Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02165 Балетмейстерліқ өнер в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

  • Классикалық би композициясының негіздері І

    Классикалық бидің негізгі элементтері мен қимылдарын зерттеу. Классикалық би лексикасы негізінде қарапайым комбинациялар мен этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру және классикалық би композицияларын құрастыру үшін музыкалық материалды сауатты таңдауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық бидің композициясы І

    Тарихи-тұрмыстық биді дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу. XVI-XVII ғасырдың әртүрлі кезеңдеріндегі билерді практикалық зерттеу. Өз шығармасын қою үшін музыкалық материалды таңдау дағдысы. XVI-XVII ғасыр композициясын әзірлеу және құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қарапайым музыка теориясы

    Негізгі ұғымдарды зерттеу: музыкалық дыбыс және оның қасиеттері, музыкалық жазу, дыбыстардың ұзақтығы, кідірістер, метр мен ырғақ, интервалдар, аккордтар, мәнер және тоналдылық. Музыка мен хореографияның өзара байланысы. Әуен, оны құру заңдары, музыкалық синтаксис

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи хореографияны орындау техникасы I

    Қазіргі хореография техникасын бөлімдер бойынша оқу: еденде, залдың ортасында және крестте. Кіші және үлкен позалар. Айналу түрлері және еденге ауысу әдістері. Қозғалысты дамыту жолдары, импровизация. 3 минуттан аспайтын би этюдін құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық хореография композициясының негіздері I

    Классикалық бидің ең қарапайым жаттығу комбинациялары мен этюдтарын құрастырудың негізгі қағидаларын зерттеу. Станокта, залдың ортасындағы және allegro бөлімінде қимылдарды сауатты үйлестірудің теориялық және практикалық дағдыларын дамыту. Классикалық бидің ең қарапайым шығармаларын өз бетінше сауатты құрастырудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балетмейстер өнерінің негіздері І

    Хореографиядағы режиссураның негіздерін, театр режиссурасының негізгі заңдылықтарын, драматургиялық әрекетті, режиссер-хореографтың жазушылық қызметінің негіздерін зерттеу. Режиссер-хореографтың қызмет саласы және оның функциялары. Образдың пластикалық шешімі. Бір және екі орындаушыға хореографиялық этюдтер жазу және қою дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық композиция негіздері I

    Балетмейстер мен хореографтың міндеттері. Драмалық әрекет заңы. Балалар биіне арналған музыкалық материалды таңдау критерийлері. Тақырыптың, образдың, хореографиялық тілдің анықтамасы. Композициялық жоспар құру. «Бейне» тақырыбына хореографиялық соло композициясы. 10-14 жас аралығындағы балаларға арналған хореографиялық композицияны құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореография режиссурасының теориясы

    Режиссура заңдары. Режиссерлік әдіс режиссерлік көркемдік ойды жүзеге асырудағы экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесу тәсілі, режиссерлік ойды бейнелі шешімге аудару. Режиссерлік сценарий – режиссерлік бейнелеу сипаттамасы. Режиссерлік қадам-тұтас композиция болып дамитын режиссерлік шешімді білдіретін әрекет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Педагогика негіздерін зерттеу: негізгі ұғымдар мен категориялар. Педагогикалық қызметтің негізгі әдістерін, ұжымды басқару тактикасын, оқу процесін ұйымдастыруды игеру. Жоғары оқу орнындағы оқу процесінің аспектілері. Қазіргі педагогиканың инновациялық әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық хореография композициясының негіздері II

    Классикалық би формасының құрылыс құрылымын зерттеу – бір солистке арналған вариация. Классикалық хореография мұрасынан әйелдер мен ерлер вариацияларының үздік үлгілерін талдау. Классикалық және неоклассикалық хореографияның әйел және ерлер вариацияларын сауатты құрастыру үшін теориялық және практикалық дағдыларды дамыту. Классикалық және неоклассикалық хореографияның әйел және ерлер вариацияларының хореографиялық сөздік қорын және композициялық құрылысын өз бетінше сауатты дамытудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық бидің композициясы IІ

    Тарихи-тұрмыстық биді дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу. XVIII және XIX ғасырдың әртүрлі кезеңдеріндегі билерді практикалық зерттеу. Өз шығармасын қою үшін музыкалық материалды таңдау дағдысы. XVIII және XIX ғасыр композициясын әзірлеу және құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық би композициясының негіздері IІ

    Вариация – классикалық бидің бір түрі. Қозғалыстардың бір тобында композицияны тәуелсіз дамыту. Классикалық бидің лексикалық материалына әйелдер мен ерлердің нұсқаларын жасау және құрастыру. Классикалық бидегі әйелдік вариацияны талдау. Классикалық бидегі ерлер вариациясын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық би композициясының негіздері

    Халық биінің элементтерін және музыкалық сүйемелдеуді пайдалана отырып, би комбинацияларын өз бетінше жасау дағдыларын дамыту. Халық сахналық бидің комбинацияларын, этюдтерін құрастырудың композициялық тәсілдері: қимыл, ырғақ, кеңістік, форма. Халық -сахналық би өнерінің қимылдарының қорына негізделген қарапайым комбинациялар мен этюдтер құрастыру, тапсырманың сипатына қарай музыкалық материалды сауатты таңдап алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық композиция негіздері II

    Пластикалық экспрессивтіліктің құралдары. Кеңістікпен, темп-ритммен жұмыс. Екі бейнеге драмалық әрекетті әзірлеу. Екі орындаушыға хореографиялық композиция орнату. Хореографиялық форма. Хореографиялық форма мен авторлық стильді талдау және дамыту. 3-4 орындаушыға арналған хореографиялық шығарманы құрастыру және қою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи хореографияны орындау техникасы II

