Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08401 Балық шаруашылығы және ихтиология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Осы пән бойынша студенттер экологияның негізгі принциптерін, адамның табиғи жүйелермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тұрақты дамуға қол жеткізу тәсілдерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері экология туралы білімді қалыптастыру, орнықты даму тұжырымдамасын түсіну, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, адам денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі экологиялық проблемаларды талдау, БҰҰ-ның Орнықты даму мақсаттары сияқты экология және орнықты даму саласындағы халықаралық келісімдер мен бастамалар шеңберінде салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениеті және іс-әрекеттің жүйелік салдарын (тәуекелдерін), өмір қауіпсіздігін, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың орнықты дамуын болжай және бағалай білу; қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін және тұрақты дамуға ықпал ететін заманауи технологиялар мен тәжірибелерді зерттеу болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті

    Бұл пәннің мақсаты қазіргі замандағы инклюзивті қоғам құрудың мәдени, әлеуметтік және құқықтық аспектілерін қарастыру болып табылады. Инклюзивті мәдениет – адамдардың нәсіліне, жынысына, мүмкіндіктеріне, дініне, әлеуметтік жағдайына немесе басқа да айырмашылықтарына қарамастан, барлығын тең құқықты, құрметпен және қолдаумен қабылдауға бағытталған мәдени орта қалыптастыруды көздейді. Аталмыш пән арқылы білім алушылар инклюзивті мәдениеттің негіздерін түсінеді, әлеуметтік теңдік пен инклюзияны қолдайтын әдіс-тәсілдерді меңгереді, әртүрлі ортада инклюзивті қағидаларды қолдануға дайын болады, қоғамдағы кемсітушілікке қарсы тұра алатын азаматтық ұстаным қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Паразитология

    «Паразитология» курсының мақсаты, әр түрлі таксономиялық топтардағы паразиттік организмдердің морфологиясы мен физиологиясының егжей-тегжейлі зерттеуі, олардың паразиттік өмір салтына, өмірлік циклдерге бейімделу ерекшеліктері және т.б. Паразиттік организмдердің патогендіктілігіне, адам мен жануарлардың инфекциясының жолдарына, сондай-ақ паразиттік аурулар мен диагностиканың алдын алуға, ауруханаларда да ерекше назар аударылады. Студенттер болашақ мамандығында және өмірде пайдалы болатын білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гистология цитология негіздерімен

    Оқу пәнінің мақсаты тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі организм мен жасуша арасындағы қарым-қатынас туралы, көп жасушалы организмде жасушалардың дамуы мен тіршілігін реттейтін интеграциялық механизмдер жүйесі туралы, Өсімдіктер мен жануарлар тіндерінің гистогенезі, құрылымы мен қызметі туралы білім алу; қоршаған орта өзгерген кезде тіндерді ұйымдастырудың және тіндердің гомеостазын сақтаудың жалпы принциптері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балықтар морфологиясы

    Оқу пәнінің мақсаты балық организмінің сыртқы және ішкі құрылымының морфологиялық және функционалдық негіздерінің қалыптасу заңдылықтарын зерттеу; балықтардың жеке даму заңдылықтарын, олардың филогенезі мен систематикасын анықтау; балықтардағы морфологиялық түзілімдердің сапалық және сандық айырмашылықтарын анықтау, әр түрлі экологиялық жағдайда өмір сүру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат

    Бұл пәннің мақсаты - студенттерге ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін, құрылымын, кезеңдерін үйретуді және ғылыми жазу мен академиялық хат талаптарына сай жазу машығын қалыптастыруды мақсат етеді. Пән студенттерге ғылыми таным процесін түсіндіруге, деректермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және ғылыми мәтін құрастыруға көмектеседі. Аталмыш пәнді игеру барысында студент ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін меңгереді, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және тұжырымдау қабілетін дамытады, академиялық нормалар мен талаптарға сай сауатты жазуды игереді, ғылыми жобаларды дайындауға, презентация жасауға және баяндауға дайын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зоология

