6B10113 Қоғамдық денсаулық в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты: қоғамдық денсаулық сақтау және санитариялық - эпидемиологиялық қызмет саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау, халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау мен мониторингті іске асыру, қоғамдық денсаулықты анықтайтын факторларды анықтау, халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және оларды практикада іске асыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Молекулалық биология және медициналық генетика
Молекулалық биология және генетика гендердің құрылымын, қызметін және тұқым қуалауын молекулалық деңгейде зерттейді. Пән репликация, транскрипция, трансляция және генді реттеу механизмдерін, сондай-ақ генетикалық ақпараттың негіздерін және оның жасушаларда берілуін ашады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Медицина тарихы
Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін емшілік пен медицинаның қалыптасуы мен дамуының бүкіләлемдік-тарихи процесінің жалпы заңдылықтарын зерттейді. Әрбір тарихи кезеңнің медицина прогресіне қосқан үлесін, белгілі ғалымдар мен ғылыми мектептердің медицина прогресіндегі рөлін, медициналық этика мен деонтологияның қалыптасуын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамдық денсаулық
Халықтың денсаулық жағдайын, оған әсер ететін факторларды, сондай-ақ жалпы қоғамның денсаулығын сақтау және нығайту әдістері мен стратегияларын зерттейтін пән. Денсаулық сақтаудың ұйымдастырушылық, әлеуметтік, экономикалық, эпидемиологиялық және құқықтық аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Халық денсаулығының әлеуметтік-гуманитарлық негіздері
Халық денсаулығының әлеуметтік-гуманитарлық негіздері модулі қоғамдық денсаулық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіптік қызметте қажетті латын тілі саласындағы білімді қалыптастырады. «Қоғамдық денсаулық» қоғамдық факторлар, денсаулық сақтау құрылымы туралы білім береді. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық аспектілерін зерттейді. Латын тілін меңгеру медициналық терминология туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физиология негіздері
Тірі ағзаның, оның мүшелерінің, ұлпалары мен жасушаларының қызметін зерттейтін пән. Пән биологиялық және медициналық ғылымдардың негізгі бөлігі, дененің қалыпты қалай жұмыс істейтінін және оның сыртқы және ішкі ортаның өзгеруіне қалай жауап беретінін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Анатомия негіздері
Адам денесінің, оның мүшелерінің, жүйелерінің, тіндерінің құрылымын және олардың өзара орналасуын зерттейтін пән. Анатомия барлық медициналық және биологиялық ғылымдардың негізі болып табылады, өйткені ағзаның құрылымын білу оның жұмысын түсіну, ауруларды диагностикалау және медициналық араласулар жасау үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта және денсаулық
"Қоршаған орта және денсаулық" пәні қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсерін, ауаның, судың, топырақтың ластануының негізгі көздерін, физикалық, химиялық және биологиялық қауіп факторларын, сондай-ақ экологиялық аурулардың алдын алу мәселелерін, экологиялық қауіпсіздік пен гигиена принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қызметке кіріспе
Модуль студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, экономика, құқық, кәсіпкерлік, менеджмент және қаржы саласындағы жүйелі білімдерін дамытуға бағытталған. Модульді оқу шеңберінде студенттер денсаулық сақтау саласындағы негізгі құқықтық және экономикалық нормаларды, құқықтық және тиімді кәсіптік-кәсіпкерлік қызметтің принциптерін меңгереді, сонымен қатар негізгі медициналық терминология болып табылатын латын тілінің негіздерін оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау маркетинг негіздері
Медициналық қызмет көрсету саласына бейімделген маркетингтің принциптері мен әдістерін зерттейтін пән. Денсаулық сақтау ұйымдары пациенттермен қалай тиімді қарым-қатынас жасай алатынын, өз қызметтерін алға тарта алатынын, нарықты талдай алатынын және бәсекелестік пен жүйені реформалау жағдайында халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыра алатынын түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Сандық медицина негіздері
Курсты оқу кезінде білім алушыларда медициналық деректерді өңдеу кезінде кәсіби қызметте цифрлық технологияларды тиімді пайдалану бойынша практикалық дағдылар, сондай-ақ медициналық мекеменің медициналық ақпараттық жүйесінде ақпараттық процестерді ұйымдастыру және орындау бойынша құзыреттіліктер қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Химия, биохимия
