Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11121 Театр қойылымдарының технологиясы және продюсерлеу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Сахна тілі техникасы І

    Мақсаты: Сөйлеу кәсіби дауысы және интонациясы аспектілерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Сахна тілі техникасының негіздері. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Тыныс алу рөлі мен түрлері. Дикциямен жұмыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс қойылымы, диапазоны мен регистрі. Өлең туындыларымен жұмыс жасау. Дауыс күші.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Мақсаты: жазу стилі, мазмұны және ұйымдастырылуы, жанрлар мен бағыттар әдістеріне байланысты әр түрлі жазбаларды салыстырмалы түрде өз бетінше жазбаша жұмыс істеу жолдарын үйрету. Мазмұны: Мамандықтың негізгі оқу міндеттері, мақсат, міндетті, ойды театр құралдары арқылы жеткізу жолдары, ойды сахналастыру, әдеби материалдардың сахналық жүйесін жасау, әрекеттер тізбегі, қойылым формасы, жанры. К.С.Станиславский жүйесі, сахналық ұлттық ерекшеліктер, қойылым идеясы мен мақсатын анықтау, сахнадағы жаңашылдық, қойылым қосалқы компоненттері, ақпарат құралдарымен өзара байланыс, өнерді насихаттау және кәсіби бағдар беру жұмысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Мамандықтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру, әдеби материалдарды сахналық әрекетке айналдыру жолдарын үйрету. Мазмұны: Мамандықтың мақсаты мен міндеттері, театр қойылымдарының ерекшеліктері әдеби материалдарды сахналық әрекетке айналдыру жолдары, деби материалдарды сахналастыру, сахналық композициялық құрылым құру, режиссерлық шешім, актерлық ойы, актер шеберлігінің элементтері, драматург- режиссер- актер өзара байланысы, қойылым идеясы мен мақсаты, қойылым компоненттері: суретші, грим, костюм, жарық, дыбыс,музыка, көрерменмен жұмыс, жарнама, анонс, хабарландырулар, электронды ақпарат құралдарымен жұмыс, театр өнерін насихаттау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахна тілі негіздері I

    Мақсаты: Күрделі дикциялық және дауыс кезінде сөйлеу аппаратының бақылау ережелерін меңгерту Мазмұны: Сахна тілі әдістемесін меңгеру. Тыныс алу түрлері. Дикциямен жұмыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс қойылымы, диапазоны мен регистрі. Өлең туындыларымен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахналық қозғалыс және ырғақ негіздері I

    Мақсаты: Актердің мәдени қозғалысының ерекшліктерін, рольдің физикалық әрекеті қозғалыстың мақсаттылығын, жүйелілігін және нақты орындалуын үйрету. Мазмұны: Актерлік техника мен сахна қозғалысы негіздерін тәрбиелеудегі ырғақтылық рөлі. Қозғалыс пен ырғақтылықты үйлестіру үшін арналған арнайы жаттығулар. Дұрыс тыныс алуды дамыту. Сахна күресі тәсілдері. Сөйлеу және вокалдық үйлесімділікті, назар аудару мен қозғалыс үйлесімін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахналық қимыл негіздері және сахналық қойылымдардағы ритмика I

    Мақсаты: Дене қозғалыстарын дұрыс бағыттау, ырғақ темп сезімдерін нығайту, сахна қойылымдарда әуен және пластика байланысын сезінуді тәрбиелеу Мазмұны: Актердің сыртқы техникасын тәрбиелеудегі сахна қозғалысы мен ырғақтылығы негіздері. Дене икемділігі мен қозғалмалылығын дамытуға арналған жаттығулардың кешенді жүйесі. Қалыпты, жүріс-тұрыс пен ырғақтылықты жетілдіру. Дұрыс тыныс алу техникасы. Сөйлеу және вокалдық үйлесімділікті, назар аудару мен қозғалыс үйлесімін жетілдіру. Акробатикалық жаттығулар. Сахнадағы секірістер мен құлаулар. Қарусыз сахна күресі тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі негіздері - І

    Мақсаты: К.С.Станиславскийдің қалыптасқан білім жүйесін зерттеу негізінде болашақ актердің ішкі техникасының негізгі элементтерін меңгеру. Мазмұны: Сахналық шеберлік элементтеріне жаттығулар. Жануарлар өмірінен әрекеттер ұйымдастыру шеберлігі. Жан-жақты сезімдер. Сахнада өмірлік шындықты көрсету. Жағдаяттар бойынша іс-әрекеттер. Сахналық әрекеттерге сәйкестік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сахна тілі техникасы ІІ

    Мақсаты: Мәтінді көркемдік іске асыру қағидаларын, сахна тілі шарттарын сақтай отырып сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Дыбысты дыбыстаудағы сөйлеу аппаратының ролі мен анатомиясы, физиологиясы. Тыныс алу түрлері. Дауысты дыбыстар сипаты мен әуенділігі. Екпін, дикция. Артикуляция. Дыбыс тазалығы. Мәтіндегі логикалық және грамматикалық үзіліс. Дауыс диапазоны. Дыбыс күші. Жанр түрлері. Жыраулар поэзиясы. Эпикалық туындылар. Мәнмәтін. Сөз ықпалы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: Білім алушылардың Абай шығармашылығының жан–жақтылығы туралы білімдерін тереңдету, қазіргі қоғамдағы адамгершілік, философиялық, мәдени-психологиялық, гуманистік құндылықтардың өзектілігін таныту, азаматтық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жеке және кәсіби қызметінде қоғамдық, жаратылыстану, әлеуметтік-экономикалық және экологиялық білім мен ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін көрсету. Абайдың өмірі, шығармашылығымен қатар оның өзіндік ілім, таным негіздері, философиялық ой-түйіндері, адамзаттық ақиқаттары зерделенеді. Абайтану ғылымына қатысты тың ізденіс нәтижелерімен таныстырып, оларды дәріс, практикалық сабақ барысында қолдану арқылы ақын Абайдың түрлі тақырыптағы өлендерінің идеясы мен мазмұны талданады. Абайдың Толық адам ілімін студенттерге таныту, М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының жазылуы мен әдебиеттегі орны қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері І

