6B07250 Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қайта өңдеу өндірістері саласындағы өндірістік міндеттерді білікті шеше алатын, еңбек нарығының өзгермелі талаптарына бейімделген, сұранысқа ие, бастамашыл бакалаврларды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B068 Азық-түлік өнімдерінің өндірісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Диеталық тамақтану негіздері
Мақсаты: диеталық тамақтану мәселелері бойынша білім, біліктілік және дағдыларды қалыптастыру, диетология бойынша теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: диеталық (емдік) тамақтануды ұйымдастырудың негізгі принциптері, тамақтануды ұйымдастырудың ғылыми негізделген жүйесі және де белгілі бір тағамдарды емдік мақсатта саралаудың, дұрыс тамақтанудың заманауи идеяларын ұғынудағы рөлі. Жеке тағамдық компоненттердің әрекеті мен өзара әрекеттесуін, олардың денсаулықты сақтаудағы, дұрыс тамақтанбауға байланысты аурулардың алдын-алудағы рөлін, тағамдық заттар мен энергияға физиологиялық қажеттіліктердің нормаларын, даму себептері мен механизмдерін, алиментарлы аурулардың, тамақтан уланудың маңызды көріністерін зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химия
Мақсаты:Химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын, зат пен атомның құрылысын меңгеру Мазмұны: Химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын, зат пен атомның құрылысын, ішкі және молекулааралық байланыстардың типтерін, химиялық реакциялардың өту заңдылықтарын, химиялық процестердің энергетикасын және кинетикасын, ерітінділер мен дисперсиялық жүйелерді, электрохимиялық процестерді зерделеу. Химиялық реагенттермен, аспаптармен және аппаратурамен жұмыс істеу, математикалық есептерді жүргізу, қажетті экспериментті жоспарлау және жүргізу дағдылары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: ғылыми стильдің әртүрлі жанрларымен жұмыс істеудің практикалық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оқу мен ғылыми мәтіндердің түпнұсқаларын жазуға баулу. Мазмұны: тиімді академиялық жазу мақсатында мәтінді ұйқастыру құрылымы мен баяндау стилін таңдауға қойылатын жалпы қабылданған талаптарды ескеріп, тамақ өнімдерін зерттеу саласындағы бар білімді пайдалана отырып, шығармашылық жазба жұмыстарын (эссе, баяндама, курстық, дипломдық) жазуға қажетті дағдылар мен сыни ойлау қабілеттілігін игеру және күшейту. Ауызша және жазбаша сөйлеуді, соның ішінде шет тілінде логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және анық құру қабілеті. Академиялық адалдық қағидаларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дұрыс тамақтану негіздері
Мақсаты: Адамның жалпы мәдениетінің құрамдас бөлігі ретінде тамақтанудың әлеуметтік-мәдени аспектілері мен дұрыс тамақтану ережелері туралы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: халықтың денсаулығы мен дұрыс тамақтануының әлеуметтік-экономикалық мәселелері. Адамның тамақтану ғылымы. Тамақтанудың негізгі және балама теориялары. Тамақтанудың негізгі ережелері. Рационалды тамақтану принциптері. Адам ағзасындағы зат алмасуды, ағзадағы ақуыздардың, липидтердің және көмірсулардың рөлін зерттеу. Азық-түлік топтарының сипаттамалары, өнімдегі тағамға қарсы компоненттердің түрлері. Тамақтану рационын ойластыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Өңдеу өндірістеріні технлогиясының тарихы мен дамуын оқу, әлемдік азық-түлік мәселесінің тарихи аспектілерін сипаттау. Мазмұны: Салалық құрам (тарихы мен дамуы). Әлемдәк азық-түлік мәселесінің әлеуметтік-тарихи аспектілері. Отандық азық-түлік өндірушілердің әлемметтік-мәдени дәстүрлерінің мәні. Тамақ өнеркәсібі мен әдемдік шұғыл соғыс жағдайында халықты азық-түлікпен қамтамасыз ету. Еліміздің агроөнеркәсіптік кешенін қалыптастыру. Қазақстанның азық-түліктік қауіпсіздігі: альтернативті жолдар. Әлемдік азық-түлік мәселесін шешуде БҰҰ халықаралық ұжымының қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химия
Мақсаты: студенттердің талданатын заттардың заманауи әдістерін, физика-химиялық үрдістердің негізгі теорияларын және дисперстік жүйелердің қасиеттерін меңгеруі Мазмұны: Сандық талдаудың жіктелуі және әдістері. Химиялық талдаудың әдістері. Гравиметриялық талдау әдістері. Титриметриялық талдау әдістері. Қышқылдық – негіздік талдау әдісі. Тұнбаға түсіру әдісімен титрлеу. Комплексонометрлік титрлеу. Тотығу – тотықсыздануды титрлеу. Физика – химиялық талдаудың әдістері. Физика – химиялық талдаудың әдістерінің қолдану және ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физика
Мақсаты: физика заңдары туралы білімдерін дамыту және оларды техника мен технологияда қолдану дағдыларын жетілдіру, пәнаралық байланыс негізінде ғылыми ойлауын дамыту. Мазмұны: Механикалық қозғалыс, динамиканың негізгі заңдары. Қатты дененің айналуы, сақталу заңдары. Үздіксіз орта механикасы, механикалық тербеліс және толқындар. Молекулалық-кинетикалық теория, тасымалдау құбылыстары, термодинамика. Электростатика, тұрақты электр тогы. Магнит өрісі, электромагниттік индукция. Электромагниттік тербелістер мен толқындар, оптика. Жылулық сәулелену, фотоэффект, атом ядросы. Зертханалық зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау әдістері. Қолданбалы салалық есептерді шешу үшін физикалық заңдылықтарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математика
Мақсаты: Студенттер заң көздеріне конспектегі жазбалар мен материалдарды еркін меңгеру керек, оқытушы студенттердің ұсынылған әдебиеттерді пайдаланғандығын, барлық сұрақтарға дайындығын тексереді. Студент әр семинар сұрақтарына жаңа фактілер ұсынып және осы фактілер бойынша өз пікірін баяндап, жоғары бал алуға ұсынылады. Мазмұны: Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін зерделеу. Функция шегін есептеу қабілеті дамыту. Бір айнымалыдан функцияны дифференциалдық және интегралдық есептеу білімін алу. Бірнеше айнымалы функциялардың ұғымдарын білу. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің оңтайлы нұсқасын аргументтеу. Еселі интегралдарды табу дағдылары. Сандық, функционалдық және далалық қатарлар теориясы және олардың жинақтылығы бойынша теориялық білім алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылы-ғының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физикалық және коллоидты химия
Мақсаты: химиялық процестердің бағытын, олардың жүру жылдамдығын анықтайтын негізгі заңдылықтарды зерттеу және түсіндіру, заттың құрылымы мен оның реактивтілігі арасындағы байланысты орнату, коллоидтық жүйелерді зерттеу Мазмұны: студенттерді химиялық термодинамика негіздері, фазалық тепе-теңдік және коллоидтық жүйелердің Термодинамика негіздері бойынша теориялық және практикалық дайындау. Ерітінділер туралы ілім, электрохимия, Химиялық кинетика және катализ, температураның химиялық реакциялардың жылдамдығына әсерін зерттеу, фотохимиялық және тізбекті реакциялар, біртекті және гетерогенді катализ негіздері. Азық-түлікті байыту кезінде жүретін процестердің негізгі заңдары мен заңдылықтарын қолдану. Еріген заттың молекулалық массасын криоскопиялық, эбуллиоскопиялық әдіспен анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтану биохимиясы
Мақсаты: тағамның негізгі компоненттерін: ақуыздарды, липидтерді, көмірсуларды, дәрумендер мен минералдарды заттар түрлерінің, қасиеттері мен нәтижелерінің сипаттамаларымен таныстыру. Мазмұны: ағзаның химиялық құрамы. Ақуыздар. Дене құрылымы, қасиеттері, функциялары. Тамақтанудағы рөлі. Витаминдер. Көмірсулар. Құрылымы, қасиеттері, тамақтанудағы маңызы. Липидтер және олардың алмасуы. Зат алмасу және энергия.. Көмірсулар алмасуы. Ақуыздар мен аминқышқылдардың алмасуы. Биологиялық белсенді заттар. Тамақтанудың физиологиялық негіздері. Ақуыздарды талдау. Ақуыздардың қышқыл гидролизін зерттеу. Липидтер. Липидтердің ерігіштігі және эмульсия түзілуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құрастыру негіздері және машина бөлшектері
Мақсаты: Өндірістің технологиялық жабдықтары машиналарының блшектері мен тораптарын конструкциялау, есептеу және теория бойынша кәсіби білімдерін болашақ мамандарда қалыптастыру Мазмұны: машиналар мен жабдықтардың бөлшектері мен тораптарын жобалау мәселелері. Машиналар мен олардың конструкцияларының бөлшектеріне қойылатын негізгі талаптар. Машина бөлшектерін, берілістерін, редукторларын, біліктерін, өстерін, муфталарын, мойынтіректерді қосу. Конструкциясы, түрлері, материалдары және термиялық өңдеу. Жұмыс қабілеттілігі критерийлері бойынша машиналардың бөлшектері мен тораптарын инженерлік есептеу. Заманауи есептеу техникасын қолдана отырып жобаланған машиналар мен механизмдердің оңтайлы параметрлерін табу және бөлшек-тердің экономикалық тұрғыдан тиімді және сенімділігін анықтау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ микробиологиясы
Мақсаты: тағамды ластайтын микроорганизмдерді зерттеу, тамақтанудың бұзылуын тудыратын микроорганизмдерді зерттеу; ауру тудыратын қоздырғыштар; ірімшік, йогурт, нан, сыра және шарап сияқты ашытылған тағамдарды өндіру үшін қолданылатын микробтар; және басқа да пайдалы функциялары бар микробтар – пробиотиктерді зерттеу. Мазмұны: тағамның микробиологиялық қауіпсіздігінің теориялық негіздері. Микроорганизмдерді сынамалық дайындау, өсіру және индикациялау және сәйкестендіру әдістерін тәжірибеде қолдану, микробиоталардың бұзылуына сипаттама. Шикізат пен азық өнімдерінің санитарлық жағдайы мен қауіпсіздігінің көрсеткіштерін, микроорганизмдерге түрлі факторлардың әсерін және дайын өнімнің микробиологиялық қауіпсіздігін қолдануды сипаттай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теоретикалық және қолданбалы механика
Мақсаты: Мамандық бойынша өндіріс технологиялық жабдықтарының жалпы бөлшектерін жобалау мен құрастырудың теориялық негіздері туралы білімді қалыптас-тыру. Мазмұны: статика - күштер, күштердің түрлері, дене-лердің тепе-теңдік шарты. Кинематика - механикалық қозғалыс заңдары, жылдамдық, үдеу, траекториясы. Динамиканың негіздері. Материалдар кедергісі - беріктік, қатаңдық, төзімділік және орнықтылық. Деформация түрлері – созылу және сығылу, ығысу, бұралу, иілу және күрделі деформациялар. Кернеулі күй және беріктік теориясының негіздері. Машина бөлшектерiнiң сұрыпталуы. Редукторларлар. Механикалық берілістер - тісті, червякты, фрикциялық, белдікті және шынжырлы берілістер. Бiлiктер, өстер, муфталар, мойынтіректер. Қосылыстардың түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технологиялық регламенттер, тамақ өнімдерін сәйкестендіру және бақылау
Мақсаты: техникалық регламенттерді, тамақ өнімдерін өндіру кезінде ішкі қадағалау тізбегінің элементтерін әзірлеу саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, өнімнің қауіпсіздігіне әсер ететін факторларды анықтау. Мазмұны: Техникалық регламентті әзірлеу, қабылдау, өзгерту және жою тәртібі. Тамақ өнімдерінің қадағалануы процесін зерттеу: өнімнің бүкіл тарихының деректері - өнімді өндіру процесінен бастап оны "егістіктен сөреге дейінгі қауіпсіздік" қағидаты бойынша нарықтағы айналым процесіне дейін. Тамақ өнімдерін қадағалауға қойылатын нормативтік талаптар. Тамақ өнімдерінің технологиялық және ассортименттік бұрмалануын сәйкестендіру және алдын алу, ЖК элементтерін пайдалана отырып, тағамды автоматты түрде тану және жіктеу, сұрыптау және орау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өңдеу өндірістері шикізаттары-ның, жартылай дүмбілдерінің, дайын өнімдерінің реологиясы
Мақсаты: азық материалдарының инженерлік реологиясының негіздерін зерделеу, студенттердің азық массаларының құрылымын қалыптастыру саласындағы білімін, біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: реологияның негізгі түсініктері мен анықтамалары. Азық массаларының физика-механикалық қасиеттері. Реологиялық денелердің механикалық модельдері. Тағам өнімдерінің реологиялық классификациясы. Тағамның реологиялық қасиеттері. Тиксотропты қасиеттері. Дірілдің әсері. Жабысқақ және үйкеліс қасиеттері. Тұтқырлық, адгезия және үйкеліс қасиеттерін анықтау әдістері. Технологиялық процестерді, жабдықтарды есептеу кезіндегі физика-механикалық қасиеттерді пайдалану және өңдеу өндірістерінің шикізатының, жартылай фабрикаттарының сапасын бақылау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инженерлік компьютерлік графика
Мақсаты: AutoCAD пайдаланып, инженерлік-конструкторлық құжаттарды дайындауға қажетті білім, біліктілік, дағдылық қалыптастыру. Мазмұны:Проекциялау. Нүкте мен түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру жайлы негізгі мәліметтер. Көріністер, тіліктер мен қималар. Бөлшектерді біріктіру әдістері. Бұрандалық бұйымдар. Бөлшектердің эскиздерін дайындау. Құрастыру мен жалпы күйдегі сызбаларды орындау, оқу және бөлшектеу. Алғашқы тағайндаулар. Жұмысты аяқтау және кескіндерді сақтау. Жазық фигураның сызбасын тұрғызу. Бөлшектер сызбаларын сызу. Кескіндерді өңдеу. Нысанның үшөлшемді моделін тұрғызу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу және сақтау
Мақсаты: студенттерді өсімдік шаруашылығының негізгі өнімдерінің технологиялық қасиеттері, сипаттамалары туралы білімді практикалық игеруге дайындау. Мазмұны: өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу кезеңінде сапаны арттыруды және шығындарды азайтуды қамтамасыз ету. Дәнді, бұршақты және майлы дақылдарды, тамыр дақылдарын өңдеу және төсеу ерекшеліктері. Өсімдік шаруашылығындағы ауылшаруашылық өнімдерін сақтау мен өңдеудің дәстүрлі және заманауи әдістері. Сақтау кезінде өнімнің тұтыну нормалары. Өсімдік шикізатын өңдеу және сақтау кезінде жүретін физика-химиялық, биохимиялық, биологиялық және физиологиялық процестер. Морфология, астық анатомиясының құрылымы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ өндірістерінің процестері мен аппараттары
Мақсаты: материалдық нүкте мен материалдық жүйенің статикасы мен динамикасының негізгі заңдары мен теңдеулері. Мазмұны: технологиялық процестердің жалпы заңдылықтары. Тамақ өндірісі процестерінің жіктелуі. Негізгі процестердің механизмдерін талдау. Процестер мен құрылғыларды модельдеу және есептеу әдістері. Гидромеханикалық процестер мен аппараттар. Механикалық процестер. Жылу процестері. Масса алмасу процестері. Жылу қондырғылары және олардың тамақ өнеркәсібіндегі рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Электротехника және электроника негіздері
Мақсаты: электротехниканың заңдылықтары туралы білімдерін дамыту және оларды машина жасау және жеңіл өнеркәсіпте қолдану дағдыларын жетілдіру, пәнаралық көзқарас негізінде ғылыми ой-өрісін қалыптастыру. Мазмұны: Тұрақты және айнымалы ток электр тізбектері. Электрлік өлшеулер және приборлар. Трансформаторлар. Электр машиналары. Электрлік аппараттар. Электр энергияны өндіру, тарату, тұтыну. Электртехникалық және электромеханикалық жабдықтар. Электр жетегінің негіздері. Электр қауіпсіздігі. Тұрақты токтың сызықты емес электр тізбектері.Электронды аппараттар және құрылғылар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өңдеу өндірістерінің ғылыми негіздері
Мақсаты: Зерттеу тәжірибесін жинақтау, ғылыми зерттеулерді пайдалануды жоспарлау және ұйымдастыру тетігін жетілдіру, ғылыми зерттеулердің басым бағыттарын болжау және қалыптастыру. Мазмұны: Азық-түлік өндірісінің қазіргі жағдайы мен даму перспективтерін, қайта өңдеу өндірістерінің ғылыми негіздерін талдау, халықтың әртүрлі топтары үшін азық-түлік өндірісінің әлеуметтік-экономикалық мәселелерін жалпылау. Азық-түлік кәсіпорындарында түрлі азық-түлік өнімдерін өндірудің ғылыми негіздерін меңгеру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын (ҒЗЖ) ұйымдастыруға және орындауға қойылатын жалпы талаптар; ҒЗЖ орындау кезеңдері, ҒЗЖ ұйымдастыру және орындау процесіндегі құжаттарды әзірлеу, келісу және бекіту тәртібі. Патенттік зерттеулер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тамақ өнімдерінің химиясы
Мақсаты: тағам туралы түсінік қалыптастыру және тағам ұғымын химия тұрғысынан түсіндіру. Мазмұны: жоғары сапалы өнімді алу туралы түсінік. Ақуыздар. Тағам құрылымы, қасиеттері, функциялары. Тамақтанудағы рөлі. Ферменттер. Витаминдер. Көмірсулар. Құрылымы, қасиеттері, тамақтанудағы маңызы. Липидтер. Минералды заттар. Тағамдық қоспалар. Консерванттар. Сүт өнімдері. Жемістер мен көкөністер. Ет өнімдері. Адамның негізгі қоректік заттарға қажеттілігі- ақуыздар, көмірсулар, майлар, дәрумендер, минералдар. Бос және байланысқан су. Судың физикалық және термодинамикалық сипаттамалары. Судың көмірсулар мен липидтермен әрекеттесуі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңдеу өндірістерінің технологиясы
