәнерді күшейту үшін тыныс алу, екпін және дауыс күшімен жұмыс істеу. ДЦП бар студенттер үшін бейімделген жаттығулар арқылы сенімді сөйлеуді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің техникасы ІIІ
Сахналық кейіпкердің психологиялық ерекшеліктерін ашуға бағытталған курс. Сахналық серіктестік пен эмоциялық реакцияларды үйлестіру. Инклюзивті қойылымдарда тактильді, көрнекі және ым-ишара арқылы қарым-қатынас жасау. Көрерменмен байланыс орнату және сахналық қақтығыстарды бейнелеу үшін актерлік техникаларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Кеңістікті қабылдауІ
Көру қабілеті шектеулі студенттерге сахналық кеңістікті сезінуге бағытталған курс. Тактильді және акустикалық құралдар арқылы кеңістікті игеру. Қауіпсіз қозғалу әдістерін меңгеру, серіктестік әрекеттерді үйлестіру. Сахнада бағытты анықтау, қозғалыс ритмін сақтау және серіктеспен байланыс орнату.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореография І
Курс хореографиялық қозғалыстардың негізгі элементтерін меңгеруге бағытталған. Дененің негізгі бөліктерін басқару, қимылдардың амплитудасы мен ритмін дамыту. Әр студенттің физикалық мүмкіндіктеріне бейімделген жаттығуларды орындау. Серіктеспен жұмыс істеп, сахналық кеңістікті дұрыс пайдаланып, қозғалыс еркіндігін сезіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі
«Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ДЕАФ ым-ишара тілі III
Драмалық көріністерді ым-ишара тілімен орындауға бағытталған курс. Көркем мәтінді мимика, ым-қимыл және кеңістік арқылы жеткізу. Қарым-қатынас пен серіктестікке бейімделу, сахналық ансамбльге қатысу. Эмоцияны бейнелеу және сахнадағы қозғалысты үйлестіру дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс қою III
Ән айту кезінде дауысты тұрақты, шынайы және техникалық тұрғыдан дұрыс қолдану. Дауыстық өтпелі нүктелерді біртұтас вокалдық жүйеде үйлестіру. Регистрлерді ауыстыру әдістерін меңгеру. Тыныс алу мен дыбысты үйлестіру, сахналық қарқын мен интонацияны нақты бақылауға бағытталған жаттығулар орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
ДЕАФ Ым-ишара тіліндегі шетел театр тарихы
Жест тілімен жұмыс істейтін әлемдік театр ұжымдарының тарихын зерттеу. Есту және көру қабілеті шектеулі көрермендерге арналған қойылымдардың драматургиясы мен сценографиясын талдау. Қозғалыс, мимика және дене пластикасы арқылы кейіпкерлердің эмоцияларын жеткізу әдістерін меңгеру, сахналық серіктестікке бейімделу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем әдебиетінің тарихы
Әлем әдебиетінің көрнекті шығармаларын зерттеу. Жанрлық және стильдік дамудың кезеңдерін қарастыру. Әдеби кейіпкерлерді сахналық образдарға бейімдеу әдістерін үйрену. Инклюзивті сахнада әдеби мәтіндерді бейнелеу, әр студенттің мүмкіндіктеріне сәйкес диалогтар мен монологтарды бейімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ театрының тарихы
Қазақ театрының пайда болуы мен дамуының тарихи кезеңдерін зерттеу. Алғашқы театр қайраткерлерінің шығармашылығы, ұлттық драматургияның қалыптасуы мен дамуы. Сахналық қойылымдардағы ұлттық фольклор элементтерінің рөлі. Инклюзивті театрдың ұлттық дәстүрлерге қалай ықпал еткенін талдау, заманауи сахналық формаларға бейімделу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вокал IV
Сахналық қойылымдарда вокалдық рөлдерді толыққанды орындауға дайындалу. Музыкалық драматургияны терең түсініп, ән арқылы кейіпкердің эмоциясын жеткізу. Дауыстың мүмкіндіктерін толық ашу, сахналық бейнені әсерлі қалыптастыру. Инклюзивті сахнада өзіндік интерпретацияны дамыту, қимыл-қозғалыс пен вокалды үйлестіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
ДЦП логопедиялық жұмыс IV
Курс ұзақ сахналық диалогтарды орындауға және эмоцияны дауыс арқылы жеткізуге бағытталған. ДЦП бар студенттер үшін бейімделген логопедиялық жаттығуларды қолдана отырып, сөйлеу құрылымын жетілдіру. Интонация, дауыс күші мен темпті бақылау арқылы сенімді сөйлеу шеберлігін арттыру. Сахналық серіктестікке бейімделу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актердің режиссермен жұмысы I
Курс бағытталған кейіпкер бейнесін режиссердің шығармашылық көзқарасымен қалыптастыруға. Сахнадағы әрбір қимылды саналы орындап, рөлдің логикасын түсіну. Инклюзивті ортада серіктестікке бейімделу, режиссер нұсқауларын орындау және өз кейіпкерін сенімді жеткізу. Сахналық эпизодтарды терең талдап, көркемдік шешім қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ДЕАФ ым-ишара тілі IV
Курс жетекші рөлдерді ым-ишара тілі арқылы орындауға бағытталған. Эмоцияны дәл жеткізу, сахналық ансамбльмен үйлесімді әрекеттесу, бейнені толық ашу. Инклюзивті сахнада серіктестік орнату және көркем мазмұнды толық жеткізу үшін ым-ишара тілі мен мимиканы үйлестіру, көрерменмен байланыс орнату.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна тілі IV
Курс дауыс арқылы кейіпкер бейнесін толық ашуға бағытталған. Сахналық мәтіннің құрылымын, эмоциялық реңктерін және драмалық шиеленісін жеткізу. Инклюзивті сахналық ортада көркемдік құралдарды пайдаланып, кейіпкердің ішкі жан-дүниесін ашу. Көрерменмен байланыс орнатып, сахналық шеберлікті сенімді көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің техникасы ІV
Курс сахналық бейнені толық қалыптастыруға бағытталған. Монолог және диалогтарды орындау арқылы рөлдің эмоциялық тереңдігін ашу. Инклюзивті қойылымдарда актерлік шеберлікті көрсету, сахналық серіктестік орнату және күрделі сахналық қимылдарды үйлестіру. Сахналық көріністерде эмоция мен қимыл үйлесімін жеткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Хореография ІІ
Қарапайым қозғалыстардан күрделі комбинацияларға өтуге бағытталған курс. Қимылдардың амплитудасын кеңейту, дененің пластикасын жетілдіру. Артикуляцияны, ырғақты және кеңістіктегі үйлесімдікті дамыту. Арнайы жаттығулар арқылы серіктестік әрекеттерді орындау, сахналық динамиканы қалыптастыру және эмоциялық көріністерді жеткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Брайль жүйесі
Сахналық мәтіндермен жұмыс істеу үшін Брайль жүйесін қолдануды меңгеру. Жазбаша мәтіндерді Брайль шрифтіне аударып, сахналық диалогтарды есте сақтау. Көру қабілеті шектеулі әртістерге арналған сенсорлық оқу әдістерін дамыту. Инклюзивті театрда Брайль жүйесін қолдану арқылы диалогтарды орындау және кейіпкер бейнесін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кеңістікті қабылдау ІІ
Сахналық жарық пен кеңістікті тиімді пайдалану, қозғалыс қауіпсіздігін сақтау. Соқыр және көру қабілеті шектеулі студенттерге арналған жаттығулар арқылы сахнада еркін әрекет ету. Қозғалыс бағыттарын анықтау, серіктеспен синхронды қимылдау, сахналық серіктестік орнату.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЕАФ Ым-ишара тілінде ән айту IV
Күрделі музыкалық бейнелер мен эмоцияларды ым-ишара арқылы көркем жеткізу. Сахналық мәтінді ырғақ пен әуенге сай дәл бейнелеу. Жеке және топтық орындауда визуалды-музыкалық әсерді қалыптастыру. Инклюзивті сахнада көркемдік және эмоционалды реңктерді күшейтуге арналған әдістерді игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Дауыс қою IV
Шығармашылық интерпретация кезінде дауыс бақылауын сақтау және сенімді қолдану. Жоғары және төмен регистрлер арасында ауысуларды еркін орындау. Интонацияның дәлдігін, артикуляцияның айқындығын күшейту. Инклюзивті сахнада эмоциялық реңкті жеткізу үшін дауыс күшін тиімді басқару әдістерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Қазақ ауыз әдебиетінен қазіргі заманғы әдеби үрдістерге дейінгі кезеңдерді зерттеу. Әдеби кейіпкердің бейнесін сахналық образға бейімдеу әдістерін меңгеру. Инклюзивті театрда әдеби мәтіндерді драмалық қойылымдарға айналдыру, кейіпкердің эмоциялық реңктерін дене қимылдары арқылы жеткізу, диалогтарды жаттау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ДЦП сөйлеу терапиясы I
Сахнада сөйлеу үшін тыныс алуды, дауыс күшін және сөйлеу серпінін үйлестіруге бағытталған курс. ДЦП бар студенттерге арналған логопедиялық жаттығуларды интонациямен жұмыс істеуге бейімдеу. Сөйлеу құралдарын сенімді әрі жүйелі қолдану дағдысын қалыптастыру, ұзақ монологтарды орындау арқылы рөлді ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Вокал V
Күрделі вокалдық репертуармен жұмыс істеп, дауыстың динамикалық диапазонын кеңейту. Кейіпкерді музыкалық бейнемен толық жеткізуге бағытталған сахналық әдістерді меңгеру. Ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған репетициялық әдістерді қолдану, серіктестікке бейімделу және сахналық үйлесімділікті дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Актер шеберлігі І
Курс кейіпкерді күрделі драмалық құрылымда бейнелеуге бағытталған. Әртүрлі сахналық жағдайларда эмоциялық реакцияларды жеткізу, диалог және монолог құрылымын сақтау. Инклюзивті топта сахналық серіктестік орнатып, кейіпкердің ішкі жан-дүниесін толық ашу. Сахналық кеңістікті қолдану арқылы көрерменмен байланыс орнату.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кино тарихы: кейіпкерлер мен сюжет
Кино тарихындағы кейіпкерлер мен сюжеттердің эволюциясын зерттеу. Драма, комедия және басқа жанрлардағы кейіпкерлердің дамуын талдау. Инклюзивті кино формаларын қарастырып, есту және көру қабілеті шектеулі көрермендерге бейімделген тәсілдерді үйрену. Қозғалыс, мимика және визуалды эффектілер арқылы эмоцияны жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауыс қою V
Ұзақ музыкалық қойылымдар кезінде дауыс пен тынысты үйлесімді басқару. Сахналық сөйлеуден ән айтуға біртұтас өтуді меңгеру. Интонацияны дәл жеткізу және динамика ауқымын арттыру. Инклюзивті ортада эмоционалды шиеленісті дауыс арқылы шынайы жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кинорежиссермен жұмыс
Режиссермен кәсіби серіктестік орнатуға бағытталған курс. Сахналық бейнені камера алдында жүзеге асыру, кейіпкердің эмоцияларын мимика мен қозғалыс арқылы көрсету. Инклюзивті түсірілімдерде ым-ишара, дене пластикасы және визуалды құралдарды пайдалану. Кадрда өз орнын табу және режиссердің көркемдік идеясын орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Пантомимо І
Сөзсіз сахналық әрекетті жеткізу үшін ым, мимика және пластикалық қимылдарды қолдану. Глух студенттерге сахнада эмоцияны, оқиғаны және кейіпкерді ым-ишара арқылы бейнелеу әдістерін меңгерту. Нысанмен жұмыс, абстрактілі көріністерді орындау және сахналық серіктестікке бейімделу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сөйлеу техникасы I
Курс сөйлеу аппаратының жұмысын жетілдіруге бағытталған. Тыныс алу, дауыс күші мен дикцияны бақылау арқылы сахналық мәтіндерді орындау. Инклюзивті тәсілдерді қолдана отырып, есту және көру қабілеті шектеулі студенттерге арналған бейімделген жаттығуларды орындау. Кәсіби сөйлеу техникасының негіздерін игеру және рөлді жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ДЕАФ Ым-ишара тілінде ән айту V
Күрделі музыкалық құрылымдарды ым арқылы дәл бейнелеу. Сахналық кеңістікте қимылдар мен ырғақтарды үйлестіру. Глух студенттер үшін сахналық әсерді күшейту, сахнадағы серіктестік пен қимыл үйлесімділігін арттыру. Эмоцияны қимылмен сенімді жеткізу әдістерін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Актердің режиссермен жұмысы II
Курс бағытталған режиссермен терең сахналық талқылау жүргізіп, кейіпкер логикасы мен ішкі мотивациясын ашуға. Әр сахнада бейнені сақтап қалу, кәсіби деңгейде сахна тілін қолдану. Инклюзивті топта серіктестік орнатып, вербалды емес байланыс тәсілдерін жетілдіру арқылы сахналық үйлесімділікке қол жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ДЕАФ кәсіби ым-ишара тілі I
Театр сахнасына арналған кәсіби ым-ишара тілінің лексикасын меңгеруге бағытталған курс. Сахналық бейнені ым-ишара арқылы толық жеткізу. Қарым-қатынас серіктестігін орнатып, көркем мәтінді ым арқылы жеткізуге үйрену. Глухота және есту қабілеті төмен студенттерге арналған бейімделген әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна сайысының теориясы І
Сахналық қақтығыстардың теориялық негіздерін зерттеу. Қашықтықты анықтау, серіктеспен арақатынас орнату және қимылдарды үйлестіру әдістерін меңгеру. Көруі шектеулі студенттерге арналған кеңістіктік бағдарлау әдістерін үйрену. Сахналық қауіпсіздікті сақтай отырып, көрерменге бағытталған әрекеттерді орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореография ІІІ
Қозғалыс элементтерін сахналық образға бейімдеу. Сезімдерді дене арқылы жеткізу, эмоцияны толық ашу. Сахналық серіктестік пен ансамбльдік жұмысқа бейімделу. Қимылдар мен музыка арасындағы байланысты күшейту, сахналық динамика мен пластикалық құрылымды жетілдіру. Серіктеспен үйлесімділікке қол жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сахна сайысы І
Қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, сахналық қақтығыс элементтерін меңгеру. Қарапайым жекпе-жек элементтері: ұру, құлау, итеру және қару қолдану техникасы. Есту және көру шектеулері бар студенттерге арналған визуалды және тактильді бағдарлауды қолдану. Серіктеспен үйлесімді қозғалып, сахналық әрекетті жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Пантомимо ІІ
Эмоциялық жағдайларды, динамикалық қақтығыстарды қимылмен жеткізу. Қозғалыс арқылы кейіпкердің ішкі жан дүниесін ашу. Глух студенттер үшін сахнада мимика мен дене тілін қолдана отырып, күрделі оқиғаларды бейнелеу. Абстрактілі көріністерді толық орындау және сахналық серіктестікке бейімделу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дауыс қою VI
Дауысты жанрлық және стильдік бейімделу үшін икемдеу. Әртүрлі сахналық жағдайларға байланысты дауыс техникасын өзгерту. Инклюзивті топтарда қолданылатын икемделген вокалдық тәсілдерді жетілдіру, орындаушылық шеберлікті арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Хореография ІV
Қорытынды сахналық қойылымдарға дайындық. Күрделі би композицияларын орындау, сахналық серіктестікке бейімделу. Импровизация, музыкалық ырғақпен жұмыс істеу. Қимылдар мен эмоцияларды үйлестіру, сахнада кейіпкердің мінезін толық ашу. Сахна кеңістігін толық игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актердің режиссермен жұмысы III
Курс бағытталған режиссермен бірге сахналық мизансценаларды құрастыруға, бейне мен сахна формасын іздеуге. Инклюзивті ортада ұжымдық шығармашылық процесті басқару, серіктестермен әрекеттесу. Режиссердің көркемдік тапсырмаларын түсініп, өз рөлін режиссерлік тілде жеткізу дағдысын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна сайысы ІІ
Алдыңғы деңгейде меңгерілген дағдыларды күрделендіру. Көптеген әртістер арасындағы сахналық қақтығыстарды үйлесімді орындау. Арнайы дыбыс немесе визуалды белгілер арқылы әрекеттерді синхрондау. Инклюзивті сахнада серіктестік пен қауіпсіздікті сақтау, қимылдардың эмоционалды мәнін күшейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вокал VI
Драмалық және музыкалық сахналардағы шиеленісті вокал арқылы толық жеткізу. Ән арқылы кейіпкердің эмоциялық дамуын ашу. Инклюзивті қойылымдарға арналған музыкалық шығармаларды орындау және бейімдеу, ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Актер шеберлігі ІI
Дисциплина кейіпкердің драмалық дамуын толық ашуға бағытталған. Қарсыластармен сахналық әрекеттерді үйлестіру, сахнадағы шиеленісті күшейту. Инклюзивті қойылымдарда қимыл мен эмоция үйлесімін сақтай отырып, сахналық әрекеттерді бейімдеу. Күрделі сахналық жағдайларда кейіпкердің психологиялық құрылымын анық көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сахна сайысының теориясы ІІ
Күрделі сахналық қақтығыстарды талдау. Қауіпсіздік ережелерін сақтау, серіктеспен қимылды үйлестіру. Дыбыстық және тактильді белгілерді қолдану арқылы сахналық әрекеттерді синхрондау. Есту және көруі шектеулі студенттерге арналған бағдарлау әдістерін меңгеру. Қарқынды қимылдар мен эмоциялық көріністерді дәл орындауға бағытталу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЕАФ Ым-ишара тілінде ән айту VI
Курс студенттерді ым-ишара арқылы күрделі бейнелер мен эмоцияларды беруге үйретуді көздейді. Көрнекі және ритмикалық бірлікке қол жеткізе отырып, серіктестермен қозғалыстарды синхрондау. Ырғақ, музыкалық интерпретация және нақты эмоционалды мазмұн арқылы мәнерлілікті арттыру. Әрбір қатысушының мүмкіндіктеріне қарай қозғалыстарды бейімдеу арқылы терең визуалды-музыкалық әсер жасаңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
ДЦП сөйлеу терапиясы II
Артикуляцияны терең дамытуға, күрделі сөйлеу конструкцияларымен жұмыс істеуге бағытталған курс. Дауыс күші мен сөйлеу жылдамдығын бақылау, интонацияны жетілдіру. ДЦП бар студенттер үшін сахнада сөйлеу техникасын күшейтуге арналған логопедиялық жаттығуларды орындау. Ұзақ мәтіндерді сенімді орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сөйлеу техникасы II
Курс монологтық мәтіндермен жұмыс істеу арқылы сахналық сөйлеуді тереңдетуге бағытталған. Ішкі логиканы түсіну, дауыс серпіні мен интонация арқылы кейіпкердің эмоциялық жағдайын жеткізу. Инклюзивті ортада әріптестік орнатып, көрерменге әсер етудің тәсілдерін игеру. Қиын сахналық жағдайларда сенімді сөйлеу техникасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЕАФ кәсіби ым-ишара тілі II
Курс күрделі сахналық эпизодтарда ым-ишара тілі арқылы эмоциялық реңкті жеткізуге бағытталған. Кеңістікте жұмыс істеу, сахналық серіктестікпен әрекеттесу. Ым-ишара арқылы сахналық қақтығыстарды көрсету, эмоцияларды жеткізу және аудиториямен байланыс орнату. Қимыл-қозғалыс арқылы рөлді толық ашуға үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеудің негіздері: инклюзивті тәсіл
Курс инклюзивті білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Тақырыпты таңдау, әдебиеттерді талдау және нәтижелерді рәсімдеу кезеңдері қарастырылады. Қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін жасанды интеллектті қоса алғанда, бейімделген әдістер мен цифрлық құралдар қолданылады. Сын тұрғысынан ойлау мен дербес жұмысқа ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауыс қою VII
Курс дауыс көлемін, тынысты және тембрді орындау барысында шығармашылық тұрғыда басқаруға бағытталған. Эмоциялық шиеленіс кезіндегі дауыс тұрақтылығын сақтауды үйрету. Инклюзивті сахналық ортада кәсіби вокалдық техниканы қолдану арқылы орындаушылық қабілетті күшейту, сахнада сенімділік пен әсерлілікті арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
ДЕАФ кәсіби ым-ишара тілі III
Жетекші кейіпкерлердің рөлін ым-ишара тілі арқылы бейнелеуге бағытталған курс. Сахналық эмоцияны толық жеткізу, қозғалысты үйлестіру. Кеңістікте еркін әрекет ету, сахналық серіктестікпен синхронды жұмыс істеу. Инклюзивті сахнада кейіпкердің ішкі жан-дүниесін көрерменге әсерлі жеткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актер портфолиосы
Курс актерлік портфолио құруға бағытталған: фото және бейне материалдар, өмірбаян, жеке бренд. Өзін-өзі таныстыру және жылжыту, инклюзивті актерлер үшін бейімделу әдістері игерілді. Жасанды интеллект құралдары қолданылады: мәтінді генерациялау, медиа өңдеу, кастингтік талдау. Курс актерлерге өздерін сенімді түрде көрсетуге және кәсіби қызметінде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балетмейстермен жұмыс I
Курс сахналық қойылымдарды құруда балетмейстермен жұмыс істеуге бағытталған. Қимылдардың мәнері мен музыкаға үйлесімділігін зерттеу. Қозғалысты музыкалық ритммен синхрондау, әртістің дене пластикасын бейімдеу. Инклюзивті сахнада серіктестікке үйрену, әр студенттің мүмкіндіктеріне сәйкес хореографиялық образдарды құрастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сөйлеу техникасы III
Сахналық шиеленістерде эмоцияны дауыс арқылы жеткізуге бағытталған курс. Пауза, интонация, логикалық екпіндер арқылы көрерменге әсер ету. Инклюзивті ортада серіктестермен сахналық үйлесімділікті сақтау, ішкі эмоцияны нақты жеткізу. Сахнада сенімді сөйлеу техникасын қолдану және рөлді толық бейнелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахналық сұхбат
Курс кезеңдік сұхбат әдістерін меңгеруге бағытталған. Қатысушылар нақты оқиғаларға негізделген монологтар мен диалогтар құрады. Шынайы орындаушылық және эмоционалды экспрессивтілік дағдылары, соның ішінде инклюзивті қойылымдар үшін де дамыды. Жасанды интеллект құралдары сұхбаттарды транскрипциялау, мәтінді талдау және сахналық шешімдерді жасау үшін қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігі ІII
Курс сахналық бейнені тереңдетуге және қойылымның жалпы концепциясына бейімдеуге бағытталған. Әріптестермен сахналық серіктестікті нығайту, кейіпкердің мотивтері мен мақсаттарын нақты көрсету. Инклюзивті қойылымдарда сахналық әрекеттерді үйлестіру, сахналық қақтығыстарды дамыту және көркемдік шешімдерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Актердің режиссермен жұмысы IV
Курс бағытталған шығармашылық дербестікті дамытуға және режиссермен бірге сахналық материалды толыққанды талдауға. Спектакльдің стильдік, ырғақтық құрылымын анықтау, сахналық бейненің көркем мазмұнын қалыптастыру. Премьераға дайындық кезеңінде инклюзивті топта кәсіби деңгейде әрекет ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Вокал VІІ
Эмоционалды әсерлі орындау арқылы аудиториямен байланысу арқылы вокалдық дағдыларыңызды жетілдіріңіз. Кейіпкердің болмысы мен оқиға желісін вокал арқылы жеткізе отырып, репертуарды сахналық оқиғаға айналдыру. Әр қатысушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, мәнерлілік пен сахналық әсерді арттыра отырып, бейімделген жұмыстармен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
ДЦП сөйлеу терапиясы III
Курс сахнада ұзақ диалогтарды сенімді орындауға бағытталған. ДЦП бар студенттерге арналған логопедиялық жаттығуларды қолдану арқылы сөйлеу аппаратын жетілдіру. Дауыс күші, интонация, пауза және екпінді басқару. Эмоцияны дауыс арқылы жеткізу, сахналық қақтығыстарда сезімдік реакцияларды нақты көрсету, рөлді толық ашу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік театр
Курс әлеуметтік театрдың негіздерімен және кемсітушілік, инклюзия және әлеуметтік әділеттілік тақырыптарында сахналық бейнелер жасаумен таныстырады. Қатысушылар сезімтал тақырыптармен жұмыс істейтін өндіріс техникасын үйренеді. Жасанды интеллект құралдары идеяны қалыптастыру, мәтінді талдау және визуализация үшін қолданылады. Курс технология мен театр өнері арқылы әлеуметтік мәселелерге шығармашылық көзқарасты дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Грим
Курс кейіпкер бейнесін толық ашуға арналған грим техникасын меңгеруге бағытталған. Бет әлпетті өзгерту, жастық немесе кәрілік белгілерін бейнелеу. Есту немесе көруі шектеулі әртістер үшін арнайы бейімделген грим тәсілдерін қолдану. Сахналық кейіпкердің сыртқы келбетін кәсіби деңгейде қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ДЕАФ Ым-ишара тілінде ән айту VII
Курс сахнада еркін, көркем және мағыналы ыммен ән айту шеберлігін толық қалыптастыруға бағытталған. Жеке және ансамбльдік орындауда ырғақ пен эмоцияны үйлестіру. Әуен мен қимылды біріктіре отырып, көрерменге терең әсер ететін визуалды-музыкалық көрініс жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сахна сайысы ІІІ
Сахналық қақтығыстарды көркемдік деңгейде жеткізуге бағытталған курс. Жоғары деңгейлі сахналық қозғалысты орындау, шынайылық пен эмоцияны күшейту. Қарқынды сахналық қақтығыстарды серіктеспен үйлесімді орындау. Есту және көруі шектеулі студенттерге арналған қимылдарды визуалды және тактильді бағдарлау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сценический костюм и образ
Курс сахналық кейіпкердің бейнесін костюм арқылы қалыптастыруға бағытталған. Мата, түс және аксессуарлардың кейіпкердің мінез-құлқына әсерін зерттеу. Сахналық жағдайларға сай костюм үлгілерін жасау, қозғалыс шектеулері бар студенттерге бейімдеу. Костюм арқылы сахналық образды толықтай ашуға үйрену.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хормейстермен жұмыс
Курс хормейстердің жетекшілігімен вокалдық топтарда жұмыс істеуге арналған. Сахналық бейнені құру, стильдік ерекшеліктерді сақтау және музыкалық мәтінді біртұтас шығарма ретінде көрсету. Инклюзивті ортада хормейстер нұсқауларын орындап, серіктестік пен үйлесімділікті күшейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЦП сөйлеу терапиясы IV
