Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04161 IT-маркетинг в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: кәсіби қызметте академиялық контент және құжаттарды жасау мен ресімдеу ережелерін меңгеру. Мазмұны: Академиялық жанрлардың ерекшеліктері (аннотациялар, рефераттар, талдамалық шолу, сондай-ақ ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарламалар) қарастырылады; мәтіндерді талдамалық өңдеудің негізгі мақсаттары қарастырылады; кәсіби тақырып бойынша мәтіндер талданады. Білім алушылардың ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен, академиялық жазудың түрлі жанрларымен жұмыс істеумен байланысты кәсіби қызметі сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Мақсаты: қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Экономика қоғам өмірінің саласы ретінде. Қоғамдық өндіріс. Меншік қатынастары және оның экономикадағы рөлі. Қоғамдық өндірістің нысандары. Нарық экономикалық қатынастар жүйесі ретінде. Сұраныс пен ұсыныс теориясы. Кәсіпкерлік. Өндіріс шығындары. Капитал: мәні және нысандары. Өндіріс факторлары. Ұлттық экономика. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Экономиканың циклдік дамуы. Инфляция және жұмыссыздық. Ақша-несие және қаржы саясаты. Мемлекеттің фискальды саясаты. Әлеуметтік саясат оның бағыттары мен қызметтері. Әлемдік шаруашылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлікқызметтіұйымдастырудыдағдыларыноқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер.Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет.Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу.Зейнетақылар және сақтандыру.Халыққа банктік қызмет көрсету.Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер.Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты - басқару, оның мемлекеттік органдардағы және жергілікті өзін-өзі басқарудағы ерекшеліктері туралы жалпы түсінік алу. Мазмұны: Мемлекет және қоғам, олардың өзара байланысы. Мемлекет пен қоғамды басқару туралы білімнің пайда болуы және дамуы мемлекеттік басқарудың түсінігі, мәні және түрлері. Мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік басқару теориясындағы жетекші мектептер мен бағыттар. Қазақстан Республикасының мемлекеттік билік органдарының жүйесі. Қоғамдық билік жүйесіндегі жергілікті басқару. Менеджердің басқару қызметіндегі кәсіби және іскерлік қасиеттері. Қазіргі жағдайда мемлекеттік басқару саласында мамандар даярлау. Мемлекеттік қызмет мамандық ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Микроэкономика және макроэкономика

    Пәннің мақсаты: нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау және білім алушылардың бизнес-ортада өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін микроэкономика мен макроэкономиканың әдістері мен модельдерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Нарық механизмі, сұраныс пен ұсынысты талдау. Тұтынушылардың мінез-құлқының теориясы.Өндіріс теориясы. Өндірістік шығындар. Монополия, олигополия, монополиялық және жетілген бәсеке жағдайындағы фирманың мінез-құлқы. Өндіріс факторлар нарықтары. Сыртқы әсерлер. Қоғамдық тауарлар. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Тұтыну және жинақтау. Ақша нарығы. Экономикалық өсу. Халықаралық сауда. Төлем балансы. Айырбас бағамы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: бағдарламалық құралдар мен жасанды интеллект әдістерінің білімін, іскерлігін және практикалық қолданылуын пайдалану саласындағы құзыреттер кешенін қалыптастыру, әртүрлі мақсаттағы зияткерлік жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жай-күйі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: ЖИ-ға кіріспе. ЖИ негізгі ұғымдары. ЖИ құралдарымен танысу. Үлкен тілдік үлгілер (LLM). Кодсыз жасанды интеллект платформалары. Генеративті жасанды интеллект құралдары. Кескіндерді тану құралдары. Табиғи тілді өңдеу құралдары (Natural Language Processing NLP). Жасанды интеллект көмегімен деректерді визуализациялау. Маркетинг пен жарнамадағы ЖИ. Қаржыдағы ЖИ. Клиенттерге қызмет көрсетудегі ЖИ. Білім берудегі ЖИ. ЖИ этикалық аспектілері. ЖИ және қоғам. ЖИ-дегі болашақ үрдістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен іздену дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. Семей, Ташкент, Петербор кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. М.Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына және «Қилы заман», «Қараш-қараш» оғығасы әңгімелеріне көркемдік шолу, «Абай» монографиясы. Құнанбаев», «Абай жолы» эпопеясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Статистика

    Пәннің мақсаты: зерттеу әдістемесі: жалпы принциптері, әдістері, статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері, массалық қоғамдық құбылыстар мен процестерді дамытуға тенденциялары мен заңдылықтарын олардың сандық сипаттамалары зерттеу. Мазмұны: Статистика пәні мен міндеттері. Статистикалық бақылау. Статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтау. Абсолютті және қатысты шамалар. Орталық тенденция өлшемдері және вариация көрсеткіштері. Ішінара бақылау. Динамикалық қатарлар. Индекстер. Динамика факторларын талдаудың индекстік әдісі. Қоғамдық құбылыстардың өзара байланыстылығын статистикалық зерттеу. Интервалдық – пропорционалды айнымалылар арасындағы ассоциация. Халық статистикасы. Еңбек ресурстарының статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесі, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Халықтың өмір сүру деңгейінің статистикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәннің мақсаты: тілдің қоғам өміріндегі маңызын айқындап, оны меңгерудің білім алушылардың болашақ мамандығы саласында аса қажетті екендігін ұғындыру. Түрлі әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың ауызша, жазбаша тілдерін дамытып, тіл мәдениетін қалыптастыру; кәсіби салада сөйлеу, жазу дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны: білім алушыларға қарым-қатынас құралы ретінде қазақ тілі, ділі, тарихы, дәстүрі, ұлттық ерекшеліктері туралы танымдық білім мен қазақ тілінің танымдық жүйесін, лексикалық құрамын, грамматикалық сипатын түсіндіріп, ауызекі сөйлеу тіліне, әдеби тілдік нормада сөйлеуге бағыттайды, ғылыми стильді меңгеруге және ойын еркін жеткізуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржы

    Мақсаты: Қаржы теориясы мен практикасының негіздерін зерделеу және студенттердің қаржылық, валюталық, ақшалай, сондай-ақ елдің қаржы жүйесінің құрамдас элементтерін қолдана білуге үйрету. Мазмұны: Қаржының мәні мен функциялары. Қаржы жүйесінің құрылымы. Қаржы саясаты және оның механизмі. Қаржылық басқару құралдары. Қаржылық бақылаудың нысандары мен әдістері. Мемлекеттік несиенің нысандары. Үй шаруашылығының қаржысы. Сақтандырудың мәні мен саласы. Мемлекеттік бюджеттің функциялары. Бюджеттен тыс қорларды тағайындау және жіктеу. Бюджеттен тыс қорлардың функциялары. Қаржылық жоспарлау және болжау. Сыртқы экономикалық байланыстарды қаржыландыру. Қаржы және инфляция. Инфляцияны болжауда және үлкен деректерді талдауда жасанды интеллектті іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикадағы математика

    Мақсаты: Студенттерде экономикалық есептердің математикалық моделін құру дағдыларын және оны шешу жолдарын қалыптастыру. Мазмұны: Экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдары түсіндіріледі: матрицалар мен детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелері, векторлар мен оларға қолданылатын амалдар, экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер, экономикалық-математикалық модельдеу, қолданбалы математикалық модельдер, ресурстарды қолданудың тиімділігі, көліктік есептерді шешу жолдары, бизнес жоспар құру моделдері, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктері, корреляция-регрессиялық талдау элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Мақсаты: Ұйымда басқарушылық қызметті жүзеге асыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру, көшбасшылық және басқарушылық қасиеттерді дамыту. Мазмұны: Эволюция, негізгі ұғымдар мен басқару мектептері. Ұйымдастыру теориясы және оның дамуы. Басқарудың әдістемелік негіздері. Ұжымның қалыптасуы және дамуы. Ішкі және сыртқы орта. Менеджердің қасиеттері және оның ұйымдағы рөлі. Көшбасшылық: көшбасшылық стилі және басқарушылық имиджі. Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Кәсіпкерлік және менеджмент. Басқаруды ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету. Басқару шешімдерін әзірлеу. Жанжалды, стрессті және өзгерістерді басқару. Басқару әрекетінің мәдениеті. Басқару функциялары. Басқару тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аудит негіздері

    Пәннің мақсаты нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің салалық және өңірлік ерекшеліктерін ескере отырып, шағын деңгейдегі кәсіби аудиттің теориялық, ұйымдастырушылық, әдіснамалық және практикалық негіздерін дәйекті түрде ашу болып табылады. Мазмұны: Аудиттің теориялық негіздері. Аудиттегі маңыздылық. Аудиторлық тәуекелдер. Аудиторлық дәлелдемелер және құжаттама. Ішкі бақылау жүйесі (ІБЖ) және оның элементтері. Аудит ауқымы және жоспарлау. Аудиторлық қорытынды. Сатып алу циклінің аудиті. Өндіріс циклінің аудиті. Қаржылық нәтижелерді іске асыру және қалыптастыру циклінің аудиті. Ақша аудиті. Ұзақ мерзімді активтер аудиті. Міндеттемелер мен капитал аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорын экономикасы

    Пәннің мақсаты - шаруашылық жүргізудің нарықтық жағдайында кәсіпорынның қызмет етуінің экономикалық механизмдерін зерттеу негізінде студенттердің экономикалық ой-өрісін дамыту. Пәннің мазмұны: Кәсіпорын – шаруашылық нысаны, экономикалық жүйенің негізгі буыны. Кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметі. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның айналым капиталы. Кәсіпорынның материалдық ресурстары және оларды пайдалану тиімділігі. Кәсіпорынның еңбек ресурстары. Кәсіпорындағы еңбек ақы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметі. Кәсіпорынның өндірістік қызметін жоспарлау. Кәсіпорынның маркетингтік қызметі. Өнімнің және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі.. Өнімді өндіру және өткізу шығындары. Кәсіпорын қызметінің қаржы нәтижелері. Кәсіпорын қызметінің экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бухгалтерлік есеп

    Пәннің мақсаты: бухгалтерлік есептің қағидаларын және оның элементтері мен әдістерін, қаржылық есептіліктің элементтері мен нысандарын, бухгалтерлік есептің теориялық және әдістемелік негіздерін білу. Пәннің мазмұны: Ұйымды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есеп. Бухгалтерлік есеп пәні мен әдісі. Бухгалтерлік баланс. Шоттар жүйесі және екі жақты жазу. Бухгалтерлік есептегі құжат айналымын ұйымдастыру. Ақша қаражаттары және инвестициялар есебі. Дебиторлық берешек есебі. Қорлар есебі. Ұзақ мерзімді активтер есебі. Ұйымдардағы міндеттемелер есебі. Капитал мен резервтер есебі. Кірістер мен шығыстар есебі. Қаржылық есептілікті дайындау және ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мақсатты аудитория және таргетинг