    Қозғалыс екпіні мен ауырлық күшінің артындағы жұмысты меңгеру әдістемесі. Қазіргі хореография техникасын cross бөлімдерінде оқу: қадамдар мен секірулер. Сross бөліміндегі қимыл-қозғалысты дамыту, импровизация. Автордың қолжазбасын іздеу. Автордың хореографиялық этюдты құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық би композициясының негіздері

    Әр ұлт билеріндегі хореографиялық шығармаларды, нақты үлгілерді талдау. Халық билерінің элементтері мен қимылдарын зерттеу: орыс, белорус, украин. Халық билерін орындау тәсілі мен сипатының ұлттық ерекшеліктері. Өтілген материал негізінде алты немесе одан да көп адамға шығарма құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балетмейстер өнерінің негіздері IІ

    Режиссер-хореографтың жазушылық қызметінің негіздері. Этюдтер жазу хореографиялық композиция құрылымы – екі дауысты дыбыс. Музыкалық форма - полифония. Музыкалық материалмен жұмыс. Полифониялық форма заңына сәйкес хореографиялық лексиканы дамыту. Екі орындаушыға арналған хореографиялық шығарманы құрастыру және орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халық-сахналық биінің композициясы І

    Түрлі ұлттардың би жанрларын зерттеу және талдау. Халық- сахналық бидің негізгі қимылдары мен элементтері. Сауаттылық, музыкалық, меңгерілген материалды орындау тәсілі мен сипаты. Лексикалық материалды дамыту. Бейнеге (соло) шығарма құрастыру. Дуэттерге және шағын топтарға арналған шығармалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балетмейстер шеберлiгi I

    Хореографиядағы сөйлеу құралдарының алуан түрлілігі. Хореографиядағы музыканың метроритмикалық суретін бейнелеу. Музыкалық материалды талдау және хореографиялық лексиканы дамыту жолдары. Үш, төрт орындаушыға арналған би формаларын талдау. Хореографияның композициялық шешімінің тәсілдері. Үш, төрт орындаушыға арналған би композициясын құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық өнер тарихы

    Әлемдік хореографиялық процесті зерделеу: би формаларын дамыту; көрнекті орындаушылардың, хореографтардың шығармашылық өмірбаяндары; хореографиядағы стильдерді, формаларды білдіретін негізгі балет спектакльдері. Еуропа, Америка, Ресей, Қазақстан хореографиясы. Композиторды, хореографиялық мұра балеттерінің балетмейстерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік музыка әдебиетіндегі дискурстар

    Әлемдік музыкалық үдерістің маңызды оқиғалары мен айтулы тұлғаларын: көрнекті шетелдік, орыс, кеңестік және қазақстандық композиторлардың шығармашылық өмірбаяндарын, олардың негізгі музыкалық шығармаларын зерделеу. Дәуірлер контекстіндегі музыкалық стильдермен танысу. Музыкалық шығарманы, оның авторын материалды тыңдау бойынша анықтау дағдысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық би композициясы I

    Хореографиялық композицияларды, әртүрлі ұлттардың билеріндегі нақты үлгілерді талдау. Поляк, еврей, венгр халық билерінің элементтері мен қимылдарын зерттеу. Меңгерілген материалдар бойынша хореографиялық қимылдарын дамыту. Өтілген материал негізінде 6 немесе одан да көп адамға шығарма құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореограф шеберлігі I

    Хореографиядағы полифония – шығармадағы хореографиялық тақырыптардың полифониясы. Пәннің мақсаты – хореографтың полифония арқылы хореографиялық тақырыптарды өзгерту, салыстыру және біріктіру дағдысын дамыту. Кеңістікпен жұмыс, хореографиялық полифония. Композициялық суретпен жұмыс. Хореографиялық ойлауды дамыту. 4 немесе одан да көп орындаушы үшін сюжетсіз би қою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи хореография техникасын зерттеу әдістемесі I

    Техниканы оқыту әдістемесі: сабақтың барлық бөлімдерінде бұралу. Едендегі және залдың ортасындағы бөлімдерде бірнеше импульстармен жұмыс істеудің әдістемелік тәсілдері. Тәрбие мысалдарында дененің пластмассаларының қозғалысы мен жұмысының дамуы. Contemporary биін оқыту әдістемесін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи хореография негіздері

    Қазіргі заман хореографиясының негізгі және байланыстырушы қозғалыстарын практикалық зерттеу, еденге ауысудың техникалық әдістері, бөлімдердегі негізгі қозғалыстарды игеру: еден, орта, қадамдар және секіру. Қазіргі заманғы хореографияны сауатты орындауды меңгеру. Денені кеңістікте сезіну. Дененің кеңістікпен және еденмен байланысы. Тактильділік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық бидің композициясы І

    Классикалық би күйді, мінезді, бейнені білдіру тәсілі ретінде. Классикалық мұра спектакльдерінен монологтар мен адажио-диалогтарды қарау және талдау. Монолог және диалог-адажио түрінің музыкалық драматургиясы. Классикалық бидің музыкалық драмалық композициясының хореографиялық мазмұны. Классикалық би формасын композициялық құру дағдысы- монолог және адажио-диалог.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Неоклассикалық хореографияның композициясы I

    Классикалық хореография-монолог және адажио-диалог формаларының құрылысының құрылымын зерттеу. Классикалық және неоклассикалық хореография мұрасының үздік үлгілерінің монологтары мен адажио-диалогтарын талдау. Неоклассикалық хореографияның монологтары мен адажио-диалогтарының композициялық құрылысы мен хореографиялық сөздік қорын өз бетінше сауатты дамытудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балетмейстер шеберлiгi II

    Хореографиялық композиция жасауда кескіндеме және сәулет стильдерін талдау, анықтау, қолдану дағдыларын, хореографиялық композиция жасау кезінде күрделі музыкалық материалды пайдалана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Үш және төрт орындаушыға композиция жазу және қою дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықтық би композициясы II

