8D04105 Маркетинг в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарық субъектілерінің маркетингтік қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін талдамалық және зерттеу қасиеттеріне, кәсіби мәдениетіне, негізгі құзыреттеріне ие жоғары білім саласы, бизнес-құрылымдар, Қазақстандағы және шетелдегі үкіметтік және коммерциялық емес ұйымдар үшін жоғары білікті мамандарды, ғылыми, ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән докторанттардың ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын, ақпаратты ұсынудың ғылыми стилін қалыптастыруға бағытталған. Негізгі назар ғылыми мақалалар жазуға аударылады. Пән ғылыми мақаланың негізгі бөліктерін (мәселенің анықтамасы, кіріспе, талқылау, нәтижелер, қорытынды), сондай-ақ жарияланымның этикалық мәселелерін қамтитын жазбаша тапсырмаларға негізделген. Курстың соңында әр докторант мақала ұсынуы керек. Халықаралық индекстелген журналдарда табысты жариялау үшін тиімді ұсыныстар әзірлеу үшін докторанттардың мақалалары тиісті ғылым салаларындағы ғылыми байланыстың негізгі сипаттамаларын ескере отырып, топтарда талданатын және талқыланатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеу әдістері Курс аяқталғаннан кейін докторанттар ғылыми зерттеу нәтижелерінің өзектілігін, жаңалығын, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеп, оны өткізуді жоспарлай алады және ғылыми әдістерді қолдана алады. Докторанттар ғылыми зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз ету, оны жобалау мен іске асыру, нәтижелерді ұсыну және оларды практикалық пайдалануды негіздеу дағдыларын игеретін болады. Ғылыми эксперименттер жүргізе алады, олардың нәтижелерін бағалай алады. Оқыту әдістері – “ми шабуылы”, кейстер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтің заманауи теориясы мен практикасы
Курсты оқығаннан кейін докторантта маркетинг ғылымының қалыптасу және даму кезеңдері, маркетинг теориясының заманауи тұжырымдамасы, заманауи маркетингтік модельдер, маркетингтің заманауи технологиялары мен әдістері, маркетингтік стратегиялар, жоспарлар, бюджеттер, маркетингтік қызметті ұйымдастырудың практикалық тетіктері мен құралдары, тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту және сәтті сату әдістері мен арналары туралы, атап айтқанда ішкі және сыртқы нарықтарда ғылыми түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық маркетингі
Мақсаты – докторанттарда тұтынушылардың мінез-құлығының аспектілері және когнитивтік әрі эмоциялық факторларды ескере отырып маркетингтік стратегияларды әзірлеу жөнінде жүйелі түсінік қалыптастыру, сондай-ақ мінез-құлықтың эксперименттерді жүргізу және талдау дағдыларын дамыту. Курс аясында келесі тақырыптар қарастырылады: мінез-құлықтың маркетингке кіріспе; ұйымды маркетингтік басқарудың мәні; тұтынушылардың мінез-құлығындағы когнитивтік бұрмаланулар; эмоциялар және шешім қабылдау; тұтынушылардың мотивациясы мен құндылық бағдарлары; нормалар, әлеуметтік әсер және конформизм; бағалар мен жеңілдіктерді қабылдау психологиясы; брендке деген сенім және мінез-құлықтық адалдық; мінез-құлық маркетингтегі эксперименттік әдістер; Big Data және мінез-құлық аналитика; сандық ортадағы мінез-құлық маркетингі; мінез-құлық маркетингтің болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық зерттеулердегі сандық әдістер
Курсты оқығаннан кейін докторант менеджмент туралы ғылым ретінде, оның шетелде қалыптасуы мен даму кезеңдері мен жолдары туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Қазіргі заманғы басқару саласындағы дағдыларды практикада қолдануға, шет елдердің мемлекеттік және муниципалдық билік органдарының жай-күйін бағалауға; әртүрлі елдердің мемлекеттік басқару модельдерін талдауға және салыстыруға; кәсіби дағдыларды іске асыруда шет елдерді басқару саласындағы алған білімдерін пайдалануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі сандық технологиялар және инновациялық әдістер
Докторант теориялық тұрғыдан сандық маркетингтің технологияларын, құралдары мен арналарын, интернет ресурстар мен сервистерді игереді, онлайн маркетингтік зерттеулер жүргізеді, тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін мобильді маркетингті, SMM қолдана алады, электрондық коммерцияны жүзеге асыра және дамыта алады, нейромаркетингтің құралдары мен әдістерін қолдана алады, әлеуметтік маркетингті жүзеге асыра алады, краудфандингтік технологияларды қолдана алады жобалар, дизайн-ойлау, партизандық (аз бюджеттік) маркетинг, инновациялық маркетинг әдістері, тұтынушылардың адалдығын басқаруға қабілетті болады. Метағалам және NFT-токендер туралы ғылыми түсінік қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдік басқару тәжірибесі
Курсты оқып болғаннан кейін докторантта ғылым ретінде басқару, оның қалыптасу кезеңдері мен жолдары және шетелде дамуы туралы ғылыми түсінік қалыптасады. Қазіргі заманғы басқару саласындағы дағдыларды практикада қолдануға, шет елдердің мемлекеттік және муниципалдық билік органдарының жай-күйін бағалауға; әртүрлі елдердің мемлекеттік басқару модельдерін талдауға және салыстыруға; кәсіби дағдыларды іске асыруда шет елдердің басқару саласында алған білімдерін пайдалануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект
Пән докторанттардың ғылыми зерттеулерде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдану саласындағы құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курс ғылымның әртүрлі салаларында ЖИ қолданудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттейді. Пәнді игеру барысында докторанттар жасанды интеллекттің негізгі бағыттары, соның ішінде: машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу (NLP) туралы білім алады. Жасанды интеллект құралдарын практикалық қолдануға ерекше назар аударылады, соның ішінде: тиімді өндірістік жазу принциптері, мәтіндерді құру және редакциялау үшін ChatGPT қолдану, ChatGPT көмегімен файлдарды өңдеу, ChatGPT және Gamma көмегімен презентациялар құру, кескіндерді құру және редакциялау, нейрондық желілік технологияларды қолдана отырып кестелермен жұмыс және тілдерге аудармалар. Пәнді меңгеру докторанттарға жасанды интеллект құралдарын ғылыми қызметке тиімді біріктіруге, зерттеу процестерін оңтайландыруға және ғылыми жарияланымдардың сапасын арттыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Наукометрия
Докторант қолжазбаларды жариялауға дайындау ережесімен, Web of Science және Scopus деректер қорын пайдалана отырып, мақсатты журналдарды таңдау жөніндегі құралдармен және нұсқаулықтармен танысады. Ғылыми мақалалардың құрылымын және жарияланымдарды дайындаудың негізгі этикалық нормалары мен қағидаларын, сондай-ақ халықаралық ғылыми-ақпараттық кеңістікке жарияланымдарды ілгерілету және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ғылыми коммуникациялар жүйесіне енгізу жөніндегі негізгі қадамдарды білетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаңа ғылыми идеяларды, ғылыми тәсілдерді талдау негізінде ғылыми зерттеулерді жоспарлауға және іске асыруға; қолданбалы зерттеулер жүргізуге, ғылыми негізделген шешімдерді ұсынуға және оларды іс жүзінде іске асыруға қабілетті
- Отандық және халықаралық ғылыми конференцияларда, семинарларда ғылыми қоғамдастық алдында еркін сөйлей алады; халықаралық ғылыми журналдардың талаптарына сәйкес ғылыми мақалалар жаза алады
- Маркетингтің теориялық тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдануға, маркетингтік модельдерді, технологиялар мен механизмдерді, ұйымдардың маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру жолдарын жасауға қабілетті
- Қазіргі заманғы басқару саласында дағдыларды қолдануға, маркетинг саласындағы қазақстандық тәжірибеге қатысты басқарудың шетелдік тәжірибесін бейімдеуге қабілетті
- Web of Science және Scopus дерекқорында ғылыми еңбектерді жариялау арқылы өзінің ғылыми идеялары мен жаңа білімдерін көрсетуге, ғылыми қоғамдастыққа жетістіктерін хабарлауға қабілетті
- Заманауи технологияларды және деректерді жинау мен өңдеудің сандық әдістерін, математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми ақпаратты өлшеу және статистикалық өңдеу арқылы зерттеулер жүргізуге қабілетті
- Маркетингтік қызметте цифрлық технологияларды қолдануға, диджитал маркетинг құралдарын пайдалана отырып, өнімдерді жылжытуға және сатуға; инновациялық технологияларды, өнімдер мен жобаларды әзірлеуге қабілетті
- Маркетингтік диджитал коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды көрсетуге, тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін Интернет пен мобильді жарнаманы, SMM және басқа да цифрлық коммуникацияларды табысты қолдануға қабілетті