Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01709 Ағылшын тілі (IP) в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)
Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)
Тіл біліміне кіріспе
Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт
Қаржылық сауаттылық негіздері
Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Көшбасшылық негіздері
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру
Педагогикалық зерттеулер
Критерийлік бағалау технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Оқыту әдістері мен технологиялары
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар
-
3 Оқу жылы
Функционалдық стилистика
Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері
Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары
Ағылшын тілін оқытудағы театрландыру
Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия
Мәнмәтіндегі грамматика, лексика және фонология
Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат
Іскерлік ағылшын тілі
Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Білім берудегі жасанды интеллект
-
4 Оқу жылы
Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация
Зерттеулер, даму және инновациялар
Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану
Білім берудегі smart-технологиялар
Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация
Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар
Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы
Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу
Мамандандырылған ағылшын тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
- Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
- Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
- Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, жасанды интеллектті кәсіби қызметінде қолдану, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
- Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
- Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
- Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
- Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
- Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.