Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02104 Спорттық бал биі педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, қазіргі қоғамның талаптарына жауап беретін және оның рухани-эстетикалық қалыптасуына, толеранттылыққа тәрбиелеуге, қазақстандық хореографиялық білім беруді дамытуға және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тануға ықпал ететін спорттық бал биінің педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Латынамерикалық бағдарламасының негіздері «Н» классы
Хореография педагогикасының негіздері
Шетелдік және отандық хореография тарихы I
Еуропалық бағдарламаның негіздері «Н» классы
Шетелдік және отандық хореография тарихы II
Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері «Е» классы
Заманауи хореография негіздері
Музыка тарихы мен теориясы
Классикалық би негіздері
Латынамерикалық биін оқытудың әдістемелік негіздері «Е» классы
-
2 Оқу жылы
Латынамерикалық биін оқыту әдістемесі «D» классы
Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі «D» классы
Ансамбль - I
Халықтық-сахналық би негіздері Халықтық-сахналық би негіздері
Тіршілік қауіпсіздігі мен экологияны қамтамасыз ету
Экономика және құқық
Балет терминологиясы I
Халықтық-сахналық би практикумы I
Классикалық би I
Халықтық-сахналық би практикумы II
Халықтық-сахналық би
Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі «D» классы
Классикалық би II
Балет терминологиясы II
Латынамерикалық биін оқыту теориясы мен әдістемесі «D» классы
Спорттық бал билеріндегі сахналық көрініс
-
3 Оқу жылы
Өнер тарихы
Латынамерикалық билерді оқыту әдістемесі «С» классы
Бал биінің жаттығуы
Балет гимнастикасы
Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг
Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері
Әлемдік театр тарихы
Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (қыздар сыныбы)
Қазақ биі (қыздар сыныбы)
Халықтық-сахналық би практикумы III
Бал биінің композициясы I
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Ансамбль - II
Классикалық би оқытудың әдістемелік негіздері
Актерлік шеберлік
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі «С» классы
Спорттық бал биінің тарихы
Классикалық бидің орындаушылық техникасын меңгеру әдістемесі мен практикасы
Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі «С» классы
Еуропалық би орындау техникасы
Тарихи-тұрмыстық биді оқыту негіздері
Дипломдық жұмыстарды жазу бойынша ұсыныстар
Заманауи хореография практикумы
Қазақ биі (ерлер сыныбы)
Латын Америкасы биін оқытудың теориясы мен әдістемесі «С» классы
Классикалық би орындау техникасы
Әлем халықтарының билері
Еуропалық би практикумы
Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (ерлер сыныбы)
Стрейчинг
Ғылыми-зерттеу жұмысы
Латынамерикасы биін орындау техникасы
Хореографиялық мұра
Халықтық-сахналық биді орындау техникасы
Латынамерикасы биінің практикумы
-
4 Оқу жылы
Хореографиядағы қозғалыс биомеханикасы
Шығыс биі
Латынамерикасы бағдарламасының биін оқыту теориясы мен әдістемесі «С» классы
Музыкалық әдебиет
Таяу және Қиыр Шығыс халықтарының билері
Еуропалық бағдарлама би практикумы
Заманауи хореографияның жаңа бағыттары
Ансамбль - III
Адам анатомиясы
Спорттық бал биін орындау техникасы
Заманауи хореографияны орындау техникасы
Латынамерикасы бағдарламасының би практикумы
Көркемөнерпаздар хореографиялық ұжымды басқару әдістемесі
Төрешілік ережелері мен этикасы
Педагогикалық психология
Бал биінің режиссурасы
Еуропалық бағдарламада биді оқытудың әдістемесі «С» классы
Латынамерикасы бағдарламасының биін оқыту әдістемесі «С» классы
Еуропалық бағдарламасының биін оқыту теориясы мен әдістемесі «С» классы
Бал биінің композициясы II
Бал хореографиясының мұрасы
Бал хореографиясының жаңа бағыттары: секвей және Формейшн
Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі «В» классы
Латынамерикасы биін оқыту теориясы мен әдістемесі «В» классы
Латынамерикасы биін оқыту әдістемесі «В» классы
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі «В» классы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан дамуының негізгі тарихи кезеңдерін және хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын айқындау және талдау; өнердің қазіргі жай-күйі мен даму перспективалары туралы өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарды тұжырымдау
- Орындаушылардың дене формасын дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін әдістемелік материал туралы білімдерін көрсету; әр түрлі орындаушылардың ерекшеліктерін ескеретін инклюзивті әдістерді қоса алғанда, классикалық және заманауи би саласында хореографиялық педагогиканың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолдану.
