6B02193 Аспаптық орындаушылық - Ішекті аспаптар-АВАК в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби білімді қолдану, орындаушылық дағдыларды дамыту, әдістемелік дайындық элементтерін біріктіру, шығармашылық, концерттік және білім беру қызметін жүзеге асыру арқылы өнер мен мәдениет саласының қазіргі талаптарына сай жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B099 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Квартет І
"Квартет" пәнінің мақсаты - Ішекті квартетте ансамбльдік қызмет дағдыларын игеру. Бірлескен ойын дағдыларын қалыптастыру соққылардың бірлігі мен квартеттік интонацияның тазалығымен жұмыс жасау арқылы жүзеге асырылады. Есту өзін-өзі басқаруды дамытуға баса назар аударылады. Бірінші семестрде студенттер XVIII-XIX ғасырлардағы композиторлар квартеттерін орындайды, сонымен қатар Гайдн мен Моцарттың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль І
"Ансамбль I" пәнінің мақсаты - камералық-аспаптық жанрдағы шығармаларды зерделеу барысында ансамбльдік орындау өнерін меңгеру. Бірлескен музыканың негізгі принциптері туралы нақты түсінік қалыптастыру.Есту бақылауын дамытуға және дыбыс шығару мен артикуляциямен жұмыс істеуге, музыкалық және риторикалық фигураларды зерттеуге маңызды назар аударылады. Бірінші семестрде студенттер барокко композиторларының немесе Вена классиктерінің немесе ерте романтиктердің камералық-аспаптық шығармаларын орындайды, сонымен қатар Бах, Гайдн, Моцарт, Вебердің камералық шығармашылығы бойынша коллоквиум өткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оркестр I (түрі бойынша)
The "Orchestra I" course introduces students to the basics of ensemble work in an orchestra chosen by the student (symphony, chamber, opera studio). Students master the basic skills of joint music-making, sight-reading and coordinating parts in an ensemble. Particular attention is paid to the development of breathing technique, articulation and rhythmic accuracy, which is the basis for successful ensemble performance. The course is aimed at developing primary skills of collective interaction and ensemble performance in an orchestra.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық І
"Мамандық I" пәнінің мақсаты аспапта ойнау дағдыларын, дыбыс шығарудың, дыбыстанудың және сөз тіркестерінің әртүрлі тәсілдерін дамыту. Музыкалық есте сақтау және музыкалық есту механизмдерін жетілдіру. Әуезді, ладогармониялық, тембрлі есту қабілетінің дамуы. Бірінші семестрде нұсқаулық материалдар, пьесалар, үлкен формадағы шығармалар зерттеледі. Студенттер Серік, Поппер, Римский-Корсаков, Крейцер және т. б. шығармаларын оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші және аралас ансамбль I
"Кіші және аралас ансамбльдер I" пәнінің мақсаты ансамбльдік орындаушылық білімдерін, дағдыларын қалыптастыру. Студенттер дуэт, трио үшін жазылған музыкалық шығармаларды оқиды. Бұл екі Виолаға, арфа мен виолончельге, скрипкаға, Виолаға және виолончельге және музыкалық аспаптардың басқа комбинацияларына арналған туындылар. Әр аспаптың ерекшеліктерін, тембрін, дыбыстық бірлігін, соққыларын зерттеу маңызды. Ойынның ансамбльдік компоненттерімен жұмыс істей білу, өз іс-әрекеттерін ансамбльдің басқа қатысушыларымен үйлестіру қабілетін жетілдіру. Студенттер XVI-XX ғасырлардағы репертуарды оқиды. Бұл Бах, Гандель, Моцарт, Бетховен, Изаи және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Квартет ІІ
"Квартет" пәнінің мақсаты - кез келген стильдегі, жанрдағы және формадағы квартеттік музыкада өз бетінше жұмыс істеу үшін алғышарттар мен жағдайлар жасау. Шығармамен жұмыс жасау барысында полифониялық, гармоникалық, тембрлік есту қабілеті дамиды, сонымен қатар оның партиясын партитурадағы қызметіне сәйкес түсіну және орындау. Екінші семестрде студенттер Вена классиктерінің квартеттерін орындайды және Бетховеннің квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ансамбль ІІ
"Ансамбль II" пәнінің мақсаты-ансамбльдік ойынды меңгеру кезінде арнайы сыныпта алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын жалпылау және практикалық қолдану қабілетін қалыптастыру. Ансамбльдік ойын дағдыларын (ритақты ерік, динамикалық тепе-теңдікті бақылау, сызықтық бірлік) және музыкалық талғамды дамыту. Авторлық мәтінмен жұмыс істеу дағдылары (нюанстар, ұзақтықтың дәл орындалуы және т.б.). Камералық ансамбльде аспапшының қызметіне шығармашылық көзқарасты қалыптастыру (бастамашылық және сүйемелдеу сәттері). Екінші семестрде студенттер Вена классиктерінің немесе ерте романтиктердің композиторларының камералық-аспаптық шығармаларын орындайды, сонымен қатар Бетховеннің камералық шығармашылық коллоквиумын тапсырады./
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Оркестр II (түрі бойынша)
Оркестр II пәнінде студенттер ансамбльдік өзара әрекеттесу және күрделі шығармаларды интерпретациялау дағдыларын тереңдетуді жалғастыруда. Интонацияның дәлдігі, ритмикалық тұрақтылық және топтар арасындағы динамикалық тепе-теңдік бойынша жұмыс маңызды рөл атқарады. Күрделі орындаушылық тәсілді қажет ететін шығармалар интерпретацияға және музыкалық мәнерлілікке баса назар аударылады. Маңызды міндет - әрбір музыканттың жалпы оркестрлік матада алатын орнын түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кіші және аралас ансамбль II
