Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D06102 Компьютерлік және программалық инженерия в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Пәндер

  • Интернеттегі тәртіп/мінез-құлық

    Курс дамып келе жатқан технологиялық үрдістің негіздерін – интернет тәртібі, заттар интернетінің логикалық жалғасы ретінде зерттейді. Осы технологияны қолдануға қатысты техникалық және құқықтық және этикалық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Big Data технологиялары және үлкен жүйелер

    Үлкен деректерді талдау, сақтау және өңдеу саласындағы соңғы жетістіктерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Блокчейн теориясы мен технологиясы

    Курс Blockchain технологиясының негізгі техникалық аспектілерін, жұмыс принциптерін, қолдану мүмкіндіктері мен даму перспективаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    "Академиялық жазылым" курсы PhD докторантура бағдарламасының міндетті компоненті болып табылады. Бұл 5-кредиттік курс бір семестрге арналған. Курс докторанттардың зерттеу жүргізу машықтары мен ағылшын тілі деңгейлері негізінде олардың ғылыми зерттеу жүргізуге, ғылыми мақалалар мен диссертация жазуға арналған академиялық жазылым дағдыларын жетілдіреді, Курс барысында докторанттар интенсивті оқылым жаттығуларын орындайды, академиялық жазылым ұстанымдары мен нысандары туралы хабар алады. Курс нәтижесінде докторанттар өзінің зерттеу жұмыстары бойынша портфолио және ғылыми мақаласының жан-жақты жоспарын дайындауы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модельдер негізінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу

    Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің жаңа модельдік-құрылымдық тәсілін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу әдістері

    Курс докторанттарға ақпараттық жүйелер саласындағы зерттеу әдістемесін ұсынады. Курстың тақырыптары: зерттеудің маңыздылығы және кейбір ақпараттық технологияларды зерттеу әдістемелері, яғни формальды әдіс, прототиптеу, эксперимент және бағалау; есептерді жазу, мақала жазу және реферат жазу сияқты нәтижелерді жазу әдістері; зерттеу нәтижелерін тіркеу; зерттеу ұсыныстарын жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кванттық есептеу негіздері

    Бұл курстың мақсаты-кванттық есептеу негіздерін, кванттық есептеу модельдерін және тиімді кванттық алгоритмдерді зерттеу. Кванттық есептеу модельдерін құру мәселесіндегі тәсілдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қалыптастырушы жасанды интеллект

    Курста сыртқы факторларға бейімделе алатын жасанды интеллект даму технологиясы зерттеледі. Динамикалық түрде бейімделетін жасанды интеллект және нақты есептерге қарай автоматты түрде жаңа модельдерді жасайтын варианттар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Бағдарламалық және / немесе аппараттық конфигурациялармен тәжірибе жүргізу және нәтижелерді алдын-ала болжау.
  • Зерттеу көлемін зерттеп, сәйкес модельдер, алгоритмдер және архитектуралар туралы гипотезаларды белгілеңіз.
  • Есептеу ортасының (операциялық жүйе, желілік, виртуалды машиналар, бөлінген бағдарламалық жасақтама, сервердің жүктемені теңестіру және т.б.) мінез-құлқы мен реакциясын талдау.
  • Әртүрлі бағдарламалық және / немесе аппараттық есептеу орталары үшін алгоритмдерді және үлгілерді құрастыру және бағалау
  • Машиналарды оқытудың алгоритмдерін және әдістерін талдау, үлкен көлемдегі құрылымдық және жартылай құрылымдық деректерді өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерін әзірлеу.
  • Зерттеу ауқымына қатысты қорытынды жасаңыз және зерттеу барысында алынған нәтижелерді ақтаңыздар.
  • Зерттеу көлемін анықтау, зерттеу міндеттерін белгілеу және бағдарламалауға, кодтауға және есептеуге теориялық және практикалық назар аудару арқылы бағдарламалық және / немесе аппараттық құралдарда оларды енгізуді ұсынуға;
  • Математикалық модельдер, бағдарламалық қамтамасыз ету және / немесе аппараттық сәулет, бағдарлама алгоритмдері туралы гипотезаларды қалыптастыру және оларды ғылыми қоғамдастыққа ұсыну
  • Оқу мақсаттарын, цифрлық технологияларды және оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқыту курстарын жобалау және бейімдеу.
  • Цифрлық және инклюзивті тәжірибені қоса алғанда, заманауи педагогикалық тәсілдер арқылы оқыту қызметін жүзеге асыру
Top