Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M02124 Медиаөнер в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама мақсаты – қазіргі заманғы медиаөнер теориясы мен тәжірибесінен терең білімі бар, жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби деңгейде меңгерген және өз бетімен ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметтерді атқаруға қабілетті медиаөнер саласындағы жоғары деңгейлі мамандар даярлауды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M032 Аудиовизуалды өнер және медиа өндіріс
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Ақпараттық нарық және медиаөнер коньюнктурасы

    Пәннің мақсаты медиаөнімдерді талдау және әртүрлі форматтағы визуалды мәтіндерді түсіну, медиа түрлерін және олардың аудиторияға әсерін зерттеу, визуалды коммуникацияны талдау дағдыларын және тиімді медиа стратегияларын меңгеру, сыни ойлауды дамытуға және қоғамдағы медиаөнімдердің рөлін түсіну, әртүрлі медиамәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиазерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты медиа зерттеулердің теориялық және практикалық мәселелерін білу, медиа нарықты талдау дағдыларын дамыту және мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен сұраныстарын түсіну, медиа аудитория мен медиа нарықты зерттеудің әртүрлі әдістерін үйрену, медиа ресурстарды тиімді басқару және медиа жоспарларды әзірлеу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық медиабизнес

    Пәннің мақсаты медиа жобаларды құру дағдыларын игеру, мазмұнның сапасын арттыру және медианы монетизациялау тәсілдерін зерттеу, медиа өнімдерді жылжыту және жақсарту әдістерін үйрену, сонымен қатар нарық талаптарын түсіну. Пәннің маңызды аспектісі - бұқаралық ақпарат құралдарын шығармашылық бағыттағы және мемлекеттік идеологияны жүзеге асыратын бизнес-жобалар ретінде пайдалану. Медиа жобаларды табысты дамыту және монетизациялау үшін қолдануға мүмкіндік беру, оқытудың нәтижесінде медиа бизнес саласындағы құзыреттілікті және идеологиялық саясат пен мәдени даму мақсаттарына жету үшін медианы пайдалану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиаөнер теориясы

    Пәннің мақсаты - медиа және өнер теорияларын білу, кино өнері теориясына арналған және оны медиа өнердің бір бөлігі ретінде қарастыратын әлемдік деңгейдегі оқулықтармен танысу және талдау. Кино теориясының дамуының әртүрлі кезеңдерінің ерекшеліктерін зерттеу және жетекші кино теоретиктерінің тұжырымдары мен зерттеулерін талдау, негізгі ұғымдарды түсіну, кино және медиа теориясын зерттеу, фильмдер мен жалпы медиаөнерге қатысты сыни ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы мен тәжірибесі

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы өнер туындыларының тарихын және осы саладағы танымал қайраткерлердің еңбектерімен танысу, білу, ерте дәуірдегі үңгір суреттерінен бастап қазіргі заманғы көріністерге дейінгі өнердің дамуын зерттеу, өнертанушы Энрст Гомбрихтің көптеген тілдерге аударылған және бірнеше рет қайта басылған оқулығында ұсынылған ғылыми тұжырымдар мен танымдық пайымдауларды талдау, өнер тарихы мен тәжірибесін зерттейтін отандық ғалымдардың жұмыстарымен танысу, сыни ойлауды, аналитикалық дағдыларды және өнер туындылары дамыған әлеуметтік-мәдени контексттерді түсінуді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Курс ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медиажобаны басқару және дайындау әдістемесі

    Пәннің мақсаты медиа-кеңістікте жобаларды дайындау және басқару принциптерін зерделеу, жасанды интеллект элементтерін оларды құру кезеңінде және басқару процесінде қолдану мүмкіндігімен медиа жобаларды дайындау және басқару әдіснамасын меңгеру, БАҚ менеджменті талаптарын білу және БАҚ-ты дамыту стратегияларын әзірлеу, сондай-ақ медиа жобалардың аудиторияға әсерін болжау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визуалды мәдениет

    Пәннің мақсаты аудиторияны визуалды материалдармен таныстыру әдістерін меңгеру және оларды социологиялық контексте талдау. Фотосуреттер, бейнефильмдер, суреттер және анимациялар сияқты визуалды мәдениеттің әр түрін зерттеу, социологиялық теориялар мен тұжырымдамаларға сәйкес визуалды бейнелерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту, визуалды мәдениеттің қоғамдық идеяларды қалыптастырудағы және әлеуметтік құбылыстарды қабылдаудағы рөлін түсіну, визуалды материалдарды сыни тұрғыдан қоғамдық пікірге әсерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиақұқық негіздері

