Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11107 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілінде білім алу үдерісінде жоғары базалық стандарт деңгейінде (С1) мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың академиялық жазу қағидаттарын меңгеруін, сыни талдау дағдыларын дамытуын, ғылыми зерттеулерге рецензиялар мен аннотацияларды, сонымен бірге жасалып жатқан ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар мен библиографияларды дайындай алуын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық саласындағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің әдіснамасы

    Бұл курс қонақжайлылық индустриясында қолданылатын кірістерді басқару тұжырымдамасын зерттеуге және қолдануға бағытталған. Бөлмедегі сыйымдылықты, жеңілдікті орналастыруды, ұзақтығын бақылауды, шығымдылықты өлшеуді, кірістерді басқару элементтерін, қонақ үй бөлмелері кірістерін барынша арттыру үшін брондау жүйелерін, функционалдық кеңістік пен мейрамхана табысын, сұранысты болжауды және стратегияларды және тактиканы жоғары және жоғары деңгейде жүргізу кезінде тиімді басқару мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР-дағы қоғамдық тамақтандыру нарығы

    Курс Қазақстан Республикасындағы қоғамдық тамақтану нарығының даму ерекшелігін қарастырады, қоғамдық тамақтану секторына жататын бірқатар кәсіпорындардың қызмет ету сипаттамасын ашады. Курс магистранттарда елдегі мейрамханалық кәсіпорындардың даму ерекшеліктері туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады, нарықтың талдауын жүзеге асырудың практикалық дағдыларын дамытады, тұтынушылардың өзгеріп отыратын қалауына бейімделген іс-шаралар кешенін анықтау және дамытудың негізгі тенденцияларын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй кәсіпорындарының қызметтерін басқару

    Пәндерді оқу шеңберінде қонақ үй кәсіпорнының жеке қызметтерінің қызметін ұйымдастырудың практикалық дағдылары, жеке қызметтерге тән процестерді бақылай білу және жоспарланған нормативтерден ауытқулар кезінде түзету шараларын анықтау құзыреті қалыптасады. Сонымен қатар, қонақ үй (мейрамхана) кәсіпорнының қызметтерін басқаруда жасанды интеллектті пайдаланудың негізгі тәсілдері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық саласындағы статистикалық зерттеу әдістері

    Курс қонақжайлылық саласында статистикалық талдауды жүзеге асыру саласында теориялық білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистрант статистикалық талдаудың негізгі әдістерін меңгереді және корреляциялық, регрессиялық, дисперсиондық және т.б. талдаудың методологиясы негізінде сандық талдауды өз бетінше жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дестинация жағдайында қонақ үй бизнесін басқару

    Пән туристік дестинация аумағында қонақ үй бизнесінің дамуының негізгі аспектілерін қарастырады. Отандық тәжірибе мысалында туристік орталықтарда қонақ үй кәсіпорыдарының жұмиыс істеу сипаттамалары зерттеледі. Курс дестинация шарттарында қонақ үйлердің дамуын тұрақты даму теориясы көз қарасынан қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана кәсіпорындарындағы бизнес-әкімшілендіру

    Курс Мейрамхана қызметі саласындағы негізгі бизнес-үдерістерді басқару процесін қарастырады. Магистранттарда мейрамханалық кәсіпорындардағы бизнес-үдерістерді басқару ерекшеліктері, қонақтарға қызмет көрсетудің жаңа әдістерін іздеуге бағытталған бизнес концепцияны әзірлеу ерекшеліктері туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында магистранттар мейрамханалық кәсіпорын деңгейінде бизнес-үдерістерді басқару құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Бұл пәнді меңгеру білім алушыларға басқару психологияны оқытудың заманауи отандық және шетелдік ғылымдағы негізгі теориялары мен концепцияларын, психологиялық пәндерді теориялық және тәжірибелік тұрғыдан басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейрамханалар тізбегін жылжыту стратегиясы

    Мейрамхана бизнесіндегі маркетинг пен брендингтің заманауи әдістерін зерттейді. Курс сандық технологияларды, тұтынушылардың мінез-құлқының аналитикасын және жекелендірілген маркетинг үшін жасанды интеллектті пайдалануды, жарнамалық науқандарды автоматтандыруды және тұтынушылардың адалдығын арттыруды қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда оқыту әдістемесін, педагогикалық технологияларды және оқыту әдістерін меңгеруді, жоо-ның оқытушысына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, жоғары білім беруде тиімді кәсіби-педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті педагогикалық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі жоғары білім берудің мәнін айқындайтын негізгі даму бағыттары мен үдерістерін; жоғары оқу орнындағы педагогикалық үдерістің құрылымы мен ерекшеліктерін; заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістемесін, оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарды стратегиялық басқару

    Курс магистранттың стратегиялық ойлауын дамытуға бағытталған. Негізделген, қол жетімді, стратегиялық жоспарларға тән болжамдар жаһандану мен қызметтерді өндіру мен тұтынудағы өзгерістер нәтижесінде қонақжайлылық индустриясында туындайтын проблемалар контекстінде қаралуы тиіс. Стратегиялық мәселелер мен шешімдер сыртқы ортаның кейбір факторларын функционалдық басқаруды дамытудың шарықтау шегі болып табылады. Пән Стратегиялық жоспарлау қабілетін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылықтағы инновация және кәсіпкерлік

    Бұл курс білім алушыларға инновациялар мен кәсіпкерлікке кең ауқымды түсінік қалыптастырады. Біоім алушылар әлем бойынша және әртүрлі масштабта инновациялық және кәсіпкерлік тәжірибенің әртүрлі нысандарын зерттейді, соның ішінде: технологиялық және әлеуметтік инновациялар; коммерциялық және әлеуметтік кәсіпорын; дербес және корпоративтік кәсіпкерлік

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарын бизнес жоспарлау

    Курс қонақ үй және Мейрамхана қызметі саласындағы бизнес-жоспарлаудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Пән қызмет көрсету саласындағы бизнес-жоспарлау ерекшелігі саласында теориялық білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарға қонақ үй немесе мейрамханалық қызмет көрсету саласында өз ісін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен іскерліктерді барлық қауіп-қатерлерді ескере отырып қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақүй кәсіпорындарында табысты басқару және басқару есептері

    Қонақ үйлердің кірістерін басқару аса маңызды функцияға айналып, бүкіл ұйымның үйлестірілген күш-жігерін талап етеді. Қонақ үйлер баланс, брондау жоспарлау және ауыспалы баға есебінен кірісті арттыра алады. Бұл пәнде симуляциялық жаттығулар қолданылады, олар бірінші кезекте, табысты басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға және қонақжайлылық саласында Басқару есебін жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақүй тізбектерін дамытуға арналған маркетингтік стратегия

    Қонақжайлылық индустриясында брендті дамытудың заманауи тәсілдерін зерттейді. Сандық маркетингке, жекелендірілген стратегияларға және тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, жарнаманы автоматтандыру және қонақ үй желілерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін жасанды интеллектті пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туристік аймақтардағы қонақ үй және мейрамхана бизнесі

    Бұл курс халықаралық туристік аймақтардағы қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қызмет ету ерекшелігін зерттеуге бағытталған. Пән халықаралық нарықта қонақ үй және мейрамханалық қызмет көрсету саласында кәсіби қызмет дағдыларын қалыптастырады. Сонымен қатар, магистранттар пәнді оқу аясында әлемге танымал туристік аймақтар аумағында қонақ үй бизнесін ұйымдастыру бойынша арнайы білім алады..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақ үй кәсіпорынында адам ресурстарын басқару

    Курс қызмет көрсету саласында адам ресурстарын басқару ерекшелігі саласында теориялық білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, атап айтқанда қонақ үй кәсіпорындарында. Пәнді оқу барысында магистранттар кәсіпорындағы адам капиталын бағалауға, ұйымда адам ресурстарын дамыту құралдарын қолдануға бағытталған практикалық дағдылар мен іскерліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг және қонақ үй бизнесі дамуының тұрақтылығын қамтамасыз ету

    Пән халықаралық қонақ үй бизнесі саласында маркетинг құралдарын қолдану ерекшеліктері саласындағы кешенді білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс қонақ үй қызметтері нарығының даму ерекшеліктерін анықтаудың практикалық дағдыларын, сондай-ақ тез өзгермелі сыртқы орта жағдайында қонақ үй бизнесінің тұрақтылығын қамтамасыз ету мақсатында өзекті маркетингтік стратегияны таңдау іскерлігін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақ үй бизнесін халықаралық деңгейде ұйымдастыру

    Бұл курс халықаралық деңгейде жұмыс істейтін қонақ үй стратегияларын әзірлеуге және басқаруға байланысты мәселелеріне бағытталған. Ол халықаралық фирманың бухгалтерлік / қаржылық функцияларына және ресурстар мен өндірісті басқаруға ерекше көңіл бөледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақжайлылық саласындағы қызметтерді сервистік қамтамасыз ету

    Курс қонақ үй кәсіпорындарында сервистік қызмет көрсетуді басқару білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Rixos-Astana қонақ үй базасында магистранттар сервисті ұйымдастырудың практикалық тәжірибесін алады, қонақ үй кәсіпорнының сервистік ортасын құрудың негізгі шарттарын өз бетінше анықтай білуді дамыту мүмкіндігіне ие болады. Жоғары қызмет көрсету аймағын құрудың классикалық және қазіргі заманғы дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясын дамытудың жаңа үрдістері

    Пән қазіргі жағдайда қонақжайлылық индустриясының даму ерекшеліктері саласында теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аналитикалық қызметті жүргізу және қонақ үй индустриясының негізгі даму үрдісін анықтау саласында практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Пәнді оқу шеңберінде білім алушы белгілі бір уақыт аралығында Қонақ үй индустриясының дамуын талдау құралдарын таңдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Шетел тілінде іскерлік қатынастар орната білу, сондай-ақ кәсіби ақпаратты, оның ішінде шетелдік басылымдарда жарияланған ғылыми еңбектерді талдау және интерпретациялау арқылы оларды ғылыми және практикалық қызметте қолдана білу
  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады
  • Педагогикалық қызметтің тиімділігін талдау және бағалау, сондай-ақ оқытушылардың біліктілігін арттыру және мансабын дамыту бағдарламаларын әзірлей білу
  • Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу
  • Ақпаратты басқара білу, қонақ үй мен мейрамхана кәсіпорнының қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау, шешім әзірлеу және қабылдау бөлігі ретінде жасанды интеллект технологияларын меңгеру
  • Аналитикалық дағдыларды көрсету, бөлімнің қызметін жоспарлау және нарықта сұранысқа ие қонақүй өнімдері мен мейрамхана қызметтерін құру және оларды ішкі қонақжайлылық нарығында, оның ішінде жасанды интеллект платформаларын пайдалану арқылы жылжыту
  • Деректерді талдау және нарықтық тенденцияларды түсіну, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін тиімді жеткізу және тұрақты даму шарттарын қамтамасыз ету бойынша практикалық дағдыларға ие болыңыз
  • Халықаралық деңгейде қонақ үй мейрамхана ісі дамуының ерекшеліктері саласында білімді меңгеру, қонақ үй мейрамхана кәсіпорындарында кәсіби қызметті жүргізе білу
Top