Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01613 Тарих және аймақтану в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01613-Тарих және аймақтану» білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан мен Өзбекстанда кәсіби білім беру қызметімен айналысуға және аймақтық ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізуге қабілетті тарихшы-мұғалімдерді даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 246
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алғашқы қоғам тарихы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Ежелгі дүние тарихы
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Қазақстан ежелгі және орта ғасыр тарихы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Аймақтану
Түркі халықтарының тарихы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникацияның концепциялары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі жасанды интеллект
Қазақстанның археологиясы
Орта ғасырлардағы Батыс пен Шығыс тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі
Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
Археология
-
3 Оқу жылы
Арнайы тарихи пәндер (Этнология және этнография)
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы 1
Этнология (Низами)
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Қолданбалы өлкетану
Тарихи мұра және туризм (Низами)
Өзбекстан тарихы 1 (Низами)
Өзбекстан қалаларының тарихы (Низами)
Қосалқы тарихи пәндер
Бағалау және дамыту
Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент
Өзбекстандағы әскери іс тарихы (Низами)
XVI-XIX ғасырлардағы Өзбекстан тарихы
Қазақстан қалаларының тарихы
Өзбекстан тарихы 2 (Низами)
Визуалды тарих
Дүние жүзі тарихы (Низами)
Экология және өмір қауіпсіздігі
Орталық Азия мен Қазақстан халықтары
Архивтік іс (Низами)
Деректану (Низами)
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы 2
Инклюзивті білім беру ортасы
Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мұражай ісі
Өзбек халқының этногенезі және этникалық тарихы
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
-
4 Оқу жылы
Тарихи өлкетану
Жаңа замандағы шетел мемлекеттерінің тарихы
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары
Қазіргі замандағы Еуропа және америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы
Арнайы тарихи пәндер (Тарихнама, Деректану)
Қазақстанды отарлаудың құқықтық негіздері.
Зерттеулер, даму және инновациялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайды түсінуді көрсетеді, еңбек пен тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ете алады.
- Тарих бойынша орта білімнің құрылымы мен мазмұнын біледі, тарих ғылымындағы озық білімге негізделген фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді көрсетеді.
- Қазіргі педагогикалық және цифрлық технологияларды оқу-тәжірибелік міндеттерді шешу үшін қолданады, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырады (SMART технологиялары), оқыту мазмұнын меңгеру деңгейі мен прогресті бақылау.
- Нақты сұрақтарды қою және шешу үшін тиісті деректерді қамтитын әртүрлі ақпарат түрлерімен (мәтіндік, графикалық, аудио, бейне) жұмыс істей алады.
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды тарихи таным саласында қолданады.
- Кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құзыреттілік тәсілді ескере отырып оқу процесін құрастырады.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді. Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады; әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіптік және ғылыми қарым-қатынас саласында қазақ, орыс және шет тілдерінің бірін меңгереді.
- Әрі қарай оқыту траекториясын анықтау дағдыларына ие, өзінің мансаптық жүйесін қалыптастырады.
- ЕБҚ бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық мәселелерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады.