7M03108 Клиникалық психология в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Клиникалық психология саласындағы жаңа үрдістер туралы білімі, психикалық және соматикалық бұзылулары бар адамдар қызметінің ерекшеліктерін талдау дағдылары, өз іс-әрекетін, оның тиімділігін, клиникалық психологтың этикасы мен деонтологиясына сәйкестігін бағалау дағдылары бар, клиникалық психология саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттері қалыптастырылған мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Магистрлік зерттеу технологиялары
Курс мақсаты - магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іргелі және қолданбалы психологиялық зерттеулердің әдіснамалық мәселелері
Пәннің мақсаты – психологиялық зерттеулер әдіснамасының заманауи мәселелерін қарастыру. Мұндай әдіснамалық білімді меңгеру практикалық бағытталған зерттеуші-психолог жұмысын ұйымдастырудың өзекті шарты болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу технологияларын, олардың әдіснамалық негіздерін меңгереді, эксперименттік зерттеулердегі алуан түрлі әдістемелердің қолданбалы мүмкіндіктерінің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның философиясы және тарихы
Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану
Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Клиникалық психология негіздері
Пәннің мақсаты: негізгі ұғымдарды, клиникалық психологияның құрылымын игеру, жеке тұлға туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру, жүйелі ғылыми ойлау негізінде шешудің стратегияларын, тәсілдері мен жолдарын айқындау, психика мен мінез-құлықтың әртүрлі психикалық және соматикалық бұзылулары бар адамдардың психикалық қызметінің ерекшеліктерін түсіну үшін жаратылыстану-ғылыми база болып деонтологиямен тығыз байланысты кең аурудың психокоррекциялық және психотерапиялық тәсілдерін, психодиагностикаға жүйелі тәсілді әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Клиникалық-психологиялық диагностика негіздері
Пәннің мақсаты: клиникалық-психологиялық диагностиканың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ пациенттердің психикалық жағдайын бағалау және психологиялық проблемаларын анықтау үшін әртүрлі әдістер мен техникаларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән магистранттарда клиникалық-психологиялық тексеру жүргізу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәнді оқып-үйрену мақсаты - магистранттардың ғылыми білімді ұйымдастыру формалары мен принциптері туралы, сондай-ақ психологиялық құбылыстарды ғылыми зерттеу барысында алынған білімнің жеткілікті дәрежеде дәрежесін анықтау туралы толық идеяны қалыптастыру. Пәндерді меңгеру шеңберінде магистранттар заманауи ғылыми психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулерді әдістемелік талдау деңгейлерін қарастырады.оқыту әдістері: түпнұсқалық әдебиеттерді, кейстерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы кеңес беру және психотерапия технологиялары
Пәннің мақсаты: магистранттарға консультация беру және терапия саласындағы қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық негіздер саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру, психологтардың практикалық жұмысында өзекті әдістемелер мен технологияларды қолдану. Оқу барысында магистранттар психологиялық кеңес беру және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтарын, олардың клиенттің жеке басына әсер ету ерекшеліктерін зерделейді, психотерапия және психологиялық кеңес беру әдістерінің түзету әсерінің негізінде жатқан психологиялық тетіктермен танысады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эмоционалды-ерікті бұзылыстар жеке тұлға
Мақсат - мінез-құлықты эмоционалды-ерікпен реттеудің бұзылуын бағалаудың жалпы психологиялық, жас-психологиялық және клиникалық-психологиялық тәсілдерін игеруге және диагностика мен түзетуде кәсіби білімді практикалық қолдануға бағытталған жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аддиктивті бұзылыстар психологиясы
Мақсаты магистранттарды клиникалық психологияның маңызды саласы - алкогольге, есірткіге және басқа да психоактивті заттарға тәуелділікті қалыптастыру психологиясымен таныстыру; тәуелділікті диагностикалау, алдын-алу, психотерапия және оңалтудың тұжырымдамалық ғылыми-теориялық және қолданбалы практикалық негіздері туралы жалпы идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұлғаның когнитивті бұзылыстары
Мақсат - жеке тұлғаның когнитивті сферасында мида пайда болатын жеке нормалармен салыстырғанда болатын нақты бұзылуларды игеру. Жеке тұлғаның барлық танымдық салаларында, сондай-ақ олардың бұзылуында негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психогигиена және психопрофилактика негіздері
Пәннің мақсаты - медициналық-психологиялық оңалту ұғымдарын, тұжырымдамаларын, реабилитацияның негізгі қағидаларын, формалары мен әдістерін оқып үйрену, психогигиена және психопрофилактика, психикалық гигиена, әр түрлі жастағы топтардағы психикалық аурулардың психогигиенасы және психопрофилактикасы ұғымдарын меңгеру. , тұрғындарды психогигиеналық тәрбиелеу. Жаман әдеттердің психопрофилактикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аналитикалық психологияның заманауи мәселелері
Пәннің мақсаты: аналитикалық психологияның қазіргі мәселелерін тереңірек зерттеуге мүмкіндік береді, аналитикалық психология саласы бойынша магистранттардың құзыреттілік деңгейін жоғарылату; психотерапия саласындағы кәсіби ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қысқа мерзімді психотерапияның заманауи бағыттары
Пәннің мақсаты: магистранттарды қысқа мерзімді психотерапияның заманауи, ғылыми негізделген әдістерімен таныстыру және оларды практикалық қолдану дағдыларын дамыту. Пән шектеулі мерзімде әртүрлі проблемалары бар клиенттерге психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дағдарыстық және төтенше жағдайлар психологиясы
Пәннің мақсаты: магистранттарда дағдарыстық және төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсету үшін тереңдетілген теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән жарақаттық оқиғалардың психологиялық салдарын талдауға, психологиялық қолдау бағдарламаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға, сондай-ақ посттравматикалық стресстік бұзылулардың алдын алуға мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топтық психотерапия: практикум
Пәннің мақсаты: магистранттарда топтық психотерапияны жүргізудің жетілдірілген практикалық дағдыларын дамыту. Пән топтық жұмыстың әртүрлі модельдері мен техникаларын меңгеруге, сондай-ақ топтық динамиканы тиімді басқаруға және топ қатысушыларына психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиялық практикадағы психикалық бұзылулар
Пәннің мақсаты: әртүрлі психикалық бұзылулармен диагностикалаудың, дифференциалды диагностикалаудың және психологиялық жұмыстың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ психикалық бұзылулары бар клиенттермен тиімді өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру. Пән магистранттарда психологиялық практика шеңберінде психикалық бұзылуларды тану, түсіну және жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психосоматика негіздері
Меңгерудің мақсаты магистранттарды психосоматикалық бұзылулардың негізгі ұғымдарымен, қазіргі заманғы жіктемемен, патогенез тұжырымдамаларымен, осы бұзушылықтар кезінде диагностикамен және психикалық түзету көмегімен таныстыру болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы заманауи статистика
Курстың мақсаты эксперименталды және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық зерттеулерде кеңінен қолданылатын статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін игеруді ұсынады. Психологияны ғылым ретінде қалыптастыру психологиялық байқаулар мен эксперименттер деректерін жинақтаумен және өңдеумен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі меңгеру психологиясы
Пәннің мақсаты - психикалық/психологиялық денсаулықты жеке сақтау мақсатында және психологтың кәсіби қызметінде осы іскерліктерді практикалық қолдану мақсатында магистранттардың өзін-өзі меңгеру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сексология негіздері
