Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10103 Қоғамдық денсаулық сақтау в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Медициналық қызметтің бәсекеге қабілеттілігі

    Пән медициналық қызметтердің сапасын, инновацияларды, персоналды басқару мен қаржылық тиімділікті қоса алғанда, медициналық ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін факторларды талдауға арналған. Пәннің мазмұны стратегиялық және операциялық басқару, денсаулық сақтаудағы маркетинг аспектілерін, сондай-ақ бәсекелестік ортаны және денсаулық сақтау жүйесін дамытудағы өзекті үрдістерді зерделеуді қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Қолданбалы статистика

    Пән қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерде алдыңғы қатарлы статистикалық және эпидемиологиялық талдау әдістерін қолдану бойынша құзыреттерді дамытады. Көпөлшемді талдау, регрессиялық модельдер, уақыттық қатарларды талдау және араласулардың тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Оқыту барысында нақты деректермен, статистикалық бағдарламалармен (R, STATA, SPSS) жұмыс істеу және нәтижелерді сыни тұрғыда талдау жүзеге асырылады. Нәтижесінде докторант күрделі статистикалық модельдердің нәтижелерін таңдай, қолдана және дұрыс интерпретациялай алады; эмпирикалық зерттеулерді жүйелейді, жарияланған зерттеулерде қолданылған статистикалық әдістерге сыни баға береді және өзінің деректерін кәсіби түрде ұсына алады.

    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің дизайны: рандомизацияланған әдістер

    Пән рандомизацияланған зерттеу дизайнының негізгі тұжырымдамаларын қамтиды, оның ішінде: Рандомизация негіздері және оның жүйелі қателерді жоюдағы рөлі. Рандомизацияланған зерттеулердің әртүрлі түрлері (рандомизацияланған бақыланатын зерттеулер (RCT), стратификацияланған рандомизация, кластерлік рандомизация). Рандомизацияланған эксперименттерді жүргізудің этикалық аспектілері мен принциптерін зерделейді. Рандомизацияланған эксперименттер нәтижесінде алынған деректерді талдау әдістері. Деректерді өңдеу үшін статистикалық бағдарламалар мен әдістерді қолдану.

    Несиелер - 5
  • Жаһандық денсаулық қауіпсіздігі: саясат, механизмдер, ынтымақтастық және тәжірибе

    Пән докторанттарда қоғамдық денсаулыққа төнген жаһандық қауіп-қатерлерді және жаһандық қауіпсіздікті қамтамасыз ету тетіктерін жүйелі түсінуді қалыптастырады. Халықаралық құқықтық және саяси шеңберлер, институционалдық тетіктер (ДДҰ, БҰҰ, GAVI, CDC және т.б.), трансұлттық қауіптерге ден қою тетіктері (эпидемиялар, климаттың өзгеруі, биотерроризм) зерделенуде. Докторанттар мемлекетаралық және сектораралық өзара іс-қимыл мысалдарын талдайды, жаһандық контексті ескере отырып, талдамалық құжаттар мен саяси ұсынымдарды әзірлейді. Жаһандық денсаулық мәселелеріндегі ғылыми және саяси көшбасшылықты қалыптастыруға баса назар аударылады. Оқыту әдістері: халықаралық жағдайларды талдау, келіссөз процестерін модельдеу, policy brief әзірлеу, шағын топтарда жұмыс істеу (team-based learning), сарапшылар панельдері, жазбаша аналитикалық есептер, кейіннен сыни кері байланысы бар презентациялар

    Несиелер - 5
  • Жаһандану және денсаулық

    Пән жаһандану процестері мен халықтың денсаулық жағдайы арасындағы байланыстың негізгі аспектілерін қамтиды. Халықаралық көші-қонға, жаһандық эпидеттерге, климаттың өзгеруіне, медицинадағы технологиялардың таралуына және олардың денсаулыққа әсеріне қатысты мәселелер қарастырылуда. Халықаралық ұйымдардың денсаулықты нығайтудағы, трансшекаралық тәуекелдерді басқарудағы және медициналық қызметтерге әділ қол жеткізуді қамтамасыз етудегі рөліне ерекше назар аударылады.

    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ғылыми тәсілдер

    Пән докторанттардың қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу және талдау құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Қазіргі заманғы ғылыми тәсілдер мен әдіснамалар (трансдисциплинарлық және жүйелік әдістерді қоса алғанда), халықаралық ғылыми мектептерді салыстырмалы талдау, халықтың денсаулығын бағалаудың дәстүрлі үлгілерін сынау қарастырылады. Тұжырымдамалық шеңберлерді әзірлеуді және ғылыми гипотезаларды тұжырымдауды қоса алғанда, дербес ғылыми зерттеу үшін әдіснамалық стратегияларды негізделген таңдау қабілетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Оқыту әдістері: Проблемалық бағытталған семинарлар, case-study, жарияланымдарды сыни талдау, ғылыми пікірталастар, жобалық жұмыс, ғылыми пікірталастарды модерациялау, тұжырымдамалық шолуларды өз бетінше орындау (scoping review), әріптестердің жұмыстарын рецензиялау (peer-review).