Ұзақ сахналық диалогтарды сенімді жеткізуге бағытталған курс. Дауыс күші мен интонацияны бақылау арқылы кейіпкер бейнесін ашу. ДЦП бар студенттерге арналған бейімделген логопедиялық жаттығуларды орындау. Сахнада өз стилін қалыптастыру, эмоционалдық мазмұнды дауыс арқылы нақты жеткізу және көрерменмен байланыс орнату.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Актердің режиссермен жұмысы V
Курс дипломдық спектакльдің сахналық құрылымын толыққанды меңгеруге бағытталған. Режиссердің жетекшілігімен қойылымның стилі, драматургиялық желісі мен кейіпкерлердің бейнесі қалыптасады. Инклюзивті құраммен кәсіби деңгейде жұмыс істеу, көркемдік шешімдерді қабылдау және сахналық ансамбльге толықтай ену дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сөйлеу техникасы IV
Курс кейіпкер бейнесін дауыс арқылы толық жеткізуге бағытталған. Сахналық мәтіннің құрылымын, драмалық шиеленісін және эмоциялық реңктерін интонация арқылы білдіру. Инклюзивті қойылымдарда серіктестікпен әрекеттесу, көрерменмен байланыс орнатып, әсерлі сахналық сөйлеу техникасын қолдану. Рөлді толық ашуға арналған күрделі жаттығуларды орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Балетмейстермен жұмыс II
Қорытынды қойылымдарды дайындауда балетмейстермен жұмыс істеу. Күрделі би композицияларын орындау, сахналық кеңістікті толық игеру. Сахналық серіктестік пен ансамбльдік үйлесімділікті күшейту. Қимылдар арқылы кейіпкердің ішкі жан-дүниесін ашу, сахналық экспрессияны арттыру және көрерменге әсер ету әдістерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вокалдық ансамбль
Курс вокалдық ансамбльде жұмыс істеуге, дауыстарды үйлестіруге және музыкалық ырғақты сақтауға бағытталған. Әртістердің жеке дауыстарын біріктіріп, сахналық біртұтастықты қалыптастыру. Инклюзивті топта серіктестікке бейімделу, музыкалық үйлесімділікті сезіну және сахнада көркемдік бірлікті сақтауға дағдылану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігі ІV
Қорытынды курс актердің кәсіби шеберлігін толық көрсетуге бағытталған. Дипломдық қойылымда күрделі рөлдерді орындау, кейіпкердің психологиялық құрылымын ашу. Сахналық әрекеттерді үйлестіру және қойылымның көркемдік тұтастығын қамтамасыз ету. Инклюзивті қойылымдарда топпен жұмыс істеп, шығармашылық шешімдерді өз бетінше қабылдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахна сайысы IV
Сахналық қойылымдарда қарулы және топтық сахналық қақтығыстарды орындау. Қаруды қауіпсіз пайдалану техникасын меңгеру, сахна кеңістігінде үйлесімді әрекет ету. Инклюзивті әдістер арқылы әртістердің жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, сахналық серіктестікке бейімделу. Эмоцияны қозғалыс арқылы жеткізу тәсілдерін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ДЕАФ кәсіби ым-ишара тілі IV
Финалдық қойылымдарға дайындық барысында ым-ишара тілін терең меңгеруге бағытталған курс. Күрделі сахналық қақтығыстар мен эмоциялық көріністерді ым-ишара арқылы толық бейнелеу. Инклюзивті сахнада серіктестермен үйлесімді әрекеттесу, көркем мазмұнды жеткізу және көрерменмен эмоциялық байланыс орнату. Қимылдарды синхрондау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Тәжірибеге негізделген зерттеу
Курс білім алушылардың жеке тәжірибелік жобалар арқылы зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Тақырып таңдалып, талдау жасалып, нәтижелер қолжетімді түрде ұсынылады. Цифрлық құралдар мен жасанды интеллект пайдаланылады. Инклюзивтілік, өзін-өзі көрсету және зерттеуді нақты әлеуметтік немесе кәсіби жағдайда қолдануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Актерлік шеберліктің базалық және жетілдірілген техникаларын меңгеру. Сахналық бейнені жасау үшін денені, дауыс пен эмоцияларды пайдалану. Сахналық әрекеттердің логикасы мен темпо-ритмін сақтай отырып, серіктестермен өзара әрекеттесуді дамыту. Сахнада импровизация жасауды үйрену.