    Екі бөлімді түрдегі хореографиялық композицияларды, әртүрлі елдердің билеріндегі өзіне тән үлгілерді талдау. Халық билерінің элементтері мен қимылдарын зерттеу: молдаван, сыған, татар. Хореографиялық композициядағы кейіпкер мен орындау тәсілі. Орындаушылармен жұмыс. Би қойғанда ансамбльмен дайындық жүргізу шеберлігі. Ансамбльге шығарма құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері

    «Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері» курсы қауіпсіздік пен салауатты өмір салтын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, экологияны және антропогендік әсерді зерттейді. Инклюзивті білім беруді (оқытуға тең қол жетімділік) және тұрақты дамуды (экология, экономика және қоғам балансы) қарастырады. Осы мәселелердің құқықтық, әлеуметтік және этикалық аспектілерін қазақстандық контексте талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Құқық негіздері

    Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімді қалыптастырады. Бұл курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қалыптасу заңдылықтары, Негізгі Заң туралы ұғымдардың анықтамасы, сондай-ақ конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік сияқты қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Неоклассикалық хореографияның композициясы II

    Классикалық бидің формасын салу құрылымын зерттеу - екі орындаушының вариациясы. Классикалық хореография мұрасынан әйелдер мен ерлер вариацияларының үздік үлгілерін талдау. Классикалық және неоклассикалық хореографияның екі орындаушысы үшін әйел және ер вариацияларын сауатты құрастырудың теориялық және практикалық дағдыларын дамыту. Неоклассикалық хореографияның екі орындаушысының хореографиялық сөздік қорын және композициялық құрылысын өз бетінше сауатты дамытудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сontemporary биінің техникасы

    Сontemporary биінің негізгі қозғалыстарын зерттеу. «Сurve», «swing », «release», «arch» корпус жұмысын үйлестіру. Сontemporary би техникасын меңгеру. Барлық бөлімдердегі қарапайым этюдтерді зерттеу: еден, орта, қадамдар, секірулер. Сontemporary би техникасындағы вариациялар дағдысын құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бидің сахналық көрінісі

    Практикалық көрсету, аяқ, қол, бас және көз жұмыстарын үйлестіру дағдыларын қалыптастыру. Ракурстарды кеңінен қолдана отырып, күрделі комбинацияларда жаңа элементтер мен бағдарламалық қозғалыстарды зерттеу. Күрделі формадағы орындаушылық шеберлікпен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зияткерлік меншік

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік нысандарын құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Заманауи хореография техникасын зерттеу әдістемесі II

    Би формасындағы комбинацияларды құрастыру мәселелері. Техниканы зерттеу әдістері: айналымдар. Би байламдарын орындаудағы экспрессивтілік пластикалық және эмоционалдық. Үш өлшемді кеңістікте алдыңғы ауысыммен зал бойынша жылжу. Қозғалыстың үш бағыты бойынша жұмысты меңгеру әдістемесі: көлденең, тік және сагитальдық. Би сызықтарының композициясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халық–сахналық биінің композициясы ІІ

    Хореографиялық композицияның суреттерінде кіші және үлкен формаларда ансамбльдік орындау формасының маңызы. Халық-сахналық хореографияның қойылымдарын жүзеге асыру, екі бөліктен тұратын қойылымды құрастыру және жүзеге асыру. Ауқымды хореографиялық материалды зерттеу, талдау және жинау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореография режиссурасындағы жасанды интеллект негіздері

    «Хореография режиссурасындағы жасанды интеллект негіздері» жасанды интеллект (AI) технологияларын хореографиялық өнер мен балетмейстерлік өнер салаларында қолдануға бағытталған. Жалпы курста ЖИ би композициясын әзірлеу, сценарий жоспарымен, либретто мәтінімен жұмыс жасау, балет қойылымын жобалау технологиясы, хореографиялық қойылымдар және хореографиялық бейнелерді жасау жұмыстарын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореограф шеберлігі II

    Пәннің мақсаты: хореографиялық қолжазбаны іздеу, авторлық қойылымның стилін қалыптастыру және анықтау. «Стиль. Стилистика. Стилизация» - этюд түрінде жұмыс. Ұлы хореографтардың хореографиялық қолжазбасы мен стилін талдау. Авторлық шығарма стилінің анықтамасы. Хореографиялық стильдің өзіне тән белгілерін, экспрессивтік, көркемдік құралдарын анықтау. Ұлы балет шеберлеріне еліктеу автордың хореографиялық стилі мен көркемдік талғамының дамуы іспетті. «Стиль. Стилистика» тақырыбы бойынша хореографиялық композиция құрастыру және қою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық бидің композициясы IІ

    Классикалық бидің бір түрі ретінде екі солистке арналған вариация. Классикалық мұра спектакльдерінің екі солистіне әйелдер мен ерлердің вариацияларын қарау және талдау. Екі орындаушыға арналған классикалық бидің әйелдер және ерлер вариацияларын әзірлеу және жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық шығармадағы режиссерлік өнер I

    Кескіндемедегі негізгі бағыттардың сипаттамасы. Бейнелеу өнерінің стильдерінің хореографиядағы көрінісі. Кескіндеме, импрессионизм, авангард, экспрессионизм, абстракционизм және т.б. бағыттарының ерекшеліктеріне сүйене отырып хореографиялық композиция құрастыру және қою (таңдау бойынша). Бейнелеу өнерінің көркем мысалдары тақырыбы, композициясы, бейнелері негізінде хореографиялық шығарманы қою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дуэтті-классикалық би композициясының негіздері І