Биологиялық химияның негізгі мақсаты патологиялық процестердің дамуының молекулалық механизмдерін түсіну үшін тіршіліктің молекулалық негіздерін, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының метаболизм жолдарын және олардың реттелуін зерттеу, сондай-ақ ауруларды диагностикалаудың биохимиялық әдістерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
Пән ғылыми зерттеу протоколын рәсімдеу арқылы зерттеуді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында зерттеу дизайндарын, жүйелі қателерді, ғылыми зерттеулердің этикасын, Consensus және басқа жасанды интеллектке негізделген әдебиетті іздеу құралдарын қолдану, деректер түрлері мен нәтижелерді статистикалық талдау әдістері, параметрлік және параметрлік емес әдістер, сапалы деректерді талдау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми ойлау негіздері
Пәннің мақсаты таңдалған тақырып аясында әдебиеттерге оқу шолуын, дұрыс библиографияны жобалау болып табылады. Ғылыми ақпарат көздерін іздеу, ғылыми ақпарат дерекқорларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулердің гипотезасын тұжырымдау, ғылыми зерттеулерді жүргізудің этикалық принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Фармакология
Негізгі іргелі медициналық білімді қалыптастыру фармакология, дәрілік заттарды алу көздері, клиникалық сынақтар. Студенттерде халық ауруларының алдын алу жөніндегі іс-шараларды жүргізу үшін қажетті болып табылатын ДЗ тағайындау және ұтымды қолдану саласындағы білімді қалыптастыру; инфекциялық аурулардың және жаппай инфекциялық емес аурулардың туындауының алдын алуға бағытталған санитариялық-эпидемияға қарсы іс-шараларды өткізуді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу
Пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, аурулардың алдын алу және денсаулықты нығайту жөніндегі шараларды іске асыруға бағытталған. Пән денсаулықтың негізгі ұғымдары мен көрсеткіштерін, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту тұжырымдамаларын, денсаулық жағдайы өзгерген адамдардың ауруларының алдын алу негіздерін, сондай-ақ өркениет аурулары мен нақты және спецификалық емес алдын алу шараларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтаудығы информациялық технологиялар
Медициналық шешімдерді қолдау жүйесін, пациенттердің электронды медициналық жазбаларын, цифрлық медициналық зерттеулер деректерін, медициналық құрылғылардан пациенттерді бақылау деректерін, қызметкерлер арасындағы байланыс құралдарын, қаржылық және әкімшілік ақпаратты біріктіретін медициналық мекемелердің жұмыс процесін автоматтандыру жүйесі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы гигиена
Табиғи, тұрғын үй және өндірістік орта факторларының адам денсаулығына байланысы, осы әсерді бағалау әдістері және қоршаған орта факторларының қолайсыз әсерін азайту жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру. Қоршаған орта және оның факторлары, ауа гигиенасы, су және су гигиенасы, тамақтану гигиенасы, еңбек гигиенасы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулықты сақтаудағы менеджмент негіздері
Медициналық ұйымдарды және жалпы денсаулық сақтау жүйесін басқарудың принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеуге арналған пән. Студенттерде Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдастырудың, жоспарлаудың, үйлестірудің және бақылаудың заманауи тәсілдері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Микробиология
Студенттерде әртүрлі кластағы микроорганизмдердің құрылысы, тіршілік етуі және таралуының жалпы заңдылықтары жөнінде білімді қалыптастыру болып табылады. Адамның инфекциялық және инфекциялық емес патологиясындағы микроорганизмдердің рөлі, клиникалық диагнозды растаудағы микробиологиялық әдістердің мүмкіндіктері және инфекциялық процестердің алдын-алу туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Заңнамаға және денсаулық экономикасына кіріспе
Пәннің жалпы мақсаты Денсаулық саласының заңнамасы мен экономикасына кіріспе – медициналық кәсіби қызмет процесінде адамдар арасында объективті түрде туындайтын экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастарды зерттеу. Студенттерді адамның медициналық қызметтерге деген қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін адамның негізгі әлеуметтік-экономикалық және мәдени құқықтары мен бостандықтарын тиімді пайдалану дағдыларына үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Госпитальдық менеджментке кіріспе
Емдеу-профилактикалық мекемелерді басқару негіздерін зерделеуге бағытталған пән. Стационарлардың жұмысын ұйымдастырудың, ресурстарды жоспарлаудың, персоналды басқарудың, медициналық көмектің сапасының және денсаулық сақтау жүйесіне қойылатын заманауи талаптар жағдайында пациенттермен өзара іс-қимылдың негізгі аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Медициналық паразитология
