7M01509 Информатика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру қызметі саласында ақпараттық технологияларды қолдана алатын магистрлерді даярлау, оқу үдерісін басқару және мониторингті жүзеге асыру, информатиканы оқытудың заманауи әдістері негізінде дәстүрлі және жаңа идеяларды бағалау және салыстыру, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгеру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін; жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы магистранттардың білімі, АКТ құралдарын әзірлеумен танысу, оқу үрдісінде қолданылатын арнайы қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып мамандарды дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Пәнді оқу барысында магистранттарда магистранттарды оқытудың инновациялық үдерістерінде қолданылатын білім беру ресурстарын меңгеру саласында болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттері қалыптасады, білім беруді ақпараттандыру жағдайында мектеп жұмысына қажетті құралдарды дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте информатика пәнін оқыту әдістемесі
Магистранттар жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесінің негізгі дидактикалық қағидаларымен танысады. Олар оқытудың тиімді әдістері мен құралдарын меңгереді, студенттерде қажетті біліктер мен дағдыларды қалыптастыруды үйренеді, сондай-ақ тәрбиелік аспектілерді ескере отырып, информатиканы оқыту процесіне инновациялық технологияларды енгізуді зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттың криптографиялық қорғауы
Пәнді оқып, магистранттар криптографиялық әдістер мен осы әдістерді практикада жүзеге асыру мысалдары арқылы ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мәдени-тарихи және қызметтік әдістер
Пәнді оқып, магистранттар: мәдени-тарихи және іс-әрекет теорияларының негізгі категориялары мен ұғымдарын; зерттеу әдістемесінің теориялық негіздері мен әдістері, зерттеу жүргізудің принциптері мен кезеңдері, таным субъектісі ретінде адамды зерделеудің теориялық тәсілдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқуға арналған интерактивті веб-платформаларды жобалау және әзірлеу
Курс білім беру мақсатында интерактивті веб-платформаларды жобалау, әзірлеу және енгізудің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар ыңғайлы және функционалды пайдаланушы интерфейстерін құрастыра алады, интерактивті мазмұнды (тесттер, модельдеу, геймификацияланған тапсырмалар) әзірлей алады және мультимедиялық материалдарды онлайн орталарға біріктіреді. Веб-әзірлеу процестерін білу және түсіну магистранттарға заманауи фронт-энд және бэк-энд технологияларын пайдалану дағдыларын меңгеруге, білім беру веб-ресурстарын құру және басқару үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді тиімді қолдануға, сонымен қатар заманауи білім беру мекемесінің цифрлық білім беру ортасы мен ұйымдастыру мәдениетін қолдауға және дамытуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Пән магистранттардың педагогикалық құбылыстарға ғылыми көзқарасты іздеу, педагогикалық шығармашылықтың өсуі және тұтас педагогикалық үдерістің заңдылықтарын түсіну, қазіргі педагогикалық ғылым мен білім берудегі негізгі өзекті мәселелер туралы түсініктерді қалыптастыру, оқыту практикасында жаңа оқу мазмұны мен білім беру технологияларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру мәселелерінде құзыреттілігін тереңдетуді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робот техникасындағы компьютерлік басқару
Магистранттар мехатрондық және робототехникалық жүйелердің функционалдық ерекшеліктерімен танысады. Олар басқарудың әртүрлі классификацияларын және атқарушы жүйелердің жұмыс істеу қағидаларын меңгереді, сондай-ақ бұл жүйелерді компьютерлік басқару әдістері мен алгоритмдерін, соның ішінде компенсациялық тәсілді және атқарушы механизмдердің қозғалыс теңдеулерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және нейрондық жүйелер
Магистранттар озық ақпараттық технологиялармен және жасанды интеллектің іргелі тұжырымдамаларымен танысады. Олар жасанды интеллект шешімдерін әзірлеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді және жасанды интеллект көмегімен әртүрлі міндеттерді шешу әдістерін меңгереді. Курс білімді ұсыну мәселелерін, предикаттар логикасының негіздерін, сарапшылық жүйелердің жұмыс істеу қағидаларын және адамның жасанды интеллект жүйелерімен өзара әрекеттесу аспектілерін қамтиды. Нейрондық желілердің модельдерін, генетикалық алгоритмдерді және деректерді зияткерлік талдау әдістерін зерттеуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды және арттылған нақтылық
Магистранттар виртуалды шындықтың іргелі тұжырымдамаларымен, оның объектілерін, әртүрлі жүйелерін және оларды практикалық қолдануды терең зерттейді. Олар модельденетін объектілермен және құбылыстармен барынша шынайы өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін пайдаланушы интерфейстеріне ерекше назар аударады. Алынған білімдер оларды виртуалды және толықтырылған шындық саласындағы озық технологиялармен жұмыс істеуге дайындайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканың мектеп курсындағы виртуалды зертханалар
Курс мектептегі информатика курсында виртуалды зертханаларды қолданудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруге және оларды қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар виртуалды симуляторлардың әртүрлі түрлерін таңдап, оларды тиімді оқыту үшін бейімдей алады, виртуалды орталарды пайдалана отырып, оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырады және олардың қызметінің нәтижелерін бағалай алады. Виртуалды зертханалардың принциптерін білу және түсіну магистранттарға оқу үдерісіне цифрлық құралдарды енгізу дағдыларын меңгеруге, мектеп оқушыларының бағдарламалау, модельдеу және жабдықпен жұмыс істеу саласындағы практикалық құзыреттерін қолдауға және дамытуға, сондай-ақ инновациялық білім беру ортасын құруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді оқыту және виртуалды шындық