Пән аралас ансамбльде ойнау дағдыларын қалыптастыруға және бекітуге; композитордың түсіндірмесін ескере отырып, шығарманың ноталық мәтінін сауатты орындауға үйретуге; студенттерде ансамбльдік музыкалауға қажетті орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыруға; өзіндік жұмыс дағдыларына, сондай-ақ ансамбльдегі парақтан оқу дағдыларына үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық II
"Мамандық II" пәнінің мақсаты-әр түрлі техниканы, әр түрлі штрих-техниканы игеру, орындалатын жұмыстарға талдау жасау. Екінші семестрде полифониялық музыканы зерттеу зерттелетін материалға қосылады. Білім алушыларда полифониялық ойлаудың дамуы қалыптасады. Екінші семестрде студенттер Бах, Телеман, Гандель, Вивальди және т. б. шығармаларын орындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші және аралас ансамбль III
Пән бағдарламасы Ансамбльде ойнау кезіндегі қарқын мен метроритмді, Орындалатын шығарманың бейнелі-мазмұнды мәнін көрсететін дұрыс қарқынның анықтамасын, Метрикалық және орындау агогикасы туралы түсінікті, Ансамбль құралдарының динамикалық қатынасын, шығарманың мазмұнын ашудағы нюанстар мен сөз тіркестерінің рөлін, олардың стильмен формамен және қарқынмен байланысын, Барокко және классицизм шығармаларын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Міндетті фортепиано I
Пән фортепианода ойнаудың негізгі дағдыларын игеруді, ойын аппаратын дамытуды, нұсқаулық әдебиеттерді оқуды, оқу репертуарын дәйекті меңгеруді қамтиды. Пән музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс істеу, парақтан оқу, сүйемелдеу, ансамбльде ойнау дағдыларын үйретуге бағытталған. Шығармалармен жұмыс жасауда фортепианоны көмекші құрал ретінде қолдану, музыкалық мәтінді сауатты талдау дағдыларын, музыкалық әдебиеттермен танысу үшін фортепианоны қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оркестрді орындаудағы қиындықтар I
Курстың мақсаты - студенттерді кәсіби ұжымдарда жұмысқа дайындау, студенттердің оркестрлік ойлауын дамыту. Курс камералық және симфониялық оркестрдің негізгі концерттік репертуарын; үрлемелі және соқпалы аспаптармен бірге ансамбльдік-оркестрлік ойынның орындаушылық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оркестр III (түрі бойынша)
«Оркестр III» пәні әртүрлі стильдер мен дәуірлердің репертуарын меңгеруді қамтиды. Студенттер классикадан бастап заманауи композицияларға дейін әртүрлі стильдегі шығармаларды оқиды, бұл оларға икемді орындаушылық тәсілді дамытуға мүмкіндік береді. Оркестрлік партитураларды түсіндіруге, әртүрлі жанрлардың сипатты элементтерін беруге және динамикалық орындаушылық мүмкіндіктерін кеңейтуге көп көңіл бөлінеді. Партты өз бетінше талдау және дирижермен өзара әрекеттесу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрдің жеке әндерін зерттеу I
Пән әртүрлі дәуірлердегі, стильдер мен бағыттардағы композиторлардың оркестрлік шығармаларындағы форманың техникалық жағынан күрделі және қиын бөлімдерін зерттеуге және жеңуге, ритм, тепе-теңдік, гармоникалық, тембральды есту және техникалық мүмкіндіктер сезімін дамытуға, орындаушылық ерік-жігерді, зейін мен әртісті тәрбиелеуге, көпшілік алдында өнер көрсетуге дайындық кезінде музыкалық шығармадағы оркестрлік жұмыстың принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оркестрлік қиындықтарын игеру I
"Оркестрлік қиындықтарды зерттеу I" пәнінің мақсаты симфониялық және опералық музыка партияларын, камералық оркестрге арналған партияларды зерделеу. Музыкалық шығармадағы орындаушылық жұмыстың заңдылықтары мен әдістерін түсіну қабілеті мен дайындығын дамыту. Дирижердің басшылығымен ойын дағдылары алынады. Ұжымда шығармаларды орындай білу.Студенттер классицизм мен романтизм кезеңдеріндегі музыкалық әдебиеттерді оқиды. Моцарт, Бетховен, Шуберт және т. б. шығармалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жалпы фортепиано І
«Жалпы фортепиано I» пәні студенттердің пианистік өнер және орындаушылық саласында базалық білімін, практикалық іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру; студенттердің фортепианолық орындаушылық үшін қажетті музыкалық қабілеттер кешенін дамыту; қарапайым фортепианолық репертуардан парақтан оқу, фрагментарлық ауысу дағдыларын қалыптастыру, әр түрлі стильдер мен авторлардың шығармаларымен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Концертмейстер класс I
Пән концертмейстерлік өнер саласындағы практикалық дағдыларды солистке сүйемелдеуді қалыптастыруға бағытталған; транспозициялау кезінде сүйемелдеу, есту бойынша таңдау; өз аспабы үшін сүйемелдеуді аудару дағдыларын қалыптастыру; студенттің көркемдік талғамын, стиль сезімін қалыптастыру; өзін-өзі жетілдіруге ұмтылудың шығармашылық дербестігін дамыту; отандық және шетелдік музыканың үздік үлгілерімен, заманауи композиторлардың шығармаларымен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Квартет ІІІ
