Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02178 Хореография педагогикасы в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық пәндерді оқытудың әдістемесі мен технологиясын меңгерген білікті мамандарды даярлау. Хореографиялық өнердің қазіргі даму деңгейіне сәйкес өзіндік практикалық педагогикалық, шығармашылық және ғылыми-әдістемелік қызмет үшін білім, білік және дағдылар жиынтығына ие мамандарды даярлау. Хореографияның әртүрлі бағыттарын зерделеу арқылы білім алушылардың жеке ерекшеліктерін жан-жақты дамыту үшін жағдай жасау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері І
Педагогика
Қарапайым музыка теориясы
Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» сатысы) І
Классикалық бидің әдістемелік негіздері І
Хореография режиссурасының теориясы
Modern биін оқытудың әдістемелік негіздері І
Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері І
Латынамерикалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» сатысы) І
Еуропалық және латынамерикалық билердің тренажы
Классикалық бидің әдістемелік негіздері ІІ
Modern биін оқытудың әдістемелік негіздері IІ
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері II
Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» сатысы) ІІ
Музыкалық-ырғақтық тәрбие
Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері IІ
Заманауи хореографиядағы стильдердің қалыптасуы
Әлемдік музыкалық әдебиет туралы дискурстар
Латынамерикалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» сатысы) ІІ
-
2 Оқу жылы
Хореографиялық өнер тарихы
Сontemporary биінің педагогикалық негіздері І
Классикалық биді орындау техникасы
Халық-сахналық биінің негіздері І
Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі І
Классикалық би негіздері I
Хореографиядағы жасанды интеллект негіздері
Modern биінің педагогикалық негіздері І
Еуропалық билерді оқытудың педагогикалық негіздері («D» сатысы) І
Халық-сахналық биі I
Классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері І
Хореография негіздері І
Анатомия, физиология және балеттік медицина негіздері
Латынамерикалық билерді оқытудың педагогикалық негіздері («D» сатысы) І
Халық-сахналық биін оқытудың педагогикалық негіздері І
Сontemporary биінің педагогикалық негіздері IІ
Классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері ІІ
Хореография негіздері ІІ
Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері
Зияткерлік меншік
Балет педагогикасының негіздері
Заманауи хореография тарихы
Классикалық би негіздері IІ
Латынамерикалық билерді оқытудың педагогикалық негіздері («D» сатысы) ІІ
Заманауи хореография
Халық-сахналық биін оқытудың педагогикалық негіздері ІІ
Халық-сахналық биі II
Халық-сахналық биінің негіздері IІ
Modern биінің педагогикалық негіздері ІІ
Еуропалық билерді оқытудың педагогикалық негіздері («D» сатысы) ІІ
Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ
Спорттық бал биінің тарихы
Құқық негіздері
-
3 Оқу жылы
Халық-сахналық би техникасы
Қазақ биі І
Еуропалық және латынамерикалық билер тренингі («С» сатысы)
Шығыс биінің негіздері I
Дуэтті-классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі І
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі («С» сатысы) І
Сontemporary биін оқыту әдістемесі І
Дуэтті-классикалық би негіздері І
Әлемнің фольклорлық билері I
Кәсіпкерлік негіздері
Заманауи хореография стильдерінің практикумы I
Қазақ биінің әдістемелік негіздері І
Классикалық биді оқыту әдістемесі І
Қазақ биін оқыту негіздері I
Қаржылық сауаттылық негіздері
Латынамерикалық билерді оқытудың әдістемесі («С» сатысы) І
Modern биін оқытудың әдістемесі І / Методика преподавания танца modern І / Methods of teaching modern dance І
Халық-сахналық биін оқыту әдістемесі І
Классикалық бидің практикумы I
Өнер саласындағы менеджмент
Әлемдік көркем мәдениет стильдері
Классикалық би I
Қазақ биін оқыту практикумы
Сontemporary биін оқыту әдістемесі ІІ
Еуропалық билерді оқыту әдістемесі («С» сатысы) ІІ
Әлемнің фольклорлық билері II
Қазақ биі ІI
Классикалық бидің практикумы II
Modern биін оқытудың әдістемесі ІІ
Дуэтті-классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ
Классикалық би IІ
Латынамерикалық биді оқыту әдістемесі («С» сатысы) ІІ
Дуэтті-классикалық би негіздері ІІ
Классикалық биді оқыту әдістемесі ІІ
Би құрастыру өнері
Заманауи хореография стильдерінің практикумы II
Еуропалық билер бойынша практикум
Қазақ биінің әдістемелік негіздері ІІ
Латынамерикалық билерінің тренингі («С» сатысы)
Әлем театрының тарихы
Халық-сахналық биін оқыту әдістемесі ІІ
Шығыс биінің негіздері II
Қазақ биін оқыту негіздері II
Заманауи бал биінің негіздері
-
4 Оқу жылы
Заманауи хореографиядағы балетмейстер өнері
Заманауи хореография негіздері
Қазақ биінің педагогикасы
Contemporary биінің педагогикасы I
Классикалық би техникасы
Еуропалық билер педагогикасы I («С», «B» сатылары)
Хореографиялық композиция
