Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04103 Тұрақты ауыл шаруашылығы және ауылдық аумақтарды дамыту в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономика саласындағы теориялық білімді меңгерген, оларды іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті және өмір бойы үздіксіз кәсіби өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі дамытуға дайын жоғары бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Тағамдық қауіпсіздік және өсімдік шикізаттан өнделген тағамдарының сапасын бақылау

    Өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етудің Нормативтік-құқықтық базасы. Өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі қызметті ұйымдастырудың халықаралық және қазақстандық практикасы. Өнімдерге генетикалық түрлендірілген өнімдер мен қоспаларды пайдалану қауіпсіздігін бағалау әдістерін қолдану. Өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерін азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және сапасын бақылау тәсілі ретінде сертификаттаудың әлемдік тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауыл аумақтарында ақпараттық-кеңес беру қызметтерін дамыту

    Ауылдық аумақтарды дамыту тұрақтылығының және ақпараттық-консультациялық қызметтің (АКҚ) болуының өзара байланысы. АКҚ құрылымын құру және жұмыс істеу механизмі. АКҚ құрудың нақты аспектілері. Ақпараттық-кеңес беру қызметі мен жергілікті билік органдарының, түрлі салалық құрылымдардың өзара іс-қимылы. Қызметтің атауы және сипаттамасы. Дамыған елдерде қызметтің қалыптасуы мен жұмыс істеу тәжірибесін талдау. Аграрларда бар мәселелерді шешу бойынша іс-шаралар әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: Қазақстан Республикасы білім беру кеңістігінің түрленуі жағдайында жоғары білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін сыни тұрғыдан ұғынуға және қолдануға бағытталған магистранттардың ғылыми-педагогикалық құзыреттерінің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: жаһандану жағдайында білім беру процесін белсенді жоспарлау іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған білім беру жүйесінде ұйымдастырудың, тұлғаның білім беру және тәрбиелік әлеуетін модельдеудің қазіргі заманғы әдістері мен тәсілдері. Оқыту әдістері: интерактивті әдістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тұрақты ауыл шаруашылығы технологиялары (өсімдік шаруашылығы)

    Өсімдік шаруашылығының сала және ғылым ретіндегі маңызы. Дала дақылдарының биологиялық ерекшеліктері және оларды өндірістік топтау. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруде инновациялық технологияларды қолдану. Инновациялық технологиялар ауыл шаруашылығын тұрақты дамыту факторы ретінде қарастыру. Қазіргі егіншілік жүйесі. Өсімдік шаруашылығында өсімдіктерді қорғаудың заманауи құралдарын, минералдық тыңайтқыштарды және ресурс үнемдеуші технологияларды пайдалану. Ауыспалы егісті құру принциптері және Солтүстік Қазақстан жағдайында өсірудің нөлдік технологиясын қолдану тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Ғылыми қызметтің әдіснамалық және этикалық негіздерін меңгеру, сыни талдау және рефлексивті ұғыну арқылы ғылыми бірегейліктің іргетасы ретінде зерттеушілік мәдениетті дамыту. Мазмұны: Заманауи академиялық орта трансформациялану жағдайында ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздерін, құндылық-мағыналық бағдарларын және нормативтік-этикалық реттеушілерін жүйелі түрде зерделеу. Ғылыми рефлексияның дамуына, академиялық адалдық және зияткерлік шыншылдық қағидаттарын сақтауға ықпал ететін когнитивтік, дүниетанымдық және мінез-құлықтық ұстанымдар ретінде зерттеушілік мәдениетті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Магистранттардың ғылым тарихы мен философиясын зерделеуі ғылыми білімнің кумулятивті дамуына ғана емес, сонымен қатар ғылыми танымның әдіснамалық құралдарын қалыптастыруға да ықпал етеді. Ғылым феномені оқу пәні ретінде емес, ғылыми үдеріс ретінде, яғни ғылыми білімнің дамуына қарай туындайтын мәселелерді шешу үдерісі ретінде оқытылады.Оқыту әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауыл аумақтар дамуының статистикалық қамтамасыз ету

    Ауылдық аумақтардың жай-күйі мен даму деңгейін айқындау процесінде қолданылатын статистикалық көрсеткіштерді жүйелеу және топтастыру. Ауылдық аумақтардың өңірлік ерекшеліктері және олардың статистикалық есептілікте көрсетілуі. Салалық статистиканың ерекшелігі. Статистикалық есептілікте ауыл халқының өмір сүру деңгейі мен жұмыспен қамтылу деңгейін көрсету. Бастапқы статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау рәсімі. Зерттеу нәтижелерін визуализациялау үшін кестелік және графикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тұрақты ауыл шаруашылығы технологиялары (мал шаруашылығы)

    Ауылшаруашылық жануарларының пайда болуы және эволюциясы. Ауылшаруашылық жануарларының сыртқы түрінің жыныстық, тұқымдық және жас ерекшеліктерін зерттеу әдістері. Ауыл шаруашылығы жануарларын азықтандыру, өсімін молайту және ұстау негіздері мен технологиясы. Мал шаруашылығында, қой шаруашылығында, жылқы шаруашылығында, түйе және құс шаруашылығында мал шаруашылығының заманауи технологиялары. Мал шаруашылығындағы зоотехниканың және зоогигиенаның негіздері. Асыл тұқымдық жұмыс нәтижелерінің жиынтық есебі (бағалау туралы есеп): құрастыру техникасы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл аумақтарында кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру

    Ауылда кәсіпкерлік қызметті жүргізу ерекшеліктері. Қолда бар және жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік субъектілерінің салалық құрылымы. Ауылда бизнес жүргізудің артықшылықтары мен кемшіліктері. Алынған табыс деңгейі мен ауылдық аумақтардағы әлеуметтік-экономикалық өмір деңгейінің өзара байланысы. Кәсіпкерліктің мәні туралы көзқарастардың эволюциясы. Тәуекел үлесі жоғары ғылымды қажет ететін және жоғары технологиялық салалардағы венчурлық бизнес. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік қолдау шаралары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Экологиялық тұжырымдамалар және ауыл шаруашылығы. Тұрақты даму

    Тұрақты дамудың қолданыстағы тұжырымдамасының үштұғырлы негізі. Адамзат пен қоршаған орта арасындағы қарым-қатынастың инновациялық түрін қалыптастыру қажеттілігі. Табиғи ортаның ықтимал бұзылуына әкелетін кез-келген мүмкіндіктерді жою. Біздің заманымыздың экологиялық дағдарысының басталуы, себептері мен салдары. Ғылымның даму тарихы мен кезеңдері – экология. Адамның табиғатқа теріс әсерінің артуы және экологиялық ғылымның өсіп келе жатқан рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Циркулярлы және тұрақты бизнес үлгілері

    Экологиялық, әлеуметтік және басқарушылық тұрақты даму аспектілерін (ESG) және циркулярлық экономика принциптерін ескере отырып, бизнес-модельдерді қалыптастыру мен трансформациялаудың заманауи тәсілдерін зерделеу. Курс қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға, ресурстарды тиімді пайдалануға және қоғам, бизнес пен қоршаған орта үшін ұзақ мерзімді құндылықты құруға мүмкіндік беретін бизнес-модельдерді жобалау әдістерін ашып көрсетеді. Тұрақты даму және ESG тәсілдері. Инновациялар және трансформация. Тұрақтылықты бағалау және басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тағамдық қауіпсіздік және мал шаруашылық шикізатынан өңделген тағамдарының сапасын бақылау

    Жануарлар шикізатынан алынатын азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің нормативтік-құқықтық базасы. Азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы халықаралық аспектілер. Жануарлар шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі қызметті ұйымдастырудың қазақстандық практикасы. Азық-түлікке генетикалық түрлендірілген өнімдер мен қоспаларды пайдалану қауіпсіздігін бағалау. Азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және сапаны бақылау әдісі ретінде жануарлар шикізатынан тамақ өнімдерін сертификаттаудың әлемдік тәжірибесін талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жабық циклді экономика

    Пән білім алушылардың тұрақты даму, ресурстарды үнемдеу және экономикалық үдерістерді экологиялық тұрғыдан жауапты жобалау бойынша жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Курс ресурстарды тұтынудың сызықтық моделінен ресурстар қайта пайдаланылатын және қалдықтар құнды шикізат ретінде қарастырылатын тұйық циклді модельге көшудің принциптері мен механизмдерін зерделейді. Өнімнің өмірлік цикліне экологиялық және экономикалық талдау. Циркулярлық экономиканың саясаты мен реттеуші тетіктері. Тұрақты өндіріс және тұтыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроэкотуризм

    Агроэкотуризмнің белсенді дамуы мен елдердің урбанизациясының қарқынды өсуінің өзара байланысы. Туристік қызмет түрінің белсенді дамуына кедергі келтіретін тосқауылдарды, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою. Туристік инфрақұрылымды кешенді жетілдіру. Агроэкотуризмнің даму деңгейінің жергілікті билік органдарына тәуелділігі. Бизнестің осы түрін дамытудың құқықтық негіздері. Агроэкотуризм өкілдерін кластерлерге біріктірудің артықшылықтары. Кәсіпкерлік қызметтің осы түріне тәуекел деңгейінің әсерін азайту жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биоэкономика

