Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06119 Бизнестегі ақпараттық технологиялар в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Пәндер

  • Алгоритмизация және программалау

    Курс әртүрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен әзірлеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Ол үшін бағдарлама құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, алгоритмдеу, программалау, жөндеу және C++ тілі арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия

    Курс матрицалар мен анықтауыштар теориясының теориялық және практикалық негіздерін, координаталарды түрлендіру әдістерін зерттеуге арналған; математикалық интуицияны дамытуға және ғылыми дүниетаным мен логикалық ойлауды қалыптастыруға арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржы

    Курс қаржы жұмыс істеуінің сипаттамасы және олардың ұйымдастыру тәжірибелік дағдыларын корпоративтік дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивтік білім беру

    Инклюзивті тәсілдің философиясы, тарихы және әдістемесі. Жоғары кәсіби білім берудегі инклюзивті процестің дамуын реттейтін құжаттар. Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек студенттердің оқу қажеттіліктері. Мүмкіндігі шектеулі студенттерге арналған университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек студенттерге бейімделген білім беру бағдарламаларын, оқу жоспарлары мен білім беру жолдарын әзірлеу Университеттегі мүгедек және мүгедек студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Курс қазіргі заманғы экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді шешудегі экологияның рөлін, сонымен қатар адамның өндірістік қызметі нәтижесінде дүниежүзілік экологиялық проблемалардың пайда болуын және олар үшін әлемдік қауымдастықтың жауапкершілігін ашады. Өте маңызды аспект тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін халықаралық ынтымақтастық болып табылады. Экологияны практикалық қолданудың – табиғи ресурстар мен қоршаған ортаның ластануы cсияқты әртүрлі салалары да қарастырылады .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализ

    Курстың мақсаты студенттерді есептеудің маңызды салаларымен және оның информатикадағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдармен танысып, қолдана білуі керек. Сонымен қатар, олар дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген талдауды пайдалана отырып, шексіз аз айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Төтенше жағдайларда адамның қоршаған ортамен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуі, шаруашылық объектілерінің (ұйымдардың) тұрақты жұмыс істеуінің төтенше жағдайларда, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік әсерлердің салдарларының алдын алу және жою мәселелерін зерделеу, заманауи жою құралдарын қолдану кезіндегі төтенше жағдайларды қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Модуль 1. Менеджменттің әдіснамалық негіздері: Менеджмент қызмет түрі ретінде; Менеджмент тарихы; Ұйым басқару объектісі ретінде. Модуль 2. Менеджменттегі интеграциялық процестер: коммуникация және менеджмент; Басқару процесіндегі басқару шешімдері. Модуль 3. Басқару функциялары: басқару жүйесіндегі стратегиялық және тактикалық жоспарлау; Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде; Басқару функциясы ретінде жетекші; Басқару жүйесіндегі бақылау. Модуль 4. Топтық динамика және көшбасшылық: Адам әрекеттерін басқару және топты басқару; Әсер және күш; Көшбасшылық негіздері және көшбасшылық стилі; Конфликтілер теориясының негіздері »тақырыбында өтті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заң және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздері баяндалып, мемлекеттік саясаттың ерекшеліктері ашылып, сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша халықаралық тәжірибе көрсетіліп, мүдделер қақтығысын реттеудің ерекшеліктері анықталды. Курсты сәтті өту нәтижесінде: 1. Сыбайлас жемқорлық бұзушылықтарға қатысудың құқықтық жауапкершілік шараларын түсіну. 2. Сыбайлас жемқорлыққа әкелетін ұйымдардың қызметіндегі мүдделер қақтығысын анықтау. 3. Әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, ұйымдардың жұмысына талдау жасап үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартаптар және кәсіпкерлік

    Бұл курста бизнес дегеніміз не, ол қалай жұмыс істейді және оны қалай жүргізу керек екендігі туралы түсінік беріледі. Студенттер өндіріс пен маркетингте, менеджментте және менеджментте, менеджментте және менеджментте қолданылатын процестерді анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері

    Бұл курс кәсіпкерлік шешімдер қабылдауға және күнделікті жеке қаржыға қатысты экономика мен құқықтық негіздерге кешенді кіріспе береді. Студенттер негізгі экономикалық принциптерді түсінеді және жеке тұлғалар мен бизнеске әсер ететін құқықтық жүйелерді шарлайды және жеке қаржыны басқаруды үйренеді. Тақырыптарға экономикалық мінез-құлық, құқықтық зерттеулер, бизнесті бюджеттеу, салық салу, инвестиция және жағдайды талдау кіреді. Курсқа экономикалық, құқықтық және қаржылық жүйелер біздің өмірімізді қалай қалыптастыратынына қызығушылық танытатын экономикалық емес мамандықтар қатыса алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Курс кез-келген оқиғаның ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ ықтималдықтың математикалық түсінігін тереңдететін және логикалық және алгоритмдік ойлау дағдыларын дамытатын пәнаралық оқыту бағдарламасы арқылы математика мен бағдарламалау арасындағы байланысқа назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курс студенттердің мамандық тілі мен кәсіби терминология негізінде терең лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Қазақ немесе орыс тілінде кәсіптік оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында оны арнайы пәндермен біріктіруде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дискреттік математика

    Курс логиканың дискретті объектілері мен элементтерін зерттеуге арналған. Дискретті объектілерді зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлерін және екілік қатынастарды зерттеу, алгебра формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану қарастырылған. Талдау және синтездеу қабілеті, математикалық жетілуі дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық жүйелер негіздері

    Бұл курс идеяны сипаттаудан, техникалық шарттарды әзірлеуден, бағдарламалық қамтамасыз етуді модельдеуден, әзірлеуден, тестілеуден, жөндеуден, ақпараттық жүйені әзірлеу құнының техникалық-экономикалық негіздемесін есептеуден бастап ақпараттық жүйелерді әзірлеудің толық өмірлік цикліне арналған. , тұтынушыға арналған презентациямен аяқталады. Курс сонымен қатар АЖ құру мен жұмыс істеудің теориялық және практикалық мәселелерін қамтиды, атап айтқанда АЖ классификациясы, UML модельдеу, ADO технологиясы, АТ жобаларын бағалау критерийлері және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологиялардда математика мен статистиканы қолдану

    Курс ғылыми есептеулердегі барлық негізгі есептерді шешудің сандық әдістерін, соның ішінде сызықтық және сызықтық емес теңдеулер, ең кіші квадраттар, меншікті мәндер, оңтайландыру, интерполяция, интегралдау және дифференциалдау, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді зерттеуге арналған. Есептеу әдістері және оларды ғылым мен техникада туындайтын мәселелерді шешу үшін қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Курс кәсіби тақырыптарды талдауға арналған: "Компьютерлер және жұмыс", "АКТ-дағы жұмыс", "компьютерлік жүйелердің түрлері", "компьютермен жұмыс істеу негіздері", "Операциялық жүйелер және графикалық интерфейс", "мәтіндерді өңдеу", "Киберкеңістік: қауіпсіздік және қылмыс" және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллектке кіріспе

    Курс регрессия, классификация, кластерлеу және нейрондық желілер сияқты негізгі машиналық оқыту алгоритмдерін, сондай-ақ терең оқыту және табиғи тілді өңдеу технологияларын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтаманың архитектурасы және дизайны (SDP5)

    Мақсат - үлкен жүйелерді және олардың ішкі жүйелер мен компоненттерге ыдырауын зерттеу. Әртүрлі белгілер мен формализм, егжей-тегжейлі дизайн және архитектура қарастырылады. Әртүрлі белгілерді пайдалану UML-ге назар аудара отырып зерттеледі. Архитектураның рөлі мен егжей-тегжейлі дизайн ерекшеліктері тәуекелдерді басқару тұрғысынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау

    Курс C ++ және QT кітапханасының GUI бөлімдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау принциптеріне арналған. Класстар мен нысандар, мұрагерлік және полиморфизм сияқты тақырыптар қарастыралады. QT кітапханасында GUI бағдарламалауының барлық негізгі түсініктері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес экономикасы

    Курстың мақсаты – бизнесті жүргізудің экономикалық аспектілері бойынша білім мен бизнестің экономикалық көрсеткіштерін есептеу дағдыларын дамыту. Курста экономиканың құрылымы, өндірісті ұйымдастырудың түрлері мен әдістері, кәсіпорындардың капиталы мен мүлкі, материалдық ресурстар мен тиімділік, еңбекақы, өндіріс шығындары, табыс, пайда мен рентабельділік, бәсекелестік пен бәсекеге қабілеттілік, өндірістің экономикалық тиімділігі қысқаша қарастырылады. Бұл курс экономикадағы және өнеркәсіпті ұйымдастырудағы әртүрлі дамып келе жатқан үрдістерді нақты өмірлік мысалдармен талқылайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Адам-машиналық өзара әрекеттесу