    Мақсаты-әлеуметтік желілердегі мақсатты жарнамалар мен Яндекс пен Google-дағы контекстік жарнамалар үшін мақсатты аудиторияны анықтау тәсілдерін ашу. Мазмұны. Жарнама: ұғым және түрлері. Әлеуметтік желілерде аудиторияны жасанды интеллект белгілері бойынша және қолданумен іздеу гипотезалары. Сайтта орналастырылған материалдарға тарту үшін маркетингтік технологиялар. Таргетинг ұғымы және негізгі түрлері. Таргетингтегі ішкі және сыртқы аудитория бойынша жіктеу. Нысаналы аудиториялардың санаттары, нысаналы аудиториялармен жұмыс істеу кезіндегі міндеттер. Мақсатты аудитория сегменттері. Нысаналы бағдарламалардың түрлері. Әлеуметтік желілердегі аудиторияны таргеттеу параметрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT-индустрия саласындағы маркетингтік зерттеулер

    Мақсаты- IT-индустриядағы маркетингтік зерттеулер туралы теориялық және практикалық білім алу, олардың тұтынушылардың жұмыс процесін автоматтандыруға бағытталған мәселелерді шешудегі рөлі мен функцияларын түсіну. Мазмұны: IT индустриясындағы маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. It индустриясындағы маркетингтік зерттеулер процесі. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің жалпы әдістері. IT саласындағы маркетингтік зерттеулердің ерекшелігі. IT-компаниялардың модельдері. IT өнімдері мен қызметтерінің түрлері. Маркетингтік қызметті дамыту және жүргізу стратегиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Пәннің мақсаты: студенттерге шаруашылық жүргізуші субъектілер мен халық үшін салықтарды есептеудегі негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Салық және салық салу негіздері. Мүлік салығы. Көлік салығы. Жер салығы. Қосылған құн салығы. Акциздер. Ойын бизнесі салығы. Тіркелген салық. Корпоративтік және жеке табыс салығы. Шетелдік заңды және жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ерекшеліктері. Әлеуметтік салық. Жер қойнауын пайдаланушыларға салық салу. Арнайы салық режимі. Алымдар, баждар және төлемдер. Салықтық бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Мақсаты- маркетингтің теориялық негіздерін, концептуалды аппаратын оқып-үйрену, фирмалар қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны:Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингті басқару. Маркетингтік зерттеулер және ақпарат. Маркетингтік орта. Нарықтар және тұтынушылардың сатып алу тәртібі. Нарықты сегменттеу және өнімді позициялау. Тауарлар мен жаңа өнімдерді әзірлеу, өнім саясатының стратегиялары. Мақсаттар, баға саясаты; баға стратегиялары. Тарату арналары және өнім айналымы. Қарым-қатынас және ынталандыру стратегиясы. Өнімді жылжыту, коммуникация саясаты. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Коммерциялық емес қызмет саласындағы қызметтер маркетингі және маркетинг. Халықаралық маркетинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржы нарықтары және делдалдар

    Курстың мақсаты студенттерге жеке деңгейде де, компания деңгейінде де табысты қаржылық шешімдер қабылдау үшін қаржы нарықтары мен делдалдар саласында білім беру болып табылады. Мазмұны: Қаржы нарығының қызмет етуінің теориялық негіздері. Қаржы нарығының негізгі түрлері және қаржы құралдары. Қаржы нарықтарының қызмет етуінің негізгі өзекті мәселелері, мысалы, Қазақстан және шет елдер. Қаржы нарығын және қаржы құралдарын талдаудың заманауи әдістері. Қолданбалы тақырыптар, соның ішінде ақша нарығы, қор және борыштық бағалы қағаздар нарығы, туынды бағалы қағаздар, валюта нарығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Коммерциялық маркетинг

    Мақсаты - маркетингтік басқару саласындағы білімді қолдану және коммерциялық қызмет облысында практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны. Коммерциялық қызметтегі маркетинг тұжырымдамасы. Тауар айналымы саласындағы маркетинг. Қызметтер сервистік экономиканың негізі ретінде. Материалдық өндіріс саласындағы сауда. Бизнес-жоспар коммерциялық қызметті жоспарлау құралы ретінде. Тәуекелдер, түсініктер, түрлер, тәуекелдердің ықтималдығын анықтайтын факторлар. Аутсорсинг қызметтерінің маркетингі. Франчайзинг-аутсорсинг саласындағы әлеуметтік коммуникация. Коммерцияны басқарудың ұйымдастырушылық формалары. Сауда маркетингі. Электрондық сауданы ұйымдастыру. Коммерциядағы Маркетингтік коммуникациялар. Халықаралық коммерциялық операциялар. Коммерциядағы маркетингтің тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Мақсаты: Көлік саласы маманының кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: Іскерлік ортада, ғылыми қызмет саласында, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін жұмыс міндеттері мен кәсіби қарым-қатынас шеңберін толық жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік функцияларды іске асыру үшін жеткілікті сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • WEB дизайнындағы типография

    Мақсаты-типографиялық материал ретінде әріптермен жұмыс істеу дағдыларын игеру, теру ережелерін меңгеру және мәтіндік блоктармен жұмыс істеу, мәтіннің құрылымын визуалды құралдармен анықтау тәсілдерін игеру. Мазмұны. Сурет және мәтіннің өзара әрекеттесуінің классикалық және заманауи заңдылықтарының ерекшеліктері. Композиция заңдары және қаріппен сауатты жұмыс әдістері. Баспа басылымдарын жобалауға кешенді көзқарас. Қаріп пен модульдік торды таңдау. Мәтін формаларының жекелеген түрлерінің құрамы. Функциялары бойынша әр түрлі теру жолақтарының құрамы. Веб-басылымдарды иллюстрациялау және жарнамалау мәселелері. Иллюстрациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT маркетингін басқару