Мақсаты: студенттерді астық, ұн, жарма, құрама жем, нан, макарон және кондитерлік өнімдер, қант және құрамында қант бар заттар, алкоголь мен алкоголь өндірісі, шарап технологияларын тәжірибелік игеруге дайындау. Мазмұны: Өсімдік шаруашылығы өнімдерін, астық элеваторларын, ұн диірмендерін, жарма, жем зауыттарын, наубайхана, макарон және кондитер фабрикаларын, қант фабрикаларын және крахмал-ашыту зауыттарын қабылдауды, орналастыруды, қайта өңдеуді және сақтауды ұйымдастырудың технологиялық принциптерін оқып үйрену. Білім кәсіби мәселелерді шешудің әртүрлі нұсқаларын өз бетімен әзірлеуге және алға шығаруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өңдеу өндірістері өнімдерінің қауіпсіздігі
Мақсаты: негізгі тағамдық токсиканттар, олардың адам ағзасына қауіптілік дәрежесі, Шикізат пен тамақ өнімдерінің қауіпсіздік көрсеткіштерін бақылау әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: Шикізат пен тамақ өнімдерін ластаушы заттар, қауіпсіздік стандарттары. Тағамдық заттардың жетіспеушілігі немесе артық болу қаупі. Сыртқы ортадан бөгде заттардың қауіптілігі. Азық-түлік шикізаты мен дайын өнімдердің микробтық және тотығу бұзылуын бәсеңдететін тағамдық қоспалар. Ауыл шаруашылығы тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін реттеу тетігі және ақпараттық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Санитария және тамақтану гигиенасы
Мақсаты: Санитарлық-гигиеналық бақылау, өндірістік үй-жайлардағы судың, ауаның, тамақ өнімдерінің тазалығын, технологиялық жабдықтардың, инвентарлардың, ыдыстардың санитарлық жағдайын, қызмет көрсететін персоналдың гигиеналық жағдайын тексеру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: санитариялық-гигиеналық бағалау нормативтерін, тамақ өнімінің тағамға жарамдылығын немесе жарамсыздығын анықтау бойынша санитариялық-гигиеналық бағалаудың негізгі өлшемшарттарын, қайта өңдеу өндірістерінің өнімдеріне қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптарды, сақтауды, тасымалдауды және өткізуді зерделеу. Кәсіпорындар шығаратын өнімдерді санитарлық-гигиеналық бағалау. Қайта өңдеу өндірістерінің өнімдерін санитарлық-гигиеналық бағалау білімдерін қолдану. Санитария және тамақтану гигиенасы білімі сапа көрсеткіштерін анықтау үшін стандартты тестілеу әдістерін қолдануға және түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңдеу өндірістері өнімдерін өңдеу және зерттеудің арнайы әдістері
Мақсаты: технологиялық процестің барлық кезеңдерінде тамақ материалдарының құрылымдық-механикалық қасиеттерін анықтауға арналған әдістері мен құралдарын зерттеу. Мазмұны: Тамақ өнімдерінің термиялық өңдеу негіздерін меңгеру, өнімнің құрылымдық-механикалық, физика-химиялық және органолептикалық қасиеттерінің өзгеруін бақылау. Тамақ өнімдерін термиялық өңдеудегі негізгі әдістерін, азық өнімдерін инфрақызыл сәулемен өңдеу әдістерін, инфрақызыл сәулелену көздерін енгізу. Дайын өнімнің сапалық сипаттамалары. Электростатикалық өрісте ауыспалы электр тогымен тамақ өнімдерін өңдеу. Акустикалық әдістерді қолдана отырып, тамақ өнімдерін өңдеудің стандартты сынақтарын жүргізу әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: мәтіндік ақпаратқа түсініктеме беру және реферат жасау, кәсіби тақырып бойынша монологиялық мәлімдемелер жасау және орындау. Кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасып, сөйлесе білу. Мазмұны: ғылыми стиль жанрларының лексикалық-грамматикалық ерекшеліктері және ауызша және жазбаша сорттардағы презентация. Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы бойынша шет тілді терминологияны меңгеру. Құрылымдар мен жүйелерді, анықтамаларды, дәлелдерді сипаттайтын сөйлеу модельдерін қолдану. Мамандық бойынша ауысу бойынша жұмыс. Іскерлік хат алмасу тілінің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктері мамандық бойынша түпнұсқа мәтінге түсініктеме беру әдістері. Ғылыми мәтінді құрылымдық-семантикалық және мағыналық-лингвистикалық талдаудың әдістері мен әдістерін зерттеу, мәтіннің ақпаратын түсіну, оның логикалық-композициялық негізін көру және құру. Оқу-кәсіби, іскерлік және күнделікті қарым-қатынас процесінде пайдалану мақсатында мәтіннен қажетті ақпаратты ала білу, оны сипаттау, жалпылау және түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көмірсулар химиясы
Мақсаты: көмірсулар туралы жалпы ұғымды, олардың биологиялық рөлін, жіктелуін жетілдіру, сахароза молекуласының құрылымын негіздеу, заттардың құрамы мен құрылымы, олардың қасиеттері мен функциялары арасындағы байланыстарын анықтау, функционалды топтарға сапалы реакция туралы білімді жүйеге келтіру Мазмұны: сахароза молекуласының реактивтілігі мәселелерін, қазіргі көмірсулар химиясында қолданылатын құрылым мен стереохимияны орнатудың негізгі химиялық және физика-химиялық әдістерін білу және түсіну. Көмірсулар химиясы туралы түсінік шикізат қасиеттерінің физика-химиялық көрсеткіштерін және тағам сапасының қалыптасуындағы көмірсулардың рөлін анықтауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік шикізаттарын өңдеудің физикахимиялық негіздері және жалпы принциптері
Мақсаты: Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің физикалық, механикалық құрылысын, фракционды, жылу физикалық, электрофизикалық, аэродинамикалық, гигроскопиялық құрамын үйрену. Мазмұны: Кіріспе. Біріңғай емес жүйелер. Жылулық, масса алмасу процесстері «Дисперсті» және «коллоидті» жүйелер. Бидай, ұн, жарма, құрама жем алудың технологиясының теориялық негіздері. Нан, макарон және кондитерлік өнімдер өндірісінң теориялық негіздері. Қантты және крахмал сірне өндірісі технологиясының теориялық нездері. Ашыту өндірісінің теориялық негіздері. Шарап өндірісі технологиясының теориялық негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стандарттау, сертификаттау және метрология