Адам паразиттерін, олардың биологиясын, экологиясын, берілу жолдарын, ағзаға әсер ету механизмдерін және паразиттік ауруларды диагностикалау, алдын алу және емдеу әдістерін зерттейтін медициналық паразитология. Студенттердің паразиттер туралы білімдерін, олардың аурулардың пайда болуындағы рөлін қалыптастыру. Паразиттік инфекцияларды диагностикалау, алдын алу және емдеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Мециналық статистика
Халықтың денсаулығын, медициналық араласулардың тиімділігін және денсаулық сақтауды ұйымдастыруды бағалау үшін қажетті деректерді жинау, талдау, түсіндіру және ұсыну әдістерін зерттейтін пән. Студенттерде медициналық ақпаратты, ғылыми зерттеулерді талдау үшін статистикалық әдістерді қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Коммуникативті дағдылар
Пән пациентке бағытталған тәсіл негізінде медицина қызметкерінің пациентпен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынасының негізгі принциптерін зерделеуге бағытталған. Коммуникативтік құзыреттілік мәселелері, пациенттердің әртүрлі топтарымен,әріптестерімен қарым-қатынастың базалық модельдері, оның ішінде инклюзивтілік жағдайында, жанжалдың көріну және шешу белгілері, пациенттің консультациясын модельдеу жағдайында немесе коммуникативтік процестің басқа қатысушыларымен қарым-қатынастың базалық дағдыларын қолдану зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Дезинфекциялық іс
Пәнді зерделеудің мақсаты дезинфекциялаудың, зарарсыздандырудың, дезинсекциялаудың және дератизациялаудың теориялық және әдістемелік негіздерін, оларды қолдану және елде рұқсат етілген препараттарды қолдану әдістерін, дезинфекциялық, дезинсекциялық және дератизациялық іс-шараларды, ал алдын алу шараларын ұйымдастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Санитарлық микробиология
Пән микроорганизмдердің қасиеттерін, олардың жұқпалы аурулардың таралуындағы рөлін, сондай-ақ суды, ауаны, топырақты, тамақ өнімдерін және басқа да қоршаған орта объектілерін микробиологиялық бақылау әдістерін зерттейді, санитарлық-көрсеткіштік және патогендік микроорганизмдер, олардың эпидемиологиялық маңызы, анықтау әдістері, сандық және сапалық бағалау әдістері, сондай-ақ қоршаған ортаның алдын алу және санитарлық қорғау негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Жалпы эпидемиология
Аурулардың пайда болу, таралу және халыққа әсер ету заңдылықтарын, сондай-ақ олардың дамуын анықтайтын факторларды зерттейтін пән. Пәнді оқудағы басты назар аурудың алдын алу, денсаулық сақтау стратегияларын әзірлеу және медициналық араласулардың тиімділігін бағалау үшін қолданылатын эпидемиологиялық принциптер мен әдістерге аударылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Көсбашылық және топтық жұмыс
Пән командада тиімді басқару, көшбасшылық және өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуға бағытталған. Табысты командаларды құру принциптерін, қызметкерлерді ынталандыру әдістерін және жанжалдарды шешу стратегияларын зерттеу. Командада жұмыс істеу және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану
Пән әзірленген ғылыми-зерттеу хаттамасына сәйкес тәжірибелік зерттеу жүргізу дағдыларын үйретеді, оның нәтижелері бойынша конференцияға тезис құрастырылады. Дизайнды таңдау, зерттеу этикасы, зерттеу үлгісінің көлемін есептеу және деректерді жинау әдістері туралы білім береді. Өз нәтижелерін талдай отырып, SPSS бағдарламасында биомедициналық статистика дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Жаһандық денсаулық және аурудың ауыртпалығы
Пән халықтың денсаулық жағдайын жаһандық деңгейде зерттейді, аурулардың таралуын және олардың қоғамға әсерін талдайды. Медициналық көмекке қол жетімділіктің теңсіздігіне, денсаулық сақтаудың жаһандық сын-қатерлеріне және негізгі аурулармен күресу стратегияларына қатысты мәселелерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
Пән студенттерді тамақтанудың жай-күйіне, тамақ өнімдерінің және азық-түлік шикізатының тағамдық құндылығы мен қауіпсіздігіне санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға, тамақтану сипатына байланысты аурулардың алдын алуға бағытталған тамақ объектілерінің санитарлық-эпидемиологиялық жай-күйіне, тамақтану факторлары мен денсаулыққа қауіп-қатердің себеп-салдарлық байланыстарын білу негізінде профилактикалық іс-шаралар кешенін әзірлеу арқылы оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Емдеу профилактикалық мекемесі гигиенасы
Пән емдеу-профилактикалық мекемелердің гигиенасы саласында теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Емдеу-профилактикалық мекемелерді орналастыруға, жоспарлауға және олардың жұмыс істеуіне қойылатын гигиеналық талаптар. Ауруханалардың мамандандырылған бөлімшелерінің орналасуы және жұмыс режимі. Аурухана ортасының сапасын қамтамасыз етуге қойылатын талаптар (жылыту, желдету, ауаны баптау, Сумен жабдықтау, кәріз, табиғи және жасанды жарықтандыру).
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерлік қызмет
Пән білім алушылардың медицина және денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік қызметті дамыту үшін қажетті білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік қызметтің негіздерін, медициналық қызметтер нарығының ерекшеліктерін, Денсаулық сақтау жүйесіндегі кәсіпкерліктің рөлін, нормативтік-құқықтық реттеуді зерттеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Радиациялық гигиена және медициналық экология
Пән иондаушы және иондаушы емес сәулеленудің адам денсаулығына әсерін, радиациядан қорғау әдістерін, сондай-ақ тіршілік ету ортасының санитарлық-гигиеналық жағдайларына әсер ететін экологиялық факторларды зерттейді. Зерттеу студенттердің медициналық практика мен қоғамдық денсаулық сақтаудағы экологиялық және радиациялық тәуекелдерді бағалау және азайту үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулықтың әлеуметтік және мінез құлық аспектілері
Пән әлеуметтік, мәдени және мінез-құлық факторларының халықтың денсаулығына әсерін зерттейді. Өмір салты, әлеуметтік орта, экономикалық жағдайлар мен мәдени нормалар қоғамның денсаулығын қалай қалыптастыратынын түсінуге бағытталған. Аурулардың алдын алу, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту бағдарламаларын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Жұқпалы емес аурулардың эпидемиология
Пән жүрек-қан тамырлары аурулары, қант диабеті, онкологиялық аурулар, тыныс алу органдарының аурулары, психикалық бұзылулар және т.б. сияқты жұқпалы емес аурулардың таралу заңдылықтарын, қауіп факторларын, алдын алу және бақылау әдістерін зерттеуге бағытталған. Жұқпалы емес ауруларды эпидемиологиялық талдаудың принциптері мен әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Эпидемиология негіздері
Пән халық арасында аурулардың пайда болу, таралу және алдын алу заңдылықтарын зерттейді. Жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды қамтиды және білім алушыларда эпидемиологиялық жағдайды талдау, профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды жоспарлау және іске асыру үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Санитарлық-гигиеналық зерттеу әдістері
Қоршаған орта факторларын, еңбек жағдайларын, тұрмыс жағдайларын және адам денсаулығына әсер ететін басқа элементтерді бағалау үшін қолданылатын принциптерді, әдістемелер мен құралдарды зерттейтін пән. Пән студенттерде аурулардың алдын алу және халықтың денсаулығын сақтау мақсатында гигиеналық зерттеулер мен қоршаған орта факторларына сараптамалық бағалау жүргізу үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Тәуекелдерді басқару
Пәнді оқудың мақсаты – студенттің медициналық ұйымдағы тәуекелдерді анықтауға бағытталған дағдылары мен білімдерін қалыптастыру, тәуекелдерді бағалау және салдарын анықтау, тәуекелдерді басқару құралдарын білу,медициналық ұйымдағы тәуекелдерді басқарудың тиімділігі мен тиімділігін анықтау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Жұқпалы аурулар
Жұқпалы науқастармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жиі кездесетін және өзекті жұқпалы аурулардың негізгі белгілері мен синдромдарын білу, алдын ала диагнозды тұжырымдау мен негіздеуді үйрену, ажырату және зертханалық-аспаптық диагностика негіздерін, терапия принциптерін, алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды меңгеру мақсатымен оқытылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта гигиенасы
Қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына әсерін зерттейтін пән. Тәртіптің мақсаты денсаулықты сақтауға және нығайтуға, аурулардың алдын алуға және елді мекендерде адам өмірі үшін қолайлы жағдайлар жасауға, судың, ауаның, топырақтың сапасын бақылауға, елді мекендерді абаттандыруға бағытталған санитарлық-гигиеналық іс-шараларды әзірлеу және енгізу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Жедел жәрдем
Студенттерге диагностика әдістері мен шұғыл көмек көрсету дағдыларын үйрету, өмірге қауіп төндіретін жағдайларда көмек көрсету іс-қимылдарының нақты алгоритмін қалыптастыру. Цикл аяқталғаннан кейін студенттер жүректің тоқтауы, Жедел коронарлық синдром, анафилактикалық шок, цереброваскулярлық жедел бұзылулар сияқты төтенше жағдайлардың белгілерін анықтай алады және алғашқы медициналық көмек көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Зерттеу негіздері. Биоэтика
