Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02198 Арт-менеджмент, продюсерлеу в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

  • Презентация техникасы

    Пән білім алушыларға презентацияны дайындау мен өткізудің барлық кезеңдерін жүзеге асыру білімін, іскерлігі мен дағдыларын береді; презентацияларды қалыптастыру, теңдестірілген композиция жасау мүмкіндіктерін көрсетеді; презентацияның контекстік, көрнекі, ауызша, психологиялық және техникалық аспектілерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикалық теория негіздері

    Курс білім алушыларға өзара байланысты әр түрлі экономикалық процестердің ғылыми мағыналы, біртұтас бейнесін ұсынады. Білім алушылар экономиканың микро және макро деңгейде жұмыс істеу заңдылықтары және кейіннен кәсіби салада қолдана отырып, нарықтық экономикалық агенттердің қызметін оңтайландыру шарттары туралы теориялық білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арт-менеджменттің негіздері

    Курс білім алушыларды мәдени индустриядағы мансапқа дайындау мақсатында жобаларды жоспарлау, маркетинг, қаржылық басқару және іс-шараларды ұйымдастыруды қоса алғанда, өнер және мәдениет саласындағы басқарудың негізгі принциптері мен құралдарына шолу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт-менеджментке кіріспе

    Курс өнер мен мәдениетті басқаруға кіріспе болып табылады. Білім алушылар өнер және мәдениет саласында табысты басшылық жасау үшін қажетті дағдыларды дамыта отырып, өнер контекстінде жобаларды, қаржыны, маркетингті және ұйымды басқару негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән менеджменттің даму тарихымен, оның дамуының қазіргі тенденцияларымен таныстырады, тұтыну құрылымы, бұқаралық ақпарат құралдары туралы идеяларды қалыптастырады, өндірістік менеджменттің негіздерін зерттейді, сонымен қатар нақты жағдайлармен жұмыс істеу дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Продюсерлеудің негіздері

    Курс білім алушыларды мәдени өнімдер мен қызметтерді сәтті өндіру дағдыларын қалыптастыру мақсатында мәдениет пен өнердің әртүрлі салаларындағы өндірістік процестерді ұйымдастырудың, сонымен қатар үйлестірудің және басқарудың негізгі принциптері мен әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдениет экономикасы

    Пән мәдени қызметтің экономикалық теориясынан және нарық жағдайында мәдениетті мемлекеттік қолдау тетіктерін зерттеуден бастап осы саладағы құқықтық, қаржылық, сонымен қатар этикалық және еңбек қатынастарын зерттеуге дейінгі нақты проблемалар шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Пән маркетингті кәсіпорынның жұмыс жүйесі ретінде ұсынады; маркетинг принципін көрсетеді; маркетингтің құрамдас бөліктері-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама. Сонымен қатар білім алушылар нақты кейстермен жұмыс істеу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Продюсерлеуге кіріспе

    Курс кинематографиялық және телевизиялық өндірістерді құрудың негізгі принциптері мен тәжірибелеріне кіріспе болып табылады. Білім алушылар әртүрлі медиа-жобаларды іске асыру және басқару үшін қажетті дағдыларды дамыта отырып, жоспарлауды, қаржыландыруды, Түсірілім мен пост-өндірісті ұйымдастыруды қоса алғанда, жобаларды құру процесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Креативті экономика

    Курс білім алушыларға креативті экономиканы дамытудың өзекті үрдістерін, креативті индустрияларды дамытудың әлемдік тәжірибесін, Қазақстандағы креативті индустрияларды дамытудың қазіргі жай-күйін, сонымен қатар креативті кәсіптердің түрлерін, креативті индустрияға жататын қызмет түрлерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дәуір өнерінің тарихы

    Оқу барысында білім алушылар көне әлемнің көркем мұрасын зерттейді – алғашқы суреттерден бастап, антикалық өнерге дейін. Ерте өркениеттердің сәулет өнері, мүсін және кескіндеме салаларында қолданылған негізгі стильдер, символика және орындау техникасы қарастырылады, сондай-ақ олардың кейінгі өнерге әсері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару

    Курс мәдени жобаларды басқаруды жүзеге асыру бойынша білімдер мен дағдылар кешенін ұсынады; мәдениет және өнер саласындағы жобалау қызметінің принциптерін, әдістері мен нақты кейстерін ашады; пәннің негізгі терминдері мен ұғымдарын баяндайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем киносы мен ТВ тарихы

