Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01709 Ағылшын тілін меңгерген шығыс тілі мұғалімі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шығыс және ағылшын тілдерін жоғары деңгейде меңгерген, заманауи метапәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті мұғалімді даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Шығыс елдері
Негізгі негізгі шет тілі -1
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Ұлттық тәрбие
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология
Ағылшын тілінің тарихы
Педагогика
Негізгі негізгі шет тілі -2
Лингвомәдениеттану
Ілгерлемелі шығыс тілі В2
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Шығыс антикалық әдебиеті
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Базалық ағылшын тілі В1
Ежелгі және ортағасырлық шығыс әдебиеті тарихы
Педагогикалық өлшемдер
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
-
3 Оқу жылы
Қазіргі шығыс елдерінің жаңа әдебиеті
Негізгі шет тілінің практикалық грамматикасы
Қазіргі шығыс тіліндегі сөзжасам
НШТ оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Оқытылатын елдің тілінің тарихы
Білім берудегі креативті экономика
Ілгермелі шет тілі
Арнайы мақсатқа арналған шығыс тілі С1
Кәсіби шығыс тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәнді оқытуда АКТ және сандық білім беру ресурстарын қолданады;
- Пәннің және пәнаралық сфераның негізгі заңдарының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсінеді және интеграциялайды;
- Білім алушылардың сыни ойлауын, шығармашылыққа ұмтылысын, бірлескен мәселелерді шешуді дамыту мақсатында ғылымдар жүйесіндегі пәннің қазіргі жағдайын, орны мен құндылықтарын талдайды;
- Таңдалған пәндік мақсаттарға сәйкес білім жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностиканы қолданады;
- Ұжымдық іс-әрекетте, тұлғааралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыста коммуникативті құзыреттілікті көрсетеді;
- Академиялық адалдық мәдениетін сақтай және түсіне отырып, меңгерілген ақпаратқа сүйеніп, білімді іс жүзінде қолданады;
- Ғылым мен әдіснаманың соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, лингвистикалық заңдылықтарды дамытудың теориялық мәселелерін тұжырымдайды,академиялық жазу әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда, білімін жетілдіруге орынды қолданады;
- Оқушының жеке дамуына ықпал ету, өмір бойы оқуға бағытталған білімді дамыту модельдерін көрсетеді;
- Көркем шығармаларда бейнелік және көркем экспрессивтілік тудыру үшін қолданылатын тілдік құралдарды анықтайды, шығарманың идеялары мен пафосын ұлттық мүдделер тұрғысынан талдайды;
- Оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттеріне, оқушылардың күтілетін нәтижелері мен физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды қолданады;
- Белгілі бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіби ортада байланысқа түседі;әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген.
- Өзінің идеялары мен іс-әрекеттеріне және басқалардың пікірлеріне қызығушылыққа негізделген сыни және жүйелі ойлауды дамытады;