Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01721 Қазақ тілі мен әдебиеті в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Белгісіздік жағдайында білім беру саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыруға және кәсіби міндеттерді шешуге білікті, бәсекеге қабілетті қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Құқық негіздері
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Қаржылық сауаттылық
Шешендік өнер
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Академиялық жазу негіздері
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Тіл біліміндегі жаңа бағыттар
Тіл біліміне кіріспе
Мектепте жазбаша жұмыстарды жүргізу әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Білім беру философиясы, тарихы және әлеуметтануы
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиялық жүйесі және оны оқыту негіздері
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Білім беру экономикасы, әлеуметтануы және құқығы
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқыту қиындықтарын диагностикалау және түзету
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor]
Медиация негіздері [minor]
Big Data Management [minor]
Қазақ халық ауыз әдебиеті мен шешендік өнер
-
3 Оқу жылы
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
JavaScript сценарий тілі [minor]
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Когнитивті лингвистика [minor]
Инклюзивті білім беру
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
ХХ ғасыр және қазіргі заман әдебиеті
Психосоматика [minor]
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Қазақ тілінің орфографиясы мен пунктуациясы және оны оқыту негіздері
Этнолингвистика [minor]
ХІХ ғасыр әдебиеті
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
-
4 Оқу жылы
Жалпы тіл білімі
Түзету педагогикасы арнайы психология негіздерімен
Әдебиет теориясы және сын тарихы
Педагогикалық шеберлік
Оқушының жас ерекшелік, педагогикалық психологиясы мен физиологиясы
Қазіргі әдеби үдеріс
Әлем әдебиеті
Білім беру стратегиялары және оқыту технологиялары
Стилистика және сөйлеу мәдениеті
Білім беру қызметін тьюторлық сүйемелдеу
Қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Курстың, бөлімнің, нақты сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың танымдық мүмкіндіктері мен дайындық деңгейіне, техникалық мүмкіндіктеріне қарай оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегиялары мен технологияларын біледі, түсінеді және қолданады
- Фольклористика, зерттеу тарихы, фольклордың жанрлық түрлері саласындағы білімдерін көрсетеді, шешендік сөздерді түсінеді және қолданады. Әдебиеттің даму тарихын кезеңдеудің негізгі принциптері мен теориялық негіздерін, әдебиеттің даму кезеңдері мен жүйесін анықтайды, әдебиеттің түрлері мен түрлері, шығарманың мазмұны мен формасы, көркемдік әдістер мен бағыттар, стиль мәселесі, әдеби даму және т. б. бойынша жалпылайды. Ұлттық және шетелдік әдебиеттерді дамытудың заманауи тенденциялары, ондағы теориялық принциптер мен өзекті мәселелерді анықтайды, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін білімдерін қолданады.
- Педагогикалық қызметте заманауи білім берудің даму үрдістерін, қоғамдағы білім беру институтының орны мен рөлін, Жалпы педагогика, дидактика, арнайы және түзету педагогикасы, жас, педагогикалық және арнайы психология, жеке дидактиканың жас физиологиясы, тәрбие жұмысының әдістемесі саласындағы білімді көрсетеді
- Педагогикалық процесті модельдейді, білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік материалдарды жобалайды және жасайды, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлайды, тәрбие беруге, тұлғаның зияткерлік, физикалық және рухани дамуына мақсатты бағыт бере отырып сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды әзірлейді және өткізеді
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру бағыттарын жобалайды және іске асырады, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметін, қазақ тілі мен әдебиетінен олимпиадалық даярлықты жүзеге асырады
- Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу процесін ұйымдастыру мақсатында оқытудың әртүрлі әдістерін, әдістері мен технологияларын, критериалды бағалау технологиясы мен әдістемесін меңгерген
- Білім алушының дамуының педагогикалық диагностикасын жүзеге асырады, оның жеке тәжірибесін бағалайды, білім алушының сыныптағы өзара қарым-қатынас жүйесін талдайды, өзара қарым-қатынастардың өзгеру серпінін көреді, білім алушының оқу курсы бағдарламасын меңгеруінің нәтижелілігін бақылайды, оның жетістіктері мен қиындықтарын анықтайды
- Тілдерді жіктеу, олардың мәні, зерттеу әдістері және т.б. саласындағы білімдерін көрсетеді, тіл білімінің тарихы мен теориясын, сөздердің этимологиясын, тілдің пайда болуы туралы теорияны меңгерген. Сөздердің формалары және оларды жасау тәсілдері, түрлері; сөздердің сыныптарын, олардың жіктелуін талдайды, шығармаларды, эсселерді және т. б. сауатты жазуды үйренеді. Ұсынысты кешенді талдау әдістерін меңгерген. Әдеби тіл нормаларын меңгереді, стиль түрлерін анықтайды, жазбаша жұмыстарда қолданады.