    Курс кино және телевизия өнерінің пайда болуы мен даму процесінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін; әртүрлі елдердің, аймақтардың, дәуірлердің кино өнерінің негізгі жанрларын; әлемдік кинода прокат жүйесін ұйымдастыруды; бейімделу тәжірибесін игеруді және басқа да мәселелерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арт-индустриядағы жобалық технологиялар

    Курс мәдени жобаларды жүзеге асыруда білім, білік және дағдылар кешенін береді; мәдениет саласындағы жобалық қызметтің принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған; пәннің терминдері мен ұғымдарын баяндайды; өз жобаларын іске асыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік тілдесу

    Курс қызметтік саладағы адамдар арасындағы байланыстарды дамытудың көп қырлы процесін ашады, көптілді ортада, оның ішінде бірлескен жұмыста нәтижеге қол жеткізуді, нақты міндеттерді шешуді немесе қойылған белгілі бір мақсатты іске асыруды көздейтін халықаралық деңгейде іскерлік ақпарат алмасу процесін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативті саладағы коммуникациялар

    Курс шығармашылық салаларда ақпарат алмасудың заманауи әдістерін терең зерттеуге бағытталған. Білім алушылар көп тілді ортада, оның ішінде халықаралық деңгейде коммуникация негіздерін, вербалды емес және вербалды әдістерді, заманауи технологиялық инновацияларды меңгереді. Білімді практикалық қолдану және оның тиімділігін бағалау шығармашылық индустрияның бәсекелестік ортасында қатысушылардың негізгі дағдыларына айналады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік музыка тарихы

    Курс музыка өнерінің дамуын көне дәуірден бүгінгі күнге дейін қарастырады. Стильдер, жанрлар, атақты композиторлар мен олардың шығармалары, сондай-ақ әртүрлі дәуірлер мен аймақтардағы музыкалық дәстүрлердің қалыптасуына әсер еткен мәдени, тарихи және әлеуметтік факторлар талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дәуірден бароккоға дейінгі өнер теориясы мен тарихының негіздері

    Пән мәдени-тарихи дәуірлердің өзгеру заңдылықтарына, өнердегі стильдер мен бағыттардың дамуына байланысты өнердің бірлігі, әртүрлілігі және ұлттық бірегейлігі туралы білім береді, мәдени-тарихи процестегі өнердің рөлі және маңызы туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Курс қазақтың фольклорлық, дәстүрлі және академиялық музыкасының қалыптасуы мен дамуының тарихи аспектілерін зерттейді. Ауызекі кәсіби дәстүр мен жазбаша еуропалық дәстүрдегі көрнекті композиторлардың өмірі мен шығармашылығы қарастырылады. Оқушыларға қазақтың ұлттық өнерінің түрлі дәстүрлерінде және аймақтық-стильдік мектептердің ерекшеліктерінде бағдарлану дағдыларын қалыптастырады, бұл қазақ музыкасының аутентикалық дыбысталуын терең түсінуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан киносы мен ТВ тарихы

    Курс Қазақстанда кино өнерінің пайда болуы мен қалыптасуын, қазақ киносының ерекшелігінің мәселелерін, шындыққа деген көзқарасын, сабақтас өнермен өзара іс-қимылды, Қазақстандағы кинопроцесс эволюциясының проблемаларын; кинематографиялық теория мен практиканың дамуын талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заманғы өнер және мәдени тенденциялар

    Курс қазіргі өнердің дамуы туралы зерттеулерді ғаламдық мәдени тенденцияларға байланысты зерттеуге бағытталған. XX–XXI ғасырлардағы негізгі өнер бағыттары, концепциялар, медиа және практикалар талданады, сондай-ақ өнер мен әлеуметтік, саяси және технологиялық өзгерістер арасындағы өзара байланыс қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арт-менеджменттегі жасанды интеллект

    Курс жасанды интеллектінің арт-менеджмент саласындағы мүмкіндіктерін кешенді зерттеуге бағытталған. Мәдени жобаларды басқаруда, өнерді насихаттауда, тұтынушылардың талғамдарын талдауда, трендтерді болжауда және аудиториямен жеке қарым-қатынас тәжірибесін құруда қолданылатын заманауи цифрлық технологиялар мен ЖИ құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері

    «Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері» курсы қауіпсіздік пен салауатты өмір салтын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, экологияны және антропогендік әсерді зерттейді. Инклюзивті білім беруді (оқытуға тең қол жетімділік) және тұрақты дамуды (экология, экономика және қоғам балансы) қарастырады. Осы мәселелердің құқықтық, әлеуметтік және этикалық аспектілерін қазақстандық контексте талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Драматургия және сценарлық өнер

    Пән экрандық драматургияның сценарийді жазу формасы, оның құрамы мен құрылымы, стилистикасы мен бейнелі формасы, дауыстық мәтіннің ерекшеліктері, сонымен қатар фильм мен сериалдың композициясы мен сценарий құрылымының негізгі элементтері сияқты ұғымдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркем ойлау психологиясы

    Курс көркем ойлаудың психологиялық қырларын зерттейді, оның ішінде қабылдау, шығармашылық және өнерді интерпретациялау үдерістері қарастырылады. Креативті ойлаудың ерекшеліктері, өнер туындыларын эмоционалды қабылдау, сондай-ақ көркемдік талғам мен қабылдаудың қалыптасуына мәдени және тұлғалық факторлардың әсері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Продюсерлеудегі жасанды интеллект

    Курс жасанды интеллектінің продюсирование саласындағы қолданылуын зерттейді. Ол шығармашылық және ұйымдастыру процестерін автоматтандыруды, аудитория мен контентті талдауды, идеялар генерациясын, маркетинг пен дистрибуцияны оңтайландыруды қамтиды, сондай-ақ ЖИ-тің продюсерлік қызметтегі рөлдер мен әдістердің трансформациясына әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жаңа және қазіргі заман өнерінің теориясы мен тарихының негіздері

    Пән XVII ғасырдан бастап қазіргі заманға дейінгі әлемдік өнердің даму процесінің мазмұны, ерекшеліктері мен негізгі заңдылықтары, зерттелетін барлық елдер мен өркениеттердің көркем мұрасының құндылығы мен бірегейлігі, ұлттық өнер үлгілері мен жалпы әлемдік өнердің өзара байланысы мәселелері туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Менеджерлерге арналған практикалық психология

    Курс менеджерлерге арналған практикалық психология негіздерін зерттеуге бағытталған. Тиімді коммуникация, қызметкерлерді мотивациялау, қақтығыстарды басқару, көшбасшылық және командалық жұмыс тақырыптары қамтылады. Басқару тиімділігін арттыру мен жұмыс үдерістерін оңтайландыруға арналған психологиялық әдістер мен құралдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Демеушілік менеджменті

    Курс әртүрлі салалардағы демеушілік қатынастарды тарту және басқару стратегияларын зерттеу болып табылады. Білім алушылар әлеуетті демеушілермен серіктестік іздеу және орнату процесіне терең бойлайды, сондай-ақ демеушілік бағдарламалар мен іс-шараларды басқарудың тиімді әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімді қалыптастырады. Бұл курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қалыптасу заңдылықтары, Негізгі Заң туралы ұғымдардың анықтамасы, сондай-ақ конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік сияқты қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сценарий шеберлігі

    Курс кино мен теледидарға сценарий жасау процесін терең зерттеуге арналған. Білім алушылар сюжетті әзірлеу, кейіпкерлерді құру, диалогтар мен сценарий құрылымын меңгереді, сонымен қатар көріністерді көрнекі сипаттау және атмосфераны құру принциптерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зияткерлік меншік

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік нысандарын құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Фандрейзинг (ағылш.)