    Мақсаты-АКТ және әлеуметтік желілерде маркетингті басқаруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдану. Мазмұны. Фирманы басқарудың мазмұны мен құрылымы. IT -маркетингті басқарудағы стратегиялық талдау әдістері. Кәсіпорындағы және әлеуметтік желілердегі it-маркетингті басқару процесі. Фирманың ішкі әлеуетін бағалау және талдау. Компанияның сыртқы ортасын талдау. Өнімнің және IT-сервистің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесі. Корпоративтік деңгейде маркетингті басқару, оның ерекшеліктері. Интернеттен білікті әлеуетті клиенттерді алу. Маркетингке салынған инвестициялардың қайтарымдылығын қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн типологиясы

    Мақсаты-студенттердің дизайн типологиясы туралы теориялық білімдерін, дизайнда қолданылатын әдістерді, оларды әртүрлі дизайн жобаларында жұмыс істеуде қолданудың практикалық дағдыларын игеруі. Мазмұны. Графикалық дизайн түрлері. Акт арқылы композициялар, типография, кескіндер, кескіндер, бейнелер арқылы компания идеясын, мағынасын, құндылықтарын білдіру. Брендті визуалды сәйкестендіру үшін логотиптермен, типографиямен, сурет кітапханасымен, түс схемасымен, визиткалармен жұмыс. Adobe Photoshop CC, Adobe After Effects негізінде тиімді жарнама жасаудың маркетингтік мәселелерін шешу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайн бағдарламалары

    Мақсаты-студенттерде графикалық дизайн, графикалық кескіннің кешені мен элементтерін құру бойынша жобалық іс-әрекеттің мазмұнының теориясы мен практикасын қалыптастыру Мазмұны. Мақсатты аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып, маркетингтік стратегия. Көрнекі байланыс құралдары. Өнімді көркемдік құралдармен бөлу әдістері. Көрнекі сәйкестікті жобалау. Графикалық редакторлардағы жарнамалық идеялар (Adobe Photoshop, 3D max, GIMP, Inkscape). Бренд дизайнына арналған векторлық, растрлық графиктер. Қаптамалар. Мамандандырылған After Effects, Premiere Pro-да Motion Design қозғалмалы кескіндерін жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • WEB-дегі жарнамалық технологиялар

    Мақсаты-Интернет-бизнестің және Интернет-жарнаманың стратегиялары туралы теориялық негіздерді меңгеру және мақсатты идеяларды қалыптастыру. Интернет-технологияларға арналған жарнамалық өнімдерді әзірлеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін зерттеу. Мазмұны. Интернет желісіндегі жарнаманың ерекшеліктері. Веб-сайттарды жылжыту технологияларының кешені. Корпоративтік және промо-сайттар үшін мазмұнды әзірлеу және құру. Интернеттегі жарнаманың инновациялық формалары. Веб-сайттарды жылжытудағы жарнамалық технологиялар. Жарнаманы орналастыруға арналған ресурстар. Бағалау SMM процесі және веб-сайттарды жылжытудағы вирустық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-коммуникациялар

    Мақсаты: кәсіби қызметте тиімді іскерлік байланыстар орнатуға ықпал ететін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: Бизнес-коммуникациялар, олардың мәні мен сипаттамалары. Байланыс процесі: мазмұны, элементтері және кезеңдері. Іскерлік коммуникацияның нысандары мен түрлері. Іскерлік хат алмасу. Іскерлік әңгімелер мен кеңестер. Іскерлік келіссөздер. Іскерлік коммуникацияның заманауи формалары. Көшбасшының қарым-қатынас мәдениеті. Іскерлік коммуникация этикасы мен этикеті. Ұйымдастырушылық коммуникацияларды басқару. Маманның имиджі және сәтті қарым-қатынас құпиялары. Коммуникациялардың тиімділігі, оны бағалау критерийлері және арттыру факторлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық жарнама

    Мақсаты-студенттере тиімді қызметті ұйымдастыруға, сондай-ақ компаниялар мен өнімдерді интернетте жылжытуға қажетті білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны. Сандық Маркетингке кіріспе. Сандық маркетингтің байланыс арналары. Сандық маркетингтің бағыттары мен қолдану стратегиялары. Сайтқа келушілерді тарту технологиялары. Мәтінмәндік және мақсатты жарнама. Іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO). Медиа жарнама және оны автоматтандыру құралдары. Интернеттегі сандық жарнаманы тарату арналарының жіктелуі. E-mail-маркетинг және әлеуметтік желілермен жұмыс. Интернет мониторинг және интернет аналитика

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа мінез-құлық экономикасы

    Мақсаты-қазіргі ғылым мен экономикалық практикаға қатысты экономикалық шешімдер қабылдауға әсер ететін әртүрлі психологиялық құбылыстарды, эмоциялар мен топтық динамиканың элементтерін зерттеу Мазмұны. Қазіргі экономика: теория және практика. Бизнесті мемлекеттік реттеу. Қоғамдық сектор экономикасы. Экономика, бизнесті ұйымдастыру және дамыту. Экономикалық ғылымдағы эксперименттік әдістер. Тәуекел дәрежесін, сенімділік пен сенімділікті анықтау. Қоғамдық игіліктермен тәжірибелер. Тұтынушылардың қалауына, тауар туралы ақпаратты іздеуге, тауардың бағасына әсері. Нарықтағы жағдайды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылар мінез-құлығы