    Мақсаты: Студентті тынығу бағыты бойынша сахна шеберлігінің қыр -сырларына үйрету. Мазмұны: К.С.Станиславский жүйесі. Көру және тыңдау шеберлігі. Бақылағыш болу. Жануарлар мен аңдардың белгілі жағдаяттардағы мінез-құлқы мен іс-әрекетін көрсету. Сахна сезімі. Көрермендер сезімі. Өмірлік шындықтан сахна шындығын айыру шеберлігі. Белгілі оқиғаларға этюдтерді ұйымдастыру шеберлігі. Сахнада өзін-өзі бақылау сезімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі негіздері ІІ

    Мақсаты: Анық, ашық сөйлеуге тәрбиелеу, әдеби тілді дұрыс айтуды қалыптастыру. Мазмұны: Дауыс аппараты құрылымы қызметі. Гортань қызметі. Сөйлеу аппараты қызметі. Қалыпты меңгеру. Әдеби тілді дұрыс айтудың қалыптастырылуы. Дауысты дыбыстардың дыбысталу әуенділігі сипаты. Дыбыс күшін дамыту. Әралуан жанрларымен жұмыс істеу. Шешендік өнер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы қарастырылады. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі, М.Әуезовтің публицистикалық шығармалары зерттеледі. Жазушының шығармашылығын түсіну тереңдеп, «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек», «Еңлік-Кебек» пьесасы мен «Қилы заман», «Қараш- қараш окиғасы»» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына көркемдік шолу жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу әдістемесі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласындағы студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, саналы қабылдауды қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа деген көзқарас қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет әдістемесі зерттеледі. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға және сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған әрекеттер қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахналық қимыл негіздері және сахналық қойылымдардағы ритмика II

    Мақсаты: Қозғалыс пен ырғақтылықты үйлестіру дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Психикалық және психофизикалық қозғалыстар. Жігерлі қозғалыстар. Баяу қозғалыстар. Әрекетті қозғалыс. Сахналық қозғалыс. Рөл міндетіне орай қозғалыс. Күнделікті қозғалыс. Жұмыс қозғалысы. Қозғалыстағы сахна заңдылықтары. Қойылым ырғақ – жылдамдығы.Қозғалыс ритмика арқылы қойылым мазмұнын ашу. Дене мүшелерін әрекетке бағындыру. Сөзбен қозғалыс үйлесімділігі. Сахналық қимыл және ритмика арқылы рөлдің басты мақсатын ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Актер шеберлігі негіздері - IІ

    Мақсаты: Актерлік техника арқылы оқиғалар тақырыбы мен идеясын көрерменге жеткізе білу дағдысын қалыптастыру Мазмұны: Сәйкесінше актерлік техника негіздері мен белгілі бір рөлді орындау, драмалық қақтығыстар мен іс-әрекеттер қарастырылады. Оқиғаның тақырыбы мен идеясын актерлік техника арқылы көрерменге жеткізу және кейіпкердің мінез-құлқы мен әлеуметтік жағдайы арқылы мақсаттарды көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау дағдыларын жетілдіру процесінде кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны. пәннің мақсаты мен міндеттері, маманның кәсіби қызметінің құрылымы мен сипаты және тіл оқытылатын елдегі оның әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері туралы жалпы түсініктер оқытылады. Ғылыми сала ретінде таңдалған мамандық, «Ғылым және ғалымдар» тақырыбы бойынша алынған ақпараттың мазмұны қарастырылады. «Тарих» тақырыбына хабарламамен сөйлеу, кәсіби қызметте заманауи ғылыми технологияларды қолдану туралы пікірталас, шетел тілінде кәсіби бағытталған терминология (ағылшын тілі), саланың қазіргі жағдайы туралы мәтіндермен жұмыс жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы

    Мақсаты: Мәдени-тынығу қызметінің заманауи түрлерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі мәдени-демалыс қызметінің тарихы мен теориясы зерттеледі, мәдени-демалыс қызметінің даму кезеңдері мен негізгі оқиғалары, мәдени-демалыс қызметінің формалары мен мазмұнына тарихи оқиғалардың ықпалы зерттеледі. Мәдени-тынығу қызметінің теориялық негіздері қарастырылады (мәдени-демалыс қызметінің негізгі теориялары мен тұжырымдамалары; мәдениет және демалыс ұғымдары, олардың өзара байланысы және өзара әсері, әлеуметтік-мәдени тәжірибенің бөлігі ретіндегі мәдени-тынығу қызметі, мәдени-тынығу қызметінің формалары ( бұқаралық, топтық, жеке), мәдени-демалыс қызметінің түрлері (фестивальдар, концерттер, көрмелер, үйірме жұмыстары, шеберлік сабақтары және т.б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахналық қозғалыс және ырғақ негіздері II

    Мақсаты: Сахналық қимыл және ритмика арқылы қойылымның басты мақсатын ашу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қозғалыс дағдылары. Сахналық қозғалыс әсемділігі. Сахналы қозғалыс. Аяқ - асты қозғалыс. Белгілі бір мақсатқа орай қозғалыс. Қозғалыстың сахналық қисындылығы. Көңіл күй қозғалысы мен ырғағы. Ішкі жан күйзелісіне орай туындайтын қозғалыс пен ырғақтар. Қарапайым қозғалыс пен ырғақ. Кәсіби қызмет түріне байланысты қозғалыс пен ырғақ. Берілген атмосфераға орай қозғалыс пен ырғақ. Қозғалыс пен ырғақтың қойылымдағы рөлі. Қойылым мен ырғақ арқылы сахналық мақсатты ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері -ІI

    Мақсаты: Студенттерге біртұтас көркемдік концепция аясында актерлік шеберлік пен шығармашылық ұжымда жұмыс істеу әдістерін меңгеруіне ықпал ету. Мазмұны: сахналық конфликт сахналық қойылымның негізі ретінде қарастырылады, жолдастық сезім, образдың белгілерін табу, кейіпкер мен рөлдің іс-әрекеті мен мінез-құлқын табу, оқиға болған дәуір мен орынды сезіну дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақыттағы рекреациялық- сауықтыру технологиялары