"Квартет" пәнінің мақсаты - бірлескен ойын дағдыларын жетілдіру. Шығарманың ұпайын егжей-тегжейлі зерттеу, қалыптау принциптерін түсіну, партияның тақырыптық және сүйемелдеу эпизодтарын орындау кезінде регистрлердің дыбыстық ерекшеліктерін және соққылардың сипатын ескеру. Квартетке қатысушылардың әрқайсысының өзінің музыкалық аспабын меңгеру шеберлігін жетілдіру. Үшінші семестрде студенттер классикалық немесе романтикалық кезеңдегі квартеттерді орындайды және Шуберттің квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум өткізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Орындаушылық стильдерді тарихи тұрғыдан зерттейтін пән. Әлеуметтік-мәдени жағдайлардың өзгеруіне, аспаптық өнердің көркемдік алғышарттарының дамуына байланысты, орындаушылық өнер дамып отырады және алдына жаңа міндеттер қояды. Пән әлемдік музыка орындаушыларының басынан бастап бүгінгі күнге дейінгі шығармашылық мұрасы ретінде оқиғалардың тарихи-хронологиялық тәртібінде зерттеледі. Студенттердің музыкалық-орындаушылық өнер туралы түсініктерін қалыптастыру, әлеуметтік-тарихи процестермен тығыз байланысты тұтас, тарихи дамушы құбылыс ретінде қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ансамбль ІІІ
"Ансамбль III" пәнінің мақсаты - бірлескен ойын дағдыларын жетілдіру, ансамбльдік техникалық әлеуетті қалыптастыру. Дыбыс сапасы мен сызықтық үйлесімділік бойынша жұмыс. Парақтан оқу дағдысын дамыту. Шығарманың ұпайын егжей-тегжейлі зерттеу, қалыптау принциптерін түсіну. Ансамбль қатысушыларының әрқайсысының өзінің музыкалық аспабын меңгеру шеберлігін жетілдіру. Үшінші семестрде студенттер романтизм дәуіріндегі композиторлардың камералық-аспаптық шығармаларын орындайды және романтикалық композиторлардың камералық шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады (Ф. Шуберт, Р. Шуман, Э.Григ, Ф. Мендельсон, Й. Брамс және т.б.).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық III
"Мамандық III" пәнінің мақсаты виртуоздық ойынды дамыту, шығармашылық бастаманы тәрбиелеу. Студенттер виртуоздық пьесаларды орындайды. Соққылар, олардың сипаты, ойын жылдамдығы. Мұғалім шығармаларды үйрену әдістемесі мен орындаушылық қиындықтармен жұмыс істеу әдістері туралы түсінік береді. Құралдың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін дамыту заңдылықтары зерттеледі. Студенттер романтизм және ХХ ғасыр композиторларының шығармаларын ойнайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы фортепиано II
Пән фортепиано әдебиетін өз бетінше игеру, өз орындауындағы музыкалық шығарманың ниетін жүзеге асыру бойынша жұмыс істеу қабілетін дамытуға бағытталған; пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, белгілі пианист орындаушылардың аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу барысында есту және аналитикалық іс-әрекет дағдыларын дамыту; дыбыс шығарудың, сөз тіркестерінің, ұшаның және т. б. түрлі тәсілдерін меңгеру деңгейін жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық IV
"IV мамандық" пәнінің мақсаты - ойын дағдыларын нығайту және дамыту, орындаудың айқындылығы мен мәнерлілігі, әдемі және таза дыбыс шығару бойынша жұмыс. Техникалық тапсырмалардың көлемі біртіндеп кеңейіп келеді- гамма, арпеджио, аккордтар, трель, октавалар, қос ноталар. Техниканың әртүрлі түрлеріне арналған зерттеледі. Орындалатын шығармалардың репертуары кеңейіп келеді. Студенттер басқа формадағы шығармалармен танысады – сюита, қиял, соната және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ансамбль IV
"Ансамбль IV" пәнінің мақсаты - камералық-аспаптық композицияны сәтті орындау үшін алғышарттар мен жағдайлар жасау. Композициялық және стилистикалық ерекшеліктерді білу және сақтау. Ансамбль қатысушысының өз партиясында өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту. Ансамбль музыкасында техникалық және эмоционалды еркіндікке жету жолдары. Ауфтакт дағдысы. Төртінші семестрде студенттер таңдау бойынша классицизм, романтизм немесе импрессионизм дәуіріндегі камералық-аспаптық шығармаларды орындайды./
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Полифониялық формалар
"Полифониялық формалар" пәні Бароккодан ХХ ғасырға дейінгі полифонияны шығарудың жанрлары мен әдістерін зерттейді. Фуганың, остинатты полифоникалық вариациялар мен аралас жанрларды талдау дағдылары; еркін стиль жағдайында қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, канондық имитация, канондық секвенция және шексіз канон; тоналды-дамушы фуганың композиция әдістері меңгеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрдің жеке әндерін зерттеу II
Пән әр түрлі сипаттағы оркестрлік қиындықтарды игеруді қамтиды: интонациялық, штрихты ырғақтық; әлемдік классиканың ең репертуарлық шығармаларынан оркестрлік жеке орындау (соло). Парақтан ноталарды оқи білу - оркестрлік музыканттың кәсіби деңгейінің маңызды көрсеткіші.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі
«Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші және аралас ансамбль IV
Пән бағдарламасы ансамбльдік орындаудағы соққылар мен артикуляцияларды, артикуляцияның тұжырымдамасын, әдістері мен негізгі мүмкіндіктерін, соққылардың негізгі түрлерін, тембрлік ансамбльді және оның көркемдік-экспрессивті мүмкіндіктерін, ансамбльдік романтикалық музыканы орындаудағы стилистикалық әдістерді қамтиды. Курс аралас ансамбльде ойнаған кезде эмоционалдылықты, есте сақтауды, ойлауды, қиялды және шығармашылық белсенділікті дамытуға бағытталған; ансамбльдің сезімін (аралас ансамбльде ойнаған кездегі серіктестік сезімі), әртістік пен музыкалықты дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Полифония II