Пән ғылыми зерттеу әдістері мен биоэтикалық негіздерді зерттейді. Студенттер ғылыми зерттеулердің құрылымын, деректерді жинау және талдау әдістерін, нәтижелерді рәсімдеу ережелерін, сондай-ақ дәлелді медицина принциптерін зерттейді. Биоэтика мәселелері қарастырылады — пациенттің құқығы, құпиялылық, ақпараттандырылған келісім, медициналық араласулар мен ғылыми эксперименттердің этикасы.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Қоғамдық денсаулық сақтау этикасы
Халықтың денсаулығын қорғауға және жақсартуға бағытталған саясаттың, бағдарламалар мен тәжірибелердің негізінде жатқан моральдық принциптер мен құндылықтарды қарастыратын пән. Ол әділеттілік, теңдік, автономия, адам құқықтары және қоғамдық игілік мәселелерін, сондай-ақ қоғамдық денсаулық сақтау шараларын әзірлеу және іске асыру процесінде туындайтын этикалық дилеммаларды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Алдыңғы қатарлы эпидемиология
«Алдыңғы қатарлы эпидемиология» пәні аурулардың себептерін, таралуын және бақылауын зерттеу әдістері туралы білімді тереңдетеді. Заманауи статистикалық және аналитикалық әдістер, күрделі зерттеулердің дизайны, қауіп факторларын бағалау және негізделген медициналық шешімдер қабылдау үшін эпидемиологиялық деректерді түсіндіру зерттелуде.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Балалардың жұқпалы аурулары
Пән балалардағы жұқпалы аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық ағымы, диагностикасы, лечения және алдын алу ерекшеліктерін зерттейді. Оқушыларды балалардағы ең көп таралған және әлеуметтік маңызы бар жұқпалы аурулармен таныстыру. Балалардағы инфекция ошақтарында алдын алу, оқшаулау, бақылау және жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Сапаны қамтамасыз етудің негіздері
Пән өнімнің, қызметтердің және процестердің сапасын басқарудың принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттейді. Сапаны қамтамасыз етудің теориялық негіздерін қамтиды, стандарттау, бақылау және жетілдіру. Студенттерде сапаны қамтамасыз ету және жақсарту тәсілдері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саясаты және заңнама
Пән денсаулық сақтау жүйелерінің жұмыс істеуінің теориялық және практикалық аспектілерін, денсаулық сақтау саласындағы саясатты қалыптастыруды, сондай-ақ медициналық мекемелердің қызметін, азаматтар мен медицина қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттерін реттейтін заңнамалық және нормативтік негіздерді қамтиды. Студенттер денсаулық сақтауды ұйымдастырудың ұлттық және халықаралық тәсілдерін, мемлекеттік және аймақтық саясаттың ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы экономика
Пән денсаулық сақтау жүйесінде қолданылатын экономикалық принциптер мен әдістерді зерттейді. Медициналық қызметтерді қаржыландыруды, ресурстарды бөлуді, тиімділікті және шығындарды бағалауды, сондай-ақ тұрақты және сапалы көмек көрсетуді қамтамасыз ету үшін медициналық мекемелерді ұйымдастыру мен басқарудың экономикалық аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект
Пән студенттерде жасанды интеллектті (АИ) медицинада қолдану туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. АИ мүмкіндіктері мен шектеулері, оны қолданудың құқықтық және этикалық аспектілері қарастырылады. Медициналық деректерді талдау әдістерін зерттеу, стандарттау, денсаулық сақтаудағы дербес деректерді қорғау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Тамақтану гигиенасы
Студенттерді ерекше зиянды еңбек жағдайлары бар өнеркәсіп кәсіпорындарында жұмыс істейтін халықтың емдік-профилактикалық тамақтануын, сондай-ақ экологиялық қолайсыздық жағдайында тұратын халықтың тамақтануын оңтайландыру жөнінде ұсынымдар әзірлей отырып, оны ұйымдастыруға бақылауды жүзеге асыруға үйрету.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Коммуналдық гигиена
Студенттерді коммуналдық гигиена объектілерінің санитарлықгигиеналық жағдайын бағалауға және талдауға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен біліктерге үйрету, сонымен қатар су нысандарын, атмосфералық ауаны және елді мекендердің топырағын және жабық үйжайлардың ауасын санитарлық қорғау бойынша санитарлық-гигиеналық ісшараларды әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Денсаулық әлеуметтануы
