Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02130 Хореография в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Классикалық биді орындау техникасы I

    Мақсаты: Классикалық бидің негіздерін, классикалық биді орындаудың мәнерлі құралдарымен техникалық әдістерін меңгеру. Қозғалыстың икемділігін, музыкалық және пластикалық дамуы. Мазмұны: Дененің, аяқтың, қолдың, бастың дұрыс орналасуын зерттеу. Орындау техникасын қалыптастыру. Станокқа, бүйірге және залдың ортасына қарап аяқтың позицияларын үйрену. Машинадағы экзерсияны зерттеу (машинаға қарап). Залдың ортасында классикалық би позаларын үйрену әдістемесі. Жартылай бұрылыстар (станокта және залдың ортасында). Секіруді үйрену әдісі (allegro). Екі аяғынан екіге секіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I

    Мақсаты: Классикалық би элементтері мен негізгі теориялары мен әдістемесін игеру. Мазмұны: Классикалық би сабағын құру теориясы мен әдістемесін зерттеу. Классикалық бидің корпусын, аяқтарын, қолдарын, позаларын қою әдістемесі, жаттығуларды игеру әдістемесі: машинамен бетпе-бет. Екі аяғынан екіге секіруді дамыту әдісі. Қозғалыстарды үйлестіруді дамыту әдістемесін игеру, позалардың экспрессивтілігі, дене мен қолдың икемділігі, тұрақтылықты дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық білім беру тарихы мен теориясы

    Мақсаты: Болашақ бакалаврлардың тарихи контексте хореографиялық білім беру теориясы туралы түсініктерін дамыту. Мазмұны: Шетелдік және отандық хореографияның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, хореографиялық ұжыммен дайындық жұмысының негізгі әдістерін зерттеу. Әр түрлі формадағы және стильдегі хореографиялық шығармалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру хореографиялық мұраның үздік үлгілерінің текстологиясы хореографиялық ұжыммен репетициялық жұмыстың әдістемесі мен технологиясы хореографиялық өнердің әр түрлі бағыттарының стилі мен мәнері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы I

    Мақсаты: Халықтық-сахналық бидің негіздерін игеру, залдың ортасында орыс және беларус халық билерінің материалында қозғалыс әдістемесін зерделеу, орындаушылық техниканы дамыту. Мазмұны: Корпусты, аяқ пен қолдың позицияларын, халықтық-сахналық бидің негізгі қимылдарының техникасы мен техникасын, залдың ортасындағы комбинацияларды меңгеру. Қолдың позициялары мен позицияларын, негізгі қозғалыстар мен қозғалыстарды, орыс және Беларусь халықтық-сахналық билерінің материалдарындағы оқу мысалдарын зерттеу. Әдептілікке, мінезге және музыкалық орындауға тәрбиелеу. Музыкаға арналған қозғалыстардың әдістемелік орналасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Білім алушыда үйлесімді дамуға, өмірлік қиындықтарды нәтижелі жеңуге, нақты кәсіби қызметпен байланысты кәсіби табысқа бағытталған көзқарастарды қалыптастыру. Мазмұны: Университет пен кафедраның тарихы мен құрылымын, болашақ кәсіби қызметтің мазмұнын зерттеу. Жоғары оқу орнында оқу процесін ұйымдастыру қағидаттарымен, студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің шығармашылық қызметін ұйымдастыру қағидаттарымен, хореографиямен айналысуға арналған аудиториялық қорды пайдалануға қойылатын талаптармен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: өз ойын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және ғылыми ақпараттық мәтіндердің әртүрлі түрлерін құра білу. Мазмұны: Ақпаратты беруде лексикалық бірліктерді дұрыс қолдану дағдыларын меңгеру; келесі реттілік; тақырыптың тұтастығы; етістіктің арнайы шақтарын қолдану; ғылыми стиль талаптарына сәйкестігі. Плагиат ережелерін сақтау. Ғылыми деректерді пайдалану. Кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдердің болуы. Академиялық мәтіннің қажетті элементтерінің болуы (титул беті, мазмұны, библиографиясы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I

    Мақсаты: Халықтық сахналық бидің (орыс халық сахналық биінің) сипатын, орындау мәнерін, оны оқыту әдістемесін меңгеру. Мазмұны: Халық биін хореографиялық өнердің бір түрі ретінде зерттеу. Терминологияны меңгеру; станокта және залдың ортасында қозғалыстарды үйрену кезінде денені, қолды және басты орнату; станокта және зал ортасында халық билерінің негізгі қимылдарын қарапайым түрде оқып үйрену әдістемесін меңгеру; үйлесімділікті дамыту үшін қозғалыстарды зерттеу әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ және шет ел хореографиясының тарихы

    Мақсаты: Студенттерде көркемдік білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, хореографиялық өнердің тарихи эволюциясының логикасын игеру. Мазмұны: Батыс еуропа, орыс және қазақ тілдерінің тарихын зерттеу. Балет, хореографиялық өнердің бастауынан бүгінгі күнге дейін.Әлемдік балет сахнасының ең жарқын спектакльдерімен балет өнеріне үлкен әсер еткен балетмейстерлер мен балет әртістерінің есімдерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы II

    Мақсаты: Халықтық-сахналық бидің негіздерін қалыптастыру, станокта, залдың ортасында Балтық халықтарының би материалында қозғалыс әдістемесін зерделеу, орындаушылық техниканы дамыту. Мазмұны: Өткен материалды бекіту, орындау техникасы мен әдістемесі бойынша жұмыс. Станокта негізгі жаттығулардың әдістері мен әдістерін жүйелі түрде игеру. Негізгі қозғалыстар мен қозғалыстарды, Балтық елдері билерініңматериалдарындағы оқу мысалдарын зерттеу, орыс халық-сахналық биінің элементтерін зерттеуді жалғастыру. Әдептілікке, мінезге және музыкалық орындауға тәрбиелеу. Музыкаға арналған қозғалыстардың әдістемелік орналасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлының шығармашылығы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді орындау техникасы II