    Мақсаты - тауарларды (қызметтерді) тұтынушылармен жұмыс істеудің заманауи әдістерін қолдана алатын және тауарлар мен қызметтер нарығында дамып келе жатқан бәсекелестік жағдайында тұтынушылармен жұмыс істеудің терең теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алатын мамандарды даярлау. Мазмұны. Тұтынушылардың мінез-құлқы, принциптері және тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу әдістері. Қажеттіліктердің жалпы сипаттамасы. Соңғы тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторлар. Мотивация теориялары. Соңғы тұтынушының мінез-құлқын модельдеу. Тұтынушылар ұйымдарының мінез-құлқын модельдеу. Қаржы нарығындағы тұтынушылық мінез-құлықты модельдеу. Тұтынушылардың құқықтарын Қоғамдық қорғау. ҚР тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңнамасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендтік стратегия құралдары

    Мақсат-студенттерге брендті жылжыту процесінде қолданылатын маркетингтік құралдар мен арналар туралы түсінік беру. Мазмұны. Бренд және брендинг: негізгі ұғымдар. Брендтің сәйкестендіру жүйесі. Брендтің жеке басы. Стратегиялық бренд-коммуникациялық науқандар. Брендинг стратегиясы. Брендті дамыту (бренд ғимараты). Бренд қозғалысы. Бренд платформасы (бренд платформасы). Брендбук және басқа бренд паспорттау құралдары. Жарнамалық науқандарды жоспарлау. Бизнес-стратегияны іске асыру құралдары. ATL (above the Line) жарнама. BTL (below the Line) жарнама. TTL (Through the Line) жарнама. SMM құралдары. Брендинг-тің ажырамас бөлігі ретінде қолтаңба стилі. Бренд құны

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Брендке қызмет көрсету және басқару

    Мақсаты-студенттерге келесі міндеттерді шешу үшін қажетті білім жиынтығын ұсыну: брендті дамыту, брендті нарыққа шығару, брендті басқару, брендтің құнын бағалау. Мазмұны. Брендингке кіріспе. Нарықтағы сатып алу тәртібі. Брендтердің түрлері, артықшылықтары. Бренд құру. Брендті дамыту әдістері. Бренд аудиті. Тауарлар ассортиментін зерттеу. Бренд архитектурасы. Төрт өлшемді брендингтің түсінігі мен сипаттамасы. Модель және бренд кодын құру. Брендтің өсуі. Ребрендинг. Ребрендингтің себептері мен әдістері. Бренд капиталы. Бірлескен брендинг, демеушілік және серіктестік маркетинг. Сызықтық емес брендинг. Жаһандық брендті басқару. Интернет байланыс және бренд құру құралы ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Креативті экономика

    Мақсаты: креативті экономиканың және креативті индустриялардың жұмыс істеуі туралы білім кешенін және креативті саладағы инновациялық жобалармен және өнімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Пәннің негізгі ұғымдары мен түсініктері. Креативті экономиканы өлшеу тәсілдері. Креативті экономиканы дамыту құралдары. ҚР креативті индустриялары. ҚР креативті индустрияларында бизнесті дамытудың құқықтық негіздері және оларды жоспарлауда есепке алудың практикалық аспектілері. Шығармашылық экономикадағы тауарлар мен қызметтерге меншікті анықтау. Шығармашылық салалардағы Бизнес және инвестициялар. Креативті экономикадағы бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістері. Әлемдік шығармашылық индустрия. Креативті индустриялардың дамуымен өсуінің өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық қызмет маркетингі

    Мақсаты-студенттердің кәсіпорындарда маркетингтік ақпараттық жүйелерді құру дағдыларын қалыптастыру, олардың маркетингтік ақпарат саласында білім алуы. Мазмұны. Ақпараттық қызметтер маркетингінің қалыптасу және даму кезеңдері. Ақпараттық қызмет субъектілерінің маркетингтік қызметінің ерекшелігінің сипаттамасы. Әр түрлі факторларға байланысты ақпараттық қызметтерге сұраныс. Қызметтерге нарықтық сұраныс факторларының әсерін бағалау. Ақпараттық қызметтерді жылжыту әдістері мен құралдарын таңдауға әсер ететін факторлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар менеджменті (ИMC)

    Мақсаты-интеграцияланған науқандарды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын зерттеу және маркетинг, жарнама және PR құралдарын бірін-бірі толықтыратын құрал ретінде пайдалану. Мазмұны. "ИМК" ұғымының теориялық аспектілері. "ИМК" психологиясы. ИМК-дағы Бұқаралық коммуникацияның рөлі. ИМК-ға ақпарат берудің негізгі жүйелері. ИМК-дағы психикалық және психологиялық процестердің жұмыс істеу заңдылықтары. "ИМК"-да тұтынушының мотивациясы. Партизандық маркетинг imc технологиясы ретінде. "Product placement" ИМК технологиясы ретінде. Оқиға маркетингі "ИМК" ретінде. Имиджмейкинг "ИМК" технологиясы ретінде. Өзін-өзі жарнамалау "ИМК" технологиясы ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қарым-қатынас стратегиялары

    Мақсаты - студенттердің коммуникативті мінез-құлық стратегиялары мен тактикасы, байланыс әдістері, кері байланыс түрлері, шағын топтардағы қарым-қатынас, жанжалсыз қарым-қатынас стратегиялары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны. Коммуникативті мінез-құлық, коммуникативті Стратегия және тактика ұғымы. Тұлғааралық қарым-қатынастың ерекшеліктері. Көшбасшылық және көшбасшылық. Жоғары Байланыс. Компания қызметкерлерінің жиналыстарын ұйымдастыру. Іскерлік келіссөздердің ерекшеліктері. Сөйлеу мінез-құлқының этикасы мен психологиясы. коммуникативті мәдениет. Жанжалсыз байланыс стратегиялары. Дағдарыс жағдайындағы мінез-құлық. Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы корпоративтік этика. Мәдениетаралық іскерлік қарым-қатынас стратегиялары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