- Спорттық бал биін оқытудың әдістемелік негіздерімен жұмыс жасау, латынамерикандық жәнееуропалық бағдарламаның фигураларын «Е» сыныбының көлемінде түсіндіру және көрсету, бастаушы орындаушылар үшін элементтер мен фигураларды біріктірудің әдіснамалық әдістерін түсіндіру.
- Өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қалыптастыру; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеу; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттері мен іс-әрекеттерін бағалау.
- Спорттық бал биі мен әлемдік театрдың қалыптасу және даму тарихы туралы білімдерін жалпылау, осы өнер түрлерінің пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі әр дәуірдің ерекшеліктерін түсіну және оқу процесінде осы білімді іс жүзінде қолдана білу.
- Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерімен жұмыс жасау, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "D" сыныбы көлемінде түсіндіру және көрсету, негізгі және оқу-жаттығу қосылыстарындағы, конкурстық композициялардағы элементтер мен фигураларды біріктірудің әдіснамалық әдістерін түсіндіру.
- Балет терминологиясын, классикалық және халықтық-сахналық бидің негіздерін меңгеру; классикалық және халықтық-сахналық биді оқытудың 2-ші және 3-ші жылына арналған жаттығулардың бағдарламалық кешендерін әзірлеп, практикада қолдана білу, дене шынықтыру мен кәсіби қасиеттерді дамыту үшін арнайы жаттығулар кешендерін құра білу.
- Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерімен жұмыс жасау, білім алушылардың жас ерекшеліктерін атап өту, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "С" сыныбында түсіндіру және көрсету, ақпаратты жалпылау, талдау
- Әр түрлі деңгейдегі спорттық бал билерінің композицияларын құра білу; бал билерінің хореографиясын зерделеу бойынша тұтас білім беру, жаттығу, сахналау процесін ұйымдастыра білу, психологиялық, педагогикалық, төрешілік дағдыларды меңгеру, материалдарды ұсынудың көрнекілігі мен тиімділігін арттыру үшін презентациялар дайындау кезінде жасанды интеллектті қолдану.
- Әлем халықтарының ұлттық би хореографиясы мен қазіргі заманғы хореографияның теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, әртүрлі би мәдениеттері мен бағыттарының ерекшеліктері мен айырмашылықтарын талдай және түсіне білу; комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың практикалық дағдыларын меңгеру.
- Классикалық және заманауи би негіздерін меңгеру; биде адам анатомиясы мен қозғалыс биомеханикасы білімдерін пайдалана отырып, хореографиялық пәндер мен балеттік гимнастиканы үйрете білу; тарихи-тұрмыстық бидің тарихы мен негіздерін меңгеру.
- Ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, "жасанды интеллектті пайдалана отырып, мақалалар жазу, жұмыстарды ресімдеу және презентациялар жасау дағдыларын қоса алғанда, материалдарды дайындау әдістерін меңгеру"; кәсіби қызмет саласында құзыретті болу, хореографиялық өнердің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану. Мәдениет және өнер саласындағы өнер тарихы, менеджмент және маркетинг, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында білімі бар және кәсіби этиканы ұстанады.
- Спорттық бал биін оқытудың теориялық білімі мен әдістемелік әдістерін көрсету, латынамерикандық және еуропалық бағдарламаның фигураларын "С" және "В" сыныптарында білу. Қиындық деңгейлері бойынша конкурстық вариациялармен практикалық жұмыс жасай білу. Заманауи хореографияның негізгі бағыттарының орындаушылық шеберлігін меңгеру.
- Тиісті терминологияны пайдалана отырып, заманауи, шығыс билері мен этнохореографияның стильдері мен техникаларын , бал биінің мұрасын, «Секвей» және «Формейшн» түрлерін ажырату. Балетмейстер және режиссерлік дағдыларды меңгеру, инклюзия принциптерін ескере отырып, шығармашылық топтың қызметін жоспарлау дағдыларына ие болу.