    Пән білім алушыларда қаржыландырудың әлеуетті көздерін іздеу, қаражатқа қажеттілікті негіздеу бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушылар жобаның ерекшеліктері, стратегиясы мен фандрайзинг тактикасы арасында параллельдер жүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес жоспарлау негіздері

    Пән жаңадан құрылған коммерциялық кәсіпорындардың немесе олар жобаларды іске асыру үшін белгілеген перспективаларын бағалау үшін негіз ретінде бизнес-жоспармен жұмыс істеу білімін, іскерлігін және дағдыларын береді. Курста бизнес-жоспарлаудың негізгі әдістері, оларды таңдау критерийлері және бизнес-идея мен бизнес-модельді тұжырымдаудан бастап, жаңа компанияның ұйымдық-құқықтық нысанын және салық салу жүйесін таңдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер саласындағы менеджмент

    Курс өнер саласындағы басқару негіздерін және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін, мәдениет саласындағы ұйымдарды басқарудың практикалық дағдыларын, мәдени қызметтің қазіргі жағдайларымен танысуды, сонымен қатар өнер индустриясының негізгі басқару ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фильмді көркемдік безендіру

    Курс кино және теледидар саласында жұмыс істеуге қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді. Бұған визуалды тұжырымдамаларды әзірлеу, оқиғаны баяндаудағы көркемдік дизайнның рөлін түсіну және шығармашылық ортада тиімді ынтымақтастық жасау, фильмдердің баяндалуы мен эмоционалды әсеріне ықпал ететін бірегей және есте қаларлық визуалды әлемдерді құру мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Контент-менеджмент

    Курс контент-менеджменттің принциптері мен әдістерін қамтиды, оның ішінде әртүрлі платформалар үшін контент жасау, ұйымдастыру және насихаттау. Контентті басқару стратегиялары, аудиторияға бейімделу, сондай-ақ маркетинг, медиа және коммуникациялар саласындағы мақсаттарға жету үшін контентті аналитика мен оңтайландыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аудио-визуалды сала менеджменті

    Пән аудио-визуалды салада жұмыс істейтін арт-менеджерлерді, сондай-ақ аудио-визуалды өнімдерді халықаралық арт - нарыққа шығаратын продюсерлерді даярлауға бағытталған; кино, теле және радио жобаларында жұмыс істеу үшін білім, дағдылар мен біліктерді береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арт-менеджменттегі дизайн және брендинг

    Курс арт-менеджмент саласында дизайн мен брендингтің рөлін ашады. Визуалды коммуникациялар, мәдени жобалардың имиджін қалыптастыру, фирмалық стиль әзірлеу, позиционирование стратегиялары мен аудиториямен өзара әрекеттесу, сондай-ақ дизайнның өнерді қабылдау мен құндылығына әсері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арт-индустриядағы нарық

    Курс арт-индустрия нарығының ерекшеліктерін зерттейді, оның ішінде негізгі қатысушылар, трендтер, баға қалыптастыру мен коллекциялау механизмдері. Арт-нарық, галерея бизнесі, аукциондар, цифрлық технологиялар мен платформалардың өнердегі рөлі, сондай-ақ әлеуметтік және экономикалық факторлардың сұраныс пен ұсынысқа әсері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Режиссерлік өнер техникасы

    Пән кино мен театрда режиссерлер қолданатын негізгі әдістер мен стратегияларды кеңінен зерттеу болып табылады. Білім алушылар сахна қою техникасын, актерлермен жұмыс жасауды, кадр композициясын, жарықтандыру мен дыбысты меңгереді, сондай-ақ кинематографтың және/немесе театр өнерінің әртүрлі стильдері мен жанрларын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Креативті кәсіпкерлік: құралдар

    Курс креативті индустриялар саласындағы кәсіпкерлік құзыреттіліктерді (теориялық білім, практикалық дағдылар) қалыптастыруға, сондай-ақ білім алушылардың шығармашылық әлеуеті мен шығармашылығын ашуға арналған. Осылайша, курстың екі бағыты бар: шығармашылық мамандықтар өкілдерінің кәсіпкерлік ойлауын қалыптастыру және білім алушылардың шығармашылығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Театралдық продюсерлеу

    Курс театр ұйымдарын басқарудың негізгі принциптерін зерттеу болып табылады. Білім алушылар театр саласындағы персоналды, қаржы ресурстарын және маркетингтік компанияларды басқару стратегияларын меңгереді, сондай-ақ театр қойылымдарын өндіру мен ілгерілетудің ұйымдастырушылық аспектілерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Курс барысында білім алушылар өздерінің қабілеттерін іске асыруға және қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған инновациялық тәсіл негізінде өндіріс факторларын ұтымды біріктіруде көрінетін жеке тұлғаның қабілеттерін іске асыру ретінде кәсіпкерлік қызметті зерттейді. Курстың мақсаты-жаңадан бастаған жеке кәсіпкердің практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи креативті нарықты талдау