Мақсаты: Өзінің кәсіби қызметі барысында өнім, қызмет және жұмыс сапасы мен өлшем бірлікті қамтамасыз ету бойынша мәслелерді шеші үшін стандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы теориялық білімі мен практикалық дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Стандарттау, сертификаттау және метрология нысандары. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің құқықтық, нормативтік- техникалық базалары. Стандарттаудың жалпығылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеудің түрлері мен әдістері. Өлшеудің анықталмағандығын және қателігін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін жоғарлатудағы халықаралық сапа жүйесінің ролі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өңдеу өнеркәсібі өнімдерін өндіруде дәстүрлі емес шикізатты қолдану
Мақсаты: дәстүрлі емес шикізатты сақтау және өңдеу кезінде кешенді пайдалану, химиялық құрамы, тағамдық құндылығы және физика-химиялық процестер мәселелері бойынша білімді, іскерлікті, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: өнімдер өндірісінде дәстүрлі емес Өсімдік шикізатын қолдану. Адамның тамақтануындағы диеталық талшықтың рөлі. Тағамның детоксикация қасиеттерін, ащы-хош иісті өсімдіктер мен фитонцидтердің биопотенциалын пайдалану. Фитонцидтердің микробқа қарсы қасиеттері және тамақ өнеркәсібінде қолданылуы. Шөптердегі су-спирт инфузия сапасын, су-спирт сорғыштарын пайдалануды бағалау. Шикізатты тұтыну нормаларын, шикізаттың дәстүрлі емес түрлерін және түрлі тағамдық қоспаларды пайдалана отырып, жаңа жоғары сапалы өнімдердің өндірістік рецептурасын есептей білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Наубайхана өндірістерінің технологиялық машиналары мен аппараттары
Мақсаты: студенттерде жабдықтардың конструкциялары мен құрылғыларын зерттеудегі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, жеке машиналармен қатар, нан өнімдерін өндірудің технологиялық желілерін таңдау әрі дұрыс есептеу. Мазмұны: машиналар мен аппараттар-технологиялық кешендердің құрамдас бөліктері, тамақ ортасын түрлендіргіштер. Нан-тоқаш өнімдерін өндіру кәсіпорындарының машиналары мен аппараттарының конструкциялары мен жұмыс істеу принципі. Тамақ өнеркәсібінің технологиялық машиналары мен аппараттарының жіктелуі. Әр түрлі таразылардың, ұнтақтау машиналарының, илеу машиналарының, ұру машиналарының, престеу машиналарының құрылғысы мен жұмысын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макарон және ұнды кондитер өнімдері өндірістерінің технологиялық машиналары мен аппараттары
Мақсаты: жабдықтардың конструкциялары мен құрылғыларын зерттеудегі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, жеке машиналармен қатар, макарон және кондитерлік өнімдерді өндірудің технологиялық желілерін таңдау әрі дұрыс есептеу. Мазмұны: макарон және кондитерлік өнімдерді өндіру кәсіпорындарының машиналары мен аппараттарының конструкциялары мен жұмыс принципі. Өндірістің механикалық және гидромеханикалық процестерін жүргізу үшін жабдықты таңдау мәселесін дәлелдеу және шешу. Жылу масса алмасу процестерін жүргізуге арналған жабдықты пайдалануды қамтамасыз ету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғи тағамдық бояғыштардың технологиясы
Мақсаты: процестерді жүргізудің заманауи әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғи және табиғи бояғыштармен бірдей бояғыштар туралы жалпы мәліметтер; шикізат көздері және Өсімдік шикізатынан табиғи қызыл, сары және жасыл тағамдық бояғыштарды алу тәсілдері;. Өсімдік шикізатынан табиғи бояғыштар жасау технологиясы және оларды әртүрлі кондитерлік және басқа да тамақ өнімдерімен бояу әдістері. Табиғи тағамдық бояғыштардағы бояғыш заттардың мөлшерін есептеу. Боялған тамақ өнімдерінің түсіне бояғыштардың мөлшерін есептеу. Табиғи тағамдық бояғыштар өндірісінің азық-түлік есебі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ұн тарту өндірісінің технологиясы
Мақсаты: ұн тарту өндірісін есепке алу мен бақылауды орындау кезіндегі шикізат, жартылай фабрикаттар мен дайын өнім шығынының технологиялық есептеу түрлерімен толыққанды танысу Мазмұны: астық қозғалысының әртүрлі түрлерін есепке алу; әр түрлі жұмыс көрсеткіштерін есепке алу (табиғи кему нормалары, жұмыс істемеу кезіндегі шығындар, кептіру және т. б.); бастапқы құжаттар бойынша есеп беру нысандарын автоматты түрде қалыптастыру-тазарту актісі, беру актісі және т.б.; қозғалыс туралы кез-келген «есеп және жабдықты таңдау» есебін алуға мүмкіндік беретін генераторларының болуы. Дайындық тиімділігін бақылау және бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өңдеу өндірістері өнімдерінің сараптамасы
Мақсаты: қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің сапасын зерттеу және бақылау әдістерін меңгеру, қайта өңдеу өндірістері өнімдерінің ассортиментін, сақтау шарттары мен мерзімдерін қалыптастыру саласындағы теориялық білімді бекіту. Мазмұны: астық өнімдерін, жарма мен ұнның сапасын сараптау. Макарон өнімдерінің сапасына, нан мен нан өнімдерінің, кондитерлік өнімдердің сапасына сараптама. Кәмпит сапасы Шоколад сапасы. Күлше сапасы. Дәмдік өнімдер. Шарап сараптамасы. Шарап ақаулары. Крахмал мен қантты тексеру. Өңдеу өндірістерінің өнімдерін пайдалану, сақтау режимдері мен тәсілдерін, сапасын бақылау, өнімдердің қаптамасы және оларды тасымалдау әдістерін сараптау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өңдеу өнеркәсібіндегі тағамдық және биологиялық белсенді қоспалар