Мақсаты - теориялық білімді, заңдылықтарды, психологиялық, физиологиялық және әлеуметтік аспектілерде жыныстық қатынастың қалыптасу принциптерін, жас ерекшеліктерін, жыныстық сферадағы ауытқуларды меңгеру, психологиялық негізгі түрлері мен бағыттары туралы білімдердің тұтас жүйесін қалыптастыру. түзету және алдын-алу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның сана-сезім психологиясы
Пәннің мақсаты: адамның мәні болып табылатын өзін-өзі тану үрдісінің тұтас көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Пәндерді меңгеру барысында магистранттар құрылымды, өзін-өзі тану функцияларын, оның сипаттамаларын және қасиеттерін қарастырады. Заманауи адам өмірінің маңызды міндеті - үнемі өзін-өзі жетілдіру, олардың жеке және кәсіби қасиеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өндірістік және пәнаралық топтарды басқаруға, корпоративті басқаруды жүзеге асыруға қабілеттілігін көрсетеді, өзін-өзі бақылауға және басқаларды басқаруға қабілетті
- Кәсіби және тұлғалық салаларда толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда өздігінен оқыту, әлеуметтік бейімдеу, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі дамыту, стандартты емес жағдайларда болу және шешім қабылдау қабілетін көрсетеді
- Ғылыми зерттеулерді, жобалық іс-шараларды жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға, идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен жаңалықтарды насихаттауға қабілетті
- Жүйелі ғылыми ойлау негізінде әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, зерттелген ғылым саласындағы проблемаларды анықтай алады, іргелі және өзекті тұжырымдамаларға сүйене отырып, ғылыми мәселелерді шешудің стратегияларын, әдістері мен жолдарын анықтай алады
- Кәсіби және пәнаралық саладағы мәселелерді жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып шеше алады, адамдар арасындағы қарым-қатынас жағдайында өзгеру және жетілдіру үшін жаңашылдық жасай алады
- Ғылыми білімдер мен әдістемелерді синтездеу және интеграциялау негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізуге, деректерді өңдеудің қазіргі заманғы статистикалық әдістерін қолдана отырып, кәсіби саладағы соңғы ғылыми жетістіктер аясында жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті
- Өзінің ана және шет тілдерінде ғылыми жазу және сөйлесу дағдыларына ие, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, кәсіби пікірталастарда көрсете және қорғай алады.
- Әр түрлі ғылыми-психологиялық теорияларды салыстыруды және жеке тұлғаның психологиялық мәселелерінің қазіргі жағдайын олардың тарихи дамуы тұрғысынан, тұжырымдамалық психологиялық тұжырымдамалар тұрғысынан талдауды біледі
- Инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып жас, әлеуметтік, жыныстық, мәдениетаралық және басқа психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуді және заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді біледі
- Психологиялық кадрлардың біліктілігін арттыру мен қайта даярлауға арналған жоғары және қосымша білім беру жүйесіндегі оқу бағдарламаларын, білім беру іс-әрекетінің әр түрлі формаларын дайындау, ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларына, сондай-ақ кадрлармен жұмыс кезінде дамытушылық, инновациялық технологияларға ие
- Диссертациялық зерттеулер, ғылыми мақалалар, ауызша сөйлесулер мен жазбаша жұмыстардың басқа түрлері шеңберінде кәсіби терминологияны қолдана отырып, ана және шетел тілдеріндегі ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ұсына алады
- Пациентпен (клиентпен), медициналық персоналмен өзара әрекеттесудің клиникалық-психологиялық, әлеуметтік-психологиялық және этикалық-деонтологиялық аспектілерін ескере отырып, тиімді өзара әрекеттесуді көрсетеді
- Клиникалық психологиялық және эксперименттік психологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, психикалық функцияларды, күйлерді, жеке тұлға мен интеллекттің қасиеттері мен құрылымын, психологиялық проблемаларды, конфликтілерді, бейімделу әдістері мен деңгейін, жеке ресурстарды және басқа да психологиялық құбылыстарды диагностикалауға қабілетті
- Клиникалық және психологиялық тұжырымдамаларға, теориялар мен модельдерге сүйене отырып, практикада әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып кеңес беру және психотерапиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.