Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01523 Жаратылыстану (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және жаратылыстану-ғылыми құзыреттіліктерге ие, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бастауыш және орта мектеп жаратылыстану пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми қызметті ұйымдастыру
Қоршаған орта химиясы
Жалпы жертану
Табиғат туралы ғылым
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Құқық негіздері
Қаржылық сауаттылық
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 1
Педагогикалық зерттеулер
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Математикалық статистика
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Дінтану
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Кәсіпкерлік негіздері
Қолданбалы математика
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылым мен инженерия үшін физика 1
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 2
Ғылым мен инженерия үшін физика 2
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу
Биофизика және биоинформатика
-
3 Оқу жылы
Жасыл технология
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Ноотехнология
Білім беру мехатроникасы және робототехника
Ғылым, технология және қоғам
Робототехникаға кіріспе
Заттар мен материалдар
Академиялық жазылым
Жаратылыстану пәнін пәндік-интеграциялық оқыту
Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу
Энергия және қозғалыс
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Географиялық зерттеудегі ГАЖ
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы
-
4 Оқу жылы
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
STEM оқытуды жобалау
Зерттеулер, даму және инновация
Эксперименттік биология
STEM - оқуда оқыту практикасын зерттеу
Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу
Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі
Тәжірибелік зерттеу әдістері
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Жаратылыстанудағы бағдарламалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру орталарының әртүрлі түрлерінде STEM оқытуды пайдалана отырып, интеграцияланған сабақтарды әзірлеу, енгізу және бағалау
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
- жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу