Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02104 Спорттық бал биі педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, қазіргі қоғамның талаптарына жауап беретін және оның рухани-эстетикалық қалыптасуына, толеранттылыққа тәрбиелеуге, қазақстандық хореографиялық білім беруді дамытуға және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тануға ықпал ететін спорттық бал биінің педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан дамуының негізгі тарихи кезеңдерін және хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын айқындау және талдау; өнердің қазіргі жай-күйі мен даму перспективалары туралы өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарды тұжырымдау
  • Орындаушылардың дене формасын дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін әдістемелік материал туралы білімдерін көрсету; әр түрлі орындаушылардың ерекшеліктерін ескеретін инклюзивті әдістерді қоса алғанда, классикалық және заманауи би саласында хореографиялық педагогиканың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Спорттық бал биін оқытудың әдістемелік негіздерімен жұмыс жасау, латынамерикандық жәнееуропалық бағдарламаның фигураларын «Е» сыныбының көлемінде түсіндіру және көрсету, бастаушы орындаушылар үшін элементтер мен фигураларды біріктірудің әдіснамалық әдістерін түсіндіру.
  • Өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қалыптастыру; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеу; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттері мен іс-әрекеттерін бағалау.
  • Спорттық бал биі мен әлемдік театрдың қалыптасу және даму тарихы туралы білімдерін жалпылау, осы өнер түрлерінің пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі әр дәуірдің ерекшеліктерін түсіну және оқу процесінде осы білімді іс жүзінде қолдана білу.
  • Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерімен жұмыс жасау, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "D" сыныбы көлемінде түсіндіру және көрсету, негізгі және оқу-жаттығу қосылыстарындағы, конкурстық композициялардағы элементтер мен фигураларды біріктірудің әдіснамалық әдістерін түсіндіру.
  • Балет терминологиясын, классикалық және халықтық-сахналық бидің негіздерін меңгеру; классикалық және халықтық-сахналық биді оқытудың 2-ші және 3-ші жылына арналған жаттығулардың бағдарламалық кешендерін әзірлеп, практикада қолдана білу, дене шынықтыру мен кәсіби қасиеттерді дамыту үшін арнайы жаттығулар кешендерін құра білу.
  • Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерімен жұмыс жасау, білім алушылардың жас ерекшеліктерін атап өту, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "С" сыныбында түсіндіру және көрсету, ақпаратты жалпылау, талдау
  • Әр түрлі деңгейдегі спорттық бал билерінің композицияларын құра білу; бал билерінің хореографиясын зерделеу бойынша тұтас білім беру, жаттығу, сахналау процесін ұйымдастыра білу, психологиялық, педагогикалық, төрешілік дағдыларды меңгеру, материалдарды ұсынудың көрнекілігі мен тиімділігін арттыру үшін презентациялар дайындау кезінде жасанды интеллектті қолдану.
  • Әлем халықтарының ұлттық би хореографиясы мен қазіргі заманғы хореографияның теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, әртүрлі би мәдениеттері мен бағыттарының ерекшеліктері мен айырмашылықтарын талдай және түсіне білу; комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың практикалық дағдыларын меңгеру.
  • Классикалық және заманауи би негіздерін меңгеру; биде адам анатомиясы мен қозғалыс биомеханикасы білімдерін пайдалана отырып, хореографиялық пәндер мен балеттік гимнастиканы үйрете білу; тарихи-тұрмыстық бидің тарихы мен негіздерін меңгеру.
  • Ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, "жасанды интеллектті пайдалана отырып, мақалалар жазу, жұмыстарды ресімдеу және презентациялар жасау дағдыларын қоса алғанда, материалдарды дайындау әдістерін меңгеру"; кәсіби қызмет саласында құзыретті болу, хореографиялық өнердің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану. Мәдениет және өнер саласындағы өнер тарихы, менеджмент және маркетинг, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында білімі бар және кәсіби этиканы ұстанады.
  • Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерін көрсету, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "С" және "В" сыныптарында білу. Қиындық деңгейлері бойынша конкурстық вариациялармен практикалық жұмыс жасай білу. Заманауи хореографияның негізгі бағыттарының орындаушылық шеберлігін меңгеру.
  • Тиісті терминологияны пайдалана отырып, заманауи, шығыс билері мен этнохореографияның стильдері мен техникаларын , бал биінің мұрасын, «Секвей» және «Формейшн» түрлерін ажырату. Балетмейстер және режиссерлік дағдыларды меңгеру, инклюзия принциптерін ескере отырып, шығармашылық топтың қызметін жоспарлау дағдыларына ие болу.
Top