    Оқу пәнінің мақсаты студенттерге арасында жануарлардың құрылымын ұйымдастыру деңгейлері мен жоспарлары, жануарлар әлемі эволюциясының негізгі бағыттары, жеке тұлғаның жалпы және экологиялық мәдениетін қалыптастыру, жануарлар әлемінің алуан түрлілігін саналы қабылдау және оның биосфераның Ғаламдық экожүйе ретіндегі маңызы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Оқу пәнінің мақсаты генетиканың заманауи міндеттері тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті сипаттайтын белгіленген жалпы заңдылықтардан туындайды. Бұл міндеттерге гендердің өзгеру механизмін, гендер мен хромосомалардың көбеюін, гендердің әрекетін және олардың элементар реакцияларды бақылауды және бүкіл денеде күрделі белгілер мен қасиеттердің пайда болуын зерттеу жатады. Сонымен қатар, органикалық табиғаттың дамуындағы тұқым қуалаушылық, өзгергіштік және таңдау процестерінің өзара байланысын зерттеу қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (АИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында студенттер курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Пәнді меңгерген білім алушы мынадай құзыреттерге ие болуы тиіс: жасанды интеллект технологияларының көмегімен практикалық міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын білу; жасанды интеллект технологиялары құралдарымен деректерді өңдеу міндеттерін шеше білу; жасанды интеллектті жобалау негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гидрология

    Пәннің мақсаты - студенттерге Гидрология, табиғаттану саласындағы зерттеу әдістері, су объектілерін қалыптастыру факторлары: мұхиттар, теңіздер, көлдер мен өзендер, су қоймалары, батпақтар, мұздықтар, топырақ және жер асты сулары, болжау әдістері және қауіпті гидрологиялық құбылыстардың алдын алу жолдары туралы негізгі білім беру беру болып табылады. Нәтижесінде студенттер гидронимдер түрін біліп, саласын, сағасын зерттеп, суды ұтымды пайдалну жолдарын, тарифтерін, гидро шығын есептерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балықтар физиологиясы су токсикологиясы негіздерімен

    Оқу пәнінің мақсаты оқу балықтардың физиологиясын, олардың құрылымын, мүшелерінің функцияларын, дамудың барлық кезеңдеріндегі өмір салтын, балықтардың уақыт пен кеңістікте таралуын, олардың жүйеленуін, эволюциясын және абиотикалық, биотикалық факторлардың балық өміріне әсерін зерттейді. Су токсикологиясының балықтардың дамуына әсері. Судың құрамы, түсі мен мөлдірлігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балықтар эмбриологиясы

    Оқу пәнінің мақсаты оқу пәндерін оқытудың мақсаты-балық ағзасының сыртқы және ішкі құрылымының морфологиялық негіздерін зерттеу, студенттердің сау балық ағзасының өмірлік процестері, осы процестерді реттеудің механизмдері мен заңдылықтары, физиологиялық процестердің қазіргі заманғы балық шаруашылығын ұйымдастыру үшін қажетті бағытта саналы түрде өзгеруі туралы білім алуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Суқоймаларының мониторингі

    Пәннің мақсаты қоршаған орта сапасының жай-күйі, негізінен табиғи ресурстардың зиянды заттармен ластану дәрежесі және осы процестің адамдарға, жануарлар мен өсімдіктер әлеміне әсері, сонымен қатар физикалық факторлардың, патогендік микроорганизмдердің болуын анықтау. Су-құнды табиғи ресурс. Ол өмірдің негізін құрайтын метаболизм процестерінде ерекше рөл атқарады. Қалалардың өсуі, өнеркәсіптің қарқынды дамуы, ауыл шаруашылығының интенсификациясы, суармалы жерлердің едәуір кеңеюі, мәдени-тұрмыстық жағдайлардың жақсаруы және басқа да факторлар сумен қамтамасыз ету проблемаларын күрделендіре түсуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Гидробиология

    Курстың мақсаты: студенттердің жердің су экожүйелерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыру.Осы мақсатқа жету үшін курстың келесі міндеттері бөлінеді: студенттердің тұщы және теңіз су қоймалары туралы жалпы түсініктерін, гидробионттардың тіршілік ету ортасы ретінде судың физикалық және химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін қалыптастыру;студенттердің гидробионттардың тіршілік формалары туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыру (планктон, бентос, перифитон, нейстон, нектон); студенттердің тіршілік ету ортасының физикалық және химиялық жағдайларына байланысты гидробионттар экологиясының негізгі белгілері туралы білімі мен түсініктерін қалыптастыру.Студенттерде гидробионттардың су ішілік процестердегі рөлі, су экожүйелерінің тұрақтылығы туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Базалық шетел тілі

    Оқу пәнінің мақсаты оқу базалық шет тілі пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады. Биологияға кіріспе терминология әдістері; шет тілінде негізгі биологиялық терминдердің кәсіби сөздігін қалыптастыру; жасуша құрылымы мен қызметі; прокариоттар мен эукариоттар; тірі организмдер әлемі. Жасушалық теория; өмірді жіктеу, негізгі ұғымдар. Систематика; вирустар. Бактерия. Бұл қарапайым: саңырауқұлақтар патшалығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су қоймасының биоөнімділігі

    Мақсаты-теориялық және практикалық қызығушылық тудыратын қазіргі гидробиологияның маңызды бағыты ретінде су объектілерінің трофодинамикасы мен биологиялық өнімділігі туралы іліммен танысу. Курстың міндеттері-әртүрлі типтегі су қоймаларында бастапқы және қайталама өндіріс процестері туралы түсінік беру, өнімді анықтау әдістерімен таныстыру, биотикалық тепе-теңдікті құруға үйрету, балық өнімділігін арттыру әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ихтиология

    Оқу пәнінің мақсаты оқу ихтиология омыртқалылар зоологиясының балықты, олардың құрылымын, мүшелерінің қызметін, дамудың барлық кезеңдеріндегі өмір салтын, балықтардың уақыт пен кеңістікте таралуын, олардың жүйеленуін, эволюциясын зерттейтін бөлімі. Ихтиологиялық зерттеулер балық аулау мен балық өсіруді дамытуды қамтамасыз ете отырып, балық шаруашылығын ұтымды жүргізуге ықпал етеді. Балықты жан-жақты зерттеу бірқатар маңызды жалпы биологиялық жалпылау жасауға мүмкіндік берді: түрлер, өзгергіштік және эволюция, балықтардың таралуы (биполярлық, амфибореализм, фаунистік кешендер теориясы), даму теориясы (даму кезеңдері және т. б.) және көші-қон, популяция динамикасы және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ ( орыс тілі)

    Пәннің мақсаты әр сабақта ағылшын тілі, тілді қолдана отырып, биологиядағы өз дағдылары мен дағдыларын көрсету, мәселелерін ағылшын тілінде шешу, материалдың бір бөлігін ағылшын тілінде талқылау, қазақша және орысша тілінде балықтардың кейбір түрлерін және олардың терминдерін оқып үйрену, ағылшын тіліндегі сөздерді ғана емес, сонымен қатар сөздер мен терминдердің мағынасын білдіру және қолдануды білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Пәннің мақсаты білім алушылар осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін қазақ (орыс) және ағылшын тілінің айтылу, орфография, граматика және лексика қиындықтарын меңгеруге ықпал ететін жаттығуларды орындай алуы тиіс. Шетел тілінде балықтардың кейбір түрлерін және олардың терминдерін оқып үйрену, ағылшын тіліндегі сөздерді ғана емес, сонымен қатар сөздер мен терминдердің мағынасын білдіру және қолдануды білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Санитарлық гидробиология

    Пәнді оқытудың мақсаты міндеттерді су қоймалары мен ағындардағы өзін-өзі тазарту, олардағы таза суды сақтау, олардың дизайны мен жұмысын жақсартуға бағытталған. Өзін-өзі тазартудың барлық процестеріне бірқатар факторлар (биологиялық, химиялық және физикалық) қатысатындықтан, оларды жан-жақты ескеру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ихтиопатология

    Ихтиопатологияның мақсаты жұқпалы, инвазиялық, жұқпалы емес ауруларды және балықтың улануын зерттейтін ветеринария бөлімі. Микробиология, Гельминтология, протозоология, патфизиология, Биохимия, патанатомия, Гидробиология, су токсикологиясы және басқа пәндермен тығыз байланысты; эпизоотологияны, клиникалық ағымды, патогенезді, диагностиканы, балық аурулары мен улануды және басқа да гидробионттарды емдеуде осы ғылымдардың әдістері мен ережелерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарлық бекіре балығын өсіру