    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәнді оқу докторанттарға ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән ғылым философиясын, логиканы және зерттеу дизайнын, соның ішінде аралас әдістерді, этикалық стандарттарды және академиялық адалдықты терең зерттеуге бағытталған. Докторанттар зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, дизайн стратегияларын құру, дәлелдемелерді бағалау және әдебиеттерді жүйелі шолу дағдыларын меңгереді. Семинарлар, пікірталастар, мақалаларға сыни шолулар қолданылады. Нәтижесінде этикалық аспектілерді анықтау, ғылыми деректерді бағалау критерийлерін қолдану, білімді тереңдету және кәсіби дамуды қолдау қабілеті қалыптасады.

    Несиелер - 3
  • Жобалық менеджмент

    Әртүрлі деңгейдегі бағдарламаларды жоспарлауды, іске асыруды, мониторингілеуді және бағалауды қоса алғанда, қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы жобаларды басқарудың жүйелі дағдыларын қалыптастыру. Тәуекелдерді басқару, қисынды модельдер құру әдістері, сондай-ақ саяси-экономикалық факторлардың жобалық шешімдерге кірігуі зерделенеді. Тәжірибеге бағытталған тапсырмалар, кейстерді талдау және жеке жобаларды әзірлеу пайдаланылады. Нәтижесінде докторанттар менеджмент бойынша білімдерін біріктіруге, денсаулық сақтау жүйелерінің қажеттіліктерін жобалауға және бағалауға, сондай-ақ әлеуметтік маңызды проблемаларды анықтауға қабілетті. Оқыту әдістері: жобалық жұмыс - шағын жобаларды әзірлеу, ғылыми пікірталастарды модерациялау, тұжырымдамалық шолуларды өз бетінше орындау (scoping review) - өз диссертациясының тақырыбы шеңберінде

    Несиелер - 5
  • Ғылыми ақпарат менеджменті

    Пән ғылыми деректер мен ресурстармен тиімді жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән шеңберінде ғылыми ақпаратты іздеу, жүйелеу және талдау әдістері, цифрлық технологиялар мен мамандандырылған дерекқорларды пайдалану қағидаттары қарастырылады. Сондай-ақ ғылыми ақпараттың дұрыстығы мен сапасын бағалау, авторлық құқық, ғылыми этика және ғылыми жобаларды басқару мәселелеріне назар аударылады.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы шаралардың, стратегиялар мен саясаттың этикалық аспектілерін талдайды және анықтайды, сондай-ақ ғылыми негізделген жолдар мен шешімдерді ұсынады.
  • Әлеуметтiк және саяси ұйымның әртүрлi деңгейлерiнде, ғаламдық деңгейден жергiлiктi деңгейге дейiн денсаулықты нығайту үшiн маңызы бар халықтың денсаулығына байланысты проблемаларды айқындаудың жетiлген дағдылары бар.
  • Сәйкестендірілген әдебиет бойынша эмпирикалық зерттеулер үшін маңызды сапа критерийлерін ұсынады, жүйелейді және қолданады.
  • Эмпирикалық деректерді талдау және түсіндіру үшін озық эпидемиологиялық және статистикалық тұжырымдамаларды қолданады, денсаулық сақтау контексін ескере отырып, қорытындыларды қалыптастырады.
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қажеттіліктерін бағалауды жобалайды және жүргізеді, алынған нәтижелер негізінде басқарушылық ұсынымдарды қалыптастырады.
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жарияланымдардың сапасын сыни бағалау үшін критерийлерді әзірлейді және қолданады.
  • Білімнің ұдайы жаңартылуын және кәсіби қабілеттер мен дағдылардың кеңеюін қамтамасыз етеді. Кәсіби қызмет және үздіксіз кәсіби білім беру үшін қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді, өз мысалында өмір бойы оқытудың құндылығын көрсетеді, жаңа бейтаныс жағдайларда міндеттерді шешу үшін әртүрлі пәндер бойынша білімді біріктіреді.
  • Теорияны, заманауи зерттеулерді және практика талаптарын білуге сүйене отырып, менеджменттің түрлі функционалдық аспектілерін біріктіреді.
Top