Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08401 Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Омыртқаcыз жануарлардың зоологиясы

    Пәннің мақсаты – біржасушалыдан бастап, төрт қабатты ұйымдасу деңгейіне дейін (құрттар, моллюскалар, шаянтәрізділер, эхинодермдер), олардың шығу тегін, филогенезін, эволюциясын, таралуын, ұйымдасуын, тіршілігін, еркін тіршілік ететін және паразиттік формалардың циклдерін, сонымен қатар омыртқасыздардың негізгі таксондарының практикалық маңызын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гидроботаника

    Пән су өсімдіктерінің экологиясын, фитоценологияны және су өсімдіктерінің географиясын зерттейді. Жағалау-су өсімдіктерін жіктеудің негіздері, биомассаны есепке алу және өнімді анықтау әдістері, су өсімдіктерінің трофикалық және экологиялық рөлі, олардың су қоймаларын өзін-өзі тазартуға әсері қарастырылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер өсімдіктерді жинауға, заттаңбалау мен кептіруге қабілетті; су өсімдік объектілерінің жүйелі тиістілігін дербес анықтау үшін салыстырмалы-морфологиялық әдіс дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзияға кіріспе

    Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқалы жануарлардың зоологиясы

    Пәннің мақсаты жануарлардың хордалар типінің әртүрлі кластарының анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық, ерекшеліктерін, биологиялық, экологиялық, этологиялық сипаттамаларын, әртүрлі кластағы омыртқалы жануарлардың негізгі белгілерін, олардың таксономиясын, шығу тегін анықтауыш кестелердің көмегімен анықтауды, түрлердің эволюциясы мен таралуын, биоценоздағы және шаруашылықтағы маңызын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған. Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері

    Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жалпы ихтиология

    Курс балықтардың су жануарлары ретіндегі құрылымдық ерекшеліктерін, олардың сыртқы ортамен байланысын, балықтардың өмірлік циклінің негізгі байланыстарын, өсу ерекшеліктерін, әр түрлі түрлердің жас ерекшеліктерін, балықтардың интрапецификациялық және спецификалық қатынастарын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Микробиология және вирусология негіздері

    Пәннің мақсаты – бактериялар систематикасы, морфологиясы, генетикасы және көбеюі туралы негізгі білімді қалыптастыру; микроорганизмдердің зат алмасуын, олардың құрылысын, физиологиясын және биохимиясын, жиі кездесетін инфекциялардың қоздырғыштарының биологиясын, сондай-ақ осы аурулармен күресу және алдын алу шараларын, микроорганизмдер мен микробиологиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Гидрохимия

    оқу курсы табиғи сулардың химиялық және физикалық қасиеттерін, оның заманауи міндеттерін, зерттеу мәселелері мен бағыттарын және судың химиялық анализінің әдістерін қарастырады. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: балық шаруашылығындағы гидрохимиялық әдістер, су ресурстарын химиялық құрамына қарай талдау, су ортасындағы химиялық элементтің маңызы мен су организмдері үшін пайдасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жалпы гидробиология

    Курс судағы омыртқасыз гидробионттардың жіктелуін зерттейді, су қауымдастықтарының популяциясына тән ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен биологиясының ерекшеліктерін, әртүрлі биотоптардағы гидробионттардың таралуы мен сандық даму заңдылықтарын зерттейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер гидробионттардың түрлерін анықтай алады, су қоймаларындағы гидробионттардың жағдайын бағалау үшін жалпы гидробиология әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Арнайы ихтиология

    Курс ихтиофаунаның таксономиялық сипаттамасын, балықтың сыртқы және ішкі құрылымын қарастырады, балықтар отрядының әртүрлі өкілдерінің биологиясы мен экологиясының ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық түрін анықтауға, зерттелетін түрлердің өлшемдік және жас ерекшеліктерін талдауға, азық-түлік базасы, тамақтану және көбею экологиясы, суқоймасы ихтиофаунасының фауналық және экологиялық құрылымы бойынша шаруашылық бағалау жүргізуге мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Цитология және гистология

