Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01713 Шетел тілдері (IP) в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Кәсіпкерлік негіздері
Экономика және құқық негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
Екінші шетел тілі (B1 деңгейі)
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тілтарихы)
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Лингвоелтану
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Негізгі шетел тілі (B2 деңгейі)
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Критерийалдық бағалау технологиялары
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
-
3 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Бағалау және дамыту
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Инклюзивті білім беру ортасы
Тілдерді оқыту және медиа сауаттылық
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
-
4 Оқу жылы
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Академиялық ағылшын тілі
Сөйлесудің әр түрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Лингвистикалық типология
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Шетел әдебиеті
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
Функционалдық стилистика
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Салғастырылмалы лингвистика
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Лингвостилистика
Көп тілді іскерлік дискурс
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.