Пән денсаулық әлеуметтануының пәні, негізгі теориялық бағыттары, ұғымдары, қазіргі әлеуметтанулық білім құрылымындағы пәннің орны, отандық және шетелдік денсаулық әлеуметтануындағы заманауи зерттеу бағыттарына шолу, әлеуметтанулық зерттеу әдістері, денсаулық әлеуметтануындағы үлгілерді қалыптастыру ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Инфекцияны бақылау
Пән эпидемиологиялық қадағалау қағидаттарын, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу шараларын және қауіпсіз медициналық ортаны қамтамасыз ету әдістерін зерделеуге бағытталған. Инфекциялық бақылау стратегиялары, санитарлық-эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастырудағы қоғамдық денсаулық сақтау мамандарының рөлі, гигиеналық және антисептикалық практика стандарттары, сондай-ақ осы саладағы нормативтік-құқықтық база қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Жобалық менеджмент негіздері
Пән студенттердің жобаларды басқару саласындағы базалық білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде жобалық қызметті басқару процесінде қолданылатын негізгі ұғымдар, қағидаттар, әдістер мен құралдар қарастырылады. Студенттерді жобалық ойлау негіздерімен және жобаларды іске асыру тәсілдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтаудағы кадрларды басқару
Пән медициналық мекемелердегі персоналды басқару принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеуге, медицина қызметкерлерін іріктеу, бейімдеу, бағалау, ынталандыру, оқыту және дамыту мәселелеріне, сондай-ақ кадр ресурстарын стратегиялық жоспарлауға арналған. Денсаулық сақтау саласындағы персоналды басқарудың құқықтық және этикалық аспектілері, еңбек қатынастарының ерекшеліктері, еңбекті қорғау және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру қарастырылады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Қаржылық менеджмент
Пән денсаулық сақтау ұйымдарындағы қаржылық ағындарды басқарудың негіздерін, соның ішінде қаржылық ресурстарды жоспарлауды, бөлуді, бақылауды және талдауды ашады. Денсаулық сақтауды қаржыландыру тетіктерін, бюджеттік жүйені зерделеу. Студенттер шығындардың тиімділігін бағалау әдістерін меңгереді, медициналық мекемелердегі қаржылық тұрақтылық принциптерін үйренеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық бақылау
Білім алушыларды өнеркәсіптік, коммуналдық, балалар, білім беру және тамақ объектілерінде мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды және техникалық регламенттер талаптарының сақталуын жүзеге асыруға үйрету. Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың ұйымдық-құқықтық негіздері. Алдын алу және ағымдағы санитарлық қадағалау. Бақылау-қадағалау іс-шараларының түрлері. Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалаудың уәкілетті органдарының бақылау және қадағалау жөніндегі іс-шараларды жүргізуін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелері
Пән денсаулық сақтаудағы ақпараттық жүйелерді жобалау, енгізу және пайдалану принциптерін зерттейді. Басқарудың тиімділігін, диагностикасын және медициналық көмектің сапасын арттыру үшін электрондық медициналық карталарды, мәліметтер базасын, телемедицинаны және медициналық ақпаратты өңдеу технологияларын қамтиды.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
-
Балалармен жасөспірімдер гигиенасы
Пән балалар халқының санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуге, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Тіршілік ету ортасы факторларының әсеріне байланысты балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын, аурушаңдығын және физикалық дамуын бағалау. Тәрбие жағдайларын, балалар мен жасөспірімдердің тұрмыстық заттарын санитарлық-гигиеналық бақылау.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Госпитальды менеджмент
Аурухананы басқару-бұл медициналық мекемелердің жұмысын ұйымдастыруды, басқаруды және үйлестіруді зерттейтін пән. Ол персоналды, ресурстарды, медициналық көмек көрсету процестерін басқару, сондай-ақ стратегиялық жоспарлау және медициналық қызметтердің сапасын қамтамасыз ету мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Бірыңғай денсаулық