    Дуэтті-классикалық бидің партерлік және әуелік қолдау түрлерін зерттеу. Классикалық Pas de deux формасында адажио құру принциптерін зерттеу. Ұлттық колорит элементтері, үш және одан да көп адамға арналған композициясы бар әдеби шығарма негізінде дуэтті-классикалық биді шығару және қою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық биін құрастыру I

    Хореографиялық мәтін бейненің сипатын көрсету құралы ретінде. Сюжеттік бидің драматургиялық бастауы. Лексикалық материалды дамыту. Драматургия заңы бойынша композициялық жоспар құру. Латын Америкасы мен Азия аймағының халық биі негізінде хореографиялық композициясын құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық би құрастыру I

    Ұлттық мәдени орталықтардың бастапқы көзінен алынған бейнематериалдар негізінде элементтер мен қозғалыстарды зерттеу және талдау. Бастапқы дереккөзге сүйене отырып хореографиялық сөздік қорын дамыту. Хореографияны дамытуда техниканы күшейту. Музыкалық материалды сауатты таңдау. Дамыған сөздік қорына сүйене отырып, жаппай хореографиялық композиция құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік көркем мәдениеттің стильдері

    Мәдени-тарихи үдеріспен бірге тарихи дамудағы өнердің жүйесін қалыптастыру және көркем стильдердің эволюциясы. Өнердегі әртүрлі стильдері мен бағыттары, олардың ерекше белгілері. Қазіргі заманғы өнерге шолу. Курс визуалды мазмұнды, дәрістер мен семинарларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық би құрастыру І

    Pas de deux классикалық биінің формасын зерттеу және талдау. Классикалық би формасын шығару - рas de deux. Алты және одан да көп орындаушыларға арналған классикалық биді құрастыру және қою кезінде сауатты компиляция және музыкалық материалды таңдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Курс барысында білім алушылар өздерінің қабілеттерін іске асыруға және қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған инновациялық тәсіл негізінде өндіріс факторларын ұтымды біріктіруде көрінетін жеке тұлғаның қабілеттерін іске асыру ретінде кәсіпкерлік қызметті зерттейді. Курстың мақсаты-жаңадан бастаған жеке кәсіпкердің практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фольклорлық биді сахналық өңдеу

    Халықтық, фольклорлық билерді, мемлекеттік халық би ансамбльдерінің сахналық мұраларының үлгілерін зерттеу. Орындау мәнері мен сипатының композициялық суретін талдау. Энографиялық фольклорлық биден сахналық қойылымға дейінгі талдау. Қозғалыстарды сауатты орындау. Орындау тәсілі мен сипаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиядағы режиссура І

    Авторлық композициядағы хореография арқылы музыкалық стильдерді бейнелеудегі режиссер шешімдері. Музыкалық стильдердің режиссуралық және хореографиялық мәтінді іздестірудегі экспрессивтілік құралы ретіндегі сипатты белгілер. Музыкалық-хореографиялық драматургияны құрастыру. Хореографиялық шығарманы жасау кезінде музыкалық стильдердің принциптерін талдау және қолдану дағдыларын меңгеру. Авторлық хореографиялық шығарманы құрастыру және орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық хореография мұрасы I

    Балеттердің құрылу тарихымен танысу: Әлемдік хореографиялық мұраның үлгілері болып табылатын «Аққу көлі», «Ұйқыдағы ару». Хореографиялық мәтінді практикалық меңгеру: па-де-де вариациялары. Хореографиялық мұра балеттері стилистикасының түрлерін білу: «Аққу көлі», «Ұйқыдағы ару».

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Неоклассикалық хореография құрастыру I

    Екі орындаушыға арналған классикалық би формасын құру құрылымын зерттеу (pas de des). Неоклассикалық хореографияның үздік үлгілерін талдау. Классикалық және неоклассикалық хореографияның екі орындаушыға (pas de des) композицияны сауатты құрастыру бойынша теориялық және практикалық дағдыларды дамыту. Неоклассикалық хореографияның екі орындаушысына (pas de des) композицияныңкомпозициялық құрылысы мен хореографиялық сөздік қорын өз бетінше сауатты дамытудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық биінің хореографиялық мұрасы

    Халық биінің мұраларынан хореографиялық материалды зерттеу және тәжірибе жүзінде игеру. Әлемдік деңгейдегі көрнекті шығармашылық ұжымдардың репертуары арқылы ұлттық би мәдениетінің дәстүрлерін мұқият сақтау. Түрлі елдер мен ұлттардың ұлттық мәдениетіне толерантты құрметпен қарауға тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дуэтті-классикалық бидің композициясы І

    Дуэтті-классикалық бидің партерлік және әуелік қолдау түрлерін зерттеу. Классикалық Pas de deux формасында адажио құру принциптерін зерттеу. Ұлттық колорит элементтері, үш және одан да көп адамға арналған композициясы бар әдеби шығарма негізінде дуэтті-классикалық биді шығару және қою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұра және репертуар I

    Хореографиялық мұраны зерттеу. Балеттерден үзінділер: Г. Левинскольдің «Сильфида» балетмейстер Филиппо Талиони. Л.Минкус «Сильфида» М.Петипа, Ф.Шопен «Шопениана» М.Фокин. Хореографиялық өнер шеберлерінің стилистикасын, авторлық қолжазбасын талдау. Балет мұрасының хореографиялық полотен дәстүрін мұқият сақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер саласындағы менеджмент

    Курс өнер саласындағы басқару негіздерін және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін, мәдениет саласындағы ұйымдарды басқарудың практикалық дағдыларын, мәдени қызметтің қазіргі жағдайларымен танысуды, сонымен қатар өнер индустриясының негізгі басқару ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жобаның режиссурасы

    Көркем жобаларды жасау және жүзеге асыру тәжірибесінің негіздері. Театрландырылған қойылымдар мен мерекелерде орындаушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері. Қазіргі заманғы технологиялар арқылы театрландырылған қойылымдарды қою арқылы студенттердің білімін дамыту. Көркемдік-шығармашылық процесті ұйымдастырудың ерекшелігі мен әдістері. Сценарийдің әдеби-драмалық дамуы. Сахналау жоспары, монтаж парағын құру. Қойылым қоюдың кәсіби әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дуэтті-классикалық би композициясының негіздері ІІ

    Дуэтті-классикалық бидегі ауада қолдаудың негізгі түрлерін зерттеу. Дуэтті-классикалық бидегі ауада қолдау тәсілдерін орындау техникасын меңгеру. Хореографиялық композицияларды жасау және қою кезінде дуэтті-классикалық би тәсілдерін үйрену және қолдану. Әуе қолдауын жүзеге асыру кезіндегі қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық шығармадағы режиссерлік өнер II

    Хореографиядағы гротеск. Хореографиялық композиция тұжырымдамасының режиссурасы. Әдеби дереккөзге сүйене отырып, шығарманың драмалық-музыкалық жоспарын құру бойынша жұмыс. Бейненің хореографиялық сөздік қорын, пластикалық және режиссерлік шешімін дамыту. Әдеби дереккөз бойынша шығарма құрастыру, сахналау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографиядағы режиссура ІІ

    Хореографиялық шығарманың жанры: трагедия, комедия. Мизансценаны пластикалық білдіру, трагедия немесе комедия жанрында хореографиялық миниатюраның қойылымдарын зерттеу. Хореографиялық шығарманың сценарий жобасы мен либреттосын жазу. Хореографиялық шығарманы құрастыру және орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығыс биінің композициясы

    Билердің элементтері мен негізгі қимылдарын үйрету: ұйғыр, тәжік және үнді. Орындау тәсілі мен сипаты. Би мәдениеті мен ұлттық киім. Шығыс биіндегі атрибуттармен жұмыс істеу техникасы. Өтілген материал негізінде хореографиялық композиция құрастыру және қою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық би құрастыру II

    Сюита формасын құрастыру принципі. Музыкалық материалды таңдау және жинақтау. Ұлттық мәдени орталықтардың бастапқы көзінен алынған бейнематериалдар негізінде элементтер мен қозғалыстарды зерттеу және талдау. Хореографиялық сөздік қорын дамыту. Үлкен пішіндерден композиция құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ биін орындау техникасы

    Әйел және ер қазақ биінің хореографиялық лексикасын орындау әдістемесі. Жұптық және жаппай билердің негізгі қимылдары мен элементтерін меңгеру. Қазақ биінің орындалу тәсілі мен сипатын меңгерту, би комбинациялары негізінде фольклорлық және сахналық материалды меңгерту. Өтілген материал бойынша би шығармаларын құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Неоклассикалық хореография құрастыру II

    Үш немесе одан да көп орындаушыға арналған классикалық би композицияларының формасын құру құрылымын зерттеу (pas de trois, pas de quatre). Классикалық және неоклассикалық хореография мұрасынан үш немесе одан да көп орындаушыға арналған шығармалардың үздік үлгілерін талдау. Неоклассикалық хореографияда үш немесе одан да көп орындаушыға (pas de trois, pas de quatre) сауатты композицияның теориялық және практикалық дағдыларын дамыту. Неоклассикалық хореографияда үш немесе одан да көп орындаушылардың (pas de trois, pas de quatre) хореографиялық сөздік қорын және композициялық құрылысын өз бетінше сауатты дамытудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халық-сахналық биін құрастыру II

    Композицияны кеңістіктік шешу, Еуропа және Азия елдерінің негізгі элементтері мен би қимылдарын анықтау және дамыту әдістерін игеру. Би сюитасын құру принципін білу. Еуропа және Азия елдерінің халық-сахналық билерінің лексикасы негізінде сюитаны әзірлеу және қою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ биін құрастыру

    Сюжеті жоқ әйелдер мен ерлер биінің хореографиялық сөздік қорына негізделген хореографиялық композиция құру. Композициялық құрылыстың жай түрлерін құру дағдыларын меңгеру. Музыкалық материалмен жұмыс жасау. Көлденең және тік дамудағы қазақ биінің негізгі элементтері мен қимылдарын анықтау, қиындату қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұра және репертуар II

    Хореографиялық мұраны зерттеу. Балеттерден үзінділер: П.Чайковский «Серенада» Дж.Баланчин, А.Меликов «Махаббат аңызы» балетмейстер Ю.Григорович, Т.Мыңбаев «Фрески» З.Райбаев. Хореографиялық өнер шеберлерінің стилистикасын, авторлық қолжазбасын талдау. Балет мұрасының хореографиялық полотен дәстүрлерін мұқият сақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дуэтті-классикалық бидің композициясы IІ

    Хореографиялық мұра спектакльдерінен, қазіргі заманғы балет спектакльдерінен үш және одан да көп орындаушыларға арналған дуэт-классикалық би композицияларын қарау және талдау. Композицияларды құрастыру үшін сауатты компиляция және музыкалық материалды таңдау дағдысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық хореография мұрасы IІ

    Балеттердің құрылу тарихымен танысу: әлемдік хореографиялық мұраның үлгілері болып табылатын «Дон-Кихот», «Жизель». Хореографиялық мәтінді практикалық меңгеру: па-де-де вариациялары. Хореографиялық мұра балеттері стилистикасының түрлерін білу: «Дон-Кихот», «Жизель». Мұраның хореографиялық мәтінін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем театрының тарихы