"Полифония II" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; Полифонияның полифониялық түрінің даму процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонындағы музыкалық құбылыстарды тұтас талдау - кеш еуропалық орта ғасырлар мен Ренессанс музыкасынан бастап халықтық Полифонияның үлгілеріне дейін және қазіргі полифониялық циклдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік класс II
Пән әр түрлі орындаушылық интерпретацияларға, стильдерге, бағыттарға, дәуірлерге салыстырмалы талдау жүргізуге бағытталған; әр түрлі жанрлардың, стильдердің, соның ішінде классикалық композиторлардың, романтиктердің, экспрессионистік импрессионистердің, неоклассиктердің, ХХ ғасырдың екінші жартысы-ХХ ғасырдың басындағы композиторлардың шығармаларын қамтитын репертуардың жинақталуы. Пәннің мақсаты - концертмейстерлік өнер саласындағы теориялық және практикалық білімі бар, сүйемелдеудің барлық қыр-сырын меңгерген жоғары білікті концертмейстерді тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ музыка тарихы
"Қазақ музыкасының тарихы" пәні қазақ музыкасының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, өзіндік ерекшеліктері, қазақ музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, аспаптар, көркемдік бағыттары, түрлері, жанрлары, стильдері, дәстүрлі және кәсіби композиторлық мектептер туралы, қазақ музыкалық өнерінің қоғамдық үдерістері, көркемдік үрдістері, академиялық жанрлары мен композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрді орындаудағы қиындықтар II
Курста студенттер оркестрлік репертуарды оқиды, көркемдік талғамын дамытады, музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, партияны парақтан оқу және транспозициялау кезінде орындаушылық техниканы жетілдіру бойынша жүйелі жұмыс жасау дағдыларын дамытады, музыканы семиотикалық талдау дағдыларын игереді және алынған нәтижелерді өздерінің орындаушылық қызметінде қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Квартет IV
"Квартет" пәнінің мақсаты - орындау барысында композицияның композициялық және стилистикалық ерекшеліктерін жеткізе білу, ансамбль бірлігінде әр аспаптың көптеген тембральды және динамикалық мүмкіндіктерін пайдалану. Ноталық мәтінмен егжей-тегжейлі жұмыс, квартетке қатысушының өз партиясында өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту. Төртінші семестрде студенттер романтикалық кезеңдегі квартеттерді орындайды және Мендельсонның квартеттік шығармашылық коллоквиумын тапсырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гармония
Пән музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындауға, музыкалық шығарманың мазмұны контекстіндегі гармоникалық құралдарды сипаттауға; зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдануға, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы гармоникалық тізбектерді ойнауға, үйлесімділікке арналған жазбаша тапсырмаларға; бағдарламалық талаптарға сәйкес гармоникалық құралдарды дәйекті зерттеу арқылы үйлесімділіктің мәнерлі және форма түзетін мүмкіндіктерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрлік қиындықтарды игеру ІІ
"Оркестрлік қиындықтарды зерттеу II" пәнінің мақсаты камералық оркестрге арналған партияларды зерттеу. Камералық оркестрде ойнау дағдылары алынады. Камералық оркестрдегі соққылардың, динамиканың, басқа музыкалық аспаптар арасындағы тепе-теңдіктің ерекшеліктері зерттеледі. Студенттер ерте бароккодан бастап ХХ ғасырдағы заманауи композиторлардың шығармаларына дейінгі музыкалық шығармаларды оқиды. Бах, Вивальди, Моцарт, Берг, Шоенберг және т. б. шығармалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Міндетті фортепиано II
Пән фортепианода орындаудың ерекшелігін шығармашылық қызмет түрі ретінде түсінуге көмектеседі. Бұл пән кәсіби аспаптық және орындаушылық мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді, кәсіби білімін, дағдылары мен іскерлігін тереңдетеді, сондай-ақ сыныптан тыс концерттік қызметті ұйымдастыру кезінде өзін шығармашылықпен көрсетуге және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, музыкалауға қызығушылықты игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестр IV (түрі бойынша)
Оркестр IV пәнінің бір бөлігі ретінде студенттер ансамбльдің орындаушылық өнерін техникалық және көркемдік жағынан жетілдіру жұмыстарын жалғастыруда. Ритмикалық және артикуляциялық элементтермен нәзік жұмысты қажет ететін күрделі оркестрлік шығармалар енгізіледі. Ансамбльдік тепе-теңдікке, интонация дәлдігіне және стилистикалық әртүрлілікке баса назар аударылады. Партитураны терең түсіну, музыкалық ойлауын дамыту және шығармаларды түсіндіру жұмыстары жалғасуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Квартет V
.)/ "Квартет" пәнінің мақсаты - музыкалық талғамды дамыту, ұжымдық және шығармашылық тәртіпті тәрбиелеу, репетициялық жұмыс барысында қарым-қатынас дағдыларын тәрбиелеу. Көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Акустикалық заңдарды сақтау. Бесінші семестрде студенттер романтикалық кезеңдегі квартеттерді орындайды және романтикалық композиторлардың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады (Ф. Шуберт, Р. Шуман, Ф.Мендельсон, Й. Брамс және т.б.)