    Мақсаты: Классикалық бидің негізгі элементтерін орындау және әдістемесі мен техникасын қалыптастыру. Даралықты ашу. Қиял, шығармашылық ойлау, шығармашылық ойлау, қиял. Мазмұны: Залдың ортасында және станокта (станокқа қарай) экзерсис элементтерін зерттеуді жалғастыру. Шағын позаларды зерттеу. Рort de bras формаларымен Adagio үйлесімділгі. -Аdagio-ның кіші түрі сияқты Temps lie (алға және артқа). Секіруді әдісін үйрену (allegro). Екі аяқтан бір аяққа секіру. А.Я. Ваганованың педагогикалық принциптерін оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II

    Мақсаты: Хореографиялық өнер бакалаврларының шығармашылық ауқымын кеңейту, болашақ Халық – сахналық би оқытушыларына әдістеме туралы білім беру. Мазмұны: Станокта және залдың ортасында қарапайым түрде халықтық билердің негізгі қозғалыстарының әдістемесін зерттеуді жалғастыру. Балтық елдерінің - латыш, литва, эстония (мұғалімнің таңдауы бойынша) орыс, Беларусь халық билері мен билерінің негізгі қимылдары мен қозғалыстарын орындау әдістемесі мен техникасын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II

    Мақсаты: Теориялық (француз терминологиясын қолдана отырып терминология); классикалық қозғалыстар мен композицияларды орындау әдістемесі, классикалық би сабағының құрылысын жүйелеу, білімін меңгеру. Мазмұны: Оқу комбинацияларын құрастырудың теориялық және практикалық білімдерін зерттеу және игеру. Денені, аяқты, қолды, классикалық би позаларын, жартылай бұрылу техникасын, екі аяқты бұру техникасын игеру. Қозғалыстарды үйлестіруді дамыту әдістемесін игеру, позалардың экспрессивтілігі, дене мен қолдың икемділігі, жартылай саусақтарда тұрақтылықты (апломба) дамыту. Жаттығуды игеру әдістемесі: машинамен бетпе-бет. Екі аяғынан екіге секіруді дамыту әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мухтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық биді орындау техникасы III

    Мақсаты: Студенттердің кәсіби формаға, күшке, төзімділікке табиғи деректерге, көркемдік пен музыкалықты дамытуға ие болу. Би комбинацияларын құрастыру, музыкалық іздеу, ие болуы, классикалық бидің эмоционалды және пластикалық шешімі. Мазмұны: Студенттердің кәсіби форманы меңгеруі, шыдамдылық, табиға қабілеттерін дамытуы., әртістік пен музыкалдылығы. Классикалық би жәнеэмоционалды және классикалық, музыкалық іздену, би комбинациясын құрастыру. Музыкалық әрекет құрылымы. Бір аяқтан екінші аяққа, бір аяқтан екі аяққа секіру әдісін меңгеру. Жартылай және екі аяқта айналу әдісін меңгеру. Екі аяқта және жартылай айналу әдісін меңгеру. Станок алдындағы экзерсис элементтері мен зал ортасындағы күрдел элементтерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы III

    Мақсаты: Халықтық би композицияларын орындау үшін қажетті білім, білік, дағды кешені негізінде оқушылардың би-орындаушылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Станокта жаттығуларды орындау техникасы мен терең меңгеру әдісі, негізгі жаттығулардың барлық түрлерін зерттеу. Украин және молдавиялық халықтық-сахналық билерінің оқу материалдарындағы негізгі жүріс пен қозғалыс, қол түрі мен позицияларын зерттеу. Бағдарламаның әр бөлімінде әдептілік, мінез, стильділікке тәрбиелеу. Музыканың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес, белгілі бір тапсырмамен музыканың үйлесімділігі. Музыкаға сәйкес қозғалыстардың әдістемелік орналасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография пәндерін музыкалық безендіру

    Мақсаты: Музыканың экспрессивті мүмкіндіктерін, дәуірдің жанрлық және стильдік ерекшеліктерімен және композиторлық шығармашылықпен, музыкалық тілдің компоненттерімен логикалық байланысын зерттеу. Мазмұны: Хореография сабақтарына музыкалық таңдау принциптерін зерттеу, әр қимылдың сабақтары мен музыкалық орналасуы, би музыкасының заңдылықтарын, оның тарихи дамуын, балет композиторларының шығармашылығын білу, кейбір балет қойылымдарының мазмұны. Теориялық және тарихи музыкатанудың жалпы заңдылықтарын, музыка мен хореографияның байланысын, музыкалық тіл жүйесін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі III

    Мақсаты: Халық - сахна биінің үздік үлгілерін игеру арқылы болашақ педагогтардың шығармашылық ойлауы мен шығармашылық әлеуетін дамыту. Мазмұны: Станокта және залдың ортасында халық билері қозғалысының түрлерін зерттеудің теориясы мен әдістемесі. Украин және молдова халық билерінің негізгі қимылдары мен қозғалыстарын орындау әдістері мен әдістерін зерттеу. Әдептілікке, мінезге, стильге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі III

    Мақсаты: Классикалық би теориясы мен практикасының негізгі біліміне негізделген шығармашылық әлеуеті, аналитикалық қабылдауы бар білікті маман қалыптастыру. Мазмұны: Кеңестік хореографиялық педагогиканың даму тарихымен және ерекшеліктерімен, А. Я. Ваганова, Н. Базарованың педагогикалық принциптерімен танысу. Үлкен позаларда en tournant және tour lent бұрылу техникасын меңгеруді бастау. Секіруді дамыту әдістемесі. Жаттығуды игеру әдістемесі: станокқа қарай, содан кейін залдың ортасында; байланыстырушы қозғалыстарды игеру. Екі аяғынан бір аяққа секіруді дамыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актердің хореографиядағы шеберлігі

