8D01505 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Аймақтық және дүниежүзілік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, іргелі ғылыми білімі бар, жан-жақты, кәсіптік құзіреттілігі жоғары, білімнің әр саласында ізденіс жұмыстарын жүргізе алатын биология саласының ғылыми-педагогикалық мамандарын даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Биология және биологиялық білімнің заманауи мәселелері
Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі заманғы биологиялық зерттеулер мен білім берудің ең өзекті мәселелері мен перспективалық бағыттары, олардың қолданбалы аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ХХI ғасырдағы биология мәселелерін, физиология, ботаника, молекулалық биология, эволюциялық теория бағытындағы әдіснамалық жетістіктер мен перспективаларды, сондай-ақ біздің еліміздегі биологиялық білім беру жүйесіндегі қазіргі тенденцияларды зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасы мен дамыған елдердің білім беру саласының тәжірибесінде заманауи білім беру технологияларының, виртуалды технологиялардың, нейрондық желілердің, жасанды интеллекттің теориялық және әдіснамалық негіздерін білуді қалыптастыру болып табылады. Пән биологиялық білім беруді модернизациялаудың қазіргі кезеңінде оқытудың инновациялық тәсілдерін зерттейді. Биологияны оқытудың инновациялық тәсілдерінің сипаттамасы: жүйелік; гуманистік; сараланған; ақпараттық; белсенділік; құзыреттілік; дамытушылық; интегративті; тұлғаға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Курстың мақсаты-қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстың барлық түрлерін жазу, ресімдеу дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделу үрдістерінің физиологиясы
Пәннің мақсаты ағзаның қоршаған орта факторларына бейімделуінің теориялық негіздері, принциптері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән биоценотикалық, жүйелік, жасушалық, жасушалық және молекулалық деңгейлерде жүзеге асырылатын ағзаның бейімделуінің физиологиялық механизмдерін; құрылымдық іздің қалыптасуына әкелетін процестерді, бейімделу процестерін реттеу, бақылау және басқару механизмдерін, бейімделу бұзылыстарын түзету мүмкіндіктерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдістері
Пәннің мақсаты-докторанттарды ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдіснамалық тәсілдер мен әдістерді жүйелі және терең зерттеуге үйрету. Оқу барысында докторанттар әдістемелік негіздерді меңгереді, деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерімен, статистикалық әдістермен, сапалық және сандық зерттеулермен танысады, аналитикалық дағдыларды дамытады, ғылыми жұмысты орындауға дайындалады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
ҚР биоресурстарын тиімді пайдаланудың ғылыми аспектілері
Пәннің мақсаты:Қазақстан биоресурстарының жай-күйін бағалау, оларды ұтымды пайдалану мен қорғау жолдарын меңгеру және ресурстарды басқарудың заманауи әдіснамаларын игеру. Пәнде ресурстанудың теориялық негіздері, Қазақстандағы биоресурстардың қазіргі жағдайы, оларды ұтымды пайдаланудың тәсілдері, биологиялық әртүрлілік пен табиғи кешендерді қорғау, ғылыми және рекреациялық маңызы бар нысандарды сақтау, сондай-ақ биоресурстарды жобалауға арналған жаңа ғылыми-танымдық технологиялық әдіснамалар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы биологияның парадигмалары
Пәннің мақсаты – қазіргі биологиялық ғылымның негізгі ғылыми парадигмалары, биологияның жаңа теориялық тұжырымдамалары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнде жаратылыстану әдістерінің қалыптасуы, жаратылыстану ғылымының даму алғышарттары мен заңдылықтары, қазіргі биологиялық ғылымның ғылыми парадигмалары, биологиялық ғылымның даму барысындағы ғылыми парадигмалардың ауысу тарихы, сондай-ақ эволюциялық, синергетикалық, экологиялық, әлеуметтік-гуманитарлық сияқты биологияның жаңа теориялық тұжырымдамалары зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім беру жүйесіндегі модельдеу және болжау
Пәннің мақсаты білім беру жүйесіндегі модельдер мен модельдеудің ерекшеліктері, биологиялық білім беру мазмұнындағы модельдер, қазіргі кезеңдегі білім беру проблемалары, биологиялық білім беру жүйесіндегі болжамдар туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім беру жүйесін басқару тұжырымдамасын, озық интеллектуалды технологияларды, болжау модельдерін, ақпараттық технологияларды қолдануды және қоғамның барлық салаларында, соның ішінде білім беруде жасанды интеллектті пайдалану перспективаларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми мақалалар мен докторлық диссертациялар жазу үшін ақпаратты іріктеу, жинақтау және талдау бойынша академиялық жазу саласында теориялық және әдіснамалық білімді қолдану
- Білім беру және зерттеу қызметін жүргізу, зерттеу жобаларын әзірлеу, олардың нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа және білім беру процесіне тарату үшін заманауи әдістерді, технологиялар мен ресурстарды қолдану
- Жаңа зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласындағы іргелі биологиялық түсініктерді, заңдар мен заңдылықтарды пайдалану
- Жаңа идеялар мен жаңа мәселелерді шешу тәсілдерін синтездей, биология ғылымы мен білім саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай отырып, биология ғылымы мен білім берудің өзекті мәселелерін талдау
- Биологиялық білім берудің қазіргі жағдайы туралы жүйелік идеяларды, Қазақстан мен әлемдік білімнің дамуының теориялық және практикалық-прагматикалық болжамдарын ескере отырып, педагогикалық, оқу іс-әрекетін жобалау үшін биологиялық білімді түрлендіру
- Биологияны оқыту саласындағы заманауи процестерді болжау, модельдеу және тұжырымдамалық талдау негізінде биологиялық білім беруді дамытудың жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу
- Қазақстан Республикасының биоресурстарын сақтау жөніндегі шараларды ұтымды пайдалану, әзірлеу және іске асыру жөніндегі зерттеу жұмыстарын шешу кезінде ресурстану саласындағы қазіргі заманғы ғылыми-талдамалық материалдар мен ғылыми жетістіктерді сыни бағалау
- Ағзаның қоршаған орта факторларына төзімділігін арттыру үшін ағзаның бейімделу мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік беретін зерттеу қызметін жобалау