    Бұл курс интерактивті пайдаланушы интерфейстерін бағдарламалауға үйрететін компонентті осы интерфейстерді пайдалану қолайлылығын жақсарту әдістеріне үйрететін компонентпен біріктіреді. Курс интерфейстің юзабилитиі жәй «қаптама» немесе әсемдік емес, бағдарламалық қамтамасыз етуді сәтті жобалау үшін маңызды болып табылатындығын негіздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректер базасы және клиент-сервер қосымшалары

    Курстың мақсаты мәліметтер базасы жүйелерінің рөлі мен маңыздылығын, сондай-ақ жұмыс істеуін түсіндіру болып табылады. Деректерді абстракциялаумен қатар, курс сұрау өнімділігін жақсарту үшін қосымша материалмен транзакцияны басқаруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Курс дағдыларды қалыптастыруға арналған: желілер, серверлер мен қосымшалар үшін қауіпсіздікті басқару элементтерін анықтау, қауіпсіздіктің негізгі қағидалары мен әдістерін түсіндіру, тиісті саясатты әзірлеу, құпиялылық пен қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін тиісті процедураларды орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    Ол негізгі қауіпсіздік тұжырымдамаларын, қағидаттары мен технологияларын, криптографияны, шабуыл әдістері мен қауіпсіздікті бақылауды қамтиды. Нақты желілік инфрақұрылымдағы әр түрлі танымал қауіпсіздік құралдарын қолдана отырып, желідегі қауіптерді іздеудің негізгі қауіпсіздік әдістерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау

    Бұл курс бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің анықтау кезеңін, спецификацияларды талдауды, формальды әдістерді және маңызды қолданбалы мәселелерге назар аударатын әдістерді қамтиды. Бұл курстың негізгі мақсаты бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесіне қойылатын талаптар мен техникалық шарттарды түсіну, әзірлеу және бағалау болып табылады. Мақсаты үлгілерден талаптарды әзірлеу үшін пайдалы ұғымдар мен принциптерді үйрену. Жартылай формалды және формалды модельдеу әдістері заманауи және болашақта күрделі және масштабталатын бағдарламалық жүйелерді құру үшін қажет. Жүйелер мен құралдар құжаттаманың және бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарының техникалық сипаттамаларының маңызды элементтеріне айналуда. Осы мақсатта курстық жоба талаптар инженерлік тұжырымдамаларымен, әдістерімен, құрылымдарымен және құралдарымен практикалық тәжірибе алу құралы ретінде пайдаланылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы

    Бұл курс студенттерге корпоративтік қаржының негізгі түсініктерін, принциптерін және тәсілдерін беруді, студенттерге корпоративтік қаржы мәселелерін шешуде сәйкес принциптер мен тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беруді және студенттердің жалпы қабілетін жақсартуға көмектесуді мақсат етеді. селелерді қарастырады: қаржылық есептілікпен жұмыс, болашақ ақша ағындарын бағалау, облигациялар мен акциялардың бағасын анықтау және өлшеу, тәуекел мен кірісті басқару, капиталды бюджеттеу шешімін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майнор 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді іздеу

    Бұл курстың негізгі мақсаттары деректерді өңдеудің іргелі тұжырымдамасын үйрету және нақты әлемдегі мәселелерге тұжырымдамаларды қолданудың кең практикалық тәжірибесін қамту болып табылады. Бұл салада қарастырылатын негізгі тақырыптарға жіктеу, ассоциациялық талдау және аномалия/жаңалықты анықтау жатады. Бұл зерттеу лекциялар мен практикалық мысалдарды пайдалана отырып, деректерді өндіру әдістерінің негізгі зерттеулерін, қолданылуын және кейбір техникалық мәліметтерін қамтиды. Бизнесте деректерді іздеу әдістерін қолдануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web технологиялар

    Бұл курс HTML, Каскадты стиль кестелері (CSS), JavaScript және JQuery көмегімен веб-сайттарды әзірлеу негіздеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Laravel фреймворгіндегі корпоративтік қосымшаларды әзірлеу