    Пәннің мақсаты демократиялық қоғамды қалыптастырудағы және жалпықұқықтық мәдениетті дамытудағы құқықтың рөлімен таныстыру, медиақызметті реттейтін құқықтық нормаларды, сондай-ақ қазақстандық және халықаралық заңнамаға сәйкес медиамамандардың құқықтары мен міндеттерін зерделеу және оларды қолдануды үйрену, шығармашылық индустриядағы этикалық мәселелерді зерттеп, кәсіби этика нормалары мен кодекстерімен танысу және осы принциптерді күнделікті өмірде қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиаөнер пәндерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты медиаөнерді оқытудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, әдістеменің даму тарихын және оқытудың маңызды тұжырымдамаларын зерттеу. Материалды ұсыну және әртүрлі мәтіндік жанрларды пайдалану дағдыларын дамыту, пәннің ерекшеліктерін талдау және оны заманауи әдістемені ескере отырып оқытуды үйрену, оқытудың әлемдік тәжірибесімен танысу және оқытудың белсенді әдістерін қолдануға үйрену, медиаөнерді тиімді оқытуға және кәсіби дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кинематография және цифрлық өңдеу

    Пәннің мақсаты кинематография заңдылықтарын игеру және фильмдерді цифрлық өңдеу әдістерін зерттеу, дыбыстың қалыптасуын, көріністердің әртүрлілігін және сандық кинодағы жаңа конфигурацияны бағалау, сандық кинодағы пропорциялардың, масштабтардың және кеңістіктің өзгеруін түсіну, сонымен қатар цифрлық фильмдерді көрудің жаңа мүмкіндіктерін ескере отырып, трансмедиа процестеріндегі ремедиация құбылысын игеру, бейне эссе дайындауды үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медиамәтін прагматикасы

    Пәннің мақсаты тілдік құралдардың коммуниканттардың санасы мен іс-әрекетіне әсерін зерттеу, адресаттардағы мәтіннен туындаған реакцияны талдау және ақпараттың мағынасын ашу және қабылдау, олар жазбаша мәтінді, сөйлеу актісін және графикалық белгілерді қамтитын ақпараттың аудиторияға прагматикалық әсерін анықтау, тілдік құралдардың коммуникация мен ақпаратты қабылдауға, сондай-ақ адресатта саналы қабылдауды қалыптастыруға әсерін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиаөнер: жаңа технологиялар мен көркем стратегиялар

    Пәннің мақсаты – медиа өнер саласындағы жасанды интеллект элементтері бар әлемдік медиа кеңістігінде қолданылатын технологиялар мен стратегияларды зерттеу, аралық коммуникациялық процестердің ерекшеліктерімен, трансмедиа технологияларымен және көркемдік стратегиялармен танысу, сондай-ақ осындай медиа жүйелерді құру, пайдалану және дамыту кезінде болжамды талдаудың ғылыми негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиаөнер социологиясы

    Пәннің мақсаты медиаөнердің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін анықтау, сонымен қатар медиаөнер контекстіндегі әлеуметтану мәселелерін талдау, әлеуметтік танымның фильмдерде қалай көрінетінін және әлеуметтік қарым-қатынастың маңыздылығын түсіну, жеке адамдар мен оқиғаларды әлеуметтік контексте қарастыру және қоршаған ортаға деген көзқарасты талдау, медиаөнерді социологиялық зерттеу әдістерін меңгеру, фильмдерді социологиялық тұрғыдан талдау дағдыларын дамыту және медиаөнерде қалыптасқан әлеуметтік аспектілерді көруді үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Креативті индустрия және медиамаркетингтік стратегиялар

    Пәннің мақсаты креативті индустрияның әлеуетті және нарықтық мүмкіндіктер арасындағы стратегиялық сәйкестігін талдау, инвестициялық қаржыны басқаруды зерттеу, қызмет перспективаларын бағалау және стратегиялық жоспарды әзірлеуді меңгеру, маркетингтік стратегияны құрудағы сапалық және сандық мақсаттарды білу және жаһандық ауқымда шығармашылық индустрияны дамытуды үйрену. Креативті индустрияда стратегиялық ойлау және басқару дағдыларын дамыту, сондай-ақ осы салада табысқа жетудің оңтайлы стратегияларын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сторибординг әдістері

    Пәннің мақсаты кинофильмдерді, анимацияларды, анимациялық графиканы немесе интерактивті медиа тізбектерді алдын-ала бейнелеуді үйрету, сюжеттік тақтада дәйекті иллюстрациялар немесе суреттер жасауды қамтитын графикалық ұйымдастырушылық қызметті игеру, әртүрлі бейнелеу әдістерін қолдана отырып, шығармалардың композициялық құрылымын құруды үйрену, кадрларды құрудан және сценарий жазудан бастап, режиссерлік процесті түсінуге дейінгі сторибординг әдістерін білу, бейнелеу дағдыларын дамыту және кино және анимация өндірісі үшін жоспарлы материал дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Концепт арт негіздері

    Пәннің мақсаты тұжырымдамалық өнердің мәнін түсіну және оның элементтерін, 3D элементтерін, композицияны, рендерингті, Zbrush және басқа ұғымдарды, сондай-ақ сценарий мен символдық дизайнды игеру, концепт өнерін бейнелеу өнерінің бөлігі және оның эстетикалық мәселелерді шешудегі рөлі ретінде қарастыру, өнер туындыларын талдау, зерттеу және концепция өнерінің танымал өкілдерінің еңбектерін сараптау, тұжырымдамалық өнер саласындағы дағдыларын дамыту және оның элементтерін эстетикалық мәселелерді шешу үшін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
  • Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу.
  • Отандық және шетелдік медиа өнерінің қалыптасу үрдістері мен даму перспективаларын білу; медиа өнер саласындағы теориялық және практикалық негіздерді меңгеру; медиа өнері мен медиа мәдениетін зерттеу әдістерін қазіргі медиа нарығының талаптарын ескере отырып зерделеу; бұқаралық коммуникацияларды зерттеудің тәжірибесі мен жаңа парадигмаларын меңгеру; өнер тарихын білу және осы саладағы отандық әрі шетелдік озық тәжірибені зерделеу.
  • Жасанды интеллект мүмкіндіктерін медиа-зерттеу саласында қолдана білу, бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілердің мазмұнын көркемдік талдау әдістемесін меңгеру, сондай-ақ медиа мәдениет саласында тиісті сараптамалық қорытындыларды дайындау дағдыларына ие болу.
  • Медиаөнердің негізгі концепциялары, шек-теулі ықпал ету идеясы және жаңа медиа концеп-туализациясын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жаһандық медиа-нарыққа кіру үшін әлеуетін Медиа өнер: жасанды интеллект элементтері, жаһандану жағдайында ғаламдық ме-диа кеңістікке шығудың жолдары мен формаларын білу, медиаөнім дайындаудың әлемдік тәжірибе-лерін меңгеру.
  • Визуалды мәдениеттің ерекшеліктерін білу, кинематография және цифрлық өңдеудің технологиясын меңгеру, медиамәтін прагматикасын талдау және бағалау. Тәжірибеде цифрлық өңдеудің мүмкіндіктерін қолдану.
  • Медиаөнер саласындағы жаңа технологиялар мен көркем стратегияларды меңгеру, халықаралық медиабизнестің басты қағидаларын білу, отандық медиабизнестің дамуында үздік тәжірибелерді қолдану.
  • Концепт арт негіздерін білу, сторибординг әдістерін үйрену, медиаөнер социологиясындағы негізгі мәселелерді зерттеу және тәжірибеде қолдану. Медиаөнерді социологиялық талдаудың заманауи тәсілдерін, оның ішінде аудиторияны зерттеу, қабылдау теориясы мен медиа әсерлерін бағалау модельдерін білу.
  • Медиажобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және іске асырудың негізгі кезеңдері мен әдістерін білу, медиажобалардың мақсаттарын, құрылымын, мақсатты аудиториясын және нарықтық контекстін түсіну, медиажобаларды басқарудың заманауи құралдары мен технологияларын, соның ішінде бюджеттеу, тайм-менеджмент және тәуекелдерді басқару әдістерін үйрену, медиа-құқық саласындағы халықаралық стандарттар мен практика (мысалы, сөз бостандығы, ақпаратқа қол жеткізу құқықтары) білу. Құқықтық білімді кәсіби медиақызметте, құқықтық сауаттылықты арттыру мен медиаталдау кезінде қолдану.
Top