    Пәннің мақсаты-тірі жасуша туралы оның биофизикалық және биохимиялық процестерді құрылымдық ұйымдастыруы, өмірлік циклі, тіндердің дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, жануарлардың эмбриональды даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңдерін зерттеу; ұрықтандыру; ұсақтаудың негізгі түрлері, х жануарлардағы гаструляция, нейруляция және органонез әдістері туралы білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Гидробионттардың биохимиясы

    Пәнді зерттеу молекулалық құрамның ерекшеліктері, тіндердің құрылымы, сонымен қатар онтогенез процесінде де, жылдық циклдің әртүрлі кезеңдерінде де гидробионттардың негізгі өкілдерінің метаболизмі, тіндердің және метаболикалық процестердің биохимиялық сипаттамалары бойынша балықтардың физиологиялық жағдайын бағалау мүмкіндігі,Биохимияның жаңа жетістіктерін практикада қолдану туралы түсінік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Балықтардың морфологиясы

    Пән табиғи және жасанды су қоймаларынан балықтар мен басқа гидробионттарды зерттеудің негізгі әдістерін қарастырады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер балықтардың сыртқы және ішкі морфологиясын зерттеу, балықтардың биологиялық талдауы, су қоймалары мен тоғандардың санитарлық жағдайын анықтау, балықты зерттеу әдістерін білу дағдыларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Балықтардың генетикасы және селекциясы

    Пәннің мақсаты-аквакультурада селекциялық жұмыстарды іс жүзінде жүзеге асыру және асыл тұқымды шаруашылықты ұйымдастыру үшін теориялық базаны қалыптастыру, аквакультура кәсіпорындарында селекциялық жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу, балық өсіруде селекциялық міндеттерді және балық өсіру шаруашылықтарында асыл тұқымдық жұмыстарды ұйымдастыру, селекция әдістерін дұрыс таңдау және қолдану, ұрпақ сапасы бойынша балық өндірушілердің сапасына бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Марикультура негіздері

    Пәннің мақсаты-балық шаруашылығында пайдаланылатын негізгі гидротехникалық құрылымдарды білу, су ағынының жылдамдығын, каналдардың өткізу қабілетін, су қоймасындағы су ортасының жалпы қажеттілігін анықтау бойынша қарапайым есептеулер жүргізу, балық шаруашылығының су тұтынуы бойынша гидротехникалық есептеулерді, каналдардың өткізу қабілетін және гидротехникалық құрылыстардың қуатын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ихтиогеография

    Пән балық тәрізділер мен балықтардың таралуын, Әлемдік мұхит және континентальды суқоймалардың ихтиогеографиялық аудандарын қарастырады. Пәнді оқу нәтижиесінде келесі пунктер қарастырылады: балықтардың таралу ерекшеліктерін анықтайтын факторлар; - балықтардың таксономикалық және зоогеографиялық құрамына енушілігін, балықтар популяциялардың, түрлердің, туыстардың, тұқымдастардың және отрядтардың ареалдарын сипаттауды, суқойманың жануарлар әлемінің алуантүрлілігін, Әлемдік мұхиттың балықтәрізділері мен балықтардың ареалдарын картаға түсіру ептілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Арнаулы гидробиология

    Курс су экожүйелерінің гидробиологиялық режимін зерттейді. Антропогендік әсер ету жағдайында су экожүйелерінің тұрақты дамуының негізгі аспектілері туралы білім береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі гидробиологияның негізгі бағыттары, тірі организмдер жүйесіндегі гидробионттардың орны, гидробионттардың әртүрлі өмір сүру жағдайларына бейімделуі, гидросфераны қорғаудың экологиялық негіздері туралы білім қалыптастырады, гидробионттардың негізгі топтарын анықтайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ихтиотоксикология