    Бұл курс бизнесті автоматтандыру жүйесін, интернет-жобаларды, сервистерді, стартаптарды құруға мүмкіндік береді. Келушілермен және бизнесті автоматтандыру элементтерімен өзара іс-қимыл сервистерін енгізумен ірі интернет-дүкендерді немесе корпоративтік порталдарды құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    «Пән жобалық басқарудың теориялық және әдістемелік негіздеріне тұтас көзқарасты дамытуға; студенттердің инновациялық процестер мен инновациялардың әртүрлі түрлерінің өмірлік циклдерін, сондай-ақ ұйымның инновациялық даму стратегияларын, әдістері мен нысандарын меңгеруге бағытталған. инновациялық жобалар мен бағдарламаларды басқару, студенттердің тиімді кәсіптік қызметтің бірлігі мен үздіксіз инновациялық даму қажеттілігі туралы идеяларын қалыптастыру, өмірдің жаңа сапасына қол жеткізуді қамтамасыз ету».

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бұлтты есептеу

    Курстың өзектілігі қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету нарығы сан алуан және күрделі болғандықтан, жаңа бұлт технологиялары іс жүзінде барлық салаларда кеңінен қолданылатынымен байланысты. Курстың қарастыратын бағыты – деректерді өңдеу үшін заманауи бұлт технологиясын қолдану болып табылады. Курс барысында Microsoft, Amazon, Google-дегі бұлтты шешімдерді шолу қарастырылады. Курс мақсаты - бұлтты технологиялар теориясының негізгі ұғымдарын сипаттау, қазіргі уақыттағы ең танымал IT-компаниялардың бұлт қызметтерін шолу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Django фреймворгіндегі корпоративтік қосымшаларды әзірлеу

    Бұл курс бизнесті автоматтандыру жүйесін, интернет-жобаларды, сервистерді, стартаптарды құруға мүмкіндік береді. Келушілермен және бизнесті автоматтандыру элементтерімен өзара іс-қимыл сервистерін енгізумен ірі интернет-дүкендерді немесе корпоративтік порталдарды құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Web-қосымшаларды әзірлеу

    Курстың мақсаты - Django, React және Bootstrap сияқты фреймворктерді пайдалана отырып, Python, JavaScript және SQL арқылы веб-қосымшаларды әзірлеу және енгізуді үйрену. Тақырыптарға дерекқор дизайны, масштабтау, қауіпсіздік және пайдаланушы интерфейсі кіреді. Тәжірибелік жобалар арқылы студенттер API жазуды және пайдалануды, интерактивті пайдаланушы интерфейстерін жасауды және GitHub және Heroku сияқты бұлттық қызметтерді пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу негіздері

    Курстың мақсаты студенттерді мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің заманауи әдістемелерімен және бағдарламалау принциптерімен таныстыру. Бұл студенттерге Android платформасы үшін қолданбаларды жобалау, әзірлеу, орналастыру және жөндеу мүмкіндігін береді, олардың мобильді даму туралы түсінігін кеңейтеді және әртүрлі әзірлеу әдістерінің тиімділігін бағалайды. Студенттер бағдарламалық жасақтаманы жасаудан бастап енгізуге және тестілеуге дейінгі өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жұмыс істейді. Бұл ретте студенттер тұтынушылардың талаптарын қанағаттандыра алатын бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін пайдаланушы сипаттамаларының, құрылғы мүмкіндіктерінің, желілік инфрақұрылымның және орналастыру ортасының әсерін ескеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу

    Курстың мақсаты бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің іргелі тұжырымдамаларымен таныстыру және оны тестілеудің әртүрлі стратегиялары, әдістері мен құралдары арқылы әртүрлі сценарийлерде қолдану болып табылады. Курс бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын басқару және қамтамасыз етуде тестілеу әдістерінің маңыздылығын түсінуге, әртүрлі тестілеу әдістерін қолдана отырып, әртүрлі қолданбалы бағдарламалар үшін сынақ сценарийлерін құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Майнор 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық және көшбасшылық

    "Курс барысында талқыланатын негізгі тақырыптар - мотивация, көшбасшылық, ұжымдық жұмыс және мәдениет. Курс топтық жұмыс пен пікірталасты қамтитын 15 дәрістен тұрады. Әр сессия кейстерге негізделген классикалық жаттығу болады."

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық басқару

    Пәннің мақсаты-стратегиялық басқару құралдарын қолдана оты-рып, ұйымның стратегиясын әзір-леу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнде қарастырыла-ды: ұйымның сыртқы және ішкі ортасын Стратегиялық талдау, Ұйымның дамуының стратегиялық көрінісі, Стратегиялық жоспарлау мен ұйымды басқарудың негізгі модельдері, стратегия түрлері, портфельдік талдау, стратегиялық өзгерістерді басқару, нақты уақыт режимінде стратегиялық басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапаны бақылау

    Бұл курс жүйелік талдау әдістерін және заманауи цифрлық құралдарды қолданатын ұйымдардағы өнім сапасын басқару жүйесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнім мен сатуды басқару

    Курстың мақсаты студенттерді жаңа өнімдерді әзірлеу процестерін, өнімді шығаруға арналған құралдар кешенін зерделеу негізінде ұйымдарда, өндірісте және нарықта қажет болатын жүйелі, кәсіби білім, өнімді және сатуды басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады және сату әдістері. Бұл пән идеяны немесе болашақ өнімнің прототипін әлеуетті тұтынушыларда сынау дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуекелді бағалау және басқару

    Курстың мақсаты – тәуекелдердің табиғаты мен экономикалық мазмұны және тәуекелдерді басқару негіздері туралы білімнің тұтас жүйесі негізінде тәуекелдерді анықтау және басқару әдістерін қолдану бойынша студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Корпоративтік ақпараттық жүйелер (1С)

    Курс КАЖ, дәлірек айтсақ 1С теориясы мен тәжірибесін оқуға бағытталған. Курс мазмұнына КАЖэволюциясы, бизнес-процестерді реинжиниринг, диаграммалау, КАЖ функционалдығы, КАЖ өмірлік циклі, есеп пен тәуекел мәселелері кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Курстың мақсаты – бухгалтерлік есептің теориялық негіздерін және оның кәсіпорын қызметі үшін маңызын зерттеу. Курс барлық шаруашылық операцияларды уақтылы және сенімді түрде көрсету туралы білім береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Корпоративтік ақпараттық жүйелер (SAP)

    Курс КАЖ, дәлірек айтсақ SAP теориясы мен тәжірибесін оқуға бағытталған. Курс мазмұнына КАЖ эволюциясы, бизнес-процестерді реинжиниринг, диаграммалау, КАЖ функционалдығы, КАЖ өмірлік циклі, есеп пен тәуекел мәселелері кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Дене дайындығы мен өнімділігінің сәйкес деңгейіне ие болу
  • Экономикалық көрсеткіштерге ішкі және сыртқы факторлардың әсерін есептеу; еңбек пен өндірісті ұйымдастырудың экономикалық тиімділігін анықтау, жаңа техника мен технологияны енгізу
  • Мәліметтерді талдау және өңдеу принциптерін, оларды ұсыну және сақтау әдістерін атау; мәліметтерді өндірудің негізгі міндеттерін және әдістерін білу және қолдану
  • Басқарудағы шешім қабылдаудың құралдарын қолдана білу
  • Ақпаратты талдау мен өңдеу үшін қажетті математикалық аппаратты және құралдарды қолдану
  • Қоғамда болып жатқан әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді; өз еліндегі және әлемдегі оқиғалар мен тарихи процестерді талдау
  • Маркетингтік зерттеулердің статистикалық, экономикалық және математикалық әдістерін, ұйым қызметінің сандық және сапалық көрсеткіштерін таңдау және қолдану
  • Ақпаратты, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қолдану.
  • Мобильді, бұлттық және веб-қосымшаларды әзірлеу үшін құралдарды пайдалану.
  • Кәсіби қызмет объектілерін және олардың элементтерін техникалық тапсырмаға және нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес жобалау.
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесінің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде туындайтын есептерді шешу. Бағдарламалық жасақтаманы тестілеудің негізгі әдістерін қолдану, бағдарламалық жасақтаманы тестілеу үшін қолданбалы бағдарламаларды пайдалану.
  • Ана/шетел тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және анық құрастыру
  • Таңдалған ортаны, утилиталарды және бағдарламалау тілдерін таңдалған бағдарламалау тілінде бағдарламалық қамтамасыз етудің функционалдығын тексеру процедураларын әзірлеу үшін пайдалану. Мәліметтер қоры жүйесінің мақсаты мен негізгі құрамдастарын, деректердің реляциялық моделінің негізгі түсініктерін анықтау.
  • Қаржылық және бухгалтерлік ақпаратты талдау және түсіндіру; жоспарлар мен болжамдар жасау
  • Алған білімін таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы бойынша қолдана алу
Top