Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03204 Қоғаммен байланыс в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыс және жарнамалық жүйелі білім кешенімен, коммуникациялық саладағы ғылыми зерттеу дағдыларымен, педагогикалық қызметті іске асыру қабілеттілігімен, Қазақстанда және шетелде коммуникативтік міндеттерді өз бетінше шеше білетін жоғары білікті магистрлерді дайындау. ОБ аяқталғаннан кейін магистрлер PR-қызметтердің, баспасөз қызметтері мен жарнама қызметтерінің жұмысын ұйымдастыруға қатыса алады, коммуникациялық міндеттерді шешуге жүйелі түрде жақындап, жұртшылықпен байланыстың тиімділігін қамтамасыз ете алады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M068 Қоғаммен байланыс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Инфлюенсинг
PR-дың ғылыми негіздері
Сандық PR доктриналары
Басқару психологиясы
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Шетел тілі (кәсіби)
PR-дағы нейрожелілер
Визуалды және интерактивті коммуникацияларда позициялау
Жарнаманың жаңа түрлері
Әлеуметтік желілердегі көңіл бөлу және қамту алгоритмдерін диагностикалау
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектептің педагогикасы
Тиімді PR стратегиясы
Үйлестірілген PR-шешім
-
2 Оқу жылы
Қазақстан брендтерін құру және қолдау
Қазақстандық PR-дың негізгі трендтері
PR-дағы коммуникация модельдерін тестілеу
Коммуникативтік саясат және медиа активтерді басқару
Дағдарысқа қарсы PR-жауап
Қазақстанның цифрлы қоғамындағы коммуникацияның гендерлік қырлары
Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік басқару
Мемлекеттік идеологемнің модельдері: сапа және ақпараттық тәуекелдер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық қауіпсіздік PR-жобаларының қолайлы деңгейін ұстап тұру.
- Өзінің ғылыми, педагогикалық және кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни бағалау және одан әрі кәсіби және ғылыми өзін-өзі жетілдіру траекториясын анықтау.
- Қазақстандық компаниялар үшін ғылыми синтезге негізделген шоғырландырылған PR шешімдерін, іскерлік коммуникациялар мен цифрлық ортадағы жарнамалық шешімдерді құрудың траекториясын ұсынады, мақсатты аудиториялардың мінез-құлықты модельдерін және дағдарыстан кейінгі даму мүмкіндіктерін болжайды.
- Интернетте, әлеуметтік желілерде, мобильді қосымшаларда байланыс арналарының болуы, олар үшін ресурстарды анықтаумен қоғамдық қатынастардың жергілікті, өңірлік және салалық деңгейлерін дамыту.
- Интеграцияланған шешімдерге коммуникацияның озық жетістіктерін біріктіруді жүргізу, IPRA, НАСО, ЮНЕСКО және т. б. ұсыныстарын ескере отырып, нарық конъюнктурасы және тұтынушылардың күтулері туралы мәліметтермен сүйене отырып, әлеуметтік желілердегі назар аудару және қамту алгоритмдерін диагностикалау, нарықтық жағдайлар мен тұтынушылардың үміттері туралы ақпаратты пайдалану.
- PR-саланы дамытудың базалық қағидаттарын жетілдіру үшін болжауды жүзеге асыру, қазақстандық брендтерді қолдау құралдарын кешенді қолдануды қамтамасыз ету, іс жүргізу және құрылымдық аспектілерде, оның ішінде дағдарыс жағдайында қоғаммен байланыстың әрбір деңгейінің ерекшелігін қарау.
- Қоғамдық қатынастарды контекстендіруде қоғамның және мамандықтың тәсілдерін үнемі жаңартып отыру негізінде коммуникациялық жүйеде қалыптасқан стереотиптер мен кедергілерді еңсеру.
- Қазақ, орыс, ағылшын және басқа тілдерде жаһандану жағдайында коммуникациялық процестерді қолданбалы модельдеуді жүзеге асыру.
- Басшылықпен және өз бетінше көпшілік мойындаған коммуникациялық теорияларды және қоғаммен байланыс теорияларын (PR) түсіндіру, коммуникациялық сүйемелдеу әдістерін салыстыру, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыс қызметтері мен бөлімшелері қызметі тиімділігінің өлшенетін көрсеткіштерін ұсыну.
- Коммуникациялық орнықтылықтың жаңа құралдарын табу, мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық сектордың жанасу мүмкіндіктерін негіздеу, Қазақстан жағдайында қоғаммен байланыстың және жарнаманың жаңа құралдарын сынақтан өткізу.
- Ғылыми-зерттеу, оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуге әдістемелік білімдер мен дағдыларды қолдану, рефераттар, эсселер, шет тіліндегі баяндамалар жазу.
- Жоғары оқу орнында академиялық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік және қоғамдық қызметті жүзеге асыру.