    Мақсаты: Бакалаврды актерлік шеберліктің негіздерімен және хореографиялық бейнені құрудың шығармашылық процесінің ерекшеліктерімен таныстыру және игеру. Мазмұны: Актерлік шеберліктің негіздерін және хореографиялық бейнені құрудың шығармашылық процесінің ерекшеліктерін зерттеу. Актерлік элементтерді, актердің ішкі және сыртқы техникасының заңдарын игеру. Сахналық бейнені құру үшін рөлді тиімді талдау әдісін игеру, оның керемет тапсырмаға апаратын әрекеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі IV

    Мақсаты: Педагогикалық қызметінде өз бетінше классикалық би және практикалық әдістемелік оқыту принциптері қалыптасқан, классикалық би теориясын меңгерген педагогтарды даярлау. Мазмұны: Н.И.Тарасовтың педагогикалық принциптерімен танысу. Жартылай бұрылыс, екі аяқпен бұрылуды, станокта және залдың ортасында preparation –нен pirouette-ге, бір аяғынан екінші аяғына, бір аяғынан екіге секіруді орындау техникасы мен әдістемесі. Айналу техникасын жетілдіру әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі IV

    Мақсаты: Халық-сахна биінің болашақ маман-әдіскерінің кәсіби дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Т.Ткаченконың педагогикалық принциптерімен танысу станокта және залдың ортасында халық билері қозғалыстарының түрлерін зерттеудің теориясы мен әдістемесі. Еділ халықтарының билерінің негізгі қимылдары мен қимылдарын орындау әдістемесі мен техникасын зерттеу. Әдептілікке, мінезге, стильге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді орындау техникасы IV

    Мақсаты: Классикалық би қимылдарын орындау техникасы мен әдістемесінің негіздерін меңгеру, станокта, залдың ортасында, секірулерде экзерсисті музыкалық сүйемелдеудің ерекшеліктерін игеру, классикалық би бойынша комбинациялар мен композициялар жасаудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: Өткен материалды бекіту, орындау техникасы мен әдістемесі бойынша жұмыс. Секіру техникасын дамыту әдістемесі. Сырғанау техникасын зерттеу әдістемесі. Бір аяқпен секіру. Үлкен секіру техникасын, айналу техникасын игеру әдістемесі. Музыканың жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, белгілі бір тапсырмамен үйлесімділігі. Музыкаға арналған қозғалыстардың әдістемелік орналасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін орындау техникасы I

    Мақсаты: Би техникасын дамыту, үйлестіруді, экспрессивтілік пен музыкалықты дамыту, бейнелі ойлауды дамыту. Мазмұны: Қазақ биінің ерекшеліктерімен алғашқы танысу: қолдың, аяқтың позициясы мен жағдайы. Залдың ортасындағы жаттығуларда қолды, аяқты, денені, басты қою: қазақ биінің элементтерін, қимылдарын орындау сипаты, тәсілі туралы бастапқы ұғымдарды игеру; би техникасын игеру, мәнерлілікті, музыкалықты дамыту. Қазақстанның мәртебесі мен облыстары бойынша қазақтың ұлттық киімінің ою-өрнектерін, әшекейлерін, атрибуттарын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы IV

    Мақсаты: Халықтық-сахналық биді орындау техникасы мен әдістемесін меңгеру; халықтық-сахналық би қимылдарының кешенін орындау технологиясы мен механикасын білу; студенттердің орындау сипатын, стилі мен мәнерін жеткізе білу. Мазмұны: Станокта жаттығуларды орындау техникасы мен техникасын тереңдетіп игеру, негізгі жаттығулардың барлық түрлерін зерттеу. Қолдың позициялары мен позицияларын, негізгі қозғалыстар мен қозғалыстарды, Еділ бойындағы халықтардың билері негізінде оқу мысалдарын зерттеу. Бағдарламаның әр бөлімінде әдептілікке, мінезге, стильге тәрбиелеу. Музыканың жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, белгілі бір тапсырмамен үйлесімділігі. Музыкаға арналған қозғалыстардың әдістемелік орналасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I

    Мақсаты: Қазақ биі бойынша тәжірибеде білім алу; қазақ биінің лексикасын сауатты көрсете білу; концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесін білу; музыкалық материалды таңдап, талдай білу; сабақты өткізу және дайындық барысында концертмейстермен өзара шығармашылық әрекеттесу. Мазмұны: Жиенқұлова Ш., Абирова Д.А., Бейсенова Г.Н. оқытушыларының қазақ биін оқыту тәжірибесін зерттеу. Қазақ биі ерекшеліктерімен танысу: қол, аяқ позициялары.Мінез туралы бастапқы түсініктерін, орындау мәнерлілігі элементтерін меңгеру, қазақ би қимылдарының: би техникасын меңгеру, мәнерліліктің, музыкалықтың қалыптасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі V

    Мақсаты: Жалпы ұжымдық тапсырмаларды мазмұныны мен көлеміне қарай, білім алушылардың жас және кәсіби-физикалық бітіміне сәйкестендіру арқылы,болашақ педагог-хореографтардың кәсіби қасиеттерін меңгеру. Мазмұны: Классикалық би және оқу жаттығуларын құру әдістемесін зерттеу және жасау. Секіру және саусақ техникасын (allegro) дамыту әдістемесі. Сырғанау және байланыстырушы қозғалыстар техникасы. Жоғары секіру техникасын игеру әдістемесі. Сабақтың динамикасы және қозғалыстардың орындалу қарқынын жеделдету. Сабақтың академиялық құрылымы. Қозғалыстардың музыкалық орналасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сценография

