7M04117 Менеджмент в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес тәжірибеде этика мен әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын сіңіруге ерекше назар аудара отырып, тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау, компаниялардың өсуін ынталандыру және қарқынды өзгермелі бизнес-ортаның күрделілігін бағдарлай алуға қажетті дағдыларға ие болатын болашақ жоғары және орта буын менеджерлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B2 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика
"Математикалық статистика" пәні Деректерді талдаудың іргелі әдістерін зерттеуге және оларды нақты есептерде қолдануға арналған. Курс ықтималдық, кездейсоқтық және үлестіру теориясының негіздерінен басталады, сонымен қатар іріктеу тұжырымдамаларын, рандомизацияланған және табиғи эксперименттер жүргізуді, эксперименттік емес жолмен алынған деректерді талдауды қамтиды . Магистранттар статистикалық қорытындылардың негізінде жатқан Үлкен сандар заңы мен Орталық шекті теореманы зерттейді. Индуктивті қорытынды принциптеріне, соның ішінде гипотезаларды тестілеуге, сенімділік пен болжау аралықтарын құруға баса назар аударылады. Регрессиялық модельдерді қолдана отырып, айнымалылар арасындағы қатынастарды талдауға, сондай-ақ Монте-Карло және жүктеу әдістері сияқты таңдамалы үлестіруді модельдеу әдістеріне ерекше назар аударылады. Курс статистикалық әдістерді дұрыс қолдану үшін маңызды болып табылатын кросс-деректер мен уақыт қатарлары арасындағы айырмашылықтарды зерттеумен аяқталады. Курс зерттеу, бағалау және болжау есептерінде математикалық статистиканы қолдану дағдыларын дамытады, жасалған болжамдарға негізделген қорытындылар мен қателік тәуекелдерінің сенімділігін түсінуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
Пән білімнің әртүрлі салаларында сапалы және сандық зерттеулерді әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында магистранттар таңдалған тақырыптың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін біріктіре отырып, эмпирикалық зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады. Негізделген зерттеу стратегиясын құру үшін зерттеу нәтижелерін тиімді синтездеу арқылы ғылыми әдебиеттерді іздеу және сыни талдау дағдыларын дамытады. Эмпирикалық зерттеулерде олардың маңыздылығы мен қолданылуын талдай отырып, себеп-салдарлық байланыстарды анықтаудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Зертханалық, далалық және табиғи эксперименттерді қоса алғанда, әртүрлі эксперименттік тәсілдерді бағалайды және әртүрлі контексттерде себеп-салдарлық байланыстарды зерттеу үшін қолайлы әдістерді қолданады. Этнографиялық бақылаулар, терең сұхбаттар жүргізу және фокус-топтарды ұйымдастыру әдістерін меңгереді, сапалы деректерді жинайды және зерттеу дизайнын оңтайландыру үшін оларды түсіндіреді. Курс таңдалған саладағы өзекті мәселелерді шешуге ықпал ететін ғылыми негізделген және әдіснамалық қатаң зерттеулерді әзірлеу үшін жан-жақты білім мен практикалық дағдыларды ұсынады, сонымен қатар зерттеу қызметінде жасанды интеллектті (ЖИ) этикалық қолдану құралдарына назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни ойлау және шешім қабылдау
Пән келесілерді қамтиды: қойылған міндеттерге сәйкес экономикалық және басқарушылық деректерді өңдеу үшін құралдарды таңдауды жүзеге асырудағы теориялық және тәжірибелік дағдылар; этикалық нормаларды ескеру мен басқарушылық ойлауды дамытуға әсерін тигізетін көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру арқылы ортаның белісіздігі жағдайында шешім табу мен қабылдауға мүмкіндік беру. Оқу нәтижелерін бағалау симуляциялық ойындар, рольдік тәжірибелер, кейс стадилерді талдау мен топтық пікірталастар нысандарында жүреді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және өзгерістерді басқару
Курс ұйымдардағы өзгерістерді тиімді басқару және басқару үшін қажетті принциптерге, тәжірибелерге және құралдарға бағытталған. Ол өзгерістерді басқарудың әртүрлі модельдерін, соның ішінде көшбасшылыққа бағытталған тәсілдерді қамтиды және оларды нақты ұйымдастырушылық контексте қолдануға баса назар аударады. Курстың мақсаты-магистранттарға табысты өзгерту бастамаларына ықпал ететін көшбасшылық тәжірибесі туралы жан-жақты түсінік беру. Магистранттар компаниялардың өзгеру процесінде кездесетін нақты мәселелерін талдайды және өзгерістерді басқару теориялары мен құралдарын қолдану арқылы шешімдерді әзірлейді. Бұл жағдайлық зерттеулер көшбасшылардың алдында тұрған қиындықтарды түсінуді тереңдетуге көмектеседі және өзгермелі ұйымдық ортада шешім қабылдауға және топтық жұмысқа машықтануға мүмкіндік береді. FligBy ойынын қоса, модельдеу арқылы магистранттар өзгерістерді басқарудың практикалық тәжірибесіне ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Курсты меңгергеннен кейін магистрант білім беру, ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын қоса алғанда, оқытушылық қызметті ұйымдастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректерге негізделген шешімдер қабылдау
Курс шешім қабылдауда деректерді тиімді пайдалану үшін қажетті дағдылар мен білімдерді дамытуға бағытталған. Студенттер деректерді жинау, талдау және визуализация әдістерін, сондай-ақ тәуекелдерді бағалау және бизнес мүмкіндіктерін анықтау үшін аналитиканы қолдануды үйренеді. Курс сонымен қатар деректермен жұмыс істеудің этикалық аспектілерін және оның стратегиялық шешімдер қабылдаудағы рөлін зерттейді. Практикалық тапсырмалар мен жағдайлық зерттеулер нақты деректермен жұмыс істеу және алған білімдерін бизнесте қолдану дағдыларын дамытуға көмектеседі, сонымен қатар қорытынды жоба магистранттардың нақты өмірде шешім қабылдау үшін деректерді қолдану бойынша практикалық дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-үдерістерді басқару
Пән ұйымдар бизнес үрдістерін талдау мен модельдеудің заманауи құралдық жүйесінің сандық және сапалық әдістер арқылы мәселелерді анықтау мен қалыптастыру әдістемесі; ұйымның стратегиялық мақсаттарына және оларды модификациялауға сай бизнес үрдістерді құру қағидалары мен стандарттарын қамтиды. Оқу нәтижелері кейс оқулар шешу арқылы бизнес үрдістерді құру арқылы жарияланады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық менеджмент және шығындарды есепке алу
Курс өндіріс пен қызмет көрсету шығындарын дәл анықтау үшін тапсырыс құнын есептеуді, процестік есептеуді және Қызметке негізделген шығындарды есептеуді қоса алғанда, шығындарды есепке алу әдістерін дамытуға арналған. Қаржылық менеджменттің принциптері зерттелуде: ақшаның уақытша құны, капиталды бюджеттеу және капитал құнын есептеу, бұл компанияның құнын арттыру үшін негізделген шешімдер қабылдауға көмектеседі. Бюджеттерді әзірлеуге, ауытқуларды талдауға және қаржылық және операциялық көрсеткіштерді жақсарту үшін бюджеттік бақылау әдістерін енгізуге ерекше назар аударылады. Магистранттар айналым капиталының компоненттерін және өтімділік пен кірістілік арасындағы тепе-теңдікті басқару стратегияларын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тиімділікті диагностикалаудың құралдары мен әдістері
Пән барлық деңгейлерде өз іс-әрекетінің тиімділігін басқару мен өз жағдайын бағалауда компания қабілетін жақсартуға бағытталған бірегей, сандық параметрлер (АБС костинг, көрсеткіштердің баланстық жүйесі және т.б.) қолдануын басқару шешімдерін қабылдауға үрдістерге негізделген. Магистрант нақты компаниялар мысалында тиімділік көрсеткіштерін есептеу мен ситуациялық есептер шешу жолымен ұйым опреациялары мен үрдістері стандарттарын құра алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару
Курс компанияның бәсекеге қабілеттілігінің маркетингтік басқару аспектілерін зерделеуге бағытталған, ол келесі бөлімдерден тұрады: бәсекеге қабілеттіліктің сатылық құрылымы, бәсекеге қабілетті нарықтар және олардың құрылымы, бәсекеге қабілеттілік стратегиясы, компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару үрдісі, компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік басқару құралдары, компанияның бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері және оны жоғарылату жолдары. Оқыту нәтижелерін бағалау жағдайлық есептерді шешу, McDonald's, Coca-Cola және т.б. шетелдік және отандық компаниялардың кейстерін қарастыру, сондай-ақ «Компанияның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік бағалау (жеке зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асыруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті зерттеу жобалары
Курс бизнес зерттеулерді жүргізудің әдістемесі мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Ол ғылыми жобалардың негізгі кезеңдерін, соның ішінде мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдауды, этикалық нормаларды сақтауды, әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауды және теориялық негізді әзірлеуді қамтиды. Магистранттар гипотезаларды тексеру және деректерді талдау әдістерін, соның ішінде сапалық және сандық тәсілдерді, өлшемдердің сенімділігі мен дұрыстығына баса назар аудара отырып меңгереді. Оқыту нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеулерді жобалап, жүргізе алады, теориялық және эмпирикалық деректерді синтездей алады, сондай-ақ алған білімдерін жасанды интеллект (AI) құралдарын тиімді пайдалана отырып, жоғары академиялық стандарттарға сәйкес келетін ғылыми ұсыныстар мен шешімдер жасау үшін қолдана алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік басқару
Курс жеке сектордағы инвестицияларды дамытуға және жұмыс орындарын құруға ықпал ететін басқару тәжірибесі, қағидалар мен ережелердің әртүрлі тәсілдерінің көмегімен корпоративтік басқарудың тиісті тәжірибесінің мысалдарына сәйкес фирмалар құнын құру арқылы инвесторларды қорғау әдістерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар басшыларға сыйақы беру саясатын, Директорлар кеңесі отырыстарының құрылымы мен тәжірибесін, корпоративтік ақпаратты ашу мен олардың ашықтығын, сондай-ақ акционерлердің дауыс беру құндылығын сыни түрде түсіндіре отырып, корпоративтік басқаруды алға жылжытудағы қаржы институттары мен рейтингтік агенттіктердің рөлін, сонымен бірге ашықтық, есеп берушілік, жауапкершілік және барлық құрылтайшыларға әділ және тең қарым-қатынас арқылы корпоративтік басқаруды жақсартуға және директорлар кеңесі мен құрылтайшылар және басшылық арасындағы агенттік қақтығыстарды азайтуға қалай көмектесу керектігін зерттейді. Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық HRM
Курс шеңберінде ұйымның стратегиясын қалыптастыру мен іске асырудағы HR-менеджменттің рөлін анықтайтын негізгі тұжырымдамалар мен модельдер зерттеледі. Стратегиялық жұмыс күшін жоспарлау, сыйақы жүйелерін дамыту, таланттар мен сабақтастықты басқару және HR функциясын жалпы стратегиялық процеске біріктіру сияқты тақырыптарға назар аударылады. Курс HR бастамаларының ұйымдық нәтижелерге әсерін бағалау үшін HR көрсеткіштері мен аналитиканы пайдалануды қамтиды. Оқыту нәтижесінде магистранттар стратегиялық HR процестерін сыни тұрғыдан талдай алады және ұйымның барлық деңгейлерінде адами капиталды басқаруды жақсарту үшін шешімдер жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсу және трансформация стратегиялары
Курс трансформацияны инновацияларды енгізуді ғана емес, сонымен қатар қоршаған ортаның тез өзгеретін жағдайларына бейімделуді қамтитын көп қырлы және динамикалық процесс ретінде қарастырады. Өсу траекториялары мен трансформация процестеріне әсер ететін факторларды талдауға, сондай-ақ корпоративтік мәдениеттің рөлі, операциялық тиімділік, ұйымның икемділігі және инновациялық қабілеті сияқты негізгі аспектілерді анықтауға баса назар аударылады. Курс стратегиялық құралдар мен тәсілдерді іс жүзінде қолдануға баса назар аудара отырып, кейс-кезеңдерді және табысты өсу мен трансформация стратегияларының нақты мысалдарын егжей-тегжейлі талдауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуекелдер мен дағдарыстарды басқару
Курс тәуекелдерді бағалау мен талдаудың сапалық және сандық тәсілдеріне назар аудара отырып, тәуекелдер мен дағдарыстарды басқарудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Магистранттар тәуекелдерді басқару шеңберлерін меңгереді, тәуекелдерді анықтау және басымдық беруді үйренеді, сондай-ақ оларды азайту және әсерді бағалау стратегияларын әзірлейді. Дағдарыстық коммуникацияға, мүдделі тараптармен және медиамен қарым-қатынасты басқаруға, сондай-ақ дағдарыс жағдайында шешім қабылдаудың этикалық және құқықтық аспектілеріне ерекше назар аударылады. Курста дағдарысты басқару жоспарларын құрудың стратегиялық тәсілдері және осы стратегияларды шешім қабылдау процестеріне енгізу қарастырылады, бұл тәуекелдерді басқарудың заманауи технологиялары мен құралдарын қолдануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялар мен жеткізу тізбегін басқару
Курс операцияларды және логистикалық процестерді тиімді басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Магистранттар процестер мен қызметтерді жобалауды, қуатты басқаруды, өнімділікті талдауды және кестені жоспарлауды үйренеді. Курс сонымен қатар сұранысты болжау әдістерін, материалдық қажеттіліктерді жоспарлауды, сапаны басқаруды және жеткізілім тізбегіндегі тауарлық-материалдық құндылықтар мен бөлуді басқаруды қарастырады. Жеткізу тізбегін оңтайландыру үшін Lean әдістеріне және сатып алу мен көздердің жаһандық стратегияларына ерекше назар аударылады. Магистранттар процестерді оңтайландыруға, тауарлы-материалдық құндылықтарды басқаруды жақсартуға, сұранысты болжауға және тиімді бөлу Стратегияларын жасауға байланысты жағдайларды талдайды. Сондай-ақ, олар алған білімдерін іс жүзінде қолдана отырып, сапаны жақсарту, қуатты басқару және жеткізушілерді таңдау шешімдерін әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Келіссөздер және қайшылықтарды шешу
Аталмыш курс аясында магистранттар қайшылықтарды басқарудың кооперативті және бәсекеге қабілетті стильдері, сондай-ақ тарату және интегративті келіссөздер стратегиялары сияқты негізгі теориялық тәсілдерді үйренеді. Магистранттар әртүрлі сценарийлерді, соның ішінде кооперативтік және бәсекеге қабілетті мінез-құлық стильдерін зерттейді және тарату және интегративті келіссөздер жағдайында қақтығыстарды тиімді шешу стратегияларын әзірлейді. Кейстер жеке және топтық келіссөздерді, соның ішінде мәдениетаралық және халықаралық контексттерді қамтиды және эмоцияларға, сенімге және сенімге қатысты қиын жағдайларда шешім қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этика, тұрақты даму және басқару
Пән корпоративтік басқарудың, этиканың және тұрақты дамудың негізгі аспектілерін, сондай-ақ оларды әртүрлі бизнес контексттерінде қолдануды зерттеуге арналған. Курс аясында магистранттар корпоративтік басқару саласындағы негізгі пікірталастарды, соның ішінде жетекші және дамушы елдер арасындағы айырмашылықтарды зерттейді, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) тұжырымдамаларын меңгереді, оның әртүрлі контексттерде қолданылуын және тиімді басқару тәсілдерін зерттейді. Бизнес жағдайлары мен корпоративтік стратегияларды сыни талдау үшін тиісті теорияларды қолданыңыз. Тұрақты даму принциптерін талдайды және олардың корпоративтік стратегияларға интеграциялануын бағалайды және бәсекелес мүдделер мен құндылықтар жағдайында этикалық шешімдер қабылдау процестерін зерттейді. Курс басқару мен корпоративтік жауапкершілікке тұрақты көзқарасты қалыптастыра отырып, сыни талдау, стратегиялық ойлау және этикалық негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
Курста ұйымның ұжымның әлеуметтік дамуына, қоғамды жақсартуға және қоршаған ортаны қорғауға қатысуға ерікті шешімін көрсететін тұжырымдама ретінде корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің мәні мен мазмұны туралы негізгі ақпарат бар. Пәнді оқу пәні қазіргі ұйымның өзіндік даму факторы мен шарттары ретінде сыртқы және ішкі әлеуметтік жауапкершілігінің мәні, мазмұны және жұмыс жүйесі болып табылады. Пәнді оқу арқылы магистранттар корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің мәні мен мазмұнын, оның қазіргі заманғы ұйым қызметіндегі рөлін, әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеу және ұйымның әлеуметтік есептілігін жасау саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастырудағы принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білім алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмпирикалық эконометрика
Курс деректерді эмпирикалық талдаудың заманауи әдістерін игеруге бағытталған. Пән аясында магистранттар экономикалық және қаржылық деректерді талдауға қатысты зерттеу сұрақтарын тұжырымдайды. Сәйкес айнымалыларды анықтаңыз, қажетті түрлендірулерді орындаңыз және сәйкес эконометрикалық модельдерді таңдаңыз.Деректерді зерттеу, сипаттау және талдау үшін статистикалық бағдарламалық жасақтаманы қолданыңыз, деректердің сипаттамаларын түсіну және модельді таңдау үшін алдын-ала талдау жасаңыз, таңдалған эконометрикалық модельдерді қолданыңыз, параметрлерді бағалаңыз және әдіснамалық қатаңдықты сақтай отырып гипотезаларды тексеріңіз. Талдау нәтижелерін түсіндіріңіз, тұжырымдар жасаңыз, олардың дұрыстығын бағалаңыз және талдаудың мүмкін болатын шектеулері мен әлсіз жақтарын анықтаңыз. Курс нақты деректерді талдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін сыни бағалау үшін эконометрикалық құралдарды қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.Талдау нәтижелерін түсіндіріңіз, тұжырымдар жасаңыз, олардың дұрыстығын бағалаңыз және талдаудың мүмкін болатын шектеулері мен әлсіз жақтарын анықтаңыз. Курс нақты деректерді талдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін сыни бағалау үшін эконометрикалық құралдарды қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ілгерілемелі стратегиялық менеджмент
Курс бизнестің әртүрлі деңгейлерінде бәсекеге қабілетті стратегияларды талдау және әзірлеу үшін қолданылатын стратегиялық тәсілдер мен құралдарды терең зерттеуге арналған. Курстың мақсаты-магистранттардың бизнес-жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, ұйымдардың ұзақ мерзімді тұрақтылығы мен өсуіне бағытталған басқару шешімдерін қабылдау және іске асыру үшін саясат пен процестерді әзірлеу қабілетін дамыту. Оқыту нәтижелеріне практикалық тапсырмалар, кейс-кезеңдер және командалық жобалар арқылы қол жеткізіледі, онда магистранттар нақты бизнес-жағдайларды талдайды, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу стратегияларын әзірлейді және ұсынады. Курс сонымен қатар стратегиялық шешім қабылдаудың этикалық аспектілеріне және корпоративтік басқаруды жақсарту бойынша ұсыныстарға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Этикалық мәселелерді талдайды және тұрақты даму мен басқару принциптерін басқару стратегияларына біріктіреді.
- Әлсіз және күшті байланыстарды анықтап, ақпараттарды синтездеу мен талдау үшін, сонымен бірге менеджменттегі өзекті ғылыми міндеттерді шешіп, әлеуметтік, этикалық және ғылыми түсініктерді есепке ала отырып өз пікірін қалыптастыруда ғылыми зерттеу әдістемелерін қолданады.
- Ұйымды басқару саласындағы жүйеленген білім мен практикалық тәжірибені баяндай отырып және зерттеу нәтижелерін білім беру процесіне біріктіре отырып, ғылыми зерттеулер, оқыту және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізеді.
- Ауызша және жазбаша түрде кәсіби және кәсіби емес аудиторияға негізделген өзіндік қорытындылар/пікірлер ұсынады және оларды негіздейді.
- Көшбасшылық дағдылар негізінде менеджмент, маркетинг және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы жаңа тұжырымдамаларды қолдана отырып, тиімді стратегияны әзірлейді, қойылған мақсаттарға қол жеткізу процесінде ахуалдың өзгеруіне орай стратегияларды реттейді.
- Бюджеттеу, қаржылық талдау және шешім қабылдау процестерін қолдау үшін қаржылық менеджмент және шығындарды есепке алу принциптерін меңгереді.
- Бизнес шешімдерді дәл негіздеу үшін жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, сандық талдауды қолданады.
- Ұйымдағы өзгерістерге деген қажеттілікті анықтайды және адам ресурстарын ұтымды және тиімді пайдалану арқылы өзгерістерді қабылдауға қатысты персоналдың мінез-құлқын жобалайды.
- Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға ықпал ететін тиімді операциялар мен жеткізу тізбектерін жобалайды және басқарады.
- Қызметкерлердің тиімділігін басқаруды арттыра отырып, ұйымның мақсаттарына сәйкес келетін стратегиялық HR тәжірибелерін енгізеді.