Мақсаты: көмірсулар туралы жалпы ұғымды, олардың биологиялық рөлін, жіктелуін жетілдіру, сахароза молекуласының құрылымын негіздеу, заттардың құрамы мен құрылымы, олардың қасиеттері мен функциялары арасындағы байланысты анықтау, функционалды топтарға сапалы реакция ұғымын жүйеге келтіру Мазмұны: Өңдеу өнеркәсібіндегі тағамдық қоспаларды өндіру туралы жалпы мәліметтер. Тағамдық қоспалардың классификациясы. Тамақ өнімдерінің сыртқы түрін жақсартатын заттар. Тамақ өнімдерінің құрылымын және физика-химиялық қасиеттерін өзгертетін заттар. Тағамдық қоспалар: жіктелуі, реттелуі, бақылауы. Консерванттар, антиоксиданттар (антиоксиданттар). Каротиноидты бояғыштарды талдау. Талданатын өнімдерден синтетикалық бояғыштарды алу. Талданатын ұннан қатты фазалық экстракция арқылы синтетикалық бояғыштарды алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нан және нанбөлішке өнімдерінің технологиясы
Мақсаты: нан пісіру өндірісіндегі негізгі терминдер мен анықтамаларды және ассортименттерді, қолданылатын шикізатты және нан дайындаудың технологиялық схемасын зерттеу. Мазмұны: халықтың тамақтануындағы нанның маңызы. Нан пісірудің даму тарихы. Нан дайындаудың технологиялық схемасы. Наубайхана өндірісінің шикізаты. Шикізатты қолдану, сақтау және дайындау. Қамырды дайындау және кесу. Нан пісіру. Нанды сақтау, тасымалдау. Нанның шығуы. Нанның сапасы. Нанның ақаулары мен аурулары. Нан өнімдерінің ассортименті. Дайын нан өнімдері сапасының физика-химиялық көрсеткіштерін анықтау әдістері. Нан-тоқаш өнімдерінің үгіндісінің ылғалдылығын анықтау. Нан-тоқаш өнімдерінің қышқылдығын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңдеу өндірістерінің арнайы технологиялары
Мақсаты: студенттерде тағам өндірісінің технологиялық процестерін жүргізуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: қайта өңдеу өндірістерінің технологиясының негіздері мен әдістері, шикізатты түпкілікті өнімдерге қабылдаудың, өңдеудің, сақтаудың, өңдеудің технологиялық схемалары, жекелеген кезеңдер бойынша және жалпы қайта өңдеу өндірістерінің процестері бойынша режимдер. Шикізатты өңдеудің технологиялық тәсілдері мен режимдері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағамдық құндылығы жоғары өнімдер технологиясы
Мақсаты: тағамдық құндылығы жоғары өнімдерді жасау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Тағамдық құндылығы жоғары өнімдер ұғымымен танысу, халықтың әртүрлі топтарының ұтымды тамақтануын қамтамасыз ету үшін тамақ өнімдерінің рецептурасын құру принциптерін тәжірибеде қолдану, ақуыздарды ұтымды пайдалана отырып тамақ өнімдерін жасау принциптері, оларды талдау әдістері. Тағамдық құндылығы жоғары жаңа өнімдерді өндіруде заманауи технологиялық схемаларды қолдану. Ауылшаруашылық өнімдерін өңдеуден бастап жоғары сапалы өнімдер шығаруға дейінгі технологиялық процестердің негізгі кезеңдерінің жүйелік тәсіліне негізделген талдау. Деректерді талдау және дәмдік талғамдарды болжау бойынша трендтерді бөлу; АИ элементтерін пайдалана отырып, инновациялық өнімдер мен тағамдық құндылығы жоғары өнімдерді әзірлеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нан және нан бөлшке өнімдерінің технологиясы бойынша студенттің-оқу зерттеу жұмысы
Мақсаты: зерттеу тәжірибесін жинақтау, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру тетігін жетілдіру, ғылыми зерттеулердің басым бағыттарын болжау және қалыптастыру Мазмұны: ғылыми зерттеулердің жалпы жіктелуі. Ғылыми бағыттың ғылымдар кешені ретінде жүргізілетін зерттеулері. Ғылыми бағыттың құрылымдық бірліктері: күрделі мәселелер, тақырыптар және ғылыми мәселелер. Зерттеу жұмысының реттілігі, негізгі кезеңдері, олардың мақсаттары, міндеттері, мазмұны және орындалу ерекшеліктері. Зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу. Заманауи ғылыми-техникалық әдебиеттер мен патенттік көздерді пайдалана отырып, шешілетін міндеттерге талдау жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өңдеу өндірісінің өнімдерін салқындатып өңдеудің техникасы және технологиясы
Мақсаты: тоңазытқыш технологиялық жабдықтың мақсаты мен принциптерін, жабдықта болып жатқан технологиялық процестердің элементтерін зерттеу. Мазмұны: салқындатумен өңдеу техникасы мен технологиясының негіздері, өнімді салқындатудың ғылыми принциптері, салқындату кезеңінде өнімде болатын процестер; шикізат пен өнімді салқындатудың негізгі режимдері мен тәсілдері. Төмен температураны алудың термодинамикалық негіздері мен физикалық принциптері зерттеледі. Тоңазытқыш машиналардың термодинамикалық негіздері. Тоңазытқыш машиналардың түрлері. Өнімдерді сақтау камераларының тоңазытқыш технологиялық жабдығы. Салқындатып өңдеу технологиясын білу артықшылығы өндірістің стратегиялық мақсатына жету үшін заманауи технологиялық жабдықты таңдай білуіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макарон және ұнды кондитер өнімдерінің технологиясы