    Мақсаты: Сценографияның негіздері туралы өнердің синкретикалық түрі ретінде түсінік беру. Мазмұны: Театр және декорация өнерінің теориясы мен тарихын, сахна техникасын және оны сахналық безендіру әдістерін зерттеу. Болашақ қойылымның түпнұсқа сценографиялық идеясын құру, декорациялардың эскиздерін жасауда өзінің көркемдік идеясын жүзеге асыру, қойылым қызметінің жаңа технологияларын қолдану дағдыларын игеру (динамикалық жарық, компьютерлік графика және т.б.). Берілген тақырыптар негізінде хореографиялық шығармаларды безендіруге арналған идеялар, көріністер мен декорациялардың 3D модельдерін жасау үшін жасанды интеллектті пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II

    Мақсаты: Қазақ биін орындау әдісі мен теориясын меңгеру, хореографиялық ұжымда қазақ биі сабақтарын құрастыру және өткізу бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Семантикалық мағынаның терминологиясын білу, бөлімдерді орындау әдістемесі: "қолдың ерекше позициялары", "қазақ биіндегі қолдың негізгі қимылдары", "аяқтың жүріс қимылдары". Би пластикасының негізі ретінде қазақтардың үй тұрмыстық қолөнерінің, киіз басу, ұршық, алаша тоқу пластикалық би негізі ретінде. Музыкалық материалды таңдау, концертмейстермен жұмыс істеуәдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін орындау техникасы II

    Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ететінқарапайым оқу комбинацияларын құру және құрастыру кезінде бейнелі ойлауды дамыту. Қазақ биіндегі терминология мен нақты ерекшеліктерді білу. Мазмұны: Студенттердің қазақ биінің негіздерін, ерекшеліктерін терең зерттеу, терминологияны, имиджді, мінезді, орындау мәнерін меңгеру, музыкалық-көркемдік талғамға тәрбиелеу, қарапайым оқу мысалдарын құрастыру дағдыларын дамыту, құрастырылған оқу комбинацияларын әдістемелік көрсету және түсіндіре білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропалық би бағдарламасының орындау техникасы

    Мақсаты: Осы спорт түрі – өнерді белсенді түрде насихаттау үшін, олардың жұмыс барысында алынған тәжірибеге сүйеніп, болашақ педагогтарды еуропалық бағдарламаның берік білімімен және практикалық би дағдыларымен қамтамасыз ету. Мазмұны: Сабақты құру әдістемесі, еуропалық бал биінің фигураларын және қимылдарын зерттеу әдістемесін меңгеру. Залдың ортасында экзерсисте денені, қолды, аяқты және басты қою; қарапайым комбинацияларда би техникасының негізгі принциптерін, екі партияны да міндетті түрде үйрете отырып, қарапайым оқу би вариацияларын игеру. Әр қозғалыс пен фигураның музыкалық – ритмикалық негізін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі V

    Мақсаты: Практикада алған білімі мен дағдыларын қолдана алатын, халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі мен практикасын, теориясын меңгерген, кәсіби, сауатты маман даярлау. Мазмұны: Лопухова А.В., Ширяева А.В., Бочарова А.И. педагогикалық принциптерімен танысу. Станок алдында және залортасында халық билері қозғалысының түрлерін зерттеудің теориясы мен әдістемесі. Кавказ халықтары билерінің негізгі қимылдары мен қозғалыстарын орындау техникасы мен әдістемесін зерттеу. Әдептілік, мінез, стильділікке тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы V

    Мақсаты: Халықтық-сахналық би сабақтарын өткізужәне құрастыру, сабақ құрылымының әдісі теориялық білім мен практикалық дағдылардытолықтырады, орындау техникасы мен әдістемесін меңгереді. Мазмұны: Сыныптың жас ерекшеліктері мен бағдарламаның талаптарын ескере отырып, қозғалыстарды негізді түрде байланыстыра білу,берілген стиль мен сипатқа сәйкестендіріп, сабақты сауатты құра білу. Кавказ халық билерінің негізгі қозғалыстары мен қимылдарын орындау техникасымен әдістемесін меңгеру. Музыкалық материал таңдау кезінде концертмейстермен жұмыс істеу дағдыларын игеру. Шығармашылық даралықты ашу, мәнерлілік, әртістікті үйлестіруді дамыту,

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы

    Мақсаты: Әлемдік өнердің тарихы мен дамуының жалпы барысы, кезеңділігі, олардың өзгеру стилі мен динамикасы, әлемдік өнер шедеврлерінің айрықша ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру,көркем мұраны қабылдау дағдыларын, өткен және қазіргі шет елдердің бейнелеу өнері ескерткіштерін игеру. Мазмұны: Мәдениеттің дамуының хронологиялық шеңбері және кезеңділігі. Қарабайыр өнерден Ренессанс өнеріне дейінгі тарих және XVII-XVIII ғасырлардағы өнер тарихы. бүгінгі күнге дейін; ең ірі өнер қайраткерлері. Стильдердің айрықша ерекшеліктері, өнердегі стильдердің өзгеру динамикасы. Өнер жүйесіндегі кескіндеме, графика, мүсін, сәндік-қолданбалы өнердің орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық мұра

    Мақсаты: Өткен және қазіргі уақыттағы танымал балетмейстерлердің шығармашылық үлгілерін сақтау және келешек ұрпаққа беру, студенттерге тек хореографиялық мәтін ғана емес- бидің материалын ғана емес, сонымен қатар бейнелі - эмоционалды мазмұн, пластикалық мәнерлілік, шығарманы орындау стилі туралы білім беру. Мазмұны: XVIII және XX ғасырлардағы балет өнері туралы білім алу. Хореография қайраткерлерінің, өткен және қазіргі уақыттағы көрнекті балетмейстерлердің шығармашылық үлгілерін сақтау және басқа ұрпаққа беру, хореографиялық мәтін мен бейнелі-эмоционалды мазмұнды, пластикалық әдепті, шығарманы орындау стилін білу. Хореографиялық қозғалыстарды, әлемдік хореография үлгілерін талдау үшін жасанды интеллектті пайдалану. Өткен материалдың фрагменттерін көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді орындау техникасы V

    Мақсаты: Қозғалыстарды практикалық меңгеру дағдылары, сондай-ақ сабақты өз бетінше құрастыру және өткізу дағдылары негізінде классикалық би техникасы мен әдістемесі саласындағы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жартылай саусақтарда және саусақтарда тұрақтылықты дамыту, Пируэт техникасын игеру. Байланыстырушы қозғалыстарды игеру техникасы. Сабақты өткізу қарқынын және қозғалыстарды, аралас тапсырмаларды орындау қарқынын анықтау. Оқушылардың жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке жаттығулардың орындалу қарқыны. Ерекшелігіне, күрделілігіне, орындалуына және даму сатысына байланысты орындау айырмашылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениетінің өнері

    Мақсаты: Сөйлеу мәдениетінің маңыздылығын түсіндіру. Жеке және көпшілік алдында өз ойын жеткізе алу, түсіндіре алу және сөзіне сендіре алу. Шешендік қабілет мен қасиеттерді қалыптастыру. Аудиториямен қарым-қатынас орнату шеберлігі. Мазмұны: Сөздің құдіреті. Сөздің түрлері. Сөйлеу әдістері. Тіл байлығы. Ой өрісті өрбіту. Сөйлеу техникасы. Дыбыстау мүшелеріне, дем алуға, дикцияға, есте сақтау қабілетіне, дауыс ырғағына арналған жаттығулар. Аудиторияның назарын аудару тәсілдері. Дұрыс, лайықты, дәл, қонымды, қисынды, анық, түсінікті, таза, мәнерлі, әртүрлі, әсем, орынды сөйлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи-тұрмыстық биді орындау техникасы

    Мақсаты: Болашақ хореографтардың әртүрлі тарихи дәуірлердегі тарихи-тұрмыстық билерді орындау техникасы мен әдістемесін меңгеруі. Мазмұны: Әр түрлі дәуірлердегі бал хореографиясының көркем мұрасын зерттеу, оның ең типтік үлгілерін білу және олардың негізгі элементтерін берік игеру. Музыкалық материалмен, әдеби көздермен, костюмдерді дұрыс таңдау дағдыларын дамыту. Сахнада жасалған өткен суреттердегі стильді, орындау мәнерін, тұрмыстық пластиканың ерекшеліктерін жеткізу, орындау техникасын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Латинамерикалық биді орындау техникасы

    Мақсаты: Латын американдық бағдарламасының бал билерін орындау техникасы мен әдістемесінің білім, білік және дағдылар жүйесін игеру. Стилистикалық және пластикалық бал билерінің ерекшеліктері негізінде хореографиялық ойлауды тәрбиелеу. Мазмұны: Негізгі терминологияны, орындалатын фигуралар мен композициялардың схемаларын, оларды құру және музыкалық безендіру заңдарын игеру. "Самба", "Ча-ча-ча", "Джайв", "Румба", "Пасодобль"билерінің музыкалық және ритмикалық негізі. Латынамерикандық бағдарламасының барлық билері үшін корпус қою, фигураларды орындау кезінде қолданылатын жалпы көру әдісі. Қозғалыстың негізгі принциптері, тепетеңдікті сақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Студенттердің өнер саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары

    Мақсаты: М.Әуезов атындағы ОҚУ СҒЗЖ сапасын арттыру, халықаралық практикаға сәйкес ғылыми зерттеу принциптеріне оқыту, Өнер саласында оқитын студенттердің тұрақты және тиімді ғылыми-зерттеу қызметін тұрақты құру. Мазмұны: Білімге, іскерлікке, дағдылар мен қызмет тәжірибесіне негізделген өнер саласындағы ұғымдар, пайымдаулар мен қорытындылар жүйесін (бірыңғай білім беру және ғылыми процестер шеңберінде) меңгеру; білімнің ғылыми әдістері; ғылыми және практикалық міндеттерді өз бетінше шешу дағдыларын игеру. Студенттердің шығармашылыққа, өзін-өзі тәрбиелеуге, білімдерін үнемі жетілдіруге, оқу материалын шығармашылық түрғыда игеру және тереңдетуге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи-тұрмыстық би композициясы

    Мақсаты: Студенттердің тарихи-тұрмыстық би негізінде өзіндік композициялар жасау қабілетін дамыту, кәсіби ойлауға тәрбиелеу. Мазмұны: Тарихи-тұрмыстық бидің құрамы, белгілі бір орындаушылардың қозғалысын құру тәртібі туралы негізгі ұғымдарды зерттеу сахналық кеңістіктегі хореографиялық суреттер. Классикалық репертуардың тарихи-тұрмыстық би қозғалыстарына негізделген этюдтер, композициялар, билерді құрудың заңдары мен принциптерін білу. Оқытушының жетекшілігімен кейіннен әдістемелік талдаумен сабақ құрастыру, көрсету және өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ биін орындау техникасы III

    Мақсаты: Би техникасын әзірлеу, үйлестіруді, мәнерлілік пен музыкалықты дамыту, қазақ биінде станокта және залдың ортасында экзерсисте бейнелі ойлауды дамыту. Мазмұны: Станоктағы және залдың ортасындағы экзерсистегі бөлімдер бойынша қазақ биінің материалын одан әрі әдістемелік зерттеу: қазақ биінің қолының ерекше жағдайы; қазақ биінің қолының негізгі қимылдары; қазақ биінің аяқтары қозғалысының барысы; "атшабыс"; "бөктелу" (корпустың бүгілуі); иық қимылы (иық қозғалысы); "айналма". Техниканы және орындау тәсілін меңгеру. Қазақ биінің мұрасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі III