    Курс заманауи креативті нарықты талдауға арналған, оның ішінде өнер, сән, дизайн, музыка, кино және цифрлық технологиялар сияқты негізгі сегменттер қамтылады. Жаһандық және жергілікті трендтер, инновациялар мен технологиялардың әсері, сондай-ақ креативті индустриялардың дамуына ықпал ететін экономикалық және әлеуметтік факторлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссура негіздері

    Пән режиссура мен кино түсірудің ерекшеліктері туралы білім, білік пен дағды береді, идеяны әзірлеуден бастап монтаждау мен дыбыстауға дейінгі тәжірибедегі процеспен таныстырады, сонымен қатар өзінің қысқаметражды оқу фильмін түсіруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Операторлық өнер

    Курс кинооператорлық шеберлік туралы көркем шығармашылықтың киноға тән саласы ретінде білім береді. Білім алушылар Операторлық өнер мен кескіндеме, графика және фотография дәстүрлерін, драматургиялық материалды пластикалық іске асырудағы қоюшы-оператордың рөлін және режиссерлік ойды зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік қызметті бизнес-жоспарлау

    Пән бизнес-жоспарларды әзірлеу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктер мен дағдыларды кеңейтуге мүмкіндік береді. Бизнес-жоспар жобалық-инвестициялық шешімдердің құралы ретінде қарастырылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар өздерінің бизнес-жоспарын әзірлеу кезінде басқа курстарда алған білімдерін қолдануға мүмкіндік алады, оны курстың соңында көпшілік алдында таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Креативті кәсіпкерлік: модельдер

    Пән кәсіпкерлік ойлауды кеңейтеді және креативті салаларда бизнес жүргізу, шығармашылық немесе интеллектуалды капиталды құру немесе пайдалану, дарындылықты дамытуға, өзінің немесе басқалардың дамуына инвестиция салу үшін білім, дағдылар мен біліктерді береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әдеп және ұйымдастырушылық мәдениет

    Пән ұйымдық мәдениет пен іскерлік этиканың негізгі элементтерін салыстырады; тән белгілері зерттеледі: қоршаған орта, элементтер, қатынастар (қатынастардың сипаты, құрылымы), жүйе мен элементтердің қасиеттері, процестер, қалыптасу және даму факторлары; модельдеу әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Продюсерлік жобалардың қаржысы мен бюджетін басқару

    Курс продюсерлік жобалардағы қаржыны басқару мен бюджеттеуді зерттейді. Бюджет құру әдістері, қаржы тарту, қаржылық жоспарлау мен шығындарды бақылау, сондай-ақ мәдени және ойын-сауық бастамаларын сәтті жүзеге асыру үшін табыстылықты талдау мен шығындарды оңтайландыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқиғалар мен шығармашылық жобаларды продюсерлеу

    Курс оқиғалар мен креативті жобаларды продюсирлеуге арналған. Мәдени іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру үдерістері, ресурстарды басқару, командаларды үйлестіру, сондай-ақ өнер мен мәдениет саласындағы жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін бірегей концепциялар, стратегиялар мен маркетингтік кампанияларды әзірлеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Event-менеджмент

    Оқыту барысында студенттер әртүрлі көлемдегі әртүрлі іс-шараларды жоспарлау мен бюджеттеуді, оларды ұйымдастыру мен үйлестіруді, маркетинг пен жылжытуды, клиенттермен жұмыс істеуді, техникалық қамтамасыз етуді, сондай-ақ болашақ оқиғаларды жақсарту үшін іс-шарадан кейінгі талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кино өндірісі

    Курс студенттерді жобаны әзірлеудің бастапқы кезеңдерінен бастап оның соңғы шығарылымы мен таралуына дейінгі кино өндірісінің әртүрлі аспектілерімен таныстырады. Пән киноиндустрияның техникалық және шығармашылық аспектілерін түсінудің маңыздылығын, табысты жұмыс істеу үшін басқару және коммуникация дағдыларын меңгеру қажеттілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арт-индустриядағы PR және жарнама

    Пән маркетинг жүйесіндегі жарнамалық қызметті және оның арт-индустриядағы рөлін анықтайды; жарнамалық қызметті жоспарлау және әдістемесі, оның тиімділігін бағалау зерттеледі; арт-индустриядағы жарнамалық өнімдердің психологиялық және әлеуметтік-философиялық аспектісі қарастырылады; студенттерде интернеттегі жарнаманы копирайтинг пен басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Продюсерлік қызметтегі промоушн және PR

    Курс продюсерлік қызметтегі промоушен мен PR рөлін зерттейді. Қоғамдық имидж қалыптастыру стратегиялары, жобаларды медиа арқылы ілгерілету, беделді басқару, аудитория және медиамен өзара әрекеттесу, сондай-ақ мәдени және ойын-сауық жобаларын табысты жүзеге асыруға арналған PR-құралдарды қолдану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениет саласындағы сыни ойлау

    Пән әртүрлі тұжырымдамалар мен идеялар арасындағы логикалық байланысты анық және ұтымды ойлау және түсіну қабілеттерін үйретеді, мәдениет саласында тәуелсіз және рефлексивті ойлауды дамытады; өнерді біртұтас қабылдау әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Продакшн менеджмент

    Курс білім алушыларды кино және теледидар индустриясындағы өндірістік процестерді ұйымдастыруға және басқаруға үйретеді. Оқу барысында түсірілім процестерін жоспарлау, бюджеттеу, команданы үйлестіру, шығармашылық ұжымды басқару, орындар мен реквизиттерді таңдау, сондай-ақ жобаларды тиімді іске асыру үшін уақыт пен ресурстарды басқару зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық жобалардың қаржылық менеджменті

    Курс шығармашылық жобалар контексінде қаржылық менеджменттің негіздерін қамтиды. Бюджеттеу, қаржылық жоспарлау, инвестиция тарту, тәуекелдер мен табыстарды басқару әдістері, сондай-ақ мәдени және креативті бастамаларды табысты іске асыруға арналған қаржылық көрсеткіштерді талдау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ұжымдарды басқару

    Курс шығармашылық ұжымдарды басқаруға арналған. Тиімді өзара әрекеттесу, мотивация және команда ішіндегі жұмысты үйлестіру принциптері, сондай-ақ креативті үдерістерді басқарудың ерекшеліктері қарастырылады. Қақтығыстарды шешу әдістері, көшбасшылық қасиеттерді дамыту және ұжымның инновация мен шығармашылық әлеуетін арттыруға қолайлы орта құру мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнердегі коммерциялық емес жобаларды басқару

    Курс коммерциялық мақсаты жоқ мәдениет және өнер жобаларын басқару стратегияларын қамтиды. Білім алушылар коммерциялық емес сектордың ерекшелігін және мәдени даму мақсаттарын ескере отырып, өнер саласындағы жобаларды жоспарлау, қаржыландыру, маркетинг және іске асыру негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Концерттік және гастрольдік қызметті ұйымдастыру

    Пән қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы концерттік-гастрольдік қызметті промо-науқанның, сол немесе басқа суретшінің жаңа альбомын насихаттаудың құрамдас бөлігі ретінде ашады. Білім алушылар Қазақстанда және шетелде музыкалық-театр сахнасының әртістері мен ұжымдарының гастрольдік-концерттік қызметін ұйымдастырудың әдіснамалық, құқықтық және экономикалық негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнердегі әлеуметтік жобаларды басқару

    Курс әлеуметтік жобаларды басқаруды өнер саласында зерттейді, оның ішінде әлеуметтік мәселелерді шешуге бағытталған мәдени бастамаларды жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру мәселелері қарастырылады. Аудитория, серіктестер мен қаржыландыруды тарту әдістері, сондай-ақ жобалардың қоғамға әсері мен олардың ұзақ мерзімді нәтижелерін бағалау мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам ресурстарын басқару

    Пәнді зерделеу адам ресурстарын басқару жүйесінің жұмыс істеуін қалыптастыру, кадрлық жұмысты Стратегиялық жоспарлау, персоналды басқару технологиясы, оның дамуы, компания мен оның қызметкерлерінің мүдделерін үйлестіру аясында Ұйым персоналы қызметінің тиімділігін бағалау, ұйымдық даму және персоналмен қарым-қатынас бойынша теориялық және әдіснамалық білім мен жұмыс дағдыларының негіздерін беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Креативті индустриялардағы іс жүргізу және құжат айналымы

