Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01707 Шет тілі педагогтерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пәндік-тілдік интеграциялық білім беру

    Магистранттарды CLIL-дегі оқу бағдарламаларының өзгергіштігімен, CLIL сыныптарына арналған материалдар мен тапсырмаларды құрумен және бағалаумен таныстыру, CLIL-ді теориялық тұжырымдама ретінде қарастыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы танымдық тұрғыдан түпнұсқалық оқу материалын, бейне клиптерді, флеш-анимацияларды, веб-квесттерді, подкасттарды пайдалану тәсілдерін біледі, білім беру процесінің субъектілерімен қарқынды өзара іс-қимыл жасай алады, пәндік мазмұнға мәдени компонентті енгізе алады, шет тілін меңгеру процесінде жоғары деңгейдегі ойлау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты басшының өзінің басқару функцияларын және ұйымдастырушылық мәселелердің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге ықпал ету. Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласында психологиялық зерттеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Курстың мақсаты - ұйымдастырушылық тиімділіктің анықтаушы факторы ретінде басқарудың табиғаты мен мәнін ашу. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант басқарушылық жұмыстың мәні туралы менеджменттің әдістері, принциптері, функциялары, көшбасшылық стильдері және кәсіпорынның жекелеген салаларын басқару ерекшеліктері туралы түсінікке ие болуы керек. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу, талдау және қабылдаудың практикалық дағдыларын және персоналды тиімді басқару және тұтастай ұйымдастыру дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Болашақ шетел тілдері мұғалімінің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігі

    Қарым-қатынас. Мәдениет. Мәдениет категориялары. Э. Холл бойынша мәдениеттің жіктелуі. Мәдениетаралық коммуникацияны дамыту мәселелері мен перспективалары. Мәдениетаралық коммуникация. Тілдер және мәдени өзара іс-қимыл: ауызша коммуникация. Мәдениетаралық коммуникация мен вербалды емес тілдегі вербалды коммуникация. "Бөтен" мәдениет пен этноцентризм мәселесі. Невербальная коммуникация. Мәдениетаралық коммуникация негіздері. Құзыреттілік. Мәдениаралық құзыреттілік. Мәдениаралық құзыреттілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектті шеттілдік білім беруде қолдану

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпмәдениетті ортада тұлғаның қалыптасуы

    "Көп мәдениетті ортада тұлғаны қалыптастыру"курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениетті орта. Көп мәдениетті ортаның көп мәдениетті тұлғаның қалыптасуына әсері. Көп мәдениетті ортада төзімділікті дамыту. "Көп мәдениетті орта"ұғымының анықтамалары. Тиімді көп мәдениетті ортаның негізгі көрсеткіші. Қазіргі заманғы көпмәдениетті Әлеуметтік және білім беру кеңістігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Болашақ шетел тілі мұғалімінің ғылыми-педагогикалық дайындығы

    Шет тілдерін оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы ғылыми-педагогикалық дайындықтың мәні мен логикасы. Педагогикалық эксперимент жүргізу үшін ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми мақала, рецензия жаза білу. Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен жолдарын таңдау қабілетін дамыту. Пән зерттейтін болады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдістемелік аппараты, заманауи зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастырудағы шет мемлекеттердің ерекшеліктері мен тәжірибесі. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар ғылыми тәжірибелерді ұйымдастыра алады, ғылыми саланың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, зерттеуде тиімді әдістерді қолдана алады, таңдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Болашақ маманның көпмәдениетті тұлғасын қалыптастыру

    "Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру" курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. "Көп мәдениетті тұлға"ұғымының анықтамалары. Көп мәдениетті тұлға-халықтардың өзара әрекеттестігі. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениеттілік. Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру компоненттері. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениетті орта.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қатысымның педагогикалық негіздері

    Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Педагогикалық жүйе және педагогикалық процесс-зерттеу пәні. Педагогикалық зерттеу әдістемесі: педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері, оқу орнындағы зерттеудің негізгі кезеңдері. Педагогикалық феноменді зерттеу әдістері, Педагогикалық зерттеудегі педагогикалық жағдайлар, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін және шетел тілінде кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби тақырып бойынша әртүрлі тақырыптарға полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі нысандарында пікірталасты ұйымдастыру және жүргізу қабілетін көрсетеді. Білім беруді басқару саласындағы құзыреттілікті көрсетеді; басқарудың ғылыми негіздерін тәжірибеде шығармашылықпен пайдалану қабілетін көрсетеді; білім беру саласындағы басқарушылық қызметке әлеуетті мүмкіндіктерді көрсету қабілетін көрсетеді. Өз бетінше шешім қабылдау және өзіне жауапкершілік алу, басқару процестерінде шығармашылық көзқарасқа бастамашылық жасау қабілетін көрсетеді.
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы жаңа шешімдерді іздеу, әзірлеу және қолдану үшін зерттеу жүргізуге, дербес және ұжымдық ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіби қызметті ұйымдастыруға қабілетті.
  • Әртүрлі өркениеттер өкілдерінің ұлттық әдет-ғұрыптарымен және ментальдық ерекшеліктерімен қатар мәдениетаралық қатысымның нормалары, ережелері мен стильдерін талдай білу, мәдениетаралық қатысым процесін, әлемді мәдени қабылдаудың әр түрлілігін түсіндіре білу қабілетін көрсетеді. Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілетін, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін; шеттілдік білім берудегі жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады; интеграцияланған пәндік-тілдік оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдерді, тәсілдерді, техникалар мен нысандарды өз бетінше игеру және пайдалану, зерттеудің жаңа әдістерін пайдалану, кәсіби қызметтің жаңа салаларын игеру қабілетін көрсетеді.
  • Ғылымның, әдіснаманың, теорияның, тұжырымдаманың негізгі ұғымдарын, олардың жұмыс істеу нормативтерін, ғылымның белгілі бір объект ретіндегі дамуының тарихи кезеңдерін, зерттеушінің құрылымы, логикалық заңдылығы, құралдары мен әдістері туралы ілім ретіндегі әдіснаманы, сондай-ақ оқыту теориясы мен негізгі ғылыми зерттеулердің, әдіснама заңдылықтарын білу қабілеті мен дайындығын көрсетеді. Қазақстанның көпмәдениетті білім берудің тарихи практикасының ерекшеліктерін, оның отандық педагогика жүйесіндегі, жаңа ұрпақты тәрбиелеу мен оқыту жүйесіндегі орнын; отандық педагогика дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі көпмәдениетті білім беру практикасының ерекшеліктерін көрсете біледі.
Top