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты тауарлық бекіре тұқымдас балық өсіру пәнін игерудің мақсаты оның қазіргі заманғы әлемдік азық-түлік өндірісіндегі рөлі, әлемдік аквамәдениеттің негізгі объектілері және оларды өсіру географиясы, балық өсіру ғылымын зерттеудің перспективалық бағыттары, балық шаруашылығындағы суды биологиялық тазартудың принциптері мен әдістері, аквакультурадағы селекциялық-асылдандыру жұмыстарының міндеттері мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биометрия

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты биологиялық заңдылықтардың ықтималды сипаты туралы түсінік қалыптастыру, Вариациялық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістемелерін және олардың балық шаруашылығын зерттеудің типтік міндеттеріне қолданылуын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрохимия

    Пәннің мақсаты: студенттерді гидрохимияның теориялық негіздерімен таныстыру, кеңістікте және уақытта табиғи сулардың химиялық құрамының өзгеруі туралы студенттерге түсінік беру, олардың химиялық құрамының қалыптасу факторлары, аймақтық гидрохимия, атмосфералық жауын-шашынның, өзендердің, көлдердің және жер асты суларының гидрохимиясы негіздерін қарастыру. Студенттер гидрохимиялық талдаудың негізгі әдістерімен, зерттеудің гидрохимиялық әдістерімен, жер үсті суларының мониторинг жүйесімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік балық өсіру

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты аквариумдарды жасау және олардың сәндік дизайны, су режимінің параметрлерін бақылау, балықты ұстау және көбейту, балық аурулары және олармен күресу, аквариум өсімдіктері мен жануарлары, аквариум балықтарының сипаттамасы. Сәндік балықтар, жоғары сулы өсімдіктер мен омыртқасыздарды өсіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аквакультура

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты балық, омыртқасыздар, шаян тәрізділер мен балдырларды өсіру, яғни табиғи су қоймаларында балық қорын жасанды түрде көбейту - бұл балық қорын сақтауға, көбейтуге және сапалы жақсартуға бағытталған шаралар кешені. Бұл іс-шараларға балық өсіру, балық шаруашылығы мелиорациясы, балық пен жем ағзаларын жерсіндіру, сондай-ақ балық аулауды нақты реттеу жатады. Балық қорын жасанды түрде көбейту міндеті өзендердегі балық қорын арттыру болып табылады. Көлдер, су қоймалары, теңіздер мен мұхиттар. Адамның экономикалық іс-әрекетінің су объектілері мен оның тұрғындарына үнемі өсіп келе жатқан әсері жағдайында тапсырманы орындау үшін балықтардың өмірлік циклінің маңызды кезеңдерін - көбеюді, уылдырықты, және олардың өмір сүруін арттыру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері студенттерде биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің молекулалық механизмдері туралы жүйелі білім қалыптастыру; медициналық-биологиялық және клиникалық пәндерді одан әрі зерделеу үшін теориялық база құруды қамтамасыз ету. Биохимия тірі ағзаның жасушалары мен тіндерінде оның әртүрлі жағдайларында өтетін молекулалық процестердің мәні мен маңыздылығын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сала ихтиологиясы

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты негізгі коммерциялық балықтар. Балық және балық жүйесі. Зоогеографиялық аймақтар бойынша тұщы су өтетін балықтардың таралу ерекшеліктері. Қос тыныс алатын, сүйек ганоидтары,албырт, ципринидтер. Жалпы балықтардың биологиялық жалпылау жасауға мүмкіндік берді: түрлер, өзгергіштік және эволюция, балықтардың таралуы (биполярлық, амфибореализм, фаунистік кешендер теориясы), даму теориясы (даму кезеңдері және т.б.) және көші-қон, популяция динамикасы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балық аулауды ұйымдастыру және басқару

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты су биоресурстарын іздеу және өндіру (аулау), су биоресурстарын аулауды қабылдау, өңдеу, қайта тиеу, тасымалдау, сақтау және түсіру, балық кәсіпшілігі флотының кемелерінде осы су биоресурстарынан балық және өзге де өнімдер өндіру жөніндегі кәсіпкерлік қызмет. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидробионттардың биологиясы

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты ресурстарды ұтымды пайдалану негізінде балық пен басқа да гидробионттарды өндірудің технологиялық процестерін жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажет мұхиттардың балыққа жатпайтын балық аулау объектілері туралы білімді қалыптастыру. Балық пен гидробионттардың негізгі кәсіпшілік түрлерін анықтауда біліктер мен дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану концепциясы