    Мақсаты: Өткен және қазіргі уақыттағы қазақстандық балетмейстерлер шығармашылығының үлгілерін сақтау және келешек ұрпаққа беру, студенттерге хореографиялық мәтінді ғана емес, сонымен қатар бейнелі-эмоционалды мазмұнды, пластикалық әдепті, шығарманы орындау стилін үйрету. Мазмұны: Станок алдындағы экзерсис теориясы мен әдістемесін білу. Музыкалық материалды таңдау, концертмейстермен жұмыс жасау әдістемесі. Станокта оқу комбинацияларын құрастыру теориясы мен әдістемесі, залдың ортасындағы экзерсистегі би этюдтары: еркек, әйел сипаты. Студенттердің қазақ биінің негіздерін, ерекшеліктерін терең зерттеу, терминологияны, имиджді, мінезді, орындау мәнерін меңгеру, музыкалық-көркемдік талғамға тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Грим

    Мақсаты: Гримдеу өнерінің негіздері бойынша білім және дағдыларды қалыптастыру, негізгі тәсілдерді оқыту сахналық және театрлық макияждың жасалуы. Мазмұны: Грим өнерінің теориялық негіздерін зерттеу, арнайы материалдарды қолдану дағдыларын дамыту және гримдеу құралдарын меңгеру, білім алушылардың гримдеудің техникалық тәсілдерін практикалық меңгеруі және бұйымдармен жұмыс істеуі, гримді таңдау кезінде білім мен дағдыларды қолдану және қалыптастыру, мазмұнына көркем жауап беру-хореографиялық образ, білім алушылардың эстетикалық мәдениетін, олардың көркемдік талғамын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Классикалық би композициясы

    Мақсаты: Классикалық би бойынша комбинациялар мен күрделі композицияларды құрастыру және құрастыру әдістемесін игеру. Болашақ мамандарды хореография және қойылым қызметі саласындағы кәсіби қызметке дайындау. Мазмұны: Әдістемелік білімді игеру және оқу комбинацияларын құрастыру бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Классикалық би негізінде хореографиялық шығармаларды жасаудың заманауи әдістемесін зерттеу. Сабақтың академиялық құрылысын, қозғалыстардың музыкалық орналасуын, сабақтың қарқынын анықтау дағдыларын игеру. Музыка мен бидің ритақты және эмоционалды тиімді байланысын дамыту. Классикалық лексика негізінде композицияларды өз бетінше құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық-бал биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I

    Мақсаты: Осы спорт түрі - өнерді белсенді түрде насихаттай алуүшін, болашақ педагогтарды алған тәжірибесіне сүйене отырып, өз жұмысында берік теориялық білімі мен практикалық дағдыларымен қамтамасыз ету. Мазмұны: Арнайы пәндер жүйесінде бал билерінің стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Еуропалық бағдарламаның бал билерін орындау және оқыту әдістемесінің білім, білік және дағдылар жүйесін игеру. Бал билерін оқыту әдістемесі: еуропалық бағдарлама. Еуропалық бағдарламаның бал билерін орындаудың әртүрлі стильдерін, тәсілдері мен әдістерін игеру. Қазіргі заманғы бал биінің жаңа формаларының қалыптасуы мен дамуының теориялық негіздерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еуропалық би бағдарламасының композициясы Composition of Dancing European Program

    Мақсаты: Студенттердің еуропалық бағдарламаның биі негізінде түпнұсқа композициялар жасау қабілетін дамыту, кәсіби ойлауға тәрбиелеу. Мазмұны: Еуропалық бағдарламаның биі негізінде хореографиялық шығармаларды жасаудың заманауи әдістемесін меңгеру. Композиция жасау дағдыларын игеру үшін білу қажет еуропалық бағдарламаның барлық зерттелген билері үшін алдыңғы және кейінгі фигураларды зерттеу. Композицияларды, жұптағы негізгі позицияларды, қозғалыстар мен фигураларды сауатты жазу. Музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын игеру, өз бетінше жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі кездегі хореография I

    Мақсаты: Заманауи би саласындағы негізгі білім мен дағдыларды білу, оқыту әдістемесі мен сауатты қойылым орындаудың, хореографиялық лексика contemporary әдісі, модерн би әдісін меңгеру. Мазмұны: Модерн би әдісін меңгеру, оқыту әдісі мен сауатты орындау мен көрсетілім, заманауи хореография мен оның терминологиясының негіздерін оқып білу, заманауи хореографияның шығу тарихы мен танысу. Еденде, залдың ортасында негізгі және байланыстырушы қозғалыстарды білу. Үйлестіру мен орындау техникасын дамыту, дене салмағы мен ауырлық центрін түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ансамбль I

    Мақсаты: Би өнері саласында теория мен әдістеме білімін меңгеру. Хореографиялық өнер бакалаврларының шығармашылық ауқымын кеңейту, би саласындағы негізгі білім мен дағдылар қалыптастыру, студенттерді сабақ өту және құру әдісімен таныстыру. Мазмұны: Ансамбльдік орындаудың арнайы дағдыларын қалыптастыру (синхрондылыққа қол жеткізу), би ұжымының жұмысы жағдайында орындаушылық тәртіпке тәрбиелеу, Студенттердің шығармашылық әлеуетін жандандыру, би ансамблінің болашақ жетекшісін тәрбиелеу. Хореографиялық қойылымдарды немесе хореография үлгілерінің жекелеген элементтерін орындай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы эстрадалық би I

    Мақсаты: Білім алушыларды хореографиялық мәдениеттің жетістіктерімен таныстыру, оларды эстрадалық би ұжымдары шеңберінде педагогикалық, әдістемелік, қойылымдық-репетициялық, білім беру-ағарту жұмыстарына дайындау. Мазмұны: эстрадалық биді дамытудың тарихи аспектілерін заманауи би эстрадасымен таныстыру. Би (қадам). Күрделі ритақты формулалардың табанымен және өкшесімен айқын соққылар тән. Эстрадалық бидегі джаз элементтері: констракция, толқындар, джаз қадамдары және жүгіру, кики, классикалық пируэттер және секіру. Хип-хоп-80-ші жылдардан бастап қазіргі уақытқа дейін. Хип-хоп элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем халықтарының биі