    Мақсаты-клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың тұжырымдамалары мен негізгі тәсілдерін іске асыруды және маркетингтік қызметті жүзеге асыруда шешім қабылдауды қолдауды қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар мен жүйелерді кешенді зерттеу. Мазмұны. Клиенттермен қарым-қатынас орнатудың теориялық негіздері. Сатуды басқарудың негізгі кезеңдері. Клиенттермен қарым-қатынасты басқару стратегиясын әзірлеу процесі. Құндылықты құру процесі. Көп арналы өзара әрекеттесу процесі. CRM-ді компанияға практикалық енгізу. Қызметкерлермен ұйымдастыру жұмысы қызметкерлердің клиенттермен жұмысының тиімділігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Студентердің ғылыми-зерттеу жұмысы

    Мақсаты – өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің теориялық және тәжірибелік дағдылары. Мазмұны: Ғылыми мақала, курстық жұмыс және дипломдық зерттеу жазу кезінде мақсаттар мен міндеттерге сәйкес ақпараттың әдебиеттік көздеріне талдаулық шолу жасау. Кәсіпорынның қызметін қаржы-экономикалық талдау әдістемелерін зерттеу. Академиялық кезеңнің жоспарына сәйкес сынақ-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін зерттеу, мақаланың, курстық немесе дипломдық жұмыстың тақырыбына сәйкес басқарудың тиімділігін арттыру тетіктерін таңдау және негіздеу. Ұсынылған экономикалық тиімділікті арттырудың анықтамасын аннотациялау, қорытындыларды тұжырымдау, алынған нәтижелрді модельдеу, өңдеу және түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • IT технологияларды басқару

    Мақсаты-студенттерді цифрлық менеджменттің негізгі ұғымдарымен және бағыттарымен, оның типтік міндеттерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны. Менеджмент Кәсіпорынды басқарудың заманауи тұжырымдамасы мен тәжірибесі ретінде. Кәсіпорынның басқару қызметінің құрылымындағы электрондық менеджмент. Кәсіпорынның ақпараттық инфрақұрылымы. Кәсіпорынның ақпараттық ағынын қалыптастыру. Кәсіпорын мамандарының ақпараттық қажеттіліктерін қамтамасыз ету жүйесіндегі ақпараттық жүйелер мен технологиялар. Ақпараттық жүйелерді Стратегиялық жоспарлау. Бизнес-реинжиниринг және ақпараттық менеджмент

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық копирайтинг

    Мақсаты-студенттерге жарнамалық мақалалар, ұрандар және коммерциялық мәтіндер жазу бойынша алғашқы кәсіби дайындық беру. Мазмұны. Жарнамалық үндеу және оның дискурсивті шарттылығы. Қысқаша копирайтингтің ажырамас элементі ретінде. Интернет-ресурстарға тауарларды жылжыту үшін ақпараттық, жарнамалық мәтіндер. Копирайтингтің түрлері. Әрекет үшін копирайтинг әдістері: тапсырыс беру, қоңырау шалу, IT кеңістігінде басу. Жарнамалық өтініштердегі ақпараттық әсер ету технологиялары. Визиткалар веб-сайттарын әзірлеу негіздері. Кескінді копирайтинг үшін веб-сайт шаблондарын пайдалану. Веб-сайттарға мәтін жазу. Adobe Dreamweaver CC, Figma-да түпнұсқа шолулар, аналитика, Өнім сипаттамалары, қызметтер жазу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көрнекі қарым-қатынас стратегиялары

    Мақсаты-көрнекі коммуникациялар мен оның объектілерінің негізгі мәселелерін ашу, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану. Мазмұны. Дизайнды коммуникация ретінде көру және түсіну. Көрнекі коммуникацияның даму тарихы. Көрнекі байланыс нысандары мен құралдары. Жарнамадағы визуалды байланыс. Бренд стилі мен логотипінің дизайны. Жобалау дағдыларын қолдану және пайдалану. Сандық UI/UX дизайн технологиялары. Бренд пен бизнестің визуалды коммуникациясының брендтері мен стратегияларын әзірлеу. Байланыс тиімділігін талдау. Жарнамалық өнімдер мен компанияларды дамытудағы дизайнның рөлі мен орны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық IT-маркетинг

    Мақсаты – ақпараттық-цифрлық технологияларды, стратегияларды жоспарлау кезінде олардың нәтижелерін кейіннен қолдану мақсатында компанияларды нарыққа және процестерге жылжытудың қолданбалы тәсілдерін қолдану. Мазмұны. Стратегиялық it-маркетингті дамытудың қазіргі тенденциялары. Стратегиялық маркетингтік зерттеулер нәтижелерінің мазмұны мен қолданылуы. Тауар саясатында it-маркетингтік стратегияларды ұйымдастыру. Өнімнің құрамдас бөліктерін талдаудың стратегиялық тәсілдерінің сипаттамасы. Тауар саясатын қалыптастыру. Баға саясатында it-маркетингтік стратегияларды қолдану. Маркетингтік стратегия шеңберіндегі Коммуникациялық саясат. IT стратегиясын іске асыру: құрылымы, жүйелері, мәдениеті және өзгерістері. Мамандандырылған маркетингтік стратегиялар: халықаралық, мәдениетаралық, аумақтық маркетинг, цифрлық

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық маркетинг

    Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Тақырып ЭСМ. Құралдар жинағы: ЭС жүйелерінің жіктелуі, ЭС жүйесінің жіктеуіштері. Интернеттегі төлем жүйелері, даму кезеңдері, жіктелуі. ЭС бизнес-процестерінің тиімділігін бағалау. Кімнен Маркетингтік коммуникациялар. Интернет-маркетинг құралдары. Модельдер мен технологиялар. Электрондық коммерцияның ақпараттық қауіпсіздігіне төнетін қауіптердің түрлері мен көздері. Крипто қорғау негіздері. PGP жүйесі. Елдегі және әлемдегі ЭС даму перспективалары. Әсер ету факторлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетингтегі шығармашылық технологиялар