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ТМД елдерінің заманауи музыкасы
Пән студенттердің заманауи музыка саласындағы кең білімін игеруге, студенттердің музыкалық көкжиегін кеңейтуге бағытталған. Курс ТМД елдерінің ХХ ғасырдағы музыкасындағы негізгі бағыттар мен көркемдік тенденцияларды, музыкалық өнердің жанрлық сорттарының ең жарқын үлгілерін зерттеуге арналған. Курста ХХ ғасырдағы ТМД елдерінің музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық әртүрлілігі көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық театр тарихы
Пән музыкалық театрдың қалыптасу тарихы мен даму жолдарын зерттейді. Опера мен опереттадағы жанрлар мен формалар, олардың заманауи сахналық түсіндірмелері туралы білім қалыптасады. Опера театрының құрылымы мен қызметі зерттеледі: театр труппасы-театр солистері, хор, балет труппасы, оркестр, қосымша заттар, көркемдік жетекшілер - дирижерлер, режиссерлер, драматургтер, режиссердің көмекшілері, әртүрлі елдердегі музыкалық театрлардың жұмыс ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр V (түрі бойынша)
«Оркестр V» пәнінде студенттер концерттік қойылымдарға дайындыққа белсенді қатысады, бұл техникалық және орындаушылық жағынан сенімді болуды талап етеді. Ансамбльдік қарым-қатынастың, дирижермен жұмыс істеудің және одан да күрделі концерттік бағдарламаларға дайындықтың қыр-сырына назар аударылады. Студенттер ансамбльдің дыбысын жақсарту бойынша жұмыс істеу барысында репетицияның тиімді әдістерін үйренеді және өз ойынын сыни бағалауға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы музыка тарихы
Пән ХХ–ХХІ ғасырдың музыкалық өнерінің негізгі бағыттары мен стильдік тенденциялары, дәуірдің көрнекті композиторларының шығармашылығы туралы білімді, сондай-ақ музыкалық даму процестерін түсіну үшін қажетті теориялық және әлеуметтік-тарихи негіздерді қалыптастырады. Заманауи композицияда, интерпретацияда және музыкалық талдауда жасанды интеллект технологияларының қолданылуын талдауды қамтиды. Дәуірдің жетекші көркемдік стильдерімен, олардың музыкалық өнердегі көріністерімен таныстырады, музыкалық шығарманың эстетикалық және көркемдік құндылығын бағалауға қажетті кәсіби білімді жұмылдыруға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Музыкалық шығармаларды дәстүрлі және цифрлық талдау әдістері арқылы зерттеу. Стиль, құрылым, гармония және ырғақты тануға арналған жасанды интеллект құралдарын қолдану. Музыкалық мәтінді интерпретациялау және шығармашылық пен пәнаралық көзқарас негізінде өзіндік аналитикалық тұжырымдар жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кіші және аралас ансамбль V
Курс ансамбльдік орындаудың арнайы дағдыларын жетілдіруге (үндестікке, дыбыстың үйлесімділігіне қол жеткізуге), музыкалық ұжымның жұмысы жағдайында орындаушылық тәртіпті тәрбиелеуге, студенттердің шығармашылық әлеуетін жандандыруға, Қазіргі кезеңдегі ансамбльдік музыканы орындаудағы стилистикалық тәсілдерге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық V
"V мамандық" пәнінің мақсаты-ойын аппараттарының үйлесімділігі, дыбыстық экспрессивтілігі, көркемдік міндеттермен (кантилена, легато, стаккато, секко, арпеджиато) ұштастыра отырып техникалық дамуы бойынша жұмыс. Орындаушылық дағдылар кешені қалыптасуда. Оқушылар репертуар жинайды. Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлардың және формалардың музыкалық шығармаларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полифония I
Пән полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; көп дауыстылықтың полифониялық түрін дамыту процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонында музыкалық құбылыстарды тұтас талдау; полифониялық жазу техникасын меңгеру, полифониялық техниканы әр түрлі орындаушылар құрамы үшін музыка құрумен және аранжировкамен байланысты практикада қолдану, негізгі полифониялық құралдарды меңгеру және салыстырмалы түрде кішкентай полифониялық формаларды жасау әдістері дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль І
"Камералық ансамбль I" пәнінің мақсаты - камералық-аспаптық шығарманың жоғары көркемдік орындалуына қол жеткізу. Камералық ансамбль сыныбындағы сабақтар үшін қажетті шарт аспапты жақсы меңгеру, сондай-ақ жалпы эстетикалық, интеллектуалды және музыкалық көкжиек болып табылады. Шығармашылық тәртіп дағдылары, дайындық процесінде қарым-қатынас мәдениеті қалыптасады. Концерттік қойылым тәжірибесі, акустика заңдары туралы түсінік. Бесінші семестрде студенттер романтизм дәуірінің немесе 20 ғасырдың композиторларының таңдауы бойынша камералық-аспаптық шығармаларын орындайды және композиторлардың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады: М. Равель, к. Дебюсси, Б. Барток, П. Хиндемит және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр VI (түрі бойынша)
«Оркестр VI» пәні күрделі репертуарды игеруге бағытталған, үлкен формадағы шығармаларға екпін береді. Студенттер оркестрлік партитураларды талдауды тереңдетіп, күрделі ансамбльдік құрылымдарда дағдыларды дамытады, оркестрлік орындаушылықтың қыр-сырын меңгереді. Орындаушылардың жалпы кәсіби өсуіне ықпал ететін жоғары техникалық дайындықты, ритмикалық және интонациялық дәлдікті талап ететін шығармалар енгізілді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Камералық ансамбль ІІ
"Камералық ансамбль II" пәнінің мақсаты – студенттердің музыкалық-орындаушылық шеберлігін одан әрі қалыптастыру. Ансамбльдік ойында орындаушылық ниеттің бірлігін және егжей-тегжейлерде толық үйлесімділікті көрсете білу. Тақырыптық эпизодтарды орындаудағы көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Дыбыс балансының мәселелері. Алтыншы семестрде студенттер кеш романтикалық кезеңнің немесе импрессионизмнің камералық-аспаптық шығармаларын орындайды және орыс және кеңес мектебінің композиторларының камералық шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады (с.Прокофьев, Д. Шостакович, Қазақстан композиторлары және т. б.)./