    Мемлекеттер -тұрмыстық қалдықтарды қайта өңдеу бойынша әлемдік көшбасшылар. Отандық экономикада және шетелде тұрмыстық қалдықтармен жұмыс істеу жүйесін дамытудың қалыптасқан үрдістері. Аумақтық бөліністе қоршаған ортаны ластау көздерінің болуын анықтау. ЕО елдерінде және Қазақстан Республикасында қалдықтардың қауіптілік дәрежесіне байланысты олардың жіктелуін салыстырмалы талдау. Биоэкономиканың дамуын заңнамалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауыл әлеуметтануы

    Ауыл әлеуметтануының ерекшеліктері. Ауыл тұрғындарының өмір сүру деңгейінің аймақтың, ауылдық елді мекеннің әлеуметтік-экономикалық даму деңгейіне тәуелділігі. Ауылдық аумақтарды дамытудың шешілмеген өткір әлеуметтік-экономикалық проблемаларын анықтау. Ауыл халқының дәстүрлі өмір салты. Қазақстанның ауылдық аймақтарын әлеуметтік-мәдени саралаудың ерекшеліктері. Жергілікті атқарушы билік органдарының рөлін күшейту арқылы ауылдық аумақтарды кешенді дамыту үшін инвестициялар тарту қажеттілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауыл аумақтарды дамытуға халықты тарту

    Өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму деңгейінің ауыл халқын ауылдық аумақтарды дамыту процесіне тарту дәрежесіне тәуелділігі. Жергілікті тұрғындардың жергілікті өзін-өзі басқару мәселелеріне белсенді қатысу қажеттілігі. Ауыл әкімдерін тікелей сайлау. Өңірлерде әртүрлі салалық бағдарламаларды іске асыру тәжірибесі: артықшылықтары мен кемшіліктері. Өңірлік даму бағдарламаларын әзірлеу және одан әрі іске асыру процесіне халықты тартудың еуропалық тәжірибесін талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауыл аумақтарының тұрақты дамуы: аймақтық бағдарламаларын әзірлеу тәсілдері

    Ауылдық аумақтарды дамытудың нормативтік-құқықтық базасы. Аймақтық бағдарламаларды әзірлеу әдістемесі. Өңірлік проблемалар және оларды облыстық және республикалық деңгейлерде іске асырылатын өңірлік бағдарламалардың мазмұнында көрсету. Өңірдің аумақтық, салалық, әлеуметтік-экономикалық, демографиялық және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, ауылды дамыту бағдарламаларын әзірлеу. Қабылданған және орындалған өңірлік бағдарламаларды іске асырудың толықтылығы мен уақтылылығын талдау. Өңірді дамыту бағдарламаларының тұрақтылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық ауыл шаруашылығы

    Аумақтық аспектіде органикалық ауыл шаруашылығы өнімдеріне сұранысты талдау. Қазақстан ішінде және одан тыс жерлерде органикалық өнімді өткізу нарығының қалыптасқан жай-күйін бағалау. Ел аумағында органикалық ауыл шаруашылығының дамуын бәсеңдететін себептерді, факторлар мен жағдайларды анықтау. Экологиялық қауіпсіз өнімді сипаттайтын терминдер. Осы тұжырымдаманың этимологиялық қолданыстағы тәсілдердің мазмұны мен айырмашылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін көрсету, кәсіби салада тілдік дағдыларды қолдану.
  • Ауылдық жерлерде өндірістің технологиялық және экологиялық аспектілерін түсіндіру.
  • Қызметтің кәсіби саласын реттейтін негізгі заңнамалық-құқықтық актілерді сипаттау; экономикалық көрсеткіштерді есептеу және ұйымның одан әрі дамуын жоспарлау және болжау үшін ақпаратты түсіндіру.
  • Басқарушылық шешімдерді негіздеу кезінде әрі қарай пайдалану үшін кәсіпорын қызметінің қаржылық-экономикалық көрсеткіштерін талдау. Макро және микро деңгейдегі экономикалық дамудың заңдылықтары мен тенденцияларын түсіндіру.
  • Зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми зерттеу мен талдауды жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу. Жұмыс тақырыбы бойынша зерттеу жүргізу барысында түрлі ақпарат көздерін іздеу және пайдалану мүмкіндігі.
  • Кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру; білім беру процесінде және кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану.
  • Жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесіне бағдарлану және әртүрлі әлеуметтік-экономикалық жүйелердің, сондай-ақ қазақстандық социумдағы ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылық-мағыналық бағдарларын ескеру.
  • Өңірлік еңбек және жұмыспен қамту нарығына бағдарлану және әріптестермен оң сындарлы өзара қарым-қатынас қалыптастыру.
Top