Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01530 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық әрекеттің заманауи әдістерін меңгерген Информатикадан сұранысқа ие мұғалімді дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазу негіздері
Операциялық жүйелер
Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру
Мамандыққа кіріспе
Python тілінде бағдарламалау
Arduinо тілінде бағдарламалау
Заманауи педагогика
-
2 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Алгебра және геометрия
C++ бағдарламалау тілі
Cызықтық алгебра
Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
Жасанды интеллект негіздері
Абайтану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мұхтартану
Мультимедиялық технологияның негіздері
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мультимедиа және интернет технология
Экожүйе және құқық
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Желілік қауіпсіздік
Информатиканың теориялық мәселелері
C# бағдарламалау тілі
PHP тілінде бағдарламалау
Информатиканың теориялық негіздері
Компьютерлік жүйелер мен желілер
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Математикалық талдау
Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу
MatLab ортасында қолданбалы математика есептерін моделдеу
Мәдіметтер қорын құру және басқару
Информатикадағы оқыту әдістемесі мен бағалау
Бір айнымалы функцияны талдау
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Есептеу математикасына кіріспе
Электрондық білім беру
Оңтайландырудың сандық әдістері
Робототехника және IT технология негіздері
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Компьютерлік графиканы бағдарламалау технологиясы
Дизайн және интерфейс
Автоматты басқару теориясы
-
4 Оқу жылы
Информатикадағы зерттеулер, даму және инновациялар
Қиындығы жоғары есептерді программалау
Java-да бағдарламалау технологиясы
Action Research
Арнайы пәндер практикумы
Педагогикалық зерттеулер
Стандартты емес есептерді шығару
Web сервистер және бағдарламалау
3D модельдеу негіздері
Білім берудегі робототехника
Инженерлік графика
Lesson Study
Мобильді қосымшаларды әзірлеу және қолдану
Информатика және робототехника бойынша жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесі
Android-та бағдарламалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету
- Ақпараттық, есептеу және қаржылық сауатты, ақпаратты жинақтай, талдай және өңдей алатын, мақсат қоя алатын және оған жету жолдарын таңдай алатын қабылетті болу
- Кәсіби қызметтегі ғылымның, ақпараттық технологиялардың қазіргі даму тенденциялары мен жетістіктерін ескере отырып, ғылыми-педагогикалық ақпаратты жинау және талдау
- Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтай отырып, оқу процесін жүргізу
- Алгебралық және геометриялық зерттеу мен оңтайландыру әдістерін қолданып, қолданбалы міндеттерді шешу үшін деректерді өңдеуде компьютерлік технологияларды пайдалану
- Қолданбалы математика есептерін шешу үшін MATLAB математикалық пакетін пайдалана отырып, компьютерлік модельдеу үшін заманауи статистикалық және математикалық әдістерді қолдану
- Операциялық жүйені және деректер желілерінің бағдарламалық жасақтамасын және негізгі желілік протоколдарды басқаратын заманауи көппайдаланушы операциялық жүйелерінде цифрлық ресурстарды басқару үшін тиімді бағдарламалық жабдықтар мен компьютерлік желілерді пайдалану
- Алынған нәтижелердің дәлдігін бағалау, бағдарламаларды тестілеу және робототехниканы жобалау дағдыларын игере отырып, жасанды интеллект жүйесінде нейрондарды құру
- Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және заманауи ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері мен даму тенденцияларын пайдалана отырып, жоғары деңгейлі бағдарламалау жобаларын жасау
- Әртүрлі ақпараттық жүйелерде реляциялық мәліметтер базасының әдістері мен технологияларын қолдана отырып, мәліметтер базасын басқару жүйесін жобалау
- Электрондық оқулықтар мен педагогикалық бағдарламалық құралдардың дизайнын жасау кезінде компьютерлік графика мен геометриялық модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау, графикалық модельдерді құру
- Ақпараттық технологиялар саласында оқыту үдерісін қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды қолдана отырып жүргізу, білім беру мекемелері үшін интерактивті курстар мен цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқушыларда кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру, инновациялық бағдарламалық өнімдер мен қызметтерді жасау, сондай-ақ ақпараттық технологиялар саласында бизнес-стратегияларды әзірлеп, іске асыру.