Әлем халықтарының билері І
Еуропалық бағдарлама билерінің орындаушылық шеберлігі I
Импровизация
Ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі
Латынамерикалық билер педагогикасы I ("В"сатысы)
Тарихи-тұрмыстық бидің негіздері
Хореографиядағы ғылыми зерттеу негіздері
Хореографиялық мұра І
Классикалық би педагогикасы I
Классикалық би тренажы
Бал биінің композициясы (Латынамерикалық билер)
Modern биінің педагогикасы I
Халық-сахналық биді оқыту практикумы
Халық-сахналық биінің педагогикасы I
Modern биін орындау шеберлігі I
Әлем халықтарының би практикумы І
Contemporary биін орындау шеберлігі I
Шығыс биі
Латынамерикалық бағдарлама билерінің орындаушылық шеберлігі I
Классикалық би педагогикасы II
Contemporary биінің педагогикасы II
Бал биінің композициясы (еуропалық билер)
Contemporary биін орындау шеберлігі II
Еуропалық билер педагогикасы II («С», «B» сатылары)
Әлем халықтарының билері ІІ
Modern биінің педагогикасы II
Хореографиялық мұра ІІ
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Еуропалық бағдарлама билерінің орындаушылық шеберлігі II
Modern биін орындау шеберлігі II
Латынамерикалық билер педагогикасы II ("В"сатысы)
Латынамерикалық бағдарлама билерінің орындаушылық шеберлігі II
Әлем халықтарының би практикумы ІІ
Халық-сахналық биінің педагогикасы II
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Практикалық қызметті жүзеге асыру кезінде хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін, орындаушылық шеберлік техникасын, композиция жасау технологиясын, педагогиканы, адамның би қимылдарына биомеханикалық талдауды кәсіби деңгейде қолдану.
- Білім алушылар мен орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, техникалық, стильдік қателерді көру және түзету, әдістемелік қиын тәсілдер мен қозғалыс үйлесімін түсіндіру, теориялық және практикалық дағдыларды пайдалана отырып, орындаушылардың алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалық негізін ашу.
- Ұрпақтар сабақтастығын жүзеге асыра отырып, әлемдік хореографиялық мұраның дәстүрлерін, ұлттық хореографияның игілігін білу және ұқыпты сақтау. Музыкалық, техникалық және әдістемелік түрде сауатты практикалық көрсетілімді меңгеру (орындаушылық шеберлік). Біліктілікке сәйкес хореографиялық байқаулар мен спорттық жарыстарда қазылар алқасының мүшесі болу.
- Өнер саласындағы құқық, менеджмент, кәсіпкерлік, маркетинг негіздерін басшылыққа ала отырып, ұйымдастырушылық және шығармашылық процестерді басқаруды жүзеге асыру.
- Әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т.б.) талдау, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын білдіру. Зерттелетін саланы бұдан әрі өздігінен үйренуді жалғастыру үшін қажет өзіндік оқыту дағдыларын жетілдіру.
- Білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, педагогиканы, теориялық және практикалық білім мен дағдыларды пайдалана отырып, білім алушылардың ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін жүйелі және әдістемелік сауатты түрде қалыптастыру.
- Әр түрлі көздерден алынған ақпаратты, соның ішінде ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің заманауи құралдарын қолдана отырып, пәндердің оқу процесін жоспарлау. Оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін оқу, педагогикалық, диплом алды практикалар мен көптілді даярлықтан өту тәжірибесін пайдалану.
- Жеке тұлғаны оқыту және тәрбиелеу үдерісіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен көркемдік тәжірибесінің әдістемелік негіздеріне сүйене отырып, оқу орындарында, шығармашылық ұжымдарда педагогикалық және қойылымдық қызметті жүзеге асыру. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну.
- Ғылыми зерттеулер, академиялық жазу әдістерін меңгеру және оларды зерттелетін салада қолдану, әдеби және кәсіби ауызша, жазбаша тілді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және нақты құру, кәсіби мақсаттағы мәтіндерді құру және өңдеу қабілеті. Әлеуметтік, гуманитарлық және өнер ғылымдарының ережелері мен әдістерін қолдана отырып, зерттеу құрылымын талдауға сүйене отырып, хореография педагогикасына жаңа білім мен әдістерді енгізу туралы гипотезалар жасау.
- Би комбинацияларын, жаттығуларды, этюдтерді, би композицияларын жасау технологиясының білімдері мен дағдыларын қолдана отырып, көркемдік-эстетикалық принциптерге сәйкес келетін, жас және психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, оқыту, тәрбиелік және эстетикалық міндеттерді орындайтын хореографиялық композициялар жасау. Авторлық құқық, зияткерлік меншік нормаларын сақтау.
- Хореографиялық білім берудің әдіснамасы мен технологиялары, хореография мен көркем шығармашылықтың психологиясы мен педагогикасы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратты түсіну және меңгеру, қазіргі пластикалық тілдің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер мен шығармашылықтың ерекшеліктері мен даму перспективаларын талдау.