    Театрдың шығу тегі. Театр дәуірлерінің тарихы: антикалық, орта ғасыр, Қайта өрлеу, классицизм, ағарту дәуірі. ХІХ ғасырдағы Еуропа театры. Франция, Италия, Англия, Германия. Романтизм. Натурализм. Символизм. Неоромантизм. Жаңа драма. Режиссерліктің қалыптасуы мен дамуы. 20 ғасырдағы Еуропа театры. Шығыс елдерінің дәстүрлі театр өнері. ТМД республикаларының ұлттық театрлары. Қазақ театрының тарихы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық би құрастыру ІІ

    Классикалық би формалары – па-де-труа, па-де-катр, па-де-сис, па-д’аксьон. Үш және одан да көп орындаушыларға арналған классикалық би композицияларындағы композициялық сурет. Па-де-труа, па-де-катр, па-де-сис, па-д’аксьон классикалық би формасын жазуға арналған музыкалық материалмен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Театрландырылған ойын-сауық іс-шарасын жобалау технологиясы I

    Идеялық мазмұн. Жоба тақырыбы. Авторлық тұжырымдаманы әзірлеу-режиссура. Театр-ойын-сауық іс-шарасының сценарий жоспары. Мұрағаттық, әдеби және деректі материалдар бойынша образдарды, жалпы режиссерлік шешімді және іске асыруды әзірлеу. Қазіргі заманғы технологиялар арқылы театрландырылған қойылымдарды режиссура саласында білім алушылардың білімін дамыту. Театр-ойын-сауық іс-шарасының шығындар сметасы. Жобаны материалдық қамтамасыз ету. Іс-шара тұжырымдамасының тұсаукесері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халық биінің сахналық стилизациясы

    Халық биін келесі бағыттар бойынша стильдеу: классикалық, сахналық, эстрадалық, заманауи би. Ұлттық хореография стилі негізінде автордың өзіндік хореографиялық мәтінін әзірлеу. Хореографиялық формаларды іздеу. Байқауға стильдендірілген би құрастыру және орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Драматургия

    Пән аясында драматургияның негіздері, жанды да нанымды кейіпкерлер жасау принциптері, тартысты анықтау, оқиғалар тізбегі мен сюжеттік құрылысы қарастырылады. Драмалық жоспар мен либретто жазу. Авторлық хореографиялық қойылымның құрылымынан, сценарийлік жоспарынан ауытқымай, либреттоның көркем тілмен берілуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық би режиссурасы

    Симфониялық хореография. Пластикалық және музыкалық ойдың бірлігі ережесі. Музыкалық симфонияға сәйкес келетін символдық және реалистік сипаттағы би бейнелері. Музыкалық шығарманың мәніне, оның драматургиясына ену. Шығару формалары: симфониялық поэмалар, симфониялық суреттер, зерттеулер, прелюдиялар, ноктюрндар, т.б. Гротеск. Бейненің музыкалық-театрлық бейнеленуі. Бейненің жарқын ерекшеліктерін асыра көрсету. Хореографиялық пластиканы іздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балеттегi либретто мен сценарий

    Классикалық балет репертуарынан либреттоларды талдау. Әдеби және деректі ақпарат көздеріне, көркем мәдениет туындыларына негізделген хореографиялық шығармаларға аннотация, либретто және сценарлық жоспар жазу, қазақ эпосы мен халық аңыздары негізінде либретто жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық бал биінің негіздері

    «Е» класы бойынша еуропалық, латынамерикалық бағдарламасының би фигураларын орындау, орындау әдістемесін зерттеу: баяу вальс, жылдам фокстрот, вальс, самба, ча-ча-ча, джайв. Жұптағы негізгі позицияларды игеру. Жұпта композицияларды орындаудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі

    Ғылыми зерттеу тақырыбының бағытын таңдау және негіздеу. Ғылыми жұмысты көркемдеу зерттеудің маңызды кезеңдерінің бірі ретінде. Зерттеуді презентациялау кезінде академиялық жазуды меңгеру. Ғылыми мақала жазу дағдылары. Ғылыми мәтінмен және әдеби көздермен жұмыс істеу дағдысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиядағы ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылым туралы түсінік, оның қазіргі хореографиялық өнердегі рөлі. Хореографиядағы ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері, әдістері, бағытын таңдау, тақырыпты негіздеу, құрылымы. Хореографиядағы ғылыми зерттеу түрлері. Хореографиялық өнер мен білімдегі зерттеудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің композициясы І

    Композициялық құрылыстың күрделі формаларын салу дағдыларын дамыту. Сюжетке негізделген жаппай және жұптық қазақ биінің хореографиялық композициясы. Тақырыпты, оқиға желісін дамыту. Драмалық жоспарлау. Музыкалық материалмен жұмыс. Сюжетке негізделген жаппай жұптық би құрастыру және орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи хореографияның композициясы

    Қазіргі заман хореографиясындағы режиссура және композиция әдістері. Р. Лабан жүйесі бойынша энергия және кеңістікпен жұмыс. Байланыс импровизациясының әдістері. Хореографиялық композициядағы динамика және пластикалық мәнерлілік. Үш және одан да көп адамға арналған хореографиялық композиция.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Театр сахнасында жаңа би түрлері

    Композицияның пластикалық шешімінің формалары мен бағыттары: би театры, физикалық театры, перформанс. Би театры және дене театры жанрларындағы көркемдік техника мен мәнерлі құралдар. «Перформанс» түсінігі және жұмыс әдістері. Сахналардың пластикалық шешімі бойынша актерлермен жұмыс. Драма театрындағы режиссерлік және хореографиялық техника.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін құрастыру шеберлігі I

    Бейне хореографиялық ойлаудың дамуы ретінде. Би динамикасындағы композициялық сурет. Хореографиялық сөздік қорын және авторлық қолжазбасын дамыту. Хореографиялық композицияны дамыту. Қазақ әйел биін құрастыру және қою. Қазақ ерлер биін құрастыру және қою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үлкен формалар хореографиясындағы режиссерлік өнер

