Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02178 Хореография педагогикасы в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық пәндерді оқытудың әдістемесі мен технологиясын меңгерген білікті мамандарды даярлау. Хореографиялық өнердің қазіргі даму деңгейіне сәйкес өзіндік практикалық педагогикалық, шығармашылық және ғылыми-әдістемелік қызмет үшін білім, білік және дағдылар жиынтығына ие мамандарды даярлау. Хореографияның әртүрлі бағыттарын зерделеу арқылы білім алушылардың жеке ерекшеліктерін жан-жақты дамыту үшін жағдай жасау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Практикалық қызметті жүзеге асыру кезінде хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін, орындаушылық шеберлік техникасын, композиция жасау технологиясын, педагогиканы, адамның би қимылдарына биомеханикалық талдауды кәсіби деңгейде қолдану.
  • Білім алушылар мен орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, техникалық, стильдік қателерді көру және түзету, әдістемелік қиын тәсілдер мен қозғалыс үйлесімін түсіндіру, теориялық және практикалық дағдыларды пайдалана отырып, орындаушылардың алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалық негізін ашу.
  • Ұрпақтар сабақтастығын жүзеге асыра отырып, әлемдік хореографиялық мұраның дәстүрлерін, ұлттық хореографияның игілігін білу және ұқыпты сақтау. Музыкалық, техникалық және әдістемелік түрде сауатты практикалық көрсетілімді меңгеру (орындаушылық шеберлік). Біліктілікке сәйкес хореографиялық байқаулар мен спорттық жарыстарда қазылар алқасының мүшесі болу.
  • Өнер саласындағы құқық, менеджмент, кәсіпкерлік, маркетинг негіздерін басшылыққа ала отырып, ұйымдастырушылық және шығармашылық процестерді басқаруды жүзеге асыру.
  • Әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т.б.) талдау, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын білдіру. Зерттелетін саланы бұдан әрі өздігінен үйренуді жалғастыру үшін қажет өзіндік оқыту дағдыларын жетілдіру.
  • Білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, педагогиканы, теориялық және практикалық білім мен дағдыларды пайдалана отырып, білім алушылардың ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін жүйелі және әдістемелік сауатты түрде қалыптастыру.
  • Әр түрлі көздерден алынған ақпаратты, соның ішінде ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің заманауи құралдарын қолдана отырып, пәндердің оқу процесін жоспарлау. Оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін оқу, педагогикалық, диплом алды практикалар мен көптілді даярлықтан өту тәжірибесін пайдалану.
  • Жеке тұлғаны оқыту және тәрбиелеу үдерісіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен көркемдік тәжірибесінің әдістемелік негіздеріне сүйене отырып, оқу орындарында, шығармашылық ұжымдарда педагогикалық және қойылымдық қызметті жүзеге асыру. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну.
  • Ғылыми зерттеулер, академиялық жазу әдістерін меңгеру және оларды зерттелетін салада қолдану, әдеби және кәсіби ауызша, жазбаша тілді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және нақты құру, кәсіби мақсаттағы мәтіндерді құру және өңдеу қабілеті. Әлеуметтік, гуманитарлық және өнер ғылымдарының ережелері мен әдістерін қолдана отырып, зерттеу құрылымын талдауға сүйене отырып, хореография педагогикасына жаңа білім мен әдістерді енгізу туралы гипотезалар жасау.
  • Би комбинацияларын, жаттығуларды, этюдтерді, би композицияларын жасау технологиясының білімдері мен дағдыларын қолдана отырып, көркемдік-эстетикалық принциптерге сәйкес келетін, жас және психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, оқыту, тәрбиелік және эстетикалық міндеттерді орындайтын хореографиялық композициялар жасау. Авторлық құқық, зияткерлік меншік нормаларын сақтау.
  • Хореографиялық білім берудің әдіснамасы мен технологиялары, хореография мен көркем шығармашылықтың психологиясы мен педагогикасы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратты түсіну және меңгеру, қазіргі пластикалық тілдің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер мен шығармашылықтың ерекшеліктері мен даму перспективаларын талдау.
Top