    Мақсаты: Халық билерінің қимылдарын сауатты орындау, әртүрлі халықтардың билерінің сипаттамалық ерекшеліктерін игеру, орындаушылық шеберлікті арттыру және практикалық жұмыста кәсіби білімді қолдану. Мазмұны: Халықтық-сахналық би негізінде материалды игеру, белгілі бір халықтың әдет-ғұрыптарын, әдет-ғұрыптарын зерттеу. Әлем елдерінің халық билері дамыған тарихи, географиялық, экономикалық және әлеуметтік факторлармен танысу. Барлық зерттелген билер сахналық нұсқада үйренеді. Жеке комбинациялардың да, этюдтердің де сипатына, мәнеріне, сондай-ақ орындаудың музыкалық сипатына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық би композициясы

    Мақсаты: Білім алушылардың халықтық-сахналық билер негізінде өзіндік композициялар жасау қабілетін дамыту. Көркемдік бейнелі көзқарас пен ойлауды қалыптастыру, хореографиялық білім беру жүйесінде тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамыту және байыту. Мазмұны: Халықтық-сахналық билердің түпнұсқа композицияларын құрастыру дағдыларын игеру, қарапайым комбинациялардан бастап, станокта және залдың ортасында қарапайым және күрделі формадағы эскиздерге дейін би тілі арқылы шығармашылық ойлауға тәрбиелеу. Музыкалық материалды таңдау, концертмейстермен жұмыс істеу дағдылары. Болашақ мұғалімнің даралығын ашу, оқу жаттығуларының стилін анықтай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дуэттік-классикалық биді орындау техникасы

    Мақсаты: Дуэт - классикалық биінде қолдау әдістерін зерттеу, студенттердің дуэт–классикалық биін құрудағы және көтеру техникасының негізгі физикалық заңдылықтарын меңгеру. Мазмұны: Дуэт-классикалық би білімі туралы практикалық тұрғыда меңгеру. Тепе-теңдік, итеру, жылдамдық, ұғымдарын түсіну. Серіктес корпусының көлбеуі мен көтерілуін орындау кезіндегі қол техникасының ерекшеліктері. Қолдау әдістерін және көтеру техникасының негізгі физикалық заңдарын білу, партерлік және әуе қолдауларын орындау техникасын, талдау дағдылары, қолдау әдістерін түсіндіру, орындаудағы қателіктерді анықтау және оларды жою дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ би композициясы I

    Мақсаты: Композицияны құрудың заңдары мен негіздерін зерделеу және станокта және залдың ортасында қазақ биінің материалында хореографиялық комбинацияларды қою, жан – жақты дамыған хореографтарды-би ұжымдарының басшыларын тәрбиелеу. Мазмұны: Станокта және залдың ортасында қарапайым оқу мысалдарын, қазақ биінің композицияларын, оның барлық ерекше ньюанстарын құрастыру дағдысын игеру. Құрастырылған оқу комбинацияларын әдістемелік көрсете және түсіндіре білу, станокта және залдың ортасында экзерсиске музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Болашақ мамандардың әртүрлі хореографиялық құрылымдарда: мәдениет саласындағы қосымша, орта арнаулы және жоғары білім беретін оқу орындарында, сондай-ақ кәсіби және әуесқой хореографиялық ұжымдарда педагогикалық, қойылымдық және репетициялық жұмыстар үшін кәсіби құзыреттіліктің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Арнайы хореографиялық пәндерді оқытудың педагогикасы мен әдістемесінің теориялық негіздерін зерттеу және игеру.Оқу-білім беру процесін жоспарлау, классикалық, халықтық-сахналық, тарихи-тұрмыстық, қазақ, спорттық-бал және заманауи би сабақтарын құру әдістемесі. Сабақтың музыкалық дизайнының ерекшелігі, концертмейстермен жұмыс істеу принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ансамбль II

    Мақсаты: Жеке нөмірлер және сюжеттік билер, бұқаралық би қойылымдарын қайталау және қойылым саласында білімі мен дағдыларын тереңдету. Студенттерге этюд құрастыру және хореографиялық композицияларды, комбинацияларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Би ансамблінде сахналау жоспарын және хореографиялық қойылымдарды құрастыру дағдыларын, дайындық жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгеру. Хореографиялық ансамбльдегі сахналау, репетициялық жұмыс және орындаушылық қызмет негіздерін, репертуарлық жоспарларды, көркемдік бағдарламалар мен қойылымдарды әзірлеу әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоу қойылымдарын ұйымдастыру

    Мақсаты: Студенттердің қойылымдық жұмыс дағдыларын, орындаушылық техникасын және шоу-бизнес заңдарын меңгеруі. Мазмұны: Хореографиялық өнер және мәдениет саласындағы шоуларды ұйымдастыру дағдыларын, қоғамдық немесе мәдени өмір іс-шараларын өткізу дағдыларын игеру. Бизнес-шоудың теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін зерттеу. Шоудың спектакльдерінің сипаттамаларын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиядағы кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру

    Мақсаты: Табысты әлеуметтік мінез-құлықтың негізі ретінде әлеуметтік құзыреттілікті қалыптастыру, қаржылық, өмірлік және кәсіби жетістікке жетуге ықпал ететін жеке қасиеттерді дамыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерделеу, бизнес-жоспар құру технологиясын игеру. Хореографиялық ұжымдардың көркемдік жетекшілері ретінде кәсіби қызмет үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру, хореографиялық ұжымдағы тәрбие және ұйымдастыру жұмысын білу. Хореографиялық ұжымдардың әртүрлі түрлерінде сабақтарды сауатты құру және өткізу үшін хореографиялық ұжым басшысының педагогикалық құралдарын зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі кездегі хореография II