Мақсаты: макарон және кондитерлік өнімдерді өндіру технологиясын, шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылау әдістерін зерттеу. Мазмұны: МЕСТ бойынша макарон және кондитерлік өнімдердің жіктелуі және ассортименті. Макарон өндірісінің негізгі кезеңдері. Макарон өнімдерін өндіруге арналған негізгі шикізат. Шикізатты өндіріске дайындау. Макарон өнімдерінің сапасына қойылатын талаптар. Дайын өнімді сұрыптау, қаптау және сақтау. Ақауды қайта өңдеу. Макарон өнімдерінің дәстүрлі емес түрлерін өндіру. Карамель, кәмпит және ирис өндірісі. Сағыз-пастиль бұйымдарын өндіру. Шоколад, какао ұнтағы және шоколадты жартылай фабрикаттар өндірісіндегі негізгі шикізат ретінде тауарлық какао бұршақтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макарон және ұнды кондитерлік өнімдер технологиясы бойынша студенттің оқу-зерттеу жұмысы
Мақсаты: студенттің өнертапқыштық қызметті жүргізу қабілетін қалыптастыру; зияткерлік меншікті құқықтық қорғау және қорғау негіздері мен қағидаларын игеру. Мазмұны: негізгі анықтамалар мен ұғымдар. Макарон және кондитерлік өнімдер саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының жіктелуі және негізгі кезеңдері. Макарон және кондитерлік өнімдер өндірісі саласындағы ғылыми зерттеулердің тақырыптарын таңдау және бағалау әдістері. Ғылыми-техникалық ақпарат. Макарон және кондитерлік өнімдер өндірісі саласындағы ғылыми зерттеулердің міндеттерін тұжырымдау. Теориялық зерттеулердің әдістемесі. Зерттеу модельдері. Макарон және кондитерлік өнімдерді өндіру саласындағы эксперименттерді пайдалана отырып, зерттеудің аналитикалық әдістерін айқындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Нан және нанбөлішке өнімдерінің өндірісі бойынша кәсіпорындарының жобалануы
Мақсаты: нан және нан өнімдерін өндіру процесінің технологиялық схемасына сәйкес кәсіпорын үй-жайын жобалаудың негізгі ұғымдарын, принциптері мен кезеңдерін, орналасуын зерттеу. Мазмұны: дизайнның негізгі кезеңдері. Нан-тоқаш өнімдерін өндіретін кәсіпорындарды жобалаудың жалпы ережелері. Технологиялық схеманы таңдау. Өнімді есептеу. Жабдықты таңдау және есептеу, жабдықты жіктеу. Технологиялық жабдыққа қойылатын талаптар. Технологиялық жабдықтардың санын есептеу және технологиялық жабдықты таңдау. Жабдықтың технологиялық және жылу есебі. Өндірістік цехтардың орналасуы. Бас жоспар. Жобаланатын кәсіпорынның техникалық-экономикалық көрсеткіштері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Нан және нанбөлшке өндірісінде шикізаттарды тиімді пайдалану
Мақсаты: студенттерді жаңа өнімдер, жаңа және перспективалы ресурс үнемдейтін технологиялар алу мақсатында шикізат қалдықтарын пайдалану жолдарымен таныстыру. Мазмұны: нан өндірісінде шикізатты ұтымды пайдалану. Екінші сүт өнімдерін, сарысуды, май өнеркәсібінің жанама өнімдерін, ақуызды препараттарды қолдану, көкөніс қоспалары. Дәстүрлі емес шикізаттан алынған физиологиялық заттар. Дәнді және бұршақты дақылдардың дәстүрлі емес шикізаты есебінен нанды физиологиялық қажетті заттармен байыту. Жеміс-жидек қоспалары, өсімдік ақуызы, сыра ашытқысы, балық ұны, балдырлар, лецитин қосылған нан өнімдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нан және нанбөлішке өнімдері өндірістерінің технологиялық есептері
Мақсаты: шикізат, жартылай фабрикаттар шығынының технологиялық есептеу саласындағы білімді, іскерлікті қалыптастыру, нан-тоқаш, макарон және кондитерлік өнімдердің жаңа дәмдік комбинацияларын әзірлей білу. шикізатты, жартылай фабрикаттарды тұтынудың көптеген технологиялық есептеулерін жүргізу. Мазмұны: нан-тоқаш, макарон және кондитерлік өнімдердің ассортиментін дамыту перспективтері. Жаңа дәм комбинацияларын жасау, функционалдық мақсаттағы нан-тоқаш, макарон және кондитерлік өнімдердің рецептураларын әзірлеу, сондай-ақ әртүрлі санаттардың түйіскен жерінде орналасқан неғұрлым күрделі өнімдерді жасау. Шикізатты, жартылай фабрикаттарды, соңғы өнімнің энергетикалық және тағамдық құндылығын тұтынудың көптеген технологиялық есептеулерін орындау. Жаңа нан-тоқаш, макарон және кондитерлік өнімдерді әзірлеу тәртібі
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өңдеу өндірістері өнімдерін бақылау және бағалау
Мақсаты: тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарында өнім сапасын бақылау әдістерін зерделеу, өнім сапасын бақылау тәртібін түсіндіру. Мазмұны: өнім сапасы туралы түсінік. Азық-түлік өнімдерінің қасиеттері, өнім сапасының көрсеткіштері. Өнім сапасын бағалау әдістері. Сапа міндеттері және технохимиялық бақылау. Өнім сапасын арттырудағы стандарттаудың рөлі. Тағамның органолептикалық талдауы. Қатты заттар мен ылғалдылықты анықтау. Ақуыздарды, майларды, көмірсуларды анықтау. Алкогольді, қышқылдықты анықтау. Күл құрамын, хлоридтердің минералды қоспаларын анықтау. С витаминінің құрамын анықтау. Нақты уақыт режимінде шикізат пен дайын өнімнің сапасын автоматты түрде бақылау; ақауларды, бөгде заттарды анықтау; өнімнің жарамдылық мерзімін болжау; және ЖИ элементтерін қолдана отырып, өнімнің температурасын, тығыздығын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макарон және ұнды кондитер өнімдері өндірістерінің технологиялық есептер
Мақсаты: Шикізат шығынының, жартылай фабрикаттарды технологиялық есептеу саласындадағы білімді, іскерлікті қалыптастыру, макарон және кондитерлік өнімдердің жаңа дәмдік комбинацияларын жасай білу, Шикізат, жартылай фабрикаттар шығынын көптеген технологиялық есептеулерін орындай білу. Мазмұны: макарон және кондитерлік өнімдер ассортиментін дамыту перспективтері. Функционалдық мақсаттағы макарон және кондитерлік өнімдердің рецептураларын әзірлеу, Шикізат, жартылай фабрикаттар, соңғы өнімнің энергетикалық және тағамдық құндылығы шығынының көптеген технологиялық есептеулерін орындау. Жаңа макарон және кондитерлік өнімдерді әзірлеу тәртібі. Макарон және кондитерлік өнімдердің сапасын бақылаудың физика-химиялық әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сапа менеджменті негізіндегі өңдеу өндірістеріндегі технохимиялық бақылау
