Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02220 Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-шығармашылық қызметінде түрлі зерттеу әдістерін және тарихи, тарихнамалық, этнографиялық талдау дағдыларын игерген, гуманитарлық саладағы білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B034 Тарих
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тарих мамандығына кіріспе
Абайтану
Ежелгі дүние тарихы
Мұхтартану
Академиялық жазу негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қазақ халқының дәстүрлі және материалдық мәдениеті
Қазақстанның ежелгі тарихы
Ежелгі және орта ғасырлар Қазақстан тарихы
Қазақ халқының дәстүрлі мәдениетінің зерттелуі
Түркі халықтарның этногенезі мен этникалық тарихы
Қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихы
-
2 Оқу жылы
Тарихи география
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Қазақстан этнологиясы
Орталық Азия халықтарының тарихы
Әлем мәдениет тарихы
Әлемдік өркениет тарихы
Археология
Қосалқы тарихи пәндер
Түркі халықтарының тарихы
Қазақстан археологиясы
Этнология
Экожүйе және құқық
Шығыс елдерінің орта ғасыр тарихы
Осман империясының тарихы
Орта ғасырлар тарихы
Тарихи өлкетану
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
-
3 Оқу жылы
Қазақстан Республикасы әлемдік қауымдастықта
Жасанды интеллект зерттеу, дамыту және инновация
Орта ғасыр Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Шығыс және Батыс елдерінің жаңа тарихы
Араб халифатының тарихы
Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі және бақылау
Шығыс елдерінің жаңа тарихы
Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Түркі тілдес халықтардың мәдениеті
Қазақстан тарихын оқыту әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы
Орталық Азия халықтарының діні
Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
Әлем діндер тарихы
-
4 Оқу жылы
Қазақ хандығы тарихы
Шығыстың Қазіргі заман тарихы
ХХ ғасырдағы Қазақ зиялылыры тарихы
Шығыс және Батыс елдердің қазіргі заман тарихы
Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Қазақстан саяси элитасының тарихы
Қазақстанның жаңа тарихы
ТМД елдерінің тарихы
Шетел тарихының деректануы
Электронды құжаттар деректануы
Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы
19-20 ғасырдағы Қазақстан тарихының тарихнамасы
Қазақстан Республикасының сыртқы саясат тарихы
Әлем тарихының өзекті мәселелері
Отандық тарихтың өзекті мәселелері
Оқыту нәтижелері
- Оқыту дағдылары мен академиялық жазу мен адалдық принциптерін қолдана отырып, кәсіби ортада және қоғамда тілдердің үштұғырлығын қолдану.
- Идеологиялық, азаматтық және рухани ұстанымдарды қалыптастыру, ғылыми-эксперименттік зерттеу әдістері мен жасанды интеллект қолдану негізінде әлеуметтік, жаратылыстану, әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Тарихты оқыту дағдысын жетілдіруде ізденіс, ақпаратты өңдеу және байыту әдістерін, компьютерлық сауаттылықты меңгеру.
- Зерттеу мен кәсіби шеберлікті шыңдауда тарих ғылымының теориялық негіздерін, сабақтас ғылыми әдістерді қолдану арқылы пәнаралық ұстанымдарды іске асыру.
- Қазақстанның даму ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы талдауды қолдана отырып, ғылыми, ағартушылық, білім беру және тәрбие қызметін жүзеге асыру.
- Дүниежүзілік және отандық тарихтың хронологиясын деректанулық, тарихнамалық білімдерге ие бола отырып, әлемдік тарихи дамудың жалпы парадигмасы шеңберінде тарихи құбылыстарды салыстыру және сыни талдау әдістерін пайдалану.
- Тарих ғылымдағы замануи әдістерді пайдаланып танымдық концепцияларды аймақтық бағдарлама мен жобаларға іске асыру.
- Замануи цифрлық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерді отандық тарихында казақтардың дәстүрлі-руханияты аз зерттелген проблемалар ретінде қайта жандандыруда пайдалану.
- Тарихи іргелес пәндердегі талдау, экспертиза және бағалау әдістерін халықтар мәдениетінің генезисін толық қайта құру, этногенезін анықтау және этникалық үрдісін дамытуда пайдалану.
- Жергілікті және халықаралық мәселелерді қабылдау мен тарихи талдауда, өзіндік ой қорыту, фактілер ұсыну арқылы талдамалық, диагностикалық дағдыларды игергенін көрсету.
- Стандарттық емес жағдайларда міндеттерді шешу үшін зерттеушілік, кәсіпкерлік қаблеттерді пайдалану.
- Жеке тұлғалық көзқарасының дұрыстығын дәлелдей отырып өзінің іс-әрекеттерін өзгерістерге икемдей алу және түрлі әдістерді пайдалану арқылы жеке және командада тиімді жұмыс жасай алу.