    Пәннің мақсаты-су токсикологиясының негіздерімен балықтардың физиологиясы мен морфологиясының теориялық негіздерін беру, өнеркәсіптік, тоған түріндегі шаруашылықтарда өсірілген балықтардың физиологиялық жағдайын анықтауға үйрету, организмнің антропогендік, биологиялық және абиотикалық факторларға бейімделуі мен реакция механизмдері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Аквакультура

    Пәннің мақсаты-әртүрлі балық түрлерінің тағамдық қажеттіліктері, құрама жемдердің физикалық және химиялық қасиеттері, әртүрлі балық түрлерін нормаланған азықтандыру, жасанды жемнің сапасын анықтау, күнделікті рационды есептеу және оңтайлы режимді анықтау. азықтандыру, жасанды жемнің қажеттіліктері, жемді сақтау әдістерін меңгеру және азықтандыру тиімділігіне әсер ететін факторларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Балықтардың эмбриологиясы

    Пәннің мақсаты-әр түрлі таксономиялық топтардағы балықтардың эмбриологиялық дамуының ерекшеліктері мен бейімделуін көрсету (литофильді, фитофильді, псаммофильді), эмбриологиялық дамудың жалпы заңдылықтарын анықтау және әр түрлі таксономиялық балық түрлерінің тіршілік ету ортасының әр түрлі жағдайларына эмбриональды және постэмбриональды бейімделудің әр түрлі ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әсемдік балық өсіру

    Курс сәндік балық түрлерінің биологиясы мен экологиясын, әуесқой, зерттеу және эксперименттік мақсаттар үшін аквариум жағдайында өсіру және өсіру әдістерін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент сәндік балықтардың мазмұны үшін аквариумдар жасай алады, сәндік балықтардың биологиялық сипаттамаларын біледі, аквариумдардағы химиялық және температуралық режимді анықтайды, аквариумдағы балық түрлерінің ауруларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Лимнология

    Курс көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін, табиғи гидроэкожүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді. Бұл олардың жай-күйі мен жақын болашақта сақталуы, бассейндер мен су қоймаларының құрылымы мен дамуы туралы болжам береді. Студенттер судың физикалық және химиялық қасиеттерін анықтау, көлдердің су режимінің ерекшеліктерін, жануарлар мен өсімдіктер әлемінің тіршілік ету мүмкіндіктерін анықтау әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Суқоймалардың мониторингі

    Курс балық шаруашылығы маңызы бар су айдындарында мониторингтік бақылаулар жүргізу ерекшеліктері мен әдістемесін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде су қоймаларының ластануы және олардың жіктелуі бойынша білім, су айдындарында мониторингтік жұмыстарды ұйымдастыру бойынша практикалық дағдылар қалыптасады, биоиндикация әдістерін қолданады, табиғи ресурстардың жай-күйін, су айдындарындағы судың сапасын анықтайды, су ортасын қорғау жүйелерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балық аулау

    Пәннің мақсаты-табиғи (су айдыны, су қоймалары, көлдер,) және жасанды су айдындарында (тоған, тор) өнеркәсіптік балық аулауды жүзеге асыру үшін су биоресурстарын өндіру, балық және өзге де өнімдерді өңдеу, қайта тиеу, тасымалдау, сақтау және су биоресурстарынан түсіру бойынша қажетті теориялық және практикалық базаны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балықшаруашылық биометрия

    Курста биометрияның негізгі теориялық ережелері ғылым ретінде қарастырылады, балық шаруашылығы биометриясының практикалық маңызы мен ерекшелігі беріледі. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер статистикалық формулаларды және олардың мағынасын игереді, зерттеу жұмысында Биометрия және вариациялық Статистика әдістерін қолдана алады, Вариациялық қатарларды құру және негізгі Вариациялық – статистикалық көрсеткіштерді есептеу және алынған мәліметтерді түсіндіру техникасын біледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Индустриалды аквакультура