    Мақсаты-студенттерде бизнес-жобалардың креативті бөлігін әзірлеуге, стратегияларды, маркетингтік коммуникацияларды әзірлеуге, нақты жарнамалық хабарламалардың мазмұнына және оны шығармашылық іске асыруға қажетті білім мен дағдылардың базалық кешенін қалыптастыру. Мазмұны. "Шығармашылық" ұғымы. Шығармашылықты дамыту процесін ұйымдастыру. Шығармашылықты дамытудың жеке әдістері. Шығармашылықты дамытудың ұжымдық әдістері. Маркетингтегі шығармашылық технологиялар: түрлері мен бағыттары. Шығармашылық технологиялар: әзірлеу әдістемесі және енгізу. Әр түрлі ойлау түрлері арқылы шығармашылық бейнелерді қалыптастыру. Маркетингтегі креативті технологиялардың тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративті бренд дизайнының негіздері

    Мақсаты-брендті стратегиялық жоспарлауға, оны ілгерілетуге және дамытуға негізделген өнімге ұзақ мерзімді артықшылық жасау құралдарын зерттеу. Мазмұны. Корпоративтік портфолио құрылымы: бренд архитектурасы. Брендтердің корпоративтік портфолиосының құрылымы. Adobe Systems Incorporated бағдарламалары бойынша графикалық нысандар (логотиптер, визиткалар, веб-сайттар). Бренд стилінің элементтерін (логотиптер, қаптамалар, мәтіндер) қолдана отырып, өнімнің жарнамасын жобалау. Жарнама арқылы бренд имиджін құру және дамыту формалары мен әдістері. Маркетингтік тапсырмаларға арналған сандық құралдар. Веб-дизайн негіздері. Элементтері бар бет макеттерін жасау (суреттерді орналастыру, мәтінді орналастыру және стиль)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ассортиментте орауыш дизайнын бейімдеу

    Мақсаты-дизайн саласындағы негізгі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру және осы саладағы жұмыстарды орындау үшін негізгі дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Қаптаманың дизайнына қойылатын стандартты талаптар. Қаптаманың жіктелуі және типологиясы. Орау функциялары. Қаптаманың дизайн жобасына қойылатын талаптардың негізгі түрлері. Қаптаманың көркемдік-конструкторлық мәселелерін шешудің негізгі тәсілдері. Қаптаманың дизайн нысаны ретіндегі ерекшеліктері. Морфология, композиция, эргономика және басқа да орау технологиясының ерекшеліктері. Қаптаманы жобалау мәселелері, қаптаманы жобалау әдістері мен қадамдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімді басқару

    Мақсаты-сатып алу сұранысын қанағаттандыру және пайда табу үшін өнімдерді өндірушілерден тұтынушыларға құру, коммерцияландыру және жылжыту процестерін жетілдіруге бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Өнім маркетинг категориясы ретінде. Өнімнің коммерциялық сипаттамалары және оларды орындау модельдері. Жеке өнімді басқаруға арналған құралдар. Жаңа өнімді әзірлеу процесі. Өнім шешімдерінің түрлері мен инновация түрлерін қамтитын жаңа өнімді әзірлеу схемасы. Маркалы өнімді басқаруға арналған құралдар. Бренд архитектурасының параметрлері (брендинг). Тауарлар ассортиментін басқару құралы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық маркетинг

    Мақсаты-білім алушыларда ақпараттық маркетинг теориясы мен практикасы саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру; олардың ақпараттық маркетинг бағдарламаларын өз бетінше әзірлеу дағдыларын алуы. Мазмұны. Ақпараттық маркетингтің мәні. Ақпараттық нарық және оның жұмыс істеу механизмі. Маркетингтік ақпараттық жүйе: түсінігі, түрлердің жіктелуі. Маркетингтік ақпаратты талдау әдістері. Заманауи ақпараттық модельдер. Маркетингтік зерттеулердегі инновациялық технологиялар. Ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар мен жүйелер. Маркетингтік талдау және жоспарлау әдістерін жүзеге асыратын заманауи бағдарламалық пакеттер. Интернетке жарнама тарату құралдары. Бизнестегі негізгі ресурстар мен Интернет қызметтері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қарым-қатынас маркетингі

    Мақсаты – студенттерді маркетингтік әрекеттердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қолданылатын базалық концепциялар және әдістермен таныстыру. Мазмұны: Қарым-қатынас маркетингі концепциясының теориялық негіздері. Қарым-қатынас маркетингінде клиенттің ролі мен маңызы. Клиенттердің құндылығын зерттеудің әдістемелік аспектілері. Клиенттердің жақтаушылығын қалыптастыру кезінде CRM-жүйені пайдалану. Клиенттік бағдарламалардың сервистік құраушысы. Клиеттердің қанағаттануы қарым-қатынастарды сақтап қалу факторы ретінде. Ішкі маркетинг. Жеткізушілермен және мердігерлермен әріптестік қарым-қатынас маркетингі. Компания имиджі әлеуметтік бағытталған макркетинг құралы ретінде. Қарым-қатынас және әрекеттестік маркетингінің тәжірибелік аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджмент

    Мақсаты-студенттердің теориялық білімдерін зерделеу, оларда жарнамалық Менеджмент және жарнамалық маркетинг мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды құру мен қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің мақсаттары, функциялары. Жарнама мақсатын таңдауды анықтайтын факторлар. Жарнамадағы мәтіндік ақпараттың түсінігі, түрлері және функциялары. Жасанды интеллектті қолдана отырып, Цифрлық индустриядағы заманауи жарнамалық менеджменттің мәні мен сипаттамалары. Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджменттің заманауи тәсілдері. Жарнаманы жоспарлау және басқару шешімдерін қабылдау. Жарнамалық басқарудағы жоспарлау кезеңдері. Интернет және жарнама. Жасанды интеллекттің жарнамалық басқаруға әсері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқиғалы маркетинг

    Мақсаты- назар аудару және ұйымның мүдделерін алға жылжыту, тұтынушылардың мінез-құлқын, пікірі мен көзқарасын манипуляциялау саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны. Event-маркетингтің мәні, түсінігі және міндеттері қазіргі заманғы маркетингтің салыстырмалы түрде жаңа және перспективалы бағыттарының бірі ретінде оқиғалар маркетингінің ерекшеліктері мен түрлері. Тауарларды, қызметтерді және тауар маркасын жылжытуды ұйымдастырудың және жүзеге асырудың негізгі құралдары. Event-жобаларды іске асырудың артықшылықтары. Жарнамалық құралдардың стандартты жиынтығын жасаудың дәстүрлі тәсілі. БАҚ-тағы жарнама, жәрмеңкелер мен көрмелерге қатысу, сатуды ынталандыру, демеушілік, PR-компаниялар және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • E-Commerce

    Мақсаты - студенттердің ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны ұйымдастыру және коммерциялық қызметті жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі Мазмұны. Қазақстандағы және шетелдегі e-commerce нарығының ерекшеліктері. Интернет-дүкен стратегиясын әзірлеу. Бәсекелестік ортаның және ОА сегментациясының көрсеткіштері. Өнім ассортиментімен жұмыс. Платформаны таңдау: сайт жасаушылар және маркетплейстер. E-commerce қаржылық және басқару есебі. Заңды сүйемелдеу бойынша құжаттама. Онлайн эквайринг және логистика, қойма, жеткізу жоспарлары. E-commerce undefined үшін маркетингтің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жарнамалық кампания

    Мақсаты-коммерциялық ұйымдарда жарнамалық қызмет құралдарын басқару бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алу. Мазмұны. Жарнаманың теориялық және құқықтық аспектілері. Жарнамадағы зерттеулер. Шығармашылық идеяларды дамыту. Жарнамалық өнімдерді құру. Жарнамалық құралдар және оларды қолдану. Жарнаманың басқа түрлеріне арналған Копирайтинг. Жарнаманы тарату құралдарын таңдау және бағалау. Жарнамалық компанияны ұйымдастыру және өткізу. Жарнамалық іс-шараларды жоспарлау: мақсатты топты анықтау, құралдарды таңдау, жарнамалық ақпаратты тарату. Жарнаманың тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аумақтық Маркетинг

    Мақсаты – студенттерде, өзіне тән маркетингтік коммуникацияларды, олардың элементтері және өзара байланыстарымен, қалыптастыру маркетингтік сипаттағы дағдыларын тұтынушылырға жақындату пәні ретінде, басқарудың күрделі аумақтық-шарушылық нысаны туралы көзқарасын дамыту. Мазмұны: Аумақ маркетингінің әлеуметтікэкономикалық мәні. Маркетингтің мақсаттары, міндеттері, қағидалары, қызметтері, аумақ маркетингінің экономикалық мәні. Аумақ маркетингі кешенінің элементтерін құрастыру. Аумақ маркетингінің түрлері. Аумақтардық маркетингтік қызметін ақпараттық қамтамасыз ету. Аумақтық басқарудағы мақсаттық маркетинг. Аумақтық маркетингтегі сегментация. Аумақтарды позициялау және дифференциациялау. Орындар брендингі үшін тиімділігі негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Seo-Marketing

    Мақсаты-іздеу жүйелерінде сайттың көрінуін арттыру бойынша іс-шаралар жиынтығы мен жақсы қабылдау үшін жылжыту құралдарын зерттеу. Мазмұны. SEO маркетингінің түсінігі мен мәні. Негізгі іздеу сұраулары бойынша іздеу жүйелерінде сайттың көрінуін арттыру жөніндегі іс-шаралар. Іздеу жүйесінде пайдаланушының жақсы қабылдауы үшін тиімді жылжыту құралы. Әлеуетті тұтынушыға өнімді, брендті зерттеу. Веб-сайттардағы трафикті арттыру үшін іздеу жүйесін оңтайландыру технологиясы. SEO маркетингінің аралық көрсеткіштері мен тиімділігі: іздеу жүйелерінен көшу арқылы сайт трафигі; негізгі сұраулар бойынша Сайт позициялары; сайттан қоңыраулар мен қоңыраулар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау
  • Қаржылық-экономикалық жағдайды ескере отырып, дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану-ғылыми, кәсіби дамуды көрсету
  • Ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсынымдар әзірлеу
  • Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру.
  • Маркетингтік мәселелерді шешудің заманауи әдістері мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен шаблондарды таңдауды дәлелдей отырып, маркетингтік процестерді жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу
  • Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға белгілеу процестерін реттеу
  • Маркетингтің жоғары ағынды арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау
  • Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама (квиза) сайттарын жасау
  • Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалана отырып жарнамалық науқандарды жоспарлау
  • Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, сандық мазмұнды қадағалау
  • Маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру, компанияның стейкхолдерлерімен тиімді қарым-қатынас жасау, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану, бизнес-сатылымдардың тиімділігін арттыру және қадағалау
  • Жасанды интеллект негізінде дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру
Top