Магистранттар білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қолданылуын зерттей отырып, озық білім беру технологияларымен және мультимедиялық оқыту процестерімен танысады. Олар электронды оқытудың эволюциясын қадағалайды, өзін-өзі оқыту әдістерін, теледидактиканы және біріктірілген желілік орталардың қағидаларын терең түсінеді. Магистранттар 3D-виртуалды, толықтырылған шындықпен және виртуалды зертханалармен жұмыс істеуге ерекше назар аударады, инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу және сәтті қолдану қабілетін дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары деңгейлі бағдарламалау
Магистранттар алгоритмдеу мен бағдарламалаудың іргелі қағидаларын меңгереді. Олар алгоритмдердің тұжырымдамаларын, олардың қасиеттерін және әртүрлі ұсыну әдістерін, соның ішінде блок-схемаларды және негізгі конструкцияларды зерттейді, сондай-ақ оларды C++ бағдарламалау ортасында іске асыруды үйренеді. Курс функциялармен, деректердің әртүрлі құрылымдарымен (мысалы, массивтермен) жұмыс істеуді қамтиды, оларды өңдеудің негізгі алгоритмдерін, сондай-ақ символдық, жолдық және файлдық деректер түрлерімен жұмыс істеуді меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды робототехникалық жүйелері
Пән интеллектуалды роботтық жүйелер саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруге және оларды оқу процесінде қолдануға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар робот құрамдас бөліктерін және оларды бағдарламалау принциптерін талдай алады, оқу роботтық платформаларын пайдалана отырып, оқу тапсырмаларын әзірлейді және мектеп оқушыларының жобалық қызметін ұйымдастырады. Зияткерлік роботтық жүйелерді білу және түсіну магистранттарға заманауи технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге, робототехниканы оқыту процесінде студенттермен қарым-қатынас орнатуға, сондай-ақ инженерлік-техникалық мамандықтарға қызығушылықты сақтауға және дамытуға және мектепте инновациялық білім беру ортасын қалыптастыруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің архитектурасы және инженериясы
Пән интеллектуалды ақпараттық жүйелердің архитектурасы мен инженериясының теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруге, сондай-ақ педагогикалық міндеттерді шешу үшін оларды қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар білім берудегі ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін талдай алады, дербестендірілген оқыту мен бейімдеуші тестілеудің интеллектуалды жүйелерінің тұжырымдамаларын дамытады және оларды пайдаланудың этикалық аспектілерін түсінеді. Интеллектуалды жүйелердің архитектурасы мен инженериясын білу және түсіну магистранттарға білім инженериясы және ЖИ шешімдерін әзірлеу үшін мамандандырылған қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларын меңгеруге, ЖИ өнімдерін әзірлеушілермен байланыс орнатуға және оқу орнында инновациялық тәсілдерді дамытуға ықпал етуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі Smart технологиялары
Пәнді оқып, магистранттар smart-білім беру парадигмасын: принциптері мен технологиялары; ұжымдық оқытудың Smart-технологиялары: білім беру контенті мен коммуникацияны бірлесіп қалыптастыру; smart-білім берудің негізі ретінде ашық білім беру ресурстары; smart-білім беру технологияларын пайдалана отырып, электрондық курстың бағалау іс-шараларының жүйесін әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүйелік бағдарламалау
Магистранттар классикалық Си бағдарламалау тілі және жалпы жүйелік бағдарламалау туралы терең білім алады. Олар заманауи компьютердің жұмыс істеу қағидаларын меңгереді және үлкен көлемді ақпаратты өңдеуге арналған жоғары өнімді қосымшалардың қалай жүзеге асырылатынын біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Цифрландыру саласындағы әлемдік үрдістер мен тұжырымдамаларды, информатикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, цифрлық технологиялардың қазіргі даму деңгейін және Қазақстандағы IT-мектептердің дамуын біледі; алынған білімді білім беру қызметінде, ғылыми зерттеулер жүргізуде, білім алушыларды әлеуметтендіруде және кәсіби әрі академиялық қауымдастықпен өзара іс-қимылда қолдана алады.
- Қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін сандық технологиялар саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген.
- Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын; оқу ортасында жұмыс істейтін, академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес тілдерді; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін біледі.
- Информатиканың концептуалды және теориялық негіздерін, оның ғылымдар мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі. Әртүрлі заманауи цифрлық технологиялар мен ақпараттық жүйелерді салыстыру дағдыларына ие, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында жасанды интеллектті қолданумен пайдалана алады
- Информатика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін өңдеу және бағалау, ғылыми жарияланымдар дайындау технологияларын меңгерген; қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялай алады.
- Информатиканың әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдіснамасын меңгерген; сынақтан өткізуді жүзеге асырады және зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізеді.
- Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысуға қабілетті; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапты болу; басқару дағдыларын көрсету (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық көрсету және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер табу.
- Кәсіптік салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамыту; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады.