Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M11135 Туризм в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономика, басқару, маркетинг және мәдениетаралық коммуникация саласында терең білімі бар, талдаудың заманауи әдістерін қолдануға және кәсіби қызметте тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті туризм саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экскурсиялық-туристік қызметті ұйымдастыру және басқару
Әлеуметтік-мәдени сервис және туризм менеджменті
Туристік кластер
Зерттеу әдістемесі
Туризмдегі стратегиялық жоспарлау
Шет тілі (Кәсіби)
Рекреациялық жоспарлау және туристік дестинацияларды жобалау
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Менеджмент және басқару психологиясы
Туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары және қызмет сапасын басқару
Туризмдегі аутгоинг
Қонақжайлылық индустриясының менеджменті және маркетинг
Стратегиялық менеджмент
Ғылыми эксперимент негіздері
Туризм экономикасы
Туризмдегі тәуекелдер және экономикалық қауіпсіздік
Паблик-рилейшнз және брендинг теориясы
Туристік нарықтың құрылымы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникациялық дағдыларға ие болу
- туризм саласындағы ғылым мен озық технологияның заманауи жетістіктерін білу, міндеттер қоя білу және зерттеу әдістерін таңдау, есептер, қолданбалы әзірлемелер, баяндамалар, эсселер, Жарияланымдар, жария талқылаулар түрінде туризм индустриясының ғылыми экспериментінің нәтижелерін түсіндіру және ұсыну және оларды практикада қолдану
- экскурсиялық-туристік қызметті ұйымдастыру принциптері, туристік нарықтың құрылымы, туристік қызметтерді басқару әдістері туралы білімге ие болу, экскурсияларды жоспарлау және ұйымдастыру, маршруттарды әзірлеу, туристердің қажеттіліктерін ескеру, сондай-ақ тәуекелдерді ескере отырып қауіпсіздікті қамтамасыз ету, топтарды басқару, гидпен жұмысты үйлестіру және туристік өнімдерді жылжыту дағдыларын меңгеру.
- кәсіптік білімі бар маман деңгейінде өз мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеуге базалық даярлығы болуы, командада тиімді өзара іс-қимыл жасау, диалог жүргізу, оның ішінде коммуникация құралдарын пайдалана отырып, туристерге заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелері бойынша кеңес беру қабілетін көрсету
- психологиялық ғылымның даму перспективаларын білу және кәсіби қызметтегі психологияның рөлін түсіну, басқару психологиясы саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер туралы білімді көрсету, жанжалдарды басқарудағы психологиялық әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін бағалауда аналитикалық және синтетикалық қызметті жүзеге асыру
- аутгоинг қағидаттары, халықаралық туристік ағындар, туристік нарық құрылымы туралы білімге ие болу, көшпелі турларды жоспарлай білу, шетелдік әріптестермен өзара іс-қимыл жасай білу және шетелдік нарықтар үшін туристік өнімдерді әзірлей білу.
- туризмнің даму тарихын, оның экономикадағы рөлін, басқару психологиясын, сондай-ақ туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары мен қызмет көрсету сапасын басқаруды білу, осы білімді іс жүзінде қолдана білу
- экономика, менеджмент, маркетинг және PR саласында зерттеулер жүргізу, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын, персоналды, жобаларды, тәуекелдерді басқару дағдыларын көрсету
- әртүрлі пәндер шеңберінде алған білімдерін интеграциялау, оларды жаңа бейтаныс жағдайларда талдамалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін пайдалану, жедел және стратегиялық жоспарлаудың негізгі қағидаттарын ескере отырып, туризм саласы кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыра білу, мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік саясатын ескере отырып, республикалық, облыстық және аудандық деңгейде әлеуметтік-мәдени сервис және туризм кәсіпорындарының қызметін болжай білу, Қазақстан туризмінің орнықты дамуының ұлттық және өңірлік ерекшеліктері, маркетинг пен менеджментті ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін практикада қолдану
- зерттеулерде және кәсіби қызметте әртүрлі көздерден алынған ақпаратты (нормативтік-құқықтық актілер, статистикалық деректер, даму бағдарламалары және т. б.) іздеу және пайдалану қабілеттерін көрсету
- тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, туризмде, рекреациялық жоспарлауда және туристік дестинацияларды жобалауда PR-стратегияларды әзірлеу мен брендингте, брендтерді басқару мен ілгерілетуде білімі мен дағдыларына ие болу, сондай-ақ халықаралық сапа стандарттарына сәйкес келетін туристік өнімдерді басқара және іске асыра білу
- туризмді дамытуға кластерлік тәсілдің негізгі қағидаттарын білу, оны қолдана білу, кластерді талдау және басқару әдістерін меңгеру, даму бағдарламаларын әзірлеу және осы дағдыларды кәсіби қызметінде тиімді пайдалану.