Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01523 Жаратылыстану IP в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және жаратылыстану-ғылыми құзыреттіліктерге ие, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бастауыш және орта мектеп жаратылыстану пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Табиғат туралы ғылым
Қоршаған орта химиясы
Жалпы жертану
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Қолданбалы математика
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Дінтану
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Математикалық статистика
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
-
2 Оқу жылы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылым мен инженерия үшін физика 1
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 1
Инклюзивті білім беру ортасы
Жасыл технология
Ноотехнология
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 2
Ғылым мен инженерия үшін физика 2
-
3 Оқу жылы
Географиялық зерттеудегі ГАЖ
Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу
Педагогикалық зерттеулер
Ғылым, технология және қоғам
Заттар мен материалдар
Бағалау және дамыту
Жаратылыстанудағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу
Академиялық сауаттылық және коммуникация әдістері
Робототехникаға кіріспе
Энергия және қозғалыс
Эксперименттік биология
Биофизика және биоинформатика
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы
Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі
Білім беру мехатроникасы және робототехника
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновация
STEM - оқуда оқыту практикасын зерттеу
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу
STEM –оқытуды жобалау
Тәжірибелік зерттеу әдістері
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Жаратылыстанудағы бағдарламалау
Ғылыми қызметті ұйымдастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру орталарының әртүрлі түрлерінде STEM оқытуды пайдалана отырып, интеграцияланған сабақтарды әзірлеу, енгізу және бағалау
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
- жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу