Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02130 Хореография в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В02130 - "Хореография" білім беру бағдарламасының мақсаты хореографтардың кәсіби қызметінде қажетті іргелі білім, білік және құзыреттілікті қалыптастыру кезінде заманауи технологияларды қолдана отырып, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Классикалық биді орындау техникасы I
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I
Хореографиялық білім беру тарихы мен теориясы
Халықтық-сахналық биді орындау техникасы I
Мамандыққа кіріспе
Академиялық жазу негіздері
Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
Қазақ және шет ел хореографиясының тарихы
Халықтық-сахналық биді орындау техникасы II
Жасанды интеллект негіздері
Абайтану
Классикалық биді орындау техникасы II
Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Мухтартану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Классикалық биді орындау техникасы III
Халықтық-сахналық биді орындау техникасы III
Экожүйе және құқық
Хореография пәндерін музыкалық безендіру
Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі III
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі III
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Актердің хореографиядағы шеберлігі
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі IV
Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі IV
Классикалық биді орындау техникасы IV
Қазақ биін орындау техникасы I
Халықтық-сахналық биді орындау техникасы IV
Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I
-
3 Оқу жылы
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі V
Сценография
Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Қазақ биін орындау техникасы II
Еуропалық би бағдарламасының орындау техникасы
Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі V
Халықтық-сахналық биді орындау техникасы V
Өнер тарихы
Хореографиялық мұра
Классикалық биді орындау техникасы V
Сөйлеу мәдениетінің өнері
Тарихи-тұрмыстық биді орындау техникасы
Латинамерикалық биді орындау техникасы
Студенттердің өнер саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары
Тарихи-тұрмыстық би композициясы
Қазақ биін орындау техникасы III
Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі III
Грим
-
4 Оқу жылы
Классикалық би композициясы
Спорттық-бал биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
Еуропалық би бағдарламасының композициясы Composition of Dancing European Program
Қазіргі кездегі хореография I
Ансамбль I
Қазіргі заманғы эстрадалық би I
Әлем халықтарының биі
Халықтық-сахналық би композициясы
Дуэттік-классикалық биді орындау техникасы
Қазақ би композициясы I
Хореографиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі
Ансамбль II
Шоу қойылымдарын ұйымдастыру
Хореографиядағы кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру
Қазіргі кездегі хореография II
Спорттық-бал биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
Қазақ би композициясы II
Қазіргі заманғы эстрадалық би II
Хореографиялық ұжыммен әдістемелік жумыс
Латинамерикалық би композициясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
- Кәсіби қызметте қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін көрсету, нормативтік құжаттар мен экономикалық элементтерін талдау.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, жасанды интеллектпен жұмыс істеу дағдыларына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
- Хореографиялық өнердің даму тарихында, көрнекті хореографтардың шығармашылығында еркін талдау.
- Жас және жеке айырмашылықтарды, шығармашылық ұжымдардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау практикасын ескере отырып, хореографиялық білім беруде оқыту әдістерін қолдану, би ұжымының репертуарлық жоспарын жасау.
- Би техникасын, орындау мәнерін және сипатын меңгеру.
- Арнайы пәндерді музыкалық көркемдеу арқылы, концертмейстермен құрылымды жұмыс жасай отырып, хореографияға кәсіби тәсілді көрсету.
- Хореографиялық композицияларды сахналау және репетициялау әдістерін, макияж, декорация, костюм, жарықтандыру, бутафория және реквизиттер арқылы визуалды образ жасау дағдыларын қолдана отырып жобалау, хореографиялық туындылардың қойылымдарын жобалау.
- Инновациялық педагогикалық тәжірибені қолдану қабілетіне, би-педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға, концерттік-орындаушылық және ағартушылық қызметте өзін-өзі жетілдіруге ұмтылуға қабілетті болу.
- Ұжымның әлеуетін жетілдіру бойынша жұмыс істеу, кәсіби терминологияны және қозғалыстарды орындау әдістемесін меңгеру.
- Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын пайдалану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, мәдени түрліліктің құндылықтары мен мәдениеттің тұрақты дамуға қосқан үлесін түсіну арқылы хореографиялық өнерді дамыту.