    Мақсаты: Студенттердің заманауи хореография саласындағы білімдері мен әдістемелік дағдыларын қалыптастыру. Заманауи би театрының, заманауи пластиканың негізгі бағыттарымен танысу. Заманауи жетекші қоюшы -хореограф үлгілерін оқып білу. Оқу комбинациялары мен этюдтерді өз бетінше қою. Мазмұны: Хореографиялық лексика contemporary техникасын меңгеру, оқыту әдістемесі менрындаушылықтың сауатты көрсетілімін, қазіргі заманғы би саласындағы негізгі білімі мен дағдыларды меңгеру. Сабақты құру әдістемесі, бір - үш минутқа өзбетінше композициия, өзбетінше оқыту әдісін құру дағдыларын игеру. Метроритмикалық суреттермен жұмыс жасау. Заманауи хореографиядағы қозғалыс философиясын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық-бал биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II

    Мақсаты: Балдық хореография оқытушысы тәрбиесі және оқыту принциптері мен мақсаты, бал биін оқыту әдістемесін меңгеру, арнайы пәндер жүйесінде бал билерінің стилистикалық ерекшеліктері мен әдісін меңгеру. Мазмұны: Латынамерикандық бағдарламасының бал билерін орындау және оқыту әдістемесінің білім, білік және дағдылар жүйесін игеру. Қозғалыс үйлестіруді және актерлік экспрессивтілікті дамыту. Бал билерін оқыту әдістемесі: Латынамерикандық бағдарламасы. Еуропалық бағдарламаның бал билерін орындаудың әртүрлі стильдерін, тәсілдері мен әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ би композициясы II

    Мақсаты: Қазақ биі негізінде хореографиялық нөмірлер, шоу – бағдарламалар, театрландырылған концерттер қою және композиция құрудың заңдары мен негіздерін зерделеу; жан – жақты дамыған хореографтарды-би ұжымдарының басшыларын тәрбиелеу. Мазмұны: Дайындық дәрежесі мен жеке қабілеттерін ескере отырып, әр түрлі жас санаттары үшін Қазақ биі сабағын өз бетінше құрастыру. Станокта және залдың ортасында комбинациялар жасау, қазақ халық лексикасы негізінде этюдтер жасау немесе қазақ хореографиясы мұрасының үлгілерін қою. Музыкалық материалды таңдау, концертмейстермен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы эстрадалық би II

    Мақсаты: Студенттерде заманауи эстрадалық би саласында білім мен әдістемелік дағдыларды қалыптастыру. Оқу комбинациялары мен этюдтерді өз бетінше қою. Мазмұны: Disco және Go-go би ретінде, олардың ең танымал тенденциялары. Би шоуы (шоу биі). Эстрадалық бидің жекелеген қимылдарын би композицияларына ("disco", "hip-hop", "street", "techno", халықтық сипатта, классикалық, шығыс) тән этюдтерге біріктіру. Брейк данс және Техно.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық ұжыммен әдістемелік жумыс

    Мақсаты: Хореографиялық ұжым қатысушыларымен жұмыс әдістемесін меңгеру. Мазмұны: Ұжым қызметін ұйымдастыру және басқару әдістемесін зерделеу хореографиялық бағыт. Педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыстың негізгі нысандарын, әдістері мен әдістерін игеру хореографиялық ұжым Ұжымның күнтізбелік-тақырыптық, сабақ жоспарларын жасау дағдыларын меңгеру, оқу және концерттік бағдарламалар, хореографиялық шығармалар жасау ұжым қатысушыларының жас ерекшеліктеріне және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес; оқу этюдтерін, би нөмірлерін, композицияларды құрастыру және қартаю дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Латинамерикалық би композициясы

    Мақсаты: Студенттердің Латын америкасы билері негізінде түпнұсқа композициялар жасау қабілетін дамыту, кәсіби ойлауға тәрбиелеу. Мазмұны: Бұлшық еттерді жылыту, жылыту және жылыту тәсілдерін игеру. Жазу жүйесі: қадам нөмірі, қадам қай есепте орындалады, музыкалық ұзақтығы, аяқтың орналасуы, аяқтың жұмысы, орындалатын қозғалыс (оның атауы), айналу дәрежесі. Фигураларға түсініктемелер мен ескертпелер. Фигураларды басқа қозғалыстармен және фигуралармен біріктіру. Музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын игеру, өз бетінше жазу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
  • Кәсіби қызметте қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін көрсету, нормативтік құжаттар мен экономикалық элементтерін талдау.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, жасанды интеллектпен жұмыс істеу дағдыларына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
  • Хореографиялық өнердің даму тарихында, көрнекті хореографтардың шығармашылығында еркін талдау.
  • Жас және жеке айырмашылықтарды, шығармашылық ұжымдардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау практикасын ескере отырып, хореографиялық білім беруде оқыту әдістерін қолдану, би ұжымының репертуарлық жоспарын жасау.
  • Би техникасын, орындау мәнерін және сипатын меңгеру.
  • Арнайы пәндерді музыкалық көркемдеу арқылы, концертмейстермен құрылымды жұмыс жасай отырып, хореографияға кәсіби тәсілді көрсету.
  • Хореографиялық композицияларды сахналау және репетициялау әдістерін, макияж, декорация, костюм, жарықтандыру, бутафория және реквизиттер арқылы визуалды образ жасау дағдыларын қолдана отырып жобалау, хореографиялық туындылардың қойылымдарын жобалау.
  • Инновациялық педагогикалық тәжірибені қолдану қабілетіне, би-педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға, концерттік-орындаушылық және ағартушылық қызметте өзін-өзі жетілдіруге ұмтылуға қабілетті болу.
  • Ұжымның әлеуетін жетілдіру бойынша жұмыс істеу, кәсіби терминологияны және қозғалыстарды орындау әдістемесін меңгеру.
  • Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын пайдалану.
  • Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, мәдени түрліліктің құндылықтары мен мәдениеттің тұрақты дамуға қосқан үлесін түсіну арқылы хореографиялық өнерді дамыту.
Top