8D04104 Іскерлік әкімшілік (DBA) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық идеяларды, басқарушылық шешімдерді, ұйымдастырушылық стратегияны қалыптастыруға және оларды іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті ғылыми және бизнес-зерттеулер жүргізуге дайын басқарушы кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
PR менеджменті
Курс қазіргі ұйымдарда қоғамдық қатынастарды басқару дағдыларын қалыптастырады. Курс шеңберінде коммуникациялық стратегияларды әзірлеу және іске асыру стратегиялары, корпоративтік имиджді қалыптастыру, беделді басқару және жұртшылықпен өзара іс-қимыл зерделенеді. Оқыту кейстерді талдауды, практикалық тапсырмаларды орындауды, PR саласындағы соңғы тенденцияларды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі стратегиялық талдау
Курс саланың дамуын және ондағы ұйымның бәсекелестік жағдайын бағалау, корпоративтік және бизнес стратегияларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс стратегиялық талдаудың әртүрлі мектептерін, бағыттарын, әдістері мен модельдерін қарастырады. Бизнесті дамыту және ұйымның бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру үшін саланың тартымдылығын анықтауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стрессті басқару және эмоционалды тұрақтылық
Курс жүктеме мен белгісіздік жағдайында тиімді жұмыс істеу үшін кәсіби қызметте стрессті басқару және эмоционалды тұрақтылық дағдыларын дамытуға көмектеседі. Курс стресстік жағдайларды талдау және басқару әдістерін, эмоционалды көшбасшылық, өзін-өзі бақылау және эмоционалды жағдайды рефлексиялау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Self-менеджменті және мансапты басқару
Курс докторанттардың жеке тиімділігі мен мансаптық дамуын басқару, сындарлы қарым-қатынас және қазіргі бизнес ортадағы көшбасшылық дағдыларын дамытады. Курс аясында өзін-өзі ұйымдастыру, мансаптық жолды жоспарлау және жеке дамуды басқару әдістері, уақытты басқару стратегиялары, көшбасшының өзін-өзі ынталандыру құралдары, өзгерістерге бейімделу және кәсіби имиджді нығайту қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестің маркетингтік стратегиялары
Курс динамикалық іскерлік ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастырады. Курс нарықтарды талдаудың, бәсекелестік артықшылықтарды құрудың, инновациялық өнімдер мен қызметтерді ілгерілетудің, брендтерді басқарудың және маркетингтік жоспарларды әзірлеудің негізгі аспектілерін, цифрлық маркетингке, деректерді талдауға және тұтынушылармен өзара әрекеттесуге заманауи тәсілдерді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық бизнес құқығы
Курс халықаралық бизнесті жаһандық ауқымда сүйемелдеу және ағымдағы экономикалық және құқықтық Халықаралық жағдайда бағдарлау дағдыларын қалыптастырады. Курс шеңберінде халықаралық нарықтардағы жұмыстың құқықтық аспектілері, экспорттық-импорттық операцияларды құқықтық реттеу, келісімшарттық құқық, инвестициялау стратегиялары, электрондық коммерцияны пайдалана отырып халықаралық бизнесті жүргізу ерекшеліктері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі саяси талдау
Курс докторанттардың теориялық және эмпирикалық мәліметтер негізінде қазіргі саяси құбылыстарды теориялық түсіндіру және контексттік сипаттау қабілетін дамытады. Курс аясында өткізіледі ағымдағы саяси мәселелерді шешу стратегияларын әзірлеуге баса назар аудара отырып, саяси талдаушылар қолданатын негізгі тұжырымдамалар мен аналитикалық стратегияларға шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фандрайзинг
Курс гранттар, инвестициялар, жеке қайырымдылықтар, қайырымдылық аукциондары және сауданы сату сияқты әртүрлі көздер арқылы коммерциялық емес ұйымдар мен жобалар үшін қаржыландыруды тарту дағдыларын қалыптастырады. Курс донорларды тарту стратегияларын әзірлеуді, тиімді қаражат жинау науқандарын құруды және инвесторлармен қарым-қатынасты басқаруды қоса алғанда, фандрайзингтің негізгі аспектілерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері және әдіснамасы
Курс докторанттарда ғылыми және бизнес зерттеулер жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде әртүрлі әдіснамалық тәсілдер, сапалық және сандық әдістер, оның ішінде бизнес-зерттеулерде жасанды интеллект пен деректер аналитикасын қолдануға негізделген әдістер зерттеледі. Зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, зерттеулерді жоспарлауға, зерттеу субъектілері мен объектілерін таңдауға, деректерді жинау және талдау әдістемелеріне, оның ішінде заманауи технологияларды пайдалана отырып, ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқарудағы заманауи трендтер
Курс экспоненциалды өсуге қабілетті инновациялық компанияларды құру үшін тез өзгеретін, белгісіз және цифрлық ортада адам ресурстарын басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде жаһандық ауқымда адам ресурстарын басқару, үлкен деректерді пайдалану, жоғары өнімді жұмыс жүйелерін құру және ұйымдардағы әртүрлілікті басқару мәселелерін қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және іскерлік қарым-қатынас
Курс халықаралық және мәдениетаралық сын-қатерлер контекстінде ұйымдық ортадағы өзара әрекеттесудің негізгі аспектілері туралы терең түсінік қалыптастырады. Докторанттар көшбасшылық пен этиканың теориялық негіздерін, қазіргі заманғы ұйымдар жағдайында көшбасшылық позицияларды қолдану әдістерін, мәдени көшбасшылықты, тиімді қарым-қатынасты, қақтығыстарды басқаруды және тұлғааралық қатынастарды дамытуды, табысты көшбасшылықтың мысалдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеудің сапалық және сандық әдістерін, заманауи цифрлық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект пен деректер аналитикасы құралдарын пайдалана отырып, ғылыми және бизнес зерттеулер үдерісін жоспарлау, үйлестіру және іске асыру
- Бизнесті дамыту үшін саланың тартымдылығын бағалау, халықаралық және мәдениетаралық сын-қатерлер контекстінде ұйымның бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру
- Заманауи саяси құбылыстарды сыни талдау негізінде салалық және ұйымдық деңгейде стратегиялық басқару шешімдерін әзірлеу
- Халықаралық нарықтарда бизнесті дамытуға жәрдемдесу, құқықтық қолдау көрсету, инновациялық өнімдер мен қызметтерді ілгерілету бойынша маркетингтік стратегияларды енгізу
- Корпоративтік имиджді қалыптастыру және тиімді іскерлік коммуникацияларды құру жолымен қоғаммен өзара қатынасу арқылы беделді нығайтуға ықпалдасу
- Стратегиялық талдаудың заманауи әдістері мен қолжетімді инвестициялық құралдарды пайдалана отырып, ұйымның, саланың инновациялық даму бағдарламасын әзірлеу
- Адам ресурстарын басқарудың тиімді саясатын енгізу арқылы компаниялардың экспоненциалды өсуі мен дамуына ықпал ету
- Стресске төзімділікті сақтау және жоғары жүктеме мен белгісіздік жағдайында тиімді жұмыс істеу үшін кәсіби қызметте эмоционалды көшбасшылықтың арнайы әдістерін қолдану
- Жеке тиімділік пен мансапты дамытуды басқару, кәсіби имиджді нығайту міндеттерін шешу