Жаңа білім беру бағдарламасы

8D03208 Қоғаммен байланыс в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Мемлекет және қоғам саласындағы қазақстандық PR

    Пәннің мақсаты - докторанттарда Қазақстан мысалында дамыған қоғамның тұтас институты ретінде PR қалыптастыруды жіктеу қабілетін қалыптастыру. Пән мемлекет, қоғам, саясат, қоғам, экономика саласындағы қоғамдық қатынастар жүйесін саралайды. Курс мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық PR субъектілерінің аксиологиялық ерекшеліктерін және олардың елдің коммуникациялық кеңістігін дамытудың әртүрлі кезеңдеріндегі жағдайын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-ды оқыту ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты - докторанттарда аудиториялық және аудиториядан тыс қызмет шеңберінде қоғаммен байланысты оқыта отырып, кәсіби біліммен бөлісу, білім беру бағдарламасын басқару қабілетін қалыптастыру. Курс білім алушыларды оқыту, бақылау және білім беру қызметіне тарту нысандарын, танымның дидактикалық тәсілдерін топтастырады. Пән қоғаммен байланысты зерттеу ерекшеліктерін, логикалық-математикалық негіздерді, білім берудің дәстүрлі және инновациялық модельдерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR және метакоммуникацияның теориялық тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты - докторанттарда байланыс саласын жетілдіруге өз бетінше үлес қосу үшін PR және метакоммуникация теориясын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми мектептердің классикалық, заманауи және соңғы тұжырымдамаларын қарастырады. Курс Э.Бернейс, Д. Грунин, Д. Миллер идеяларын Қазақстан мен аймақтағы қоғаммен байланысты теориялық түсінудің одан әрі ілгерілеуі үшін салыстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пиарология және коммуникативистика

    Пәннің мақсаты - докторанттардың әртүрлі қоғамдардағы пиарология мен коммуникативистиканың қалыптасуы мен жұмыс істеу заңдылықтарының тұрақты белгілерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Курс Жаңа PR шешімдерін енгізу механизмдерін және әлеуметтік коммуникативтік тәжірибелерді зерттеуді зерттейді. Пән С.Катлиптің, М.Шишкинаның, Д. Гавраның үнемі өзгеріп отыратын әлемдегі қоғаммен байланыстың маңызды сипаттамаларына деген сыни көзқарасын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновация және қоғаммен байланыс трансформациясы: Еуропа мен Азияның тәжірибесі

    Пәннің мақсаты - мамандықтың инновациялық міндеттерін шешуге жеке дара қатысу қабілеттерін игеру. Пән техникалар, құралдар, әдістер, процедуралар арқылы қоғаммен байланыста жаңа критерийлер қалыптастырады. АҚШ, Еуропа және Азияның IPRA, ҚБҰҚ, ҚБОҚ кәсіби қауымдастықтарының тәжірибесіне негізделген курс коммуникацияны ілгерілету және ескірген үлгілерді жеңу үшін инвестициялар арасындағы тепе-теңдікті іздеуді ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты -академиялық хат саласындағы құзыреттілікті дамыту және жетілдіру, яғни өз идеяларын дұрыс ұйымдастыра білуді, оларды анық негіздеуді және сенімді білдіруді; академиялық мәтінді құрылымдау технологиясы туралы білімді; рефлексия дағдысын: өз мәтіндерін талдау және қателерді іздеу. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттерді қалыпастырады: академиялық тілді кәсіби және ғылыми қарым-қатынаста қолдану; зерттеу іс-әрекеттері мен процедураларын жоспарлау; ғылыми мәтіндердің стилистикалық ерекшеліктері мен құрылу заңдылықтарын зерттеу; университеттің талаптарына сәйкес ғылыми жұмысты рәсімдеу; академиялық дағдыларды қалыптастыру: ғылыми ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, сыни оқу, peer-reviews және т. б. өткізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ақпараттық дағдарыстардың алдын алу коммуникациясы

    Пәннің мақсаты - докторанттарда деректерді өзектендіру арқылы дағдарысқа дейінгі кезеңдерде алдын алу іс-әрекеттерін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән миссияны, бизнес мақсаттарын, форс-мажорлық жағдайларды ескере отырып, ақпараттық дағдарыстарды болжауға қойылатын талаптарды тұжырымдайды. Курс имидждің, беделдің және ақпараттық қорғаудың кемшіліктерін, қоғамдық бағалаудың мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық құрылымдардың жағдайы мен

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы тәсілдер және қоғаммен байланыс тиімділігі

    Пәннің мақсаты - докторанттарда ақпарат алмасуды күшейту және ұйымдар мен жеке тұлғалар жүзеге асыратын коммуникативтік акцияларды, жобалар мен бағдарламаларды ілгерілету кезінде қоғамдық реакцияны жандандыру қабілетін қалыптастыру. Курс классикалық және цифрлық қоғаммен байланыс құралдарының қолданыстағы спектрін үнемі қолдануды қорытындылайды. Пән үздік әлемдік жетістіктер негізінде қазақстандық PR икемділігін, өзін-өзі дамытуын және практикасын күшейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы жасанды интеллект және цифрлық архитектуралық PR

    Пәннің мақсаты - докторанттардың жасанды интеллектпен өзара әрекеттесу арқылы цифрлық архитектурада жетілдірілген коммуникациялық стратегияларды құру қабілетін қалыптастыру. Курс нейрондық желілерді қолданудың қазақстандық мүмкіндіктерін ескере отырып, PR-процестердің әлеуетін ашады. Сабақтарда жаңа технологиялардың оң және теріс әсерлері, этиканың өзгертілген ережелері, яғни машиналар мен адамдар, өзін-өзі оқытатын компьютерлер құрған мазмұн мен белсенділік талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеу жүргізу және оның нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу әдістемесінің негізгі ұғымдары, зерттеу жұмысының тәсілдері мен әдістері, Ғылыми білімнің сипаты мен оның функциялары, диссертациялық жұмыстың орындалуын жоспарлау мен ұйымдастыру зерттелетін болады. Пәнді меңгеру нәтижесінде докторант стандартты алгоритмдер мен ғылыми әдістерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Классикалық теорияларды қолдану және қоғаммен байланыста жаңа ғылыми идеяларды өз бетінше ұсыну.
  • Қазақстанда және әлемде дәстүрлі және цифрлық PR құралдарын тұрақты негізде қолдану.
  • Ақпараттық өзара іс-қимылда мемлекеттік, коммерциялық, қоғамдық PR субъектілерінің коммуникация түрлерін қалыптастыру.
  • Ғылыми бағыттың, интеграцияланған саланың және кәсіби қызметтің заңдылықтарын анықтау үшін қоғаммен байланыс пен метакоммуникация жиынтығын шартты деңгейде көбейту.
  • Пиарология және метакоммуникация шеңберіндегі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, баяндау, сыни тұрғыдан бағалау.
  • Интернеттің, әлеуметтік медианың, гаджеттердің, жасанды интеллекттің, SMM, блокчейннің, виртуалды және толықтырылған шындықтың дамуын ескере отырып, PR-да цифрлық технологияларды жандандыру.
  • Бизнес мақсаттарын, дағдарыс тәуекелдерінің деңгейлерін, форс-мажорлық жағдайларды ескере отырып, PR құралдары мен технологияларының компоненттерін өзгерту.
  • Диссертацияның негізгі бағыттары бойынша қорытындыларды алу және тексеру үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарын құру, алынған нәтижелерді имиджді, беделді және брендті қолдау тәжірибесіне енгізу.
  • Қабылданған критерийлер бойынша IPRA, ҚБҰҚ, ҚБОҚ және басқалардың кәсіби қауымдастықтарының халықаралық тәжірибесін тарта отырып, үнемі өзгеріп отыратын жағдайларда қоғаммен байланыс институттарын инновациялық қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
  • Жоғары білім беру ұйымдарында озық оқыту технологияларын, кәсіптік саладағы білімді меңгеру және бақылау әдістерін пайдалана отырып, білікті сабақтар өткізу, білім беру бағдарламаларына басшылық жасау.
  • Зерттеулер мен эксперименттер барысында алынған нәтижелерді халықаралық ғылыми журналдарда жариялау және халықаралық конференцияларда ұсыну, ғылыми пікірталастарға қатысу.
  • Ұжымды басқаруда көшбасшылық таныту, әріптестер мен бағыныштыларға өз дағдыларын беру, қоғаммен байланыс саласында үнемі кәсіби өсуге ұмтылу.
Top