    Пәннің мақсаты-индустриалды шаруашылықтардың құрылымы, индустриалды аквамәдениет объектілерінің әртүрлі түрлерінің биологиясы мен экологиясы, жылы және суық сүйгіш балық түрлерін өсіру және өсіру ерекшеліктері және оларды азықтандыру ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру, өнеркәсіптік аквамәдениетте қолданылатын судың сапасын бағалау және жасанды жемді жіктеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Ихтиотрофология

    Пәннің мақсаты-әртүрлі экологиялық топтардағы балықтардың морфологиялық ерекшеліктері мен ас қорыту жүйесінің құрылымы туралы негізгі түсініктер беру шөпқоректі және жыртқыш, балықтардағы тамақ кесектерінің сапалық және сандық құрамын талдау, балықтардың асқазаны мен ішектерін өңдеу әдістемесінің дағдылары, балықтардың асқазанының құрамын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балықтардың мінез-құлқы

    Курс этология ғылымының негізгі түсініктері мен терминдері туралы білімі, балықтардың негізгі топтарының жүйке жүйесінің және сезім органдарының құрылысын, балықтардың мінез – құлығын бақылау жүйесін, мінез – құлық эволюциясының заңдылығын қарастырады. Курсты оқу нәтижиесінде организмдердің мінез – құлығына талдау жасайды, оның мотивациясын, негізгі систематикалық топтарының мінез–құлық формаларының туыстық байланыстарын анықтайды. Этологияның заманауи жетістіктерін, жануарлар мінез – құлықтарының заңдылықтарының негізі туралы түсініктерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балық өсірудегі еңбекті қорғау

    Курс құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, санитарлық-гигиеналық, психофизикалық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын балық саласы қызметкерлерінің еңбек қызметі процесінде өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесін қарастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде қауіпті және зиянды өндірістік факторлар туралы білім қалыптасады, балық саласы кәсіпорындарында өндірістік жарақаттану мен аурулардың алдын алуды жүргізуге қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Популяциялық биология

    Мақсаты - популяциялық биология концепциясының тұтас ұғымы, табиғи популяциялардың морфологиялық, экологиялық, генетикалық, биохимиялық аспектілері: жас және жыныстық құрылымы, сан динамикасы, мөлшері, түрішілік және түраралық байланыстар және жануарлардың су және жер үсті популяцияларын зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балық қорларын қалыптастыру теориясы

    Курс балық аулаудың теориялық негіздерін, табиғи жағдайда балық популяциясының тұрақтану заңдылықтарын, балықтардың табиғи қорын болжау мәселелерін қарастырады. Курсты зерделеу нәтижесінде студент балық аулаудың оңтайлы параметрлерін әзірлеуге, балықтардың негізгі популяциялық параметрлерін бағалауға, пайдаланылатын балық популяциясы параметрлерінің өзгеру динамикасын талдауға қатысу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Суқоймалардың биоөнімділігі

    Курс табиғи суқоймаларының биологиялық өнімділігін зерттеу мәселелерін қарастырады, су объектілерінің өнімділігіне әсер ететін негізгі факторлардың сипаттамаларын береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылық маңызы бар табиғи суқоймаларының биологиялық өнімділігінің теориялық мәселелерін игереді, суқоймаларының бастапқы өнімдерін анықтау үшін ихтиологиялық және гидробиологиялық талдау әдістерін қолдана алады, су экожүйелерінің трофикалық мәртебесін талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балық шаруашылығының экономикасы

    Пәннің мақсаты-балық шаруашылығындағы экономика саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер туралы білім беру, экономикалық есептеулер жүргізу және гидробионттар мен балық өнімдерінің тауарлық өнімдерінің құнын есептеу, су объектілерінің шикізат базасын экономикалық бағалау, балық шаруашылығының жағдайы мен дамуы, асыл тұқымды объектілерді дұрыс таңдау экономикалық тұрғыдан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстан суқоймаларының зоогеографиясы