Пән адам денсаулығы, жануарлар денсаулығы мен қоршаған орта жағдайы арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Пән жұқпалы ауруларға, антибиотиктерге төзімділікке, климаттың өзгеруінің денсаулыққа әсеріне, азық-түлік қауіпсіздігіне және экологиялық тұрақтылыққа қатысты тақырыптарды қарастырады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы
Студенттердің аса қауіпті аурулардың эпидемиологиясы саласында теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игеруіне бағытталған. Табиғи ошақты аурулардың эпидемиологиясы. Ерекше қауіпті инфекция ошақтарында эпидемияға қарсы шаралар. Ерекше қауіпті аурулар ошақтарын эпизоотологиялық және эпидемиологиялық зерттеу әдістері. Ерекше қауіпті аурулардың алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды жоспарлаудың негізгі принциптері мен әдістемесі. Эпидемиология және аса қауіпті аурулардың алдын алу саласындағы нормативтік, құқықтық және заңнамалық құжаттар.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Медициналық қызметтердің сапасын басқару
Медициналық қызметтердің сапасын қамтамасыз етудің теориялық негіздері мен тетіктерін зерделеу, сондай-ақ денсаулық сақтаудағы сапаны басқару мен бақылауды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды игеру. Медициналық мекемелерді (емханалар мен стационарларды) қаржыландыру қағидаттары қаралады, сондай-ақ бірыңғай денсаулық сақтау жүйесінде стандарттау, лицензиялау және аккредиттеу мәселелері зерделенеді.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Жарияланымдарды сыни талдау
Ғылыми және кәсіби басылымдарды олардың сенімділігі, негізділігі, әдіснамасы және маңыздылығы тұрғысынан бағалауға үйрететін пән. Ол ақпаратты іздеу, талдау және түсіндіру дағдыларын дамытады және зерттеу деректерін объективті және дәлелді бағалауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Кәсіптік аурулардың алдын алу
Пән зиянды және қауіпті өндірістік факторлардың әсеріне байланысты аурулардың даму себептерін, жағдайлары мен механизмдерін, сондай-ақ оларды ерте анықтау, алдын алу және алдын алу әдістерін зерттеуге бағытталған. Жұмыс істейтін халықтың денсаулығын қорғау және еңбек жағдайларын санитарлық-гигиеналық бақылау жүйесінде білім алушылардың білімін қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Ғылыми хат
Пән студенттердің ғылыми ойларды жазбаша түрде логикалық және дәлелді түрде жеткізу қабілетін дамытуға бағытталған. Курста ғылыми мәтіндердің құрылымы мен жанрлары, ғылыми презентацияның тілі мен стиліне қойылатын талаптар, дәйексөздер мен дереккөздермен жұмыс, сондай-ақ академиялық адалдықтың негізгі нормалары қарастырылады.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Еңбек гигиенасы
Студенттерді түрлі еңбек етуімен айналасатын халықтың санитарлық- эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету үшін бақылау обьектілерінде өндірістік орта және еңбек процессінің факторлар жағдайын бағалау және талдау жүргізу, кәсіби аурулардың алдын алуында тәуекел факторларын анықтау бойынша тәжірибелік дағдылар мен іскерлікке үйрету.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 5
-
Санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы нормативті құжаттар
Тәртіп халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында нормативтік, нормативтік-техникалық, заңнамалық және құқықтық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің мемлекеттік кепілдіктері. Сумен жабдықтау және су бұру саласындағы қатынастарды заңнамалық-құқықтық реттеу. Балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу мен оқыту жағдайларына қойылатын талаптарды, Халықтың радиациялық қауіпсіздігін реттейтін заңнамалық және нормативтік-әдістемелік құжаттар.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 3
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
Оқу пәнін игерудің мақсаты-қоғамдық денсаулықты және оны анықтайтын факторларды; халықтың денсаулығын сақтауды, нығайтуды және қалпына келтіруді қамтамасыз ететін жүйелерді; экономикалық, әкімшілік және ұйымдастырушылық процестерді қоса алғанда, ұйымдастырушылық-Медициналық технологиялар мен басқару процестерін бағалау үшін білімі мен дағдылары бар маман даярлау.