    Пәнді оқыту мақсаты: биосферадағы және қоғамдағы эволюциялық үрдістерге қазіргі кездегі жаратылыстану ғылымдарының жетістіктері мен жаратылыстану саласындағы базалық білімдерді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын меңгеру, сонымен қатар, қалыптасқан дүниетаным негізінде әлем картинасының қазіргі концепцияларын түсінуге түлектің қабілеті мен дайындығында, жаратылыстану және қоғамдық ғылымдардың жетістіктерін меңгеру; ғылыми ойлау мәдениетін меңгеру, фактілер мен теориялық ережелерді жинақтау, талдау және синтездеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балық қорын қалыптастыру теориясы

    Пәнді оқытудың мақсаты біздің идеяларымызда қоршаған әлемнің құбылыстары бағынатын балық санының объективті заңдылықтарын көрсету. Балықтардың барлық өкілдерінің таралуы және балықтардың қоныс аударуы, сондай-ақ қоныс аудару, көбею және тамақтану жолдары. Адамның экономикалық іс-әрекетінің су объектілері мен оның тұрғындарына үнемі өсіп келе жатқан әсері жағдайында тапсырманы орындау үшін балықтардың өмірлік циклінің маңызды кезеңдерін - көбеюді, уылдырықты, кәмелетке толмағандарды бақылауды және олардың өмір сүруін арттыру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балық аулау

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты балықты аулау тәсілдерінде, балық өсіру және балық шаруашылығы тәсілдерінде білім мен дағдыларды қалыптастыру, қандай да бір кәсіпшілік объектілерді өсіру үшін жасанды жағдайларда қоршаған орта жағдайларын таңдау және реттеу қабілеті. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тірі тамақ түрлерін өсіру

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты тамақтану-бұл қоршаған ортаның балық ағзасындағы тіршілік ету, өсу, көбею және метаболизмге әсер ететін маңызды әсері. Пәннің негізгі бөлімдері: топырақ олигохеттері, жер құрттары,( зымырандар), хирономид дернәсілдер, микробалдырлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тоған балық шаруашылығы

    Пәнді оқытудың мақсаты тоған балық шаруашылығы-бұл балық өнімдерінің барлық түрлерін алу үшін арнайы жабдықталған табиғи және жасанды су қоймаларында өсіру үшін жоғары өнімді балық түрлерін пайдаланатын экономикалық қызметтің бір түрі. Тоған балық шаруашылығы сонымен қатар балық тоғандарын, бассейндерді және су қоймаларының басқа түрлерін ұйымдастыру бойынша шаралар кешенін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балық аулаудағы еңбекті қорғау

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты жаңа объектілерді жобалау және салу, жұмыс істеп тұрғандарын қайта жаңарту және техникалық қайта жарақтандыру, балық шаруашылығында жұмыстар жүргізуге байланысты өндірістік процестер мен технологиялық жабдықтарды жобалау .Ішкі су айдындарында балық өсіру және өсіру кезінде талаптар сақталуға тиіс. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есеп, статистика және бақылау

    Оқу пәнінің мақсаты-жұмыс үшін маңызды құралдардың бірі, шешім қабылдау үшін көрнекі ақпарат алуға мүмкіндік береді. Статистика жинау мүмкіндіктерінің кең тізімін ұсынады. Есептердің нәтижелері кестелер, диаграммалар (баған, сызықтық, секторалдық)түрінде ұсынылуы мүмкін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су санитарлық микробиологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты қоршаған орта объектілерін - су, топырақ, ауа, тұрмыстық заттар, сондай-ақ тамақ өнімдерін микробиологиялық зерттеу әдістерін әзірлеу, жетілдіру және бағалау. Зерттелетін объектілердің микробтық цензураларының гигиеналық талаптарға сәйкестігін анықтайтын нормативтерді әзірлеу; қоршаған орта объектілерін ластанудан қорғауға ықпал ететін санитарлық заңнаманы жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фермерлік балық шаруашылығы

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты балық шаруашылығы технологиясының пәнін зерттеудің мақсаты-басқа ауылшаруашылық объектілерімен балық өсіру үшін табиғи және адам жасаған шағын су қоймаларын пайдалану. Алынған білімді пайдалану түлекке фермерлік шаруашылықты ұйымдастыруға ғана емес, сонымен қатар тауарлық өнімді өсіру бойынша жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ихтиотрафология

    Пәнді оқытудың мақсаты биология білімі және жыртқыш балықтар және балық шаруашылығы маңызы бар қызмет атқарады негізгі үшін бағытталған қалыптастыру ихтиофаунаның жаңадан құрылатын және жұмыс істеп тұрған су айдындарында. Бұған адамның трофикалық тізбектердің жеке байланыстарына белсенді әсер етуі, кейбір жыртқыш балықтарды басқа, құнды балықтармен алмастыруы және жыртқыш балықтардың көмегімен қажетсіз және арамшөптердің түрлерін басу жатады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балық аулау техникасы мен заттары

    Пәнді оқытудың мақсаты: өнеркәсіптік балық аулау техникасы-маманның түпкілікті қалыптасуына, оған арнайы білім кешенін хабарлауға, жобалау және есептеу дағдыларын қалыптастыруға, оны болашақ практикалық қызметке дайындауға қызмет етеді. Балық аулау фаунасын және балық аулау жағдайларын зерттеу, өнеркәсіптік балық аулау құралдарын салу технологияларын игеру, балық аулау материалдары мен аулау құралдарына күтім жасау, балық аулауды реттеудің негізгі әдістерін зерттеу, балық аулауды басқарудың алдын-алу тәсілдерінің тұжырымдамасын игеру, балық аулау ұғымдарын болжау және анықтау. квоталарды, регрессиялық, өндірістік және биостатикалық болжамдарды орындау, физикалық ынталандыру арқылы балық аулауды күшейту әдістерін зерттеу, өнеркәсіптік балық аулауды ұйымдастыруды зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өндірістік балық аулау негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты өнеркәсіптік балық аулау - балық аулау материалдарынан бастап балық аулауды ұйымдастыруға дейін, өнеркәсіптік балық аулау құралдарын орнатуға, есептеуге және пайдалануға баса назар аударылады. Онда балық аулау құралдарын есептеудің, жобалаудың және салудың заманауи әдістері, балық аулауды ұйымдастырудың және ұйымдастырудың жаңа әдістері, Заманауи балық аулау құралдарының дизайны келтірілген. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балық өндірісі

    Пәнді оқыту мақсаты: балық өндірісінің негізгі бағыттары балық өнімдерін алу әдістері мен тәсілдері және балық өнеркәсібінің ырғақты жұмысы мен дамуын қамтамасыз ететін жоғары өнімді балық шаруашылығын тиімді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бекіре шаруашылығы

    Пәнді оқытудың мақсаты кезінде Қазақстан үшін дәстүрлі ғана емес, сондай-ақ перспективалы бағыттарды ерекше атап көрсете отырып, бүгінгі күні белгілі акваөсіру бағыттарының барлығының бейнесін беру қажет. Халықты құнды азық-түлікпен қамтамасыз ету мәселелерін шешуде балыққа маңызды орын беріледі. Осыған байланысты халықты адам ағзасына қажетті қоректік заттарға бай тірі және салқындатылған балықпен қамтамасыз ете алатын ішкі су объектілерінің рөлі артып келеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балық шаруашылығы гидротехникасы

    Пәнді оқытудың мақсаты құрылымы мен гидротехникалық құрылыстарды Зерттеудің мақсаты – инженерлік ғылымның құрамдас бөліктері-гидротехника. Инженерлік ғылым ретінде ол геодезия, геология, гидрогеология, гидравлика, материалдарға төзімділік, Құрылыс механикасы, инженерлік құрылымдар, құрылыс өндірісі сияқты ғылымдардың мәліметтеріне негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балықтар селекциясы

    Пәнді оқытудың мақсаты балық селекциясы пәнін игерудің мақсаты студенттерді селекцияның теориялық негіздерімен таныстыру болып табылады, оның ішінде қарқынды дамып келе жатқан ғылыми бағыттар – гендік инженерия, биотехнология, эмбриондарды трансплантациялау, жануарларды клондау және селекциялық-ветеринариялық генетика, бұл селекцияны органикалық әлемнің жалпы өзара байланысты процесі ретінде түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидробиологиялық зерттеу тәсілдері

