Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01501 Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Білім беру платформаларын қолдау және енгізу

    Пәннің мақсаты цифрлық ортада оқушылардың тиімді өзара әрекеттесуін және жұмысын ұйымдастыру үшін кең функционалдық мүмкіндіктері бар заманауи білім беру платформаларының мүмкіндіктерін зерттеу болып табылады. Білім беру платформасы құралдар мен цифрлық технологияларды пайдалануды қамтиды: оқытуды басқару жүйесі; оқу мазмұны жүйесі; курстарды басқару жүйесі; оқытуды қолдау жүйесі; авторлық бағдарламалық өнімдер; виртуалды оқу ортасы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көптілді білім беруді ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты көптілділік жағдайында интеграцияланған пәндік-тілдік оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдерді, тәсілдерді, әдістер мен нысандарды зерделеу болып табылады. Көптілділікті ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету этнолингводидактикалық тәсілді құрайды, ол көптілді білім беру тәжірибесін түрлендіру құралы болып табылады, оның тезаурусы педагогикалық циклдің құрылымы мен логикасына сәйкес орналасқан сабақтас ғылымдардан санаттарды таңдауға негізделген

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі деректерді интеллектуалды

    Пәннің мақсаты - білім алушыларды білім беру деректерін зияткерлік талдау технологияларын пайдалану, модельдерді өзгерту дағдыларын игеруге дайындау. Деректерді өндіру технологиялары білім беру деректерінің құрылымын, кластерлеу алгоритмдерін анықтауға негізделген; басқарушылық қызметті қолдау үшін жинақталған және кіріс деректер массивтерін өңдеуге, нейрондық желілермен жұмыс істеу үшін Data Mining есептерін шешу үшін бағдарламалық құралдарды пайдаланады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу нәтижелерін енгізу механизмдері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды білім беру процесіне ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін енгізудің негізгі түрлері мен тетіктерімен таныстыру болып табылады. Зерттеу нәтижелерін тиімді қолдану үшін жобаларды таңдау және әзірлеу мәселелері, ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамалық негіздері, ғылыми нәтиженің онтологиялық және аксиологиялық жақтары, зерттеу нәтижелерін практикада пайдалануды растайтын ресми құжаттар, алынған нәтижелерді ұсыну тәсілдері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық цифрлік технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты цифрлық орта жағдайында жұмыс істеу үшін педагогтердің құзыреттілігінің әдіснамалық базасын қалыптастыру болып табылады. Курс білім беру процесінде пайдаланылған кезде инновациялық цифрлық технологиялардың эволюциясын зерттеуге, инженерлік-шығармашылық, жобалық және кәсіпкерлік компоненттердің синтезіне негізделген білім беру технологиялары арқылы жұмыс істей алатын жаңа типтегі мамандарды оқытуға жағдай жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Курстың мақсаты-қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстың барлық түрлерін жазу, ресімдеу дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Пәннің мақсаты-докторанттарды ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдіснамалық тәсілдер мен әдістерді жүйелі және терең зерттеуге үйрету. Оқу барысында докторанттар әдістемелік негіздерді меңгереді, деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерімен, статистикалық әдістермен, сапалық және сандық зерттеулермен танысады, аналитикалық дағдыларды дамытады, ғылыми жұмысты орындауға дайындалады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім беру технологияларының теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды оқу жетістіктерін айқындау процесінде дербес білім беру қызметін ұйымдастыру кезінде оқу ортасында қолданылатын технологияларды іске асырудың практикалық дағдыларын игеруге дайындау болып табылады. Білім беру технологияларының ерекшелігін түсіну тәсілдері ашылады, оларды қолдану тәжірибесі, шығармашылық әлеуетті өзектендіру және өзін-өзі дамыту тәсілдері, жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдықтары контекстінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету тәсілдері талданады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми эксперименттер жүргізу әдістемелерін және ғылыми менеджмент қағидаттарын қолдану
  • Зияткерлік талдау әдістерінің көмегімен статистикалық деректерді кейіннен өңдеу үшін жинауды жүзеге асыру
  • Білім беру саласындағы деректерді зияткерлік талдау үлгілері мен әдістерін жіктеу
  • Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бакалавриат білім алушыларымен кері байланыс орнату
  • Ғылыми жұмыстарды дайындау, жазу, ресімдеу және ұсыну дағдыларын пайдалану
  • Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарының барлық түрлерін ұйымдастыру және өткізу
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
  • Көптілді ортада сабақтар ұйымдастыру
Top