    Курс креативті индустриялардағы делопроизводство және құжат айналымын қамтиды, оның ішінде мәдени және шығармашылық жобалардағы құжаттаманы ұйымдастыру және басқару мәселелері қарастырылады. Құжаттарды жасау, сақтау және беру үдерістері, сондай-ақ өнер мен медиа саласындағы авторлық құқықтар, келісімшарттар және жобалық құжаттамаға қатысты құқықтық және этикалық аспектілер зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Концерттік және гастрольдік жобаларды продюсерлеу

    Курс концерттік және гастрольдік жобаларды продюсирлеуді қамтиды, оның ішінде музыкалық іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру мәселелері қарастырылады. Бюджеттеу, логистика, маркетинг, әртістермен және серіктестермен жұмыс, сондай-ақ гастрольдік турлар кезінде аудиториямен өзара әрекеттесудің сәтті стратегиясын құру тақырыптары талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері

    Курс ғылыми-зерттеу жұмысына (курстық, СҒЗЖ, дипломдық) кәсіби дайындық береді. Ғылыми зерттеулерді жүргізу тарихымен, принциптерімен, әдістерімен және тәжірибесімен таныстырады, логикалық ойлауды, ғылыми дүниетанымды және ғылыми жұмысты ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Креативті жобаларды құжаттамалық қамтамасыз ету

    Курс креативті жобаларды құжаттық қамтамасыз етуге арналған, оның ішінде жобалық құжаттаманы, келісімшарттарды, есептер мен бюджетті әзірлеу және ресімдеу мәселелері қарастырылады. Ақпаратты жүйелеу әдістері, уақыттық және қаржылық есептерді жасау, сондай-ақ авторлық құқықтар мен креативті индустриялардағы жобаларды басқарумен байланысты құқықтық аспектілер зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арт-коллекцияларды басқару және инвестициялар

    Курс арт-коллекцияларды басқару және өнерге инвестициялар саласына арналған. Коллекцияларды қалыптастыру және сақтау стратегиялары, өнер туындыларын бағалау, сондай-ақ арт-нарыққа инвестициялау қаржылық аспектілері қарастырылады. Арт-активтерден алынатын ликвидтілік, тәуекелдер және әлеуетті табыс, сондай-ақ коллекциялаудың мәдени және экономикалық ортадағы рөлі зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық продакшн және продюсерлеу

    Курс музыкалық продакшн мен продюсирлеуге арналған, музыкалық өнімді жасау барлық кезеңдерін қамтиды — жазу мен аранжировкадан бастап соңғы өңдеу мен шығаруға дейін. Әртістермен жұмыс істеу әдістері, техникалық жабдықтарды таңдау және басқару, сондай-ақ музыка индустриясындағы маркетинг пен ілгерілету мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі қағидаттарына оқытуға бағытталған, өнер саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастырады. Курс материалдары білім алушыларға кәсіби дамуы үшін қажетті эмпирикалық зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Галерея менеджменті және кураторлық қызмет

    Курс галерейлік менеджмент пен кураторлық қызметті зерттейді, оның ішінде көрмелерді ұйымдастыру, коллекцияларды басқару, экспозициялар жасау және суретшілермен жұмыс істеу мәселелері қарастырылады. Жоспарлау, маркетинг, қаржылық басқару аспектілері, сондай-ақ куратордың жобаларды концептуалды әзірлеудегі рөлі мен өнер нарығы және аудиториямен байланыс орнатудағы қызметі талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көрмелік және арт-жобаларды продюсерлеу

    Курс көрмелер мен арт-жобаларды продюсирлеуді қамтиды, оның ішінде мәдени іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру мәселелері қарастырылады. Концепцияларды әзірлеу, суретшілер мен коллекциялармен жұмыс, логистика, маркетинг, сондай-ақ көрмелер мен арт-жобаларды сәтті өткізу үшін бюджет басқару және аудитория тарту мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туындыларды дистрибуциялау және ілгерілету

