Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01625 Тарих және қоғамтану (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Түрік тілі (А1)
Түрік тілі (А2)
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Ататүрік принциптері
Қаржылық сауаттылық
Түркі мемлекеттер тарихы
Археология
Жасанды интеллект негіздері
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экология және өмір қауіпсіздігі
Жаңа замандағы әлем (Шығыс)
Қоғамтану
Ясауитану
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы
Академиялық жазу
Қосалқы тарихи пәндер
Шығыстағы ұлттық тәуелсіздік үшін қозғалыс пен даму жолдарын іздеу
Бағалау және дамыту
Өткен дәуірдегі және қазіргі түркі өркениеті
Инклюзивті білім беру ортасы
Кеңестік Қазақстанның күнделікті тарихы
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Жаңа замандағы әлем (Батыс)
Тарихи өлкетану
Этнология
Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана
Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Көрнекі тарих
Тарихи демография
Ауызша тарих: теория және практика
Медиа және тарихи жады
Тарихи география
Антропология негіздері
-
4 Оқу жылы
Қазақстан тарихнамасы
Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл
Деректану
Секуляризация және трансформация
Зерттеулер, даму және инновация
Қазіргі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістер
Дін әлеуметтануы
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері
Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені, соның ішінде жеке және отбасылық қаржыны басқаруда қаржылық сауаттылық негіздерін, әлеуметтік жауапкершілік пен экономикалық қауіпсіздік қағидаттарын қолданады.
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, тарих және қоғамтану салаларында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу тәсілдерін таңдайды.
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.