Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03110 Дағдарыс психологиясы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дағдарыстық психологиялық интервенция саласы бойынша кәсіби міндеттерді шешу дағдыларын меңгерген, психологтің ғылыми-зерттеу және тәжірибелік іс-әрекеттерін атқаруда дербестік танытуға қабілетті магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дағдарыстық жағдайлар психологиясының әдіснамалық мәселелері
Денсаулық психологиясы: теориясы, әдіснамасы және технологиясы
Айырылу салдарынан болатын жарақат жағдайындағы психологиялық көмек
Өмірдің қиын жағдайларындағы тұлғаның бейімделу диагностикасы мен коррекциясы
Жарақат психологиясы
Төтенше жағдайлардан зардап шеккен балалар мен жасөспірімдерге арналған психотерапия
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Дағдарыс және төтенше жағдайларда зардап шеккен балалар мен жасөспірімдерге психологиялық кеңес беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Психологияда және білім берудегі жасанды интеллект
Жоғары мектеп психологиясы
Басқару психологиясы
Телефон арқылы кеңес беру саласында жұмыс жасайтын мамандарға психологиялық қолдау
Балалар мен жасөспірімдерге төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсету
-
2 Оқу жылы
Суицидтік мінез-құлық психологиясы
Психологтің тұлға күйзелістерімен жұмыс жасау технологиялары
Дағдарысқа араласу
Дағдарыс жағдайындағы отбасыларды психологиялық сүйемелдеу
Жарақатпен жұмыс жасаудың конструктивистік тәсілі
Мектептегі зорлық-зомбылық жағдайындағы психологиялық көмек
Дағдарыс психологиясының өзекті мәселелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік және әлеуметтік мәселелерді, жоғары мектептен кейінгі білім беру процесін жоспарлау және ұйымдастырудың негізгі талаптарын және студентке бағытталған оқыту мен бағалау принциптерін, оқытылатын пәндердің мазмұнын талдау.
- Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативтік дағдыларды меңгерген
- Тұлғалық дамудағы психикалық, физикалық денсаулық нормалары мен этникалық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми- зерттеулер мен тәжірибелік және әлеуметтік іс-әрекеттің бар әдістерін және әдістемелерін өзгерту, бейімдеу, сондай-ақ жаңа әдістер мен әдістемелерді құрастыру, превентивті іс-шараларын жүргізу, жарақаттануда қолданылатын әдістерді түсіну.
- Дағдарыс психологиясы тұрғысынан нақты тұжырымдамаларын, үлгілерін, әдістері мен психотехникаларын қолдануға қабілетті; онкологиялық науқастарға және олардың отбасыларына психологиялық көмек көрсете білу, онкологиялық науқастармен жеке кеңес беру және топтық жұмыс жүргізу дағдыларына ие болу.
- Дағдарыс жағдайында психологиялық көмек көрсету, дағдарыс жағдайындағы тұлғаның мазасыздануын психологиялық тұрғыдан жеңілдету, білім беру ортасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін алдын-алу шараларын жүргізу және оқу процесінің субъектілеріне психологиялық қолдау көрсету.
- Дағдарысқа араласудың психологиясы туралы қазіргі заманғы терең білімді көрсету, дағдарыстық араласудың жаңа әдістерін, тәсілдерін, психотехнологияларын қолдану, дағдарыстық және дағдарыстан кейінгі жағдайларда психологиялық қолдау дағдыларын көрсету.
- Инновациялық оқыту әдістерін ескере отырып, білім беру саласындағы кәсіби іс-әрекетті жобалау, енгізу және бағалау, педагогикалық технологиялар мен психологиялық оңтайландыру әдістерін білім беру қызметінде қолдану, талдау, дамыту және жоғары білім беру іс әрекеті жағдайында субъектілердің дербес тиімділігін қолдау.
- Ғылыми ақпаратты іздестіру, сыни талдау мен жалпылау, зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау, дағдарыс психологиясы мәселелерін ғылыми зерттеу жобасын әзірлеу, дағдарыс психологиясы саласындағы қолданбалы мәселелерді тұжырымдай алу және шешу.
- Ғылыми-зерттеу және кәсіби тәжірибелік міндеттерді олардың қолданылу шегін ескере отырып шешу және алынған нәтижелерді, конструктыларды, технологиялар мен әдістерді дағдарыс жағдайында қолдану, тұлғалық мазасызданулармен жұмысты дамытуға өзіндік өзгеше үлесін қосу.