    Курс жануарлардың таралуын зерттейді; биологиялық ғылымның әртүрлі салаларында зоогеографиялық білімнің әдістерін, теориялық негіздерін және практикалық қолданылуын қарастырады. Нәтижесінде пәнді зерделеу мынадай аспектілерді қарастырады: биологиялық әртүрлілікті қорғау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру, табиғи ресурстарды шаруашылық және медициналық мақсаттарда ұтымды пайдалану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, оның ішінде оның кәсіби қызметі саласында қолданылатын компьютерлік әдістерді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балықтардың биологиясы және экологиясы

    Пән балықтардың көбею, физикалық өрістерге реакциясы, әртүрлі эталогиялық топтардағы балықтардың мінез – құлық ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді игеру барысында келесі пунктер қарастырылады: балықтардың ориентациясы және сигнализацияның биологиялық ерекшеліктері; - балықтардың қоректік приманкаларға, торларға, электр өрістеріне және оптомоторлық реакциялары; тұрақсыз орта жағдайында балықтардың көбеюі; - балықтардың биологиялық сипаттамасын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Гидробионттарды жерсіндіру

    Курс су айдындарындағы балық қорлары мен жемшөп ресурстарын молайту жөніндегі іс-шаралар кешеніне байланысты мәселелерді қарастырады. Нәтижесінде пәнді зерделеу келесі тармақтарды қарастырады; енгізілген даралар мен олардың ұрпақтарын қоршаған ортаның жаңа жағдайларына бейімдеу процесі, оларда шектеулі генофонд негізінде және табиғи сұрыпталудың әсерінен түрлердің жаңа популяциясын қалыптастыру, көшпенділердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі, биотикалық және абиотикалық факторларға бейімделу морфофункционалды өзгерістермен байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балық шаруашылықтарын жобалау негіздері

    Пәннің мақсаты-әр түрлі типтегі балық өсіретін шаруашылықтарды жобалау туралы негізгі түсініктер мен түсініктерді қалыптастыру, шаруашылықтың суға, жемге деген қажеттілігін есептеу принциптерін, инкубациялық аппараттарды дамыту үшін балық өсіретін зауыттар мен уылдырық шашатын шаруашылықтарды жобалауды үйрету, балық өсіретін шаруашылықтардың құрылымдары мен ұйымдарын білу, нақты балық өсіретін шаруашылықтардың жобалық технологиясын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тірі қоректерді культивирлеу

    Пәннің мақсаты-гидробионттар мен омыртқасыз жануарлардың тірі жемшөптерінің негізгі объектілерінің биологиясы, морфологиясы және экологиясы туралы түсінік беру, жасанды жағдайда омыртқасыз жануарларды мысалмен өсіруге үйрету; аквамәдениеттің коммерциялық балық түрлерін өсіруге арналған дафния, энхитрей, салина артемиясы, тірі жемді өсіру әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балықтарды қоректендіру