    Хореографиялық өнердің негізгі түрлерін талдау. Хореографиялық өнердің түрлерімен тәжірибе жасау. Қойылымдағы өнердің барлық түрлерінің синтезі. Эклектика және органика. Би философиясы. Хореографиялық шығарманың драматургиясы. Идеясы, тақырыбы – пьесаның ішкі желісі. Спектакльдегі оқиғалар желісі. Көріністердің кезектілігін анықтау және әр көріністің режиссерлік шешімдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Би қойылымының жоспарын әзірлеу

    Дипломдық спектакльдің авторлық концепциясын дайындау. Сценарий құрастыру, эпизодтар. Музыкалық материалды таңдау және жинақтау. Стильге анықтама беру, стилистика, авторлық қолжазба, сценография. Академиялық жазбада би қойылымының түсіндірмесін ұсыну. Автордың орындауындағы экспликация бойынша презентация дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балетмейстер өнері I

    Жаңа балет қойылымын құру процесі. Балет спектакліндегі өнердің синтезі. Балет қойылымындағы би көріністері. көмегімен спектакльдің көркемдік тұтастығын құру принципі сценография, жарықтандыру және костюмдер. Авторлық спектакльдің драмалық жоспарын құру. Композициялық шешім және хореографиялық мәтін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халық-сахналық би режиссурасы

    Кең көлемді хореографиялық композицияны құрастыру және қою. Болашақ мамандардың кәсіби хореографиялық өнер саласындағы (опера және балет театрлары, балет труппалары, хореографиялық ансамбльдер) шығармашылық идеясын халық биі арқылы жүзеге асыратын хореографиялық шығармаларды жасаудың әдістемесі мен технологиясын іс жүзінде меңгеруі: лексикалық материал, музыка, өнердің ерекшеліктері, ұлттық хореографияның хореографиялық тілі және басқа да мәнерлі құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балет қойылымын жобалау технологиясы

    Студенттердің балетмейстер идеясының пайда болуынан бастап спектакльді сахналық алаңда және постпродакшнда іске асыруға дейін балет спектаклін (хореографиялық негізі басым театрландырылған қойылымды) жобалау технологиясын зерделеу және меңгеру: шығармашылық және әкімшілік команданың жұмыс процесін ұйымдастыру, БАҚ-пен жұмыс, театр саласында қызмет көрсететін бөгде ұйымдардың мамандарымен жұмыс істеу. Курс студенттер өздерінің практикалық қызметінде белсенді пайдаланатын мәліметтер мен материалдардың әртүрлі бағыттарын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық бал биін құрастыру

    Хореографиясының элементтері негізінде Еуропалық латынамерикалық билердің композициясын құрудың негізгі заңдылықтарын зерттеу. Этюдтер, сюжетсіз және сюжеттік композицияларды құру. Музыкалық материалды таңдау. Либретто, хореографиялық қойылымдар жоспарын жазу. Композициялық жоспар құру. Хореографиялық шығармаға аннотациялар құрастыру. Биді құрастыру және орындаушыларға қою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Театрландырылған ойын-сауық іс-шарасын жобалау технологиясы II

    Тұжырымдамадан идеяны жүзеге асыруға дейінгі сахналық ортаны ұйымдастыру жүйесі. Дыбыстық кеңістікті ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, әр түрлі сахналық жанрларды ескере отырып, қойылымның музыкалық шешімін жасай білу. Режиссерлік-қоюшы топ құрамын және орындаушылардың құрамын анықтау. Логистиканың дамуы. Өндірістік шығармашылық процесті, репетициялық және сахналық іс-әрекеттерді жүзеге асыру. Көркемдік орындау деңгейін бақылау, режиссер мен қоюшы топтың алға қойған міндеттерін ойдағыдай орындауды техникалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің композициясы ІІ

    Қазақ биінің сахналық, фольклорлық көріністерін зерттеу, музыкалық стильдерді анықтау. Би сюитасын құру, құрастыру және қою дағдыларын игеру: хореографиялық композицияда идеяны, идеяны және іске асыруды дамыту. Әйелдер мен ерлер қазақ биінің хореографиялық лексикасын сауатты көрсету дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи хореография режиссурасы

    Қазіргі заман хореографиясындағы спектакль құрылымдарындағы драматургияны шешудегі режиссерлік әдістерді меңгеру. Режиссурадағы вербалдық және невербалдық әдістермен көрермендерге деген әсердің талдауы. Эмирсивті театр. Cимультанттық әдістер, перформанс бағыттарымен танысу және меңгеру. Спектакльдегі кеңістікпен жұмыстағы сценографияның рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи хореографиядағы спектакль режиссурасы

    Хореографиялық композицияның концептуалды шешімі. Костюммен, затпен, орында, сахналық қоршаумен жұмыс. Спектакльдің драмалық әрекетіндегі режиссерлік техниканы іздеу. Р. Лабан жүйесі бойынша пластикалық экспрессивтіліктің аспаптары. Автордың қолжазбасын қалыптастыру. Режиссуралық шешімдерді іздеу. Авторлық пластикалық және режиссуралық техниканы пайдалана отырып шығарма жазу және орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балетмейстер өнері II

    Жаңа балет қойылымын құру бойынша практикалық жұмыс. Балет қойылымының сценарийін құру. Ұйымдастыру жоспарын құру пьеса бойынша жұмыс. Сценарий жоспары бойынша барлық құрылымдарда орындаушылармен жұмыс. Хореографиялық лексиканы әзірлеу және жазу. Қойылым процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балетмейстердің суретшімен жұмысы