    Мақсаты: Рекреациялық демалысты ұйымдастырудың жалпы негіздері мен технологиялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Демалушылардың физикалық және рухани сауықтырудағы рекреациялық-сауықтыру демалысының маңыздылығы, әлеуметтік белсенділікті ынталандыратын және жеке тұлғаның шығармашылық көрінісі үшін оңтайлы жағдай жасайтын бастамаларды барынша дамыту мен бос уақыттағы рекреациялық сауықтыру шараларының реттілігі анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері -IІI

    Мақсаты: Пәнді оқыту бойынша студентке сахна шеберлігін үйретіп, қойылымдық жұмыстарға дайындау. Мазмұны: Рольмен өз бетінше жұмыс жасау және образды жасау. Драматургпен, режиссермен, балетмейстермен, суретшімен және т.б. бірлесе жұмыс жасау. Костюм таңдау және гримді дұрыс жасай білу. Реквизиттермен және бутофориямен жұмыс жасау шеберлігі. Актердің психофизикалық әрекетін білу. Сахнадағы өзін-өзі бақылау. Сахналық әрекеттерге сәйкестік дағдыларын иелену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көркем-бұқаралық жұмыс I

    Мақсаты: Мәдени іс-шаралардың формаларымен, бұқаралық жұмыстың театрландырылған формаларының драматургиясымен, ұйымдастыру тәсілдерін меңгерту. Мазмұны: Драматургия негіздерін оқып-үйрену және бұқаралық театрландырылған қойылымдарға жетекшілік ету, оларды бос уақытты ұйымдастыру және өткізу әдістері, драматургия мен театрландырылған бұқаралық қойылымдардың режиссерлік ерекшеліктері оқытылады. Сценарий-режиссердің оның жеке түрлерін, жанрлары мен формаларын жүзеге асыру заңдылықтары ашылды. Тақырыптық кеш, театрландырылған концерт, театрландырылған спорттық және көркемдік қойылым, халық дәстүрі мен фольклорын пайдаланатын театрландырылған қойылым сияқты бұқаралық көркем шығарманың кең таралған түрлерінің драматургиясы мен режиссерлік ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Коммуникативті мәдениет негіздері

    Мақсаты: Коммуникативті мәдениеттің теориялық негіздерін және барлық жағдайда қызмет ету ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Коммуникативті мәдениет негіздерінің ерекшелігі, тұлғааралық өзара әрекеттесу жағдайлары, әрбір жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынасқа қажетті тәжірибені алу, кәсіби іс-әрекетте қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуде коммуникативті әдістерді практикалық қолдану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Актер шеберлігі негіздері - IIІ

    Мақсаты: Актердің ішкі техникасының бастауыш элементтерін игеруге үйрету, актерлік шеберлік дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әрекет етуші тұлға рөлінің сипатын анықтау. Театр синтетикалық өнер ретінде. Актердің әралуан компоненттермен жұмыс жасау шеберлігі. Визаж арқылы образды ашу және образ технологиясымен сәйкестікте костюм таңдау. Сахналық әрекеттің негізгі элементтері және олардың ішкі сезіммен және сыртқы әрекетпен байланысы. Образ ерекшелігін іздестіру. Образдың сахналық мақсатын табу дағдыларын иеленуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру I

    Мақсаты: Көркем-бұқаралық жұмыс саласындағы мерекелердің түрлері, тарихы мен даму тенденциялары, композициялық құрылымы, сценариі мен режиссурасының ерекшеліктері туралы теориялық мәдіметтер беру; Мазмұны: Мереке қоғамдық құбылыс ретінде, спорттық-көркем қойылымдар режиссурасы, ұлттық дәстүрлер мен фольклорға негізделген театрландырылған әрекеттердің режиссурасы, бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы, ежелгі Греция мен Көне Рим, Орта ғасыр мен Франция революциясы мерекелері, орта Азия мен Қазақ елінің салт-дәстүрлері, көне той-мерекелерінің бастаулары туралы ұғыижар, бұқаралық мерекенің әлеуметтік мәні, мереке сценариі мен композициясы, композиция элементтері, бұқаралық мереке драматургиясы мен режиссурасының ерекшеліктері. қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркем-бұқаралық жұмыс II

    Мақсаты: Көркем-бұқаралық жұмыс саласындағы мерекелердің түрлері, тарихы мен даму тенденциялары, композициялық құрылымы, сценариі мен режиссурасының ерекшеліктері туралы теориялық мәдіметтер беру. Мазмұны: Мереке қоғамдық құбылыс ретінде оқытылады және спорттық-көркем қойылымдар режиссурасы, ұлттық дәстүрлер мен фольклорға негізделген театрландырылған әрекеттердің режиссурасы, бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы, Ежелгі Греция мен Көне Рим, Орта ғасыр мен Франция революциясы мерекелері, Орта Азия мен Қазақ елінің салт-дәстүрлері, көне той-мерекелерінің бастаулары туралы, бұқаралық мерекенің әлеуметтік мәні, мереке сценариі мен композициясы, композиция элементтері, бұқаралық мереке драматургиясы мен режиссурасының ерекшеліктері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мерекелік салт-дәстүрлік әрекеттер

    Мақсаты: Мәдени - тынығу жұмысының салт - дәстүрлері мәдени мұраның кең саласын қамту арқылы бос уақытты ұйымдастырудың негіздерін оқыту. Мазмұны: Мерекелік-салт дәстүрлік әрекет негіздері, ұлттық дәстүрлердің басталу және қалыптасуының тарихи алғышарттары, мәдени - тынығу жұмыстарының ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары, дәстүрлі диалогты формалар, ұлттық өнер мен қолөнер, ұлттық мерекелік және жанұялық мәдениет, күнтізбелік мерекелер, қазақтың ұлттық дәстүрлерінің туындау тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Би пластикасының негіздері

    Мақсаты: Дене қимылы және пластикалық икемділік арқылы белгілі бір мақсат пен идеяны қалыптастырып жеткізу. Пластикалық шешімдер арқылы образды үйлестіру. Мазмұны: Дене тұлғаны қалыптастыру және би пластикалық лексиканы әуенмен сүйемелдеу. Зал ортасындағы әртүрлі би сызықтарымен жұмыс. Қойылымдағы пластика бейімділігі ырғақ, ишара, дене қалпы мимика. Біркелкілік – синхронность. Пластикалық көңіл – күйді зерттеу, орындаушының мінездік ролін импровизациялау. Орындау техникасындағы көңіл күйді көрсету. Музыкалық ырғақтық шешім және олардың қойылымдардағы ерекшеліктері. Сахналық әрекеттердегі би композициясы. Режиссер мен би қоюшының өзара іс әркеттері. Би қойылымдарымен жұмыс. Би, пластикалық қозғалыс құралдары арқылы сахналық образды өткеру процесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі негіздері - ІV

    Мақсаты: Пәнді оқыту бойынша студентке сахна шеберлігін үйретіп, қойылымдық жұмыстарға дайындау. Мазмұны: Пьесамен танысу, оқу. Драматург ойын білу. Рольмен танысу. Мақсатын, ойын, міндетін анықтау. Мінез – құлық, әрекеттер табу. Басқа персонаждармен қарым – қатынасын анықтау. Рольдің басты мақсаты. Рольдің ішкі жан күйзелісін ашу. Берілген жағдайға орай заман талабын сезіну. Психофизикалық көңіл – күйді роль міндетіне орай анықтау. Дикциямен жұмыс. Грим, шу, музыкамен жұмыс. Костюмді роль сипатына орай таңдау. Техникалық және реквизит, бутафериямен жұмыс. Түсіру камерасы алдында жұмыс істей білу. Көрермендермен байланыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театрландырылған қойылымдар технологиясы І

    Мақсаты: Студентті болашақ театр ұжымының жетекшісі ретінде тәрбиелеу, тәрбиелеу, спектакль қоюдың әдіс-тәсілдерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қойылым үшін материал таңдау дағдысы қалыптастырылады. Шығарманы режиссерлік талдау (идеялық-тақырыптық негізін анықтау), өзектілігі, кейіпкерлерді, олардың ұстанымдарын талқылау, деко-дизайн эскиздерін және кейіпкерлердің костюмдерін әзірлеу оқытылады. Рөлдерді бөлу, сөздік әрекет субтест, ішкі монолог, мизансценаны қою, эскиздік жұмыстың ерекшеліктері, экспрессивті құралдарды іздеу, музыкалық шығарманы талдау, костюм элементтері, декорация, музыка және дыбыс сүйемелдеуімен репетиция, пластикалық және бейнелі шешімдердің принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамту

    Мақсаты: Театр ұжымы қызметін әдістемелік қамту негіздері теориясын, әдістемелік жұмыстың ұйымдастырылу жолдарын, әдістемелікқызмет түрлерін меңгерту. Мазмұны: Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамсыздандырылуының теориялық негіздері. Әдістемелік органдар жұмысының жүйелері мен мазмұны. Әдістемелік қамсыздандыру функциясы мен жоспарлау. Әдістемелік кабинеттерді безендіру, жасақтау және жабдықтау. Озық тәжірибе түсінігі. Мәдениет үйінің әдістемелік кабинетінің жұмыс мазмұны мен ұйымдастырылуы. Халық шығармашылығы мен мәдениеттің облыстық орталығының жұмысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері -ІV

    Мақсаты: Театр компоненттерін пайдалану мен образдың сахналық мақсатын табу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Образбен жұмыс. Кейіпкердің ішкі жан дүниесі. Психофизикалық әрекет кейіпкердің өмірлік козқарасы. Сыртқы ортамен байланыс. Берілген жағдайдағы рөлі. Әріптестермен қарым- қатынас, ішкі монологы. Сөз астары. Көрінбейтін әрекет. Пластикалық қимылы. Образға мінез табу. Мінезді әрекеттер арқылы жүзеге асыру. Сахналық әрекетте театр компоненттерін пайдалану. Көрерменді сезіну. Сахна атмосферасын түсіну. Ырғақ жылдамдықты сақтау. Театр қойылымында өз рөлін сезіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының дәстүрлері

    Мақсаты: Ұлттық салт- дәстүрлерді заман талабына сай өңдеуден өткізіп, мәдени оралымға енгізу арқылы халықтың мәдениетінің дамуына кәсіби ықпал ету мәсллері жөнінде дағды қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары. Салт-дәстүрлердің туындау және қалыптасу алғышарттары. Тіршілік қалпы бойынша мәдени-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерін топтастыру. Мәдени-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары. Қазақ халқының мерекелік мәдениеті. Жанұялық мәдениетті қалыптастыру. Қазақ халқының дәстүрлерінің туындауын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру II

    Мақсаты: Бос уақытты ұйымдастырудағы монтаждың ролі, түрлері, бұқаралық формаларды сахналастырудағы мизансцена, режиссура саласындағы заманауи шешімдерді қолдану ерекшеліктері туралы теориялық мәліметтер беру. Мазмұны: Монтаж – режиссердің мәнерлеу құралы, монтаждық бет, мизансцена, түрлері, бос уақытты ұйымдастырудағы көркем-мәнерлеу құралдары, мәнерлеу құралдарын іріктеудің қағидалары, шулық эффектілерді қолдану, мәдени іс-шараларды жүзеге асырудың технологиясы, режиссерлық қоюшы топ жұмысының басты ерекшеліктері, фольклорлық мерекелерді ұйымдастырудағы трансформация, бұқаралық мерекелердің қойылымындағы креативті режиссерлық шешімдер, бос уақытты ұйымдастырудағы заманауи техникалық құралдарды қолдануға қойылатын талаптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахналық би негіздері

    Мақсаты: Жеке және топтық негізде пластикалық қимылдар, әрекеттер арқылы гармоникалық үндестікті, тұтастай бір мақсат пен ойды немесе шешімді жеткізе білу. Мазмұны: би қимылдарының техникасы, этюдтер, халықтық сахналық би лексикасы, халықтық сахналық бидің хореографиялық лексикасы негізіндегі орындаушылық шығармалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік технологиясы

    Мақсаты: Мәдени-тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшілік технологиясы әдістерін игеруге арналған білім мен бейім қалыптастыру Мазмұны: Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік негіздері. Әдістемелік органдар жұмысының жүйелері мен мазмұны. Әдістемелік жетекшілік функциясы мен жоспарлау. Әдістемелік кабинеттерді безендіру, жасақтау және жабдықтау. Озық тәжірибе: талдау, қорыту. Мәдениет үйінің әдістемелік кабинетінің жұмыс мазмұны мен ұйымдастырылуы. Халық шығармашылығы мен мәдениеттің облыстық орталығының жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыру І

    Мақсаты: Театрландырылған қойылымды ұйымдастыру дағдыларын таныстыру және дамыту. Мазмұны: Спектакльдің әдеби негізін таңдау, нәтиженің қаржылық сметасын анықтау және бекіту, қойылым бағасын құрастыру, спектакльдің қиялды шешімі, қойылымның көркемдік безендірілуі, декорациялар, бумеранг, реквизиттер жасау және орнату, костюмдерді тігу, жарық және дыбыс әсерлерін қою және т.б. қарастырылады. Қойылымның музыкалық сүйемелдеуін жазуды ұйымдастыру, театр ісін ұйымдастырудың қазіргі түрлері және театр өнерінің дамуы, театр қызметін жетілдіру көздері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоу-бағдарламаларды продюсерлеу және ұйымдастыру

    Мақсаты: Шоу-бағдарламаларды продюсерлеу және ұйымдастыру технологиясының негіздерін игере отырып, оны ұйымдастыра білу. Мазмұны: «Шоу», «шоу-бағдарлама» ұғымдары. Шоу-бағдарламалар сценарийін даярлау. Шоу-бағдарламаларды қою технологиясының құрамдас бөлігі ретіндегі әралуан жанрлардың номерін сценарийлік өңдеу. Шоу-бағдарламалардың қазіргі түрлері және оларды ұйымдастыру ерекшеліктері. Көркемдік мақсат, көркемдік-образдық шешім, шоу-бағдарламаларды өткізу композициясы мен формалары. Шоу-бағдарламалардың топтық түрлерін ұйымдастыру мен өткізу технологиясы мен негізгі компоненттері. Жүргізуші рөлі мен қызметі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эксперименттік театрландырылған қойылымдар І

    Мақсаты: Қазіргі замандағы сұраныстарға лайық эксперименттік қойылымдарды көрсету дағдысын меңгеру. Мазмұны: заманауи аудитория сұранысы бойынша эксперименттік қойылымдар, тәжірибелік өндірісті басқару негіздері, тәжірибелік өндірістің ерекшеліктері мен негізгі әдістері қарастырылады. Режиссердің эксперименттік қойылымның идеялық-көркемдік концепциясы, таңба, метафора, аллегория эксперименттік қойылымдардағы экспрессивтік құрал ретіндегі анықтамасы, тәжірибелік қойылымдардағы пластикалық-хореографиялық және көркемдік-бейнелі шешімдері зерттелу жұмыстары жүргізіледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыру ІІ

    Мақсаты: Театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Спектакльді прокатқа беруді ұйымдастыру, станцияда және гастрольде театр қойылымдарын жалға алудың оңтайлы кестесін әзірлеу, спектакльге арналған жарнамалық науқандарды ұйымдастыру: плакаттарды, плакаттарды, буклеттер мен бағдарламаларды әзірлеу және т.б., баспасөзде, теледидарда, басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында мақалалар мен сұхбаттардың жариялануы үшін театрдың әдеби бөлімі меңгерушісінің жауапкершілігі, аудиторияның қызығушылығын қалыптастырудың және тартудың тиімді құралдары, театр қойылымдарын ұйымдастырудың маңызды құрамдас бөліктері: қаржыландыру, шығармашылық топ актері, көмекші персонал, жарнамалық жұмыс, театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыру ерекшеліктері, театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыру принциптері, уақыт талабы мен көрермен сұранысына сай театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Театрландырылған қойылымдар технологиясы ІІ

    Мақсаты: заманауи театр қойылымындағы жаңа технологиялардың маңызын анықтау. Мазмұны: Театр өнеріндегі өндіріс технологияларының тарихи эволюциясы, театрдың өнер түрі ретінде дамуына техниканың әсері оқытылады. Сценографиядағы компьютерлік және медиа технологиялар өндірістік іс-әрекетті дамытудың жаңа бағыты ретінде, театр қойылымдарының инновациялық технологиясы, театр қойылымдарында жаңа технологияларды қолданудың мәселелері мен болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шоу бағдарламалар әдістемесі

    Мақсаты: Заманауи шоу бағдарламаларды ұйымдастырудың әдістемелерін игеру және оны тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шоу бағдарламаларының қалыптасу тарихы, түрлері, жанрлық ерекшеліктері. Заманауи талаптармен сәйкестікте шоу бағдарламалық көрініс түрлерін ұйымдастыру. Шоу-бағдарламалардағы креативтілік. Эстрадалық және шоу-формаларды ұйымдастырудың негізгі компоненттері. Шоу-бағдарламалардың қазіргі түрлерін ұйымдастыру әдістемесінің ерекшеліктері. Шоу бағдарламаларын ұйымдастыруға әдістемелік көмек тәсілдері мен жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Театр қойылымдарының режиссурасы І

    Мақсаты: мәдени-демалыс бағдарламаларын жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәдени-демалыс бағдарламасының сенарийі оның драмалық негізі ретінде, мәдени-демалыс бағдарламаларының формалары, мәдени-демалыс бағдарламаларының драматургиясына тән ерекшеліктері, сценарий идеясы, сценарийдің идеялық-тақырыптық негізі, негізгі мәдени-демалыс бағдарламасының сценарийі бойынша жұмыс кезеңдері, сценарийдің композициялық элементтері және композицияның заңдылықтары, мәдени-демалыс бағдарламалары режиссерінің ұстанымдары, мәдени-демалыс бағдарламаларындағы режиссураның негізгі әдістемелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Интернет жобалау және мультимедиа

    Мақсаты: қойылымдық концепцияны жүзеге асыруда негізгі интернет-жобалау және мультимедиялық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: мультимедиялық студияларды, интернет-порталдарды, компьютерлік ойындарды, анимацияларды, мәдени және демалысқа арналған бағдарламалық өнімдерді, мобильді қосымшаларды, компьютерлік ойындарды өндіруші компанияларды қарастырады. Мультимедиялық жобалардың негіздері және бағдарламалық технологиялардың дамуы, заманауи мультимедиялық шоу оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театр қойылымдарының режиссурасы IІ

    Мақсаты: Көркем, драматургиялық, прозалық, поэзиялық шығармаларды, сахналық қойылым негіздерін режиссерлік талдаудың теориясы мен тәжірибесін және сахналық орындалуын меңгеру. Мазмұны: Қазіргі театр үдерісінің жалпы сипаттамасы және ондағы режиссерлік шығармашылықтың орны, режиссурадағы «режиссура» ұғымы, қазіргі режиссураның өзіндік ерекшеліктері қарастырылады. Жаңа буын режиссерлері мен олардың театрлық ізденістері, театр эстетикасы мен режиссерлік қоюдың қойылымдық принциптері, қою техникасы, драма театр режиссурасындағы соңғы ағымдардың жалпы сипаттамасы зерттеледі. «Шығарманың» режиссерлік талдауы мен сахналық өрнектелуі, қойылымның идеялық-көркемдік концепциясын анықтауы, режиссер дүниетанымының рөлі, оның қойылымдардағы көркемдік мәдениеті, режиссердің қойылым тұрғысынан өз жоспарын орындауы, ерекшеліктері. театр қойылымдарындағы репетиция процесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-қызмет саласындағы ғылыми зерттеудің технологиясы

    Мақсаты: Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдіснамалық негіздерін білу, зерттеу жұмысының әдістерін меңгеру Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу үшін методологиялық негіздерін, зерттеу жұмысының әдістерін меңгерту. Мазмұны: Мәдени тынығу қызмет саласындағы ғылыми -қоғамдық зерттеулер. Мәдени тынығу қызмет технологиясы мен теориясы. Ғылыми зерттеулер бағдарламасы. Зерттеу бағдарламаларының әдіснамалық бөлімін құрастыру. Зерттеу бағдарламаларының процедуралық бөлімі. Бастапқы ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын әдістер. Сауалнама жүргізу әдістері. Мәдени қызмет саласындағы сұхбат пен сауалнаманы пайдалану ережелері. Зерттеу ақпараттарын өңдеу және талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістері

    Мақсаты: Студенттерді мәдени тынығу жұмысының әлеуметтік зерттеулерінің ерекшеліктерімен таныстыру және зерттеу қызметінің кәсіби қасиеттерін, білімін, іскерлігін дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени тынығу қызметтері саласындағы социологиялық зерттеулер технологиясы. Зерттеу бағдарламаларының әдіснамалық бөлімін құрастыру. Зерттеу бағдарламаларының процедуралық бөлімі. Бастапқы ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын әдістер. Сауалнама жүргізу әдістері. Мәдени қызметтер саласындағы сұхбат пен сауалнаманы пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қойылымды безендендірудің заманауи технологиясы

    Мақсаты: Болашақ мамандарға мәдени-тынығу іс-шараларын дыбыспен жарықпен безендірудің жолдарымене әдістемесін меңгерту. Мазмұны: Заманауи сахна алаңқайын дамыту кезеңдері. Театр сахнасы құрылымы мен жабдықталуы. Іс-шаралар мен қойылымдарды өткізу үшін қажетті заманауи сахналық технологиялар. Қойылымдағы көркем образ. Сахна техникасы мен технологиясы. Сахна мүмкіндіктері мен ерекшеліктері. Жасанды интеллект алгоритмдерін қолдана отырып, театр қойылымының безендіру жұмысының бірегей нұсқасын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тынығу қызметін насихаттау әдістемесі

    Мақсаты: Болашақ мамандарда аудитория сұранысын тудыратын тынығу қызметін насихаттаудағдысын дамыту. Мазмұны: Адам өміріндегі ақпарат. Әлеуметтік ақпарат: ұғымы, түрлері, қасиеттері. Әлеуметтік ақпаратты қабылдау, өндіру және пайдалану. Ақпараттық мұқтаждықтар тұлғаны әлеуметтендіру және оның өзін-өзі іске асыру шарты ретінде. Қоғамды ақпараттандыру. Қазіргі заманауи ақпараттық ресурстарды талдау. Ақпараттық формалар ақпараттық қоғамға ену тәсілі ретінде. Маманның ақпараттық мәдениетті игеруі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эксперименттік театрландырылған қойылымдар ІІ

    Мақсаты: эксперименталды жобалаудың ерекшеліктері мен негізгі әдістерін білу. Мазмұны: Режиссер жұмысында екі негізгі кезең зерттеледі: қойылымның тұжырымдамасы және жүзеге асырылуы. Сахналық туынды жасау кезіндегі режиссерлік жұмыстың ерекшеліктері. К.С.Станиславский жүйесі актер мен режиссерге практикалық нұсқаулық ретінде, кестелік кезеңдегі шығарманың ерекшелігі, пьесаның бейнелі шешімі, мизансценада жұмыс істеу ерекшеліктері, режиссердің шығармашылығы зерттеледі. сахналық образ жасау туралы, режиссердің суретшімен жұмысы, режиссердің композитормен жұмысы, режиссердің балетмейстермен жұмысы , режиссердің жоспары, режиссурадағы негізгі әдіс-тәсілдер, режиссердің өз жоспарын жүзеге асыруы, ерекшеліктері. театр қойылымдарындағы репетиция процесі, режиссердің ұйымдастырушылық және шығармашылық қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік мәдени саладағы ақпараттық ағартушылық жұмыс

    Мақсаты: Болашақ мамандарда қазіргі заманда сұранысқа ие мәдени мекемелердің және аудиторияның қызығушылығын тудыратын ақпараттық - ағартушылық қызметі жұмысын ұйымдастыру дағдысын дамыту. Мазмұны: Ақпараттық-ағарту жұмыстары жөніндегі теоретикалық және әдістемелік білімдер қарастырылады: «ақпарат», «ақпараттық мәдениет» ұғымдары, ақпараттың түрлері, құрылымы мен деңгейлері, ақпараттық ресурстарды топтастыру, монологтық және диалогтық түрлер, ақпараттық-ағарту жұмыстарды даярлау мен жүргізудің негізгі кезеңдері, анықтамалық-ақпараттық жұмыстардың ұйымдастыру ерекшеліктері. Пәнді аяқтау барысында, студент ақпараттық материалдарды жинақтау мен арнайы оқиғаларды ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Имиджелогия

    Мақсаты: Іскерлік әлемдегі имиджді қалыптастыру теориясы мен практикасын меңгерту. Мазмұны: Тұлғаның бетбейнесін қалыптастыру теориясы мен технологиясы. Имиджеология іскерлік әлемінің мәдениеті. Тұлғалардың әлеуметтік қарым-қатынасы. Бетбейне түрлері және олардың сипаттамалары. Бетбейненің символикалық табиғаты. Тұлғаның сыртқы бетбейнесін қалыптастыру технологиясы. Жағымды мінез-құлық стратегиясы мен іскери этикетті қалыптастыру технологиясы. Тұлғаның ішкі бетбейнесін қалыптастыру технологиясы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг

    Мақсаты: Білім алушыларға менеджмент теориясы мен маркетинг практикасының негіздерін үйрету, іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениет саласын және менеджмент технологиясы. Мәдениет саласындағы менеджменттің ұйымдастыру-экономикалық шарты. Мәдениет саласындағы жоспарлау технологиясы. Әртүрлі бастаулардан қаржы тарта білу (фандрейзинг). Мәдениет саласындағы менеджмент және қазіргі ақпараттық технологиялар. Бақылау, есепке алу және есеп. Персоналды басқару. Мәдениет саласындағы менеджменттің тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Театр қойылымдарын продюсерлеу және технология негіздері

    Мақсаты: театр қойылымының продюсері ретінде жұмыс істеу дағдыларын, стратегиялық жоспарлауды, театр қойылымдарының технологияларымен жұмыс істеуге үйрету. Мазмұны: режиссердің рөлді талдау, продюсердің сценарист – драматург және режиссермен жұмыс жасауы, ұйымдастыру және қойлым қою технологиясының қыр-сырын, мизансценалық техниканы, пластикалық эстетикалық шешімдерді, режиссер ойын талдау ерекшеліктері оқытылады. Театрландырылған қойылымды жобалау технологиясы, театрландырылған қойылымды безендіру бойынша шешімдер, сахналық қойылымдағы сценографияның, жарықтың, музыканың рөлі, дыбыстық-музыкалық шешімдер, спектакльдегі костюмдер, халықтық сахнамен режиссерлік жұмысының ерекшеліктері, реттілігі театрландырылған қойылымды ұйымдастыру жұмыстары, театрландырылған қойылымды безендіру және монтаждау шарттары талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Режиссура негізі

    Мақсаты: сахналық қойылымды сахналастыру жұмыстарын, сахна кеңістігін меңгеру, сахналық қойылымды безендіру жұмыстарын игеру. Мазмұны: режиссердің актерлермен жұмысы зерттеледі, қойылымдағы режиссер мен актердің өзара әрекеті, іс-әрекет логикасы, спектакльдегі кейіпкерлердің тұрақтылығы мен сабақтастығы, рөлдің «Дәні», misse- сахналық техника, пластикалық эстетикалық шешім, пьесаның бейнелі шешімі, спектакльдегі сценография, жарық пен музыканың рөлі, дыбыстық-музыкалық шешімі, сахналық қойылымды ұйымдастыру реттілігі, спектакльді безендіру шарттары, құрастыру жұмыстары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Білім алушыларға әлеуметтік-мәдени менеджмент теориясы мен практикасының негіздерін үйрету, мәдени-тынығу мекемелерінің маркетингтік стратегиясы мен тактикасын іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени менеджмент пен маркетингтің негіздері қарастырылады: басқару жүйесі ретіндегі менеджмент, ақпараттық қызмет және басқару әдістері, басқару шешімдерін дайындау және іс жүргізуді ұйымдастыру технологиялары. Пәнді оқу нәтижесінде студент жарнама, қаржыландыру, жоспарлау, негізгі басқару процедураларының жүйесі туралы білім, ұйымдық қызмет технологиясын, маркетинг пен маркетингтік ортаны, әлеуметтік-мәдени саладағы маркетинг жүйелерін пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке тұлғалық имидждің негіздері

    Мақсаты: Жеке тұлғаның жағымды бейнесін қалыптастыру дағдылары мен технологиясын үйрету Мазмұны: Жеке тұлғаның имиджін қалыптастыру теориясы мен технологиясы. Имиджеология іскерлік әлемінің мәдениеті. Тұлғалардың әлеуметтік қарым-қатынасы. Тұлғалардың әлеуметтік сипаттамалары, тұлғаның имиджін қалыптастыру технологиясы. Жағымды мінез-құлық стратегиясы мен іскери этикетті қалыптастыру технологиясы. Тұлғаның ішкі және сыртқы имиджін қалыптастыру технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Грим және театралдық костюм

    Мақсаты: Театралдық костюмнің тарихын, грим түрлері мен әдістерін меңгерту. Мазмұны: Қойылым кезіндегі грим мен театралдық костюмінің образ жасауға ықпалы. Қазіргі грим өнері мен театр костюмдерінің тарихы мен кезеңдері. Образ жасау үшін грим материалдары мен түрлері. Грим мен театр костюмі персонаждың ішкі ахуалын ашу құралы ретінде. Гримнің негізгі тәсілі. Грим бояуларын таңдау. Виртуалды грим және оны қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық ұжымдарды ұйымдастыру әдістемесі

    Мақсаты: шығармашылық ұжымдардың жетекшісі ретінде кәсіби қызметке қажетті оқу-әдістемелік жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық ұжым қызметінің негізгі бағыттары мен нысандары. Шығармашылық ұжым жетекшісінің шығармашылық және ұйымдастырушылық қызметінің құрамдас бөліктері. Әр түрлі бағыттағы шығармашылық ұжымдарда сабақтарды өткізудің ерекшелігі мен әдістемесі. Шығармашылық ұжымның құжаттамасын әзірлеу әдістемесі (білім беру бағдарламаларын, оқу-тақырыптық жоспарларын және басқа да оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу). Шығармашылық ұжым жетекшісі мамандығының мәні. Әуесқой көркемөнер ұжымдарының жұмыс істеу ерекшеліктері. Әуесқой топтарға қатысушылардың мақсаты мен күтілетін нәтижелерін диагностикалау әдістері. Шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Cөйлеу мәдениеті

    Мақсаты: Сөйлеу мәнерін арттыратын тілдік қасиеті мен сөз мәнерін меңгерту. Мазмұны: Дауысты дыбыстар сипаты мен әуенділігі. Екпін, дикция. Артикуляция. Дыбыс тазалығы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс аппараты құрылымын білу. Гортань қызметі. Қалыпты меңгеру. Әдеби тілді дұрыс айтудың қалыптастырылуы. Дыбыс күшін дамыту. Әралуан жанрларымен жұмыс істеу. Шешендік өнер. Сөйлеу аппараты қызметімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сахналық киім және грим түрлері

    Мақсаты: Кейіпкер образын жасауда грим мен костюмнің шешімін табу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сахналық киім және кейіпкердің психологиясы. Тарихи костюмдар және кезеңдері. Қазіргі костюм түрі. Сахналық киім және грим түрлері. Сахналық образ жасау. Гримнің негізгі тәсілдері. Гримдеудің дәстүрлі және жаңа әдістері. Сахналық бейне және грим. Бүгінгі күнгі сахна және актердің сыртқы келбеті. Театр гримі, кино гримі, телеведениялық спектакль мен телефильм гримдерінің айырмашылығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу мен адалдықтың қағидаттары мен дәстүрлерін ескере отырып, еркін қарым-қатынас жасау.
  • Дүниетанымдық азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілік пен әдептілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету;
  • Ақпараттық, есептеу және қаржылық сауаттылықты, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және кәсіби мансап құру кезінде оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
  • Мәдени-тынығу шараларындағы жұмыстың толық циклін жүргізу мен мәдениет және өнер саласындағы продюсерлеу жұмыстарын жүзеге асыру, материалды, идеяны, форманы, жанрды, стильді, безендіруді, режиссерлық шешімді (көркемдік - сәндік, дыбыстық - шу, жарық және т.б.) толық талдай отырып, театр қойылымдарының технологиясын меңгеру.
  • Бағдарламаларды, мәдени – демалыс жобаларын және үйірмелердің, театр студияларының, демалыс орталықтарының көркемдік жоспарларын әзірлеу, пластикалық еркіндікті, сөйлеу мәдениеті мен сахналық бірегейлікті, театр мамандарымен-жобаның бірлескен авторларымен (режиссер, хореограф, композитор және т.б.) жұмыс істеу, сценарий материалын (драматургия) талдау технологиясын меңгеру.
  • Маркетинг (нарықты талдау, жарнама, қоғаммен байланыс) және менеджмент (персоналды басқару, ынтымақтастық психологиясы, дипломатия, міндеттерді бөлу және беру ) негіздерін, келісім шарттық қатынастардың құқықтық негіздерін, тараптардың жауапкершілігін білу.
  • Оқу-тәрбие процесін, шығармашылық ұжымдармен жұмысты жүзеге асыру, заманауи техника мен технологияларды, қойылымды безендірудің мәнерлі құралдарын, сахналық қозғалыстың қойылым жұмысының принциптерін, театрландырылған қойылымдардағы ырғақты пайдалана отырып, қойылым қою жұмыстарының шығармашылық бағытын білу.
  • Бекітілген ғылыми-зерттеу бағдарламасына сәйкес мәдениет және өнер саласындағы ұйымдардың қызметін ғылыми басқару және жоспарлау әдістеріне ие болу, сондай-ақ мәдени-демалыс мекемелеріндегі шығармашылық-өндірістік процесті ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыруға дайын болу.
  • Театр қойылымында кәсіби көркемдік дағдылар кешенін (пластикалық, сөйлеу, вокал) қолдану және театрландырылған қойылымды қою барысында әртүрлі иллюстрациялық (графика, анимация, бейне) және дыбыстық элементтерді үйлестіру.
  • Сценарий, пьеса және рөлдердің оқиғалық-әрекеттік құрылымын талдай білу, шығарманың көркемдік түпкі-ойын және әртүрлі жанрдағы әдеби шығармаларды сахналау мен актерлық талдаудың негізгі тәсілдерін меңгеру.
  • Көпшілік сауықтық және ойын шараларын ұйымдастыру, сценарийлерді әзірлеу және репетицияларды өткізу барысында шығармашылық ұжымдардың жұмысына әдістемелік жетекшілікті ұйымдастыру, дүниетаным мен эстетикалық критерийлері әртүрлі бағыттағы мамандарды біріктіруге қажетті жолын табу.
  • Шешендік, іскерлік және кәсіпкерлік дағдыларын және жеке тұлғаның ішкі және сыртқы бейнесін қалыптастыру дағдыларын қолдану, сахналық бейнені, сахналық кеңістікті құру дағдыларын меңгеру.
Top