    Курс шығармашылық өнімдерді тарату және ілгерілету мәселелерін зерттейді, оның ішінде мәдени және креативті жобаларды әртүрлі арналар арқылы тарату стратегиялары қарастырылады. Маркетинг әдістері, бренд жасау, аудиториямен өзара әрекеттесу, сондай-ақ цифрлық платформаларды пайдалану арқылы шығармашылық өнімдердің нарықтағы ауқымын арттыру және тиімді ілгерілету мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мультимедиялық өнер менеджменті

    Курс мультимедиялық өнерді басқаруға арналған, оның ішінде әртүрлі медиа түрлерін (бейне, аудио, цифрлық өнер) біріктіретін жобаларды ұйымдастыру және басқару мәселелері қарастырылады. Концепцияларды әзірлеу үдерістері, техникалық жүзеге асыру, мультимедиялық жобаларды ілгерілету, сондай-ақ аудиториямен өзара әрекеттесу және креативті индустрияларда ресурстарды басқару мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық жобаларды продюсерлеу

    Курс мультимедиялық жобаларды продюсирлеуді қамтиды, оның ішінде әртүрлі контент түрлерін (бейне, аудио, интерактивті элементтер) біріктіретін жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру мәселелері қарастырылады. Жасау кезеңдері, командаларды үйлестіру, бюджет пен ресурстарды басқару, сондай-ақ мультимедиялық өнімдерді әртүрлі платформаларда маркетинг және ілгерілету мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кинопрокат және кинокөрсету жүйесінде басқару

    Пән білім алушыларды аудиовизуалды өнімді ілгерілету жүйесіндегі басқаруды ұйымдастырудың негізгі кезеңдерімен, оның қазіргі жай-күйімен және даму үрдістерімен, әлемдік және отандық қоғамдық өмірдегі мәнімен таныстырады; киножобалардың нақты кейстерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жаңа медиа және сандық контентті продюсерлеу

    Курс сандық ортада мазмұнды құру мен таратудың заманауи стратегиялары мен әдістерін қамтиды. Білім алушылар цифрлық жобаларды әзірлеу, қаржыландыру және маркетинг процестерін зерттейді, сондай-ақ жаңа медиа саласындағы үрдістер мен инновацияларды талдайды. Курс сандық мазмұнды сәтті шығару және басқару үшін қажетті платформаларды, технологияларды және құралдарды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер мен мәдениеттегі цифрлық трансформацияны басқару

    Курс өнер және мәдениет саласындағы қызметті дамыту және жетілдіру үшін цифрлық технологияларды енгізу стратегиялары мен әдістерін қамтиды. Білім алушылар мәдени институттарды цифрландыру процестерін зерделейді, сондай-ақ цифрлық инновациялардың шығармашылық тәжірибелер мен мәдени процестерге әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Өнер және шығармашылық индустрия саласындағы жобаларды басқару.
  • Маркетинг пен қоғаммен байланысты орнықтыру.
  • Нарықта өнер өнімін /суретшіні/ әртісті продюсерлеу.
  • Өнер ұғымының мағынасын, ерекшелектері мен жан-жақты мазмұнын түсіну.
  • Өнер индустриясы саласында ұйымдастырушылық-басқарушылық функцияларын орындау, шығармашылық қызметкерлерді, өнер туындыларын жасау мен прокатқа шығаруды басқару.
  • Өзін-өзі жетілдіріп, әлеуметтік-психологиялық әдістерді кәсіби қызмет пен күнделікті өмірде қолдану.
  • Өнер менеджменті мен продюсерлеуде қаржылық-экономикалық және құқықтық білімге ие болу, мәдениет пен өнерді ұйымдастырудың экономикалық тетіктерін басқару.
  • Әлемдік және еуразиялық процестер жағдайында Қазақстан мемлекеттілігінің үдемелі даму тарихының негізгі кезеңдерін түсіну.
  • Қазақстанның көп тілді және көп мәдениетті қоғамындағы байланыс және халықаралық деңгейдегі қарым-қатынас мәселелерін тиімді шешу.
  • Әр түрлі өнер түрлерін ұйымдастыру саласында инновациялық идеяларды қалыптастыру, оның ішінде театрландырылған қойылымдар, концерттер, шоу-бағдарламалар, кино және басқа да сахналық қойылымдар қою.
  • Мақсатты мәдени бағдарламаларды, әлеуметтік және кәсіпкерлік арт-жобаларды әзірлеу.
Top