8D01505 Биология педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биологияны оқыту саласында табысты ғылыми-педагогикалық қызмет үшін іргелі теориялық-әдіснамалық білімі, зерттеу дағдылары қалыптасқан философия докторын (PhD) дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Интегративтік биология
Пән әдіснамалық зерттеулерді жүргізуде білім алушыны отандық, шетелдік педагогикалық тәжірибедегі интегративтік бағыттарды әзірлеу бойынша дидактикалық тәжірибені үйренуге, әртүрлі деңгейде оқытудағы интегративтік модельдерді құрудың әмбебап принциптерін анықтауға бағытталған. Қалыптасқан дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру, күрделі идеяларды сыни талдау, биологиялық процестерді синтездеу, ғылыми қоғамдастыққа кәсіптік тұрғыда ықпал ету сипаталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы мен әдістемесі» курсының мазмұны «педагогикалық әдістеме» ұғымының мәні мен қызметі туралы мағлұмат береді; әдістемелік мәдениетті біліммен, біліммен және дағдымен қаруландырады, докторанттардың ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде әдістемелік заңдылықтарды, принциптерді, зерттеу әдістерін дұрыс қолдана білуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геномдық зерттеулердегі жасанды интеллект
Қазіргі уақытта Цифрлық технологиялар адам өмірінің ажырамас бөлігіне айналуда. Бұл тұрғыда генетикалық технологиялар мен геномдық зерттеулердің даму саласы да ерекшелік емес. Геномдық зерттеулер саласындағы цифрландырудың енуі тенденция ретінде әртүрлі бағыттарға, соның ішінде биологияға тән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Алдыңғы қатарлы биотехнология
Алдыңғы қатарлы биотехнология ғылым мен өндірістің жаңа саласы. Оның негізгі объектісі – сан алуан тірі обьектілер, олардың мүшелері мен ұлпалары, тірі жасушалар. Алдыңғы қатарлы биотехнология биологиялық процестердің өту заңдылықтарын терең зерттеу арқылыбиологиялық обьектілердің негізінде іске асырылатын қазіргі заманғы тиімді әрі биік деңгейдегі технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеу процесін, оның құрылымын, кезеңдері мен негізгі әдістерін қарастырады. Пән негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері базасында ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, іздеу дағдыларын меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биотехнологияның қазіргі кездегі мәселелері
Жануарлар мен өсімдіктердің ағзасына әсер етудің жаңа әдістерін және дамытудың жалпы заңдылықтарын, олардың тұқым қуалаушылығын, жануарлар мен өсімдіктердің генотипін өзгертуге бағытталған, яғни жаңа түрлер алуға мүмкіндік беретін биотехнологияның қазіргі заманғы мәселелерін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты - білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау мен түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында академиялық жазылым және субъектілер арасындағы өзара әрекеттесу жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, академиялық жазылым технологиясы мен оны бағалау критерийлерінің жүйесін игеру, пәнаралық білімдерді интеграциялау, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіру, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО биологиялық пәндерді оқыту және әдістемелік дайындау
ЖОО педагогикалық үрдісті талдауға, биологиялық пәндерді оқытуға, сабақтарға материалдарды дайындау ережелерімен, дидактикалық есептерді шығару тәсілдерімен таныстыруға, өзіндік кәсіби педагогикалық іс-әрекетті табысты жүзеге асыруға бағытталған. Нәтижесінде дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру, күрделі идеяларды сыни талдау, биологиялық процестерді синтездеу, ресми хабарлау тәсілдерін меңгеру арқылы ғылыми қоғамдастыққа кәсіптік тұрғыда ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми мақалалар мен докторлық диссертация жазу үшін ақпаратты іріктеу, синтездеу және талдау бойынша академиялық жазу саласында теориялық-әдіснамалық білімді қолданады
- Технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени тұрғыдан өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізеді, "өмір бойы" білімге негізделген қоғамның академиялық және кәсіби дамуына ықпал етеді.
- Оқыту саласын жүйелі түсінуін, дағдылары мен зерттеу әдістерін меңгеруін биологияны оқыту саласында көрсетеді;
- Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінге ғылыми-сараптамалық баға беруді қалыптастырады
- Жаңа және күрделі идеяларды талдайды, бағалайды және синтездейді;
- Сыни ойлаудың жоғары деңгейіне, кәсіби қызметке зерттеудің кешенді процесін жобалау, бейімдеу және енгізу қабілетіне ие болады.