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы қазақ музыкасының тарихы
Пән қазақ музыкасының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, тенденциялары, өзіндік ерекшелігі, қазақ музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, аспаптары, көркемдік бағыттары, түрлері, жанрлары, стильдері, дәстүрлі және кәсіби композиторлық мектептері, қоғамдық үдерістер, көркемдік үрдістер, академиялық жанрлар және 20 ғасырдағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы контекстіндегі қазақ музыкалық өнерінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
20-21 ғасырлар тоғысындағы Қазақстан музыкасы
Курс Қазақстанның ХХІ ғасырындағы музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық әртүрлілігін көздейді. Оқу курсының материалы Қазақстанның ХХІ ғасырындағы музыкалық мәдениеттің негізгі құбылыстарын қамтиды: жанрлардың даму жолдары, ХХ ғасыр композиторларының шығармашылығындағы көркемдік-стилистикалық үрдістер, ХХ ғасырдың ұлттық композиторлық мектептерінің дамуы. Қазақстанның академиялық аспаптық музыкасын дамытудағы фольклорлық дәстүрлерге; Қазақстан композиторларының шығармашылығында ұлттық камералық-аспаптық жанрды қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ХХ ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті
Пән Қазақстанның музыкалық мәдениеті мен өнерінің қазіргі даму кезеңін зерттейді. Пәнді меңгеру барысында екі бағыт анықталады: дәстүрлі музыкалық мәдениеттің дамуын жалғастыру және академиялық музыкалық мәдениетті дамыту. Қазақстанның академиялық және дәстүрлі композиторларының жетістіктері, музыкалық жанрлардың жағдайы, олардың дамуы, музыкалық шығармалары қарастырылады. ХХ ғасырдағы музыкалық мәдениетте болған процестер қарастырылады: қазіргі кезеңдегі музыкалық білім, мәдениет және өнер мекемелерінің қызметі (театрлар, филармониялар), мәдениет және өнер қайраткерлерінің тұлғалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Квартет VІ
"Квартет" пәнінің мақсаты - студенттердің музыкалық – орындаушылық шеберлігін одан әрі қалыптастыру. Ансамбльдік ойында орындаушылық ниеттің бірлігін және егжей-тегжейлерде толық үйлесімділікті көрсете білу. Тақырыптық эпизодтарды орындаудағы көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Дыбыстық тепе-теңдік мәселесі. Алтыншы семестрде студенттер кеш романтикалық кезеңнің немесе импрессионизмнің квартеттерін орындайды (Ф. Мендельсон, Й. Брамс, Равель, Дебюсси және т.б.) және 20 ғасырдағы композиторлардың квартеттік шығармашылығы бойынша коллоквиум тапсырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кіші және аралас ансамбль VI
Курс көркемдік және экспрессивті құралдарды (артикуляция, әр түрлі дыбыстық палитра және орындаушылық экспрессивтіліктің басқа құралдары) игеруге, кәсіби терминологияны білуге бағытталған. Зейінді шоғырландыру қабілетін, көркемдік-бейнелік міндеттерді өз бетінше қою және шешу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қосымша аспап
Пән гармоникалық естуді, музыкалық есте сақтауды дамытуға ықпал етеді, білім алушылардың ой-өрісін кеңейтеді. Пәннің міндеті – қосымша аспапта көркем музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау. Пән білім алушының көркемдік және аспаптық дамуын едәуір байытады, арнайы сыныпта алған дағдылары ашылады, пысықталады және бекітіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VI
"VI мамандық" пәнінің мақсаты музыкалық - орындаушылық және техникалық деңгейін арттыру. Репертуарды кеңейту, күрделілігі жоғары туындыларды зерттеу, өткенді бекіту және қайталау. Концерттерде өнер көрсету, фестивальдар мен байқауларға қатысу. Кеңірек сахналық және орындаушылық тәжірибе жинақтау. Орындауда көркемдік негізделген техникалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, есту бақылауын тәрбиелеу, орындау процесін басқара білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
«Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәні аспапшы-орындаушыға арнайы музыкалық білім беруде кезекті қызметіне арнайы пәндердің оқытушысы ретінде дайындайтын маңызды пәндердің бірі болып табылады. Бұл тәжірибенің осы саласында жинақталған әдістемелік жалпылаудың жаңа деңгейіне жетуге мүмкіндік береді, оны кейінірек кәсіби орындаушыларды ішекті- аспаптарда оқытудың өз бетінше тәжірибе жасау үшін негіз ретінде пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикалық дайындық
"Арнайы педагогикалық дайындық" пәнінің мақсаты — музыкалық аспаптарда ойнауды оқытудың негізгі дағдыларын игеру. Оқытуды ұйымдастыру және әдістемесі мәселелерін қамтиды. Балалар музыка мектебі мен колледжінің репертуары зерттелуде. Оқу процесін даралау және оңтайландыру үшін цифрлық ресурстар мен АИ технологияларын енгізуге ерекше назар аударылады. Бастауыш және орта-арнайы музыкалық білім беру жүйесінде педагогикалық іс-әрекет дағдылары, нормативтік құжаттамамен және цифрлық білім беру құралдарымен жұмысты түсіну қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль ІІІ
"Камералық ансамбль III" пәнінің мақсаты-алған дағдыларды практикалық қолдану. Ансамбльдік дыбыста аспаптардың дыбыстық палитрасын есту. Агогика құралдарын иелену. Өз құралының тембрлік әлеуетін және соққылардың байлығын игеру. Ансамбльдің музыкалық-орындаушылық міндеттерін шешуге шығармашылық көзқарасты тәрбиелеу. Жетінші семестрде студенттер 20 ғасыр композиторларының: кеңестік, қазақстандық, батыс-еуропалық камералық-аспаптық шығармаларын орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық VII