    Пәнді оқытудың мақсаты гидробиологиялық зерттеу әдістері қазіргі заманғы деңгейде гидробиологиялық зерттеулердің практикалық базасын игеру және гидробионттарды зерттеудің заманауи әдістерін қолдану бойынша компотенциялар алу, ғылыми көзқарастың әртүрлі деңгейлеріндегі зерттеу нәтижелерін жоспарлау және талдау: организм, популяция және экожүйе.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маримәдениет өсірудің заманауи технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру және балық дақылдарының отырғызу материалдарын өсіру бойынша іс-шараларды әзірлеу және іске асыру кезінде өндірістік-технологиялық және басқару қызметінің дағдыларын игеру болып табылады және балық дақылдарын өсіру және халыққа қажетті жасанды дақылдарды өсіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Индустриальды балық шаруашылығы

    Пәнді оқытудың мақсаты жоғары қарқындылығымен және өнімділігімен ерекшеленетін тұщы және теңіз суын пайдаланатын шағын балық өсіру ыдыстарында (бассейндерде, торларда, айналымдық сумен жабдықтау қондырғыларында, тұйық су пайдалану жүйелерінде). Технологияны дамытудың оң нәтижелері. балық өсіру, қолдану тиімділігінен едәуір жоғары. Балық аулау материалдарына келесі материалдар жатады және оларды пайдалану арқылы жасап шығарып, аулау құралдарының эксплуатациясына және құрастырылуына қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік ихтиология

    Өндірістік ихтиология пәндерін меңгерудің мақсаты балық шаруашылығы қызметімен байланысты жұмыста балықтардың қазіргі заманғы жүйеленуі, анатомия, морфология, белгілі бір түрдің экологиясы бойынша білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және студенттерде бағалы балық түрлерін жасанды түрде молықтыру биотехникасы және балық өсіру кәсіпорындарын жобалау негіздері бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бекіре өсірудің технологиялары

    Курстың мақсаты: бекіре балықтарын жасанды өсіру пәннің негізгі бөлімдері: бекіре балықтарын жасанды өсіру технологиясымен танысу, жасанды өсімін молайту жұмыстарының алғышарттарымен танысу және жұмыстар жүргізу. өсімдік қоректі балықтары бар тоғанға бекіре балықтарын отырғызу тығыздығын айқындау; бекіре балықтарының балық өсіру-биологиялық көрсеткіштерін бағалау; эксперименттік тоғандардағы табиғи қоректік заттар қорының бекіре балықтарының өсуіне әсер ету нәтижелері; зерттеу нәтижелерінің экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, сондай-ақ қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті қағидаттарын ескере білу
  • жаратылыстану ғылымын әлемнің ғылыми көрінісін түсінуді кеңейту үшін қолдануға
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т. б.
  • адам мен оның айналасындағы әлемнің бірлігі мен тұтастығын түсінуді кеңейту үшін табиғи ғылымның ұғымдары мен терминдерін, заңдары мен заңдылықтарын қолдану
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
  • аквамәдениет жүйелері мен технологияларын жобалау, әзірлеу, басқару және оңтайландыру, сондай-ақ балық ресурстарын басқару үшін алынған жаратылыстану білімдерін қолдану
  • табиғатты түсінуге және онда өз орнын білуге жаратылыстану ғылымының негізін құрайтын табиғи құбылыстар мен процестердің, заңдар мен заңдылықтардың мәнін түсіну
  • кәсіпшілік балықтар мен басқа да гидробионттар популяцияларының, сондай-ақ табиғи және жасанды су айдындарының су биоценоздарының жай-күйін бағалауды жүргізу
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуі және оларды оқу саласында қолдана білуі; түсіндіру, талдау, қорытынды шығара білу, бағалау бере білу
  • су биоресурстары мен аквакультура саласындағы стандартты міндеттерді шешу үшін жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын пайдалану
  • қоршаған ортаны қорғау, технологиялық және ақпараттық факторларды ескере отырып, жауапты шешімдер қабылдау үшін айналадағы шындықты білу құндылығын түсіну
  • ағылшын тілінде қарым-қатынастың негізгі дағдыларын меңгеру: ихтиология саласындағы ұғымдарды, ойларды, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді жазбаша және ауызша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) түсінуге, білдіруге және түсіндіруге, сондай-ақ қоғамдық және мәдени контекстердің барлық алуан түрлілігінде (білім беру және мәдениет) лингвистикалық сәйкес және шығармашылықпен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті үйде және бос уақытта), халықаралық ортада жұмыс істей алады
Top