7M01505 География в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа, кәсіби, әлеуметтік және жеке құзыреттілікке ие, қоғам дамуының серпінділігін ескере отырып, өзін-өзі дамытуға, көшбасшылық пен басқаруға қабілетті білікті педагог-географтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары білім беру жүйесінде тиімді оқытушылық және ғылыми-әдістемелік қызмет атқаруы үшін қажет психология-педагогикалық цикл бойынша кәсіби құзыреттіліктер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, білім беру үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері, ересектерді оқытудың ерекшеліктері, педагогикалық ойлау мен рефлексияны дамыту мәселелері қарастырылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар білім беру үдерісін талдау және жобалау, әдістемелік материалдар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу, заманауи технологиялар мен цифрлық оқыту құралдарын қолдану, педагогикалық зерттеулер жүргізу және білім беру тәжірибесін бағалау салаларында құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан ландшафтысының геоэкологиясы
геоэкологиялық талдаудың принциптері мен әдістерін, аумақты ландшафтық сәйкестендіруді зерттейді; табиғи кешендер мен олардың компоненттерінің тұрақты күйін және тенденцияларын ескере отырып аумақты ландшафтық аудандастыру; табиғи кешендердің морфосульптуралық элементтерін өзгертудегі техногендік әсердің рөлі. Аумақты экологиялық-географиялық ау-дандастыру. Әр түрлі антропогендік факторлардың әсерінен табиғи жиынтықтардың өзгеру ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафттарды экологиялық-географиялық аудандастыру
Курс табиғи кешендер мен олардың компоненттерінің өзгеру тенденцияларын ескере отырып, геоэкологиялық талдау әдістерін, аумақтың ландшафттық сәйкестендіру принциптерін, аумақтың ландшафттық аудандастыруын зерттеуге бағытталған. Табиғи кешендердің морфомүсіндік элементтерінің өзгеруіндегі техногендік әсердің рөлі. Әртүрлі антропогендік факторлардың әсерінен табиғи кешендердің өзгеру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым феноменінде арнайы философи-ялық талдау пәні ретінде қаралады, ғылым-негіздері мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, мамандық және әлеуметтік институттар ретіндегі Ғылым туралы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Географияның теориясы және әдіснамасы
Географияны қазіргі заманғы теориялық мәселелерді тұжырымдай отырып, жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдар, оның қазіргі теориялық және әдіснамалық негіздері арасындағы өзара әрекеттесудің тұтас жүйесі туралы ғылым ретінде зерттейді. Географиялық зерттеудің әдістері мен әдістемесі. Жүйелеу, классификация, зерттеу әдістерінің принциптері, географияның қазіргі мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жердің тірі қабығы және жаһандық қауіп-қатерлер
Пән курсында планетада өмір сүретін барлық тірі компоненттердің функционалды бірлігі, олардың өзара тәуелділігі, жансыз табиғатпен өзара әрекеттесуі және тұтастай жұмыс істеу принциптері туралы түсінік беріледі, жаһандық экологиялық проблемалар мен оларды шешу жолдары талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геоморфологияның қазіргі мәселелері
Қазіргі заманғы өзекті геоморфологиялық зерттеулер, біздің заманымыздың әйгілі зерттеушілері. Эндогендік және экзогендік процестер нәтижесінде морфоқұрылымдық және морфомүсіндік бедер өзгерісі. Мұхит түбін, геосинклиналды аймақтарды, белсенді жанартаулық аймақтарды зерттеу мәселелері. Эндогендік және экзогендік процестердің катастрофиялық көріністері. Бедердің өзгеру динамикасын зерттеудің заманауи әдістері және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнында географияны оқыту әдістемесі
Педагогикалық зерттеулердің әдістемесін, парадигмаларын, қазіргі ақпараттық, педагогикалық технологияларды сараланған, интеграцияланған, дамытатын оқыту технологияларын, құзіреттілікке негізделген оқытудың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-экономикалық картографиялау
Курс картография бойынша пәндік құзыреттілікті тереңдетуге бағытталған. Магистранттар ГАЖ технологияларын, бейнелеу әдістерін, сондай-ақ далалық және камералдық картографиялауды пайдалана отырып, әлеуметтік-экономикалық карталарды құрастыра алады, географиялық процестерді модельдей және болжай алады, кеңістіктік талдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геосаясат