Мақсаты: қайта өңдеу өндірістері салаларында шикізатты, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімді сынау әдістері мен сапасын сараптау саласында теориялық және практикалық білім кешенін қалыптастыру Мазмұны: нан және нан-тоқаш өнімдерінің сапасын физика-химиялық әдістермен бақылау. Нан өнімдері жүйесі кәсіпорындарының жұмысындағы технохимиялық бақылаудың рөлі мен орны. Жұмыртқа өңдеу, ұн тарту, жарма және құрама жем зауыттарындағы ТХБ. Мемлекеттік нан инспекциясы. Макарон және кондитерлік өнімдердің сапасын бақылаудың физика-химиялық әдістері. Өндірістің технохимиялық есебі. Негізгі және қосымша шикізаттың сапасын бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макарон және ұнды кондитер өндірісінде шикізаттарды тиімді пайдалану
Мақсаты: студенттерді жаңа өнімдер, жаңа және перспективалы ресурс үнемдейтін технологиялар алу мақсатында шикізат қалдықтарын пайдалану жолдарымен таныстыру. Мазмұны: макарон және ұн кондитерлік өндірісінде шикізатты ұтымды пайдалану макарон, ұн кондитерлік өнімдерін өндірудегі қайталама ресурстардың сипаттамаларын білу. Қайталама ресурстарды өнеркәсіптік өңдеудің қазіргі жағдайын, перспективаларын жалпылау, талдау дағдыларын меңгеру. Макарон және ұн кондитерлік өнімдерін өндіруде қайталама ресурстарды ұтымды пайдалану туралы білімді қолдану. Қайталама шикізаттан жаңа, дәстүрлі емес және арнайы өнімдерді алудың технологиялық, экологиялық аспектілерін қамтамасыз ету мәселесін шешу
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макарон және ұнды кондитерлік өнімдерінің өндірісі бойынша кәсіпорындарының жобалануы
Мақсаты: макарон және ұн кондитерлік өнімдерін өндіру процесінің технологиялық схемасына сәйкес кәсіпорын үй-жайын жобалаудың негізгі ұғымдарын, принциптері мен кезеңдерін, орналасуын зерттеу. Мазмұны: макарон және ұн кондитерлік өнімдерін шығаратын кәсіпорындарды жобалаудың негізгі кезеңдерін әзірлеу. Макарон және кондитерлік өнімдер өндіретін кәсіпорындарды жобалаудың жалпы ережелері. Технологиялық схеманы таңдау. Өнімді есептеу. Жабдықты таңдау және есептеу, жабдықты жіктеу. Технологиялық жабдыққа қойылатын талаптар. Жабдықтың технологиялық және жылу есебі. Өндірістік цехтардың орналасуы. Бас жоспар. Жобаланатын кәсіпорынның техникалық-экономикалық көрсеткіштері
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық адалдық принциптерін ұстана отырып, қазақ, орыс мен ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда қарым-қатынас мен коммуникация дағдыларын меңгеру;
- дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде жаратылыстану, математикалық білімді, әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды және басқару, қаржыны сауатты бөлуды көрсету;
- ақпараттық және компьютерлік сауаттылыққа, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін дамыту;
- өндірістік қызметтің қауіпсіздігі мен экологиялық тазалығын арттыру, өндірістік санитария мен өндірістегі еңбекті қорғауды жақсарту үшін нормативтік құжаттар негізінде өндірістің технологиялық процесін ұйымдастырудың жаңа әдістерін енгізу, тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесін, оның ішінде жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, сертификаттау және жұмыс жағдайында ұстау;
- қайта өңдеу кәсіпорындарының технологиялық процестерін талдау негізінде технологиялық жобалауды және тиімді жобалау зерттемелерін іске асыру;
- жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, негізгі және қосымша шикізат пен дайын өнімге техникалық-химиялық және микробиологиялық сапаны бақылауды, сараптамалық тауарлық зерттеуді нормативтік құжаттама талаптарына сәйкестігін, жеткізілетін өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігі мәселелері бойынша шикізат пен материалдарды жеткізушілермен өзара іс-қимылды жүзеге асыруды қамтамасыз ету;
- тамақ өнімдерінде кездесетін ақау түрлерін және олардың алдын алу жолдарын ескере отырып, дайын өнімнің артықшылықтарын талдау негізінде шикізаттың, технологиялық жабдықтың және түпкілікті өнімге қойылатын талаптардың сапасын бағалауға жүйелі көзқарас негізінде қолданыстағы технологиялық процестерді жетілдіру;
- өндірістің қауіпсіздік және қоршаған ортаға зиянсыздығы талаптарына сәйкес өндірістік қуаттарды және жабдықты жүктеуді таңдау және есептеу негізінде заманауи технологиялық жабдықтарды пайдалану;
- шикізаттың, жартылай фабрикаттардың шығын нормасын, өндіріс рецептурасын, тағамдық және энергетикалық құндылықтарын ескере отырып, материалдық баланс негізінде технологиялық процестің құрамдас бөліктерін жүзеге асыру;
- өнімнің жаңа рецептураларын экономикалық тұрғыдан негізделген технологиялық процесстермен әзірлеу, жаңа нұсқаулықтар мен технологиялық регламенттерге сәйкес жаңа өндірістік цехтар және дайын өнімдер технологиялық желілерін құру;
- жұмыс жағдайының шарттарына сәйкес стандартты емес жағдайларда қайта өңдеу салаларының жаңа өнімдерінің технологияларын әзірлеу кезінде мәселелерді шешу, тәуекелді ескеру, маңызды шешім қабылдау және сәйкесінше әрекет етуді үйрену;
- өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын көрсету, өмір бойы салауатты өмір салтын ұстану, жеке және командада жұмыс істеу, соның ішінде инклюзивті орта, айырмашылықтарды құрметтеу және қолайлы және қолдау ортасын құруға ықпал ету;