"VII мамандық" пәнінің мақсаты қорытынды емтихандарға дайындық. Жылдың басында бітіру бағдарламасы таңдалады, бұрын ойналған шығармаларды қайталауға болады. Бұл концерттік зерттеу, кеңейтілген пьеса, қиял, вариация немесе концерт болуы мүмкін. Бағдарлама теңдестірілген, қызықты және Орындаушының ең тән, күшті жақтарын анықтауы керек: музыкалық, техникалық жабдықтау, стиль мен жанр ерекшеліктерін түсіну, орындалатын шығармалардың композиторлық ниетін ашу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық инклюзия: ішекті аспаптар оқытушысының тәжірибесі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған ішекті аспаптарды оқыту әдістемесін бейімдеу білімін және дағдыларын көрсету. Жеке ерекшеліктерін бағалау, лайықты репертуар таңдау, инклюзивті оқыту стратегияларын қолдану және когнитивтік, моторлық, сенсорлық шектеулерді ескере отырып музыкалық дамуға қолдау көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кіші және аралас ансамбль VII
Пән орындаушының өзінің көркемдік даралығын, өзінің орындаушылық стилін, техникалық тәсілдерін даралығымен, стилімен, серіктестердің орындау әдістерімен өлшеу қабілетін жетілдіру, тұтастай алғанда шығарманы орындаудың үйлесімділігі мен үндестігін қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты – ғылыми жобаны құрастыру қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны ғылыми жобаның ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Пән дүниетанымы кең, ғылыми аппараты, сыни тұрғыдан ойлай алатын, мәселені шығармашылықпен шеше алатын заманауи ғылыми зерттеушінің қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Квартет VІІ
"Квартет" пәнінің мақсаты - алған дағдыларын концерттік орындаушылар ретінде және Педагогтың кәсіби қызметінде практикалық қолдану. Шығарманың көркемдік мазмұны мен формасының, жанры мен стилінің ерекшеліктеріне байланысты ансамбльдің музыкалық-орындаушылық міндеттерін анықтау және шешу қабілеті. Жетінші семестрде студенттер екі квартеттің 2 бөлігін орындайды (әр скрипкашы 1-ші скрипка партиясын орындауы керек) орыс және кеңес композиторлары (С.Танеев, А. Аренский, П. Чайковский, с. Прокофьев, Д. Шостакович және т. б.).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дипломдық жұмысты жазу
Пән таңдалған тақырып бойынша ғылыми зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Курсты аяқтау нәтижесінде білім алушы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін меңгеруі; қажетті ақпаратты іріктеу, талдау, жүйелеу дағдыларын дамытуы; мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білуі, зерттеу объектісі мен нысанасын білуі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оркестр VII (түрі бойынша)
"Оркестр VII (түрі бойынша)" пәні дағдыларды практикалық игеруге; шығармашылық қызмет түрі ретінде оркестрлік орындаушылықтың ерекшелігін түсінуді тереңдетуге; "командада" жұмыс істеу дағдыларын, ұжымда орындау сапасы үшін жауапкершілік сезімдерін дамытуға; топ концертмейстерінің міндеттерін орындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық VIII
"VIII мамандық" пәнінің мақсаты ЖОО – да оқу кезеңінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесіндегі аса маңызды болып табылады. Мемлекеттік емтихандарға дайындық бітіру бағдарламасы классикалық репертуардан, концерттік этюдтен, концерттен және кеңейтілген пьесадан, қиялдан, вариациядан, сюитадан, сонатадан тұрады (репертуар таңдау бойынша). Мұғалімнің жетекшілігімен аспапта ойнаудың барлық әдістерін меңгерген, кең репертуары мен шығармашылық бастамасы бар музыканттың орындаушылық шеберлігі қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші және аралас ансамбль VIII
Пән әр түрлі стильдегі ансамбльдік композицияларды зерделеу және оларды концерттік нұсқада орындау, шығармаларды зерделеу және олардың концерттік орындалуы процесінде шығармашылық бастаманы ынталандыру, штрихтарды, әдістерді, нюанстарды, үйлесімділікті егжей-тегжейлі тіркей отырып, ансамбльдік партияларды дербес транскрипциялау дағдысын тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Квартет VIII
"Квартет" пәнінің мақсаты - шығарманы концерттік орындауға өз бетінше дайындау үшін, сондай-ақ оқушылармен жұмыс істеу үшін білімнің, орындаушылық Дағдылар мен дағдылардың барлық кешенін меңгерген жоғары білікті музыканттарды даярлау. Сегізінші семестрде студенттер 19,20 ғасырлардағы батыс еуропалық композиторлардың екі квартетін орындайды (әр скрипкашы 1-ші скрипка партиясын орындауы керек). Мысалы, А.Дворак, Б. қаймақ, М. Равель, к. Дебюсси, Э. Григ, Б. Барток, П. Хиндемит квартеттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Камерный ансамбль IV
"Камералық ансамбль IV" пәнінің мақсаты - ансамбльде еркін музыкаға қол жеткізу. Күрделілігі жоғары камералық-аспаптық шығармаларды зерттеу. Орындалатын шығармалардың көркемдік интерпретациясы. Жоғары кәсіби орындау деңгейіне жету жолдары. Шығармашылық ойлау мен бастаманың көрінісі. Сегізінші семестрде студенттер бароккодан 20 ғасырдың аяғына дейін таңдау бойынша кез-келген камералық-аспаптық шығармаларды орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр VIII (түрі бойынша)
«Оркестр VIII» пәні оркестрдегі репетициялық және концерттік жұмыстың практикалық тәжірибесін дамытуға бағытталған. Студенттер өзін психофизиологиялық жағынан басқара алады, есту бақылауын қолдана алады және оркестр құрамында жұмыс істей алады. Аспаптардың оркестрлік күрделілігін, сабақтас аспаптардың экспрессивтік мүмкіндіктерін, негізгі репертуарын, кәсіби терминологиясын және репетиция ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Барокко дәуірінің шығармаларын игеру
Пән әртүрлі диапазондарда импровизацияның, гармоникалық есту мен интонацияның ежелгі дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Пәнді игеру нәтижесінде студент Барокко, классикалық және классикалыққа дейінгі кезеңдердің орындалу тарихын, ансамбль құрамының ерекшелігін, сонымен қатар 17-18 ғасырлардағы шығармаларды қамтитын ансамбльдік және жеке репертуарды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ішекті аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету, шығарманың ноталық материалын сауатты орындай білу, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармаларды орындау техникасын меңгеру, кәсіби өсуге тұрақты ұмтылу, солист ретінде концерттік қызметті жүргізу.