- Сахналық сөйлеу техникасын жетілдіру. Дикция, тыныс алу және дауыс қою дағдыларын меңгеру. Ым-ишара тілінің негіздерін игеру және оны сахнада қолдануды үйрену. Сөйлеу терапиясы арқылы артикуляциялық аппаратты дамыту. Авторлық мәтіндерді түрлі жанрларда орындау қабілетін арттыру.
- Дене қозғалысын үйлестіру және сахналық пластиканы дамыту. Хореографияның негізгі элементтерін меңгеру және оларды сахнада қолдану. Көзді қорғау жаттығуларын орындау. Пара бидің техникасын игеру және серіктеспен бірлесіп жұмыс жасауды үйрену. Балетмейстермен өзара әрекеттесу әдістерін меңгеру.
- Мәтіндер мен сценарийлерді талдау үшін интеллектіні қолдана отырып, әлемдік және қазақ театр тарихын, әдебиетін тарихи-мәдени контекстте талдау. Драмалық мәтіндермен және бейімделген материалдармен жұмыс істеу үшін Брайль жүйесін үйреніңіз. Ғылыми әдістер мен инновациялық технологияларды пайдалана отырып, отандық және шетелдік театр және кино шеберлерінің шығармашылығын зерттеу. Әлеуметтік театр жобаларын талдау және жасау үшін инклюзивті тәсілдер мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып, зерттеу жобаларын әзірлеу.
- Сахналық күрес техникасын меңгеру. Қарсыласпен қауіпсіз өзара әрекеттесуді үйрену. Пантомиманың негізгі элементтерін орындау және кейіпкерлердің эмоционалды бейнелерін беру. Сахналық сайыстың теориялық негіздерін игеру және оларды тәжірибеде қолдану. Тәуекелді әрекеттерді орындау әдістерін білу.
- Дауыс қою техникасын жетілдіру. Ән айту барысында дауыс аппаратының мүмкіндіктерін қолдану. Ым-ишара тілі арқылы музыкалық мәтіндерді орындау әдістерін игеру. Хормен жұмыс істеп, ансамбльдік үйлесімділікті қамтамасыз ету. Режиссердің көркемдік тапсырмасын орындау мақсатында эмоциялық бояуды жеткізу.
- Мәтіндерді талдау үшін AI-ны пайдаланып, рөлге арналған сахналық бейне мен эмоционалдық құрылымды жасау үшін сценарийлер мен әдеби шығармаларды талдаңыз. Презентацияны жақсарту үшін AI қоса, инновациялық әдістер мен құралдарды пайдаланып актерлік портфолио жасаңыз. Материалдарды модельдеу және бейімдеу үшін AI құралдарын пайдаланып әлеуметтік театр жобаларын жасаңыз. Инклюзивті тәсілдер мен заманауи технологияларды ескере отырып, макияж жасау әдістерін меңгеру және режиссермен жұмыс жасау.
- Құқықтық реттеу және антикоррупциялық мәдениеттің негізгі қағидаларын меңгеру, экономикалық және қаржылық процестерді талдау, сондай-ақ тұрақты даму және экологиялық қауіпсіздік қағидаларын түрлі өмір салалары мен бизнесте тиімді қолдану.