    Хореографтың суретшімен жұмыс істеу қағидалары. Мақсат қою. Стиль мен жанрдың анықтамасы. Сценографияда кеңістікпен жұмыс. Сахна кеңістігінің терминологиясы. Сценография өнеріндегі әлемдік тәжірибе. Материалдық, архитектуралық, материалды-текстуралық элементтерді пайдалану. Сценография және театр. Сценография және хореографиялық қойылым.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін құрастыру шеберлігі II

    Хореографтың суретшімен жұмыс істеу қағидалары. Мақсат қою. Стиль мен жанрдың анықтамасы. Сценографияда кеңістікпен жұмыс. Сахна кеңістігінің терминологиясы. Сценография өнеріндегі әлемдік тәжірибе. Материалдық, архитектуралық, материалды-текстуралық элементтерді пайдалану. Сценография және театр. Сценография және хореографиялық қойылым.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балетмейстердің орындаушылармен және режиссерлік-қоюшы топпен жұмысы

    Хореографиялық спектакль, сценарлық жоспар, композициялық жоспар либреттосын әзірлеу принциптерін зерделеу және дағдыларын меңгеру. Музыкалық материалмен және оны құрастырумен жұмыс, жарық партитурасын құрастыру. Бидің хореографиялық лексикасын құрастыру. Қазіргі заманғы технологияларды қолдану, шығармашылық-өндірістік процесс бойынша жұмыс тобын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографтың медиаконтентпен жұмысы

    Спектакльдегі бейнефильммен жұмыс істеу техникасы. Оператормен жұмыс істеу және түсіру техникасы. Кадрдағы хореографтың жұмысы, хореографиялық образ жасау. Хореографиялық сөздіктің даму динамикасы. Кадрдағы хореографиялық композицияның драматургиясы. Атмосфера және кеңістік. Хореография режиссурасы және кино биі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореографтың өнері

    Дипломдық жоба мен спектакльді әзірлеудің шығармашылық-өндірістік процесі. Шығармашылық тапсырмалар. Қойылым атмосферасы мен динамикасын шешудегі сценография мен жарықтың рөлі. Бейнелерді пластикалық өңдеуде хореографтың авторлық қолжазбасы. Диплом авторының орындаушылық мәлімдемесі. Жарық пен дыбыс үшін құрастыру парағын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қоюшы балетмейстердің практикалық шығармашылық қызметін жүзеге асыру кезінде режиссура теориясының, композицияның, хореографиялық пәндер композициясының, орындаушылық шеберліктің, адамның би қимылдарын биомеханикалық талдаудың дағдыларын кәсіби деңгейде қолдану.
  • Қойылымдық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, техникалық, стильдік қателерді көру және түзету, әдістемелік қиын тәсілдер мен қозғалыс үйлесімін түсіндіру, теориялық және практикалық дағдыларды пайдалана отырып, орындаушылардың алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалық негізін ашу.
  • Орындаушылық қызметін жүргізу. Ұрпақтар сабақтастығын жүзеге асыра отырып, әлемдік хореографиялық мұраның дәстүрлерін, ұлттық хореографияның игілігін білу және ұқыпты сақтау. Музыкалық, техникалық және әдістемелік түрде сауатты практикалық көрсетілімді меңгеру.
  • Хореографиялық шығарманы қою барысында шығармашылық топтың жұмысын басқару. Өнер саласындағы құқық, менеджмент, кәсіпкерлік, маркетинг негіздерін басшылыққа ала отырып, ұйымдастырушылық және шығармашылық процестерді басқаруды жүзеге асыру.
  • Әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т.б.) талдау, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын білдіру. Зерттелетін саланы бұдан әрі өздігінен үйренуді жалғастыру үшін қажет өзіндік оқыту дағдыларын жетілдіру.
  • Хореографиялық жұмысты дайындау және жасау үшін шығармашылық-өндірістік процестерді жоспарлау және жүзеге асыру, теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қолдана отырып, орындаушылардың ақыл-ой, эмоционалды және қозғалыс әрекеттерін жүйелі және әдістемелік түрде қалыптастыру.
  • Авторлық туындыларды, би спектакльдерін жасауда заманауи технологияларды пайдалану, әлемдік хореографиядағы қарқынды дамып келе жатқан құбылыстар мен процестерге бейімделе отырып, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін оқу, өндірістік, диплом алды практикалар мен көптілді даярлықтан өту тәжірибесін пайдалану.
  • Білім беру ұйымдарында хореографиялық пәндерді оқыту, хореографиялық өнердің теориясы мен көркемдік тәжірибесінің әдістемелік негіздеріне, композиция құрудың негізгі заңдарына сүйене отырып, авторлық құқық пен зияткерлік меншік нормаларын сақтай отырып, шығармашылық ұжымдарда, оқу орындарында балетмейстерлік қызметті жүзеге асыру. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну.
  • Ғылыми зерттеу, академиялық жазу әдістерін меңгеру және оларды зерттелетін салада қолдану; әдеби және кәсіби ауызша және жазбаша тілді логикалық дұрыс, дәлелді және анық құру қабілеті. Әлеуметтік, гуманитарлық және өнер ғылымдарының ережелері мен әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің құрылымын талдауға сүйене отырып, хореографиялық өнерде жаңа білім мен әдістерді енгізу туралы гипотезалар жасау.
  • Көркемдік, тәрбиелік және эстетикалық міндеттері бар көркемдік-эстетикалық принциптерге сәйкес келетін хореографиялық композицияларды жасау технологиясының білімі мен дағдыларын қолдана отырып, кіші және үлкен формадағы жаңа хореографиялық шағын шығармаларды жасау және шығару.
  • Хореографиялық өнер әдіснамасы мен технологиялары, көркем шығармашылық психологиясы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратты түсіну және меңгеру, қазіргі пластикалық тілдің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер мен шығармашылықтың ерекшеліктері мен даму перспективаларын талдау.
Top