Қазіргі әлемнің геосаяси жағдайының негізгі бағыттарын анықтайтын даму тенденциялары мен кезеңдерін талдауды зерттейді. Сондай-ақ онда мемлекеттердің табиғи-ресурстық әлеуетіне талдау, полицентристік әлемді қалыптастыру негізінде елдердің халықаралық-құқықтық реттелуі, әлемнің саяси картасындағы мемлекеттердің геосаяси қатынастары, қазіргі геосаяси ағымдар және Қазақстанның геосаяси жағдайы ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік географияның өзекті мәселелері
Ғылымның негізгі категорияларын, дәстүрлі және жаңа тұжырымдамаларды, оқыту парадигмаларын, гипотезаларды, әлеуметтік географияның заманауи әдістерін, әртүрлі иерархиялық деңгейдегі аймақтардың дамуына әлеуметтік мониторинг жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік экономикалық дамудың теориялары мен заманауи мәселелері
Жаһандық экономиканың географиясы тұтас жүйе ретінде, оның ішінде макроэкономикалық тұрақсыздық пен дағдарыс құбылыстарының ұлғаюы жағдайында ұлттық экономикалардың өзара әрекеттесу процесінде пайда болатын халықаралық экономикалық қатынастардың әртүрлі нысандары мен әлемдік экономикалық институттармен өзара байланысты әлемнің барлық елдерінің экономикаларын зерттейді. Жаһандану және аймақтық экономикалық интеграция мәселелері. Әлемдік даму дағдарыстары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық географияның өзекті мәселелері
Бұл курс физикалық географияның теориялық мәселелерін, геожүйелердің құрылымы мен қызметін, аумақтық саралау заңдылықтарын түсінуді кеңейтеді. Сондай-ақ, пәнді оқу кезінде география мұғалімдері географиялық процестерге болжам жасай алады, тірі организмдер мен минералды заттардың, қоғамдар мен этностардың материалдық-энергетикалық байланыстарының өзара әрекеттесуін заманауи тәсілдерді ескере отырып зерттей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кешенді елтану және халықаралық туризм
Пән жүйелі және пәнаралық кіріккен сипаттағы білім саласы ретінде кешенді елтану әдіснамасын, рекреациялық табиғатты пайдалануды, халықаралық туризмнің принциптері мен типологиясын, туристік ағындардың географиясын және әлемнің әртүрлі елдерінің экономикасындағы туризмнің рөлін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ физикалық және экономикалық география тұрғысынан макроэкономикалық аймақтар мен әлемнің жекелеген елдерін зерттеу жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиядағы геоақпараттық жүйелер және компьютерлік технологиялар
Кәсіби қызметтің ғылыми-өндірістік және технологиялық мәселелерін, атап айтқанда, географиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру мәселелерін шешу үшін заманауи компьютерлік бағдарламаларды оқытады. Материалдың репрезентативтілігін бағалау әдістері, сандық зерттеу жүргізу кезіндегі сынамалар көлемі, алынған мәліметтерді салыстырудың статистикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- жоғары білімнің дидактикасын, мұғалімді даярлау аспектісіндегі педагогикалық менеджментті біледі; бағдарламаларды жобалайды және әзірлейді, заманауи ақпараттық технологиясын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; ғылыми зерттеулерді коммерцияландыру тетіктерін қолданады;
- мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде көп мәдениетті және көптілді ортада қарым-қатынас құралы ретінде сөйлейді;
- экономикалық, әлеуметтік, саяси география саласындағы білімін көрсетеді; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастыра алады;
- кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады; жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді оқу процесіне қалай тарту керектігін біледі.
- табиғаттағы табиғи құбылыстар мен экологиялық процестердің заңдылықтарын талдайды; ақпараттық технологиялар, географиялық заңдар, модельдер және оларды кәсіптік қызмет барысында, сонымен қатар практикалық, ғылыми және зерттеу жұмыстарын орындау кезінде қолдана алады;
- философия, педагогика, психология және география саласындағы тұжырымдамалық, теориялық, қолданбалы, пәнаралық білімді түсіндіреді; кәсіби зерттеулерде физикалық, экономикалық, экологиялық, картографиялық ғылымдарда ғылыми зерттеулерді қолданады
- академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапкершілік алады; бастама көтеріп, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді таба алады;педагогикалық қызметті таратады;оқу процесінде жасанды интеллектті қолданады.
- Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді; физикалық, экономикалық, әлеуметтік, саяси география саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдай алады және бағалай алады;