Оқу жылы - 5
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Экономикалық және саяси механизмдерді ескере отырып, денсаулық сақтау саласын дамытудың өзекті мәселелері мен перспективаларын талдайды.
- Нақты жағдайға байланысты халықтың денсаулығына қауіп төндіретін факторларды анықтап, бағалай алады, гигиеналық оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдап, оны өткізе алады.
- Адам ағзасының барлық жүйелерінің негізгі процестері мен заңдылықтарын, құрылымын және оларды реттеу механизмдерін түсіну үшін медициналық бағыттағы іргелі ғылымдар саласында білімі бар. Денсаулық психологиясының негіздерін және тұлғаның психикалық, физикалық және әлеуметтік денсаулығының әдіснамалық дағдыларын дамытуды меңгерген . Өмірге қауіп төндіретін жағдайларда диагностика және шұғыл көмек көрсету дағдыларын меңгерген.
- Медициналық ұйымдардың қызметін талдау және бағалау, медициналық көмекті жоспарлау үшін медициналық-демографиялық көрсеткіштерді, сырқаттанушылық, мүгедектік және дене дамуының көрсеткіштерін, сондай-ақ қоғамдық денсаулықтың басқа да көрсеткіштерін есептеуге және түсіндіруге қабілетті. Азаматтардың денсаулығын сақтау туралы нормативтік-құқықтық актілерді, санитарлық және табиғатты қорғау заңнамаларын біледі және қолданады.
- Заманауи байланыс арналары мен цифрлық технологияларды тиімді пайдалана алады, сондай-ақ проблемаларды талдау және шешу және нәтижелерді жақсарту үшін ғылыми негізделген шешімдер қабылдау кезінде сыни ойлау дағдыларын қолдана алады және жұмыс сапасы.
- Еңбек ұжымының жұмысын ұйымдастыру, адам ресурстарын басқару, мақсат қою және міндеттерді тұжырымдау, қызметтің басымдықтарын айқындау дағдыларын меңгерген. Қоғамдық денсаулық мәселелерін тиімді шешу үшін билік органдарымен, ұйымдармен, халықпен сектораралық өзара іс-қимыл жасайды.
- Тіршілік ету ортасының сапасы, тамақтану, денсаулық жағдайы, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылық дәрежесі, денсаулық сақтау ұйымдары қызметінің көрсеткіштері туралы деректерге мониторингті, талдауды және бағалауды, сондай-ақ алынған медициналық көмектің қанағаттануы туралы ақпаратты бағалауды (қолжетімділік, көлем және сапа) жүзеге асырады.
- Халықтың денсаулығын сақтау және ілгерілету, инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың профилактикасы, олардың тиімділігін бағалау бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
- Қоршаған ортаның әртүрлі объектілерінің сапа көрсеткіштерін зерттеуге, талдауға және бағалауға және оларға жағымсыз әсерлердің алдын алу бойынша ұсынымдар түрінде өз қорытындыларын тұжырымдауға қабілетті.
- Эпидемиологиялық жағдайды бағалауға, эпидемиялық ошақтарды тексеруге, эпидемиологиялық диагноз қоюға және инфекциялық аурулар ошақтарында дезинфекциялау, дезинсекциялау және дератизациялау бойынша жұмыстар жүргізу туралы нұсқамалар беруге, халық арасында иммунопрофилактиканың тиімділігін бағалауға қабілетті.