    Пән әртүрлі балық түрлерінің қоректік тұтынушылығын, қоректік заттарын, комбикормдардың физикалық және химиялық құрамдарын, әртүрлі балық түрлерінің қалыпты қоректендірулерін, қорек сапасын анықтауға, тәуліктік рационды есептеп жүргізуге және қоректендірудің оңтайлы режимін анықтауға, жасанды қоректің жалпы тұтынуын есептеуге, қоректерді сақтау, тәуліктік рациондарды есептеу әдісін, қоректендіру режимін, қоректендіру қарқындылығына әсер ететін факторларды зерттеу әдістерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зияткерлік дамудың жоғары деңгейін, сауатты және дамыған сөйлеуді, Қазақстан тарихы, Философия, саясаттану, әлеуметтану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негізі, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері саласындағы гуманитарлық, мәдени ойлау білімі мен дағдыларын көрсетеді, инклюзивті орта жағдайында кәсіби қызмет саласында құзыретті, бағдарламалық қосымшалармен (Microsoft) компьютерде жұмыс істеу дағдыларын меңгерген Office: Word, Excel, PowerPoint).
  • Гистология мен цитологияның, ихтиологияның, гидрохимияның, гидробиологияның негізгі әдістерін пайдалана отырып, су объектілері мен су организмдерінің экологиясының жағдайын бағалау үшін жануарлар дүниесінің көптүрлілігі, тірі организмнің биологиясы, омыртқалылар мен омыртқасыздар мен су өсімдіктерінің систематикасы мен таксономиясы туралы білімдерін қолданады
  • Түрлер популяциясының жағдайын анықтау үшін биохимия, микробиология және вирусология, генетика бойынша теориялық білімді қолдана отырып, су биологиялық жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын түсінеді.
  • Балық және басқа да аквамәдениет объектілерін өсірудің технологиялық процестерін қолданады, балық шаруашылығы экономикасының негізгі мәселелерін түсінеді, гидрохимия, тоған балық шаруашылығы, генетика және балық шаруашылығындағы селекциялық-асыл тұқымдық жұмыс, еңбекті қорғау, өрт және өндірістегі қауіпсіздік техникасы жөніндегі білімді пайдалана отырып, өсірілетін аквамәдениет объектілерінің жай-күйін және қоршаған орта жағдайларын бақылайды.
  • Балық ауруларының алдын алу және емдеу шараларын қолдана отырып, балықтардың эмбриологиясы, балықтардың вирустық, бактериялық және инвазиялық аурулары туралы білімді пайдаланады, балықтардың инкубация процесін өз бетінше эксперименттер мен бақылауларды жоспарлайды.
  • Гидротехника негіздері бойынша, балық өсірудің технологиялық процестерінің негіздері және аквакультураның басқа да объектілерін марикультура жағдайында өсіру, олардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балық өсіру шаруашылықтарын жобалау, балық азығының түрлері және аквакультураның құнды объектілерін азықтандыру технологиясы, өнеркәсіптік және сәндік балық өсіру әдістерін пайдалана отырып, тірі жемшөп өсіру технологиялары бойынша білімдерін қолданады.
  • Балық түрлерінің популяциясының жай-күйіне және олардың қоршаған ортамен қарым-қатынасына зерттеу жүргізу үшін су айдындарының трофикалық мәртебесін, балықтардың қоректенуін анықтау, гидробионттарды жерсіндіру және су биологиялық ресурстарын есепке алу әдістемесін пайдалана отырып, балықтардың азықпен қамтамасыз етілуін анықтау үшін практикалық дағдыларды қолданады.
  • Балық қорын қалыптастыру бойынша теориялық білімді және өнеркәсіптік балық аулау, балық аулау құралдарын жіктеу, лимнология, табиғи су айдындарының мониторингі, табиғи су айдындарында ихтиологиялық және гидробиологиялық зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қолданады.
  • Су объектілерінің биологиялық өнімділігінің теориялық мәселелерін зерттеу үшін балықтардың таралу ерекшеліктерін, балықтардың ихтиогеографиялық аудандастырылуын, су экожүйелерінің трофикалық мәртебесін Ихтиологиялық және гидробиологиялық талдау әдістері мен популяциялық биология, Биометрия және вариациялық Статистика әдістерін қолдана отырып талдайды.
  • Ғылыми мәтіндерді, жарияланымдарды, анықтамалар мен аналитикалық шолуларды, балық шаруашылығы мен аквакультура саласындағы ғылыми негіздемелерді талдауды пайдалана отырып, су биологиялық ресурстарының әртүрлілігі мен жай-күйін зерттеу саласындағы бастапқы деректерді жинауды, жүйелеуді және жинақтауды дербес жүргізеді.
  • Оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін синтездеу, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамытудың әдістерін қолданады, өздігінен білім алу, оқу және зерттеу қызметінің басымдықтары негізінде білімді кеңейту мүмкіндігі бар.
  • Танымдық кәсіби қызмет нәтижесінде алынған ғылыми негізделген қорытындыларды, бақылаулар мен тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ұтымды және дербес әрекет етуге дайын; командада жұмыс істей алады, уақытты өз бетінше тиімді жоспарлай алады, басым жұмыстарды айқындай алады, жұмыстарды орындаудың белгіленген мерзімдерін сақтай алады.
Top