- Ішекті аспаптар квартетінің репертуары бойынша терең білімге ие болу, квартет сыныбында өз дағдылары мен қабілеттеріңізді пайдалана отырып, бұл білімді практикада белсенді түрде қолдану. Теориялық білімдерін практикалық орындаушылықпен сәтті кіріктіре білу, сонымен қатар квартет құрамында, солист және ансамбль мүшесі ретінде белсенді концерттік іс-шараларды жүргізу.
- Ансамбльдерде және камералық топтарда музыкалық партияларды орындау, басқа қатысушылармен дәл және үйлесімді өзара әрекеттесу. Түрлі жанрлар мен стильдерді қамтитын, репертуардың алуан түрі мен жоғары орындаушылық шеберлігін көрсететін жеке концерттік бағдарламаларды өткізу. Бірлескен орындаудың біртұтас көркемдік концепциясын құра отырып, музыкалық ойлар мен эмоцияларды аша отырып, ансамбльдік орындауда көркемдік және орындаушылық тапсырмаларды тиімді шеше білу.
- Симфониялық, камералық және опера студиясының оркестрін қоса алғанда, әртүрлі жанрлар мен стильдерді қамтитын оркестрлік репертуарды үйрену дағдыларына ие болу. Көршілес аспаптардың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін және олардың оркестрлік, ансамбльдік және дуэттік орындаудағы рөлін түсіну. Негіздерін білу оркестрлік аспаптардың репертуары, оның ішінде маңызды шығармалар мен олардың аудармалары, олардың ерекшеліктері мен функцияларын әр түрлі музыкалық контексте тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
- Қосымша аспапта ойнаудың іргелі әдістерін меңгеру, сондай-ақ сол аспапта музыкалық шығармаларды орындау қабілетін сенімді түрде көрсету. Қосымша аспапта орындауда шеберлік пен мәнерліліктің жоғары деңгейіне жету үшін шығарманың стилі мен жанрына сай әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдана білу.
- Бұл білімдерін орындаушылық және ғылыми бағыттағы шығармашылық қызметке тиімді қолдана отырып, музыка тарихы саласындағы терең білімдерін көрсету. Кәсіби міндеттерді сауатты орындау және осы саладағы барлық талаптарды орындау үшін заманауи ақпараттық технологиялардың жұмыс істеу принциптерін түсіну, сондай-ақ мәдениет пен өнерге қатысты нормативтік-құқықтық актілер мен құжаттарды білу.
- Кәсіби қызметте тиімділікті арттыру үшін осы білімді, оның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, музыкалық шығармаларды талдау саласында кешенді теориялық және практикалық білімге ие болу. Музыкалық шығармаларды жүйелі түрде талдай білу, олардың құрылымдық және көркемдік ерекшеліктерін анықтау. Тональды үйлесімділіктің жалпы заңдылықтарын білу және түсіну, бұл музыканы тереңірек түсіндіруге және әртүрлі контексте негізделген музыкалық шешімдер жасауға мүмкіндік береді.
- Орындау тәжірибесінің дамуына әсер еткен негізгі дәуірлерді, стильдер мен дәстүрлерді қоса алғанда, орындаушылық өнердің тарихы туралы толық білімге ие болу. Осы білімге сүйене отырып, музыкалық шығармаларға өзіндік көркемдік-орындаушылық талдауды шебер жүргізіп, өзіндік және орынды интерпретация жасаңыз. Композитордың ойын дәлірек жеткізуге және тарихи-эстетикалық талаптарға сай мәнерлі қойылым жасауға мүмкіндік беретін тарихи-мәдени контексттерді ескере білу.
- Музыкалық педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі контингенті үшін оқыту талаптарын түсіну. Студенттердің деңгейін, қызығушылықтары мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлай білу. Педагогикалық репертуарды дәстүрлі және инклюзивті білім беру міндеттеріне бейімдеу арқылы қолданыңыз. Білім беру процесін жекелендіру, мониторингтеу және тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект элементтерін қоса алғанда, заманауи әдістемелер мен цифрлық технологияларды қолдану.
- Құқықтық реттеу және антикоррупциялық мәдениеттің негізгі қағидаларын меңгеру, экономикалық және қаржылық процестерді талдау, сондай-ақ тұрақты даму және экологиялық қауіпсіздік қағидаларын түрлі өмір салалары мен бизнесте тиімді қолдану.